Jermaine Jackson and his longtime girlfriend Maday Velázquez posed on the red carpet at the 70th Annual Cannes Film Festival in Cannes, France Wednesday. The 61-year-old Gary Indiana native has been dating 23-year-old Velázquez since before his estranged wife, Halima Rashid, filed for divorce in 2016.

The beautiful couple looked like they stepped out of the pages of a romantic fairytale.

Jackson couldn't stop grinning as his beautiful girlfriend turned this way and that way for the photogs lining the red carpet. But she wasn't amused when the confused photogs yelled out Halima's name.

I will update this post when I find out who designed her gorgeous gown.

Photos by Chris Jackson/Getty Images

  • NYTimes#1Bestseller

    She should tell him how awful his hair looks.???

  • Passion

    What the heck does Jermaine have in his hair, and what's wrong with his skin? Ugh

  • stav

    That Cinderella knockoff gown is far from gorgeous , no need to update the designer!

  • L.T.L. Since 2007

    Come on Jermaine, stop playing!!! Take this brush and do something with that shyt on your head.

    .
    https://uploads.disquscdn.com/images/741766fdb85123298029a0dd277cae1fb1c53e83330178c6729afe748851afed.gif

  • Keisha Hannah

    That hair mane lol

  • stav

    If she told him that, she wouldn't be in Cannes, and that's ALL it's about!

  • Guess Who
  • Tea??

    Sad thing is he wouldn't be a bad looking older man if he didn't look like one of those clay figurines my mom used to collect when I was a kid ??

  • Vegas1989

    He gave a shot out to Sharpie and the company that makes the shoe polish. I can't think of name right now. I should now it because I had to shine my boots everyday in the Army....LOL

  • Vegas1989

    She doesn't look happy with him kissing her on the cheek...this is too funny and I want to know what is he cheesing and laughing at?.....LOL

  • Vegas1989

    This is too funny!

  • Vegas1989

    I agree. She is wearing on of the Disney Princess dress....LOL....She got it at Party City.....LOL

  • Blaque Mahogany

    She looks young enough to be his granddaughter and there is no chemistry there. At least I know where his monthly allowance is going...

  • Justlooknout
  • stav

    Right ! Like they dressed in Disney theme.

  • Justlooknout

    What up LTL.

    BAWWWHHAAAA

  • LibraGirlonly

    So mother Jackson paid for that dress?

  • Jahnée Gill Mr.Eddie Murphy

    He got money for rake combs, shoe polish in the color " hot tar" and extra strength holding gel. BUT none for a dermatologist?

  • NYTimes#1Bestseller

    Lol true

  • YellowSauce

    whomever does jermaine's hair HATES the jacksons ... I just wanted to point that out ... Oh AND he has no real friends ...SOMEBODY should have stopped him BEFORE he left the house ... like bruh and are they supposed to be beauty and the beast ? or something ....

  • Jahnée Gill Mr.Eddie Murphy
  • Darkchild

    Jermaine's skin looks like beef jerky. Geesh

  • YellowSauce

    noooooooooooooooooooooooooo

  • bhavana

    He's been wearing his hair like that for years. I wonder if people have told him how hideous he looks and he disagrees. The hair makes his already oily face look worse!

  • Ni Ni

    The California raisin figurine?

  • Fred G sanford

    This is a perfect example, as long as you dough you in the doe (door)

  • jazmine

    So is that like one big relaxer scab?

  • jazmine

    I just wanna vomit for her like my god how you let him touch you? ? ?

  • H-Town Girl

    Do you really think ANYBODY on God's green earth will claim to be Jermain Jackson's hair stylist.....Really Yellow Sauce??!

  • H-Town Girl

    STTTTOOOPPPP Jahnee!!!!!!!!!!!!!

  • stav

    "Hot Tar" I'm crying!

  • kimberly

    Jermaine Jackson looks a old hot freaking mess. Looking like this young lady grand pappy.

  • Renay Peters

    He looks like a human reptile with a SCRAGEDY ARSE PLASTIC HAIR!

  • morenYAHdelsur

    I can't stand you ???

  • morenYAHdelsur

    He looks like a damn fool ?

  • casiepriest33

    She's the real mvp to let him lay on her! She deserves every penny!

  • Connie

    First he needs some extra strength oxy laundry detergent to get that shyt out!

  • http://batman-news.com Roderick2011

    Wait a minute.
    She's like don't touch me with those lips in the first pic.

    Lord this dude's skin is peeling like cheap paint.

  • Enoughsaid2020

    Beauty is in the eye of the beholder. Lol.

  • Hugga Bunch

    Jermaine needs to cut the s***!

  • Rayne

    Does he comb backwards or forwards? THIS Is a lil confusing ?

  • Lorenzo Chaps

    He wears his hair like that for why? It's exhausting to see, so I couldn't imagine the daily maintenance of rocking 3 hairstyles at the same that's sharpie painted. He's so brave.

  • Ni Ni

    I wonder where he get that hairstyle from. Oh well he clearly likes it. I guess he sees it as his signature style.

  • Please Stop The Madness

    Find out why he still dressing like he on the 1984-85 Victory Tour too while you looking for her dress designer.

    Nigga dressed like he about to bust out with "Can You Feel It" at annnnnny moment

  • Please Stop The Madness

    Both

  • Diva_woman

    I can't tell if he combs that hair on the side frontwards or backwards....hmmm

  • Wile E. Coli

    Mayday at the Wax Museum.
    I sometimes miss the older low resolution cameras.

  • hottlanta

    He took all the Dippity Do off the shelf from the 70's and stockpiled it for himself. Seems like he hangs around at the baby nursery in the hospital looking for a mate. I wonder does she smell BenGay each time he gets romantic with her. I bet those white pillowcases have some helluva black stains every morning when he wakes up..

  • hottlanta

    Yeah this HD shows everything. We need to go back to the Polaroid days where we had to shake it until the picture develop.

  • V Dubb

    What in the Sharpie is that....you had to get the pic with the hairline didn't you Sandra?!?!?! Bwahahahahahahaha

  • hottlanta

    I know, it makes my skin crawl to even think about what his nuts and eggplant looks out.

  • V Dubb

    That or black shoe polish..it gets more area at a time

  • Please Stop The Madness
  • Rayne

    Lol it looks like it

  • Bam Bam Li

    He's making me feel sick lol ?

  • Yetunde

    Nobody has a hairline like that. What is he trying to achieve with this look?

  • hottlanta

    When I see this picture I hear the sound of a creaky door opening for a Halloween movie. I usually like to have the lights on when I am knocking boots. With him I will have black curtains all over the house. He would never know the difference between daylight and nighttime. Every time he gets up I would say baby the sun hasn't come up yet, let's go back to sleep.

  • the guest

    I can't figure it out. His hair is completely illogical. I'm trying to figure out if its a pasted on look to cover baldness but it looks like its his own hair with paint over it.

  • hottlanta

    See that comment right there is the reason why black woman don't have no man. Yall toooooooooo picky. If yall lowered your dress standards for men you won't be by yourself.

  • V Dubb

    Bwahahahahahahahahaha.....damno lights!!!!! Shame shame!! He seriously looks a mess tho.....and she is into that? Lawd

  • Alwayshonest

    No tea
    No shade
    But why them young girls look my age though? She's 23 only? How? Smh
    Jermaine you know better
    Youth thieving @$$

  • Liah

    SMH....

  • Torae

    The things people do and the people they screw for a little money and fame???

  • Jen_no_juice

    The beautiful couple looked like they stepped out of the pages of a romantic fairytale.
    -------------------
    He looks like he just got out the fire and ain't cool off before he started melting. She looks like Rita Ora sister that works at Disney.... but that body language!!!!

  • hottlanta

    In a case like this I will be a booty call. Hit it, quit it, write a check and go. Nobody gotta see me, we good, BYE see ya later boo.

  • Jen_no_juice

    Not sure who looks like they're suffering more. This lady or Mrs. Trump

  • Petty Rubble
  • Petty Rubble

    We didn't deserve this

  • YellowSauce

    haaaaaaaaaaaaaaaa

  • YellowSauce

    lol

  • YellowSauce

    straight oil slick

  • hottlanta

    I will have the lowest light bill ever. He will be a mole if he had to ever see the daylight.

  • Guess Who

    What type of solvent does he use to wash his painted up dome?
    Acetone? Paint thinner? WTF is really going on and why ain't he realized he looks a damn fool? His friends and family AINT SHIT. They should have been told this claymation looking freak he looks a damn mess, hold him down and submerged him in a cleaning solution!

  • V Dubb

    #casket bwahahahahaha

  • Miami8981

    How much of his mama's money does Jermaine spend to have his hair painted on everyday? Just wondering out loud. Ninja should be ashamed of himself having his mama financial support him at 61 y/o of age. Get a damn job.

  • queentomyking

    Soooo.... did anyone zoom in on this so called "hair" Mr. Jackson has on his head.... looks like black plaster.... ???

  • NaeNay

    He looks hideous.

  • Cheese eggs

    Melania trump is her hero......

  • 2telldatruth

    Looks like Michael's money is being put to good use with this one. Looks like she comes from good stock.

  • 2telldatruth

    Answer: None of his mama's money goes to support this fuckery. Michael's money.

  • Junkanoo

    I would want someone to fall in love with me not money or fame she's using his dumb ass he looks ridiculous with the dyed jet black hair and wrinkled skin. I would have to get drunk every time he wanted to crawl on top of me to do his business and blow jobs would be a no no

  • CCW47

    Why does he look like the tin man from the wiz!!! She must be really poor to be with him and have relations. How long can she keep this up.

  • http://ivyleaguelove.tumblr.com/ Applebootay

    why was he even there?

  • mzmystic

    Ruining my childhood movie one can of black shoe polish at a time ?? https://uploads.disquscdn.com/images/cb4695a02e75eda4e82259ac498c23b11df10de12bba879bf2a2b04208092d3f.jpg

  • http://ivyleaguelove.tumblr.com/ Applebootay

    I would have to be Bill Cosbied......every time...

  • CCW47

    ewl, I think he ties it up.

  • Anunnaki

    I was wondering the same thing, she can get a baller they real easy, or find a Rapper, most have no morals, I mean they do make IG thots famous for Plastic Azz and ****shrugs***

  • SingleGalCrazyWorld

    Beauty and the Beast...

  • Anunnaki

    great puccy Managment..lol

  • CCW47

    Man I just said that is what he looks like now.

  • GuestSTAR

    LMAO!!!!

  • CCW47

    She is looking to become famous that all she wants exposure.

  • Ain’t Misbehavin

    First of all, why is he dressed like captain crunch!? What in the hoodtale is going on with this duo?

  • Anunnaki

    I hate chu 4 that...lmaooooooo Stop

  • Anunnaki

    yall are crazy as helll...lmaooo

  • You already know ?

    Literally ??????

  • Lunnty

    Thassit!!!

  • Ain’t Misbehavin

    wtf is wrong w Wendell here?

  • Yen Chantress

    I like Jermaine, its just, the hair is distracting. That one guy in Atlanta could really hook him up! The one who does the pieces. Jermaine has some really good genes that he should rejuvenate. No disrespect Mr. Jackson.<3

  • 2telldatruth

    Yeah, except on this particular trick night he decides he wants to spend EXTRA since he's been getting that 100K a month from Michael's fortune. You like yeah ok because I need to upgrade a few things myself and stash some cash, whatever, whatever! Lawd and behold he took yo azz to a Red Carpet Event! Now look at ya azz looking stunned and shocked! Knowing that little extra cash you just made cost you big time because ya stock just CRASHED!!!!!LOL!

  • Allergic2dumbstuff

    Wendy should neva eva cry. On the other hand, when am I going to learn to stop being so nosy and stop clicking on stuff? Between Jermaine's magic marker hair and Wendy crying, I'm traumatized. smh *logging off*

  • Ain’t Misbehavin

    He need to ask Jock where he got his lacefront from!

  • Ain’t Misbehavin

    I'm ashamed for her! I would be so embarrassed to be seen with him!

  • hottlanta

    Told ya I am a good whore. Nobody needs to know we are together but me and my bank account. You think Imma run to the press and mess up my money. No ma'am. Do you boo. If he dies I wouldn't even show up at the funeral trying to start some drama. I would be going to an exotic vacation on a villa to get over you.

  • klwbaby

    She is probably thinking 'I hope this fool don't get any of that car oil on my face or dress'......

  • hottlanta

    More like Courtney Love. Being Bill Cosbied drug ain't strong enough.

  • Junkanoo

    What she crying bout someone finally told her she looks like a horse in drag

  • Mrs. ??????????

    Looking at Jermaine makes my stomach churn.

  • Please Stop The Madness

    Is this for real?

  • Miami8981

    Now that's funny!

  • Miami8981

    I am in tears that is soooo funny! But it's so him. I needed that comic relief.

  • hottlanta

    I wouldn't care as long as we have an understanding and I get mine's. No more than a married woman looking stunned and shock that her husband has moved onto someone else and her stocked has CRASHED.

  • Malcom Flex

    I just came back from a BM page on FB where they bash BW for swirling, like dogs. Funny, BM outpace BW swirling 24% to 12% percent. So let me say what one of those fake azz hoteps say about BW: he's a "bedwenching sellout giving his money to massa!"

  • Miami8981

    Correction. You're right.

  • Malcom Flex

    Another non black woman playing a thirsty insecure black male and whats worse is Mikes/Mrs.Jackson's money is going to support that ho.

  • Tee Tee

    I'd be a horrible gold digger because I refuse to sleep with a man that has to remove his make-up and remove the spray paint from his head before bed, I just can't! She is better than me. His face looks like it hurts.

  • stav

    I said the same thing , looking like reject Disney characters!

  • stav

    Excellent question!

  • Dahl

    That stuff looks like he used an old, gooked-up mascara wand to fill in his sides. This is obviously about money and exposure. If I were her and had to pick a Jackson, I'd go for the real cat zaddy, Jackie, ijs...

  • Julia Lyons

    The only thing I am upset about in this world is Jermaine's Lee Press On Hair????

  • Tammie Reed

    Jermaine Jackson hair is VERY disturbing to me and who in his camp is telling him that hairstyle is ok? I want to hand him my daughter's business card so bad, in Jesus name! LOL!

  • Lady_Elle

    OMG... I just choked on my drink. Captain Crunch??? rofl

  • dontgetblocked

    Sigh. Where do I start? His wife just left him last year, so this chick is not a long time girlfriend. She might be a long time sidepiece. He's got children old enough to be her father and he's old enough to be her grandfather. Her goals are low if she beds down an old broke man who has spray painted on hair and fathered children who are brother-cousins. Yuck. She must be desperate. Furthermore...just look at that man's leather skin.

  • Lady_Elle

    Jermaine goes fishing in the same pond... over and over.
    ALWAYS a Hispanic woman. In fact they all look similar.

  • Lady_Elle

    She is 23... that is not very old. She is getting $$$... after all he doesn't take care of his kids.
    We just found out his mother provides approximately 30k per month to him.
    This young woman has nothing to lose. Maybe some messed up outfits from the shoe polish hair...

  • hottlanta

    It's greater in Decatur. They can hook him up.

  • dontgetblocked

    The last one was a rich Arab. He's going to miss her money.

  • dontgetblocked

    Did you ever watch the Wife Swap episode with him? His soon to be ex was rich and kept him a nice lifestlye. 30k a month is not enough for him. I'm pretty sure a good chunk goes for child support.

  • Faux Gibbler

    Jermaine and that hair!!

  • IamAllnatural

    I'm so disturbed a

  • Notatall

    Wow, his skin looks like genuine leather.

  • Faux Gibbler

    I can't point it out but something is wrong with his hair.

  • https://twitter.com/Chicagowise Chicagowise

    Jermaine looks like a 900 year old vampire from Brooklyn... or Gary, Indiana. ?

  • Gingertee

    she was Arab but I don't think she was rich

  • https://twitter.com/Chicagowise Chicagowise

    The kind you find in luxury cars or on cheap shoes?

  • Gingertee

    Jermaine had bad skin as a teen but not like this. Something happened to him that left a scar and bruising but I can't remember what it was

  • https://twitter.com/Chicagowise Chicagowise

    It looks like poorly installed carpeting.

  • ThisIsWhat40LooksLike

    Yes, like a vintage Coach bag from back I the day!!

  • IamAllnatural

    Peanut butter leather seats

  • MsPam

    Michael is rolling over in his grave!

  • IamAllnatural

    I don't know why because his whole family been weird since the 80's!

  • Sexy CJ
  • Daffany Rose-Gilbert

    You stupid lol

  • IamAllnatural
  • suganspice68

    Jermaine's old ass looks ridiculous being with that young 23 year old woman.

  • suganspice68

    I guess that black wax on his head is hiding his gray hair well.

  • Renee Bee

    Misconduct! Flag on the mf play!!!
    1,000 demerits for you, Mr. Jackson!

  • suganspice68

    That girl is only with Jermaine because he is a Jackson,plus she probably think that he may have some of Michael's money.

  • Tena

    Her parents have to be extremely disappointed for her to be dating this geriatric grease ball. I would have to double bag his face to sleep with him. And it wouldn't be paper.

  • suganspice68

    She may get pregnant next.

  • Renee Bee

    Girl you about to make me dig in the back of my closet for that old Coach bag. Just a touch of leather renew and I am back in business. Lol.

  • suganspice68

    Exactly!

  • Mojo2

    That is some leathery looking skin! God lord, the hair??

  • suganspice68

    Even after awhile,the paper bag over his face would stop working

  • Messenger

    Everybody dogging Jermaine... But what does this picture say about the person he is with? He's not the unhappy one...

  • Petty White

    Michael...the hand wave...the face...I die!

  • Vonn

    What's wrong with Jermaine's skin? Hope his peter doesn't look like that. Melting wax.

  • pynkrose407

    His edges and hair look dyed and like it has been drawn in...she is pretty lady

  • Malcom Flex

    It says he's another low self esteem black male getting played for his money. She'll be dumping him for a more wealthy white man or is cheating behind his back.

  • Malcom Flex

    LOL

  • Malcom Flex

    He's getting played. Some males are dumb that way.

  • Sexy CJ

    Lol......Me 2.......A Thousand Deaths !!!......

  • Pamela

    I love you Michael. RIP

  • Sexy CJ

    I Feel U... Ms. Pamela..........

  • Miami8981

    Umm, I saw an old episode of Bonanza today and I'd just as soon date Hoss Cartwright or little Joe or maybe even Ben Cartwright's old ass before I'd let Jermaine smash. I don't need a Midas oil change right now boo. I'm good.

  • Michelle

    I literally LAUGHED OUT LOUD ????

  • FallenOne

    The look on her face says everything

  • growingviolet

    What in the California Raisin hell is wrong with this man's skin? It looks like he's been partially melted.

  • http://suzar.com/BOTW/BOTW-ch1d-pages7-8.html Staci Elle

    Yuck! She's earning every penny

  • TeeTee

    I think its mascara or the old shoe shine my grandpa use to use... look at it!

  • TeeTee

    he don't care - he smashing! He getting his and she getting hers... she waiting on that big payday.

  • Jeanine McNeal

    A Grimm's Fairy Tale...

  • Anunnaki

    I really believe you too, thats the sad part...lmaooo u to much hunny

  • Malcom Flex

    When they get too much botox and fillers they can't express normally. Kim Trashcan is the same way she cries she looks phony eyebrows can't rise naturally. Thats why lots of plastic surgery victims are unhappy their emotions can't be read by others due to their voluntary disfigurment.

  • AJ

    I see they went with the Beauty and the Beast theme. Looks like Disney designed that dress.

  • Angela Winbush

    The Beautiful Couple??? Sandra play waaaaaay too much!!!

  • Angela Winbush

    His skin looks like a worn out leather shoe...uggh!!!

  • http://worldstarhiphop.com/ The Dutchess
  • Shanese

    ???

  • guest

    He's disgusting!

  • Stan4NoOne

    What in the Lego Helmet Playland is that???

  • rachel

    His pillows and sheets must be nasty...

  • INDUSTRY GURU

    You have to take your time and really look closely at his hair. ZOOM in on the first pic there is thick black substance that is caked on in large clumps like black cake mix or black play dough. In the back of his head it has clumped up and is beaded up like pieces of sand stuck to the strands of hair, there is also white link and random pieces of dirt all mixed in the entire mess. There is no way she does not see all of this. You can tell it has not been washed and must smell like old rotten dreads.

    Boy you women can sure fake it, for some dollars.

  • Justlooknout

    As poster.on the blog for years. These are the best comments ever

  • INDUSTRY GURU
  • deadellamore

    His skin looks horrible! ?

  • INDUSTRY GURU
  • abby500

    Tar Head

  • yallcrazy

    That chic got a strong will to live. She has to be homeless cause no way in hell would I let all that gel and cake makeup near me

  • abby500

    He looks awful

  • yallcrazy

    ??

  • INDUSTRY GURU

    Not photo shopped....something is very clearly wrong. Severe mental illness.

    https://uploads.disquscdn.com/images/a4b8548dace7b55c0b3cc348f59010f7de4cbf1c910037356e307e585bdaf828.jpg

  • yallcrazy

    She probably be drunk then a mf or popping them molly things to mess with him

  • INDUSTRY GURU

    Yeah right, lol lol ...you be like oh jermaine I just love your hair.

  • Quitedeliteful

    I wonder what happens if you try to run your fingers through Jermaine's hair...?

  • Quitedeliteful

    ???

  • Quitedeliteful

    All that stuff on his hair probably irritates his skin...

  • Quitedeliteful

    Cold Cold COLD ???

  • Quitedeliteful

    ???

  • Quitedeliteful

    ???

  • Quitedeliteful

    ???

  • Quitedeliteful

    ???

  • Quitedeliteful

    ???

  • Quitedeliteful

    You got me cryin over here! ???

  • Quitedeliteful

    I was shocked to read she was only 23...

  • Olga Summer

    I guess anything for a come up...right???

  • hottlanta

    Too much technology out there now gotta be careful whoring. Women be putting tracking devices on cars, checking their phones and google map will give directions to your home short cuts and pictures. Technology put a damper on my whoring style. I have seen enough Fatal Attraction child to see what tricks folks are up to. I tell men all the time women are better cheaters because we don't want nobody to know. We take our booty calls way cross town while when a man cheats he wants everybody to know. He will bring his side piece to the same spot where all his friends hang out.

  • hottlanta

    Need to have an ambulance outside if you do. Better keep that Obamacare up to date. Then your hand would look like thick,black coal sludge.

  • Quitedeliteful

    I'm sure I end up with eczema or leprosy or something!!!

  • Enoughsaid2020

    LOL!

  • Melissaisasnob

    KIWI

  • Hell_On_Heelz

    CTFU???

  • Hell_On_Heelz

    Jermaine Jackson needs EVERY INCH of his ass beat!

  • leapyearpisces

    You go get some acetone fingernail polish remover. Isn't that what you do when your fingers get stuck with Krazy Glue? :-)

  • Shanese

    I came to laugh at the comments and surely talk didn't disappoint. Skin looking like a brown leather seafood and hair looking artificial like he uses car oil to slick it up lmaooo a mess

  • BOSS

    It got to be the MONEY ?because he ? looks a HOT A?? F?CKING MESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • BOSS

    AGREED!

  • BOSS

    Lol ?

  • BOSS

    Lol ? ?

  • Shanese

    I can't

  • Miami8981

    I forgot. People are now hiring people to date and/or marry them for publicity like Mariah Carey did with her dancer to try to keep them relevant and in the news. It's obviously a new job classification that the unemployment office recognizes. Escort for money. Hey, if that's all you're qualified to do than get that check.

  • testtee

    He must have that pee..nis... Action.. Lol

  • growingviolet

    LMAO. Yeah, something's not right with Jermaine. Do y'all see that pink lip gloss? And that painted on black shoe polish hair?

  • Cali

    You mean Mi..chae..l's..$$$

  • Cali

    She looks grossed out like shes phucking a man her fathers age for cash.

  • Cali

    He's not bad looking here, but now...

  • Coco

    Lol, right! And this one doesn't seem rich enough for gold digging? She's really just sleeping with a nasty looking old man.

  • Shira Harding-James

    I can not do this you guys!

  • Shira Harding-James

    OMG! And his pillow cases are probably silk with the olive oil in it

  • Shira Harding-James

    You will pull back a splinter...hair hard as wood!

  • Vonn

    You can't run your fingers through that shellacked helmet. The whole hair piece would come off.

  • TwitterFingerz

    Why is she not being honest with him about that hair and foundation? Is that Rock Solid Permanent Gel? It gets worse with every photo.

  • Coy little wink

    His whole presentation is TRAGIC...looking like tin man from the Wiz...

    That bish must stay higher than a kite how else can she stand the sight of him?

  • Faithz

    Lawd what is going on with his skin and his hair.

  • Faithz

    His hair look like it has been painted on with a brush.

  • NYTimes#1Bestseller

    THIS!

  • Deblicious

    His face looks like leather! Uggh!!!

  • Renee26

    Thanks for the morning laugh!!

  • Renee26

    Well she is lol

  • WutizaGRANNY!

    Wwwwhats KIIILLING me is the Bigen sides with the cut in waves..I can't even ENGLISH how he thought this look is still in..He is like bet money this style is coming back..flasher bud..It never was here..wait..Sandra use to freeze curl so maybe both of them thinkin..nehmind... https://uploads.disquscdn.com/images/7608af960cac614b2c0789f1e9a946553adab96c803ae8ec9c1a16fbbba052d3.gif

  • Rhyme and Reason

    Celebrities are the most delusional individuals on the planet, they truly lack self-awareness, a reality check! Jermaine could turn this really, really bad look around! This dye job and slick do has to go, going bald might be even better than this or an afro might work!

  • Coy little wink

    Bald is sexy...more men should try it ?

  • Hill Candy

    His face look like leather.

  • Starsky Willows

    That's from all the hours of sessions of lazer hair removal and electrolysis. Lots of trans women have this skin.

  • Nikki Minor

    I swear I was thinking the same thing.

  • Hill Candy

    His stylist/barber don't care either. Barber just making those coins.

  • YES I SAID IT…

    Jermaine looks a hot mess and it's such a shame what some pretty young ladies would do for some change and some fame. This dude looks casket ready and she's sleeping with him as if she's winning when u know good and well she is not happy or in love with him.

    But whatever, it's not my life, or my soul, or my p**m p**m that I'm giving up by sleeping with an old play-doh looking man for a come up.

  • Ro

    LOL She looks just as old as him! but she is beautiful

  • Ro

    lol

  • Ro

    Lol

  • Ro

    lol EWWW!

  • YES I SAID IT…

    I love your meme lol! RIP MJ!!!!

  • Tee Tee

    lol

  • datATLboi

    SOOOOOOO GROSS....that Wrinkly body all over her...

  • tt

    she's not that into him

  • blackbutter63

    What in clay-mation hell is wrong with Jermaine's hair? Is his hairline filled in with a Sharpie and black shoe polish? Not to mention that the concrete gel he has on top! Let it go bruh. No way I would step out with him.

  • Queen of EVERYTHING

    Looking like Disney on Ice. Jermaine needs microdermabrasion and a chemical peel STAT!

  • Mr.LeBrickJames

    That's the thing about "celebrities" . The people around them dont want to tell them the truth, or they'll get cut off from the money flow. Safer to just keep their mouths shut.

  • Mr.LeBrickJames

    Wow. If I had a 23 year old daughter who was dating a 61 year old dude, I think I'd have a big problem with that.
    Not a good look for Jermaine.

  • Mr.LeBrickJames

    Nah, he's probably just got that bank account action... and a stash of Viagra on the side.

  • hottlanta

    Glad I am a physical chick when I see a man I judge him on his physical appearance. I ain't got time to get through all of that Dippity Do to get to see what his spirit is like. Some might say he is a nice guy. Nice guys don't to that to themselves. Jermaine is suffering from "I used to be fine syndrome". He still see's himself in the mirror as what he used to be instead of what he truly is now.

  • http://KeyaunaChantel.com/ KeyaunaChantel

    Illogical tho?!?! LMAO

  • ViolettaBliss

    Ugghh what and who gold diggers and fame seekers will do for that chedda! I wouldn't do him with some elses vag.

  • Jessica

    Zero chemistry.

  • Ro

    lol

  • Malcom Flex

    Smashing HAHAHA I bet his peen don't even get hard anymore all the surgery and drugs he's on.

  • Genia

    the beautiful couple? Real question: does this woman-child really like this old dusty man breathing on her youth and leaving ink spots on her Dora The Explorer 400 thread count sheets?

  • Quitedeliteful

    On a windy day all type of stuff ends up in his hair! I betcha birds try to use it as a nest....

  • 19awesomegrl97

    OMG he looks horrible & u can tell she is so not into him

  • Quitedeliteful

    LOLLOLLOL!!!!!!!!

  • 19awesomegrl97

    LOL

  • Quitedeliteful

    LOLLOLLOL!!!! It'd probably take your skin off too!

  • Quitedeliteful

    Maybe he's tryna be 'original'....

  • Fiona

    I have so much to say, but his hair and the look on her face and her body language says it all.

  • Lucy

    This is one creepy looking couple.

  • Dowoop

    Is it just me or does he need to draw his hair on better?

  • free

    she don't love him...

  • free

    i would love to wash that head with some seabreeze and scrub that scalp but can you imagine what would be in your nails after you scrub that shyt?

  • Queen of EVERYTHING

    I just threw up a lil bit in my mouth ?

  • Vonn

    Jermaine & his mane has gotta go.

  • parisjok

    how in the world did she stay married to this childish fool that long. well, at least she did finally get out

  • Drea982

    What in the flammable hell is this? It looks like he using car oil in his hair. 23 years old? BLEH! He looks like a wax figure. What does he ask for when he gets his hair done?

  • BaybeK8s

    Jermaine's hair looks like squid ink colored dry ramen noodles.

  • what?why

    Hair and his skin - where's his family to tell him how to correct?

  • Chaseboogie The Prince

    No matter what anyone says, Jermaine Jackson got some serious game. He's broke, crazy hair, wears make up, but he always has a beautiful woman on his arm.

  • noireyblanca

    I bet his bed sheets are f'd up!!!! I wonder if she grabs his hair during sex?? Ewww?

  • tintin

    is black skin supposed to look like that???

  • Simply Stephanie

    He looks like a black ken doll that was left on the radiator

  • biggiejax

    Jermaine looks like Thurgood from the PJ's......smdh

  • MrTomalu .

    The usual.

  • BacktolurkingIgo

    What some will do for 14:59 and money.

  • annanycholle

    Wavy sides curly fro.- Heard it on the Steve Harvey Morning Show Jay Anthony Brown wrote an entire song dedicated to his hair. Lmao!!!!!

  • R in NYC

    This greasy head, pocked face man running around with a woman more than half his age skinning and grinning like the Cheshire cat.......He better be glad his estranged wife didn't put him six feet under for cheating.

  • kitttykatlady

    Ugh dont kiss me look????

  • KimJongTrill.

    Face wise he isn't a bad looking guy. It's just that he has so much else going on that it distracts you from that. This man gone bigen crazy

  • AQUEEN

    Wow...

  • Evillene

    She's significantly younger than his oldest children. He was handsome...once upon a time.

  • Lolalao

    His skin is horrible.

  • stanhope

    That is the ugliest negro on earth with that claymation face and apinted on, dare I call it, hair. Who would lay with that?

  • stanhope

    Girl when dinosaurs walked the earth LOL

  • suganspice68

    LOL!!!

  • Zeta Phi Beta 1920

    Yeah, we all know Jermaine is on the Dopamine High!

  • suganspice68

    LOL!!!!!

  • suganspice68

    LMAO!!!!!

  • suganspice68

    He look better there

  • Carlos Russe

    I know better than anybody all story and this man if we as society can call him like that. He is I Liar. And my name is Carlos Russe,Maday Velazquez Gutierrez ex. A respectful men respect other people life. mvcr.hollywood@gmail.com

  • interestingconcept1

    LOL, yeah he does, lol

  • Tlowe89

    She probably gets paid each time he touches her

  • B.Loveitt

    Actually being a Jackson...The start of it can't hurt either. They know money is there somewhere because of MJ, Mother has/had custody and receives big checks. Katherine has been paying Jermaine, Rebbie, Randy and Latoya monthly for nothing.

    Just to be a part of it all, maybe even white a book about life after Mj. It's not him, the environment, what she sees etc is the game, not Jermaine. Hell Mj paid for this trip.

  • Shanese

    Honestly.. I can't

  • TheWildChild

    Damn, is this girl on the 'come up' or just partially blind ? Her home life must be a struggle. ???

  • OrchidJones-Got Dat Job

    This is one great close up...you can actually see the burnt Ramen Noodles up close on his scalp...
    Oh, and not forgetting how unhappy she looks by the wrinkles in her forehead....totally HD Sandra!

  • 4RGSpot

    Eeewh, his face looks like it's melting and hair looks painted on.

  • http://sandrarose.com SandraRose

    The lens that took this picture was definitely top of the line Nikon or Canon.

  • Ms. JUceeee BaaayBae

    He's the uncle who makes his own concoctions of stuff... that baby oil mixed in with lotion and a spray of cologne in the hand... for the hair tho... it's black ampro hair gel, mixed in with a full bottle of bonding glue for that plastic look, mixed in with Dax wave and groom... with a drop of Jamaican cologne oil...scent of choice... "Black Sexy"

  • Miss Love

    Who ever went along with this madness & did this for him needs to be shot!

  • Faux Gibbler

    My reactions
    ???????

  • BOSS

    Lol ?

  • nich

    I simply cannot!

  • KEKE

    Beauty and the Beast.

  • Shay

    His face looks like a Wilson's Leather Jacket ?

  • Vikki

    He looks like the tin man in the wiz ?

  • ??LordHell2TheNaw??

    He looks like a piece of bacon!

  • Genia W-m

    What in the world happened to his skin? I can't imagine what he'll look like in 10 yrs! Halima used to wait on him like a slave. I saw them on Wife Swap. She tied his shoes, dressed him, pumped gas for him because he was paranoid about the germs on the handle, etc. When the police were called last year she said he spit in her face! She bit him afterwards. I think he spit on her because she caught him cheating. I'll bet it was with this girlfriend too. JJ is like his father Joe, no integrity there. That's probably why he got a baby this time. He can mold her.

    I watched the Jackson brother's reality show a few years ago. JJ was so selfish, narcissistic and arrogant towards his brothers too. Randy refused to do the show because he wanted to be no where near JJ because of Jermaine marrying his ex and having children by her. Every time JJ gets in court for child support he cries poverty yet drives a Bentley! Karma is in his future for real. He took lessons from his father. I just read where his mother gives him $12,000/month to live on. Wasting Michael's money.

  • Genia W-m

    And after MJ's death his close friends said that's why he kept his distance from his mooching family. I can only imagine the incessant begging. All of Jermaine's minor children (and their mother) were living with his mother. She moved out but still pays for their upkeep. This is how Jermaine continues to say his kids are being financially supported. His parents crippled him.

  • Sistergirl

    She is gorgeous! Wow

  • http://WWW.REVERBNATION.COM/BVAX BVAX

    This is so much yuck. It's got to be the equivalent of picking up a $100 bill that has a pile of shit on top it.

  • Shira Harding-James

    I'm sorry lmbo

  • Toni ToniToni

    LMAO! Agreed. Every Inch for sure. LAWD. His effery with it ALL is too much.

  • Toni ToniToni

    But WAYMENT. She is 23 though?
    She looks much older for some reason.

    if he happy, I GUEEEESSSSSSSSS!

    I guess it how she can get it...

    I bet HE EFFS up some dang Pillow cases. Lawd!!! No White Sheets please.

  • ZRoJoTheLezBeyond

    Serious question... Do you by chance know what's wrong with his hair? I'm sure I'm not the only one that's been wondering this. It does not look natural at all and he has too much money to walk around looking like this. This makes no sense why someone in his position wouldn't be able to afford a top of the line hair treatment or wig, something.

  • Phil

    Apparent yes since a black person has that skin.

  • Phil

    Where did you read that Randy did not want to do the Unity Tour because of Jermaine? I thought those two were over the woman-thing (Jermaine was previously married to Randy's ex and both brothers have kids with her). Yes, Jermaine is a whore. However, many male celebs are... Just look at rock stars. Women dating guys like him need to be cognizant of that. Jermaine and Michael were close during the Jackson 5, but not much afterwards. However, Jermaine was trying to sell a book.. There is the truth, and there is the story you tell fans to keep them happy. That is how Hollywood works.

  • Phil

    This is expected when one brother is a billionaire and the other brothers just exist. You probably would do what Jermaine does too if you had a brother whose residence can technically be a city (zoo, movie theater, artificial mountain, etc )

  • Phil

    So? When the lust from his fame (and yes Jermaine has some fame) wears off; she knows what to do.

  • Phil

    For Joe Blow across the street; yeah. For someone with his family name, you probably would jump for joy like a little girl that just found a black card in a mall.

  • Phil

    And here is a medal...

  • Phil

    Try using a time-machine to go to the 1980's and while there, get Jheri curl and move your fingers through it.

  • Phil

    Have you ever had a guy hump you that even has nearly as much of Jermaine's low-level of popularity? Stop haggling a chick hustling with what she can get- which is better than your best. The girl is trying to move up.

  • Phil

    Yeah, she is way better than you. She is doing what you won't so is getting what you can't.

  • Tee Tee

    I make my OWN money, OWN my OWN company. I don't have to sleep with an old man to get what I want. I am a self made woman. I OWN everything I have from my home to my vehicles. She on the other hand if she decides to leave or vice versa she will have NOTHING to show for her gold digging . She is a beautiful woman tho'

  • Quitedeliteful

    Yuk!!! Probably stay glued to his scalp for life!!! LOLLOLLOL!!!!!!

  • https://twitter.com/Chicagowise Chicagowise

    Can you imagine some?ne resizing a carpet with a full bitter knife and trying to secure it to the floor with chewed up bubblegum?

  • http://sandrarose.com SandraRose

    MJ was sooo cute! ?

  • LuvMyBrownSkin?

    Jergreasy must be the same age as her papi. He's not beautiful but bruteful.

  • http://sandrarose.com SandraRose

    I don't know. I can't figure it out.

  • Sexy CJ

    Yes.......He Was A Very Handsome Young Man

  • ??LordHell2TheNaw??

    Damn!?....that was hella funny!..LMAO??

  • Faux Gibbler

    You funny.

  • Doink_Ahanahue

    All the Jackson men seem to be pedophiles. I'm in my 40s with 21 and 18 y/o "children". I have nothing in common on that level with a 23 y/o "child". No offense to her or any other young person, but a normal person wouldn't either. I don't know what all went on in that house, but Joe and Kathryn have done some work on these boys... SMH

  • Clay Ali

    tbh I don't think it has anything to do with commonality. She's attractive and he's rich and famous. it's an evolutionary exchange. He provides survival value and she provides replication value.

  • Carlos Russe

    You right... This man is a lier pedophile

  • Carlos Russe

    This men is a friking lier pig took Maday Velazquez away from me selling her dreams with money abusing from power. Disrespectful calling her on private calls to talk to her by her self couple times. Is sad that this old celebrity does not respect society. And lie to other's like nothing. Halima Rashid know all shit he did. How you can buy love with money? There is no way. You can buy pleasure and sex but not a younger love like ur kid. Pena me das asqueroso. Viejo puerco. In step to get a woman of his age looking for puppies... We living under a sistem that everybody know. And all you're liers will show up for justice.?what else had sex with his brother's Wife and had two kids. That's discusting. For a moment of pleasure you betray ur family.