colton haynes

It was Hollywood's worst kept secret: MTV Teen Wolf star Colton Haynes finally admitted he is gay. Despite the plethora of photos of the green eyed sex symbol making out with men, Haynes and his agent insisted he was heterosexual.

Haynes, 27, opened up about his homosexuality in an interview with Entertainment Weekly.

When a Tumblr user exposed his “secret gay past” in January, Haynes responded “Was it a secret?”

He told EW he immediately regretted his off-the-cuff response. As the Internet imploded, Haynes experienced remorse, guilt and a series of panic attacks. He checked himself into an anxiety rehab and kept a low profile.

Unable to cope with the depression that is often associated with homosexuality, Haynes found himself frequently back in the hospital over the next three months.

colton haynes

“It was a complete shock. I wasn’t ready to be back in the headlines,” says Haynes… “I should have made a comment or a statement, but I just wasn’t ready. I didn’t feel like I owed anyone anything. I think in due time, everyone has to make those decisions when they’re ready, and I wasn’t yet. But I felt like I was letting people down by not coming forward with the rest of what I should have said.”

“People want you to be that GQ image that you put out, but people don’t realize what it’s like to act 24 hours a day. I’d go home and I was still acting. People who are so judgmental about those who are gay or different don’t realize that acting 24 hours a day is the most exhausting thing in the world.”

  • product of 79

    Umm....?... Don't nobody care ?

  • Rayne

    Who the hell is he?

  • GuestSTAR

    Nobody but them lil Pre teen, teeny bopper girls care. I has never heard of this boy.

  • product of 79

    Exactly... The GARDEN has 0 fawks to give... Grown and sexccee here ?

  • That’s Interesting

    Exactly...

  • RICHIE_RICH

    I don't know her!!!!

  • Auditor

    1. He doesn't have to explain ish to anyone. 2. Why is it that these gays want to be known and air their sex life but don't want the backlash? Straight folks don't go around announcing they're straight. They just fck. I'm sure if I went around saying I like to take it in the vagina and suck peen I'd get backlash too. But anyways... 3. That pic up top could be any young, white twink...

  • Paige

    Who cares. I have no idea who he is, and even if I did I still don't care. His sex life is his business.

  • Hell_On_Heelz

    I have no clue who he is.....moving on

  • RICHIE_RICH

    As a gay man , I hate the new gays. Don't no body care if you gay or str8 . What you do is ya business as long as your not harming or sleeping with women, and men at the same time. That's a no no.

  • Auditor

    Preach and don't be tryna "turn" anyone

  • Kanyade

    Yes, we knew. I knew. I was a fan of Colton (in season one of "The Flash") until I discovered he has "had" a penchant for dressing in blackface.

  • Fendi

    It would've been more surprising had he really been heterosexual. IJS.

  • Empress

    Sometimes you don't have to taste it to know it's Sweet Tea. That pic is enough. I don't know that show or actor, I saw the pic and thought he was(a THOT) exposing somebody else who is famous. LOL oh well...

  • Mel

    I mean his jaw alone gave it away ? I'm just saying

  • KB

    LMAO! Ooookkkk!

  • Brownie

    Every last bit of this chyt right chere

  • B.Loveitt

    Nope he doesn't owe anybody anything but I thought he said this last year at some point? Or maybe it was some other white guy. Interesting eventually all the white guys say their truth but how many black men say there's? I guess we keep shoving them in the closet when we shouldn't? Let them live out loud it's detrimental to our health...a black woman's health especially since so many of us choose not to protect ourselves any and every way we can.

  • Locapoca

    Straight folks don't go around announcing they're straight. They just fck. I'm sure if I went around saying I like to take it in the vagina and suck peen I'd get backlash
    ^^^^^^
    LMAO ??? am I childish for this whole comment cracking me up?(it doesn't help I've had some margaritas) this shyt was the TRUTH. Thank you for the comedic delivery http://sandrarose.com/wp-includes/images/smilies/icon_cheers.gif

  • Finding Forever…

    Quick Question--How do you feel bout Caitlyn Jenner as the "mouth piece" for the LGBT community? Heard a lady on the sports talk show I listen & she WAS ALLLL KINDS OF LIVID. Something along the lines--she doesn't represent us & is simply pushing her "image" as OURS.

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    WHO IS THIS MAN BATMAN

  • Locapoca

    I don't know what happened?! ? Everyone has to be so flamboyant and in your face with it now I don't get it. It used to not be that way. sexual preference is just that....PREFERENCE!!! Enjoy your Peen, cooch, cat, dog, donkey or whatever and go on about your business http://sandrarose.com/wp-includes/images/smilies/icon_gayagenda.gif

  • Jusstlookn

    And this is news how?

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    All caps please
    Kona
    ??

  • Auditor

    Lol...I went to training and we had a "diversity" section...a lady told everyone in the room she was gay. I'm sitting here like um...no one would've known unless you told them. Then you wanna boohoo when someone doesn't accept your way of life. You can't force that ish on anyone. But ALL freaks wanna be known...

  • Finding Forever…

    Didn't know who he was, but as I scrolled (my reaction to the second pic)--WELL DAMN. He SHUT down any QUESTIONS, DOUBTS, HOPES, DESIRES, POSSIBILITIES OF ALLLLL DAMN SORTS, LOL. HE'S STRAIGHT (NO PUN...OKAY...MAYBE) WENT ALL MS. ROSS ON US...I'M COMIN' OUT CENTRAL PARK IN DA RAIN ;) #WHATEVERFLOATSYOURBOAT

  • Auditor

    He was drugged...

  • Finding Forever…

    You can't force that ish on anyone...
    ~~~~~~~~~
    (See Pic)...If this AIN'T something she SAYS, LOL...Every time she comes across this topic.

  • Finding Forever…

    (See Pic)...AND COMIN' OUTTA CLOSETS, TOO ;)

  • Jusstlookn

    THIS

  • Jusstlookn

    Yeah enjoy it..iono need to.know.

  • Jusstlookn

    Sloy passes out with laughter.

    Yass I love in my vagina.. dead dead. CODE BLUE

  • Tea???

    I must be getting old because I have no idea who he is ?

  • E-VannaRootsAllEvil

    Me too #clueless

  • E-VannaRootsAllEvil

    Nothing to see here......

  • Jusstlookn

    Offtopic Who did Teddy sleep with? There was lady that usta be their assistant...iono see her no more. I read itbwas a "family friend"

  • http://www.facebook.com/lisa.daniels.7311 Lisa Daniels

    That zesty smile said it all. Why can't folks just be like latifah?

  • http://www.facebook.com/lisa.daniels.7311 Lisa Daniels

    ???

  • Hmmm~?

    He's so damn pale. No shade on this little boy, but how can anyone find that attractive?

  • justice4all04

    I was thinking the same thing

  • Bam Bam Li

    Who??

  • just being me

    People are always so shocked when a hot man is gay but so many of them are .. Nothing new to see here !!

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    So we're doing this now? Bssh.

    I knew it.

    ?

  • Ms. Jackson

    i dont know who he is either...
    But im sure the teens do, and are probably crying in their pillow cases as I type. lol .

  • ihatethesebitches

    Who???

  • Americadies

    Poor brainwash child, sadly AIDS remains incurable and he will learn from his mistake.

  • LeBrick James

    So wait... people thought this guy was straight?

  • jussaying

    lol he played the red arrow on the cw show 'arrow.' and mtv had a show called teen wolf which he was on. i got it for free with amazon prime and thought it was MJF's movie when i was drunk.. dumb show.

  • jussaying

    he is good friends with serena williams (:.

  • Renee26

    Good for him...live in your truth honey

  • jussaying

    he did.. indirectly. he asked, was it a secret. his brother gay too. all the gays were made because he didn't make a huge coming out party. i don't think it's that serious in this day and age though.

  • Alicia.Ashe

    I thought it was an assistant and other women.

  • MzFutureLCSW

    "don’t realize that acting 24 hours a day is the most exhausting thing in the world.”
    Yes, it is.

  • S T

    Harpo! Who dat [boi] ?! ?!!?!??!

  • Blue

    Who?

  • Blue

    Oh gawd. She threw Donkey and cat into it. lol. Stop Loc! lol

  • Blue

    oops

  • Blue

    They need to do a spin-off show and call it "Tina's Meltdowns". Chick fell apart cause she lost her cell phone. Find it Jesus.

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Who?

  • Full Monty

    Oh he so purty!

  • AnonymousRose

    #WhodaFckcares

  • Carmen Harrison Johnson

    Who is He?

  • observer

    Don't care. I thought is was a girl anyway.

  • Alicia.Ashe

    Yeah she needs to calm herself before she stroke out.

  • Xsjado

    Happy for him, but in other news this crazy chick in Nebraska got sentenced for killing her baby by stuffing a baby wipe down its throat.

    I wish they would burn her at the stake. That baby didn't deserve any of that mess.

  • Emily post

    Almost Everybody in Hollywood is gay or bisexual... A lot of them have pedophile tendencies too and yes they use their power and influence. They dont ever want to talk about that fetish... Somebody better go talk to one of the Coreys.

  • kennedy campbell

    many times we don't go around announcing ..its the str8s that make it a big deal..i was on the visiting somewhere last week and because i have a prince purple rain haircut everyone is looking and calling me gay..and how i take it in the ass..lol but i should be used to it by now..and no not every str8 person does this..just us nosy blacks for the most part

  • kennedy campbell

    maybe where youre from? or maybe it's that the flamboyant ones had to hide. it...growing up i remember we could be ourselves as long as we didn't be ourselves in public...the heteros like us to follow their heteronormative lifestyle..that's what you were seeing. its not that they werent flamboyant

  • kennedy campbell

    so because he is gay he will get aids and str8 people wont? I'm just trying to figure out what you're implying

  • kennedy campbell

    i hate to say it but people still care and have a problem with it..you just have to be strong enough to not mind those people

  • Liah

    I don't understand the relevancy..... (yawn)

  • Liah

    LOL!!!

  • Auditor

    I'll try to respond best I can with what I'm thinking right now...with my essay lol.

    I can't imagine what it "feels" like to be gay. Since that is what alot of you say. I never had this "feeling" gays speak of...I just was/is...a woman/girl/female. I TRY to treat everyone as an individual and I have no hate or dislike for anyone until you give me a reason to. I'm not down for or against a group just an individual. FYI...so don't think I'm coming down on you.

    The world is built on male and female...that is all. There is no room for outliers...gays/bis/trannies/etc etc. Two men can't reproduce and neither can two females. I won't even get into the roles males and females play that are automatically ingrained and not society specified or has been tainted. Being gay is not normal and never will be just off what I said above. Gays can disagree all they want but this will never be true. THIS is why people do not like gays, find it disgusting, treat you bad, etc etc. It's just not NORMAL.

    My comment was for the "normal" looking gays that can "hide" I guess. If you're out here with purple hair, skinny jeans, and a bralette on then yea everyone would know and your ARE announcing because men don't go around with purple hair.

    I never understood why gays had to "transition" into the opposite sex. I'd just be gay, live, marry (now), and sex who I wanted. Why be all out in the open and flamboyant with it? But hey y'all so damn complicated it's not for ME to understand.

    I truly believe if gays didn't do the really sick stuff like chopping off body parts and stuff, society would eventually accept it and not care anymore. But some of y'all taking this shiiit to the extreme....I do not want to use the bathroom with a man nor call a man who was Larry last week Kerri this week. That's just beyond sick and now you're messing with my psyche on some truly unnormal shiit.

    But that's MY viewpoint on it and I'm sticking to it lol.

  • charallday

    Lmao

  • charallday

    Lol, sorry. I got the visual. Just be yourself, straight gay...it's all good.

  • charallday

    Hell yeah, when I loved Atl, that was a game they'd play. Lol, I'd be like if you don't take your azz somewhere

  • charallday

    Lol

  • Desiree

    Lmao..me either.

  • Desiree

    Lmao..me either.

  • charallday

    The only one left is Corey Feldman and he is look in like a MJ vampire with 3 ladies he lives with. Only one he says is his girlfriend

  • Americadies

    No he has a better chance of getting AIDS.

  • B.Loveitt

    But did he say it before or do I have him mixed up with some other white boy who did?

  • jussaying

    no you're right! I was confirming. he already said as much last year. just didn't blatantly say IM GAY. and then all the gay dudes were angry because he didn't officially come out and state it. but he wasn't really trying to hide.

  • Mssugamoma

    ???

  • http://disqus.com/ yoliewinecorporation

    Who is this thang IMO? Damn who isn't nowadays Smh

  • B.Loveitt

    Okay cool... I could have Googled this but I was driving and shouldn't have been texting at the light anyways they give tickets out here for doing just that!

    Happy Mothers Day!

  • suganspice68

    Who is this clown??I ain't never heard of him.

  • kennedy campbell

    lol skinny jeans and purple hair would be more punk rock before gay. its funny because white guys do this all the time and they don't get the label. I mostly get this from straight black men that assume that i'm gay because of what I wear. my white friends get "are you in a band?" I get "are you gay?" Men do go around with what ever color hair they want it doesn't have to mean you are gay or straight it can just mean you wanted to do that. before you and I were born men wore heels. the higher the heel was a status symbol, men wore tights, men wore wigs. im not sure when this transitioned to mean you were gay if you do. society changes and we make up these dumb rules...as far as being flamboyant we can't always figure out gay or straight why we speak the way we do, walk, talk,.it is def part of our make up of friends/family/media. all of the things we are exposed to I lived in germany, austria and italy after graduating highschool and noticed that straight men could be feminine without the gay title. of course if I cross my legs or even hold my wrist up I am automatically labled gay...we have to stop following these social constructs a. I once met two dragqueens that I thought were just friends . i couldn't understand why they would want to if they are gay and dress like women. but then i decided well people don't understand why I like the things that I like so just let it be. let me be me and let them be them. ....ok so you don't want to use the bathroom with them. the thing is you already do. There are so many who have been doing this before it became a big subject in the news. you didn't know you were because some look just like any man or any woman of course depending on their genetic makeup/surgery...

  • Auditor

    Tuh if I saw ANY man with purple hair he'd be suspect in my book...and that's coming from someone that was raised/went to school around white folks. But you're viewing the world from a white person's perspective. Again with the Eurocentric thinking that men wore high heels, wigs, and dresses...that is WHITE folks sick mess. Other cultures never have and never will go around in high heels, wigs, and dresses. Let me clarify on the bathroom issue...I have no issue using the bathroom with a transgender because in their mind they are female and actually look like a female. I don't want to use the bathroom with a scruffy, 6'3", 300lb man claiming he's a woman while changing my damn pad. Publicizing this stuff is just opening a can of worms for the really sick people to come out and exploit transgenders and give them a bad name. If I don't have to wonder about you then you're fine in my book with using the bathroom.