karlie redd joseline hernandez

In last night's episode of Love and Hip Hop: Atlanta, Joseline Hernandez threatens to expose Karlie Redd's secret in her season 5 debut.

Joseline and Karlie supposedly meet for the first time after Joseline hit Karlie over the head with a bouquet of flowers last season.

Joseline produces an envelope and threatens to reveal Karlie's secrets to the rest of the cast.

Cast member Scrapp Deleon is still experiencing problems with his baby mama Tiarra and his girlfriend Tommie.

Watch the full episode below. The video is not hosted on Sandrarose.com's server.

Video source: Ddotomen.com

  • lil goodie

    So what's the secret? ?, she is collecting social security checks? ???

  • Yoni

    Missed most of it. I think I was digging dirt from under my nails or something. *dismissive wave*

  • Str8tUpMenace

    Over this season already. Straight snooze fest

  • iWasteTime

    What could Karle's secret be? Don't we know everything about her ass anyway?

  • It’s Taurus Season

    I was busy causing mischief and mayhem and the temporary ruination of stupid folks. I aint have time for these folks.

  • side_i

    Joseline's head is filled w/ so much air, needs deflating ASAP.

  • It’s Taurus Season

    Oh snap. Where is my mind at.

    Here you go.

    Karlie Redd (born April 15, 1927 in New York, NY) is an octogenarian Trinidadian sandwich artist, dancer, model and silent film actress. She started her career at the age of 12, working as a cigarette girl in Harlem's famed Cotton Club.

    She was rumored to have been romantically involved with Cab Calloway
    and later, Duke Ellington, supposedly in an effort to get her singing
    career started. By the age of 16, she had made dozens of
    appearances as a model, in radio commercials and films. She traveled
    with the prestigious Alvin Ailey American Dance Theater and earned her
    keep sweeping the tour bus. She rose to fame in 1951 appearing in a
    non-speaking role on CBS’s controversial sitcom Amos 'n' Andy

  • It’s Taurus Season

    She has been in numerous magazines modeling including The Negro Digest. Karlie, also an entrepreneur, is set to release the "Karlie Redd
    Mixology" watch line, and lip gloss line Jade Redd. Karlie has been
    featured in remixes to the Nat King Cole smash hit "Unforgettable" and
    Billie Holiday's song "Strange Fruit." Karlie has worked with Grammy
    nominated producer Cole Porter, Sammy Davis Jr., Pops Staples of The
    Staple Singers, Chuck Berry, Ike Turner, and major 45 producer, Sam
    Phillips. In 1952 she was cast as Beulah's Sister on the ABC sitcom,
    Beulah. In July 1961, Karlie released her debut single, "A Girl Has
    Needs" on the corner of 110th Street with her doo-wop girl group. No one
    was listening.

  • Buttercup

    *tears* This NEVER gets old!

  • AnonymousRose

    wayment lyfe jennings on this shoe......must be nice, literally... I guess

  • SunRiseBlossom

    For some reason... I am so glad I misses this entire show on purpose!!!

  • Yetunde

    I really hate myself for reading about and watching this show. It reinforces every negative stereotype that there is. It amazes me how similar we British people are to you Americans, the same problems we have here, are the same as I see on this programme.

  • harley_quinn2.0

    I didn't watch...too busy watching critically acclaimed programming.

  • Str8tUpMenace

    Is this my SIC?????

  • SunRiseBlossom

    Hello my SR Family...
    Is there some real life new going on in the world besides these scripted shows?!!!

  • Yoni

    In more NOTABLE news:
    Erykah Badu and Andre 3000's son has been accepted to FOUR colleges. Way to go, Seven!

  • Buttercup

    Hey there stranger. How goes it?

  • It’s Taurus Season

    Yes.

  • Yoni

    I just gave some good NEWS!

  • Str8tUpMenace

    LMAO. I thought so since it is Taurus season, but I be having to double and triple check these types of things round here.

  • Yoni

    Were you the one yesterday talking about the Flint murders? I'm trying to find out who it was that mentioned it, so we can discuss some things.

  • Str8tUpMenace

    And her balls are still filled with sperm, too.

  • Buttercup

    Nah. I can't remember who that was. She mentioned that 2 folks had expired. I'd only read about 1.

  • It’s Taurus Season

    ldflssldlgdkldlkgdkjkdkddkl

    Why I IMMEDIATELY thought about Hangover II.

    Shim: Drop my load.
    Stu and nem: What load?
    Shim: You know. My load. My sperms.

  • E-VannaRootsAllEvil

    Dear bambi, u the only one that want scrappy dear. I love me some scrappy but stop thinking u doing something bc u shutting down instagram pics. Silly lil rabbit

  • E-VannaRootsAllEvil

    Bwaaaaaaaaa

  • E-VannaRootsAllEvil

    Everybody tired on the show

  • E-VannaRootsAllEvil

    I can't always count on u. *sings count on u*

  • Milani

    I watched a little bit and lost interest...I can't get past Sheeda and Kirk, they bore the hell outta me.

  • SunRiseBlossom

    What was it?!!! TELL ME, TELL ME!!!

  • E-VannaRootsAllEvil

    Kirk daughter wants to be a singer now *rolls eyes*

  • SunRiseBlossom

    HEY!!! I know I have been missing for a few days... #BlushingFeelingImportant

  • SunRiseBlossom

    I wasn't either...

  • Buttercup

    Anywho, Black Ink was more entertaining. Dutchess tried to make it seem like she didn't want to be with Donna. My petty wap loved how Donna dry snitched to Caesar.

  • SunRiseBlossom

    #dead

  • AnonymousRose

    I tried to watch this til the rasheeda was having a meeting and kirk daughter was talking, i go a long way back with kirk 90's chile... some history there...lol but I just cant..............NOPE, Cant do it, will not, Wont not , cant not, shall not, Just DUMB.

  • Low E. {CIRCA 1908}

    THE ONLY DIFFERENCE IS THE SEPARATION OF CHURCH AND STATE WHICH REALLY ISN'T SEPARATE, BUT IT MAKES SOME PEOPLE FEEL GOOD TO THINK THAT IT IS!

  • Just Keya

    Sounds like you have some tea. Care to share with us?

  • Low E. {CIRCA 1908}

    LMAO!!!!

  • Just Keya

    ????

  • Just Keya

    I missed it. Can I get a recap?

  • Finding Forever…

    (WAS JUST ABOUT TO COMMENT ON THIS, LOL) WHOOOO IN THE HELL, MALE OR FEMALE WANTS TO RAPE DUTCHESS? DO YOU KNOW, LOL...She should've TOLD...LOL...Accusing her of taking your puss & THEM legs were OPENED DAMN SEASON...LOL...A TRIP!

  • Finding Forever…

    RIIIGHT...TELL US MORE, TELL US MORE...WE WON'T TELL ;)

  • Shana

    Scrappy will never be anything more than a bunch of chicks side dude...

  • Shana

    and he is a psychology major meaning he'd better strive to get a PhD if he ever wants to make a decent living...
    I guess he went to school for High School because I thought she was home schooling all of them?

  • Str8tUpMenace

    the hangover movies!!!!!! My shyt!!! LMAO

  • mela.reign77

    Let me guess she's really 60 years old, she used to be a man, the left side of her butt check really belongs to Trina and she refuses to give it back. She slept with her cousin, when she eats spinach both butt cheeks are the same size. What's the secret? I mean nothing would surprise me with her at this point. Lmbo!

  • AnonymousRose

    no tea, just kicking it back in the day. before Sheeda had her lil hit, but you know studio stuff, lol

  • Shana

    I'm paying dust to my work emails today - anyone else in the same boat? They're such a distraction from trolling SR and other real work, gees!

  • Just Keya

    I missed that too. Dutchess slept with Donna?

  • Just Keya

    Dutchess said Donna raped her? Seriously? Lmao. And they believed her?

  • harley_quinn2.0

    She's so annoying.

  • Finding Forever…

    Did see some of the previous episode & when she was walking in those damn boots, just like her name--BAMBI THE DEER...I LAUGHED SOMETHING TERRIBLE...TOOK THE DAMN DOG FOOD, TOO & YOU'RE WORRIED WHO HE'S DEALING WITH? HIS FAKE ASS MODEL AGENCY--GET REAL & GROW UP, SCRAP...

  • AnonymousRose

    chile....It ain't there, but Good luck to her... I remember when first got here...new born

  • Str8tUpMenace

    I can't stand Dutchess and her Sahara Desert ass lips. She pretended like she couldn't stand the sight of Donna, and then to turn around and be so willing to dance all on Donna and let Donna caress and dry hump her. Bish been wanted to fawk Donna and the tea got spilled.

  • Buttercup

    Yep. Then Dutchess had the unmitigated gall to tell Caesar that Donna tongue r--ed her. Donna said that Dutchess was acting weird the morning after the encounter, and Dutchess had expressed concerns about Caesar finding out. The bad thing about the whole situation is that Donna wasn't tripping and wasn't going to mention anything to anyone.

  • harley_quinn2.0

    And what hit was that?

  • Buttercup

    Nobody wants to rape Dutchess. But Donna told the truth about how everything went down.

  • ?Patty Kakes?

    Somebody shoot all these chickens.

  • Finding Forever…

    GUUURRLL...YASSSS...SAID HER A$$ WAS SLEEP & SHE FELT MOUTH ACTION & DIDN'T KNOW WHAT WAS GOING ON...AFTER SHE "CAME TO" (AFTER SHE REAL LIFE CAME, LOL)...KICKED DONNA OUT--YEAH YOU DONE GOT THAT ISH OFF NOW, AIN'T NO MORE NEED FOR HER, LOL...PILLOW TALK EXTRA, IN DUTCHESS' WORLD...LOL...CEASE CAN'T CUT IT, LOL...

  • Str8tUpMenace

    *dead*

  • AnonymousRose

    lil hit in Atlanta.....Lmaooooo

  • Yoni

    I haven't been in my work emails in WEEKS! Missed folks funes and everything. LOL

  • harley_quinn2.0

    I'm sooo serious ??

  • Str8tUpMenace

    LMAO!!!!!!!!! Did you see where Dutchess claimed the moans were her vomiting and edited to seem as if they were sexual moans??????????

    I was like, edited??? Bish where???? Donna had that ass callin on the Lawd in wee hours of the night. Bish bye.

  • Yoni

    Same shit I tell my daughter. She's a psychology major. Baby, it don't stop at 4.

  • harley_quinn2.0

    Oh. Local hit...gotcha lol

  • Yoni

    Erykah Badu and Andre 3000's son has been accepted to FOUR colleges.

  • harley_quinn2.0

    Well alright ???

  • Str8tUpMenace

    I was waiting on a response, too though. LMAO

  • Buttercup

    Egg-zackt-ly! If she let Donna eat the box, she just let her eat the box. If she enjoyed it, then she can tell them that it's human nature. LOL

  • Yoni

    Yeah THAT story. I want to know who it was that brought it up.

  • Put some Respeck on B.Sweet

    I didn't like how Dutchess tried to make it seem like Donna raped her. That's the ish I don't like. Donna was like 'really bih?' okay let me tell it all.

  • Finding Forever…

    PARANOIA AIN'T AT IT'S GREATEST...LOL...SHE TOLD HER, I WON'T TELL IF YOU WON'T TELL...LOL...PUT ALLLL THEE BUSINESS OUT THERE AFTER THAT... NONE WEARING RING- PUSS GOTTEN EAT WHORE, LOL...OPENED LEGS DON'T GET RAPED, IN THIS CASE...LOL...HOLD THAT L (FOR LESBIAN THAT IS, LOL)

  • Finding Forever…

    SOME ISH CEASAR CAN'T DO...OH SOOO WE HEARD, LOL...SHE KNOCKED THAT A$$ TO SLEEP, LOL...

  • Buttercup

    I didn't like it one bit. There are too many victims of rape suffering in silence for folks to be throwing around that word all willy nilly.

  • Put some Respeck on B.Sweet

    I fuggs with Donna. She was like I had your poohsay and now I don't want it no more. Move on peasant. Dutchess acting like a rejected lover.

  • E-VannaRootsAllEvil

    Lol everyone wants to be a star

  • MissHarlem

    Very suspicious and expected all at the same damn time. Smh

  • Str8tUpMenace

    The way that dry spell on Ceasar lips be set up, I wouldn't be surprised if her coot looks like it got shanked a few times over

  • Put some Respeck on B.Sweet

    I thought you were going to say you're pregnant with Twins. :rolls eyes:

  • Str8tUpMenace

    Donna's an honest hoe, and all her hoes is honest.

  • MissHarlem

    This show is really a good 15 minutes for me. More interested in Dusty Ink. Who the hell Jose think she is?!! Bitch need her Adams apple punched ?

  • Str8tUpMenace

    Yep. Including the police that have to take Tommie's mugshot pics, too. LMAO

  • Just Keya

    Hold up. So Ceasar believed her?!

  • Hair Lova ???

    Yes I'm all the way here for black ink.

  • Str8tUpMenace

    ^^^^^^^THIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Sucker Free

    Lawd...many times as ive read this im just now catching that shes a sandwich artist

  • Buttercup

    Hahaha. Yep. He brought it up to Donna, so Donna put the truth out there. Then she added that Dutchess had been on the phone with someone hours on end and asked if it was Caese. He said nah, because Dutchess's phone is broken. Donna said, "Yeah, but she has another phone." He had so much egg on his face.

  • ShWa

    I stopped watching, too boring, seems really scripted now!

  • Just Keya

    Lmao. Omg so then what happened? And if she was so raped then why not call the cops? Dutchess is such a lie. Dusty hoe

  • Liah

    Joseline was hilarious last night!!!!!

  • Buttercup

    Donna asked Caese about Dutchess's ring. He was like, "She has her ring." Donna told him how Dutchess said she'd lost her ring and even came up with a ridiculous story that a frog ate it.

    Lets say that she didn't want to get the law involved. As big and bad Dutchess claims to be, someone violates her and she doesn't even pinch her? Giiiiiiirl bye!

  • It’s Taurus Season

    Lil Kim is trending on Yahoo...as in number ONE. *Jesus WEPT and so did EYE*

  • 100milesperhour

    You can look at him & tell he's a lazy lover. He should be offended & embarrassed his girl got her whistle wet out of state, by another chick, w/o her ring on. Cease ain't hitting it right.

  • Just Keya

    Right. She jumps up to fight everyone else. Over everything else. But Donna is raping you and you like oh ok. Girl bye. So after Ceasar talked to Donna he still believed that mess?

  • 100milesperhour

    ***faints***

  • Finding Forever…

    Isn't he the WORST...He looks like he STANKS--BOTH BODY & BREATH, LOL...Then he's shaped like a damn woman...real bottom heavy, LOL...WHAT-A-MAN...What about Jakeita & that bad body (said with MUUUUCH humor)? LOL...

  • The Mrs.

    I wonder what the secret is??

  • AnonymousRose

    what she do, make history or What?????

  • Yoni

    Changed her race.......AGAIN.

  • Buttercup

    It was clear that he had some doubts. Conveniently, Dutchess came into the shop, so she was confronted about the newly-found details. Of course she denies it, gets all rah rah, etc. Ya know- classic reactions of a liar.

  • iWasteTime

    I pray for her and a call from Iyanla!

  • Just Keya

    Rah rah about that but nothing while or after you were raped. Yeah ok. Bye ashy.

  • Yoni

    O'an I was going to tell you that I know your "real" anonymous name. LOL :wink: #formerrosehandle

  • harley_quinn2.0

    And we all know why. I'm not gonna lie, I feel bad for her.

  • Yoni

    Summed it up NICELY!

  • Put some Respeck on B.Sweet

    I'm just ready for the them to 'admit' she slept with O'Shit so I can fall out.

  • Finding Forever…

    "...ain't hitting it right."
    ~~~~~~~~
    Or CAN'T hit it right, LOL...What I'm trippin' on, is did you REALLY think that tea of surf boardin' on Donna lips wasn't going to come back to your boo? Her logic MUST be since she DIDN'T have the ring on, it ain't cheating... LOL...#HOLOGIC

  • It’s Taurus Season

    kdfkkgnknkdngknd @ you saying AGAIN

  • Milani

    LOL, that's why I like Donna...she owned her HOEtry since day one and stands by it!!

  • MisTaken

    So let's start off with Karlie lopsided titties in the confessional. Why? i know someone else saw them. She looked like the Red Lady in Game of Thrones... i am all for natural but you can't be inflating your butt and fix a flating your lil BRESS with money from Zino and they not be even. And then can somebody do the HIME LICK and get that chicken bone from out of Lyfe Jenning throak? He makes me so tired..worrying if he gone die live on air..

  • Buttercup

    His dack must be encased in gold. I don't think I would touch him outside of a fist bump, and she let him smash. Trash.

  • It’s Taurus Season

    For the BLOOD of JESUS. I normally dont like Iyanla. But if Rhonda can fix Kim...I think we need to enlist her.

  • MisTaken

    Rasheeda... nobody cares. I would tell you that Kirk's daughter should put some RESPEK on your name when she address you.. but why bother. you cute tho. But this contrived story line is not.

  • It’s Taurus Season

    get that chicken bone from out of Lyfe Jenning throak? He makes me so tired..worrying if he gone die live on air..
    ^^^^^^^^
    *sniffles*

  • Put some Respeck on B.Sweet

    She's right though. At least 3 or 4 races that I can think of.

  • Buttercup

    I saw that too, but I thought I was tripping, because I remembered K. Michelle saying that Karlie's booty was lopsided. Maybe her plastic surgeon has Forest Whitaker's eyes.

  • MisTaken

    Mimi and Touch Me Not. Another contrived storyline. I know you said Chris doesn't like to be touched but you be walking around with her under your arm like you are about to put her in a full nelson. nothing is sexy about your union. And how dare you act like you above Confused Fruit Fly. She had no idea what was going on. She did not let her tongue rape her like you did joseline. Folks get a little bull dagger in them and they get brand new

  • MisTaken

    that's got to be it lololol

  • Finding Forever…

    I never really had a problem with her face, LOL...Saw someone commented & said it's our fault (as a society & judgement) SHE had the surgery. Uhhh, that's a LIE...She's a grown a$$ woman who wanted to alter her God given face, so how are we to blame? I just don't get it.

  • iWasteTime

    Me either Sis! Something needs to happen. I said yesterday there was nothing that I wanted to be more than Kim coming down that escalator (might height wouldn't let me be great..lol) to see her do that to herself and she was BEAUTIFUL before gives me the sads.

  • Jahnée Gill Mr.Eddie Murphy

    ? I swear I was about to look for "The Negro Digest". Then I thought maybe thats what Yt folks called Jet magazine? ?

  • iWasteTime

    So you saying she look like a 300 year old witch sans the medallion. :rofl: :rofl: :rofl:
    I luh you!

  • AnonymousRose

    oooh what is she Now, no mo asian

  • MISSMEWITDATBULL

    She's a Kardashian now.

  • AnonymousRose

    lmaoo, oh, like that girl chyna

  • It’s Taurus Season

    Bob Whitfield Lottery Ball Eyes.

    Hate Yoni to this damn DAY for that chit.

  • Put some Respeck on B.Sweet

    Well he is slow and based on what I learnt here on the blog... the dack has a higher probability of being good.

  • MisTaken

    Confused Fruit Fly. First let me say she has beautiful skin, banging body and seems like she is a hard worker. So let's not do that hating thing. She reminds me of a female Ramon from Princess and the Frog. I stand by that. Anyway.. she can't keep Scrap from his son because she is mad he is with Tommie. And it's not about his safety that's a lie. She knew Scrap She knew he was a dog he a dog he a dog he a dog RUFF (sing it) a long time ago. Stop focusing on on you and worry about more pressing issues. Like your life cycle...Fruit flies live for like what 3 days? You need to leave him and his unstable mama alone. You see she got that fat almost dead cat she like to hold in confessionals. What makes you think she care about you if she don't care about Whiskers? he sitting there barely breathing worried about stroking out and she up there trying to be like Mama Dee with less charisma...Lemme call PETA

  • Readytochokemothernatureonout

    I missed lies and no hip hop Atlanta with criminals last night on purpose. Yes I did...

  • MisTaken

    YES!! When she took off the medallion... i'm guess if Karlie took down that top it looked like that lol

  • AnonymousRose

    Why must you font, Chickenbone.............Take her keyboard...PLEASSSSE

  • MisTaken

    go back a listen. you gone tell me that chickebone ain't lodged in there? ok.... lol

  • MisTaken

    YES!!! lololol

  • It’s Taurus Season

    I keep saying her black was beautiful as HELL. What happened? What was SAID to her? Me and Library Man tried to trace it back other day when them pics first surfaced. He blames Scott Storch.

    *cries*

  • MISSMEWITDATBULL

    Sadly, I think this is beyond repair:

  • Readytochokemothernatureonout

    Pours cherry coke out for the old Kimberly Jones...

  • Chile_Pleeze

    lets just keep praying that all the scenes that betty idol were in hit the cutting room floor

  • MISSMEWITDATBULL

    I blame Donatella Versace. Bish shoulda never gave up her surgeon's number.

  • Readytochokemothernatureonout

    Is obvious now

  • MisTaken

    I got nothing for Joseline. She is tired. Like her hair be tired too. I think she knows her time is over and it shows in her eyes. She trying to have a part for her song Church that she said she wrote the lyrics for and directed it. If my memory serves me correct the intro..chorus...body and outro consisted of one line...CHURCH... and let a BISH go to work..CHURCH.... Did Fantasia write this for you? How dare you critique Tommie about fighting when you was high off cocaine, shrooms, bath sales, testosterone and deferred ball juice at the previous t reunion..how quickly they forget.

  • MisTaken

    yes. police prolly be like just send me an IG picture with no weave in

  • Readytochokemothernatureonout

    I'm waiting for next week lol Donna was driving the petty express bus last night and I was present like Teddy gleefully was.

  • It’s Taurus Season

    I was like bae SCOTT STORCH? He was like that white boy said something to her one day while he was HIGH and it was a wrap. I am CONVINCED. I said she had ALREADY started by the time he came along tho.

    Him: I dont care. She wasnt THAT far gone *checks the text where I sent him the pic again* Hell naw. It wasnt this damn bad.

  • Readytochokemothernatureonout

    I rewinded sewwwwwww manty times lol

  • It’s Taurus Season

    That is my fave sod-er. Fukk Kim Denise and her face. Pour me some of that Cherry Coke.

  • MisTaken

    I will go back and see what y'all said about Black Ink. I pray you dragged Dutchess for filth, called Donna a walking STD and yuk MOUF, the new girl a clean, lubricated lipped version of Dutchess, Caesar Birdman and a hoe.... and Quanie mama an ogre. Cause she is evil. Puma lame but that's still his child.

  • Buttercup

    Goodness! Not Cookie Monster eyes :ghost:

  • Readytochokemothernatureonout

    They couldn't carry their own show. I think they know this which is why Steebie tried and failed miserably to create something on social media and got dogged out by Jayceooooooooon

  • Yoni

    AsianChiKoreWhite-American

  • AnonymousRose

    say What , LMAOOOO. bob eyes... WTF Im done I hate all yall

  • Buttercup

    Beloved, I'm not sure if Iyanla can provide assistance.

  • MisTaken

    I read that and shook my head. I was so sad and ashamed for him. I was like nobody wants your old lady sir. Like frfr. As sexy as you and her think she is she is not what anybody wants to wife. And you got plenty of THOTS being wifed so that says a lot. That show sucked. Joseline is not funny on her own. She is delusional.

  • It’s Taurus Season

    She is responsible for saying that man had googly eyes and for saying Sheree line of clothes were called Shyt by Sheree. Years ago. Im slowly dying right now.

  • Readytochokemothernatureonout

    Lol you shole can have some. I love it and she surely fugged her mug up.

  • AnonymousRose

    your font will not appear White......good BYE

  • It’s Taurus Season

    Dude was so MAD. He was like do you KNOW how many teen boys LOVED her man? Do YOU KNOW? Why? Why has she DONE this? Then started up with Scott Storch theory.

  • MisTaken

    You know them SPEDs.... they be putting out and slanging that sausage

  • MisTaken

    ok... night night. HOLLERING

  • MisTaken

    WHAT IT IS? *BLINK*

  • Milani

    NEW POST

  • MissHarlem

    THIS

  • Readytochokemothernatureonout

    I forgot she was with his ole funny looking self. Kim was so pretty on Crush on you with all her colorful wigs and whatnot. Now she your race now from Asian to this. Smh lol

  • lovelygamour

    my peoples (black) music has turned me off as of late because there is too much black women bashing and too many condescending white women in general. I've turned to kpop. It even inspired me to dye my hair white.
    I decided to click on the karlie red post because I didnt think she had any more secrets. AND I read this. I laughed so hard my forehead hurts. My throat is dry. I almost cried. This was a throwback post to the days of good african american lit. I miss my peoples stories. I hope we all can go back to good thought out stories. I want to be entertained again. I think karlie redd should be flattered that you wrote this saga.

  • Readytochokemothernatureonout

    Bwhahaha why the hell are their stores so empty ????

  • harley_quinn2.0

    I really wanted to know ??

  • Readytochokemothernatureonout

    Monami invents everything else so why won't she give Sheeda and Count chocula the parrot some freekin customers.

  • MissHarlem

    I was here for it because she played herself telling him it was rape. Girl bye

  • Yoni

    I'll just say, she was (is) valued. LOL

  • Readytochokemothernatureonout

    Told it allllllllll lol that's just what she gets.

  • Yoni

    Kim took all the white for EVERYBODY.

  • Cricket404

    Probably that she was born in 1966

  • MisTaken

    Gets stressed out because I ain't got time to do the education and I am forgetting all old blog names. Cries in my chair like an underground runaway...

  • che’lint

    Hello Mistaken. I have missed your post.

  • lovelygamour

    My vote is when big married faith and tupac clowned her. She started to changed. Scott storch has enough problems at the moment.

  • lovelygamour

    I feel sad as a black woman. However I think that she is white from using korean BB cream.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Chile. I speed read. I read your 3rd sentence as "...nobody wants your lady-sir." I was thinking she done moved up from lady-boi to lady-sir.

    I'm gonna take a nap now, so...?

  • Hell_On_Heelz

    ?????????????????????????????? @ Its Taurus Season....

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    HATECU! ?

    Why you gotta bring up old stuff? ?

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    It is done.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Ugg. Lee.

  • VV

    So Joseline thinks because she went to LA she's a lady now...lmao...she is so delusional!

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Crine. You say they said we're not wasting gas. You know where to come and DM your pic.

  • Canary Red™

    Leave!!!!!!!!!!!! LOL *tears*
    Brilliant!!!!!!!!!! *claps*

  • Fendi

    *tongue raped. Apparently, Dutchess doesn't know that 'sodomy' is a word.

  • RICHIE_RICH

    And which critically acclaimed program..........

  • hi-liter

    True. She will be marketable in different fields, and as long as she finishes her bachelor's degree, she will be good. A master's degree will make it even better for her. I'm a Psych major (undergrad) and I chose that area because that what I was interested in and I knew with that I would stay in a finish my degree, sometimes that is all that matters, the money will come.

  • hi-liter

    Cease prolly doesn't go down on her at all or not enough. Dutchess kills me talking about "I got taken advantage of by a THOT while I was drunk" I'm like, girl bye, you knew what time it was.

  • Just Keya

    Smfh

  • mela.reign77

    When I first saw this I was like " he did a great job in his transformation, go on white boy , go on!" But then read somewhere that this is Lil Kim, The queen bee, What in the left side of hell did this girl do to herself? This is sad and I'm very considered, she's off her top with this mess.

  • Hill Candy

    Could be Karlie's age?

  • 100milesperhour

    Dutchess gotta do all the work when they bang. A bish got tired & wanted some paid time off...(insert Donna)

  • MzFutureLCSW

    What did Pac say to clown her?

  • http://www.pureromance.com LA

    We dont know her age..

  • http://www.pureromance.com LA

    LMAO!!!

  • SunRiseBlossom

    ALRIGHT!!! That is AWESOME news!!!

  • Queen

    Are you referring to "pressed" ? Trust me I live right next door to Phipps plaza so I'm there a lot. Her store is always packed. One of the highest selling in the mall actually.

  • Popcorn Clouds LLC

    I think she is married to her baby daddy I heard he's been in prison for years....right Sandra?

  • che’lint

    Her chest doesn't match her face at all.

  • Yoni

    *to go more in depth* She's an industrial psychology major. Because of her good grades, she was chosen to do the "degree in 3" program. When she graduates she will have her Bachelor's AND Master's degree. All done in four years. :nun: #proudmommy

  • hi-liter

    Oh, okay...that's whatsup.

  • Yoni

    It warms my heart.

  • Readytochokemothernatureonout

    Good for her maybe Monami films whilst the stores are closed.

  • Orchidjones

    Ms Sandra, I didnt think you got down with LHH. This show is so beat down and old....

    Now if you really wanna report on a reality show worth the typing, Black Ink is the show...it was good last night. Duchess her ol lying self saying Donna tongue R aped her. Girl Hello...not bye, she needs to be confronted!

  • morenYAHdelsur

    Yes ma'am!

    Adding my two cents- I think Dutchess is concerned about her sweet Southern image. I think she plays victim constantly because she wants to appease her parents and those that know her. I can't believe she lied on Donna like that. I can't stand Dutchess old chapped lips @$$ LOL. And why Cease through a tantrum in the confessional LOL and tried to hold in his sobs!

  • Orchidjones

    Ey Yo...a hit dog will holler is what I say. I honestly think Puma gets the short end of the stick all around from everyone. esp Cease. I almost felt bad for Cease in the confessional but he was hurt up on something.

    I think Drinchess is one sneaky broad. I liked her at one time until i seen her black out and try and play high post putting Cease stuff out when she had a reality check that all that was left in that empty arse apt was an air mattress!

  • marquise0691

    This season is off to a slow start. Im still annoyed by Rasheeda ole CeCe Winans looking ass!

  • marquise0691

    This season is off to a slow start. Im still annoyed by Rasheeda ole CeCe Winans looking ass!

  • morenYAHdelsur

    I agree! Cease is definitely hurt. I just want he and Puma to be adults about it and agree to disagree. Nothing positive will come of them yelling at each other. Poor Puma though LOL. Puma outchea trynna make it. He should've moved to the A with Quani (that is, IF she ever really moved).

    Dutchess is a snake bish. Ted even admitted that yes, she motivates Cease. BUT she can also suck the life out of any situation. Walt foolish, Sh*t needs to stop making babies, and Skye is such an open book, it's impossible not to like her. I just wish her self-esteem was waaaay up. That way she'd know she doesn't need enhancements to be a woman. She's already beautiful!

  • Loyal Lifestyle

    Just watched that last night and was cryin laughin. Then fat boi gonna say "is this a magic show." I was done...lmao

  • IAmLawlessBrooks

    Can't stand that dudes mother!

  • Chile_Pleeze

    he need a check to cash i guess

  • 19awesomegrl97

    ????when karlie got hit over the head wit them roses LMAO

  • 19awesomegrl97

    cece winans???

  • 19awesomegrl97

    ikr!!! no she wanted that t*ngue action

  • 19awesomegrl97

    ????sh*t ws 2 funny!!!!

  • 19awesomegrl97

    i so agree! same ol hoodrat tho!

  • first page

    MiMi & Joseline?