Gabrielle Union

Gabrielle Union was one of the black A-listers invited to attend socialite Kendall Jenner‘s 30th birthday party at Catch LA restaurant in West Hollywood on Wednesday. Gabby dressed casually in khaki cargo shorts and a cropped jacket.

Photos: Aficionado Group/Splash News | Photographer Group/ Splash News

Rapper Big Sean and girlfriend Jhene Aiko

Rapper Big Sean and his girlfriend, singer Jhene Aiko arrived at Delilah nightclub to celebrate Kendall Jenner’s birthday in West Hollywood, California.

Photos: Photographer Group / Splash News

Kourtney, Khloe Kardashian

Pregnant socialite Khloe Kardashian and her older sister Kourtney attended their half sister Kendall’s birthday party at Catch LA. Someone joked that Khloe is carrying her baby in her lips.

Photo: Aficionado Group/Splash News | Photographer Group/Splash News

Sanaa Lathan

Sanaa Lathan was one of the black A-listers invited to Kendall Jenner’s birthday party at Catch LA. The 45-year-old actress currently stars in the upcoming action thriller movie American Assassin, starring Dylan O’Brien.

Photos: Aficionado Group /Splash News

A$AP Rocky

Metrosexual rapper A$AP Rocky attended Kendall Jenner’s birthday party held at the Delilah club in West Hollywood.

Photo: Photographer Group / Splash News

Kendall Jenner, Haley Baldwin

Birthday girl Kendall Jenner (top) and pseudo-model Hailey Baldwin, 19, arrived at Kendall’s birthday party at Delilah’s in West Hollywood.

Photos: Aficionado Group/Splash

Cindy Crawford and daughter Kaia Gerber

Former supermodel Cindy Crawford, 50, took her 15-year-old daughter Kaia Gerber to Kendall Jenner’s birthday party at Delilah’s nightclub in Los Angeles. Cindy was an overnight sensation when she debuted on the catwalk 30 years ago.

Photos: Aficionado Group / Splash News


  • iWasteTime

    Big Sean and Jhene Aiko!
    I luh them …

  • Yoni

    Yep, missed it again, Gabby.

  • Floriduhh Evans

    That’s not ASAP auntie. I see how you did that opening line ?

  • Yoni

    I thought Cindy Crawford was Bruce Jenner.

  • PROPHETMAJOR

    2 bee stings!

  • Jessica

    Why are all these very grown people attending a birthday party for a 21 year old?

  • Yoni

    I never knew Big Sean was that handsome. Never looked at him long enough.
    Jhene looks like she just rolled out of bed and TOOK OFF HER BONNET (see yall), fluffed her curls and said let’s go.
    I need a wig similar to Sanaa’s I like to wear my hair like that in the fall months.

  • Sucker Free

    Auntie that looks like Travis Scott not Asap Rocky…

    * cues Antidote ?

  • Nataliegaye

    30th Birthday party…lol….Oh the shade

  • Sucker Free

    Why not?

  • Yoni

    Shit I will attend a party for a 1 year old if I know they gone have food, drank (juice) and music. Fukk you mean? LMAO

  • Sucker Free

    Lawd…I did a double take as I noticed that resemblance

    I like her jacket ?

  • Sucker Free

    A party is a party ?

  • imright

    gabby needs a stylist ?

  • Hill Candy

    Khole & Jonathan have same lips.

  • MissHarlem

    Sanai surely you jest going to this. Facepalm. Gabby it’s still a no from me. That goes for the outfits in your head as well.

  • Whiplash(lacejagger)

    White shoes and pants after Labor Day, just ain’t fancy (my opinion).

  • Sucker Free

    Sanaa went in disguise ?

  • missmiami305

    Khloe’s face looks horrid. So over the duck lips

  • Cares4uWishElectionwasover

    What in the pumkin patch is Gabby wearing?

  • Yardgirl

    Stat!! Those shorts are fugly and fit like shyte!!

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Gabby look like paint spilled on her pants.

  • MissHarlem

    She’s horrid period

  • missmiami305

    I guess Kendall really does snort coke. It is starting to show

  • Let Your Soul Glow

    I thought it was just me! But maybe Cindy is the look Bruce was going for.

  • Incog-knee-gress

    Rapper Big Sean…folks stay calling women home wreckers on this site. Is this cat considered one or nah?

  • Cares4uWishElectionwasover

    KHOLE mouth looks tiyad
    From doing paynus pushups all day and night.

    Bbl Maybe

  • Petty Patty Cakes

    Khloe’s lips just look stupid now. That duck lip crap is never cute. Guys I know can’t figure out why girls do that all the time. Not one of them finds it attractive. Things that make you go hmmm

  • Cares4uWishElectionwasover

    Yuck

  • Incog-knee-gress
  • @djangothegod

    That’s Travis Scott, not ASAP Rocky…

  • Nancy Drew Wants U 2 Fall Back

    i guess that’s how its done in Hollywood, but I’m not attending a ‘kid’s’ party if im 20/30 yrs older than them (other than my nieces/nephews/lil cousins). strange….

  • @djangothegod

    Very nice outfit Gabrielle Wade.

  • Buttercup
  • @djangothegod

    Who’s Big Sean?

  • CaliVirgo

    Me to

  • Yoni

    He wishes.

  • Nancy Drew Wants U 2 Fall Back

    LOL! I was like, that girl is NOT 30… Sandra play too much, Lol!

  • Jen_n_juice

    Same thing

  • @djangothegod

    She looks stunning. I’m sure if you saw her in person, you’d see an aura.

  • stav

    Gabrielle PLEASE , PLEASE fire your stylist, you stick out like a sore thumb in elastic waist cargo shorts, and white shoes. Big Sean looks ambiguously gay , and the pink has nothing to do with it. Jhene is dressed like something out of the 70’s. Let’s skip Chewbacca that is just too easy! Kendall and her girl looks like 2 coked out hookers. That pretty much sums it up.

  • Cares4uWishElectionwasover

    Migrane aura, prolly

  • @djangothegod

    They look kind of “fake”.

  • Incog-knee-gress

    Cindy was an overnight sensation when she debuted on the catwalk 30 years ago.
    ^^^^
    Bc she looked just like Gia Carangi. She knows that’s why too.

    https://mobile.twitter.com/CindyCrawford/status/235174673984413696

  • CaliVirgo

    Yup

  • Buttercup

    I thought he was going for Janice Dickinson. I can definitely see Cindy though.

  • Jen_n_juice

    Kendall not 30! Lol but there is a wide range of ages at this party.

  • Yoni

    Always stealin’ shit. LOL

  • Str8tUpMenace

    Khole (yes Khole) is really trying to dress up the ugly ducking look, huh???? Lips lookin like an injured duck bill and errything

  • Let Your Soul Glow

    Angie was great in her movie.

  • Buttercup

    I told @Soul the other day that there is NOTHING like a birthday party hotdog. LOL

  • Incog-knee-gress

    I loved that movie too!

  • Nancy Drew Wants U 2 Fall Back

    Gabby it’s still a no from me.
    __________________
    *cracking my side at this* …it read https://uploads.disquscdn.com/images/bb4264f7d4d7227830d50436ebc02fe52f854ab6633bc6dbb91c04c30c8efcd0.gif s like you really tried, but just could NOT in the end, ROFL!

  • Str8tUpMenace

    Jhene looks like she got on pajamas

  • stav

    WHAT? I know you are playing!

  • Str8tUpMenace

    *dead* Paynus pushups tho??????

  • Incog-knee-gress

    It’s scary how much alike they look. Down to their mole.

  • Fred G sanford

    Big, I mean LiL Sean keep a bad bitch call him the BB King

  • Incog-knee-gress

    Not today yo. Not today

  • Jen_n_juice

    Is DWade styling Gabby these days??? Just terrible. … did anyone else look at cindy and say “that she Bruce dressed nice for (s)his daughters bday”?

  • @djangothegod

    No I think her jacket and shorts may be handmade that’s why they look like that.

  • Str8tUpMenace

    His ass was a side hoe that became a main hoe like the rest of em. Equal opportunity hoeism

  • MissHarlem

    If Jhene don’t take off that oversized snot rag ?

  • stav

    Totally!

  • CaliVirgo

    I did?

  • Darkandlovely617?

    I shole did ?

  • @djangothegod

    Khole Kardashian’s wrestling name would be ‘Bulging Snake’.

  • Cares4uWishElectionwasover

    My apologies, it was the best I could in form of being politically correct.

  • E-VannaRootsAllEvil

    My Afro American sweethearts, love your ethnic qualities bc as u can see ppl r dying to having them ????

  • Jen_n_juice

    You saying it’s a Gordon Cottrell?

  • Str8tUpMenace

    D. Wade is prolly her stylist

  • Buttercup
  • Milani

    Kendall looks a “heroin-chic” mess, smh…

  • Cares4uWishElectionwasover

    As a Geisha. Yes I agree

  • harley_quinn2.0

    I didn’t think Gabby’s outfit could get worse. Then I looked down at dem white shoes…Lordt ??https://uploads.disquscdn.com/images/753c945d781c466b226698b80370d60480f1b9f66946dd35f0be245ce8769001.gif

  • CaliVirgo

    Lol??

  • Jen_n_juice

    Same thing I say

  • @djangothegod

    Or Etsy.

  • Incog-knee-gress

    She opened for Snoop and Wiz. Bae was like where Sean home wrecking ass at? They normally following each other from city to city like groupies. *big fat tears*

  • E-VannaRootsAllEvil

    I for the life of me don’t know why ppl with talent would want to party or be seen with these talentless whores

  • CaliVirgo

    Khloe too

  • Jen_n_juice

    Whew glad I’m not alone

  • Sexy Lexy

    lol

  • Str8tUpMenace
  • Sexy Lexy

    LOL …Caitlin … HIS name is Caitlin LMFAOOOOO

  • Incog-knee-gress

    You only like it bc your aunt used to wear black stockings and white shoes

  • Str8tUpMenace

    *dead* Like groupies and Jackie Christie following Doug around the country.

  • Chaseboogie The Prince

    “That goes for the outfits in your head as well.”
    ______________________________________
    ROTFL!!!

  • Milani

    I scream everytime I see that episode with Theo running down the steps with that messed up shirt on, LOL.
    https://uploads.disquscdn.com/images/8ef76ccd52fa52012967f3e6f5151a631751691561e3efb694d30da3419f1dd2.gif

  • LibraGirlonly

    Hello. I’m indigenous to America no African ancestry but I agree with you love ?? your ethnicity because everyone else hates us for it. Lol

  • Str8tUpMenace

    *screams* FUKK YOU DUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *dead as fukk*

    *crying*

  • @djangothegod

    They say black goes with everything.
    She could’ve had a white bag though.

  • CaliVirgo

    Shit that ain’t gone keep the other person from doing what they want. Bish better be careful how you get them is usually how you loose them

  • Str8tUpMenace

    Damn near the whole party got that look

  • LibraGirlonly

    I see the Kardasians love using melanated people to gain status because the Europeans can’t stand them.

  • CaliVirgo

    ??lol..damn garden don’t forget shat

  • stav

    He is killing her, she truly is dying a fast death with her lack of fashion sense, I could see him dressing her, cause his fashion sense is off as well. But we know his makeup skills are on point!

  • http://Copblock.org Brenden’ 2 : Electric Boogaloo

    What’s going on with her lips? They look like @DTTS anus after an all anal train bang?

  • Darkandlovely617?

    ??

    I wish I could simultaneously up & downvote ?

  • harley_quinn2.0
  • Str8tUpMenace

    He got that side ho smirk/lip pursed pose

  • CaliVirgo

    Girl naw I was like look at Bruce then I read Cindy Crawford??

  • Yoni

    I SWE’A WE CAN’T BE FRIENDS NO MO’E! :ghost:

  • Hillary for Potus…Vote!

    Lol He sure does..he is so handsome though.

  • harley_quinn2.0

    That’s not ASAP, it’s Travis Scott. The boy plaits are neat #bluemagicfresh

  • E-VannaRootsAllEvil

    I should say my Ethnic sweethearts. I’m just so happy to be in my skin

  • http://Copblock.org Brenden’ 2 : Electric Boogaloo

    Mt Fuji? Remember GLOW?? Khloe Khloe the destroyer would have fit perfectly with those gals?

  • APeachLikeMe

    I see so much to be said… “Carrying the baby in her lips”…*I work Ms. Rose..AKA…Auntie..got me in the cubicle dead* I hate her pout too.. Hell The original pouter (Angelina) wasn’t this bad… – Gabby and her shoe selection….Stevie Wonder picks out her shoes – she likes clunkers too..Lastly… Why in the hell was Sanaa and old behind Cindy Crawford at this party??

  • @djangothegod
  • Milani

    LOL, his makeup skills

  • @djangothegod

    I can’t do the box parts. I used to have triangle parts.

  • Yoni

    Like how Ye’ be having Kim in Homeless Couture: The Off-Ramp Exit Highway Line – Winter 2016?

  • Str8tUpMenace
  • Incog-knee-gress

    After that pic he posted of her in em…after all these years we been joanin on white shoes and black stockings. Smdh. Like bruh! You must not know the blog history on this subject!

  • Tammie Reed

    and there we go again with Gabbys look, not coordinated and those horrid white shoes, lawd!

  • nucynu25

    I luv her outfit…

  • Str8tUpMenace

    Khole looks like a damn plucked chicken

  • Yoni

    The rejects that KFC uses.

  • Jen_n_juice

    You talking about Big Sean or her fit??? *scrolls back up for clarity*

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Give Brenden his credit! ???

    SHORELY Sanaa and Gabby had better things tew dew ???

    Cindy was like “you wanna potty? Aight! I’m taking you and staying with yew! Yeen coming byke home hoin” ? Or something along those lines I’m Shore ??

  • LibraGirlonly

    I’m feeling you!!! Just simply beautiful skin!!!

  • @djangothegod

    I don’t know what I’m looking at.

  • Str8tUpMenace

    She looks like she was in the bed, and one of her friends called and told her they saw her man out and about with another woman. LMAO

  • http://Copblock.org Brenden’ 2 : Electric Boogaloo

    ??? @Kdubb & @Change??? she called him a pre midget the other day???

  • Tiffany Miller

    i did think that ‘ASAP Rockys’ braids were neater than usual… they look so much alike in this photo!!!

  • Petty Patty Cakes

    All viable questions

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    ????

  • Yoni

    The Pastor’s pocket square. LOL

  • Yardgirl

    Something granny would pick up at the swap meet! All elastic waist and ill fitting!!

  • http://batman-news.com Roderick2011

    Kourtney looks as if she’s been ridden hard and put up wet and I thought Cindy was Bruce
    She needs to find a better plastic surgeon.

  • http://Copblock.org Brenden’ 2 : Electric Boogaloo

    It’s called a mirror?

  • Yoni

    Yep, down yonder…..sorta.

  • MissHarlem

    Hers ?

  • Incog-knee-gress

    I’m sorry!

  • Yoni

    +1

  • Yoni

    Me too.

  • http://Copblock.org Brenden’ 2 : Electric Boogaloo

    hi?

  • Yoni

    For a sleepover.

  • Petty Patty Cakes

    I want one of these so bad! My man said no ’cause he don’t want to wake up in the middle of the night with “that thing” looking him in the eye. ?

  • MissHarlem

    ??

  • Yoni

    I said the same damn thing. She took her bonnet off tho’.

  • http://batman-news.com Roderick2011

    Adds the word ‘hoeism’ to my personal dictionary.

  • Milani

    I like Big Sean’s black clutch bag #somethingnice

  • Str8tUpMenace

    YES!!!!! *dead*

  • Yoni

    You’re right. Sandra had it all wrong. She’s 40.

  • Jen_n_juice

    *DEAD*

  • Tiffany Miller

    Sannaa is starting to age a bit, Cindy is NOT allowing her daughter to hang with the dashians alone and these fashion choices are ……

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Preemie Midget 😀

  • Petty Patty Cakes

    No lie, I thought Bruce has gotten gis look all the way together finally. But no, it’s Cindy Crawford. #DazedAndConfused

  • Str8tUpMenace

    Pre-midget????? *screams*

  • Yoni

    HE POSTED A PIC!!!!!!!???? NO WAY???!!!!!

  • harley_quinn2.0
  • Low E. TUH!

    CAUSE IT’S DAMN SURE TOO BIG TO BE A WALLET.

  • Incog-knee-gress

    One chromosome away…from midgetdom. I didn’t give him that name. Another Rose did. *snorts*

  • CaliVirgo

    Indeed he did

  • Incog-knee-gress

    Pre midgie.

  • Yoni

    IDK that person. LOL

  • Yoni

    Or AYCE PIZZA! LOL

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Tomato
    Tahmatoe

    If the (lil) shoe fit ?

  • @djangothegod

    You got me!

  • @djangothegod

    LOL

  • harley_quinn2.0

    Don’t be. I luh u for it ??

  • Str8tUpMenace

    Kourtney looks as if she’s been ridden hard and put up wet and I
    ____________________

    Like one of Scott Disick’s liquor bottles????

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Watch it now.
    *cues Ralph Tresvant’s Sensitivity?*

    ???

  • harley_quinn2.0

    What Cali said

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    :facepalm:

  • Low E. TUH!

    WHITE SHOES AND A BLACK DAMN PURSE

  • Pamela

    Yep, he’s better known for who he dates rather his music. To me he’s average. IMO

  • Soda

    Wife: WHO IS THIS
    Guy: It’s Gabrielle Union, from Being Mary Jane.
    Wife: What are you wearing “Gabrielle Union from Being Mary Jane?”
    Gabrielle: Ugh… Khakis
    Wife: She looks hideous!
    Guy: Well she needs a stylist so…

  • @djangothegod

    *chest laugh*

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Yes clutch!
    Watts inside?! ??

  • Incog-knee-gress

    I immediately was like your mama (he said aunt tho) got on black stockings and white shoes?

    I feel bad now. Bc that was acceptable.

    Back in 1987.

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Yikes

  • missmiami305

    Has Khloe had a nose job

  • Str8tUpMenace

    Like Lil Kim???

  • http://Copblock.org Brenden’ 2 : Electric Boogaloo

    She is so mean?

  • http://Copblock.org Brenden’ 2 : Electric Boogaloo

    ???

  • http://batman-news.com Roderick2011

    I guess I understand why someone who realized that she has to raise three children alone would crawl into a bottle of Jack Daniels and close the top.

  • Incog-knee-gress

    Thing that kills me about Geneva is she swear she be killing the damn Land in her fukked up mish-match clothing.

  • Incog-knee-gress

    You need ah
    Man
    Wif
    Sen-sa-tivity
    A man
    Like
    Me

    I hate that fukkin song. Still??

  • Str8tUpMenace

    Bish had a whole gender and body job. You know her birth name was Karl, right?

  • Zeta Phi Beta 1920

    That child is not 30
    Gabby & Sanaa did to just pop in and go home.
    Kloe’s lips BUT check out the ghey white man behind her. He is lips look just like her lips.

  • MissHarlem

    ???? killing the land

  • http://Copblock.org Brenden’ 2 : Electric Boogaloo

    ???

  • CaliVirgo

    I remember that day he was supposed to be posting a print pic so his paperwork could be waved??..By the way did you look into him posting his “brothers”?print were his demerits issued??

  • Incog-knee-gress

    Snorts. Not that short. Kevin Hart short

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Probably do their toes together

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Melania trump set to speak somewhere right now ??

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    ???

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Simpson!
    S/O Kdub ?

  • Libra80sBaby

    Kendall Jenner‘s 30th birthday
    ——————————————
    Am I missing something??? She 30??!!

  • Buttercup

    Is she going to have on clothes or nah? You know how she likes to get naked.

  • Incog-knee-gress

    Karlous Simpson

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Wonder how awkward is was for Sanna to be in the same room with Khloe S.

  • Incog-knee-gress

    I’m on it?

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    She got the mommy makeover.

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    ??Girlllll
    I know it’s been hard
    Since
    he
    went
    A Way ???

    ???

  • Str8tUpMenace

    Wonder whose speech she done stole this time?

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    ???

  • CaliVirgo

    ??Do tell darlin??Do tell..lol

  • Str8tUpMenace

    tampons

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Why
    What happened?

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    FDS
    ?

  • Libra80sBaby

    WHY is a 15 year old at a 21 year old’s Birthday party??!! Cindy need her azz beat for bringing her CHILD to an adult party…smh

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Imma use that! ?

  • Str8tUpMenace

    *fukkin damn dead*

    Karlous Orenthal Simpson????

  • CaliVirgo

    ?whilst we wait for this tea

  • Incog-knee-gress

    Someone who can luv yew
    Someone who will need yew
    Someone who will treat yew right…like meeeeee girrrl.

    I was in like 8th or 9th grade. I used to throw a shoe at the TV when BET played that video

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Pu$$y blouse perhaps ?

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    They both humped French Montana.

  • Str8tUpMenace

    She looks 30 *giggles*

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    French Montana

  • Fleur Rebel

    Me tooo

  • SaharabutnotKdry

    Jhene better be careful around those ashy kneed heffas .
    Sanaa just dated French short bus after Chubacca , wth ? They all slobber on the same peens ?

  • Str8tUpMenace

    French Montana aka Spanish Nebraska aka Greek North Dakota???????

  • E-VannaRootsAllEvil

    Giggles

  • Str8tUpMenace

    *faints* BYE DTTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • CaliVirgo

    Who Khloe ain’t humped??

  • Zeta Phi Beta 1920

    what?

  • harley_quinn2.0

    +1 He has the worse solo music by a NE member

  • SaharabutnotKdry

    Bruce took her picture to his plastic surgeon .
    Surgeon : say no mo!

  • Incog-knee-gress

    Yep.

  • MissHarlem

    Me too. Haven’t heard that in a minute

  • Zeta Phi Beta 1920

    no

  • Incog-knee-gress

    She ain’t got no kids!

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Anyone watch Ink Paper Scissors?

  • SaharabutnotKdry

    Meat market .

  • http://batman-news.com Roderick2011

    They will blame it on the speechwriter like they did before.

  • Str8tUpMenace

    *tears* Hey bew!!

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Oh
    For shame
    :facepalm:

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    ????

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Shatttt ???

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    You heard him talk?! ??

  • Dollface

    Gabrielle always smiles and poses for the paps, because even she can’t believe they’re taking her pic. And why did she put that outfit on? Something is seriously wrong with her.

  • SaharabutnotKdry

    Hers look like a baboon asss.

  • Hell_On_Heelz

    She turned 21, but Sandy she does look 30 plus. Gabrielle, no ma’am to the outfit!

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    I know! ???

  • Hell_On_Heelz

    I think “Big Sean” may be one of those men that always have to be in a relationship???

  • MissHarlem

    I do ??

  • http://sandrarose.com SandraRose

    I like her outfit. It’s cute.

  • yallcrazy

    I wonder does Sanaa care if she has a baby. Just curious.

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Chile! What you think of Smurf? I like Montana.

  • Str8tUpMenace

    LOL!!! Yes, like he’s slow. I still can’t understand who gave him a deal. SMH

    But I got that from The Madd Rapper on one on French Montana’s songs. He said, what the hell is a French Montana anyway??? Next thing you know dudes gonna be calling themselves Spanish Nebraska or Greek North Dakota *dead*

  • Str8tUpMenace

    Rumor has it, she has Denzel’s baby

  • Incog-knee-gress

    Girl yessss. No demerits. Django is Django

  • Libra80sBaby

    Gabby looks pretty. Love her dimples. I like that she is “Regular Woman Pretty.”

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    The last time I made a mistake and heard someone talk ? was with nick Gordon ?????

    ?????

  • Milani

    “I was in like 8th or 9th grade. I used to throw a shoe at the TV when BET played that video”
    ============================
    Hey:(
    I loved him and still do. My family STILL teases me because I had a scrapbook with all his pics and posters from RightOn and Black Beat.

    https://uploads.disquscdn.com/images/7ee213326789da8c38cd6f48b38b83c0913d5380bd129361dd5ed666d29db102.gif

  • Freeriah

    Gabby could of wore something better than that and still not get all dressed up!

  • yallcrazy

    Whaaat? This the first I heard. That’s sad if these celebs out here really hiding babies like that

  • Str8tUpMenace

    I can’t stand that old nasally voiced bastid

  • SaharabutnotKdry

    Until he gets dumped for the “friend”.

  • Let Your Soul Glow

    Me too!

  • SaharabutnotKdry

    Lipstick lesbo chic.

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    *jacked The Guardian
    & I redit in her voice ???

    Melania Trump decries anonymous internet trolls

    Melania Trump: “Do we want president who is beholden to no one but you, the American people? Yes.”

    The crowd applauds.

    “Then we want Donald Trump to be our president.”

    The crowd chants “Trump! Trump! Trump!”

    “I will be an advocate for women and children… I’m a full-time mother to our son Barron, an incredible boy… I’m with our son. We talk a little bit about politics, and a lot about life, homework and sports. Barron has many privileges and advantages. We know how fortunate we are. ..

    “I want my little boy to know that he’s blessed to be born in a country with… constitutional democracy…

    “we need to teach our youth American values. Kindness honesty respect compassion charity understanding cooperation…

    Now Melania Trump decries anonymous Internet trolls:

    “as we know now social media is a centerpiece of our lives… technology has changed our universe, but like anything that is powerful it can have a bad side… as adults many of us are able to handle bad words… childrens and even teenagers can be fragile… they can be made to feel less in looks and intelligence

    “our culture has gotten too mean and too rough, especially to children and teenagers…”

    Trump, who riding the spearhead of the biggest coordinated movement of anonymous Internet trolls like, ever, including lots of Nazis, decries the scourge of insults dealt by “someone with no name hiding on the Internet.”

    “We must treat each other with respect and kindness, even when we disagree,” Trump says.

    She’s done.

  • Incog-knee-gress

    My fave NE singers were Ricky Bell and Johnny Gill. Best dancer was Ronnie Devoe and Bobby Sha-Brown. Ralff ole light voiced ass was just tolerated. I appreciate Biv till BBD era??

  • Str8tUpMenace

    Anybody ever see that dumb movie, Meet the Blacks???? Lawd, Mike Epps said Mike Tyson looked like a Pit Bull with a wig on. Then said he still had pieces of ear stuck in his teef *so damn dead*

  • LibraGirlonly

    At least she came with her.

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    I wasn’t ready yo ???

  • Quitedeliteful

    I never really agreed with people when they would slam Gabby’s style but I can’t with this outfit. Rubber in the waist?!?

  • SaharabutnotKdry

    Shuck a dikk Mel and oh! Go back to your country illiterate plastic prostitute .

  • MissHarlem

    I like her. The two best friends are annoying but I might like one of them. The sissy is beyond messy I can’t with him.

  • Incog-knee-gress

    *didn’t

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    If any other immigrant had spoken in this broken English! Smdh ?

  • missmiami305

    Was it funny

  • missmiami305

    I think he prefers men

  • Incog-knee-gress

    Which is cool. But leave folks WIFE alone

  • SaharabutnotKdry

    If English was transferable via BJs , she would have been fluent by now . Hoe!

  • missmiami305

    Lol ????

  • Erin

    Gabby and DeWayne swapped clothes again I see. I feel like she might peg him on a regular. Like when they play one on one I bet she wins and calls him all kinds of “p*ssies” when she does.

  • Erin

    Wades old bball shorts I’m thinking

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    It’s like you tell him something you may as well tell everyone. The strident twins get on my nerves. I think I like Baby Girl, the other one trying to cover she ain’t a thot.

  • Incog-knee-gress

    She was invited. Kaia G. is a runway model too. They start em early. Her mom went with her. Cindy knows exactly what’s up at these parties.

  • Incog-knee-gress

    I think Cindy wasn’t invited. Her daughter was

  • Erin

    Accept it Gaby you may be the oldest person in the room but you don’t have to dress like it especially when you killing all them ho*s! Sometimes trying to look young and fashionable will have you looking old and foolish when you’re not naturally a fashionista which we know GU is not!

  • MissHarlem

    Exactly. He toooooooo old to be acting like that. He needs dck asap. The undercover thot I don’t like

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    He was whisper singing ????

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    New post

  • jade

    Lawd Gabrielle Union is such a beautiful woman but cannot dress to save her life. I thought Cindy was Bruce/Caitlin Jenner for a second. Khloe needs to chill on the lip injections.

  • jade

    Lawd Gabrielle Union is such a beautiful woman but cannot dress to save her life. I thought Cindy was Bruce/Caitlin Jenner for a second. Khloe needs to chill on the lip injections.

  • She ShowOut

    Gabrielle would have been smarter to just wear a blue Cubs jacket…this one of the reasons….nevermind…

  • Str8tUpMenace

    it was stupid, but I did laugh at some of Mike Epps’ lines. But then again, I laugh at everything

  • Renee Bee

    I do declare — A mess!

  • http://Copblock.org Brenden’ 2 : Electric Boogaloo

    hi?

  • Jahnée Gill Mr.Eddie Murphy
  • Tynamight

    I tried to watch it. I really did, but imma hafta give that move a -1000.

  • CaramelDrop

    Auntie A$AP plaits have NEVER looked that “together” that’s Travis Scott

  • Lenina Just Lenina

    Did you ever see his dack?!?! Hit up google

  • CaramelDrop

    And was the party at Catch or Deliahs or did she have two separate parties!?!?

  • jeniefrumdabloc™

    Kendall looks gorgeous the rest … Just not my taste ???

  • http://disqus.com/ yoliewinecorporation

    Gabriel dressed horrible Kourtney looks scared Khloe lips looks horrible Smh Cindy looking like Bruce beautiful daughter

  • ebonics

    Kendalls 30?? Gabrielle, Cindy Crawford, Sanaa, and em just went down a couple notches in my book for attending her bday party. Bunch a fame whores. Kendall and her friend look high as heck gettin out that car, was probably snowing like crazy … or sooomethin 😉
    Sasquatch’s stomach region looks wonky, and the oldest sis always looks dirty and greasy. Yuck to all of them.

  • http://disqus.com/ yoliewinecorporation

    Hailey looking plu k up drunk

  • ?E?E?M?A

    Besides Sanaa Lathan where were the stars?

  • ?E?E?M?A

    I didn’t think that was him either.

  • ?E?E?M?A

    I was thinking the same thing. Why would Cindy Crawford who was one of the top models in the world be at a reality stars party? I’m sure the Kardashians paid some of them.

  • Torae

    Was it a few years ago Gabby used to be called the industry bicycle on this blog? She came a loooong way?

  • jeniefrumdabloc™

    Gabriel entire wardrobe is just… I can not… I just can’t

  • Sincerity7

    Interesting guest list…. must be nice.

  • Quitedeliteful

    I thought so too!!!

  • Renee Bee

    Ugh! Listen to your man. “That thing” is hairless and trembling. Yuck!

  • toni walker

    Are you native American? If not get a ancestry research done!

  • Petty Patty Cakes

    Beauty is the eye of the beholder, I guess. My only problem with this breed is that they don’t have fur to absorb the oils secreted from their skin so you have to wash them somewhat frequently. Also they are cold of you are cold so you gotta keep them in sweaters and stuff.

    I’ve obviously done some research on this.

  • JustB

    Travis Scott is his name… He don’t like to be mistaken… And really should be given some respect…he has been ghost writing for some of the top artist for years…He just can’t talk about it… Js

  • wilmings

    So many errors, so little time

  • wilmings

    Yea? She was married for like 10months n cheated then left her hubby 4 big sean. Made me loose a lil respect 4 her. Especially with all her songs bout men doing her dirty…maybe u was the problem boo.

  • wilmings

    Them shorts ??????

  • wilmings

    Me too lmao they bought the same face from the same doctor

  • Simone

    Was “wear your ugliest outfit” a theme for this party?! What are Cindy Crawford, Gabrielle Union and Sanaa Lathan even doing there? They look above it and out of place to me.

  • disqus_j6qjdLcExL

    Kendall is 21

  • ItsMeIvory

    why are these old timers attending a baby’s
    birthday party.

  • Shira Harding-James

    Gabby you are not Rihanna….you can’t make every outfit fetch like she can! Again….beautiful skin!

  • Guest

    Lmao. I thought to myself… Dang, I still can’t tell the difference between A$AP Rocky & Travis Scott. Too funny!

  • Guest who

    I’m surprised Sanaa would even WANT to go to this little girl party. Huh

  • Bonny

    The whole guest list is interesting.?

  • Bonny

    I’m glad it wasn’t only me.

  • Bonny

    Right.especially if it’s not your family.

  • Bonny

    Haha

  • Bonny

    He’s got a secret he’s not tellin…

  • Bonny

    That’s asap rocky

  • Shayla

    30?

  • http://www.missjhaneuniverse.com Monday

    Was Big Sean with Ariana Grande??
    Can’t recycle couples like this… I don’t know it feels sooo wrong

  • shaylynnn

    That is not asap Rocky. That’s Travis Scott. ???

  • http://www.missjhaneuniverse.com Monday

    What is a 43 year old woman do in a 21 year old bday…. Just don t make sense….and the outfit…noooooo

    You look young already Gabby, don’t need to dress like a 21 year old…nooo

  • http://www.missjhaneuniverse.com Monday

    I though it was him because of the braids… Had to look again

  • http://www.missjhaneuniverse.com Monday

    No Kylie Jenner?? That’s how you know they don’t like each other

  • http://www.missjhaneuniverse.com Monday

    Had my suspicions about them…
    Khloe you are doing too much with the lips.. Seems you re in competition with Kylie to see who has the biggest lip surgery..

  • ?E?E?M?A

    It’s Travis Scott. Sandra needs to pay closer attention.

  • Vixen

    Gab looks like a pretty bum. The K sisters look like fake dolls followed by Kim’s friend, Khloe knees and feet..omg. O’Ryan a single father cause you never see Jhene with her kid. I thought Cindy Crawford was Bruce Jenner…I was like about time he found a good plastic surgeon. I would keep going but I don’t have anything nice to say.

  • Pulse87

    Please lookup this place on yelp. Why are people eating here? It’s trash. Guess for the photo opps

  • Karma WhO

    Im tryin to figure out why Sandra said it was her 30th birthday lol

  • KIm

    Sanaa Lathan is looking “off”. I don’t know if it’s that wig or something else.

    That Hailey Baldwin chick is looking washed for a 19 year old

  • Jussjess25

    I luv sanaa lathan shes perfect. I hope she finds a good man

  • Jussjess25

    Now thsts some good shade right there ?

  • Mmm…Okay

    Some of them are literally old enough to be her momma….they didn’t have any over 30 clubs they could go to????

  • Renee Bee

    Hmmm…yeah. Still yuck. Lol.

  • Goddess™

    ?????

  • http://totallifechanges.com/PurTEA VanillaCaramel2shotsExpresso

    Kendalll 30???? Ion think sooo????. Somebody is trying to be funny or not fact checking. She was just a teenie-bobber so I know she isn’t 30 yet.

  • Yoni

    Eating and drinking all the food.

  • Yoni

    That everything. LOL

  • Yoni

    Not interested. LOL

  • Yoni

    RIGHT! I got you, fam.

  • Yoni

    Whut she say? LOL

  • Yoni

    My gawd! LOL

  • Doink_Ahanahue

    “Someone joked that Khloe is carrying her baby in her lips”

    C’mon Auntie, you know that was your joke…

    Still funny too!

  • Libra80sBaby

    oh….didnt know she modeled…but IDK…still weird to me.

  • AListDiva29

    Kendall is 21, not 30 girl stoooop! Haha

  • TamBam

    Oh the SHADE! HA! I had to google Kendall Jenner’s age! Sandra you are hilarious!

  • Michelle

    Khloe Kardashian need not make that ugly duck face. She already looks like roadkill. Gabriel looks amazing as usual. Cindy Crawford needs to take care of her business as a mother and put some clothes on her 15 year old daughter.

  • Michelle

    Khloe Kardashian need not make that ugly duck face. She already looks like roadkill. Gabriel looks amazing as usual. Cindy Crawford needs to take care of her business as a mother and put some clothes on her 15 year old daughter.

  • LoveMyBlkRN

    I thought that pic of Cindy was Kaitlyn for a minute!

  • Queen of EVERYTHING

    Cindy looks like she’s in total mom mode telling her daughter to pull down that short ass skirt… She really is trying to be the cool mom by even taking her tho.

  • Queen of EVERYTHING

    Her ol’ Alicia Keys, sneaky, home wrecking arse.

  • Cole

    Hoes will be hoes

  • Desi

    ????

  • Shaunie

    30???? LOL

  • HelloToni

    Sanaa looks amazing. So radiant.

  • HelloToni

    I thought it was cute. A little casual but cute…. shoes were a fail.

  • HelloToni

    Good question…

  • Yoni

    Everybody doesn’t share the same fashion sense.

  • HelloToni

    True