biker jacket

Rap tycoon T.I., pictured left, will be in Houston, Texas this weekend to attend Super Bowl festivities. He is seen rocking a leather biker jacket with rose embroidery appliqué motifs on the sleeves.

The biker jacket is custom made by Atlanta-based tailor Tee of @exclusivegame, who models his creation below.

biker jacket

biker jacket

biker jacket

  • ShadesofEMPRESS

    That's a nice jacket but in my honest opinion it looks feminine. I wouldn't want my man with it on.

  • ShadesofEMPRESS

    Watch someone tell me it's art but I have been trying to tell people that about Bey pictures but it won't get a pass lol.

  • Renee Bee

    It looks very fruity to me especially with the matching cap. Lol.

  • Tonia Hannah

    Roses on the sleeves huh? Ummmm ok lol

  • Chardonnai

    My homegirl met Clifford last nigt. I guess they was at some Super Bowl party....

  • Chardonnai

    My homegirl met Clifford last nigt. I guess they was at some Super Bowl party....

  • Keesh5000

    This jacket is EVERYTHING!!! LOVE IT! I NEED IT!!!

  • Keesh5000

    This jacket is EVERYTHING!!! LOVE IT! I NEED IT!!!

  • Keesh5000

    Lol

  • Keesh5000

    Lol

  • Keesh5000

    Me either!!! A chick in that jacket would be better

  • Keesh5000

    Me either!!! A chick in that jacket would be better

  • Oliver Brady

    She get the drawlz or nah?

  • Oliver Brady

    She get the drawlz or nah?

  • Sucker Free

    Guys should give women roses...not wear them

  • Sucker Free

    Guys should give women roses...not wear them

  • free

    when you're ready to sport your favorite leather jacket but your grandma had a bright idea....

  • free

    when you're ready to sport your favorite leather jacket but your grandma had a bright idea....

  • Bossy704

    Is this for Valentines Day? Like your girl has a matching red outfit?

  • Bossy704

    Is this for Valentines Day? Like your girl has a matching red outfit?

  • Quitedeliteful

    Love his jackets!!!

  • Quitedeliteful

    Love his jackets!!!

  • Sucker Free

    Yo girl a stripper or nah? J/k

  • Sucker Free

    Yo girl a stripper or nah? J/k

  • Chardonnai

    Naw she's not a stripper. She's a teacher. She been stanning for him since 24's....

  • Peter Piper ATL

    Very stylish, creative. Even makes T.I. look classy.

  • Chardonnai

    I dont know. I just saw the pic of him and her on her IG.

  • ShadesofEMPRESS

    Yes

  • Chardonnai

    I would rock the hell outta that jacket.

  • ShadesofEMPRESS

    Lol it's nice tho

  • darealwifey

    TI getting kinda thick. That's that stress weight. "He who finds a wife finds a good thing." Proverbs 18:22

  • VeyoncèSupreme

    UGH Timberland posing in that like he also got on a rose embroided thong...No thank u. Ain't nothing gangsta masculine or hardcore about a man rocking flowers on his jacket and hat...no please stop this mess.

  • Tonia Hannah

    I thought that was Timbaland too but he got hips so it couldnt be lol.

  • Sucker Free

    I always thought when he hit his 40s and put on some weight and a lil gray in his face he would be ripe for the picking

  • stav

    Yeah I'm not feeling a man in flowers! And was it really necessary to have dude holding a hand full of poinsettia's ?

  • Scromes1212

    Tim lost that weight. Salute to him. Jacket with the hat lol Now that's how you coordinate ( pops voice)

  • Renee26

    Depends on the guy...if he's sweet then yes....the designer wears it better in this case

  • stav

    Sorry that is not Timbaland, and the coordination is quite feminine!

  • Renee26

    Why is Tee holding a poinsettia?? He couldn't find a bouquet of roses

  • Renee26

    Atlanta-based tailor Tee of @exclusivegame, who models his creation below.

  • AllAroundTheWorldSameSong

    I guess I am in the minority, as I am okay with it being on a man and like the jacket. #EH

  • Scromes1212

    Dam you right lol but it looks like him.

  • AllAroundTheWorldSameSong

    Not Tim, but first look (and before reading write up) I thought it was too.

  • Renee26

    Me too! From the fit in the back it looks like a ladies jacket

  • Scromes1212

    Yeah they fooled me lol that's his twin

  • Tynamight

    I, PERSONALLY, would rock the hat and the jacket. Me. Only me. I'd hafta get my man something a little less flamboyant.

  • Renee26

    True

  • Vonn

    If she did, ask if the drawlz had roses on them too?

  • Hell_On_Heelz

    I like the jacket & the red cup?!!!

  • KarmaBackAround

    Its cute, for a female...im not to big on men in floral print..

  • sunni_daze

    Exactly

  • Full Monty

    Chile he look like an entire handful! How Tiny did it and stayed for so long is beyond me. Look at him, looking for his next victim!

  • Lovezoe

    Is that Timbaland.

  • Scromes1212

    She ain't innocent lol life is hard

  • Full Monty

    He a trip though!

  • Scromes1212

    True. But that's what she signed up for. JS

  • Full Monty

    LOL!

  • Lovezoe

    Define met. Hotel met or party met

  • Justlooknout
  • jussaying

    i thought so at first too but timbaland got some toddies now.

  • Bea Mack, Pro-BLACK

    Lol

  • iWasteTime

    I thought that too

  • Chardonnai

    She damn sure is not. i'm rooting for her, but she played a big part in the demise of their relationship. Agreeing to threesomes and letting him have "girlfriends" on the side didnt help at all. Letting him run her while he in jail...Hell to the naw.

  • DETROITTOATL

    I thought it was AlfaMega. His old bodyguard. Figured they made up or something.

  • Rayne

    Sandra gon buy this. It'll look cute on her. Now when ppl ask your last name you can point to your jacket like "the fonz" did. lol lame I know hahaha

  • Guest

    Not the jacket and hat together tho. Separately but not together. And it looks like a ladies jacket.

  • Justlooknout

    OFF topic hiding down the list was NEW Balance supporter of Trump

    NEW BALANCE
    Universal Studios
    Lending Tree
    See Candies
    QVC
    Steinmart
    Shopstyle (my shopping life is going to be nonexistent) That my shopping search engine, but I never click and buy from there....Thank goodness.

    https://grabyourwallet.org/

  • yes yes, ya’ll!

    Speaking of the Super Bowl, I live in H Town and saw Solange last night at a free concert and it was everythang. ?

  • Yoni

    So yall wasn't going to say shit? Ok. Bet.

  • Vonn

    This is his shout out to Sandra.

  • Justlooknout
  • Justlooknout

    Ohh that great! That's nice she does things like that!!!!!!!

  • Libra80sBaby

    Uglass Jacket

  • Yoni

    Lauryn Hill made her way here last night. And from the quietness of FB, looks like she was on time. I think she's been delivert.

  • Yoni

    All I know is.....MY MAN would not be standing beside me with that jacket on. :tea:

  • Chardonnai

    FML....

  • Oliver Brady

    Says the lady who has yet to settle on a pair of winter boots?

  • yes yes, ya’ll!

    Yup, and everybody got along and sang together. It was beautiful.

  • B.Sweet Glow-up 2017
  • Lorenzo Chaps

    Yeah I saw him post this pic and I just scrolled past it. He has been stepping it up lately though. This one probably the only look I didn't like (the jacket).

    SN: I prefer seeing him in athletic attire, gray sweats, bball, shorts, etc.

  • Araminta Glissade Chaines

    Folk quick to criticize but oh-so slow to commend

  • MsPam

    Yes I thought it was too! I've seen them all over on women websites.

  • AG

    I likey

  • Oh Tommie

    I've always hated his style

  • Libra80sBaby

    Wayment... the nigguh got the matching hat on too??!!! #HOLLERING Boy stoppit

  • AG

    Jealous!

  • ReadingIsFundamental4Real

    You, me and God cause you know God dont like ugly.....

  • Libra80sBaby

    Commend her for??? doing her job...on time?

  • ReadingIsFundamental4Real

    Beside...ahead....behind....adjacent....on top....down below...no nope and nah

  • Araminta Glissade Chaines

    I had heard about New Balance. And saw some gray and pinks I wanted. Annnd they would've only been $25 cuz they were already on sale plus Arm 16 get a discount at Foot Locker. Left em right in the store - shole did. And I'm glad about it

  • ReadingIsFundamental4Real

    Agh!

  • Araminta Glissade Chaines

    Kay, so I like the jacket and I don't think it looks feminine at all and I preeshiate the way Tip made it look militant with the all-black

  • AggieMom96

    Me too

  • Tammie Reed

    I just ain't feeling men in floral prints and I don't care how much it cost! Gucci did that same print on EVERYTHING for Fall 2016. I will pass lol.

  • WackaBlocka

    lol

  • Libra80sBaby

    lmao

  • Sucker Free

    Y'all having a super bowl party? Cooking anything good you'd like to share?

    I'm making some bacon wrapped jalapenos filled with cream cheese...

    I need more yummy ideas

  • Justlooknout

    Chaps - Please for the love of puppies, cats and my yes. Please get a new gravatar.

    LMBO

  • Zeta Phi Beta 1920

    Men. With Roses.........................................................................

  • Carolina Blue

    I dont rock NB anyway so eh...

  • Whatever

    Dont nobody want a sized smedium floral lev-vuh (leather) coat for mens.

  • Justlooknout

    Im making some 4 bean chili...
    Potatoe Ham & Swiss Slider |

    ngredients
    24 Slices of deli honey ham

    6 Slices of swiss cheese, cut into fourths

    1/3 cup Mayonnaise

    1 tablespoon Poppy seeds

    1 1/2 tablespoons Dijon mustard

    1/2 cup Butter melted

    1 tablespoon Onion Powder

    1/2 teaspoon Worcestershire sauce

    2 packages (12 count) potato rolls Dinner Rolls
    Guest all ways request. I use one pan of ham and one of turkey

    Preparation
    Step 1
    Cut rolls in half and spread mayo onto 1 side of the rolls. Place a slice or two of ham and slice of swiss cheese in roll. Replace the top of the rolls and bunch them closely together into a baking dish.
    Step 2
    In a medium bowl, whisk together poppy seeds, dijon mustard, melted butter, onion powder and worcestershire sauce.
    Step 3
    Pour sauce over the rolls, just covering the tops. Cover with foil and let sit for 10 minutes.
    Step 4
    Bake at 350 degrees for 10 minutes or until cheese is melted. Uncover and cook for additional 2 minutes until tops are slightly browned and crisp. Serve warm.

  • Whatever

    Is he still selling his clothing line Ahh-Choo?

  • SummerBaby

    I actually don't mind the jacket on Tip, but on my man...nope.

  • Libra80sBaby

    LMAO

  • Fendi aka Erin Blockabitch

    Bless you. ?

  • Cam Bianchi

    Hmmm, where's his wedding band?

  • Sucker Free

    Thanks...sounds delish!

  • Fendi aka Erin Blockabitch

    I wear NB. I won't buy another pair.

    Not See's Candies?!. My mother loves their peanut butter patties. ?? I'm going to have to tell her. I was going to buy her some See's for Valentine's Day. ??

    Thank you for this.

  • hi-liter

    Auntie prolly working on this.....check out Tiny at the Shades Darker premiere. It's a toss up for me.
    https://uploads.disquscdn.com/images/623ed615ec0bfadc24eb7baec294999bbae86c540bdd4dcdf2a698af94259115.png

  • Kwamella Diquan

    Thank you!

  • Fendi aka Erin Blockabitch

    Please tell her not to do it.

  • http://www.2hilarious.com/ 2Hilarious

    Love it. It wille be cute on women wuth the roses and the embroided things!

  • Kwamella Diquan

    AHHHHHHHHHHHHHH you stewpid...LOL LMMFAO...HOLLERING too!

  • Carolina Blue

    That jacket looks like thot attire..

  • SummerBaby

    All the IG boutiques is about to replicate it.

  • Jen_no_juice

    Why do men keep wearing women's clothing

  • Chardonnai

    What the hell is this?

  • Jen_no_juice

    I like my login, I like my login, I like my login

  • Fendi aka Erin Blockabitch

    I won't throw salt on Tee's brand. I'm just a woman who doesn't like seeing a man in effeminate attire. Flowers, pink, animal prints... All a no. I don't even like when men wear earrings. The only long hair I am ok with on a man is if his hair is in dreadlocks. Even then, keep 'em neat.

  • ViolettaBliss

    Looks like my mom's jacket from the 80's....

  • Whatever

    Find something to say that is nice...I like her shoes.

  • Justlooknout

    yeah, I miss Sees..They have them here but not the same...iono need no candy anyways.

  • Fendi aka Erin Blockabitch

    That's too many things going on in one look, visually and texturally. She is giving Ariel at Magic City from neck-to-knees. "Last name Marley" on her head. And I wish Giuseppe Zanotti would ditch that shoes design. It is beyond played out.

  • TheRider

    He neva wears it!

  • Fendi aka Erin Blockabitch

    I just saw the entire list. I won't be boycotting all of those companies. If I did, I wouldn't be able to buy my toiletries and other household essentials (Bed, Bath & Beyond), nor would I have clothes and shoes (damn near every other store listed). Sorry, not sorry.

    I have an order coming from Nordstrom today. I order a lot of items from Macys. I still do Neiman on occasion. I was on the verge of ordering from Lord & Taylor. That's too much... But again, *Snoop from the Wire voice* I thank yuuuuur for the information. ?

  • http://www.Samanthagwrites.com Samantha G.

    Hmm ok...

  • Carolina Blue

    Exactly. With a matching pair of red tights or whatever theyre called.

  • Zeta Phi Beta 1920

    The top is too long for her frame & she should have her hair up.

  • Yoni

    Far away, long distance, by airway, railway, caravan, or convoy. LOL

  • Zeta Phi Beta 1920

    Wait!
    Why is this the only post at 12:12PM EST?
    @sandrarose
    sandrarose.com

  • Yoni

    IF she continues to give the ppl what THEY PAID for, then MAYBE. But, uhm, she'll be alright. LOL

  • Yoni

    Huh? I have several winter boots, just not the ones I'm looking for. Not my fault they don't have them in my size.

  • Libra80sBaby

    It's a no for me dawg

  • Libra80sBaby

    Her makeup cute

  • Libra80sBaby

    COSIGN!

  • Libra80sBaby

    in 3...2...1

  • Libra80sBaby

    Chile.....WWJD

  • Anunnaki

    Cant wait to see the skirts that will come out next, or the Heels to match their "manbag"

  • Dkwitty

    Tycoon that owes millions in taxes ?????

  • ebonics

    He was wearing a coat with butterflies on it on the Apollo the other night. Not my style at all, I dont like seeing men in flowery, butterfly stuff. I dont even wear things with butterflies on it. Reminds me of Jamie Foxx when he said hes a hard core rapper but hes glossy! haha..
    Dude up top looks like Timbaland at first glance.

  • free
  • imright

    Tip had a good interview on TBC this am????

  • i troll it like i see it

    He's growing up his style finally.

  • i troll it like i see it

    He's growing up his style finally.

  • itsjismemelly

    oohhh I luv me some T.I. sexy little man

  • DidLEESquatTho

    Me too. Him and Tiny have always needed a stylist.

  • Music lover

    The model wearing the jacket looks like Timberland just smaller and without the birthing hips, I have never seen a mans hips that wide geesh lord ham mercy he got them from his mama.

  • Araminta Glissade Chaines

    I usually dont either by these was cute tho and I wear a 6 so it made my little foot look real cute in it

  • Araminta Glissade Chaines

    YES

  • Kilroy

    That's what I said.

  • Kilroy

    No to the roses. Hell no!!

  • Dane

    No. Maybe for this new, younger, metrosexual crowd but a grown A man better not even think of approaching me wearing flowers on their clothes, hats, or hair.

  • Lorenzo Chaps

    LOLOLOLOLOLOLOLOL. Done. It's long overdue, I must admit.

  • Justlooknout

    Thanks???

  • SuggaB

    oh don't forget the "blouses".

  • BOSS

    NOT!

  • Mister Fantastic

    That snitch wearing that fluffy jacket. Coming here to H-Town to WATCH because no promoter (local or nationally) would book him. Hell, Jeezy had to hop on to Drake's Ballet because no one is looking for these clowns!

    H-Town lit this week!

  • Lisa daniels

    My old boss a white guy had child barring hips like he 5 kids. Didn't have but two and his wife slim and just had a baby

  • Lisa daniels

    Ask Michael jackson and Prince

  • DrainDaSwamp

    Don't come to our town! He's too controversial!

  • DrainDaSwamp

    She had so much mix match stuff on, I got dizzy! Hair was a complete mess!

  • DrainDaSwamp

    They're GA country

  • Jussjess25

    The jacket is wack !