Eli Apple

After openly gay athlete Michael Sam used the NFL as his coming out party, it makes sense that NFL teams want to tackle similar stunts to avoid surprises.

That's probably what the Atlanta Falcons were thinking when they asked Ohio State cornerback Eli Apple if he was gay.

Apple appeared on Comcast's SportsNet in Philadelphia, where he revealed one of the questions he was asked by a Falcons coach at the NFL Scouting Combine.

“The Falcons coach, one of the coaches, was like, ‘So do you like men?’ It was like the first thing he asked me. It was weird. I was just like, ‘no.’ He was like, ‘if you’re going to come to Atlanta, sometimes that’s how it is around here, you’re going to have to get used to it.’ I guess he was joking but they just ask most of these questions to see how you’re going to react.”

The Falcons head coach Dan Quinn expressed disappointment that his coach got caught:

“I am really disappointed in the question that was asked by one of our coaches. I have spoken to the coach that interviewed Eli Apple and explained to him how inappropriate and unprofessional this was. I have reiterated this to the entire coaching staff and I want to apologize to Eli for this even coming up. This is not what the Atlanta Falcons are about and it is not how we are going to conduct ourselves.”

That doesn't mean the Falcons coaches won't couch that question differently at next year's NFL Scouting Combine.

  • Milani

    ...

  • SaltineCrackers

    Well, the coach wasn't lying.

  • just being me

    Why does it matter ?? There are plenty of other gay and bi men in the nfl going a great job already.. If he does go to the ATL team even if he not gay when he comes he may be before he leaves lol

  • It’s Taurus Season

    Real live question: Would it have been offensive if the question was:

    Do you like Coca Cola?
    Do you like TBS?
    DO YOU like strip clubs?

    Isnt ATL known for those things? No? NO? So bc it was: do you like men bc there are a whole lot of gays out in these streets nah son, so you be up on game and dont be surprised if you get approached...its offensive?

  • Buttercup

    Flag on the play. Unnecessary nosiness.

  • Finding Forever…

    Michael Sam used the NFL as his coming out party...
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    THIS IS AS FAR AS I GOT, LOL...MS. ROSS, MS. ROSS...I'M COMMMIINNNGG OUT, LOL...THAT ASS JUMPED OUT THERE WITH HIS FLAG & LOST THE JOB BEFORE IT WAS FOUND, LOL...IS IT REALLY THAT "BAD" IN THE A?

  • scentsychick30

    He should've said yes daddy??now you have to hire me because it will look like discrimination ?

  • mzwhang90210

    *Joe Clark from Lean on Me voice*
    "You like booty dont'cha boy? Well...don'tcha???!!!"
    "Nnnnnaw suh!!!"

  • http://sandrarose.com SandraRose

    I agree. The question is legitimate when you consider that half of all black gay men are or will be HIV positive. Atlanta has the largest population of black gay men. The team needs to know if he's gay and if he's practicing safe sex.

  • Yoni

    See.... I'm GLAD I've been downstairs ALL DAMN DAY talking to myself, because THIS????!!! :rofl:

  • Finding Forever…

    THEE NFL, TOP QUESTIONS OF YOUR CONCERN: DO YOU DRINK & DRIVE? DO YOU HAVE A PROBLEM WIT THEM HANDS--OFF THE FIELD? IS NARCOTIC AN ISSUE OR PEDS? SOOOO MANY QUESTIONS, YET SOOOO LITTLE TIME, LOL...

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    Is it don't ask don't tell in the NFL...

  • mzwhang90210

    ...

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    Roid Rage is real. Juicing will have you with the shit.

  • Finding Forever…

    THEEE BEST...YOU'RE KILLING YOUR BRAIN CELLS SON, YOU'RE KILLING YOUR BRAIN CELLS...MR. CLARK DOESN'T BELIEVE IN YOU CAUSE YOU DON'T TAKE CARE OF YOUR RESPONSIBILITIES, LOL...FREE MR. CLARK, FREE MR. CLARK!

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    Maybe the coach was asking for himself. He saw that apple bottom...

  • It’s Taurus Season

    Well that wasnt my line of thinking. But hey. Since you're a former healthcare professional I see your point a little. My line of thinking is why in the hell is that offensive? Why is being gay so bad? If you are, you are. If you aint, why are you being offended by the question.

  • Finding Forever…

    SAME ISH CAME TO MY MIND...LIKE DIBS ON THIS ASS, YOU GET THE NEXT PROSPECT, LOL...SOME SH&T IF THEY ACTUALLY DRAFT HIM, LOL...

  • It’s Taurus Season

    WHANG. What is wrong with YOU? This cat is killing me

  • Finding Forever…

    YUCCCCKKKK TO THE SHIT...ROIDS ARE ALLL THEE RAGE, LOL...T. SIZZLE JUST GOT LOCKED UP @ 2am in AZ, MAYBE THAT'S HIS PROBLEM, LOL...

  • http://sandrarose.com SandraRose

    The gays are the ones making the biggest deal out of nothing. Before Obama was elected, no one cared who was gay (unless they were celebrities).

  • mzwhang90210

    "All my life I had to fight..."
    Wait...wrong movie...my bad

  • mzwhang90210

    Gurlllllllllll...lol....trying to laugh to keep from crying Sis...REAL TALK!!!!

  • Milani

    *giggles*

  • http://www.sandrarose.com Django the God
  • mzwhang90210

    Cole?
    You stupid...

  • It’s Taurus Season

    Awe *hugs Whang real tight and holds ya til @Vanill-er Bull can come in here and make you feel better*

  • WetPntees

    Eeewww!! He looks chafe..

  • It’s Taurus Season

    You think ole boy mighta had on some boots with some furr?

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    Lol, I don't know any nggas named Apple...

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    I've heard of an AJ Applegate.

  • http://www.sandrarose.com Django the God
  • Milani

    *nose laff*

  • mzwhang90210

    LOL....

  • WetPntees

    Me neither.. I did hear of a Bonita Applebum who put Tribe Called Quest on...

  • Carmen Harrison Johnson

    Really?????

  • jeniefrumdabloc™

    Yo azz have no sense ..... dead

  • Let Your Soul Glow

    I love this gif! Sums up my afternoon today. Why the hell do I have to work hard on a Friday?! Boooo!

  • http://www.sandrarose.com Django the God
  • Milani

    LOLOLOLOLOL!!!!

  • Lovers & Friends

    SMH. You exploit the gay community for clicks Sandra Rose. You could be spreading positivity but you'd rather focus on negativity and half truths. I know personally some research coming out of one of those Atlanta universities is bias toward people of color. I also know when they can't find participants they report false information by feeling out bogus surveys and pay homeless people as test subjects. Why don't you investigate that instead of spreading hysteria in the community. Yes Atlanta has a high population of black gay people. They also have a high population of professional college educated people that are defying the stereotypes.

  • It’s Taurus Season

    HEY. HEY. Not my sulking quarterbyke.

    His stripper BM picked those clothes out for him and told him if he aint wear em she was taking the baby and gonna sue him for a whole lot of child support. That is the story behind THAT.

  • WetPntees

    I am jealous that you are using bold font whilst we have to use Caps Lock.. What's your secret Sandra? Hmm?? Are you copy/pasting from Microsoft Word unto your blog? Do tell...

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    :hug: :kiss:

  • WetPntees

    Oh lordt... And here it begins...

  • It’s Taurus Season

    Swear to Jesus now that I know that song is about Grace Miguel I cant eem enjoy it. And that was my cut for decades. Plural.

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    :yawn:

  • mzwhang90210

    When will these folks learn that we only come in in Friday to organize the chit we're gonna put off until Monday???
    #HoldMyMule <~~makes NO sense..but fck it.

  • ATL White Guy

    I can see the coaches in the future stuffing their pants so that it looks like they have big packages, just to see if anyone stares too long.

  • WetPntees

    OMG!!! Django I LITERALLY hollered in my office.....LOLOL

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    Dewayne Wade started all this.

    #waynesworld
    #partytime

  • mzwhang90210

    You have 3 cavities!
    *gavel bang*

  • WetPntees

    Oh my..*googles Grace Miguel*

  • mzwhang90210

    ...

  • WetPntees

    Lol...Stawp lying... Not only are you Too Many Colors but you are telling Too Many Lies...

  • ATL White Guy

    I could care less who they are sleeping with...I just care if they are pulling a Ray Rice on their significant others or not. Being gay is not bad, but being a domestic abuser is.

  • http://sandrarose.com SandraRose

    There is nothing positive about the news that half of all gay black men have HIV. Continue deluding yourself into believing the numbers have been tampered with. These same down low gay men are spreading HIV to black women. Where is the positive spin in that? Your attitude is the reason the HIV epidemic continues unchecked in the black community.

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    lmao

  • WetPntees

    shas *smiling hard as sh**

  • mzwhang90210

    " I also know when they can't find participants they ...pay homeless people as test
    subjects."

    Sounds like somebody didn't receive their participation check.

  • http://batman-news.com Roderick2011

    "After openly gay athlete Michael Sam used the NFL as his coming out party, it makes sense that NFL teams want to tackle similar stunts to avoid surprises."

    Wrong.

    Scouts have been asking this question in round about ways for years before Michael Sam was even thought about, and that's why Sam said he came out before he entered the draft.

    http://profootballtalk.nbcsports.com/2013/02/26/team-asks-prospect-do-you-like-girls/

  • http://Copblock.org aDingoDrankMyBabies

    The trusty ol iz you gay question. I loathe it. I'll never forget when my Mama first mustered up the courage to axe me if I was gay? As if walking in on me with my tongue shoved up her third husband's arse wasn't answer enough?

  • SummerBaby

    I would be angry if someone asked my college athlete kid this question.

  • http://batman-news.com Roderick2011

    *dead*

    Gotta watch those stepdaddies.

  • http://Copblock.org aDingoDrankMyBabies

    Lol? You got experience in doing that or nah? I stuff?? it makes me feel sexy?

  • mzwhang90210

    I remember (yes I'm over 35)..when..in job interviews..they used to low key ask if you had kids.
    If you did...they worried that you'd call in sick to take care of sick children..if you did NOT...they worried that you were a "party girl" who would call out on Mondays after heavy partying on the weekends.
    #random

  • WetPntees

    And there you have it....

  • SummerBaby

    I remember that too.

  • WetPntees

    *deader*

    Gotta watch those stepsons

  • AnonymousRose

    me toooo. lol

  • mzwhang90210

    Yup. See..we are old geezers Summer...
    You have any Depends you can loan a sistah..until the first?

  • AnonymousRose

    oops that was to you..lol

  • http://batman-news.com Roderick2011

    No, no not my Leo!!

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    The noises he was making though...
    He might be injury prone.

    http://www.nfl.com/videos/nfl-videos/0ap3000000639940/Eli-Apple-40-yard-dash

  • http://batman-news.com Roderick2011

    It's sports--it's the dam NFL (aka gladitors)

    Just stop playing dumb.

  • http://batman-news.com Roderick2011

    Lies!!

  • SummerBaby

    Nah, I haven't got to that point.

  • iWasteTime

    lmaooooooooooooooooooooooooooooo

  • iWasteTime

    You came back!!!?!?!?

  • Lovers & Friends

    I am a black gay men living in Atlanta and I have had absolutely no STDs. I don't engage in risky sexual behavior, use illegal drugs, or even alcohol for that matter. I am openly gay. I've met women interested in dating me with that knowledge and turned them down. I'm educated and have a professional job. Yes I do know black professional gay men in relationships with women but the women have knowledge of how they get down and choose to be with them anyway. As for thinking the studies are biased, again I know that personally. I know people that work for said organization and universities that conducts much of the research. I know that in order to keep their grants for certain research programs they falsify information and pay homeless people as participants.

  • ATL White Guy

    I just let it swang naturally...if any of the ladies have a concern about what's down there, by the time i take care of them with my oral skills they no longer are concerned. But if it will make you look Brenden, i'll stuff just for you!

  • It’s Taurus Season

    Hey thanks to you Im already playing white. I appreciate cha.

  • ATL White Guy

    Yeah, been workin & travelin. Got a little time back on my hands now. Hope you been doing good!

  • http://sandrarose.com SandraRose

    Use the bold markup like this and without the spaces.

  • Jusstlookn

    Aint that crazy, yeah...now we work from home aint God good.

  • mzwhang90210

    LMAOOOOOO..me eitha heffa..I was just joking!!
    HMPH!!!

  • http://Copblock.org aDingoDrankMyBabies

    ??????

  • Jusstlookn

    Lmbo

  • Renee26

    Yep...doesn't matter anyway because so many of them are on the DL that they'd never get an accurate head count anyway

  • mzwhang90210

    YUP!!!

  • mzwhang90210

    LMAOOOOOOOOOOOOO Jussy...you see how Summer just shoved me under the bus???!!!
    Heffa!!
    Bwahahahahaaaaa

  • It’s Taurus Season

    Its a rumor. But hell its enough for me to listen to that whole song different lol.

  • LeBrick James

    At my job, asking that question could get you fired.

  • Renee26

    Would you want to be asked your sexual preference in a job interview? It's absolutely unprofessional IJS...

  • AnonymousRose

    I hate chu todayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy,

  • Milani

    ...

  • It’s Taurus Season

    Did you get pink eye?

  • mzwhang90210

    JenEEE *hugs*
    Who is that purdy in your gravi bew?

  • SummerBaby

    I know you were just joking ?

  • Renee26

    No other HR department for any other company would be allowed to ask questions like that. Hell they can't even ask about marriage or kids so sexual orientation is off limits.

  • http://www.sandrarose.com Django the God
  • TeamTewMurch

    REALLY!!!??? o_O

  • Lovers & Friends

    Have you ever thought maybe I was apart of organizing one of these studies? If I was sitting waiting for a participant check how would I have knowledge that the staff was falsifying information so that their funding wouldn't end and the program specialists be out of a job. Further I am an educated professional with a MBA degree. I don't need to work for peanuts or a participate check.

  • It’s Taurus Season

    Well damn. Its only the FORFF. How much do you go @Whang? Why is you out ALREADY?

  • It’s Taurus Season

    We have lived but not that damn murch.

  • ATL White Guy

    "..accurate head count..." is there some kind of pun in there?

  • mzwhang90210

    I used to do Re-employment Training for folks re-entering the workforce after lay offs. We had a hand-out of pre-employment questions that employers were NOT allowed to ask.
    You'd be surprised at how often potential employers broke the law by asking questions that applicants just answered because they didn't know any better.

  • It’s Taurus Season

    Google it. I aint make it up. Rumor these past few years.

  • Auditor

    Um he must be gay himself...cause a straight man is not asking that question. No way in hell as a straight woman I'm asking another woman if the bish like women. GTFOH!

  • Auditor

    Yup I've been asked if I was married and had children....illegal...

  • mzwhang90210

    FORFF?

  • ATL White Guy

    preach! when it comes to $$$ companies, universities, governments, anything fall into the temptation to keep the spigot flowing.

  • Full Monty

    What the heck Sandra. Why does the team need to know when, how and whatever kind of sex any player does? Do you know anything about sports? Where is the correlation here?

  • mzwhang90210

    I know you know that I know you know.
    Ha!!!

  • Renee26

    Yes...and if you were married they figured you would quit soon because you were expected to be "Suzy homemaker" and let your husband be the only employed person in the house.

  • It’s Taurus Season

    Further I am an educated professional with a MBA degree. I don't need to work for peanuts or a participate check.
    ^^^^^^^^^
    Do you know how many folks with MBAs or master's in XYZ that DO have to work for peanuts though? Be grateful you have a job and a career and stop your mess. Now run the hell on nah.

  • It’s Taurus Season

    Its only the 4th day of the month you crazy lady. I luh you Whang. Im glad you are happy right now in here cracking jokes man. *hugs ya*

  • Renee26

    He He He

  • Renee26

    SEEEEEEE!!!!! All them mf have gay tendencies. You would think they were at the strip club!

  • Full Monty

    LMFAO! U got my crying with this one here! OMG

  • mzwhang90210

    How about you calm the hayol down and realize I was joking with you???
    How about in YOUR case..MBA stands for "Musty Bish with Asthma?"

    HMPH!!!

  • Let Your Soul Glow

    I have been on the end of wishing you ask some questions before hiring someone because it bit me in the ass later. First, I assumed the young lady was Muslim as she interviewed with her head wrapped and it was wrapped every day for the first 2 months then she showed up with a fresh doobie. Turns out she was just lazy and hadn't wanted to comb her hair until then. Indicative of her work ethic I would learn. Also, she lied about her son having a serious car accident. Took days and days off work, leaving work early. To the point where MY boss finally called her in and said, hey, maybe you should go part time. When all was said and done, turns out she didn't even have any children. All the time and energy wasted training her and having to start all over sucked. So while some personal questions I couldn't ask, I certainly wish I could have.

  • mzwhang90210

    Thanks Sis!!!
    Heffa almost made me take my teef out...

  • KB

    Not at all surprised about the falsifying of information, use of homeless people as test subjects etc. Can you share some details on the research or university for my future reference?? I know it's a long shot but thought I'd still ask.

  • http://Copblock.org aDingoDrankMyBabies

    ???no, but he did buy me a ribeye afterwards???

  • Lovers & Friends

    My point exactly. Said university needs to state how they collected their sampling and reveal the full demographics of the test subjects. They should also certify that their staff isn't asked to go pay homeless subjects and people up day laborers to meet their quotas.

  • mzwhang90210

    LOLOLOL...I swear...I have sooo much going on ..it feels good to laugh. Thanks Dub. FRFR

  • It’s Taurus Season

    Where our resident sissy @-0.2225ths of a percentile?

    He over on TMZ?

  • Lovers & Friends

    I can't say which university does this. But if you go to gas stations where day laborers hang out you can ask them which medical university sends its employees out scouting for participants.

  • KB

    You are right on point with some straight women having full knowledge their man is gay. A close female associate of mine gushes over a mutual gay male friend and CONSTANTLY states she doesn't care that he's gay because he's so handsome and would try and turn him straight if given the opportunity.

  • mzwhang90210

    You have an MBA..but you don't know that the singular form of men is M-A-N?
    You are a black gay men tho huh Mr Edumucated?
    O and Kay!

  • mzwhang90210

    ...

  • mzwhang90210

    LOLOLOL...shaddup Wet!!!

  • Lovers & Friends

    Oh I'm sorry. I thought I was responding on a gossip message board. I didn't realize this was being graded otherwise maybe I wouldn't be using an iPhone to respond.

  • KB

    That's not going to happen LOL! I do not want my being there and asking questions misinterpreted. I avoid those places intentionally to not be hit on. Thx for responding.

  • mzwhang90210

    Daaaaayummmmmmmm.....
    I'm sorry, but I laughed SOOO hard at your post.
    Head wrapped because she didnt want to comb her hair..
    Lying about an imaginary son.
    OMG>>>I'm in tears...

  • iWasteTime

    Yes ! All is well. Welcome back. We still as cray as you left us! Glad you are well

  • TDW

    Bitch don't you know that using sexual orientation as hiring criterion is fuckin' illegal? That's why it's a big fuckin' deal and not at all a legitimate question. Stop pretending to be dumber than you are just to make a statement about gays

  • KB

    ROFL!

  • iWasteTime

    Once she was fired, I would have met her at her house the next day. This bish needed her azz beat!

  • Let Your Soul Glow

    It's sort of funny to me now, but I was 38 hot back then. That was such a bad time at work. A couple years after we let her go, she IM'd me saying her recruiter told her we were hiring again and if there was a spot for her. Bish, whet?!

  • Just Keya

    Why you even talking him up?!

  • millz

    ???? Super gay

  • mzwhang90210

    No problemo Mr Harvard- Rhodes- Stanford-Princeton scholar.
    I myself..am a board certified neurosurgeon at General Hospital.
    I am a "women" who is pleased to meet your acquaintance!

  • Lovers & Friends

    I understand this is funny but seriously our people are being taken advantage of and misrepresented. The sad thing is many times the ones collecting this research information are other black folks afraid of losing their paychecks. But they are putting misinformation out about the community. One day the truth will come out and just remember where you heard it from first.

  • KB

    LMAO! DAMN! ??

  • iWasteTime

    yeah, you back ..lol!

  • Let Your Soul Glow

    LOL!!!!! She was so delusional it was unreal. My co-worker was like, I lit candles and prayed for her son and she lied?! Yeah, we were all pissed.

  • iWasteTime

    Key!
    How you and BB2?
    You see our boy back, ATL Whitey ..lol

  • harley_quinn2.0

    Coach liked what he saw and wanted to try ole boy uptop. When he realized he tried the wrong one, he tried to recover with the "this is Atlanta" line. Mmhmm I see you, Mr. Coach

  • mzwhang90210

    ______________________________________________________________________________________

  • Lovers & Friends

    LOL, understood.

  • SSSLOVELIVE

    His picture though

  • Milani

    My co-worker was like, I lit candles and prayed for her son
    =====================================
    God forgive me for laughing at this...

    *snickers*

  • PettyEyezPrime

    OT: Did y'all discuss Bobbi Kristina's cause of death?

  • Let Your Soul Glow

    LOL!!!!!!

  • TDW

    That's a lie and people like YOU have been speculating about men's sexuality for years so Bitch don't try it. It shouldn't be a big deal but it is NOT gays who make it so.

  • harley_quinn2.0

    It was posted on IG...but I didn't read it.

  • It’s Taurus Season

    cause this is his cup of tea. gay mens.

  • TDW

    Please stop engaging this lesbian homophone in an intellectual conversation....she is incapable of participating.

  • mzwhang90210

    *New Post*
    LHH

  • It’s Taurus Season

    Im in clinical research. I will gone head and throw Emory on under the bus. I dont believe it. But okay.

  • It’s Taurus Season

    Emory

  • Just Keya

    So does this mean we can't ask this question on the welcome packets?

  • Finding Forever…

    AT FIRST GLANCE...SOOOO, READ THAT AS WITH THE SHITS & NOT WIT THE SHIT, LOL--HIT ME WITH THE URBAN DICTIONARY, LOL...WAS THAT RAYMOND RICE, BY THE WAY? IF SOOOO...NO COMMENT, LOL...

  • PettyEyezPrime

    Marijuana
    Alcohol
    Benzoylecgonine (cocaine related)
    Benzodiazepines (prescription anti anxiety)
    Morphine
    Bruising under her arms and on a thigh but doesn't seem to be any assault related
    2 of the same drugs as her mom
    Kept it sealed hoping to point the finger at Nick but seems more like she was following in the footsteps of her mother so Nick looks innocent in the eyes of law (right now)

  • Meme81

    Sounds like coach was propositioning this man. I bet this kind of casting couch stuff happens a lot more than we think.

  • Jusstlookn

    Hands you some tucks

  • AL Dunbar

    Sounds like he was introducing himself for a little butt bongo with this guy

  • ArDnAhC45

    Suspect tendencies. I can't even do a split. I'm almost jealous...almost.

  • ArDnAhC45

    Lol!! Joseline.

  • mzwhang90210

    Yup...or that you were about to get (or already were) pregnant.

  • Mel

    Michael Sam had a bright future ahead of him but he wanted to play hero and come busting out the closet before he got chosen. Now where he at? Last I heard he been complaining about the blows (no pun) he been getting on the field on that Canadian team then quit. You tried it Michael you tried it

  • B3autiful_Strang3r

    How utterly inappropriate of this coach to ask such a thing! I hope the potential player turns down this team and goes elsewhere. What someone does in their PRIVATE personal life should make a difference to what she/he can do in their PROFESSIONAL life.

  • ArDnAhC45

    I cringe when I read plural (women) instead of singular (woman) everytime. True, this is a blog. You will get slandered for what you say and how you spell it. It comes with the territory. Either you accept it (not except) or just move on.

  • TeeTee

    Whaddd what that????

  • TeeTee

    I would say something - but I don't think Auntie would like that

  • Ke$hiaFromBelly

    ...*sigh* u have Noooo idea lol

  • Ke$hiaFromBelly

    I did too lmaooo

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    Atlanta's lockeroom.

  • TeeTee

    Yes.. never bring up your children

  • TeeTee

    that I said - he is was trying to holla!

  • TeeTee

    the coach was checking him out!

  • Readytochokemothernatureonout

    That child tweeted she was on her own a couple days before she ended in the tub. That boy was like an addiction to her as well. Just sad and today would of been her 23rd birthday.

  • PettyEyezPrime

    Yes. She had demons. She needed help.

  • mzwhang90210

    Honestly I just tease folks. I don't mean any harm really. I tease and hope they can take a joke.

  • Readytochokemothernatureonout

    Inappropriate indeed.

  • che’lint

    Thats my question when someone asks me out!

  • ?Patty Kakes?

    After what Michael Sam did.....I would ask that too. I don't think he made it easier for gays that are in/coming to the NFL

  • jeniefrumdabloc™

    Me gal ? he got me glowing Chile ??

  • SammieSam

    Nope, KC Chiefs lockeroom during training camp in 2007.

  • smartchickfl

    ???

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Jimmy...???

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Yaaaaas. You betta glow!

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Bloop. He went about this all wrong with his sensitive self ? ~Marlon Wayans~

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Kanye's trashion show 3.0

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Stoopid ?

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    I know people...let me stop.

    I'mma have to give the Baby Freebush protest mantra: ? Booo...Booo ~raises both arms and puts 2 thumbs down~ The first time they did that I had to walk away and laugh in the bathroom.

  • Li

    Well Atlanta is known as the capital city for Gay (black) men.

    It seems that it's OK and legal to ask the question because sports teams are privately owned and don't come under the rule of EEOC. Title 9 refers to women's sports in the high schools and colleges, but I don't think the govt has any standing in private sports clubs.

  • jeniefrumdabloc™

    ?? ?hey stinker ! ?

  • Meme81

    I don't think I want to have one, either. lol

  • Nonya Bizness

    Exactly. In Basic Training, my T.I. asked me, err actually yelled at me "what are you, g ay?" This was in 92, way before Don't ask, Don't tell. Last day of Basic Training, a female spent the night with the T.I. in her room in the dorm. I knew the T.I. was g ay the minute I met her. Looked her up on FB not too long ago, and saw her wife and her retired and living in Tx. Didn't bother me a bit, other than being called out because I got a very bad haircut right before basic. I guess she didn't understand/didn't care about the concept of "Don't ask, Don't Tell" lol.

  • BRING THE PAYNE

    BIH....they p-poppin like hoes...crazy with a K!!!!

  • http://totallifechanges.com/PurTEA VanillaCaramel2shotsExpresso

    They need to ask them if they were ever associated with a gang? Did they ever take anger management classes ? Have they been arrested for domestic violence? Have they ever been convicted of a crime?

  • Low E. {CIRCA 1908}

    RIGHT! ??

  • BRING THE PAYNE

    Soooo,i sent this to a girl friend of mine.she says it all looks like guys CLOWNING...but then she says her man ASKED her to LICK HIM IN HIS A??....she doesnt consider him gay and he doesnt consider himself having GAY TENDENCIES...im like THATS GAY THO?

  • Luv Pitties

    I just get tickled looking at the dog with all the wigs pics

  • WetPntees

    Thank yah!

  • Ke$hiaFromBelly

    Lmbooo Ikr lolol

  • Starsky Willows

    maybe the coach liked him?

  • Sincerity7

    And what if he had (told the truth and) said "yeah"??