Rihanna

Rihanna looked chic in leopard print pants and a head full of weave as she headed out to Up & Down nightclub in New York City on Tuesday. The next day she was spotted dressed casually in a Hillary Clinton t-shirt, cut off denim jeans and a pair of army boots.

Photos: JENY / Splash News

Mr and Mrs Barack Obama

Social media was all abuzz over this shiny Versace rose gold frock worn by First Lady Michelle Obama at a White House dinner earlier in the week. The bigger story here is the Obamas are one step closer to the front door of the White House. Just a few more months to go.

Mr and Mrs Barack Obama

Mr. and Mrs. Barack Obama held a dinner in honor of Prime Minister of Italy Matteo Renzi and Mrs. Agnese Landini at the White House on Tuesday, Oct. 18 in Washington, DC.

Photos: Olivier Douliery / ZUMA Press / Splash News

La La Anthony

La La Anthony was spotted arriving at the Revlon event in New York City on Tuesday, after having dinner with pseudo singer Ciara at the STK Restaurant in Midtown.

Photos: Felipe Ramales / Splash News

TI seen Leaving Lunch In Beverly Hills

Rap tycoon Clifford "T.I." Harris, aka Tip, was seen having lunch with a mystery brunette in Beverly Hills, CA. on Wednesday. As soon as he spotted the cameras he dipped, leaving the woman to dine alone. T.I. was the subject of salacious rumors after his wife, Tameka "Tiny" Harris, caught him with a voluptuous Instagram groupie at an Atlanta hotel. T.I. and Tameka managed to settle their differences for the sake of their children, including their infant Heiress Harris.

Photos: KAT / Splash News

  • iWasteTime

    Good Morning Roses!
    Happy Friday Eve.
    So disrespectful but it's ok !!

  • Sexy CJ
  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Sigh. Lala.

  • TDK

    That look on his face though. ???

  • Sexy CJ

    First Lady Michelle Obama......#The Real MVP........#Slam Dunk Baby !!!!!!..............

    https://uploads.disquscdn.com/images/84728a737eca495633dc6e9e8e2de6250b18224d94612892fa8ad4bdf76d548b.gif

  • E-VannaRootsAllEvil

    Just a few more months to go.

    ----
    I didn't recall that anyone was counting. Pecially considering Homer Simpson running for president

  • Sexy CJ

    First Lady Michelle Obama Keeping That Body Tight........
    #Workout Goals.......#Looking Good 1st Lady.........

    https://uploads.disquscdn.com/images/bad1dc589307db0991684a193699662bc32cc17aefdccafac60b577a37627612.gif

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    OKAY LALA!!! Today...I have nothing bad to say about her! Love the dress, wonk eye in check..she slayed!
    The most graceful, beautiful First Lady EVAH Michelle! What a true QUEEN!!!

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    I JUST HHHHOOOPE THESE MUDDAFAWKAS DONT EXPECT ME TO BE SHYT TODAY!
    #BIRTHDAYBISHMODEATWORK... https://uploads.disquscdn.com/images/68bc52b2a4f54f3dc0d4dea29ec0c12c203c19b65d4d18beb2fbbd13d0be6a55.gif

    All my responses are going to be "Eat shyt and be glad Im here!!!"

  • Readytochokemothernatureonout

    Michelle looks radiant and beautiful.

  • Readytochokemothernatureonout

    Happy birthday

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Happy Birthday my birthday month twin!!

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Yeezy says there will never be another Watch the Throne
    https://instagram.com/p/BLyKgo3BROh/

  • Milani

    Happy Birthday Wut!!

  • Your hate is your reflection.

    The first lady looks beautiful. Love Michelle.

  • SameoleJ

    PRESIDENT and FIRST LADY Barack Obama as, per your own words, "the Obamas are one step closer to the front door of the White House. Just a few more months to go."

    Pump your brakes and sitcho non-voting azz down!!

  • SpillyNillie

    Ri should have worn red shoes with the leopard pants...LaLa's dress is cute...Morning Roses!!

  • SameoleJ

    "Eat shyt and be glad Im here!!!"

    Let us tweak that to .......I am here!!, so you can Be Here next week.

  • http://yeuphonic.com @yeuphonic

    yoooo wassup roses!!! Michelle so fine #loveher
    anywho...so Evilyn Lozado gave $3500 to Jackie Christie daughter for Jackie's grand son who was burned at childcare (Ta'kari was only asking for 3 stacks)
    RIP to Olympian Tyson Gay's daughter who was shot and killed (she tweeted ppl were shooting then died hours later)
    The lead detective in the DRose case who committed suicide did indeed state that there was a criminal investigation (in a official letter)
    just wanted to spill some tea

  • iWasteTime
  • SameoleJ

    Oh...that is why that azz was SITTING when she walked away!!

  • sunni_daze

    First Lady is wearing tf out of that dress. #alwayssnatched

  • Kanyade

    Happy BDay!

  • Satin Panther

    Riri's club outfit would be cute if the top and pants were paired up separately
    LaLa is gorgeous, she really stepped her game up from her MTV days
    Michael Robinson looks great in that Versace gown..Yasss hunty!
    We all know T.I. is a dog but what man isn't???? I mean really....

  • L.T.L. Since 2007

    Mr. and Mrs. Barack Obama
    ______________________________

    Just shady as hell.....

    https://uploads.disquscdn.com/images/ef52dc245cd8afdfe74f150b2d00af0412b0acff636c6713d1b4284399383014.gif

  • SameoleJ

    Michael Robinson looks great in that Versace gown....WHO IS MICHAEL ROBINSON?

  • E-VannaRootsAllEvil

    Hbd

  • SameoleJ

    mystery brunette

    Since she is a light-skinned black woman, I think we can safely say she just has brown hair, or it was dyed.

  • http://batman-news.com Roderick2011

    SMR: Mr. and Mrs. Barack Obama held a dinner in honor of Prime Minister of Italy

    Starting off Thursday on a petty note, huh, Sandra?

    You couldn't address either of the Obamas by their formal titles but you address a foreigner by his proper title.

    If you hate it now you're really going to hate it when Hillary does her four or eight years as POTUS.

    Don't be like Trump and learn to live with it.

  • http://batman-news.com Roderick2011

    And tomorrow is payday for me!!!

    I need that check like Sandra needs Hometraining 101.

  • SummerBaby

    Happy Birthday!! ???

  • SameoleJ

    Or they could both just leave!! Since she has been such as Staunch supporter, I am sure he will let her join him on the private jet.......Um, wait she a black, lesbian, who isn't legalized.....Never mind.

  • http://batman-news.com Roderick2011

    Happy Birthday Libra/Scorpio.

  • nicelyput32

    Happy Birthday Hunty!!

  • what?why

    What does LaLa do besides being an arm piece? Is she a model or ???

  • Satin Panther

    Manchelle.
    During one of Obama's speeches, he mistakenly shouted her out by calling him by his real name. You can Youtube it!
    I have too many gay friends that have transdar that already know what the deal is. They also said George Clooney's "wife" is suspect too.

  • M Yass

    That's not shady, ever been to a wedding? That's how you announce a married couple.

  • nicelyput32

    First Lady Michelle Obama... Just Wow!!

  • SameoleJ

    Perhaps at a wedding you announce a newly wed couple as such, but NOPE, even doctors are addressed as Dr. and Mrs. or Drs. XYZ.

  • M Yass

    You're stupid. The world has been counting. People are excited to see who the next president will be. You must be with her.

  • nicelyput32

    You shouldn't have even acknowledge that.

  • SameoleJ

    Tell your gay friends to have a about 15 stadiums and 2 colosseums of seats. I have a gay son and gay friends, etc and they ain't NEVER uttered that mess and see her as an icon in their world. That is a woman, perhaps she has strong features, but she got a uterus too. Mutha Fukkas made she gots a puss and they can only tuck!!

  • Vonn

    She has been doing her focus & strength exercises to decrease the wonk.

  • free

    the back is even better than the front!

  • L.T.L. Since 2007

    They ain't been Mr & Mrs since Jan '05, when this cat became a Senator.

    https://uploads.disquscdn.com/images/13d90db0808349b7c92d6520882d8983fa2bcff54f4fe7ba5f948d1d28698564.jpg

  • Jessica

    Sandra, if you don't like the Obamas, you can head straight for the border.

  • SameoleJ

    I have time today and I am irritable, so yeah.......

  • SameoleJ

    EXACTLY!! But Tink Tink tried it!!

  • free

    i was gonna ask the same thing. i mostly see her at other peepa's shyt congratulating them.

  • SameoleJ

    Yaaaasss, LAWD!!

  • Vonn

    Happy Birthday!!

  • SameoleJ

    WHY YES SHE IS on the #IMWITHHER crew!!

  • yes yes, ya’ll!

    I swear, Sandra with these write ups brings out all the bottom dwellers. Let's just pray we don't get more pictures of crusty ass feet. ?

  • Jessica

    They are to be addressed as: President and First Lady...

    This ain't no damn wedding! (Pardon my grammar)

  • nicelyput32

    Gotcha.

  • SameoleJ

    Yeah, I saw that mess this morning and the owner is on here now....looks like this one is a friend.

  • http://Copblock.org Brenden’ 2 : Electric Boogaloo

    Happy Birthday?? And ignore that whole myth about Black not cracking. So what if yours did?? It's not your beauty it's the way you eats that booty? May your throat runneth over with ass juice today on this here date of your birth??

  • Sucker Free

    Michelle is a goddess ???

  • L.T.L. Since 2007

    I think she was still saying one or two words a week on Power. Other than that...... https://uploads.disquscdn.com/images/e5147ff4ace993395131306ef5694da51c4789a53b6ce6cfc8f54c847d4a5dca.gif

  • Let Your Soul Glow

    Happy Birthday, Wut! Hope you have a wonderful day!

  • harley_quinn2.0

    Michelle Obama is just stunning ?? I'm going to miss her stunting on these basics.

  • Satin Panther

    Look up Donald Young and Larry Sinclair and then come back and talk chit. Why you think Joan Rivers died a month later after calling them out.

  • yes yes, ya’ll!

    Ugh. I'll go back to lurking but go on and fight the good fight, sis. Someone has to do it. ????

  • Buttercup

    @Yoni and I were just fonting about leopard print being a neutral color. I haven't figured out how to play with it along with other patterns, and I guess Rih and I are in the same boat.

    Morning and whatnot.

  • M Yass
  • http://www.keenready.com KeenReady.COM ?

    She's married to a baller...

  • M Yass

    Ugh my feet hurt.

  • SameoleJ

    I read this before and it is true......the onliest people, so far, who cab mix prints and make it look awesome are the Asian people. Or perhaps we give them a pass.

  • Rayne

    Morning. Only beautiful one up top is Mrs. Obama and her dress. It matches her beautiful skin.

  • harley_quinn2.0

    I usually like Robyn's look but this pinstripe top, animal print bottom, and white shoes is killing me softly.

  • sunni_daze

    Yasssss

  • zeta4life

    HEY ROSAYS....MISS YA'LL SOOOO MERCH!!!!

    GO AHEAD MRS. OBAMA!!!!!!!!

    LOVE U GUYS.....*poof*

  • SameoleJ

    It would take a lot more to get me riled up, Hun. I work in a hospital and use to be a CNA and watched a slew of babies being born...........this is nothing compared to what I have seen.

    Don't bother trying again.

  • Satin Panther

    Oh and newsflash honey all gay folks aren't the same so I'm not going to assume that all gay folks are gonna figure it out.

  • Let Your Soul Glow

    **snatches you back through the door** Hey Zeta!!! Hope you're doing well. Gimme a hug! Okay, bye. **pushes you back out the door**

  • zeta4life

    SAMMIE!!!!!

    ROFL!!!!!

  • SameoleJ
  • zeta4life

    *picks self off the flo*...*heffa snatched me too hard..

    LOL!!!...MUAH!!!!!!

  • ShadesofEMPRESS

    Michelle Obama is beautiful. She's the best looking first lady. I'm liking the outfit. Rihanna I don't care what she wears she always kills it. What is TI doing? Is he really cheating?

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    I see some thorns are cutting up early. BBL.

  • zeta4life

    COMMMMEEE BAAACCCKKK!!!!!

  • http://browngirltightcurl.blogspot.com nellboogie

    Happiest Birthday Wut!!!

  • nicelyput32

    What was that all about

  • L.T.L. Since 2007

    Can we NOT get started with those crack head, country mile feet?

    It was 'kinda" funny last night. Shyt just sick and stupid this morning.
    https://uploads.disquscdn.com/images/2ad05984f9bb8a4ffd43e274f373d1d7527e0e633d609da95e2dda8575f35066.gif

  • http://Copblock.org Brenden’ 2 : Electric Boogaloo

    Hey yew? How's it hangin?

  • Satin Panther

    No rebuttal just some funky a$$ meme...smh...convo over.

  • http://Copblock.org Brenden’ 2 : Electric Boogaloo

    Yoni needs to be more focused on her gut than colorization?? Ol bad built heffa?

  • SameoleJ
  • SameoleJ

    That is what gif...NOT meme...suggested! You catch on quick!!

  • SameoleJ

    It is corny az heyul you and make the pun intended if you want.

  • zeta4life

    *stuck to my thigh right now*....I miss u luv...LOL!!!

  • SameoleJ

    WHO? Point them out!!

  • L.T.L. Since 2007
  • Let Your Soul Glow

    These feet were a thing on the blog?? I missed that. And I don't care enough to go back and read. Oh, well.

  • SummerBaby

    Hey Zeta! :waves:

  • E-VannaRootsAllEvil

    No u stupid!! U the dumb bytch on the blog. We was doing good until yo azz showed up gon somewhere u obviously need some attention

  • E-VannaRootsAllEvil

    No u stupid!! U the dumb bytch on the blog. We was doing good until yo azz showed up gon somewhere u obviously need some attention

  • Renee Bee

    Morning Ya'll. Lala is a couple steps from 'Beyond the Thunderdome'. She's such an odd chic.

  • Renee Bee

    Morning Ya'll. Lala is a couple steps from 'Beyond the Thunderdome'. She's such an odd chic.

  • zeta4life

    COTDAMN!!!!!....*kisses u all ova yo face*

    WORKING HARD!!!!... trying to secure my future..LOL

  • zeta4life

    COTDAMN!!!!!....*kisses u all ova yo face*

    WORKING HARD!!!!... trying to secure my future..LOL

  • E-VannaRootsAllEvil

    Hey zeta!!!

  • E-VannaRootsAllEvil

    Hey zeta!!!

  • E-VannaRootsAllEvil

    Somebody better get em today not good for me.

  • E-VannaRootsAllEvil

    Somebody better get em today not good for me.

  • Renee Bee

    Block was her name last night. ?? ?

  • Renee Bee

    Block was her name last night. ?? ?

  • Milani

    How you gonna traipse in here after being gone all this time, speak and then leave right back out??

    *slides over Canteen card, lunch is on me*

    Hey Z!!!

  • Milani

    How you gonna traipse in here after being gone all this time, speak and then leave right back out??

    *slides over Canteen card, lunch is on me*

    Hey Z!!!

  • yes yes, ya’ll!

    From what I've gathered, last night a thorn was trying to prove their blackness and posted a pic of their sorry looking foot as a receipt. Looks like they posted it again in this post too. ?

  • yes yes, ya’ll!

    From what I've gathered, last night a thorn was trying to prove their blackness and posted a pic of their sorry looking foot as a receipt. Looks like they posted it again in this post too. ?

  • Satin Panther

    LOL.. gif, meme batch I could care tf less but gargle Manchelle's chit stained dyck SameoleJ. I know your gay son would love to watch! I'll let my gay homies in on it too.

  • Satin Panther

    LOL.. gif, meme batch I could care tf less but gargle Manchelle's chit stained dyck SameoleJ. I know your gay son would love to watch! I'll let my gay homies in on it too.

  • zeta4life

    *WAVING AT ALL THE ROSES I MISSED*!!!!!!

    TTYL!!!!....off to another Breast Cancer/Domestic Violence event

    #PHUCKCANCER
    #SURVIVOR

    HELL YEAH....THEY FAKE....THE REAL ONES TRIED TO KILL ME!!!!!

    (what my t-shirt say)...LOL!!!

  • zeta4life

    *WAVING AT ALL THE ROSES I MISSED*!!!!!!

    TTYL!!!!....off to another Breast Cancer/Domestic Violence event

    #PHUCKCANCER
    #SURVIVOR

    HELL YEAH....THEY FAKE....THE REAL ONES TRIED TO KILL ME!!!!!

    (what my t-shirt say)...LOL!!!

  • Satin Panther

    FOH cunty gif-ho LOL

  • Satin Panther

    FOH cunty gif-ho LOL

  • http://Copblock.org Brenden’ 2 : Electric Boogaloo

    ????? my dawg?

  • Hater

    Rih & FLOTUS look nice!

    Anybody watching «Queen Sugar»?

  • Jen_n_juice

    Those Leopard print pants don't go wit that top but eh.... FLOTUS IS EVERYTHING!!!!!

  • Jen_n_juice

    *hugs*

  • Keya #AndYouWillDeal

    Please don't. They were nasty. Smh

  • Yoni

    Every week. What's up?

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Show some respect!
    That's a President!

  • Yoni

    I love it!

  • KB

    Good morning!!

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Yayyy ??????
    ???

  • zeta4life

    *comes back and snatches yo card*....

    Hey doll....

    *BIG KISS!!!!!....*spins out da blog...

  • KB

    Good morning and thank you for sharing. ???

  • Yoni

    LMAO She made it "match". LMAO I think the LV goes too. LOL #busy

  • Yoni

    LOL It WILL become a thing. Watch. LOL

  • zeta4life

    DON'T BE SHIT!!!!

    HAPPY BORN DAY LOVE BUG!!!!...miss you

  • KB
  • Yoni

    You are SO RIGHT! *side eye* You stalking me? How you know about my misshapened and malformed body? @Dubb, you been sending him pics of my gut and ass? :argue: :chase: LOL

  • Yoni

    I like Lala's bun. Simple.

  • Buttercup
  • Wuts got Petty Davis Eyes..
  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    Thank you Nellbooogeee!!!

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    Thank you sis!

  • http://Copblock.org Brenden’ 2 : Electric Boogaloo

    Your loss?? I saw heaven whilst looking at those toes?? I now know what bliss is?

  • KB
  • Rayne

    Happy birthday!!!

  • Wuts got Petty Davis Eyes..
  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    That's the new Thing lol
    I saw a fashion show on one of these morning shows.
    I like it ?

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    THANK You VON!!!

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    Thanks shugah!

  • thehumble1

    what happened to LaLa on Power?

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    It's ah Thing now ??

  • Wuts got Petty Davis Eyes..
  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    Thank E-VANNNN!!!

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    Thank you Kanyade!!

  • L.T.L. Since 2007
  • sherri2016

    How can Ri Ri wear clothes like that and still look good me I would look like a circus clown and President and 1 Lady are always looking good

  • Wuts got Petty Davis Eyes..
  • L.T.L. Since 2007
  • SameoleJ
  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    ROFL Thanks Sameole..I was in my meeting texting like I didn't give a fuk just now.. LOL I don't!

  • SameoleJ
  • Wuts got Petty Davis Eyes..
  • Hair Lova ???

    *Blows Dust Off Log In*

    Good Morning Roses. Long time no font.

  • Wuts got Petty Davis Eyes..
  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    THANK YOU!

  • KB
  • Rayne

    Girl wtf is wrong with Jackie stupid ass. Why she do her first born baby girl like that? I officially hate dat bish!! Ion care if she (her daughter) was being difficult during her teen years. That's YOUR flesh and blood Jackie...GOTTDAAMM that's pitiful. I read the fb post takari wrote and I couldn't believe her momma would let them suffer like that. The burn pics of the child alone had me with the real sads .?? dang smh

  • Benita Renee’

    AGREED!! *ROLLS EYES*

  • http://Copblock.org Brenden’ 2 : Electric Boogaloo

    *Blows back at you* Oops? I didn't mean to blow that hard, now yo wig is crooked?

  • SugarFoot a.k.a Ty

    What happened :popcorn:

  • SugarFoot a.k.a Ty

    :chase:

  • http://Copblock.org Brenden’ 2 : Electric Boogaloo

    hi??

  • Yoni

    LOL You didn't have to spit on her. Ew!

  • SugarFoot a.k.a Ty

    Morning hun u cutting up early huh

  • http://Copblock.org Brenden’ 2 : Electric Boogaloo

    ???? Damn my cleft palate?

  • SummerBaby

    I'm in love with First Lady's dress!

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Whilst his nose is breathwhistlin Dixie ???

  • nicelyput32

    And on behalf of your bday, I've decided to be great and not do sh!t either.

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Clearly wasn't razed right?

  • http://Copblock.org Brenden’ 2 : Electric Boogaloo

    ??? y'all in luck today. I have absolutely nathan to do. Such a loser? I've decided to cook several big meals for me n my Mama? I'll be busy all day, praise Xenu, I'll bet Sandra is cabagepatching as I type?

  • SugarFoot a.k.a Ty

    cabagepatching *crying*

  • SugarFoot a.k.a Ty

    (((hugs))))

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    :dance:

  • Araminta Glissade Chaines

    Rihanna always slays.
    Mrs. Obama is now, and will forever be the KWEEN of errythang.
    Tip: "I wasn't participating in any lascivious activities on the day in question. Myself and a female comrade were merely partsking of fine cuisine at an upscale dining establishment." ??

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Hey Sweets! When y'all coming home? ?
    Check phone by noon ???

  • SugarFoot a.k.a Ty

    nah his azz talking about dry humping :kona:

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Whet
    Lmaoo

  • Araminta Glissade Chaines

    Flows like liquid on her.

  • SugarFoot a.k.a Ty

    probably in a couple of weeks :thinking: I will keep you posted :)

  • NothingIsImpossible

    I need those Leopard pants!!.. can anyone recommend a good seamstress in Atlanta?

  • Darkandlovely617?

    Good morning
    What the menu looking like?

  • Xomayca ??

    Yes badgyal. I want that hillary shirt. Mrs Obama is gorgeous! Dress is perfection.

  • Araminta Glissade Chaines

    *partaking

  • BRING THE PAYNE

    You got me YELPING when i came to your spot on TI take of what the camara caught.all i wanna know is ana montana really pregnant from him?

  • http://Copblock.org Brenden’ 2 : Electric Boogaloo

    Mornin? For breakfast we doing smothered potatoes, scrambled eggs with cheese, turkey bacon and toast?? Not sure what lunch gone be? Dinner is a toss up too? Trynna get rid of some of these meats in the deep freezer? Several smoked turkey legs I bought on sale. Maybe greens will be involved? We'll see?

  • Araminta Glissade Chaines

    I hope not?

  • SameoleJ

    She stood there and they poured that over on her.

  • Araminta Glissade Chaines

    Sooooo that's an invite? Asking for a fren

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Happy Birthday dear??

  • E-VannaRootsAllEvil

    That sounds wonder full I'm hungry

  • Araminta Glissade Chaines

    Do avocado turkey burgers for lunch with a salad and home potatoes. Now I done got hongrey ?

  • Yardgirl

    ^^PRESIDENT and FIRST LADY Barack Obama

    THANK YOU!!!!

  • Hell_On_Heelz

    Sandra, YOU will miss the Obama's trust me. She looks absolutely stunning! Hi Roses.

  • iWasteTime

    new post

  • http://www.missjhaneuniverse.com Monday

    Good Morning

    Drank my coffee too quick. I need another one

  • SameoleJ

    OFFTOPIC

    Love letters to the First Lady in the New York Times....http://www.nytimes.com/2016/10/17/t-magazine/michelle-obama-chimamanda-ngozi-adichie-gloria-steinem-letter.html?_r=0

    Here is an excerpt from- none other than- Gloria Steinem

    "Though I’m old enough to remember Eleanor and Franklin D. Roosevelt in the White House — and all the couples and families since — I have never seen such balance and equal parenting, such love, respect, mutuality and pleasure in each other’s company. We will never have a democracy until we have democratic families and a society without the invented categories of both race and gender. Michelle Obama may have changed history in the most powerful way — by example"

    I teared up reading this piece and must print it for safe keeping.

  • Araminta Glissade Chaines

    ??

  • Araminta Glissade Chaines

    Perfectly stated
    And we all see how Trump doesn't dare to attack FLOTUS. She's such a great example of all the good things. I love her.

  • SameoleJ

    Four different people wrote about her, one was a white male Pulitzer winner. The entire article is a great read.

  • Buttercup

    I frequently mix prints, but mixing leopard with another print has been tricky for me. Now y'all going to have me on a mission to make it work. LOL

  • 4FlavorsOfMe CreoleMami

    I agree... I re-posted on my IG page and I just feel like regardless of what a mom and child is going through when you see your grandchild suffering in any way as a grandmother you be there regardless.. but all ppl are not kind hearted some are selfish and nasty like I feel Jackie is... I need to go back to the past seasons to see what all was said cause I forgot what happened with that Govan girl and Jackie when Jackie daughter gave her that tea on the oldest daughter and she ripped Jackie about it ... my old ass mind cant remember lol

  • http://Copblock.org Brenden’ 2 : Electric Boogaloo

    ???

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    THANK YOU DTS! WUV YA GIRL!!

  • Wuts got Petty Davis Eyes..
  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    THANK YOU DOLL!!

  • Howard Alum ?

    And tomorrow is my Homecoming ???? Nas, Fabo, Faith Evans, Common, Gucci Mane, and some other folks I could care less about. ????? I only wanna see Nas ???

  • nicelyput32

    Ugh!!

  • 4FlavorsOfMe CreoleMami

    I love Homecoming time so much fun

  • Tynamight

    Michelle looked lovely.

  • Darkandlovely617?

    Mmmm wish you were here ??

  • imright

    Tip looks toothless n that pic up top ?

  • imright

    me too? it was too good

  • http://browngirltightcurl.blogspot.com nellboogie

    ? ? ?

  • http://batman-news.com Roderick2011

    Enjoy!!

  • Wuts got Petty Davis Eyes..
  • Yoni

    And that field goal sized gap tweenst your two front teef. LOL

  • iyonah

    Love Ri casual on the right..The Obamas look so good!!
    No comment on TI.

  • Peter Piper ATL

    Its amazing that, out of a nation with 300 million people in it, Obama couldn't fine one Black woman to sit on the Supreme Court. Black unemployment at near-Depression Era levels.

    And his Justice Department has been missing in action when it comes to prosecuting crooked cops for killing children of color.

    8 years of Obama inspired me to switch from Democrat to Republican. And if you all knew me, really knew me, you would have thought that an impossibility just a few years ago.

    In 2008, it was all about "Hope and Change", and a better tomorrow.

    Well, guess what? Tomorrow is here, and this President is nothing but an enormous disappointment.

  • Peter Piper ATL

    Politics aside, Michelle Obama looks beautiful in that picture.

    And T.I. meeting up with a potential side chick is not newsworthy. He's a whore. And he can be a little bit careless with the latex too.

  • Oh Tommie

    TI looks like he just woke up

  • L. Thompson

    Future must still be sending those checks in. ? Congratulations to Ciara being named the new brand ambassador for Revlon.?????

  • Hair Lova ???

    Lmfao

  • http://www.Samanthagwrites.com Samantha G.

    Mrs. Obama!!!! Gave me goosebumps. Slayed from head to toe honey, get it!

  • Hater

    ? Thats my ish... only discovered it like two days ago and watched all episodes up to now - cant wait for the next one! Those folks playing are soooo fine & good looking! Love 'em all ?

  • Hater

    Yep he look slightly bloated....

  • Rayne

    I would neva in my life through hard times, bad or indifferent times let nothing like what Jackie is doing come between me and my grand baby. It like she saying eff her daughter and grand child. Her gawking man ain't shidtt if he allows her delusional azz to pretend and go about life as if takari doesn't exist. At least he could be a a FAWKING man and make dat bitch fix it with her own damn daughter and not go along with dat bitch just to make it seem like life is good. Did you see the baby burn pics? I saw them when she first posted them awhile ago. Shame on horsemouth azz Doug and his horse head wife!!

  • Rayne

    I would neva in my life through hard times, bad or indifferent times let nothing like what Jackie is doing come between me and my grand baby. It like she saying eff her daughter and grand child. Her gawking man ain't shidtt if he allows her delusional azz to pretend and go about life as if takari doesn't exist. At least he could be a a FAWKING man and make dat bitch fix it with her own damn daughter and not go along with dat bitch just to make it seem like life is good. Did you see the baby burn pics? I saw them when she first posted them awhile ago. Shame on horsemouth azz Doug and his horse head wife!!

  • Yoni

    Just so YOU know....RalphAngel is (crybaby) BAE and you will get cut over him. We clear? LMAOOO But forreal, yes they are! RalphAngel cries every scene tho'. The show is Black Excellence at its finest! Have you watched 13th on Netflix?

  • product of 79

    Mrs.Obama KILT it ? flawless sistah wit the under bite? I love Riri boots? tip said baby I gotta go the streets is watching...smh

  • deadellamore

    WOW, the level of disrespect from Sandra is unbelievable. What did President Obama and Michelle do to you? I would think as an African American you can at least be somewhat respectful to a person of color in the White House. Regardless if you agree with his policies or not you can be mature and show some respect. You got to do better..SMH.

  • Zebra Stripes

    Michelle looks sophisticated & Rihanna looks cute in casual wear only.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    @SandraRose

    I thought you were giddy about FLOTUS. That write up...frock...out the door...?...?

  • Blackblondee

    Happy birthday! Go hard!

  • Nycholle Curry

    You meant to say "The most classiest couple leaving the white house soon" I'm horrified to see what comes in after they leave...whom ever it is will NEVER compare to them, its over. The Obamas set the bar super high...

  • CC

    Forget all the other BS what does Rhianna have on looking a hot mess

  • Baron

    Exactly. Both are extremely educated and well spoken. To think, a euro trash, mail order bride, botched plastic surgery, cat looking, opportunistic, former nude "model" - code word hooker, could be the 1st Lady is a shame.

  • QweenOfThorns

    Sandra doesn't see herself as African-American hun. She is a few levels up from "them" as she still identifies as a Brit.

  • ThisIsWhat40LooksLike

    Mrs. Michelle Obama is looking like a straight up Goddess???

  • BRING THE PAYNE

    ?HAPPY BIRFDAY WUUUUUUUT!!!!?Im STILL as washed as the driven snow....EYEZ STILL A VIRGIN?
    (do the running man)BUT i cant wait to here your recount of you ah...*whispers* BLOWING OUT YOUR CANDLE!!!!????
    And shud you so happen to see the SEX FAIRY put in a word fa' me....lawd,i got faith and trust....(crosses fingers)now all i may need is some pixi dust?Yes,Wut....by all means enjoy it for all the have nots(wails loudly)????

  • Readytochokemothernatureonout

    You're welcome enjoy it boo.

  • tintin

    i love me some riri, she don't give a fack, look how sloppy her arse looks, she could care less

  • Wuts got Petty Davis Eyes..
  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    I plan on it!!!

  • SunRiseBlossom

    YYYEEESSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • T3

    Come through FLOTUS!!!!! She slays!!!! #classact #style #grace #FLOTUS #thehottestchicinthegame

  • IamAllnatural

    Mrs. Obama looks incredibly beautiful, ?? the rose gold. What's her secret to aging beautifully. She looks younger now than 2008.

  • Shira Harding-James

    Yass First Lady...but I'm mad the prime minister wife wasn't on the carpet...they could of made some room ? Oh and Lala is looking beautiful!

  • Shira Harding-James

    Yass First Lady...but I'm mad the prime minister wife wasn't on the carpet...they could of made some room ? Oh and Lala is looking beautiful!

  • Hater

    RalphAngel is Bae fo sho! Sharing is caring, I'ma leave him to you for a min. LOL and check Davies w/his shady azz...
    I need to check 13th, you saying?!

  • Hater

    Less stress and scrutiny... she looks lovely!

  • Hater

    THIS!

  • M Yass

    Stop playing w me

  • M Yass

    Close ya mouth

  • M Yass

    Who lied to you?

  • M Yass

    Thank god I didn't post for your approval.

  • M Yass

    Go back to being the janitor at the hospital please

  • KB
  • NYTimes#1Bestseller

    STILL no story about Michel'le, Dre, and Suge? Come on Auntea i was waiting ALL WEEK for a post about them.

  • Hater

    Thanks for 13th - I watched it thanks to your info. Very powerful documentary, Ava Duvernay did a great job!

  • Yoni

    Yes she did! You're welcome. Have you watched Luke Cage? Not a documentary, but a black superhero whose skin doesn't break has my vote!

  • Yoni

    RalphAngel is bae until after the season go off, THEN you can have him. But as long as the show is on, his crybaby self is mine. LOL Davis makes me throw up in my mouth.

  • Hater

    Heard of it, but havent yet watched - are you giving it thumbs up?! I'll check him out over the weekend!

  • Hater

    Aww Davies, he got his good moments, with his light, bright, cheating azz... Body and height on point, dont 'cha think... LOL

    https://uploads.disquscdn.com/images/1d0ebcd1492f7cf0b83e48b18215f570adc9a2d282a2abf463fc0d2222770de7.jpg

  • Yoni

    Nope, he doesn't do it for me. Idris Elba, RalphAngel (I'm going to learn his government name one day - but the name RalphAngel is so fly), Mike Vick (ion't care about whatever he got going on) are what will get my bae traded in.

  • Yoni

    Yes, a thumbs up.

  • 4FlavorsOfMe CreoleMami

    I agree with everything you saying so true