Dr Joshua Corsa

A narcissistic Orlando doctor vows to continue wearing bloody shoes to work until the last victim of the Pulse gay bar shooting is discharged home.

49 people were killed and dozens more wounded in the mass shooting in June.

Dr. Joshua Corsa, a senior resident at Orlando Regional Medical Center, published a photo of the bloody sneakers in a social media post.

“On these shoes, soaked between its fibers, is the blood of 54 innocent human beings," Corsa exaggerated.

He failed to mention that only half of the wounded were treated at the hospital where he works.

Corsa's post "went viral" after hundreds of social media shared the post on Facebook.

He told the Orlando Sentinel that only one Pulse patient remains at the hospital.

A typical narcissist, Corsa said that after the last patent leaves, he plans to "donate" his bloody sneakers to the Orange County’s Regional History Center -- as if he somehow made history by wearing unsanitary, blood-stained sneakers to work.

  • ?Sugar&Spice?

    Is that even healthy? Ew! Does he wear them to bed since it's so deep for HIM...or just in public so he can gain some attention for HIM?

  • Jen_n_juice

    As a doctor he HAS to know that's unsanitary!

  • MzFutureLCSW

    Yeah, he is doing the most.

    Maybe he is Histrionic Personality Disorder - they are hungry for attention, as well.

  • JJ

    Umm not to be that person....but um is that sanitary? I know certain diseases die upon contact with air but isn't bacteria still an issue? Honestly doesn't seem like good cleanliness. I can understand maybe keeping them to remind himself of why he does what he does for innocent people but this just seems extra..

  • iWasteTime

    This sounds like something a DOCTOR should not be doing ...

  • http://www.pureromance.com LA

    When I worked at a hospital, I wore my outside shoes in and changed into my work shoes which stayed in my locker... Hospitals are very unsanitary... I would never bring my work shoes home... When I stopped working at the hospital. I threw my shoes away om my last day.. I worked on an oncology surgical floor so many body fluids... ugh!!!

  • puppylove

    That is disgusting. Couldn't be my doctor.

  • http://www.pureromance.com LA

    Let me add when I took my shoes off at end of shift, I wiped them off with a bleach wipe..

  • product of 79

    That's not sanitary ?

  • Blue

    Thats nasty. Find another way to honor the victims.

  • yoni

    Long as those feet/shoes stay away from any hospital equipment, patient's and the likes........he's cool.

  • LeBrick James

    I'm thinking maybe as long as the blood is dried up, it's not a danger?

  • Karma WhO

    he needs to be checked for ptsd...i think he is a bit traumatized from the events..this is NOT a normal thing to do!

  • http://www.pureromance.com LA

    I saw too many doctors and nurses only use hand sanitizer with a sink, water, and soap was available... smh..

  • LeBrick James

    I agree. This doesnt strike me as a big deal really. Maybe I'm totally missing something here,but...it's not like patients are touching his shoes.

  • Teide_luv

    I think the doc got some unresolved issues. Get help.

  • http://www.pureromance.com LA

    He's touching them... That's enough

  • NegroDamus

    i still wear the pink BCA bracelet, a friend of mine that died of breast cancer had on when she passed

  • JJ

    Smh I can't believe he actually thinks it's ok. I bet he's one of the sanitizer and go ones...yuck

  • Karma WhO

    i worked also on a surgical floor for OrthoVirginia and mann my work shoes lived in the locker at work when i wasnt wearing them..

  • JJ

    Like I don't understand why a medical professional would do this it makes me question if he's sanitary, if he has had patients in past that got infections because his unusual unsanitary methods. Has he ever worn same scrubs multiple days/weeks in a row? Ugh now my mind is doing a full marathon with this shyt...I don't like people like him makes me nervous if I'm in hospital.

  • harley_quinn2.0

    He's a nut. I wouldn't want him as my doctor. Take your Michael Phelps looking arse to a therapist sir.

  • yoni

    AAAAANNNNNDDDD MOST doctors wear "scrub" things over their shoes anyway. They could have on foots with the lil ball on the back, tap shoes, ballet flats and slippers under those shoe scrubs for all we know. Basically their shoes are rarely exposed.

  • nucynu25

    OKAYYY

  • yoni

    Maybe once to put them on and another time to take them off. Versus touching sick patients ALL DAY! But I get it. I guess. Not saying he's holy, sanitary or unsanitary for wearing them. IJS

  • nucynu25

    BUUUTTT, theres blood on them so yes they've been exposed.

  • http://www.pureromance.com LA

    Im telling you its a risk when it comes to hospitals.... Emergency rooms are the worst!!!

  • Di Ana

    That's a little too much, but I guess everyone handles their emotions differently.

  • iWasteTime

    True but dried, co-mingled blood just sounds bad

  • http://www.pureromance.com LA

    Not true on most cases.. They only wear covers over feet when in surgery..

  • Buttercup

    MamaButter worked at a mental health facility for the better part of my life. The doctors there had more issues than their patients and would often be high as a kite- slurred speech and all.

  • harley_quinn2.0

    He's a walking liability

  • yoni

    Just asking/wondering......would it make a difference if they were shoes that he mows the grass in and stepped in dog poo a time or two? Then wiped them off just enough to get the smell off? J/A not debating/arguing....

  • Yardgirl

    “On these shoes, soaked between its fibers, is the blood of 54 innocent human beings,” Corsa exaggerated.

    Welp, his grandstanding went viral so he got what he wanted. Some people will do anything for fame *rolls eyes*

  • harley_quinn2.0

    A bunch of real life Nurse Jackie's ???

  • Araminta Glissade Chaines

    Just like Auntie said, this is unsanitary. Blood is classified as a biohazard for a reason

  • nucynu25

    Well , I would rather my doc hve on his grass shoes than blood shoes..but what abt the patient ? If I was the patient I wouldn't want to be constantly reminded abt something so tragic. idk if the patient can even see the shoes but still..

  • nucynu25

    right .. just tacky

  • nucynu25

    He should be drug tested ...

  • http://www.pureromance.com LA

    Word!!! Issues out the ass.. I had a therapist with some issues.. I felt like I was her therapist most times, lol.. She actually used to talk to me about her issues... too much, smh

  • MsEducated

    We don't know why people do things.. we don't know what personal effects this may have on him... I use to have a half empty liquor bottle with a flower in it in my room on my dresser.. and none of my friends knew y they could never drink from it.. after years they finally asked what the hell was the bottle on my dresser for??.. and I told them that was the last bottle of liquor my mother drank from before she went to bed and died in her sleep... sounds stupid but I wanted it so I kept it... u just never know. Don't judge people we already live in a fuked up enough world where everything u do "you have to be doing it for attention"....smh

  • Araminta Glissade Chaines

    Sorry about your friend, cancer is brutal. But your bracelet doesn't have bodily fluids on it, that's different

  • Buttercup

    I know it's very wrong of me, but I just assume that doctors are pretty much off their rocker. As long as they seem to know their medical stuff, I'm cool.

  • http://www.pureromance.com LA

    Right, lol

  • yoni

    Not true either. Speaking for myself and my place of employment. They don't only wear them in/during surgery. I see drs. in them ALL THE TIME! Walking the halls. In lectures. Meetings. Bathroom. It's damn near part of their uniform. I saw that you worked in oncology. I work in Anatomic Pathology. They wear them in there (the gross room) as well, while dissecting specimens. So you see, it's not ONLY in surgery.

  • Buttercup

    He sure should. :coffee:

  • http://www.pureromance.com LA

    Okay..

  • nucynu25

    Aww.. sad to hear.. I hope youre doing okay.

  • LeBrick James

    He's employed at a hospital. If this was all that unsanitary I'm assuming the hospital would have prevented him from doing this.

    I feel like it's kind of a weird way of paying tribute to the victims, since it looks like that's what he's trying to do. But if it's not a big deal to his employer, maybe it's nothing for us to worry about.

  • NegroDamus

    Thanks!! You're right tho, that is gross

  • nucynu25

    You said it I thought it.

  • Buttercup

    I'm sorry to hear about your mother. Your liquor bottle with a flower couldn't potentially make someone sick though. As a doctor, he should know better.

  • yoni

    I don't always look at my drs. shoes......unless they are some cute heels. LOL

  • http://Copblock.org Brenden’s Back #BlockDeez?

    "narcissistic"

    Where does this fall under narcissism? Your unwillingness to admit your 'love' for conservatism is based more out of spite for our hi yellow leader than faith in those beige Devils is more narcissistic than this? No?? Lemme go google narcissism. Wearing brand new shoes to work every day is narcissistic, no?? I've never seen a doctor with clean sneakers. Ever. They wear worn out, dirty, overrun...Smart, no? Invest your money wisely...Lemme go google. I could be wrong?

  • MsSincerity

    *Lil Wayne voice* "Uhhh That's Nasty"

  • Da Puppet Mistress

    "Use of shoe covers in critical care area is NOT helpful in preventing
    infections of common ICU pathogens; NOR has it DECREASED the mortality and length of stay in ICU patients."

    Source (are you reading Melania?): US National Library of Medicine
    National Institutes of Health

  • Let Your Soul Glow

    Ha! Okay, then Yoni.

  • nucynu25

    lol I get your point I do.. but now this ish all over the net. I can see his patient talking bout " Here come his stupid ass reminding me every damn day how much blood I had to see" idk maybe am dramatic

  • http://Copblock.org Brenden’s Back #BlockDeez?

    Oooh. I just saw your upvotes do some strange things? Is this unsanitary ol wise one?? I mean, its dried blood on his shoes. Is this a big deal?

  • LeBrick James

    Poor Melania. I'm not a Trump fan but I kinda felt bad for her. Her speechwriter just put her in a really bad situation. I'm surprised she didnt get fired for that.

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Is this legal?! ?

    Take them funky ass shoes off yo! ?

  • yoni

    THIS! Sorry about your mom. But I always tell folks, "YOU can't tell someone how to grieve." Everybody grieves differently. This may be THIS MAN'S way of grieving.

  • http://Copblock.org Brenden’s Back #BlockDeez?

    That's what I'm thinking. It's not like he's walking around with used syringes in his pockets. These are his shoes. Folks must not look at their doctors feet often. Their shoes are usually filthy...

  • Da Puppet Mistress

    So doctors and nurses dont get blood, shyt or tears on them everyday? They throw everything away when they do? Every single thing?

  • http://batman-news.com Roderick2011

    To: Whom it may concern

    Dr. Corsa will be placed on indefinite leave beginning immediately.

    Respectfully,

    Orlando Regional Medical Center

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Narci people like attn

  • http://Copblock.org Brenden’s Back #BlockDeez?

    So you feel me?

  • RespectSelf

    ... I just can't!

    Like eww!!! Where does he keep them when he has to take them off ? smh.

    I get it, but then I don't.

  • http://Copblock.org Brenden’s Back #BlockDeez?

    Oh?

  • http://www.pornhubby.com BKFREEDOM007

    Chile, someone running a malicious gossip site is actually trying to diagnose somebody? Shut the front door!

  • http://batman-news.com Roderick2011

    But, but she told Matt Lauer that she wrote the speech herself.

    Although some folks are saying that one of her stepchildren did the deed.

    Either way it's a hot mess of a soap opera.

  • Finding Forever…

    “On these shoes, soaked between its fibers, is the blood of 54 innocent human beings,” Corsa exaggerated. He failed to mention that only half of the wounded were treated at the hospital where he works.
    ~~~~~~~~~~~~~~
    So you just gon' point out the fact that the Doc's math is a little wrong like that? In front of er'body at that? He might have rounded waaaay up or something? It was a lot happening that night & he might've counted someone twice...three...four times too many? I can conclude from this HERE post that an abacus would've made a world of difference. I guess?

  • Da Puppet Mistress

    We dont know if he has disinfected them shoes or not. He may have sprayed them with hospilah grade disinfecting spray and still just have THE STAINS on the shoes. Do we need to review blood borne pathogens and how long items stay contaminated and what kills them, etc? I mean Sandra here...Sandra is a noyise (Muddy Waters/Cadillac Records voice). Maybe instead of posting...nvmd...maybe she can lead the review. Maybe? Per fukkin HAPS?

  • nucynu25

    Most likely they don't throw every thing away but they do clean their items. I kinda agree with yall tho its not a big deal just alil weird.

  • Blue

    **DONT SCROLL UP** He has something in the corner of his right eye.

  • yoni

    I'm not a Trump fan but I kinda felt bad for her.
    ________________
    Why? Hell, they done called Mrs. Obama all kinds of monkey's and spooks and anything but a child of The Almighty. This bitch (MT) done STOLE not only from Mrs. Obama but some song (can't remember the artist) and now it's a tinge of pity? Fukk NO! Drag that hoe!

  • yoni

    :hug:

  • Teresa Uriel

    that's what cave demons do......I don't see how black women can even think of sleeping with dem folks

  • Teresa Uriel

    that's what cave demons do......I don't see how black women can even think of sleeping with dem folks

  • http://Copblock.org Brenden’s Back #BlockDeez?

    I'll settle for weird?? For us to say it's unsanitary tho. Seems like we been hanging with Sandy too long. We all nurses now. Handing out diagnoses and what not?

  • http://Copblock.org Brenden’s Back #BlockDeez?

    I'll settle for weird?? For us to say it's unsanitary tho. Seems like we been hanging with Sandy too long. We all nurses now. Handing out diagnoses and what not?

  • iWasteTime

    I cannot with YOU today!!!

  • iWasteTime

    I cannot with YOU today!!!

  • I aint the one

    Source (are you reading Melania?)
    ************
    ?

  • I aint the one

    Source (are you reading Melania?)
    ************
    ?

  • yoni

    hospilah grade disinfecting spray
    _________________
    Cavicide Wipes. Kills EVERYTHING.....supposedly. I done "borrowed" a tub or two from the plantation myself. Came in handy in Gatlinburg. LMAO

  • yoni

    hospilah grade disinfecting spray
    _________________
    Cavicide Wipes. Kills EVERYTHING.....supposedly. I done "borrowed" a tub or two from the plantation myself. Came in handy in Gatlinburg. LMAO

  • Da Puppet Mistress

    It is weird. I have said up here numerous times tho. Bff and her whole fam comes from a LONG long line of nurses. They get bloodied up on a daily. Would spend a pretty penny on scrubs, shoes etc if every little splattered item had to be full out replaced. They wash clothes just like we do lol

  • Da Puppet Mistress

    It is weird. I have said up here numerous times tho. Bff and her whole fam comes from a LONG long line of nurses. They get bloodied up on a daily. Would spend a pretty penny on scrubs, shoes etc if every little splattered item had to be full out replaced. They wash clothes just like we do lol

  • yoni

    She's a nurse. #noicdc #noeverest #schooloflondonadjacent

  • yoni

    She's a nurse. #noicdc #noeverest #schooloflondonadjacent

  • Let Your Soul Glow

    Was it you who posted the link of some poor man's exploded shytty self in the hospital hallway? I'm mad that this comment made me rethink of that visual. LOL!

  • Let Your Soul Glow

    Was it you who posted the link of some poor man's exploded shytty self in the hospital hallway? I'm mad that this comment made me rethink of that visual. LOL!

  • nucynu25

    fuk that ho

  • nucynu25

    fuk that ho

  • Da Puppet Mistress

    Wont me. That damn link scared me.

  • Da Puppet Mistress

    Wont me. That damn link scared me.

  • NolaD

    This just sounds a bit much... like maybe he can just get a LGBT bracelet or something and call it a day... Wearing shoes with other people blood on it just isn't healthy...

  • NolaD

    This just sounds a bit much... like maybe he can just get a LGBT bracelet or something and call it a day... Wearing shoes with other people blood on it just isn't healthy...

  • Blue

    Hahahaha

  • Blue

    Hahahaha

  • yoni

    as FUKK!

  • yoni

    as FUKK!

  • LibraGirlonly

    I second that!!!

  • LibraGirlonly

    I second that!!!

  • yoni

    I get it.

  • yoni

    I get it.

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    ??????

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    ??????

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    YEAH!!!!! ????

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    YEAH!!!!! ????

  • yoni

    LMAO I JUST seen this gif! LMAOOOO

  • yoni

    LMAO I JUST seen this gif! LMAOOOO

  • http://Copblock.org Brenden’s Back #BlockDeez?

    Glad you did it. I read that and was gone say you've been conditioned to feel sorry for the yt ***** plain and simple. However I'm sure ol boy has come for me a time or two? *cough cough* repressed homo *cough cough*??? There's no excuses. Plus the heaux lied and said she wrote it initially. Now it's the 'true' writers fault? Hail naw I don't feel sorry. Michele can't even roll her eyes without being labeled an unpatriotic terrorist. Fvck no I don't feel sorry for that former porn heaux??

  • http://Copblock.org Brenden’s Back #BlockDeez?

    Glad you did it. I read that and was gone say you've been conditioned to feel sorry for the yt ***** plain and simple. However I'm sure ol boy has come for me a time or two? *cough cough* repressed homo *cough cough*??? There's no excuses. Plus the heaux lied and said she wrote it initially. Now it's the 'true' writers fault? Hail naw I don't feel sorry. Michele can't even roll her eyes without being labeled an unpatriotic terrorist. Fvck no I don't feel sorry for that former porn heaux??

  • nucynu25

    u know am childish lol

  • nucynu25

    u know am childish lol

  • http://www.pornhubby.com BKFREEDOM007

    Annie Wilkes was a nurse, too. MISERY loves company (pun intended).

  • http://www.pornhubby.com BKFREEDOM007

    Annie Wilkes was a nurse, too. MISERY loves company (pun intended).

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    That I can understand :hug:

    This cat is supposed to be a professional.

  • Lisa daniels

    I was just about to say this, why has no one started a petition to pull his license. I would not let him treat me.

  • http://sandrarose.com SandraRose

    Dried blood attracts bacteria.

  • Taylordanes

    um eww ok....

  • yoni

    If you say so. I guess my WHOLE hospital should be shut the fugg down then.

  • MissHarlem

    I been in this field for 10 years from facilities, clinics and three of the top hospitals and I ain't never seen such fckry. Take your attention starved ass on somewhere with that bs.

  • Da Puppet Mistress

    Now he didnt have to announce it. I doubt if ANYONE would be like doc what is that on your shoes.

  • yoni

    She kept his ass alive too, didn't she. LOL

  • PettyEyezPrime

    Is that sanitary?

  • nucynu25

    That's really the tacky part. I just don't get why ppl hve to tell every damn thing they do..

  • MissHarlem

    That's the issue. Forget the fact that it's some nasty chit sprayed or not. But you up there all smiles ?

  • MissHarlem

    I guess he brag different ??

  • yoni

    Understood shit needs not be explained. TUH! That's exactly what I was going to say...."conditioned". That bitch get's NO mercy from THIS camp! She stole'd. Just as Jessie Williams so eloquently tried to tell them a few weeks ago! She followed up with an instructional VERBAL how-to. LOL

    And for the record, he's not repressed. He's just too shy to talk to YOU! *pushes you in the back real hard so yall can bump into each other* LMAOOOO

  • E-VannaRootsAllEvil

    And u a doctor???? ??

  • http://Copblock.org Brenden’s Back #BlockDeez?

    Oh no no no #Delivert I'm trynna procreate with yo homegal??

  • http://www.pureromance.com LA

    Yup!

  • yoni

    You love womennnzzzzz womenzwomenzwomennnnzzzz! LOL

  • yoni

    What are THOOOOSSSEEEEE!!!!

  • PettyEyezPrime

    Nasty fugga

  • yoni

    #1 in the city for working mothers AND heart and baby hospital.

  • http://www.pureromance.com LA

    Yup! Serious stuff.. People died or go septic, not a pleasant thing to go through when it can be prevented by following proper procedure..

  • http://sandrarose.com SandraRose

    This doctor reminds me of the time, back in the 1980s when I worked part-time writing little stories for the Miami Herald's Tropic Sunday magazine. The Herald ran a contest for stories and they chose a story written by a Miami police officer. I recognized her name because we partied together at the same lesbian bars.

    So the editor asked me to read the story and tell him what I thought about it. It was a long, rambling story documenting how she helped a black homeless man build a shack out of cardboard after her shift ended every morning (she was white). The way she described it, the shack sounded like the Taj Mahal, lol. The editor noted that the measurements of the shack were way off. It couldn't be built the way she said.

    The editor wanted me to rewrite the whole story and make it sound believable. I told him I couldn't do it. I knew she tended to lie to make herself look good. I ended up calling her on the phone and asking if she could've somehow gotten the measurements of the shack wrong. She got really defensive about it and hung up on me. Anyway, the editor rewrote the story himself, and it ran in the Sunday magazine. Lol.

  • yoni

    ok

  • MissHarlem

    Fck that bitch. I wish I would feel bad for her tuh

  • yoni

    The way she described it, the shack sounded like the Taj Mahal, lol.
    __________________________
    Like how Laura Bush said that the conditions that the people were living in during Hurricane Katrina were better than what they were use to. As you stated, she was white. Not too farfetched.

  • MissHarlem

    I remember that vividly down to that old lady outfit she was wearing. I still want to punch that bitch in the throat. Passing by cots etc and we are better off. If she don't suck on an std aids infested dck. Got me tight all over again

  • Melissaisasnob

    You lose once you brag about your "good" deed.

  • Jusstlookn To Stay Woke

    Anyway, the editor rewrote the story himself, and it ran in the Sunday magazine. Lol.
    ===================================
    The humor in that? Let me re read......LOL

  • MissHarlem

    What are thooooossssseeee ?

  • Jusstlookn To Stay Woke

    A typical narcissist, Corsa said that after the last patent leaves, he plans to “donate” his bloody sneakers to the Orange County’s Regional History Center — as if he somehow made history by wearing unsanitary, blood-stained sneakers to work.
    ===========================
    he should donate them now...It's not too soon. NASTY

  • http://www.pornhubby.com BKFREEDOM007

    LOL...only to satisfy her own psychosis. Smooches!

  • http://sandrarose.com SandraRose

    I was laughing at the thought of him trying to get me to rewrite her story to make her look good. Nah, I don't think so. They wouldn't do that for me. ?

  • Liah

    UHHHHHH...OK?????

  • Jusstlookn To Stay Woke

    Okay, that's make sense. You gotta stick up for what's right!

  • http://sandrarose.com SandraRose

    One patient probably bled on his shoes. But he twists the story to make it seem like every patient bled on his shoes. Half of the patients were treated at other hospitals. I hate liars.

  • yoni

    EXACTLY! Probably would have found a way to make YOU the homeless person.

  • yoni

    GIRL! Ole squinty eyed, Bell's palsy on one side of the face, Saw clown, Scream mask lookin ass hoe!

  • yoni

    True.

  • MissHarlem

    ????? ?

  • mela.reign77

    I think some people just like attention, like seriously. Don't get me wrong I understand and can only imagine how he feels but to walk around in blood stained shows is just nasty ( In my Mr. Brown's voice). People are always saying or making things go viral about them helping someone. Heck I help a bunch of people but I don't want anyone to know. One I don't have it like that and don't want my cousin Mo asking to borrow five bucks if he gets wind of it. Two I don't do things for people to get attention or a pat on the back. I do them because that's what's placed on my heart at the time, but hey everyone is different.

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    ? EYE NO he couldn't be my doctah ?

  • LeBrick James

    I just noticed that.
    ----
    "On these shoes, soaked between its fibers, is the blood of 54 innocent human beings..."
    ----

    I guess you'd have to work really hard to get 54 different people's blood on your shoes.

  • Diamond

    What's that by his eye

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    "They're so lucky"
    "They should be happy"

    ^^^
    Paraphrase

    Ole bish ?

  • Let Your Soul Glow

    THIS!!!!! I actually feel that way about EVERYTHING. Some stuff doesn't need publicity. Just live your life and go on.

  • Let Your Soul Glow

    What you said reminds me of Adele Givens character in Player's Club when she said to someone, "Fck you...with a sick dyck." LOL!

  • Orchidjones-PETTY INSTIGATOR

    Yeah the crackers in his eyes and facial hair seems to be more of a disturbance than them sneakers. Does he even groom?

  • Araminta Glissade Chaines

    Melania told Lauer she wrote the speech herself with minimal help. She's guilty in this

  • HoneyyGoodMoneyy_

    not cool...

  • SameoleJ

    he plans to “donate” his bloody sneakers to the Orange County’s Regional History Center---why does he think they should be memorialized in a history center? Seriously, why?

  • Orchidjones-PETTY INSTIGATOR

    They are probably stinky too on top of it. I cant even fathom a man's sneaker and the smells that come out of them...{spraying Lysol on my screen now}...

  • mela.reign77

    Possible tear, eye boogie... who knows with this guy. Lol

  • mirror

    Nasty. Ass

  • Diamond

    Lol they could've told him to wipe that eye

  • SameoleJ

    Or made her the reason the person became homeless. John, once lived with his lesbian sister, Sandra, but when his religious views did not match with her lesbian lifestyle, she kicked him out. Due to an injury, he was not gainfully employed and because he no longer had an address, he could not get benefits. Forced to live on the streets, he has been trying to make it day by day.......Enters Officer Let Me Build You a House............

  • mela.reign77

    They probably did but he wanted to gross the viewers out even more. Ewwwwwwww...lmbo

  • Teresa Uriel

    you did VERY GOOD Sandra...Bravo!!...you played Chess on they asses!!

  • Jahnée Gill Mr.Eddie Murphy

    White people are the epitome of self serving attention whoring narcissism! They never do anything unless they can profit from it some way, some how. They don't anything out kindness of their hearts. It's one thing to grieve and mourn but what he's doing is just plain nasty and self serving.

  • SameoleJ

    Can you clarify which STD? Can we make it syphilis, it was used on the Tuskegee men, it would only be fitting.

  • darealQueenNefertiti

    They keep talking about these gays... Ok but what about reparations for slavery of African Americans? Justice is pass due..

  • SameoleJ

    Eye boogie, and because he just finished his 27 hour rounds, he had no chance to wash his face.

  • stav

    Truly milking a horrific ordeal, Vainglorious!

  • Jahnée Gill Mr.Eddie Murphy

    Yet he found the time to tweet about his nasty sneakers. ?

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Somebody go get the Deena (DNA) test kit!

    Was he even at work?!?! ???

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Dirty Birdy ???

  • yoni

    Cockydoo

  • rachel

    Please... false flag event and more propaganda to manipulate the masses.

  • MissHarlem

    All!!

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    I don't think your people would be squishing around in bloody shoes. I know a lot of nurses and cnas and I don't think they would wear these kinds of gymshoes?

    I do think this guy hasn't cleaned them. I could wrong lol

  • yoni

    And they disagreed on political views and she was verbally abusive. He recalls an argument they hand where Sandra put a rusty scalpel to his throat and yelled in his ear "Beyoncé ain't got NOTHIN on me!" After that, the relationship soured from there......Enters Officer Let Me Build You a House......

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Watt happened next?!
    Write the book! :chase:

  • MissHarlem

    Subconsciously where I got it from. Seen player's club toooo many times

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    Some places don't even allow gay men to donate blood. That's 54 risk too many for some.

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    ?Kinda related...

    I just read that they think they have a Chlymdia vaccine ??

    Nasal spray
    It worked on mice ?

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    ?Kinda related...

    I just read that they think they have a Chlymdia vaccine ??

    Nasal spray
    It worked on mice ?

  • Fendi

    Dr. Corsa is hanging onto this situation too tightly. Sometimes doctors need help, too. I don't view him as a narcissist, but rather someone who can use crisis counseling and a little time off. You can see in his eyes that he is still very much affected by what transpired as a result of the Pulse massacre.

  • Fendi

    Dr. Corsa is hanging onto this situation too tightly. Sometimes doctors need help, too. I don't view him as a narcissist, but rather someone who can use crisis counseling and a little time off. You can see in his eyes that he is still very much affected by what transpired as a result of the Pulse massacre.

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    He knows ain't nobody going to test it.

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    He knows ain't nobody going to test it.

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Yew STEAL on time out?

    OR did they getchew together already & I missed it ???

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Yew STEAL on time out?

    OR did they getchew together already & I missed it ???

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    He got on red bottoms.

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    He got on red bottoms.

  • https://twitter.com/Chicagowise Chicagowise

    He's obviously a blood fetish freak looking for attention. Disgusting.

  • https://twitter.com/Chicagowise Chicagowise

    He's obviously a blood fetish freak looking for attention. Disgusting.

  • yoni

    Pretty much. LMAO

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    Ha, what's up.

  • http://batman-news.com Roderick2011

    yoni: He recalls an argument they hand where Sandra put a rusty scalpel to his throat and yelled in his ear "Beyoncé ain't got NOTHIN on me!"

    You must have taken the same creative writing class as Sandra.

    Now you have me laughing so loud these white folks are wondering what the eff is wrong with me.

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    LOL

  • nucynu25

    dead

  • http://batman-news.com Roderick2011

    Sandra realizing that her firearm was not in her backpack made a U-turn and almost popped a wheelie in her burnt orange Pinto.

    Upon arriving home, Sandra heard loud panting noises coming from her bedroom.

    As she slowly stepped toward the door she cracked it open and saw her brother pleasuring himself to her lady on lady porn magazines.

    Before she could say anything her brother let out guttural yell and his body spasmed with every surge of orgasm.

    Now Sandra realized why the pages of her pleasure material always stuck together.

    Her brother Waldo feeling the hot heat of Sandra's laser like glare on the back of his head slowly turned around and before their eyes could meet Waldo's fell to the floor.

    Without saying a word Sandra went to her closet and retrieved her 357 Magnum while
    Waldo er.....gathered himself and quickly scurried out of the bedroom and hid in the bathroom.

    Sandra left for work and when she returned home she found Waldo's note on the kitchen counter telling her that he had moved out and not to worry about him

  • nucynu25

    Girlll, don't make me drag that ho for filth. I wanted that ho to die when she said that. swear ta gawd

  • iyonah

    This reach.

  • Vonn

    What else hasn't he washed?

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Go sit DOWN! ???

  • Guess Who

    I'm stunned their is not hospital policy against this? WTf..would you want a doctor to tend to you who's been wearing blood splattered shoes for MONTHS? WTF.

  • Guess Who

    CO SIGN to the nth degree!!!!

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    ?...WHAT DA...?

  • TheRealLee

    So where are the hospital administrators and OSHA on this. All they need is some bogus accusation of a patient or staff catching hepatitis from coming in contract with those shoes and that will be the end of that.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    ???

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    I'm done.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    I need some water.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    HAYLE NAW

  • soflystann

    Girl Bye.... Another individual trying to make it into the history books.

  • Lovelove

    U agree with you on this one Sandra. Attention Seeking at its best.

  • Lovelove

    Right!!! Haha. Not to mention most of the injured were ghey and well you know what disease lurks around the gheys....well maybe not. But ewwww

  • Lovelove

    Yep

  • B Zandaz

    Oncology Huh, yeah I know how that goes, I watched my mother spit up blood, have blood leak from her port, throw up, suffer incontinence right in her bed...they constantly had to change her sheets and her clothes....i would not want any of those doctors or nurses walking around with my mothers blood on their shoes...thats disrespectful

  • Soon2BWife

    They need to go back to the days when Nurses got dressed/undressed at the hospital and the head nurse checks their shoes, clothes, nails ect. Nurses will wear their scrubs home, go out to eat in them, ckean the house and wear them again without washing them not to mention the germs they are taking home. When I worked on the floor my scrubs came off and straight into the washing machine. He is gross and shoukd be handles by the hospital administration but I'm sure they think it is Noble.

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    I'm saddled now ??

  • free

    my husband has a problem with people in food service who do that shyt. wear their coats and aprons all over the place.

  • http://www.missjhaneuniverse.com Monday

    Isn't this even legal??

    He should be prosecuted...

  • Jusstlookn To Stay Woke

    He simple

  • http://batman-news.com Roderick2011

    Sandy said that she was turned away at a concert a couple of months ago because she was wearing a backpack.

    Someone asked her why she needed a backpack for a concert and Sandra revealed she was damn Annie Oakley in a previous life.

  • KB

    ??? Stupidity is truly a contagious disease you can't make ? like this up. Where is USDOL?

  • Tam

    Ummmm...he needs some THERAPY!?

  • ArDnAhC45

    Hopefully he wears those shoe covers.

  • Xsjado

    Gross

  • morenYAHdelsur

    Eww

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    He probably want them remembered like Jackie O wanted everyone to see that boucle suit or maybe he wants them bronzed like baby shoes.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    ???

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Why the Bell's Palsy?!

    :wail:

    YOU'RE SUPPOSED TO BE A PROFESSIONAL CLINICIAN!

    ???

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    CHILE...?

  • Dr.Rue

    This shouldn't be allowed in any hospital. Not noble, just very dangerous to other patients. Take the shoes off frame them or something. Doctors lose patients every day. He has to get over it.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Sorry. I'm not going to even lie. I would have been the one to say it. "I brought you a bio bag for your shoes and some shoes from rehab." ?

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    ? the way this reads I would think he would feel they would lose their authenticity if he sprayed them. ?....?

  • Sofiyah Balthazar

    Lol, I get it yet again I don't...

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Didn't the speech writer "offer" to resign and they refused to accept the resignation? Something just doesn't seem right about this.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Tiffany perhaps? Was Marla gone by then or did she get assisted by Melanomas?

  • ramosyo

    He doesn't look like he bathes. L?K at the coal in his dirty eye!

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Let me chime in.

    Uh, yeah. It is.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    If you are gowned up, that stuff gets thrown out. If someone is under precautions you don't wear that gown or soiled items around, into another patient's room and definitely not home if you care about yourself and others.

    Yes, folks get blood, shyt, and tears on them on the regular...and head straight to the sink. The good ones wash their hands and take precautions. They don't wear the blood of 54 folks on them or their attire...daily...to treat other patients.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Keyword: WASHED. ? I'll ride with you on this. IF THEY ARE WASHED PROPERLY. I feel where most people are having a problem with this is it comes across as he has NOT washed them, but is carrying the dried blood of 50+ patients on them.

    I'll ask (anyone) this. Would anyone feel comfortable seeing dried blood in their loved ones room? You shouldn't because pathogens do live in dried blood.

  • shell

    Sicko

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    She got something right this time ?

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Maaaaan ? if the walls could talk.

    I think many people would be surprised to know what your doctor, lawyer, and other professionals do to cope on the daily.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    If your clinician is walking around in sh!tty shoes, find another clinician.

    Any caregiver that is worth their salt knows that blood, dried or not, is a no-no and must be handled "as if".

    There was a VA dentist who was practicing on patients with instruments...that had dried blood on them. You just can't expose people, you CAN, but as a clinician you shouldn't. You KNOW better.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Small reprimand...maybe. He has a better chance of losing his license from sexing mutiple patients over the years than this...maybe.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    THIS MUGG HERE!

    Occupational hazard because someone wants be an azz. His colleagues are better than me. He would have met a 5-gallon pail of bleach, normal saline and chlor-hex in the hall or the sleeproom the very next day he showed up in those shoes that should have been left at the hospital and introduced to the biohazard can.

    What a creep. Everyone has to be exposed to BLOOD because he wants his shoes in a museum.

    I guarantee you a dollar to a doughnut the admin has already been approached by at least 2 lawyers...tuhdae.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    ???

  • Lisa daniels
  • Lisa daniels
  • http://Copblock.org Brenden’s Back #BlockDeez?

    Lmaaaaaaaao

  • 19awesomegrl97

    really?!

  • http://www.pureromance.com LA

    Sorry your mom and family had to go through that.. cancer sucks and the folks on the unit I worked were at their worst...Tubes and every kind of drain there is, you name it was around.. I totally feel you, doctors and nursing staff have to have compassion for the patient and their families... What that doctor is doing isn't compassionate..

  • brooklyn23

    Wtf is that? Never heard of that disorder. So many disorders out there. I can't. Time to google

  • brooklyn23

    Ive seen doctors medical staff not use either despite wearing the pins on their shirt that say *ask me if I cleaned my hands*, and all the signs for protocol that read * washing hands save lives*. I be having to remind these mofos even if you wear gloves you need to wash prior to. Then some be having an attitude. Well der, I shouldnt have to school you on what you know. So eat that piece of embarrassment

  • Shira Harding-James

    Fill me in I don't see the big deal

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Maaaan ?

  • Renee Bee

    Vainglorious! I love it. ?

  • KEKE

    What does this have to do with Narcissism. SMH

  • yoni

    Says who?

  • yoni

    Don't get kicked off yo goodt plantation duties.

  • MsEducated

    I am.. aw thank you ?

  • MsEducated

    You absolutely right he should for health reasons know better ?

  • MsEducated

    Your right ? for safety of other patients he shouldn't do that. N thank you ?

  • stanhope

    You are right we don't know what the gheys might have but one thing we do know is that you are a bigoted dumb ass

  • Alisa

    This type of BS is what sickens me How in the bat $hit hell could this so called health professional think saying this was OK?! Just nasty!! That's why I advise everyone to ask health providers to wash their hands before they touch you. And I hate docs who wear bacteria germ loving neckties. Flapping all over who knows what.

  • Alisa

    Exactly that's why some hospitals won't let you wear your scrubs out. You wear them at work & then they go to laundry. A children's hospital had issues with their neonatal nurses wearing scrubs from home

  • MzFutureLCSW

    Histrionic personality disorder (HPD) is defined by the American Psychiatric Association as a personality disorder characterized by a pattern of excessive attention-seeking emotions, usually beginning in early adulthood, including inappropriately seductive behavior and an excessive need for approval.
    Histrionic personality disorder - Wikipedia, the free encyclopedia
    https://en.wikipedia.org/wiki/Histrionic_personality_disorder
    Wikipedia
    Loading...

  • MzFutureLCSW

    Histrionic personality disorder (HPD) is defined by the American Psychiatric Association as a personality disorder characterized by a pattern of excessive attention-seeking emotions, usually beginning in early adulthood, including inappropriately seductive behavior and an excessive need for approval.
    Histrionic personality disorder - Wikipedia, the free encyclopedia
    https://en.wikipedia.org/wiki/Histrionic_personality_disorder
    Wikipedia
    Loading...

  • Enoughsaid2020

    This is the reason hospitals have so many germs.

  • http://www.swedishsoul.com Christina Duphorn Zehnder

    they wear scrubs over their shoes guys...

  • htxfla

    Probably was too lazy to wash shoes, randomly noticed blood at Starbucks one morning while waiting for his latte, decided to make a "meaningful" post. Epic fail.

  • BLACK LOVE

    smh...he has to put those shoe covers over his shoes if he is a surgeon etc...its not like anybody knows whats on any doctors shoes could be sperm etc...stfu

  • KetaLorraine

    Vomit CeNTraL if they were shoes with laces that he had to tie up all of the time...doctors these days tho must be graduating with CERTiFiCATES instead of DeGREES...

    The proof is in the pudding on his laces.

  • Allihave2say

    Why and how is the hospital allowing this nastiness? Blood borne pathogens are very real and this is very unsanitary. Blood over time smells awful outside the body. Wow! I just can't.

  • Allihave2say

    No matter how you spin it, it's still nasty.

  • Allihave2say

    He has to touch his shoes to put the scrubs over. And when he's not in surgery a lot of doctors have on their regular shoes walking through the hospital.

  • eljjai

    then why ain't they allowed to donate blood though?

  • eljjai

    I know someone with that. Poor thing.

  • http://batman-news.com Roderick2011

    No Ivana's kids.

    Allegedly someone told Ivana that she should be First Lady not Melania.

    I'm just the messenger.

    Ha. ha,ha!!!

  • Martha

    Hand washing vs. hand sanitizes are any important topic but NOT RELEVANT in the least in this situation. We are talking about a "Doctor" (I don't think the **anyone** for example) represents their profession just by dressing i the uniform,) or throwing on a windbreaker with a stenciled FBI means you really ARE in the FBI.

    Her title is "Director of Public Affairs" as she gave
    NAME: Kena Lewis. Phone number: 1- (321)-841-8148.
    E-mail address is media relations (one word) @ orlandohealth.com Kena Williams; text number (as freely given on her voice message tree is (407) 403-1611.

    My friend is in the truth movement; NOTHING he said could have been screened and he was very polite.

    MY POINT HERe IS TO STAnd up and fightback s l ldealing with this *only* this one TOTAL GOVERN MENT SCRIIPTED diatribe at him.

    All he asked in ONE question only: are doctors or other personnel **ALLOWED** to wear dirty, filthy, bloody shoes or any other bit of clothing with possible "Ebola" or "Zika Virus" juts floating-out and around somewhere.

    1.)How dare he he be so callous?; 2.) How many lives, etc. that the doctor had saved the evenual number he supposedly hid
    3.) And then the script ended the normal she made. SHE SLAMMED THE PHONE SHUT.

    I am going to keep calling KENA LEWIS. Never talk or leave message. *ALWAYS* be pleasant and try not to swear LOL"
    Be spefic: What are the procedures for disposing of *all* contaminated articles of clothing?

  • God is working on me!

    I agree, this is about what that doctor is doing not what the victims may or may have not had. Please you can't catch anything from dried up sneaker. Plus the comment was ignorant and not funny.

  • I WORK FOR S Jo

    STFU DUMB ASZ EATING NUTT EATING BYTCH!