Ciara Wilson

Studio singer Ciara Wilson stunned on the red carpet at the 2016 American Music Awards. Fashion bloggers everywhere gushed at Wilson’s beautiful maternity frock.

Wilson’s outfit is actually a turtleneck sewed onto a Stephane Rolland Couture black and white skirt in stacked layers to create bold ruffles.

Nicki Minaj

Designer Michael Costello used a little bleach and ingenuity to throw together Nicki Minaj‘s tie-dyed American Music Awards costume.

He explained his design process on Instagram.com:

I made this look today for #nickiminaj in 3 hours , whole lot of denim and a lot of bleach !!! See the making on my snap chat @MICHAELOLLETSOC H U G E S O E C I A L THANK YOU TO @jasonrembert and MY RIGHT HAND MAN SERGIO! We did ! @amas #americanmusicawards .. custom boots with shorts and top by Michael costello @stylepr

Check out more AMA red carpet fashions below!

A photo posted by Fan Page (@nicksave_) on





A photo posted by Revista QUEM (@quemacontece) on



A photo posted by Mr Wize (@mr.wize) on



A photo posted by Stat OnStats (@statonstats) on







A photo posted by Fashionissta1 (@fashionissta1) on







A photo posted by Bladymir (@bladymir_alvarado) on



A photo posted by @queendoslooks on



A photo posted by halsey (@halseyslegss) on



  • JamaicanBreddah

    Keke Palmer got this hoodrat thing about her lately , i dunno why

  • free

    teyana, sigh. i love the dress. i love arianna’s lil outfit too. the rest….smh.

  • E-VannaRootsAllEvil

    Ciara and janelle slay, everyone else is a bore

  • E-VannaRootsAllEvil

    Mawning

  • missmiami305

    Ciara looks very far along. Atleast a good 5/6 months. As much as they talked about waiting til after marriage on social media, they are might quiet about this.

  • missmiami305

    She trying too hard to keep it real

  • L. Thompson

    Sandra hating Ciara will not make you straight.

  • L.T.L. Since 2007

    All the other pics could have used some captions, too. I have no idea who these folks are.
    KeKe looks like she might have a shorted out black in her purse.

  • zeta4life

    GOOD MORNING!!!!

    why is KeKe giving me “Lavern Cox”….

  • E-VannaRootsAllEvil

    R we gon talk bout Kanye this morning

  • zeta4life

    a half smoked NEWPORT!!!! and some rolling papers (TOPS)

    LOL!!!

  • zeta4life

    THATS WHY I’M HERE…I GOT 30min….to play in the garden…

    HEY LUV!!!

  • zeta4life

    His ass just giving Kim….video proof….when she files for divorce..

  • zeta4life

    Well nah!!!….LOL!!!

  • Buttercup

    Good mornTing. Good mornTing.

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    For ONCE..I like KeKe’s Look. She looks like a 20 something woman..

  • Sucker Free

    Did u see snoop’s take on Kanye ???

  • IAmLegend

    I’m so tired of seeing Keke Palmer look like a regular ass hood rat at these events. I don’t know how to fix it but I hope Jesus does. #FixItJesus

  • zeta4life

    MS SANDRA….why the clerk was on her “gub-ment” “puter”….with a tweet u sent to Tamera…ya’ll I’m so slow…I didn’t know what LSA was…

    SANDRA u a mess…LOL!!!

  • NYTimes#1Bestseller

    She acts how Vivica Fox acts like a hoodboogah in a dress. Smh.

  • zeta4life

    LOOK AT MY BEAUTY!!!!!!….

  • zeta4life

    BUTTA!!!!!

  • E-VannaRootsAllEvil

    Hey love how is everyone? What u doing for thanksgiving

  • E-VannaRootsAllEvil

    Noooo lead me where is it ha!!

  • Incog-knee-gress

    I saw Bow Wow’s. NEVER thought I would in a gazillion years agree with wtf Bow Wow said. He went in kinda too. Said stop this ish man. Charging these folks all this money in tix to witness YOUR mental illness.

  • E-VannaRootsAllEvil

    Exactly stupid azz nig

  • NYTimes#1Bestseller

    Ciara, janelle monae, and that white girl wearing the white dress look GREAT. Keke Palmer uses any and every excuse or situation to get naked.

  • zeta4life

    MRZ still mourning the sudden loss of his mom…so I don’t even know…its rough right now…

  • E-VannaRootsAllEvil

    Where is his lead me to that I need to laugh ha

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Selena and Janae look cute.

  • Sucker Free

    Janelle is stunting on dem hoes ???

    I like hailee’s green jumper

    Gigi looks middle aged

    Teyana should have done her hair to go with the dress

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    HEY BOO!!!!

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Did you see his tweet about watching the game when the on a bye?! ????

  • zeta4life

    IKR!!!!…hey boo

    READY FOR THE IRON BOWL!!!!…*takes my Auburn scarf from roundst my neck…and cover you lil AVI….*runs*

  • zeta4life

    HEEEEEYYYYY !!!!

    MY-KEE-DA-DA!!!!

  • Incog-knee-gress

    Zeta!!!!!
    I thought of you as we crushed the life purity outta Chatt on Sat. Auburn is next for the Tide to “Roll” over. Im sorry in advance hun. Truly. Really

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Told my husband the exact same thing yesterday. She putting the seeds in his head too. Probably like Jay won’t even call you. Jay won’t even let Blue come over.

  • Incog-knee-gress

    I just left you a message below on it. I was born ready for Auburn vs Bama.

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    I’m so sorry love. Continued prayers.

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    We shall never part!

  • zeta4life

    that bish know “she” the reason they don’t fool with her…that bish thought she was in with the CARTER’S….LMAO!!!!

  • E-VannaRootsAllEvil

    It takes time give it one day at a time and pray!

  • Buttercup

    Hey babe :kiss:

  • Incog-knee-gress

    http://diaryofahollywoodstreetking.com/bow-wow-takes-shots-kanye-ungrateful-artists/
    IG I think. He actually said it weeks ago when it happened the FIRST time.

  • Incog-knee-gress

    Who Bow Wow? *weak*

  • Sucker Free

    The shade room

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Yes!

  • zeta4life

    I love the energy here…when its iron bowl time…

    we get to wear jeans all week and team jerseys…a bish looking real cute all week…*panky up so u can see all these orange/blue bangles..

    “I’M JANGLING BABY!!!!!

  • jeniefrumdabloc™

    Cierror stunned no one… At all smh I do need the deets on Gaga suit chile…. Got nothing else … For this

  • Incog-knee-gress

    I know it IS man. I lost my grandmother this exact time of year. Was planning on going to see her (Marengo County) that year for Thanksgiving and she passed before I could get there in start of Nov. Been 13 whole years and its still fresh. I feel for him and yall entire fam man. God bless you.

  • zeta4life

    JEENAY!!!!!!….that mess some of them got on…LORD!!!

  • Incog-knee-gress

    *knocks your arm out the air simply bc orange and blue is HIDEOUS*

  • jeniefrumdabloc™

    Dead ?

  • Claire Huxtable
  • jeniefrumdabloc™

    Girl not my style … Hey zeta gal ???

  • free

    snoop’s face will be on memes for years to come.

  • zeta4life

    HELL NAWL!!!!!…and then this heffa done said BLUE IS HIDEOUS!!!!

    MAN up heifer….see what i did (wink)

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe
  • Petty Patty Cakes

    Keke Palmer is going down the wrong path. Somebody come get her, she’s dressing like a stripper.

  • zeta4life

    FORGET YOU!!!!!…*puts my extra iron bowl ticket back in my desk…nah!!!!

  • Sucker Free

    I saw that too…he’s right! I love live entertainment but I refuse to give Kanye my do re mi to hear him rant

  • SG

    Lol

  • Incog-knee-gress

    Ugh. Got thrown into moderation.

    I dont like Shad. But Bow Wow has ALWAYS loved the pure MESS outta his fans. From JUMP. I was present for the Scream Tours on account of my niece and her squad back when. He used to really put a lot into his fans. This is what he said:

    “Fans have the power to change an artist life by supporting their talent which causes money flow to the artist which also changes the artist life financially. The riches come from the people. This should make an artist always be appreciative of the fans. Take a pic sign something it never hurts. Whats funny how if I did half the bs your fav artist does id be hung. Wake up! When you gone see your being fukked over. Yall support artist who A. Over charge yall for everything. B. Walks out on yall shows. Shows up 6 hours late. Artist feel they can do this to y’all because of the power YOU GAVE THEM. Take that shyt back! Stop supporting the artist who don’t fukk w you. Im tired of these guys yo. Feeling like they cant be touched. As big as my uncle snoop is, he stops for everyone thats why he’s an icon. Obama he’s a peoples person. These other guys just want y’all money. 500$ tix? Fukk you thats rent. When you see what i know, maybe you’ll wake up!”

  • Incog-knee-gress

    Im crine

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Neyo wife still showing her tail. For someone so happily married she stay worried about Monyetta. https://uploads.disquscdn.com/images/1ac9626a158a3d9ea2bb3a0951ec9db9dc7b4e9b8073c90e991577cf02f8adaa.png

  • Petty Patty Cakes

    Because she’s not that pretty in the face. Body is amazing though and she seems to have a winning personality.

  • zeta4life

    she on her Raven Simone….u know she done gave that …”I love who I love speech”….bish is u a lesbian just say it…we still love ya…I hate when they say that…cause then we know…

  • Incog-knee-gress

    “Ex Pornhub starrah”
    I cry.

  • Blaque Mahogany

    I like Janelle and Selena’s look.

    Football heads. How is Ciara’s hubby’s team doing this season?

    I recently saw a pic of KeKe in this printed dress. She looked beautiful and young. I’m not a fan of this 2001 J Lo inspired outfit up too.

    It’s hard to believe the chick in the green jumper is biracial.

  • zeta4life

    she got the man…why she so pressed abt who she talking with…

  • Petty Patty Cakes

    He’s calling out Beyonce and praising Trump now. He better watch his back. I’m confused as to why people continue to buy tix to his shows. Kanye is sabotaging his own career. Bet Kim is planning her exit strategy right now.

  • Incog-knee-gress

    Janelle Monae is so damn everything

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Cuz she miserable and Monyetta don’t respond (at least publicly to her shade)

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    It gets me every time lol

  • Petty Patty Cakes

    At this point Kanye might be the reason Jay and Bey don’t mess with Kanye. His fans are about to stop messing with him too.

  • zeta4life

    Janelle is my woman crush….LOVE HER!!!! and Ericka Baydu!!!!

  • what?why

    Ciara is gorgeous. All these celebs look better with clothes on – must be men telling them they look good half naked!

  • Incog-knee-gress

    Well. They 7-2 I think. Won last night

  • zeta4life

    her, her mom, and that Gloria “lawyer” lady….whom I can’t stand

  • SG

    Seahawks not doing too bad this season. They beat the Eagles last night. Russell threw a touchdown and received one on a trick play. They have a 7-2-1 record right now.

  • zeta4life

    when “fronting” goes wrong…LMAO!!!

  • Wuts got Petty Davis Eyes..
  • Lenina Just Lenina

    That’s so wack. I have no words for her childishness…I think I like monyetta tho it seems she gets more views than crystal is that why she mad?? ?? SN: is that white chick in the picture from flavor of love???

  • E-VannaRootsAllEvil

    I tell ppl I hope he don’t kill him self. He looking pretty bad

  • Blaque Mahogany

    I don’t hate Teyana’s look. I actually prefer her dress to smoosh face Chrissy.

  • zeta4life

    U could be right…I bet Donda…stay talking to Jesus in heaven…and if his ass don’t get some help…

    *he needs to come and lay on my couch…for real*

    I bet Kim scared…or so she will say when she give them Divorce interviews…

  • E-VannaRootsAllEvil

    Agreed

  • Buttercup

    I used to secretly hope to run into Janelle Monae back when I lived in the Midwest. I’d never taken a dip in the lady pond, but I would’ve considered sticking a toe in for her.

  • Lenina Just Lenina

    I know this got nothing to do with nothing but for those needing a laugh or something of that nature….HAVE YALL BEEN FOLLOWING THE “I AM DELIVERT” GUYS SHENNANIGANS LATELY?!?? ????

  • zeta4life

    *holds you tight to my busom*…MUAH!!!!

  • E-VannaRootsAllEvil

    When u rose on the wrong day lol

  • E-VannaRootsAllEvil

    That shyt is hilarious

  • Petty Patty Cakes

    Gloria annoys me because she is always feigning concern. Every press conference she looks like she’s about to cry while she holds the hand of her, i mean the, newest victim. She loves the cameras boy!

  • Blaque Mahogany

    No. I heard Kordell Stewart won his case but what else happened?

  • zeta4life

    ^^^^^….LOL!!!

  • iyonah

    She does ..lol

  • iyonah

    I think I like KeKe’s song but she acts like a bird sometimes..lol

  • Incog-knee-gress

    She so damn pretty. And talented.

  • Lenina Just Lenina

    He’s claiming that he’s suing funky dineva now BOL ?? it’s a tragedy I cannot stop watching

  • Petty Patty Cakes

    Yeah. He’s spiraling downward quickly and I’m not sure how much his wife and her family actually care to help him. Look how they did Lamar (although look how Lamar did Khloe. Now they’re even, maybe?)

  • Sucker Free

    Girrrrrllluh

  • zeta4life

    YES!!!!….OMG!!!!….his Auntie put his ass on blast!!!!…and that raggedy ass building he was filming from…talking abt Condo…CHILE!!!!

  • zeta4life

    OK!!!!….for what????

  • Incog-knee-gress

    Nobody paid for you to come on stage with your mess. Just like folks with REAL jobs….leave your personal prollems at the door. Nigga I came here to see you do “Jesus Walks”. Not about who aint called you on your PERSONAL time.

  • Lenina Just Lenina

    Girrrrrrrl?!?!?? When I tell you I was watching his videos and screaming this weekend I needed those laughs good lord help me

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    I saw Ticketmaster offering refunds.

  • Petty Patty Cakes

    True, but eh ?. She’s married now so no one cares.

  • Wuts got Petty Davis Eyes..
  • zeta4life

    and High end clients…can’t stand her..I remember when that Mary Jane girl…had her looking crazy….something with Shaq..

  • http://batman-news.com Roderick2011

    Ciara and her struggle legs.

  • zeta4life

    BOL!!!!…I just spit…for real

  • Petty Patty Cakes

    I don’t remember that. Time to hit Google.

  • SummerBaby

    Ciara looks cute!

  • http://batman-news.com Roderick2011

    We all know that Kanye is ‘touched’ so no.

  • zeta4life

    ME TOO!!!!…I was crine laughing…he know MS Cordell ain’t let them crusty lips get round his manhood…

  • zeta4life

    SUMMA-SAUSAGE!!!!!

  • Incog-knee-gress

    They need to. Bf read something to effect that the Pablo tour tix were some of the highest priced tix of 2016. Not sure if that is true or not. But if so… Nigga. NIGGA.

  • Lenina Just Lenina

    Please watch this!!!! Too much for me to type!!! Omg. https://youtu.be/oYwvmTEipDY

  • Sucker Free

    Did u see her performance at the white house love and happiness concert ???

  • Lenina Just Lenina

    But how is he claiming STILL to be “delivert” and then saying he slept w Cordell??? Omg. On one video he was like “I wasn’t delivert from lying…..” girrrrrrl.

  • Incog-knee-gress

    YESSSSSSSS. Shew!

  • Libra80sBaby

    Why does Ariana INSIST on this dry azz ponytail

  • SummerBaby

    Morning

  • zeta4life

    OK….thru da wire….gold digga…sumptin”…damn..I use to ride hard for this man.!!!..but he needs TRUE PEOPLE around him to call him out on his mess…do he have some kinfolks in Chicago…a uncle or something???

  • E-VannaRootsAllEvil

    This is yew much it’s not funny no more

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Add in the fact folks travel to shows. We would riot.

  • zeta4life

    i’m bout to lose my job…fooling with you….*goes to close my door*!!!

  • E-VannaRootsAllEvil

    He sooo obsessed over Taylor and Beyoncé my NIG ain’t u married to the so called “most beautiful women in the world” yo words not ours my NIG. Taylor swift should not be coming out yo mouth. Move on from the situation

  • zeta4life

    something abt her “hurr” done fell out and a bald spot or somethiing…I think

  • Incog-knee-gress

    His daddy still alive I do believe. Not sure if he is located in Chi. ATL I think. IDK for sure. At any rate…Mr. Ray get your son.

  • Zizzle
  • E-VannaRootsAllEvil

    He has entitlement issues. U aunt Jesus my NIG perform and sat down somwhere

  • Petty Patty Cakes

    Hell, I’d be scared! He’s ruining his, and by extention her, reputation. We all know he rants but the fans are here for the music. Once that goes he’s over. Coming for Bey and Jay is not a smooth move at all whether he’s salty about the robbery incident or not. They are private people. They’ll fluck with him even less now that he’s airing dirty laundry and ish. I don’t see this going well for him at all.

    I heard they don’t mingle finances (Kim may be many things but stupid isn’t one) so at least Kim can save herself that way. If she really loved him she would try to get him away from the spotlight and into some counseling.

  • Incog-knee-gress

    Like he said. In HIS latest rants. 7 years…its been SEVEN YEARS yo since T.Swift mash up.

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Go Ladies!

    Gigi’s Melania impression ??

    ?Hombre! Post on bish made trump Tweetin like ah girl Smdh. And pence playing it cool. I.e. Ready to take over and be Pres Smdh

  • zeta4life

    and his Aunti say “da churrch” using him too…for what…gul I can’t wait for Quinton..Dineva…to clap back…I like his new format

  • Lenina Just Lenina

    I’m dead!!!! Dead I tell you ?

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    ? Eskimo kiss!

  • Petty Patty Cakes

    His last intelligent public statement – “George Bush doesn’t care about black people”

  • Petty Patty Cakes

    ???????

  • Incog-knee-gress

    That is exactly it. I posted the education years ago about it tho. I think she needs some Hairfinity for it.

  • Lenina Just Lenina

    I know!!!! I hate to say it but I believe it!! Poor boy is slow, they might be giving him money from the church to say he’s delivert…who knows but I pray it’s not true!!!! And funky has been writing about it just not saying nothing…yet!!!

  • jeniefrumdabloc™

    Man…. Bow Wow preaching??? for the life of me… Why do people still support kanya… He shyts on his fans… Continuously … SMH…. Will never support someone like that…

  • Petty Patty Cakes

    ‘Cause he’s no prize and refuses to keep his hat on during seks

  • jeniefrumdabloc™

    ?????????? chile yo font …?? ROFL

  • iWasteTime

    Good Morning Roses.
    CiCi looked great!
    Impatiently waiting on a post on Trumps Hombre Ye

  • felinelurker

    U late. I posted something last week. But yall don’t show me no love ??

  • iyonah

    Hell No..he is off his meds again. And I say this not mockingly.

  • Lenina Just Lenina

    ??? he getting out of hand now

  • felinelurker

    Me & Feline14 were crying watching this last week!

  • Lenina Just Lenina

    He was doing the absolute most this weekend chile

  • jeniefrumdabloc™

    <<<< …Lordt my avi picture is my expression ….

  • jeniefrumdabloc™

    The funky the diva ?

  • B.Sweet has e-white privilege

    Morning. Happy Monday (Tomorrow will be MY Friday Hallelujah!)

  • zeta4life

    B!!!!…hey!!!

  • zeta4life

    LOL!!!!

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    ????

  • zeta4life

    hey ma’….MUAH!!!…we rubbing noses…my bad

  • B.Sweet has e-white privilege

    Hey boo

  • Libra80sBaby

    So she cant do NOTHING about it tho?? Hairfinity works WONDERS

  • Lenina Just Lenina

    Lmaooooo!!! Mine is snoops face while watching Kanye rant

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Nuh. uhh
    *whispers* ah Real Eskimo kiss
    Look it up? *sniff sniff* ?

  • Lenina Just Lenina

    His voice deepening…Lord I caint

  • jeniefrumdabloc™

    But didn’t he say he was moving if Trump won… He tells so many lies … My god

  • zeta4life

    awww shit….i forgot…abt THAT eskimo kiss!!!

    damn!!! i be missing u guys!!!

  • E-VannaRootsAllEvil

    I can only handle Kanye right now ??

  • Lenina Just Lenina

    ?????????? Prayers are with you and your family ??????????

  • B.Sweet has e-white privilege

    Did you see the Melania and Barron won’t be living in the White House Initially (Allegedly)? Tax payer dollars are going to have to secure 2 residences at once?

  • iWasteTime

    ZETA!! Hey Lovie! Hope all is well :)
    Happy Holidays and chit!

  • MissyJ

    Keke ain’t half bad this go round… She still need help tho

  • zeta4life

    AWWW!!!…I love u..God loves u…

    *e-hug*

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    She finna be hoin??

  • iWasteTime

    You and me both!!

  • zeta4life

    BACKATCHA”

  • B.Sweet has e-white privilege

    She can get a wig. Some clip ins. A good old fashion track (glued or sewn in).

  • E-VannaRootsAllEvil

    He never been on he need some fast

  • Keesh5000

    Morning….. I have two words… TEYANA TAYLOR #lort

  • jeniefrumdabloc™

    ???

  • E-VannaRootsAllEvil

    I don’t really think that was intelligent. After looking Trump and looking back, perhaps he was out of line

  • Libra80sBaby

    I dont like Teyana Taylor’s hair. SO are we gonna discuss Kanye’s latest rant…or nah?

  • zeta4life

    I thought that was a joke…hell she might think he ain’t going to be there for thr whole 4yrs…and just in case…IJS!!!

    LOL!!!

  • MissyJ

    I feel like it has to have grown back by now. She can’t wear I dream of Jeanne ponytails her whole life. Even Barbara Eden gave them up after a while

  • Keesh5000

    He ranted after the Trump thing?

  • MissyJ

    I’m saying! Like nothing??

  • zeta4life

    ROFLMAO!!!!

    Hey Missy..

  • E-VannaRootsAllEvil

    He talking bout it

  • Libra80sBaby

    yep

  • Lenina Just Lenina

    For bout 45 minutes!!! Quote of the week: mental illness: seek help.

  • Keesh5000

    She going through that phase that we loved but as an older adult…would not want to go back to…. Its called finding yourself

  • zeta4life

    chile…its all over the NET….

    dat nigga done lost it….for real

  • B.Sweet has e-white privilege

    I was done at 15 seconds. I’m a real man (somebody fix his wrist. He’s not as deliveredt as he thinks.

    He must live in and turn tricks in his car.

  • Keesh5000

    Yes…Black folks need to start understand that Mental Health is real and it will GET YOU

  • B.Sweet has e-white privilege

    She’s worried about Monyetta when every time she gets mentioned it’s a ‘Ex Pornhub star’. Chile cheese.

  • Keesh5000

    I figured a long time ago that she is going to MAKE US like it!!

  • Keesh5000

    She does…glowing like me after some good …nevamind.. Morning Summer!!!

  • Lenina Just Lenina

    ?????????????????????????

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Lol! She’s a bird.

  • B.Sweet has e-white privilege

    Nope they’re serious. I saw it on CNN, NY Post, and NY Times. They say it is so the son can finish the school year at his current school. Privilege? I know she wasn’t going to be a First Lady but she’s not even going to pretend?

  • Darkandlovely617?

    Sorry for your loss, may y’all find peace and comfort ?

  • B.Sweet has e-white privilege

    Ayyyeeee.

  • zeta4life

    PLZ….I never heard him talk abt his family

  • Low E. TUH!

    IT’S COLD TODAY…

  • SummerBaby

    :waves:

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    I got on my long johns?

  • Keesh5000

    Morning
    Time
    Strangers
    Summer
    Libra
    Zeta
    E-Vanna
    Lenina
    Missy
    Blaque
    Sweet
    Zizzle
    Rodericl
    Auntie (Sandy Baby)
    and the rest of the people I miss

    Ughh I miss doing this

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    ? ION usually Tawk TEW strangers but Heyyy! ????

  • iWasteTime

    Awww snap!
    Took me right on back!!

  • Incog-knee-gress
  • Lenina Just Lenina

    He might have family issues…his cousin was the one who was supposed to be giving his mother at-home-care after donda decided to go home immediately after getting butt and breast surgery, and Lipo, and his cousin, an RN or something, didn’t care for her at all…matter fact he left soon as they got thru dondas door and her friends w no medical education had to watch her n give her Tylenol n shit. That’s how she died. And I think that’s how Kanye lost his mind.

  • Keesh5000

    I’m over here going over and over in my mind about Chrissy T. dress.. Im trying. I like it, something is off.. I find it in a minute

  • Incog-knee-gress

    Keesh aint a stranger. She the one who told us to fukk our gum when she got here eons ago.

  • Lenina Just Lenina

    That’s the only family member he EVER mentions, cuz he was a civil rights leader or something

  • iWasteTime

    Child and he wondering why people ain’t calling him and having play dates.
    All I know is that when Kim take them kids and he gets a hour a week, supervised, visitation she’ll have all the proof of instability she needs

  • E-VannaRootsAllEvil

    GOOGLE lied to you! FACEBOOK lied to you!!! RADIO lied to u! #kanyerant

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    With the ATD Stolen yard signs??? :bounce:

    Hey Keesh! ??

  • E-VannaRootsAllEvil

    Mawning!!!

  • Low E. TUH!

    I JUST WANT LUNCH…AND TO GO HOME. SHORT WEEK GOT ME WISHING IT WAS WEDNESDAY

  • Lenina Just Lenina

    Awwww!! Hey boo!!!! ?

  • Irony

    I agree! I had younger cousins and would take them, he gave a show! There was a point I was proud of that young man.

  • Incog-knee-gress

    Girl I am plain sicka folks Jenie. SHEW.

  • Keesh5000

    I actually really like Ariana Grande tho! Specially when she kicked that dude to the side when he make that rap song, implying that she his Bytch and she got this and that ..so on and so on… Great Job! Ladies betta get on it. I like her music and have always loved her voice since Disney. She actually get a sissy hand clap from me https://uploads.disquscdn.com/images/fa7724d0d8a93a0481db4d78edc3b83c634d4fbedb3b0ea5df7e86c8ec4a7adb.gif

  • klwbaby

    He better start practicing that windmill fighting style because someone is about to pull up on him and take his money and that squirrel fur coat.

  • Low E. TUH!

    I THOUGHT HAIRFINITY ONLY WORKED UNTIL YOU STOPPED TAKING IT? THEN IT WOULD BREAK?

  • Incog-knee-gress

    NOOO that was Caramel/Kenya with the signs.

  • zeta4life

    DAMN….I gotaa bounce…got people waiting on me…

    REAL TALK:

    THANK U GUYS FOR THE KIND WORDS AND MOST OF ALL THE PRAYERS FOR MRZ AND FAMILY…HE IS REALLY HAVING A ROUGH TIME…THAT I CAN’T EVEN DESCRIBE….ITS LIKE A LITTLE LIGHT HAS BEEN PUT OUT….HE WILL BE RETIRING ON MONDAY…AND THE BIG GALA I HAD PLANNED…HE DOESN’T FEEL UP TO IT…EVEN I CAN’T BELIEVE SHE GONE…BUT GOD KNEW BEST….with these holidAYS COMING UP…ITS ROUGH…and MR and his mom were only 13 yrs apart…anyhoo time to put my glasses on…so I can see the bull that finna come in here trying to get some more money….

    LOVE U GUYS!!!!

    TO DUBB: WAR EAGLE!!!!!!

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Hombre just texted me that she threw up these posts and gone to “grab some pu$$y/Be byke later”

    ?????

  • zeta4life

    wait…wut???….lol

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Yew shore?! ??

  • Keesh5000

    So, is he happy bc Trump dumb azz actually spoke about it and said, he said something nice about me so Imma say something nice about him. Did that make Kanye HAPPY… whats tea, what did Kanye do after the rant. I aint seen nothing and Auntie posted about that last week

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    ??

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    True story ????

  • Incog-knee-gress

    Cries at the sissy. The hand clap. All of it. I didnt like Ariana for the longest bc she tried to come for Mariah at one time (well in my damn mind). But my girls LOVE them some Ari. She done grew on me. Claps along with the sissy you posted….

  • felinelurker

    *hugs*

  • zeta4life

    I was a lurker then….EPIC!!!!…and didn’t she wake up married too, and peed on a rabbit???

    GREAT BLOG MEMORY AS A LURKER!!!

  • Lenina Just Lenina

    He was on jimmy kimmel cuz some chick at coldstone or some shyt threw ice cream on him lol!!! (You can tell I seen enough of him for him to show up in my YouTube recommendations ?) so yeah if he don’t stop things could get worse. Who knew he thought he was Kim kardashian or amber rose since his delivert video

  • Keesh5000

    Preach… in my Dolphin voice

  • Lenina Just Lenina

    ???????

  • Incog-knee-gress

    I know a FEW who were able to retain their growth with Hairfinity. My only issue with it is it made my hot pocket hair and my damn iBraws grow as damn WELL. I only got a certain amount per month for waxing and threading. I gave mine away. Let me be slow growing Jesus.

  • Lenina Just Lenina

    We love you!!!! Have a blessed day!!!!!

  • Irony

    She’s beautiful, but that music someone point me in the right direction.

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Love you. ??????

  • jeniefrumdabloc™

    Chile I feel ya ???

  • Incog-knee-gress

    TO DUBB: WAR EAGLE!!!!!!
    ^^^^^^^^^
    Swats at that uglass eagle and nobody BET not call PETA nem on me.
    Goodbye and I love ya.

  • Keesh5000
  • Low E. TUH!

    SUPER BIRD

  • Incog-knee-gress

    Her music? My fave Janelle song is the one with Miguel. “Primetime”. Yes hunny

  • Keesh5000

    MORNING ZOE!!!

  • Lenina Just Lenina

    Y’all ever heard of rice water? Boiling rice and saving the water to rinse your hair with? Makes your hair grow like shyt. Certain indigenous cultures do this and their hair is down to their feet. Good for all types of hair

  • iWasteTime

    This weekend in Sacramento he came on stage over a hr late, did 3 songs (1 twice) went on a rant about radio, Bey and the VMAs, Jay still not calling his ass, Drake, and about supporting Trump. Hugged Kid Cudi for an eternity and walked off. That crowd was pissed but Tix Master gave them their money back

  • jeniefrumdabloc™

    ??? log off…

  • jeniefrumdabloc™

    That was Kenya I thought

  • zeta4life

    OLIVE JUICE U MORE!!!!

    *fades to black*

  • Low E. TUH!

    -CHUCKLES-

  • jeniefrumdabloc™

    Sho was ??

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Whatchu cooking?! Lol???

  • Keesh5000
  • felinelurker

    lol!

  • jeniefrumdabloc™

    Right now nothing hungry ???

  • Irony

    I’ll try to take a listen.

  • E-VannaRootsAllEvil

    ???

  • Keesh5000

    She is one to look after….. I think she gonna be really big in the music industry. She already on the right track

  • E-VannaRootsAllEvil

    Ok time to get out this post!!

  • Keesh5000

    Nicki looking good…. Shes just a really pretty chick in my. I want her to stop performing with this lil girl tho. She need to be doing her own set. She been in the game to long…But a check is a check and it keeps her name out there so… do ya thang Nick, do ya thang

  • Keesh5000

    I know, trying to figure out who the rest of these people are not about to happen

  • TawnyDelux

    Janelle always looks amazing.
    Cici looks stunning…those legs
    Keke Im gonna chalk it up to her being young…and inexperienced in things glam
    Nikki…baaaaaaby….thats all i got

  • Incog-knee-gress

    New post. Sweaty Ken/Kanye West. Shouts out to @Yoni *snorts*

  • bemetoo

    I just want to snatch Ariana my little pony ass pony tail out I’m sick of it

  • Keesh5000

    Have a Blessed one and we are keeping your family and situation in our prayers as this Holiday approaches. Have a blessed on

  • Keesh5000

    Is Selena Gomez the one that messed up Justin Beiber whole life????

  • E-VannaRootsAllEvil

    New post! lil crazy

  • Petty Patty Cakes

    It’s the most intelligent thing he has said in years. I still agree with his statement based on the way they treated black folks during Katrina

  • Petty Patty Cakes

    Amen!

  • softness1

    She supposedly got pregnant on her honeymoon which was early July, so that makes her close to 5 months if going on weeks cuz that’s about 20 weeks ago.. That looks about 5 months to me… Hell I looked like that at 3-4 months.. I was huge.. lol..

  • Rayne

    Chrissy pie face azz ain’t got on naan pair of drawls. Ke ke is sexy. I can see her nips tho. Ciara is beautiful as usual.

  • Pam

    Teyana’s body looks good and her dress is nice.. Ciara wears her pregnancy well… Rocsi looks crazy.. Selena looks good.. real unsure about Keke.. and Janelle never disappoints ..

  • Antigone Heart

    I see the occult elite’s ode to duality is still abundantly apparent; hence, the black and white attire.

  • Freeriah

    Nicki face is so flawless. Selena Gomez is beautiful and Ke Ke looking ready and confident.

  • Joshua McDowell

    No she don’t. She is not that big and I heard she is due around April or May.

  • ShadesofEMPRESS

    I like Ciara dress and I like the models better because it’s cream and black.

  • surprise2012

    Ciara, Teyana, Chrissy look the best to me. Gigi’s white sheer dress was nice. Janelle Monae not so sure, I would have liked to see her dress w/o the fur.

  • CaliGONECRAZY

    KeKe Palmer is on drugs.

  • BicoastBlackGirlGeek

    HAHAHAHAHAAHA

  • missmiami305

    Ariana always reminds me of Kat with the annoying voice everytime I see her lol.

  • Candance

    Chrissy is wearing that dress!

  • mela.reign77

    Everybody looks good, however KeKe is throwing me off. I understand trying to let the world know that you are full grown. However she’s a tad bit confused on how to be sexy. No matter how she tries she always seems to turn out looking like a happy hooker to me. She’s a cute girl I just need for her to stop looking like she just stepped off the set of pretty woman the 2016 edition. ????

  • mela.reign77

    ????

  • Lolalao

    I wish Ariana would let go of that pedophile pleasing ponytail..?

  • PhillyFacts

    Dats dat loud, that new weed with no seeds I think it’s a gmo. ???

  • CapricornIce

    Teyana Taylor needs to go back to her signature curly hair. Keke looks like the type of chick that would do anything behind closed doors with anybody.

  • Molly Church

    Yep, She does & it’s not cute?

  • hottlanta

    I was looking at Vanessa trying to explain her Jesus baby the first time she had sex and shook my head. Chile please who cares but Ciara know yall counting down the months and if that baby is premature at 8lbs black twitter gonna be lit.

  • Zeta Phi Beta 1920

    So many HITS & MISSES…………………………………………….
    I will pass.

  • Rodmilla De Ghent

    Teyanna stay trying too hard. Keke looks like an extra in the players club movie in that get up. Rihanna would look like a millionaire queen

  • IamAllnatural

    Soooo, Keke needs attention. Po’ thang

  • Dane

    Same here. I like the black & white striped outfit myself. The rest of them…meh.

  • S T

    Costs a lot of ???? to look so cheap.

  • S T

    ?”with anybody”! ?

  • S T

    Not pedophile pleasing!! ???

  • Bayou Classic

    Keke Palmer looks so old about the face. Like my old auntie that smokes kools, dranks Segram 7 and coke and plays Bid Wiz and Spades.

  • Jussjess25

    Girl look like a crack whore

  • Jussjess25

    Im done with sandra for telling nothin but the truth about ciara ??..

  • Jussjess25

    Teyana needs to lay off the surgery and bleach

  • ihatethesebitches

    Who are these people???

  • Cecakes

    The gag is…….. I wanna gag for real. Ratchet!

  • ?Patty Kakes?

    T. Taylor is simply beautiful. I love luv lua that dress. What is that junk Nicki got on. although it may be a lot of money, it looks looks very cheap

  • Felicia Kelley

    KeKe I am starting TO NOT like you at ALL!

  • Felicia Kelley

    Janelle got THAT QUEENDOM ABOUT HER!!

    KeKe please pay attention!!

    Less is MORE!! Much lesss in your case..?

  • Felicia Kelley

    Welp, he got that before the wedding then!!!

    Nothing WRONG with it!!!!

  • ImNotThatGrl
  • Lolalao

    ? I hates that ponytail( Lafayette voice).

  • itsjismemelly

    why would Christy teigan where that and that is exactly why they have a pic of vajay hangin out smh there is nothing too that.
    I like keke and I think she looks good in this but in these pics she looks high!!

  • http://www.2hilarious.com/ 2Hilarious

    Why. Keke looks fly and she wants to act like grown woman on red carpet.

  • http://www.2hilarious.com/ 2Hilarious

    You’re right

  • http://www.2hilarious.com/ 2Hilarious

    Damn right

  • Felicia Kelley

    If you say so!!!

    She’s acting rather hoodratish

  • Felicia Kelley

    Looking like a 12 year old boy, bodywise!!!!

  • Joshua McDowell

    Do the math. She is reportedly due in April/May. That would mean that the baby was conceived on either their wedding night or honeymoon. Every pregnancy is different. A lot of women show earlier their second pregnancy because the uterus doesn’t go back to its normal size after the first pregnancy therefore it has more room to grow for the second pregnancy. I know a girl who is three months pregnant with her second child and she is actually the same size as Ciara.

  • Felicia Kelley

    Joshua it is not that serious???