Bruce Jenner facelift

Bruce "Caitlyn" Jenner was spotted shopping at Vintage Grocers in Malibu, California, on Thursday. Jenner, 66, revealed his new facelift after more rumored plastic surgery.

The former Olympic gold medalist-turned-female impersonator appeared at the Republican National Convention in Ohio on Wednesday to support Donald Trump.

“I feel like our best hope to get back to a constitutional government with 18 enumerated powers is in the Republican Party,” Jenner said. “But I have to admit I’ve been very disappointed over the last five or 10 years and so I won’t give up hope on it.”

Jenner said it was more difficult for him to reveal he was a Republican than it was for him to come out as a transsexual.

“It was easy to come out as trans. It was harder to come out as a Republican,” Jenner said.

His speech resonated with RNC attendees, but it was his new body that caught the attention of RNC attendees.

  • ThePearl

    bitch looks like he needs a knew right knee.

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    This dogcat :facepalm:

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    AND thicker hair on top ?

  • ZRoJoTheLezBeyond

    I was JUST about to say he needs some new legs while he worrying about his face...

  • Taylordanes

    HOT FLUCKING MESS....GO CRAWL UNDER A ROCK BRUCE...

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    A 66 yr old in a mini
    Smdh

  • Taylordanes

    HIS LEGS ...EEK!

  • free

    awwww man, bruce make me wanna throw up man. c'mon man! bruce, wake up, bruh!

  • SpillyNillie

    Those knees have struggle written all over them and it's REAL!

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    Who's Granmda is This?

  • andrice

    0_0

  • I aint the one

    Yo weave ain't blended, Cait.

  • LibraGirlonly

    This man is a damn disgrace!!! He is sick meantally for sure.

  • harley_quinn2.0

    Where do I start ??

  • Buttercup

    He should request a refund.

  • ThePearl

    Nasty bastid!

  • Buttercup

    Don't. Please don't.

  • Buttercup

    I said that in your gravi's voice. LMBO

  • Bam Bam Li

    He's making me feel seriously ill.

  • LibraGirlonly

    Nut case for sure. I know Kris is so embarrassed.

  • Bam Bam Li

    Was saying the same thing to myself smh

  • Blaque Mahogany

    Barf.

  • ThePearl

    if his dress were any shorter, we'd be able to see his frank n beans! LOL

  • Angela

    BruCait needs a full body lift..He looks a darn foolish mess..

  • harley_quinn2.0

    I'm sure Raquel Welch can hook you up with a wig....Give her a holla.

  • ThePearl

    You spelled Uncle wrong

  • Liah

    SMH.......

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Nope. Who watched Hollywood Divas. Countess had a shim as a friend. He was baiting Forest the whole time. Asked Forest could a transgender be in the video. Then told Forest he was gone eat his hot dog. BUT got mad when Forest calls him brother. I cackled. ???

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    It's tew much ?

  • Liz

    Those knees, then move onto that chin and good awful hair color. Then we need a PSA on why no one in his life cares enough to just tell him no

  • hottlanta

    I can imagine what the balls look like.

  • B.Sweet is Savage

    Did you mean FaceDROP? It looks droopy and saggy to me.

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    *Chest laugh*

  • B.Sweet is Savage

    Double the money back.

  • B.Sweet is Savage

    Great Uncle*

  • Soda

    Me too! I cracked up that they had to put up captions because you couldn't tell what he was saying! I wanted Countess to tell that camel-toed fat injected @ss comedienne how she felt to her face.

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    But she was mad at Golden. I'm like are you smoking.

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    Hahaha

  • B.Sweet is Savage

    BruCait, you may want to switch to wigs instead of weave. The way you're thinning in the front, soon you'll be pulling up with the ceiling missing. At least part of it.

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    He has water build up in his knee from doing the Stanky Leg.

  • http://batman-news.com Mama Dee’s Wig Maker

    Legs looking baby giraffe-ish

  • Jen_n_juice

    Sooooooo you think Trump is more supportive of your lifestyle than Obama????? And you're disappointed in the last 5-10 years but the deficit and unemployment rate have decreased. Really? Bruce (cause that's what yo mama named you) have several seats and tuck your parts please

  • ZRoJoTheLezBeyond

    Horrible visual..

  • http://www.missjhaneuniverse.com Monday

    Now his hair color resembles Hillary.. but he is a Republican..

    You see how they play us?? No?? You'll see..

    Hillary will win. But I do believe Jenner is a Republican

  • stav

    Yeess!

  • Jen_n_juice

    Lmaoooo why did BruCait have me busting out lol

  • ZRoJoTheLezBeyond

    Nooo... y'all with these comments putting these visuals in my head!

  • lovelygamour

    He looks photoshopped but he still look better then the kardashians and he wears clothes better than all of them. I know kylie is hurt. Can you imagine your dad looks more put together than you! And kylie has quite a few stylist the main one is that aa boy but he has taste. And dad still wins in a little cheap dress.

  • Blaque Mahogany

    Speaking of...do you like any of them? Are any of them likeable to you?

  • Yardgirl

    OMG!!??? Shim looks like the crypt keeper from "Tales from the crypt" ?

  • Jusstlookn To Stay Woke

    I bet fifty dollars, those republican men had there turn at Brucey last night. Owwwwwwwww

  • nicelyput32

    Paula has an unusually large mouth.

  • http://batman-news.com Roderick2011

    Paging Bruce Jenner, paging Bruce Jenner... please proceed to the face lift refund window.
    Thank you.
    And those legs........KFC doesn't serve drumsticks that skinny.

  • Taylordanes

    Somebodies...one of the Jenner boys just had a kid ..eeek

  • nicelyput32

    Countess is still mad Golden called her out about her weight.??

  • LeBrick James

    A skeleton in a dress.

  • Soda

    I watched this show because I had nothing to watch after The Little Women of Atlanta. I like Countess & I hope her life gets better. I don't care about the others, and I turn down the volume when that twin girl speaks.

  • Li

    Bony and ugly. That's all I got.

  • Karma WhO

    He looks a hot skeletal mess...wtf b!!!

  • Soda

    I think that's why her teeth are spaced out, there's so much room. Even though she's had some work done, there are still gaps at the bottom.

  • marquise0691

    All these trans people in the world and no one is willing to step up and aide their "sister" in her wardrobe hair makeup GEEZ

  • 19awesomegrl97

    Lord have mercy

  • YaYa

    I'm hollering!

  • ShadesofEMPRESS

    Yuck you man

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    No. Not one.

  • Quitedeliteful

    Brucie got some boney legs and knobby knees! And NOTHING is gonna help that face of his!!!

  • Dee

    ROFLMAO! !!!!!!

  • LeBrick James

    Gender Dysphoria was long recognized as a mental disorder for decades,before it became politically incorrect to say that.

    Now they just want to refer to it as "transgenderism" and try to convince us that it's "normal". Anybody with their head on straight should be able to recognize that mess ain't normal.

  • Locapoca

    Bru-Maw has gone too far . His legs look like a holocaust survivor http://33.media.tumblr.com/3e80b0fcd0337ea8c3326d4a00cad2c9/tumblr_nkftyyKKji1ql5yr7o1_500.gif

  • Dee

    LAUGHING OUT LOUD! !!

  • LeBrick James

    not to mention that voice.

    he still sounds like a dude.

  • Blaque Mahogany

    Ok. Good to know it's not just me.

  • Blaque Mahogany

    Countess is almost likeable for me.

  • Nancy Drew on my ibrowse today

    and it's written in Sanskrit, smh

  • Nancy Drew on my ibrowse today

    Nori's, smh

  • harley_quinn2.0

    They all have issues. If I had to pick, it would be Countess.

  • Jahnée Gill Mr.Eddie Murphy

    Him and Melaina Chump are TWINS!

  • Nancy Drew on my ibrowse today

    so, we not gonna acknowledge this as mental illness... we just gonna play along?

  • BLACK *I*C*E*

    He should sue for malpractice. They did him WRONG.

  • Blaque Mahogany

    Yeah, I said below Countess is the closest to likeable for me. Golden is an arrogant oddly shaped individual. Paula needs meds. Seriously. Malika--after I saw her pick the crumbs off of Khloe's clothes... I was done with her.

  • Nancy Drew on my ibrowse today

    you said the one he got now is blowed out??!!!!

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    Just when you thought you married into money...

  • Gamer?? Chick

    Flamingo legs.

  • Nancy Drew on my ibrowse today

    *cackles*

  • Freeriah

    This thing thew!!!!!

  • BLACK *I*C*E*

    This man here is a walking/talking example of mental illness!!
    He is SICK. ?

  • Nancy Drew on my ibrowse today

    I think that's why her teeth are spaced out, there's so much room
    ....................................................
    what kinda logic is this here???!!!
    I am HOLLERING!

  • Nancy Drew on my ibrowse today

    you said Bruce was up in the suites playing hide the gold medal? Lol!

  • http://sandrarose.com SandraRose

    This?

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    My sister just told me to google donald trump's mom hair ????

    Same hair ??

  • ?Sugar&Spice?

    oh god. ew!

  • Nancy Drew on my ibrowse today

    Lol!

  • Genia

    I just can't do this....i don't support caitlynn Jenner.

  • Soda

    We only get so many but she has room for 64 teeth. She saved a bundle by not having to buy floss all those years.

  • http://olskoolblackflix.com Taco Juice

    Nooooo? she can't help it if her teeth are in jail.

  • LeBrick James

    If you acknowledge it as mental ilness, they'll say you're "transphobic", don't you know?

  • Hill Candy

    She reminds me of Tasha Campbell Martin. Them space out teeth. I wonder why she never got them fixed.

  • I aint the one

    So, Gucci's flow on this pu$$y print song he just dropped with Ye is?

    I have high hopes for this album. #GucciBack

  • ebonics

    Ick! His legs are sooooo gross, he should only wear pant suits and jeans for the rest of his sorry life.

  • imright

    Bruce makes me sick?

  • Nancy Drew on my ibrowse today

    I did not know, but now that I do, I find that I still don't care, Lol!
    I mean, I always pride myself on my "live & let live" where other folks' life choices are concerned, BUT I guess with the advancement of 'old' age, I'm turning into one of those head-shaking older folks who I used to hear saying 'I never thought I'd see the day' Lol!

  • Empress

    I know when he first walked out the crowd was like, "I hope Melania really wrote her speech this time!"

  • Rayne

    Just as

  • Rayne

    Good and terrible.

  • Nancy Drew on my ibrowse today
  • Nancy Drew on my ibrowse today

    I JUST HOLLERED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    I think that's my cue... BYE Empress!!!!!!!!!!!

  • bemetoo

    Just hideous plain hideous monstrosity

  • Jusstlookn To Stay Woke

    The Repub men were playing hide the ballot.

  • Fendi

    HE NEED SOME MIIIIILK!!!

  • http://suzar.com/BOTW/BOTW-ch1d-pages7-8.html Staci Elle

    Real women aren't allowed to walk around looking this bad without being clowned. He deserves the same.

  • Fendi

    Kris was awarded Bruce's balls as part of their divorce. She keeps them in a mason jar.

  • Fendi

    Best Medical Minute the blog has seen in awhile.

  • Locapoca
  • mssangel

    I wonder which bathroom shim was allowed to use at the RNC.

  • http://suzar.com/BOTW/BOTW-ch1d-pages7-8.html Staci Elle

    ijs

  • Panther Charleston

    Oh, Caitlyn, if only you could turn back time. If only you could find a way.

  • PhenomenalWomanThatIsMe

    Jenner wasn't at the Convention. She was at the adjacent lgbt event.

  • Xsjado

    ???????

  • AggieMom96

    It's awkward even looking at that. It can't remotely be comfortable ?

  • Jay

    Those legs....he makes Jay-Z's legs look like an athletes. The struggle is so real.

  • BRING THE PAYNE

    ????

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Cherrrrr ?
    ???

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Neither! He had to go to the Target to use it :kona:

  • Sexy CJ

    Bruce “Caitlyn” Jenner was spotted shopping at Vintage Grocers in Malibu, California, on Thursday after revealing his new facelift & body at the Republican National Convention in Ohio on Wednesday..........

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    You do the Wuxi face turns too?!?!

    Lately I've bean doing them like slow "?+?+headturn*

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Noooooo ????
    ? :chase:

    ??

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    I bet five that his buttback got pinched???

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Sliding it up and down betwix his busom ??

  • TaylorFinallyMadeIt

    They ain't gone stop til they Joan river on that cold table!

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Or hide the hot dog ??

  • BRuhman_Vista

    Why care about what Bru, er Caitlyn looks like? He's got none other than the NBA taking up his cause and pulling All-Star games out of cities. Wonder if Mr. Silver has the guts to just pull the Bobcats out of Charlotte outright? Surely he has the power to push that issue.

  • Sofiyah Balthazar

    For the love of godddddd

  • Cricket404

    Like Obama didn't give him his freedom. Shame, he would rather kiss the ring. Jerk.

  • BRING THE PAYNE

    YES,Lord!!!!

  • BRING THE PAYNE

    Why i heard tbis in BLANCHE DEVOROUX vc????

  • BRING THE PAYNE

    Please unplug your computer!!!!!????

  • Diamond

    Those veiny arms and those big arse fingers ?? no just no

  • stanhope

    Thing looks a cold mess. Thing has been sitting on richards since th olympics thing was in...lying about it all of the while. Her face lips look like labia. Thing has options where to put it for the menz LOL

  • http://realitytea.com/ Lady Chatterley’s Lover

    Oh she already had his balls way before the divorce. That's why he is transitioning. If you can't beat them join them.

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Yes!
    Thank You For Being Ah Fren
    ?????????

  • Jean Paul Le’vonne

    *snickering*

  • Fendi

    And she looks like she transitioned into being the other half of the man he relinquished being. I'm all for being "mannish," but those bitches are next level.

  • casiepriest33

    A day late and a dollar short. To late to turn back now!

  • shell

    I was gonna say...that blend...no Bruce no

  • Mel

    Dem knees look like they struggling to keep it together. Them kitten heels he be wearing ain't helping either

  • IZumba

    LOL.. "Female impersonator"

  • Goddess™

    ?????

  • TheMove

    Yuck just yuck

  • stanhope

    Look how far apart Thing's legs are! Thing has been wrapping around de menz for decades.

  • mzbestseller

    OMGGGGG!!!! WHAT HAPPENED???

  • mzbestseller

    He weak in the knees like SWV hunty!

  • mzbestseller

    ???????? CHILE!

  • Melissaisasnob

    This is beyond gross.

  • Readytochokemothernatureonout

    Oh my ?

  • KB

    ???????
    ¯_(*_*)_/¯

  • http://disqus.com/ yoliewinecorporation

    This is Horrible!! He should have put that work on them boney a&& legs. Bruce needs to reverse back to being like he's already a damnn man. Dude still a man with women Clothing on. Smh!!

  • scentsychick30

    Wow Bruce at the rnc??that blow out is a no.

  • Nancy Drew on my ibrowse today

    *shudders*

  • Nancy Drew on my ibrowse today

    *shudders more*

  • Mssugamoma

    Lol right!

  • Nancy Drew on my ibrowse today

    Slow head turn followed by slow head shake and deep sigh

  • Mssugamoma

    I couldn't even read the story cause this pic is all wrong!!!

  • Octavious Crapp

    Ewwwwww.....

  • Fatty4387

    He need to fuckn stop like u not cute u look stupid be a fuckn man

  • JENNYJONES1

    THE FACE DOESN'T LOOK LIKE IT GOES WITH THE NECK. SOMETHING IS OFF. EWW!!!........JENNY JONES!!!

  • Blue

    I mean all wrong

  • Sriracha In My Bag,

    That knee looks like is 2secs from being dislocated...that knee look like it's trying to hitch hike..lol

  • B.Loveitt

    His new body caught the eye...you know what I'm done.

  • Lovelove

    His Starbucks cup says "Bruce"...lol

  • Lovelove

    Is that a real person??

  • Lakie O’Sean Rivers

    What in the holy hail is THIS?!

  • http://batman-news.com Roderick2011

    Ha,ha,ha!!!

    Like this old lady at my church used to say: Thinking you're looking cute but you really looking curious.

  • JustB

    Bruce take that mask off!!

  • Jusstlookn To Stay Woke

    Slapped and rubbee dow. Ooooohhh noooo

  • Jusstlookn To Stay Woke

    Slapped and rubbee dow. Ooooohhh noooo

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Wipe me down ???

  • mirror

    Can't stand HIM

  • Herefor entertainment

    ???

  • HoneyyGoodMoneyy_

    Bruce Jenner + Melania Trump = Same f*ckin person

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    I Dew not know WATT thee hail a Wuxi face is. Not even sure what I thought I typed lmao
    #oldold ?

    Maybe I meant to type Slow. Iono lol

  • Sandra Dee Spidey

    It's a computer generated model of what humans would have to evolve into in order to be able to survive a car crash. Notice it doesn't have a neck (so it can't be broken) and a large skull to protect its brain. You can read more about it on CNN's website

  • Sandra Dee Spidey

    I bet Bruce sucks a mean one. He's gotta distract from his goblin face.

    This is what extreme lack of self esteem looks like people

  • Meme81

    That's actually a cute romper he's wearing, but...

  • observer

    I just spit out my breakfast!!!! Uggg, HE, AND I MEAN HE IS FRUGGLY!!!!!

  • observer

    We as a society, are being forced to accept this confused, DUDET, but as a society won't accept people of color, who are born of color. SMDH!!!!

  • MsVAllDay

    He looks horrible!

  • the guest

    Guess Bruce figures he's up in age so he might as well ride this out til the wheels fall off. He really should man up and admit what we all know, he made a mistake and his male pride and ego won't let him go back to being a man. Isn't that ironic.

  • LeeBee

    Disgusting piece of shit.

  • kennedy campbell

    i can't do anything but laugh and type this out!

  • Candance

    ugh

  • ihatethesebitches

    He looks repulsive.

  • ebonics

    I LOVE your pic haha freakin Dave man I miss that show!

  • Nancy Drew on my ibrowse today

    I gotchu boo, lol!

  • Ro

    still looks like a man!

  • Go Head With That

    So he gonna keep doing surgery and soon be Bruce Lion

  • Kilroy

    Barf

  • ThisIsWhat40LooksLike

    Stop it!! My kids and husband won't stop saying that! Lol

  • IAmLawlessBrooks

    Gud Lawd them knees are seeing the struggle! I repeat #TheSTRUGGLE is #REAL with them knees! Jesus take the wheel, the seat, everything!!! #FIXITHeavenlyFather

  • Enoughsaid2020

    SMH! That's all I got.

  • Mel

    ?????

  • gellie

    I consider myself a very open-minded person. But chiiiillllee...this isht right here...

  • JackieBrown

    Lordy lord SMH the world is coming to an end

  • yelpforhelp

    A new knee my asz. He need two leg transplants and something done from the elbow down. That scared the hail outta me.

  • dumplings39

    Lol! Bruce looks ridiculous!

  • yelpforhelp

    I bet them sharp knees and elbows be stabbing the hail out of whoever in the hail share bed with Bruce. He need some Jergens lotion and some chamomile to soften them features.

  • let the truth be known

    "It" looks horrid.....

  • digital_femme

    Duuuuude.... ?

  • Allihave2say

    The entire leg section needs plastic surgery. they look like wilted twigs.

  • Karryn

    I bet every thing that Trump said some ignorant things about Bruce in private.

  • Molly Church

    Why does this man continue 2 wear these unflattering short Azz dresses?

  • Molly Church

    ?????

  • Kristen Williams

    He still ugly the whole Kardashian/Jenner clan is weird

  • IAmLawlessBrooks

    lmfao

  • MotownExotic

    Sooo..when does the transition take place? Because THAT is just Bruce in a dress and a wig

  • Desiree

    Just awful.... :o(

  • denise

    Oh, he is beautifullll! Get real...lol

  • I WORK FOR S Jo

    YOU GOT AIDS!