Nicki Minaj & Meek Mill at Gold Room

Power couple Nicki Minaj and Meek Mill attended his album release party at the Gold Room in Atlanta on Friday. The rappers cuddled in VIP with club sponsor Alex Gidewon and club promoter Mr. Ruggs.

Photos by Prince Williams/ATLPics.net

Nicki Minaj & Meek Mill at Gold Room

Insiders are buzzing about Nicki Minaj dissing Real Housewives of New York producers when they begged her to be in a scene they were taping at a bar last week. The producers noticed Minaj and Mill walking through the Jue Lan Club one afternoon. When they approached the couple, they got dissed.

A source told Page Six: “They walked through the filming and [Minaj] was like, ‘Meek, keep walking. Get the f–k out of here. Go upstairs”. The couple then joined their party upstairs in a private dining room away from prying eyes.

Photos by Prince Williams/ATLPics.net


  • ShelbyMoore

    Nicki looks stupid as hell with Meek’s short bus looking as$. He always looks like he’s looking off in the distance. Crazy eyed as$.

  • Incog-knee-gress

    attended his album release party at the Gold Room in Atlanta on Friday
    ^^^^^^^^^^^^^^
    I think its safe to say that most here know I am a straight music head. Pacifically (not a typo) rap and hip hop.
    All of that to say…and Im not being funny here or mean…but Meek dropped an album?

  • Renee26

    Of course she attended….that’s her man

  • E-VannaRootsAllEvil

    He is hideous

  • Zeta Phi Beta 1920

    “They walked through the filming and [Minaj] was like, ‘Meek, keep walking. Get the f–k out of here. Go upstairs”.

    Why did I read this in Nicki’s voice.

  • Renee26

    Nicki Minaj dissing Real Housewives of New York producers when they begged her to be in a scene they were taping at a bar last week
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Those NYC broads probably don’t even know who Nicki is…

  • SpillyNillie

    That bag is everything, Nik!

  • Zeta Phi Beta 1920

    I know right. I was just wondering, “What is it?” But, hey, she like it, I love it.

  • ShadesofEMPRESS

    I’m dead lol

  • Renee26

    That’s what I was thinking too…but none of his other work got much attention sooooo

  • jeniefrumdabloc™
  • Renee26

    And saw her shoo-shooing him like a mother would

  • S. Williams

    yea it was actually well received even tho he, as a person, is perceived to be extra wack

  • Zeta Phi Beta 1920

    LOL!!
    She does appear bossy with a straight up NYC attitude!

  • yallcrazy

    What they doing the gun sign for! All this fkery irks me

  • WackaBlocka

    Nicki looks like she shaved a little off the buttocks

  • Incog-knee-gress

    Way on 8 days ago I am seeing. Well. I will continue checking for who I check for. Meek aint on my list nor has he ever been. Sadly. Cause he right decent.

  • Renee26

    I like Nicki’s whole outfit ….I think cross body purses are so for teenagers…I’d wear it by my side… Meeks jacket looks too small which just makes him look slower

  • Renee26

    I’m feeling the shades

  • Carolina Blue

    DC4?

  • Renee26

    And she is from what I saw on her little documentary…she probably prefers men who are ok with being in the background and letting her lead

  • Mystery User

    No need to be nasty about saying no. You never know when you might want someone to say yes. #becareful

  • Mystery User

    No need to be nasty about saying no. You never know when you might want someone to say yes. #becareful

  • Incog-knee-gress

    I msised the whole damn thing

  • Incog-knee-gress

    I msised the whole damn thing

  • Carolina Blue

    Yells way too much. Always talkin about a”mill”, “roli”, “i got the baddest bitch”, “niggas hatting”….same ole same.

  • Carolina Blue

    Yells way too much. Always talkin about a”mill”, “roli”, “i got the baddest bitch”, “niggas hatting”….same ole same.

  • Finding Forever…

    “They walked through the filming and [Minaj] was like, ‘Meek, keep walking. Get the f–k out of here. Go upstairs”.
    ~~~~~~~~~
    Now you just HAD to mention this because I’m looking at that last pic (a few throughout) & body experts wouldn’t give them the stamp of APPROVAL, LOL. I would have LOVED to have been a fly on the wall to see his a$$ get told to go upstairs…and he actually listened. Guess we see who’s wearing the big draws. Cute Chanel & shades, Ms. Minaj :)

  • Finding Forever…

    “They walked through the filming and [Minaj] was like, ‘Meek, keep walking. Get the f–k out of here. Go upstairs”.
    ~~~~~~~~~
    Now you just HAD to mention this because I’m looking at that last pic (a few throughout) & body experts wouldn’t give them the stamp of APPROVAL, LOL. I would have LOVED to have been a fly on the wall to see his a$$ get told to go upstairs…and he actually listened. Guess we see who’s wearing the big draws. Cute Chanel & shades, Ms. Minaj :)

  • Incog-knee-gress

    If they didnt want to be on the show they didnt have to be. And Mona comes off as mad pushy. I would expect her staff to be as well.

  • Incog-knee-gress

    If they didnt want to be on the show they didnt have to be. And Mona comes off as mad pushy. I would expect her staff to be as well.

  • Carolina Blue

    Nah, you didnt miss a thing.

  • Carolina Blue

    Nah, you didnt miss a thing.

  • stav

    Sorry , but Chanel chain link cross bodies are never just for teens, they’re for anyway that can afford 5k for the purse, and any other cross body is not for teens, you just need to know how to rock them, and Nicki’s doing a pretty good job here!

  • stav

    Sorry , but Chanel chain link cross bodies are never just for teens, they’re for anyway that can afford 5k for the purse, and any other cross body is not for teens, you just need to know how to rock them, and Nicki’s doing a pretty good job here!

  • ReadingsFundamentalH8TStalkers

    She doesn’t want anything to do with the production that feeds Safari’s fake accent ass. I don’t blame her.

  • ReadingsFundamentalH8TStalkers

    She doesn’t want anything to do with the production that feeds Safari’s fake accent ass. I don’t blame her.

  • nucynu25

    Nah , why she gotta talk to Meek so disrespectfully ??

  • MissyJ

    Mona don’t run Real Housewives.. Andy does

  • ReadingsFundamentalH8TStalkers

    bored with money….

  • nucynu25

    Right , she thinking love&thirst

  • stav

    Exactly! Trying to get a shot with Nicki to look hip, You know Bethany think she’s hip , and tries to use street slang, Nicki you did the right thing , screw those pretentious NY whorres.

  • nucynu25

    His name was buzzing a lot before he got bodied by a singing nicca … Dream chasers was big , well at least dwn here .

  • Carolina Blue

    Meek looks like he needs “guidance” maybe thats why….

  • Zeta Phi Beta 1920

    Yup!

  • http://www.missjhaneuniverse.com Monday

    I wonder what happened to her brother’s pedophile case??

  • Sucker Free

    Where’s her engagement ring?

  • iWasteTime

    I like how she had her outfit match her Chanel.
    I can, will and have gone on and on and on about Meek.
    Today I’m feeling charitable, I’ll let someone else get at his shmedium jacket

  • iWasteTime

    I like how she had her outfit match her Chanel.
    I can, will and have gone on and on and on about Meek.
    Today I’m feeling charitable, I’ll let someone else get at his shmedium jacket

  • jeniefrumdabloc™

    lmao rofl

  • jeniefrumdabloc™

    lmao rofl

  • nucynu25

    I can believe it ?

  • nucynu25

    I can believe it ?

  • iWasteTime

    lolol!
    DC4 in October.

  • iWasteTime

    lolol!
    DC4 in October.

  • iWasteTime

    Correct.
    I told my boy who a Meek Fan to sent me a song where none of that is happening. I haven’t got a track yet!

  • iWasteTime

    Correct.
    I told my boy who a Meek Fan to sent me a song where none of that is happening. I haven’t got a track yet!

  • iWasteTime

    J. Cole comes out Friday
    The Lox (YUP be and sis ready) come on the 18th!
    Can’t wait!

  • iWasteTime

    J. Cole comes out Friday
    The Lox (YUP be and sis ready) come on the 18th!
    Can’t wait!

  • Carolina Blue

    Lol he always looks stuck too me but hey whatever..

  • Carolina Blue

    Lol he always looks stuck too me but hey whatever..

  • Carolina Blue

    Lol @ charitable

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Andy worse.

  • nucynu25

    I liked him before his twitter fingers got the best of him . Him & Nicki lame to me .

  • TeeTee

    I did too!

  • Sucker Free

    Google it hun

  • nucynu25

    ????

  • Carolina Blue

    Trust me, he cant. ???

  • LibraGirlonly

    Nah Nah I love my cross body bags.

  • TeeTee

    She “Zooted”

  • nucynu25

    +1

  • Queen of EVERYTHING

    Lookin like credit card scams and bank fraud. They are so basic.

  • nucynu25

    ????

  • Sucker Free

    He might got a slight hammer…he carries the weed…plus lets her run him

  • Carolina Blue

    Right. The album he wanted Drake to promote was nice and then he got bodied by a singing nicca…lol

  • CookieMobster

    Why does Nicki’s thumb look so weird in the first pic up top?? Eww

  • SingleGalCrazyWorld

    ***Giggling like a lil school girl*** right now from ya comment

  • nucynu25

    Just said this ..he just has some bish tendiences

  • Carolina Blue

    ??

  • Vegas1989

    Lol,….Don’t make me choke on this Kale….LOL

  • Lolalao

    ???

  • Fendi aka Erin Blockabitch

    No video of your friend Mr. Ruggs getting beaten up that night?

  • Carolina Blue

    Yep, and has been losing every since… poor thing

  • nucynu25

    Poor tink

  • Incog-knee-gress

    Gatdamn it was way back in Oct sis? Well we know I dedicate damn near the whole entire month of Oct most years to Radric Davis. So of course I missed it.

  • SingleGalCrazyWorld

    Nicki could have had a Sultan, Saudi Prince, an african king just anybody but she went with Fly-faced Meek Mill smh. You can tell her mentality by just seeing who she dates ….. Clown AZZ Niccas
    https://uploads.disquscdn.com/images/5ddc202763baa4f7c2fe716d0df137f80623d2302cf392522ef33b49d44131f4.jpg

  • Incog-knee-gress

    Oh shat. Shole do.

  • Incog-knee-gress

    Shole is. Cut throak

  • Incog-knee-gress

    Girl. I be getting em mixed up. too many and all of em got about 15 cities. I need a spreadsheet to keep up

  • Carolina Blue

    ???

  • Incog-knee-gress

    Im using this.

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    A LITTLE MONDAY MEDITATION FOR THOSE AT WORK
    Breath in and say..Fuuuck that!! LOL!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=92i5m3tV5XY

  • nucynu25

    I remember the shade he kept throwing @ Nene by calling her Leneathia ( or whatever her govt was) ..like bish let me remind you who you are & who I be ??

  • nucynu25

    Yep.. Only RH I acknowledge is ATL tho..

  • Sucker Free

    That’s her pistol…its cocked

  • Incog-knee-gress

    YASSSSSSS for many seasons.

  • Goddess™

    She trying to act gangsta because Remy made that verse at her ass. Nicki little ass has never done any gun signs now she wants to act tough cause Remy sent shots at her little ass. She look like she shaved some of that ass off too or does she need a re-up? The fuckery irks me too! ??

  • SingleGalCrazyWorld

    His nudes leaked last year. “It” sit straight up….

  • Sucker Free

    No curve…good. She not dickmatized ?

  • nucynu25

    You Dont need a curved to be dickmatized …IMO

  • Sucker Free

    I was dickmatized with a curved one ?

  • iAmsterdam

    Power couple..?? Hmm ?

  • Queen B

    I think i see Safaree in the background lol

  • nucynu25

    I’ve had both…shidd a bbd & a mouth piece will do it too ..I agree its something abt that curve tho ??

  • Incog-knee-gress

    Sandra get us outta here. Nobody cares. Literally. I slept on a whole entire album release

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    https://instagram.com/p/BNpePR6Bq0F/

    Y’all see this about Kelz. ???

  • Vonn

    Her persona is so disrespectful & stank.

  • nucynu25

    The piped piser is hilarious ??

  • Sucker Free

    Yes…and meek look like he drools so he might got that mouth work too ???

  • Libra80sBaby

    I just dont care about Nik or Meek, or Omeeka…

  • nucynu25

    Dead ..sloppy toppy ??

  • Buttercup

    *barf* Meek looks like he’ll drool ON you and not in a sexy way.

  • Sucker Free

    Did it speak to you visually ?

  • Libra80sBaby

    Double jointed hands

  • CapricornIce

    Nicki looks cute & Meek looks delayed as usual.

  • jeniefrumdabloc™

    I ain’t ever been a fan .. she gets no play in my house … no play ….. https://uploads.disquscdn.com/images/280af94b4e6f9837031514beb46cc09bda7bed2baab942ea4293410403dc0c19.gif

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Dad who left baby in car got life without parole.

  • nucynu25

    Good

  • Buttercup

    He should’ve gotten the chair along with his wife.

  • BOSS

    Nicki’s attire is cute!

  • SpillyNillie

    Those too.

  • QweenOfThorns

    Is this the white guy from georgia?!

  • yallcrazy

    I’m glad you understand me. A 10 month old baby got shot in its own house the other day. She or any other rapper is not responsible but stop glorifying violence and guns

  • LithiumHaitianFlower

    It’s pistol stand gang associate make to let their presence be known

  • She_ShowOut

    I love Nikki’s outfit and bag!

  • Tammie Reed

    Nicki has a type tall and thin, I can’t but to each its own lol. She looks very springish for this cold weather here in ATL and those open toe sandals…Hmm?

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    You ever see a couple and wonder what they talk about? I wonder what they talk about.

  • harley_quinn2.0
  • Renee26

    Music and shopping

  • She_ShowOut

    I bet it like Charlie talking to Ralph Angel…telling that nicca I’m the boss.

  • Renee26

    Good

  • Renee26

    He’ll have to think about what he did for a lifetime…death would have been an easy out

  • harley_quinn2.0

    Sounds about right cause I doubt they talk about anything meaningful.

  • Renee26

    She tried to rip it off didn’t she LMAO

  • Sucker Free

    Yes I caught that faux pas as well

  • Renee26

    Lol

  • Darkandlovely617?

    ?
    ? You right

  • SugarFoot a.k.a Ty

    Nikki looks cute but its cold in these ATL streets lol My boo hates when I walk behind him…starts fussing and everything lol Catch up Nikki

  • I aint the one

    Ain’t no album tho…DC4 came out in October. That was his last release. Fuk they celebrating? ?

  • Diva_woman

    Is that a full weave Nicki has on or are her edges out? If it’s a weave it looks impeccable! Any hair people in here know?

  • Low E. TUH!

    I MEDITATE LIKE THIS FOR REAL

  • SugarFoot a.k.a Ty

    leave out or partial wig :thinking:

  • nucynu25

    she probably has alil hair left out ..her real hair is stupid long .it could be a lace frontal.but I doubt it .

  • MissyJ

    But I have a feeling they’ve met up to compare notes on running a plantation…

  • SpillyNillie

    Would love to be a fly on the wall…their conversations can’t be about much.

  • Renee26

    I don’t care about the name brand at all it’s the long straps I don’t like. The only time I wear a cross body is when I’m travelling or at a concert…I’m pushing 40 and prefer to have my bags hang from my arm or down by my side… but to each their own

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Painting nails.

  • SugarFoot a.k.a Ty

    bastard knew what he was doing

  • nucynu25

    Auntie call shawty an uber & let’s go …it gotta be more going on then this .

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    New posf

  • SugarFoot a.k.a Ty

    :popcorn: say what now?

  • SugarFoot a.k.a Ty

    I’m here for Cole chile…yasssss

  • Renee26

    I would say Sonja would be the first to jump on that bandwagon…Bethany is so stuck up she would probably turn her nose up and say how she thinks rap music is sooo distasteful lol

  • SugarFoot a.k.a Ty

    *faints*

  • SugarFoot a.k.a Ty

    now you know she tells him to stop licking the windows on a regular basis

  • Incog-knee-gress

    I promise I be wanting to tell folks this. I somehow cant. Google is FAH-REE and most times educational. I think its a sign of laziness.

  • SingleGalCrazyWorld

    Yeah……in gibberish LMAO

  • Renee26

    I like(d) MMG… I’m in the midwest and we don’t get any advertising for Meek up here

  • SugarFoot a.k.a Ty

    indeed…I hollered because I was thinking it when I read it lmao

  • leapyearpisces

    Just on sight to me (I am a hair junkie) its a vixen weave. Vixen weaves are woven in a way where you can opt for two-way, four-way parts and you can put them up in high ponytails and buns. A lot of people where the ninja bun style when they have a vixen. With a vixen weave, yes your edges are out.

  • Renee26

    Until you get one that’s like a candy cane…then it’s the worst

  • YouWontSayItButIWill

    Shades still being worn in the club? I thought that played out in the early 2000s.

  • leapyearpisces
  • Buttercup

    It was pre-meditated, so he doesn’t have a conscience to begin with to think of such and thing and carry it out. Fry him.

  • Fendi aka Erin Blockabitch

    If you go on IG, check theindustryonblast. They have the video of Ruggs getting beaten up at his own venue. Not sure how true the reason is for it, but apparently the DJ kicked his ass and an associate’s ass. Folks said Ruggs has been acting brand new since opening his lounge and they’re not here for it. He supposedly told his Brooklyn associates he runs ATL. *shrugs* I wouldn’t be surprised, considering he is supposed to be Fabolous’ brother.

  • nucynu25

    lmao

  • http://www.missjhaneuniverse.com Monday

    I want the Sandra version

  • Karma WhO

    you must havent been out in a while lol

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    Low…Im definately on the fuuukk that realm of thinking today!

  • Karma WhO

    i mean it is OKAY to not wanna be on reality tv..especially when they aint cuttin a check..sooo

  • Emily post

    She looks great…. How about how awesome Nicki has been looking the past year.. Wow

  • morenYAHdelsur

    Yea because gun gestures aren’t childish ?

  • jazmine

    Didn’t that shît come out a month ago?

  • imright

    Meek & Nick ???

  • Low E. TUH!

    YOU BEEN THAT WAY A FEW MONTHS NOW…IT INCREASED WITH ALL THIS SNUGGLE WEATHER THAT DECIDED TO POP UP DECEMBER 1 SMH

  • Petty Patty Cakes

    Was probably borrowed and returned.

  • Petty Patty Cakes

    He yells way too much for my taste. Just sounds like noise to me

  • Sucker Free

    ???

  • Jackie Brown

    Thanks Diva woman

  • darealwifey

    Me, too, and I don’t really notice stuff like that, but those are cute!

  • harley_quinn2.0

    Same here

  • Carolina Blue

    Pretty much.

  • leapyearpisces

    No problem. You got it!?

  • mark

    What’s powerful about them? What political endeavor they undertaking? Schools they opening. What good inspiration they giving?

  • product of 79

    I’m so sick of this shawt bus shawtee and his Lil jackets ?she cute or whatever?

  • Diva_woman

    Thanks for the info. It lays so flat and just doesn’t look wiggy at all, I guess that’s what money pays for. But I figured her hair had to be a little long if it’s left out because it needed to blend.

  • leapyearpisces

    You are most welcome, however NOPE, your hair DOES not have to be long for a vixen weave, the only requirement is healthy thick edges. A moment of truth – I wanted to get a vixen the week of Thanksgiving, but my edges were so thin, the stylist said it was a no-no.?. Thin edges run in my family, my mother has a head full of thick bouncy hair, but her egdes are PURE struggle. Same with my daughter, her thick hair is mid-back, but them edges are?. LOL. Go to Pinterest and look at more pics if you are interested.?

  • Jussjess25

    I swear this chick always look a mess.. ughh soo annoying

  • Jussjess25

    Please tell the thruth

  • mark

    My bad. Hope I did not offend or lie. I just do not see how they powerful

  • mark

    Jacket is young though

  • bemetoo

    Meek’s breath looks stank…like it looks like his mouth smells like a pot of boil shit

  • product of 79

    Always dress like Lil boy that dressed himself?

  • http://www.Samanthagwrites.com Samantha G.

    Meek and Nicki’s relationship is lasting longer than I expected

  • IAmLawlessBrooks

    She’s still carrying around all that dead weight?

  • SpiceGirl

    nada!!

  • YouWontSayItButIWill

    Exactly.

  • YouWontSayItButIWill

    This has GOT to be the most lamest couple in the United States of America.

  • sunni_daze

    They are.

  • Coco

    This is sad.

  • Brook York

    LOL! Omg!

  • http://www.pureromance.com LA

    Like my 4 yr old who I let dress himself most days… Lol, boy does he get creative sometimes…

  • 19awesomegrl97

    i can not believe she wit this dude!

  • Lisa daniels
  • mocha brown

    Awww they look so cute together!!! ?????

  • Sincerity7

    also known as chitterlings/chitlins

  • bemetoo

    Like a can of sardines

  • bemetoo

    Girl you know it do.. Definitely in that second pic..looking like he smell like a bag of fish eggs

  • Queen of EVERYTHING

    Gone head

  • Michelle

    Cutie pie Nicki. She’s so dang cute. Love those dimples.

  • NOTHINGBUTTHETRUTH

    IDK why the hello this is a story. Both of them are playing roles to remain relevant for 15 more minutes. Sadly we do enjoy looking at this shit, but at the end of the day what do any of them do to leave a positive impact on the poor ass people they make their money from. The only rich people that care anything about either of them are the record companies and gossip columns.

  • charallday

    lol

  • charallday

    Yeah her hair is mad long

  • LithiumHaitianFlower

    What’s a New York attitude lol. This chick at the job is extremely rude and disrespectful to a lot of people. She kept saying it’s a New York thing. I’m just ready for her to try it with me so I can hit her right where it hurts…in her pockets?

  • Jussjess25

    Not at all, that trash ass couple is not powerful

  • HelloToni

    Power couple??? That’s a stretch…but Nicki is beautiful and talented.

  • Zeta Phi Beta 1920

    New York.
    New York City – all the boroughs – are ROUGH. I mean ROUGH.
    NYC, land wise is small. They build UP and not wide.
    It is VERY, VERY, VERY fast paced.
    The people are like the weather iN the Winter months: BITTER & COLD.

  • Enoughsaid2020

    I thought Drake ended his career. The only thing going for him, his Nicki Minaj, but Remy Ma, is about to take over that crown. SMH!

  • kekeb

    Nikki is beautiful

  • kekeb

    VERY well said