Blac Chyna Rob Kardashian

Congratulations to reality TV stars Blac Chyna and Rob Kardashian on their new reality TV addition.

Chyna and Rob named their baby Dream Kardashian.

Reality TV stars Amber Rose and Rob's sister Khloe Kardashian were among the celebrities congratulating the couple on social media.

It's sad that people have babies these days to guarantee steady paychecks on TV, but that's the world we're living in today.

Congrats to the happy reality TV couple.

  • Renee26

    That was a fast 9 months!

  • Str8tUpMenace

    Finally!! Seems like she been preggo fo-EVAH. Congrats tho!!!

  • Valerie D. Henderson

    Ka-Khing Kardashian......(cha-ching)

  • nucynu25

    bloop

  • Kiss

    Bringing life into the world is such a beautiful thing. Their daughter name is Dream Renee Kardashian.

  • Kiss

    All pregnancy are like that I swear my friend was pregnant for two years it felt she was dragging. When she found out she was pregnant she was 4 1/2 weeks she was so extra her baby stayed pass her due date.

  • Finding Forever…

    Congrats...Congrats. Best Wishes. Said such with tears & ugly cry faces a la Ant Kimmie ;) https://uploads.disquscdn.com/images/8fe07162887a5afe278b19ae22b470ddcf2dc3cca7459ff6722755f9fec9263d.gif

  • Renee26

    Lol especially if they get picked up for a 2nd season

  • Candance

    She was so hungry for that Kardashian last name. Its something she has always dreamed of! lol congrats to them :)

  • Junkanoo

    Rob and China look like two bloated corpses , a pair of tossers

  • jeniefrumdabloc™

    In other News.... Sending out more love .... Recognize truth.... Not bs

  • Taylordanes

    Anything for coins.....

  • jeniefrumdabloc™

    It's sad how reporting BS period has become a thing ... Oh but a part of the master plan... For folks to realize this.... Ya spot bs ... Don't entertain it..

  • Libra80sBaby

    Distractions

  • nucynu25

    2 WHALES..

  • jeniefrumdabloc™

    Precisely ...?

  • Libra80sBaby

    Yall know she finna "Flat Tummy Tea" and "Waist Shape" advertise the CHIT outta the next several months....UGH

  • nucynu25

    you know it ...

  • Sucker Free

    They already did ?

  • Renee26

    Surprising...I only watched 1 episode and thought it was whack...and I am a reality show watcher lol

  • Sucker Free

    Right...they just started "dating" this year

  • Renee26

    They say fat grows on top of fat so she'll probably loose it naturally but take the endorsements anyway...just like her sister in-laws and those diet pills, knowing good and damn well they got lipo

  • ThisIsWhat40LooksLike

    ???

  • Renee26

    Dating in January...engaged in April...announced the pregnancy in May... gave birth in November....HMMMMM got pregnant after a month of dating if my calculations are correct

  • Tammie Reed

    something just does NOT add up!

  • Renee26

    She had to have gotten pregnant in January or February....we just found out in April LOL

  • Renee26

    Raw Dawggin right away...nasty

  • Tammie Reed

    I just don't believe everything that is put out in the media and especially the Kardashian family. Celebs do a lot of shady chit for attention and paychecks and like I said, chit just don't add up, time will tell!

  • CapricornIce

    I just woke up from a good ass nap. Y'all read the blog owner for mf filth downstairs, no fks to give & no vaseline. I had to clutch my pearls & say oh my. #Damn.

  • harley_quinn2.0

    I got nothing

  • Sucker Free

    Girrrlluh

  • Jen_n_juice

    Congrats and shat but Dream..... *le sigh*

  • Renee26

    True True

  • Incog-knee-gress

    It’s sad that people have babies these days to guarantee steady paychecks on TV, but that’s the world we’re living in today.
    ^^^^^
    They not the first nor last

  • Incog-knee-gress

    Sole and Ginuwine have a daughter named Dream. She is around 13 or 14 I think now. So this isn't first baby to be named this either.

  • _perfectly__incomplete__

    Same

  • CapricornIce

    Congrats Angela. #Getmoney.

  • Tammie Reed

    They already sold the first baby photo to E! News, looks like Rob a wee bit if you squint...LOL! https://uploads.disquscdn.com/... https://uploads.disquscdn.com/images/969c046e7909d61093eafb938c667013e828f5dbd94b2d3b9b7c4c020f003d14.jpg

  • Readytochokemothernatureonout

    Babies are precious and born everyday but congrats.

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Nighttime crew, got an morals question. Was having this convo with a friend. Is it moral to use the services of day laborers at Home Depot/Lowes/etc

  • MScommunication

    She looks so cute in this pic. Congrats boo. I love other folks babies lol.

  • Filet Minion3:16

    At least they didn't name her Fantasy Kardashian or Nap Kardashian ??

  • Petty Patty Cakes

    Hmmmm ?

    Those guys really do need the money so it's helping them. Why would it be immoral? Because they are probably illegal/undocumented?

    What's your opinion?

  • Lisa daniels

    What is with you? You hate single moms who do everything under the Sun to take care of their kids but yoy also hate reality show people who are making their money and not bothering you? Turn the channel if your so annoyed.

  • Pamela

    There is a picture of the baby on TMZ

  • Fendi aka Erin Blockabitch

    I was napping, too. I missed OUT.

  • Fendi aka Erin Blockabitch

    The comments sure have changed now that the baby is born. That's interesting. I remember when Chyna announced her pregnancy. I was one of the few, if not the only, SMH wondering why she would have a baby so quickly with someone she didn't know. Then came the reality show which chronicled everything I discussed.

    I remember people trying to drag me because I mentioned her now having 2 babies by 2 different men, neither of whom are financially stable. I also didn't see this as a "come up" for her, but the replies were praising her decision and her "getting even" with the Kardashians.

    Time sure can change people.

  • NYTimes#1Bestseller

    Blac Chyna is one savvy businesswoman, she got the come-up of the year! Get it how you live girl!

  • jeniefrumdabloc™

    Depends on you... I don't mind giving people business ... They need to eat too..

  • charallday

    She is cute.!!

  • Lisa daniels

    Yes, you did.

  • Lisa daniels

    Yes, it is because everyone deserves the opportunity to earn a honest living.

  • Howard Alum ?

    February would be the correct month. My friend bday is Feb 10th. She had relations around this date and popped out a health baby boy November 12.
    So, @renee26 is on the money :)

  • Howard Alum ?

    You're right, February it was :)

  • Allihave2say

    I feel disturbed watching this.

  • Allihave2say

    They'll weight watch together and command $2M a piece.

  • Allihave2say

    If she's business smart she will. Rob and she should get those endorsements.

  • Allihave2say

    Tyga is somewhere smoking a huge blunt.

  • kekeb

    I'm happy for them

  • JENNYJONES1

    WHY? JUST B/C THEY DIDN'T ANNOUNCE THEY WERE PREGNANT THE MINUTE THEY FOUND OUT DOESN'T MEAN SOMETHING SHADY WAS UP. A LOT OF PEOPLE WAIT TO ANNOUNCE THEIR PREGNANCY ESP SINCE IT'S REALLY NO ONES' BUSINESS REGARDLESS IF THEY ARE ON TV. CONGRATS TO THEM B/C NOOOOO DNA TEST IS NEEDED, THAT BABY LOOKS JUST LIKE ROB. HOPEFULLY SHE WAS HIS MISSING PIECE FOR HIS HAPPINESS........JENNY JONES!!!

  • S T

    ???other folks, huh? Lol. Long as they stay at their own house!! Lol. ?? ain't gotta go ? but ?? can't stay here! ?

  • MScommunication

    Man I have 4. 2 boys 2 girls age 22 to 10. I am tired. The most I want to do is hold them like 10 minutes and buy a shower gift lol.

  • S T

    Hahaha!!! Well hopefully soon, they'll be taking care of you! ???#Moms

  • MScommunication

    Idk these kids these days lol. My husband and I definitely will have to do some senior care planning lol. I love my babies though. They are truly a blessing.

  • S T

    JUST groom the 10year old now; tell em it's the law...by the time they find out the truth, they'll be preprogrammed!! Genius!! Lol. ?

  • MScommunication

    Lol you my friend are a genius lol.

  • ebonics

    or Kween....

  • BRuhman_Vista

    "Reality TV stars Amber Rose and Rob’s sister Khloe Kardashian were among the celebrities congratulating the couple on social media."

    I could see this as legit backdoor shade. ???????

  • just being me

    Get that DNA test bro .. I have a feeling that aint your baby !!!!

  • che’lint

    Rob, I would hope has trust fund money.

  • IamAllnatural

    Its not like they just met. They've known each other for years,they probably been dating.

  • Jussjess25

    Jenny shut up! This whole relationship is disgusting

  • TawnyDelux

    Rob got on a color other than black...good for him