paw_2957

Reginae Carter celebrated her 18th birthday with a 90's themed party at Suite Lounge in Atlanta. Special invited guests included Reginae's daddy, rap mogul Li'l Wayne, Reginae's mother Antonia "Toya" Wright, Xscape singers Tameka "Tiny" Harris and Kandi Burruss; actor Shad Moss, reality star Rasheeda Frost, Tiny's daughter Zonnque Pullins, Jermaine Dupri's daughter Shaniah Mauldin, R&B singer Nivea, OMG Girlz, and more!

Photo by Prince Williams/ATLPics.net

Reginae Carter 90s Themed 18th Birthday

This is what a 90s theme birthday party decor looks like.

paw_2903

As soon as Reginae arrived, her father, rap mogul Li'l Wayne, put $20,000 cash in her hand because she already has everything money can buy.

paw_2932

Reginae received a BMW and a Ferrari for her 16th birthday and a $80,000 Range Rover for her 17th birthday. So $20,000 in cash is nothing to her.

paw_3054

When your mother looks like your twin sister. Reginae hammed it up with her mom, Antonia Wright, who is dressed as rapper Da Brat.

Kandi Burruss, Tameka Tiny Harris

Guess who Kandi Burruss, left, and Tameka "Tiny" Harris are dressed as?

Reginae Carter, Zonnique Pullins

Tameka Harris' daughter Zonnique Pullins, right, dressed up as one of The Spice Girls.

Riley Burruss, Kandi Burruss

Riley Burruss, 13, towers over her mother, Real Housewives of Atlanta star Kandi Burruss.

Shaniah Mauldin, Reginae Carter

Jermaine Dupri's daughter Shaniah Mauldin, left, is fully grown and in college. She gets her height from her mommy, Pam Sweat, who also has a 4-year-old daughter.

Ky Frost, Rasheeda Frost, Toya Wright

Ky Frost, left, and his mother, Reality star and entrepreneur Rasheeda Frost, center, and Antonia "Toya" Wright.

Toya Wright, Tiny Harris

Besties Toya Wright, left, and Tameka "Tiny" Harris. They're both single and ready to mingle!

Reginae Carter 90s Themed 18th Birthday

L-R: Kandi Burrus, Rasheeda and Toya share a laugh while Tameka, far right, adjusts her clothes.

Shad Moss, Reginae Carter

Actor Shad Moss, formerly Li'l Bow Wow, and Reginae pose for the paparazzi.

Reginae Carter, Nivea

Reginae posed with one of her stepmoms, R&B Singer Nivea, the mother of Li'l Wayne's youngest son Neal Carter, 7.

Reginae Carter 90s Themed 18th Birthday

The original members of the OMG Girlz reunited for Reginae's birthday celebration. Clockwise from left: Reginae, Zonnique, Lourdes Rodriguez, Tiny's niece Tamara Whitaker, guest, Bahja Rodriguez.

paw_3430

Reginae and her boyfriend Josh strike a pose.

Photo by Prince Williams/ATLPics.net

  • Tlowe89

    This is one odd bunch of people at this party. Why is there a 13 yr old there partying with 40 yr olds.

  • E-VannaRootsAllEvil

    Waits on comments....

  • Diva_woman

    Cute party idea, I hope Reginae is able to figure out what she wants to do with her life. Being the child of a rich celebrity has its perks but life comes at you fast and she better be ready for the real world. Especially with Wayne's lifestyle it's no guarantee he'll be able to support her and Toya forever.

  • E-VannaRootsAllEvil

    Somebody please put 20,000 in my hand please. That's all I need. #notgreedy

  • Araminta Glissade Chaines

    Me too ??

  • jussaying

    ...because it's a family and close friends party? has your family never attended your birthday parties..shiitake.

  • jussaying

    who is reginae supposed to be? cher? she looks cute minus her costume. looks all bootleg. other than that, everyone else costumes are cute. and toya is so gorgeous

  • jussaying

    me too. shoot i'd be happy with ten.

  • Soda

    It's not unusual for mother & daughter to look like twins when their ages are barely separated by a decade and a half.

  • Sexy CJ
  • Michelle

    So you've never had a birthday party where adults and kids were there?

  • leapyearpisces

    This random (but I just saw a commercial). Imma need for the original most interesting man in the world Does Esquis guy to bring his old sexy self out of retirement, because this new one ain't getting it. Crooked nose, crooked teeth. I mean come on. On topic, l don't care for Reginae. She seems like the "do you know who my daddy is?" type, happy birthday nonetheless.

  • Locapoca

    Looks like fun times! gotta love the 90s

    https://media.giphy.com/media/m3iNHiulUtitW/giphy.gif

  • Blaque Mahogany

    I love, love, love Rasheeda's curls and the color. It looks good on her.

    In other news, can someone please confirm whether this is actually T.I. Because if so... ?? https://uploads.disquscdn.com/images/7d57ed92d1de0506a3733698820f8372e3c65ba6cd082e29c1355df180cadcac.png

  • CapricornIce

    Nivea looks like somebody's great aunt, Tiny looks sad behind the eyes, Rasheeda looks gorgeous as always, Lil Wayne look kinda healthy & Kandi and her daughter look......

  • Erica Kane

    Right!! What's wrong with family and friends coming together to celebrate her birthday? On another note, Reginae's boyfriend looks OLD AS HELL!!! That negro looks to be at least 26!!

  • Locapoca

    I dunno but If that is him he's being hella messy ?

    https://media.tenor.co/images/0f77ed69b24f366c2ce47c085147a506/tenor.gif

  • Blaque Mahogany

    I just went to the page. I don't think it is. The writing style isn't right.

  • Locapoca

    Girl who you tellin? Hell I'd take 5 grand!

    https://i2.wp.com/media2.giphy.com/media/VPur2cssOhpDi/giphy.gif

  • Locapoca

    #dead at Cher ?

  • Incog-knee-gress

    They’re both single and ready to mingle!
    ^^^^^
    Toya is officially well not done. But not at the beginning. Tiny just started over. But... ok. This what Ms. Diane is for.

  • Incog-knee-gress

    Not enough therefore's. Herein's. Furthermore's

  • DeeFromLA

    Someone should get Nivea back in the studio. She had a really good album back in the day. I know she had a gang of kids, but so does KeKe Wyatt, she should work on a come back.

  • Incog-knee-gress

    I will take 2.5k and go right on bout my Christmas business

  • Incog-knee-gress

    KeKe child support not set up like Nivea. Nice get a check from Teddy Ruxpin for 3 and Wayne for 1. All she might be tryna sing is lullabies.

  • violet_skyz

    Nivea been looking like she has my income???....and not The Dream and Wayne money....

  • violet_skyz

    What's good Nivea???

  • Araminta Glissade Chaines

    As wells's or moreover's

  • Incog-knee-gress

    Kandi is doing misconduct dressed as Kris Kross. Bish if you can't join in on the So So Def reunion bc you feel some kind of way about YOUR previous hoe fax...far as JD or have beef with your other group mates...don't dress as a So So Def nothing bish.

  • violet_skyz

    She looks very cute minus that outfit??

  • Araminta Glissade Chaines

    Tiny and Kandi should've kilt the Kriss Kross look. Sadly, they did not ?

  • MsSincerity

    I used to want to throw a 90's party, but now it's been played to death....and I guess Reginae meant for everybody else to dress like the 90's but her, because she's dressed like Paris Hilton.

  • Araminta Glissade Chaines

    Bernie was one of the best to ever do it. Dang

  • Incog-knee-gress

    I just said something about her messy ass. Folks needed that So So Def reunion money. She messed it up for quite a few from what was written. Take that shat off. Especially since one is no longer here. Tacky

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Was going to font something similar.

  • ReadingsFundamentalH8TStalkers

    My granny use to say "When you don't have anything nice.........."

    Yeah.

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    I need wine.

  • ReadingsFundamentalH8TStalkers

    Pouring right now. Hope you like red.

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    At this point I'll take it.

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Is Reginae still rapping?

  • JanusMaximus

    SANDRA POSTING ON A SUNDAY!?

  • Araminta Glissade Chaines

    Zackly. I hated how they talked abt that reunion on unsung.

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Her and her crocodile tears.

  • ReadingsFundamentalH8TStalkers
  • Araminta Glissade Chaines

    Maybe they chaperoning. Would that be better?

  • Cricket404

    Cute idea. 90's to me was metallic gold mini blinds, black lacquer tables with the gold trim and Nationwide Furniture black pleather plush couches. Our hair was cut in asymmetric bob's like T-Boz and our clothes were baggy like Aaliyah or leather everything from Pelle Pelle.

  • E-VannaRootsAllEvil

    It's sad much they could have done

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Always can count on my blog sisters.

  • Username 222

    That's cute that Reginae dressed up as Cher from Clueless.

  • Username 222

    She's Cher from the movie Clueless

  • E-VannaRootsAllEvil

    Sadly I didn't catch that. I caught nothing from this party lol

  • Username 222

    It took me a sec Lol

  • E-VannaRootsAllEvil

    Do we really wanna know? ?

  • E-VannaRootsAllEvil

    She jus feel off I used to love all her songs

  • Cheese eggs

    Okay, so I'm officially old?.....90's party.....

  • E-VannaRootsAllEvil

    Sounds like him

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    LaundryMat was my jam.

  • E-VannaRootsAllEvil

    Me too

  • E-VannaRootsAllEvil

    Something girl

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Lol

  • MsSincerity

    No shade, but nobody would've ever came to that conclusion, but you. lol...That's still not the look of the 90's....it's just an outfit that was worn by somebody in a movie that came out in the 90's.

  • E-VannaRootsAllEvil

    It's so much they could have done geeze

  • MsSincerity

    IKR! smh

  • Username 222

    No shade but how can you come to that conclusion when you don't know me?

  • DeeFromLA

    Good point

  • Araminta Glissade Chaines

    Love the nail color. But Zoe ain't the only one here. ?

  • Araminta Glissade Chaines

    Yep

  • MsSincerity

    What?????? All I said was that nobody would've ever guessed that but you...I don't need to "know you" to think that nobody else would've guessed that. I don't know how you took that personal, but let's not make this into something that's it's not mmkay.

  • Araminta Glissade Chaines

    Yea like they should have murdered this theme. Ain't no jersey dress, baseball jersey, overalls with the hanging strap. Braided belt, herringbone, dashiki, wrap skirt. Nothing. They failed.

  • i troll it like i see it

    It does look like fun. The boa gave away Reginae as Cher from clueless right away for me.
    The only thing I noticed - and this is going to seem a bit messy - was Candy's daughter not really looking like she gave a crap about the party. She's only 15 yet she always looks "good for 40 after a 16 hour shift." A little make up at her age may not be a bad adea, just a touch. Especially since they are public figures getting photographed technically.

  • Username 222

    I don't even care about this enough to continue ?? God bless ???

  • B.Sweet has e-white privilege

    Reginae welcome to adult draggings.

  • MsSincerity

    I'm glad you don't.....Toodles!

  • MsSincerity

    ...if they didn't start already. No matter your age, IG has no chill. They'll roast your fetus.

  • E-VannaRootsAllEvil

    Y u going as a white girl anyway when the theme is a fresh prince of bel air set up??? Look at the writing.

  • darealQueenNefertiti

    Hey y'all, I'm from cali..but I'm thinking about moving to the ATL..any suggestions?

  • B.Sweet has e-white privilege

    They had but they'll be in full force with the 'kids are off limits' crowd joining in.

  • MsSincerity

    Yeah, true.

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    ???

  • NYTimes#1Bestseller

    $20,000? I don't even get $20.00 or a phone call from my father. Damn life's not fair.

  • NYTimes#1Bestseller

    They had a theme within a theme.

  • CookieMobster

    Kandi and Tiny are Kris Kross

  • Pamela

    Thanks I was going to call Stevie Wonder to tell me who she was suppose to be.

  • Pamela

    With Riley they could of been TLC?!

  • Pamela

    Yeah he looks like Lil Scrapy too! Is that his name? Not sure how to spell it.?

  • SummerBaby

    This was a cute theme! Everybody looks cute.

  • SummerBaby

    Sew rude! ???

  • B.Sweet has e-white privilege

    She needs that adult ass whooping too. Lol

  • Username 222

    ??? Why so angry on a Sunday? And we wonder how Trump got elected. ?

  • Neicey

    I added this Tip fb page from someone I know who knows him personally. I read this and wondered. But today he posted a pic of his mom and Heiress. So I think its legit. But u never can tell

  • SummerBaby

    I love Nivea's voice.

  • SummerBaby

    Nah, I don't think that's him at all.

  • SummerBaby

    That's what I like about her. She's marches to the best of her own drum.

  • Goddess™

    ????

  • Soon2BWife

    Some of them were more 80's, lol.

  • millz
  • Soon2BWife

    Riley looks 33 she is a big little girl, jeez. Bow Wow didn't have to wear his clothes backwards. His presence is 90's enough. Dumb little man.?

  • Pamela

    ???I'm not IJS

  • MistaO

    Atlanta =over rated.

  • Username 222

    Im gonna just go ahead and admit that I did lol at the Stevie Wonder part ??

  • Lisa daniels

    So Tip aint show up to holler at Wayne?

  • Lisa daniels

    Oh

  • Lisa daniels

    They should have been Exscape.

  • Lisa daniels

    If you do move here, Gwinnett county is the best place.

  • Lisa daniels

    She long overdo.

  • Lisa daniels

    Wayne's hair look like diarrhea turds.

  • Annaunki

    Make sure u have your mate already cause ATL..... Just google it...

  • Lisa daniels

    You halfway there if. Sandra keeps on with them gift cards.

  • Lisa daniels

    Legaly Wanye is done. She better save that money.

  • SummerBaby

    I seen a comment where someone said Da Brat still dresses like she stuck in the 90's.

  • darealQueenNefertiti

    Why not??? Is it ratchet?

  • darealQueenNefertiti

    Why is it overrated? I thought it was the Black Mecca?

  • darealQueenNefertiti

    Thanks I'll have to check it out..

  • klwbaby

    I tried that Kris Kross look back in the day...I felt and looked like an idiot so I quickly returned home to put my clothes on correctly..

  • darealQueenNefertiti

    I'm in a relationship already. He has no intentions on moving. But I wanna move so bad. Cali is cool, great weather...Cali is so boogie and white-washed..

  • S T

    ??

  • S T

    Righhhht?!?! Forgot about that!

  • S T

    Why oh why was I thinking the SAME thing??

  • S T

    Seeeeee!!!????

  • Lisa daniels

    I didn't.

  • S T

    ???y'all wildin today!!! Lol. But you're right. You're right....good advice. ?

  • S T

    ???well damn. Lol

  • Lisa daniels

    Yes, they do. Turned my stomach just looking at them and I know they stick.

  • S T

    Yes. And you know how we get with a lil money. Not all, but.....

  • http://totallifechanges.com/PurTEA VanillaCaramel2shotsExpresso

    The daughters are either talker looking or older looking than their parents in some cases both . Maybe it's the hormones in the meat that make kids taller. I think Lil Wayne is going to be snapping out shortly as they come for his daughter depending on what she does in the entertainment/music industry. If it's not on point I feel for her,....

  • S T

    True.

  • S T

    ?????roast your fetus?!?! Dang. ???

  • S T

    and fabulous!

  • S T

    Ohhhh I just thought she was herself with a 90s cell. Oops

  • darealQueenNefertiti

    Dam, so much for my high-hopes. I'm coming to visit the beginning of next year.. I wanna see the ratchet up close..?

  • S T

    And iceberg. ??

  • S T

    ??????man! I hope I don't go to ? just for laughing!!! ? Cause y'all going HAM today and I'm over here tee-hee-heein'!

  • S T

    ??me too. With a triple shot of Vodka. Don't judge. ? #portWine

  • S T

    Those your nails? Pretty color polish!! ??

  • S T

    ...come sit by me?

    Oh, that part was from Steele Magnolias

  • S T

    I want a 40's party!! Or a Reverse 1800s party where I's the Massa!!! ?

  • S T

    Ohhhh snap! I forgot about that! Hell, I didn't even recognize her in that pic!! Lemme go YouTube Laundry Mat real quick..... ?

  • violet_skyz

    Actually she been marching to that specific beat as soon as she had Wayne's baby....it's like she never got her swagg back.....and I loveeeeeee Nivea, always will.

  • violet_skyz

    ??

  • S T

    But on the bright side, just my lil ole stranger's opinion, sometimes experience is a reflection of how we walk. You be you, and you'll attract the beautiful things and people, the positive companions and comforts, that are reflections of who you are. Continue to be what you seek, and really, it won't matter where you go. Just be. You will fall upon goodness. You may have outgrown your current environment. But you'll reinvent and it'll be great. Best regards and wishes for you. Hang in there.

  • klwbaby
  • rayne215

    When i tell yall i forgot ALL about Nivea and that she had a kid with lil wayne.....

  • darealQueenNefertiti

    Thanks for your positive vibes...

  • Readytochokemothernatureonout

    Shad didn't have to dress up as nobody else as he's a 90's throwback....looks like they had fun tho

  • Peter Piper ATL

    Whenever large numbers of ATL's industry gathers, its always such a niggerish affair. Just ratchet. And so low class. The events these days make black people look so petty and absurd.

    And $20,000 in cash? Lil Wayne is absolutely retarded. And the guy to the right in the pic looks like he's ready to clunk somebody over the head and make a dash for the door with the dough.

    This right here is ridiculous and exceedingly ghetto lol. I'm sorry but it is.

  • rayne215

    *looks at self* i dont look pitiful or absurd at all. Why is it ghetto? i see beautiful rich people celebrating birthday.

  • ReadingsFundamentalH8TStalkers

    Yes! Thanks. My nails are my form of makeup. It's the only thing I go out of my house to get done.

  • ReadingsFundamentalH8TStalkers

    That bottle is gone. Ill get another one to share with you tomorrow

  • ReadingsFundamentalH8TStalkers

    Oh and thanks... I love me some nails. The rest of my body just gets soap, water and Chanel 5. Lol

  • NYTimes#1Bestseller

    For real though

  • Peter Piper ATL

    Is that what you see lol? Then you're just as lost as they are.

  • Peter Piper ATL

    Maybe if these people had thrown a voting party they'd have helped Hillary Clinton win the White House. But of course, that's asking too much from people who couldn't even tell you what city 1600 Pennsylvania Avenue is located in.

    But they can tell you how much a pound of weed costs.

  • Username 222

    ??? Love the sarcasm. This comment section is way more lit than TMZ.

  • 88

    Get off that yt woman clit the bish lost and u will just have to deal.

  • Peter Piper ATL

    Sweetie, speak what you know. Perhaps you're new to the blog, but I'm a Republican.

  • Toya Redd

    Sorry but it's called ghett-fabulous. Money, power equals respect. They don't have to get up early, punch a timeclock, or worry about their next utility bill or car payment. Really just enjoying themselves among their closest friends and family who by the way, are all winning. Everyone should feel a sense of pride for ATL for it's ghetto fabulousness!, because you won't find it in most other cities where night clubbing is a thing of the past.

  • S T

    Ok?!?!? ??whyyyyyy can't I just find a bag of money?!?!?!?! ?

  • S T

    ????

  • BOSS

    What happen to NIVEA?

  • Jussjess25

    These people look stupid as hell .. wow grownups who never grew up, with shared "babydaddies"

  • Jussjess25

    Exactly and corny

  • nekkkyj

    $20,000 cash is just like giving her a dollar

  • charallday

    I think he's dressed as his character from like Mike.

  • charallday

    Etc, ?

  • Meme

    SWV Jade Mary j Blige in the you remind me era the big clunky Dr Martin or timber boots 8 ball jackets or was that the 80s

  • Carolina Blue

    No lies told.

  • Carolina Blue

    I agree,well said.

  • Carolina Blue

    ????

  • Carolina Blue

    She's only 15 yet she always looks "good for 40 after a 16 hour shift.
    ??????

  • Tasha St. Patrick

    Out of all the comments, ST's needs to be a public service announcement. I live a fabulous life here in Atlanta and that is because my associates, friends, and company are reflective of who I am. There are absolutely negative aspects about Atlanta but my life is grand. I love it here. Just keep in mind these white folk and major companies are continuously moving down here and gentrifying this once black mecca. Why? Because there is money to be made here. But "we" are being left behind because we concern ourselves with trivial things. I was married before I moved here so I cannot speak on the dating life. I will stay out of that. But stay focused and you will get exactly what you need out of Atlanta!

  • pecancandy

    Always is

  • SpiceGirl

    looks like everyone was getting along....would you rather them fight??

  • SpiceGirl

    look like they had fun.....

  • SpiceGirl

    soooo the party theme should have been about politics?? Forget about celebrating their childs birth???

  • jeniefrumdabloc™

    Tiny cheer up love ...

  • Lolalao

    What does this have to do with her party? ?

  • Yetunde

    You can't blame with the current stories circulating about her marital woes.

  • Lolalao

    They just want to rant and call black people ghetto. .smh

  • Petty Patty Cakes

    Tiny looks great. Love the hair. Mostly everyone looks great. Mostly. ??

  • Petty Patty Cakes

    She got old/fat. Looks like someone's mother. Still pretty though.

  • Petty Patty Cakes

    I've always blamed the chicken. People look at me funny but don't forget that we are what we eat. If the chicken's breast is 4 sizes larger than normal due to hormones who knows what it's doing to us. Too many fully-grown little girls out there getting their periods at 9 yrs old and looking fully mature by 13. Scary

  • Petty Patty Cakes

    If you have to ask then you already have your answer

  • Petty Patty Cakes

    I sadly concur. Sadly. She's still in that awkward "figuring-it-out" stage. I for one am glad she hasn't followed the build-a-thot recipe that the other girls are on. Why does everybody wanna look like everybody else?

  • sherri2016

    Nivea must be wearing 90s grunge that homeless chic

  • Renee Bee

    Luv Juicy! Don't get her .38 hot! Bwahahaha!

  • SpiceGirl

    as always...nothing new....sad and true.

  • Mystery User

    She looks so much like her mother! Why does Tameka look like she is culturally appropriating? Poor Riley must be depressed. She looks a mess all the time - Sandra, is she a little slow, or on the spectrum?
    These spoiled rich kids are going to go into life with no ambition and noting to work toward - they already think everything can be bought.
    I feel sorry for them.

  • Mystery User

    Poor Nivea - her whole life is a struggle

  • Mystery User

    back child support

  • Lisa daniels

    Her bank account aint

  • Mystery User

    Touche'

  • jeniefrumdabloc™

    She will be okay... People will always talk ...

  • S. Williams

    that whole photo is uncomfortable. look at her hand barely placed on reginae shoulder. she didn't wanna take that pic and reginae is just tolerating it bc it's her bday and she already winning

  • Full Monty

    That smile looked forced Nivea. Nivea looks sad in this pic. Hope she okay...

  • http://www.missjhaneuniverse.com Monday

    How Lil Wayne got a daughter with all these ladies is still a wonder to me.

    I wonder if Christina will ever be in that circle.

  • http://www.missjhaneuniverse.com Monday

    Lil Bow Wow looks so desperate.
    No more rant of him about being non black??

  • Chuck

    This Reginae girl looks grown, and her boyfriend looks like a 30 year old! Toya is allowing her to grow up way too fast.
    Tiny & her daughter look foolish with those bought eye colors.
    Poor little tink, tink AKA Shad Moss AKA Bow Wow AKA Loser.
    Kandi is all made up, and her daughter looks pretty without all of the caulk on her face.
    Rasheeda always look a mess, and the kid posing with her look ghay!

  • Username 222

    I'm new and love it ??

  • Guest who

    Nivea should be looking better than that with all that child support money she living off of lol shade not shade

  • TawnyDelux

    i tried it..me and my friends...we looked a hot damn mess...and MadreDelux wasnt having it

  • LibraGirlonly

    I want so much more for melanated people. So much more. How about investing money instead of throwing it away. Smh but I don't think most Black people understand that you need to build not squander your money.

  • TeeTee

    I was just saying "boyfriend" --- that ninja looks like a grown azz man!

  • Michelle

    Thank goodness she's 18. Hopefully we never have to see this ugly kid again celebrating birthday bashes. Tiny looks very cute.

  • Tynamight

    I like that Riley Burruss actually looks like a 13 yo. :)

    This is the best I've ever seen Tiny look. I might go to Afreeka and get me some of dem eyez.

  • TawnyDelux

    He looks like Zonni boyfriend...but u know what...not my god-daughter

  • LibraGirlonly

    You already have eyes.

  • Tynamight

    They ain't blue-green-grey, tho.

  • TeeTee

    I said the same thing... the chicken. I didn't have this butt before GA chicken and TeeTee11 is 36B knocking on. Look like balls on a stick -- I told her I'm taking a picture of hers to take to the doctor.. "Make them look like these please"

  • LibraGirlonly

    That's because of our Melanin. Melanated people have an iris. Everyone has blue eyes underneath. She removed the layer over the blue. Are you willing to take a chance and do that. I know because sometimes my eyes appear purple because I have high cholesterol and that causes the layer over my eyes to disappear. My eye doctor told me that.

  • KLow

    i have nothing....................

  • i troll it like i see it

    Jermaine Dupre daughter was the only one out of the young girls I thought looked a little thotty.

  • bemetoo

    She looks a hot azz damn ultra light beam mess

  • Queen B

    Looks fun!!! Is that Kirk gay son? ?

  • bemetoo

    She didn't get anything removed.. Those are implants in her eyes

  • Queen B

    She's beautiful don't b mean

  • Queen B

    Chile ? That bih always look a damn mess

  • Queen B

    Rasheeda always look a mess? Are we seeing the same Rasheeda ? She's always on point

  • bemetoo

    Ain't that's the son who was allegedly messing with a grown azz man getting his back blown out??? Sososos sad if it is

  • bemetoo

    She looks terrible

  • bemetoo

    She just looks like she over it..nothing seems to amuse her

  • Shay boogie

    Who is to say they don't invest just bc she's having a party?

  • Shay boogie

    ALWAYS!!!!!!

  • surprise2012

    I'm glad you said this.

  • surprise2012

    And I'm glad you said this.

  • surprise2012

    I'm glad you said this. I was thinking the same thing from all 3 comments.

  • Lolalao

    That person can rant all they want , but they have their kids tuition money ready.

  • Petty Patty Cakes

    True, and even she didn't look too inappropriate.

    I'm glad that Riley doesn't have pounds of makeup and the same tired weave/eye lashes that some of these young ladies think is hot these days. She'll figure her look out eventually. She has plenty of time.

  • SpiceGirl

    right!!

  • Cecakes

    I love that Riley @ 13 is make-up free. Way to keep her youthful confidence Kandi !!!

  • Chuck

    If he's not the son, he could have been him because he's "how you doing?"

  • Chuck

    Whenever I see pictures of her, she's a mess.

  • i troll it like i see it

    I will agree, too much makeup is not good, clogs pores, but a little couldn't hurt. I think the problem these days is a lot of women are taking immulating crap they see on Instagram that does not translate into real life! End up looking like a clown! Lot of drag techniques are being used on women who just don't need it.

  • tintin

    she ain't sad. Wayne still turning that back out, she good.He accepts her the way she is.

  • Zeta Phi Beta 1920

    CUTE. CUTE. CUTE.
    Looks like fun.
    20,000 as a gift and those expensive cars for a 16/17 year old. The issue with this, WHAT DO YOU HAVE TO LOOK FORWARD TO LATER?
    Parents OVER-COMPENSATE and don't even know it.
    Just be regular. What happened to a 16 slumber party or a regular House Party with one of her school age homies, as the DJ.
    But, I digress. I hope they all had fun! Truly. Childhood only comes once.

  • Carter Jones

    They look like they had a blast!

  • Vegas1989

    LOL....She looks bad...and old...SMH...

  • Araminta Glissade Chaines

    Shole coulda. But then again, would it have mattered? Look how they lookin

  • Araminta Glissade Chaines

    Zackly. She just like that daddy of hers. All lives mattery-y folk. Tee hee

  • Sleepy One

    Her parties always look so much fun. I'm sure we all know why Tiny was there without T.I.

  • Sleepy One

    Ok, she always on point!

  • mela.reign77

    Very nice!

  • VM

    Lol, no chill.

  • VM

    Lol. Lowdown, straight for the jugular.

  • VM

    Lol. I second this.

  • Username 222

    ??

  • justsayin

    looks like a lot of fun! Wish I was there

  • B.A. D’Negro

    That girl look 37 in a Prom dress!!! And "Zonnique" is ZO NOT cute! Aaand Bow-Wow shows up ...dressed in a costume??? Shad Moss? This is NOT LIT, this shit LAME AF!!!

  • datATLnupe

    lil wayne looked GEEKED.....NO MO CHILD SUPPORT LOL

  • Livin2mf’nLaff

    Sure is not girl!!!!

  • Livin2mf’nLaff

    Please I need money to y'all!!! Hell I'll 5 grand too????

  • Livin2mf’nLaff

    I said the same thang!!! Toya should have ID him fo real tho!??

  • NYTimes#1Bestseller

    ????