On Saturday Night, Hollywood socialite Amber Rose and rapper 21 Savage hosted a party at Medusa Lounge In Atlanta. GUests included Quavo and Takeoff from the rap group Migos.

Photo by Prince Williams/ATLPics.net

Amber and 21 Savage arrived at Medusa Lounge in a rented Ferrari.

As you can see from Amber and 21 Savage's body language, there is no chemistry between them. Body language is the brain's non-verbal communications that reveal what a person is really feeling.

Amber looked more excited posing with an exotical than she did with her rumored boyfriend.

Quavo and Takeoff of Migos were also in the house. They managed to behave themselves and not start any fights.

Photos by Prince Williams/ATLPics.net

  • hotntot95

    Amber's gurls are sitting pretty?

  • ZRoJoTheLezBeyond

    Amber lookin good! Looks like she lost a few lbs.

  • jeniefrumdabloc™

    Nothing to see here ... Chow guys... ?

  • TeeTee

    What diet is she on... cause last week she was a lot thicker. I need that diet plan. Is it young dyck? I got a younger partner, maybe we ain't doing it enough.

  • Slickone

    That Dress is everything!! She's wearing the hell out of it. Wonder where it's from.

  • ZRoJoTheLezBeyond

    Might be the "coke" diet...

  • Jeanine McNeal

    Ms.? The body language was the first thing I noticed.

  • ZRoJoTheLezBeyond

    Ahhhh... I see she wearing some form of "shapers", I see the lines through the dress. I wanna know which one she got cause I WANT IT!

  • Keisha Hannah

    Im sorry but to me anyone who puts a tattoo on there face has some serious issues.

  • Harley
  • Knocked Kneed and Pigeon Toed

    That dress tho!!! DO IT BIHHH!!! I love me some Amber. I feel like she is my inner spirit animal. I mean my spirit animal is a hoe but it's definitely HER!! Made a living off being a ball head hoe!! Go head Big Sis!!!

  • Saharabutnotdry

    What a fall from grace ( in her case the old Koonye) , hanging out with a bunch of challenged looking musty boys ?

  • Miany

    lol..she shole is a ball headed hoe.

  • Mr.LeBrickJames

    ... especially a cross in the middle of their forehead.

  • Miami8981

    Another "head case" publicity stunt fake relationship. But the good news for them is that there are quite a bit of gullible people out who will believe the relationship is real. https://uploads.disquscdn.com/images/28d8472151251521ee5b320eaf2c1122c1874992a9e012f4a22543ede48ae2aa.jpg

  • MISSMEWITDATBULL

    I can't with these new wrappers. How the fugg are you mean muggin' w/heart shaped frames on top of your head? Gone somewhere, bruh.

  • 2telldatruth

    Amber is looking real basic.

  • mzwhang90210
  • Faithz

    Yea she's a beautiful ball headed woman. She could be in movies are doing something to get herself paid, just saying.

  • Faithz

    Lol they look like a mix matched couple, they don't seem
    to match up, as a couple to me.

  • millz

    whosaidiwasleftoffbadandbougie? ? that's all I got...

  • Bam Bam Li

    New age "thug luv" ???

  • Knocked Kneed and Pigeon Toed

    So you mean to tell me that Amber and ole girl are the only females at this party. See I cant with Atlanta. Harpo who all deez mens?

  • mzwhang90210

    Everytime I see her I remember her saying Kanye used to like her to stick her fanga up his booty.

    https://uploads.disquscdn.com/images/411e78a4bc6582c4052109f7eea17cf431fe6828f65b172e1924c44d74121131.jpg

  • Lisa daniels

    If Mr.Clean was a woman and had tattoos, he would be Amber.

  • millz

    Issa knife...

  • Lisa daniels

    You Amber is the starter bish. Some folks what a starter house other want a starter bish.

  • Lisa daniels

    Kim, his wife said Kanye is smelly and Kim is white so that is saying a whole lot. She ain't fell from no grace. I am sure she smelt that as white the fingers in the booty

  • Lisa daniels

    I mean my spirit animal is a hoe but it's definitely HER!! .....
    Dead ?

  • mzwhang90210

    What happened to her lil talk show?
    (Ion really care---I'm just bored)
    https://uploads.disquscdn.com/images/82564a09e7dd50ab485f198ca4aa45e39b0518fc6078f7782796cac45ca0fb75.gif

  • Lisa daniels

    She ain't got worry about have no edges that's for damn sure.

  • Lisa daniels

    I been saying that for years. People who do that can't be trusted. They don't feel pain so if they bust u upside the head and will look at you like why you scared.

  • Karen Brady

    Don't know and ditto.

  • Lisa daniels

    Spanks

  • Lisa daniels

    She ain't lost no weight . Them tits still big ass hell

  • mzwhang90210

    I agree.
    I also can't understand folks (esp women) who have tatoos over the entire length of their arms.
    I would say-how are they gonna get a job, but I saw a floor manager (chick) at Bed Bath & Beyond that looked as though her skin were a Hawaiian shirt.
    I just don't get it.

  • Karen Brady

    It's young dyck. I know from experience. All that dang stamina had me slimmmm. Only reason I miss that boy.

  • ZRoJoTheLezBeyond

    Yeah, I wound up noticing she was wearing a "body shaper" under her dress. I saw the lines.

  • Lisa daniels

    Yes

  • Shira Harding-James

    Amber is gorgeous...look like she's had some facial work done

  • http://thedevereauxshow.com/ Ms.Devereaux

    And thirsty don't forget thirsty she more into the fame whoeing than he is he got that marshawn look ? you know why I'm here!

  • http://thedevereauxshow.com/ Ms.Devereaux

    Fanga in da booty luv

  • http://thedevereauxshow.com/ Ms.Devereaux

    That part!!??

  • http://thedevereauxshow.com/ Ms.Devereaux

    Let be go back and look cuz I was just saying it looks like she visited chyna doctor everybody trying to reduce everything now that they see how foolish they look it could be a compression suit you know post surgery

  • KcoolMuziq

    Looks like a gangbang to me about to happen.

  • Lisa daniels

    Exactly.

  • RICHIE_RICH

    Amber is beautiful

  • Knocked Kneed and Pigeon Toed

    OKAAYYYYYYY!!!

  • iAmsterdam

    ???

  • iAmsterdam

    While pushing 40 or 50. Dont forget to mention that

  • Karen Brady

    *hangs head and shakes it*

  • iAmsterdam

    You that bishh! Get it gurlll.
    My hoeing days are over but sometimes i miss it!

  • mzwhang90210

    I've always liked Amber. She just seems like cool peeps. I wish I could see her shoes.

    But ummm...what kinda party was this with only a sprinkling of women there? I only counted 3---and usually there are a plethora of THOTs in these party pics.

  • Karen Brady

    bust u upside the head will look at you like why you scared. LOL but you're right... never thought of it like that.

  • iAmsterdam

    Lol. Im chubby as F because of my boring old bf. I miss that young D too

  • Justlooknout

    Hi Doll. They all filing claims for sleeping with Eschur.

  • Justlooknout

    Cxcld

  • http://www.Samanthagwrites.com Samantha G.

    I see Amber got a type with these men ?

  • PlayerP

    Amber looks pretty.
    I still have not figured out the significance of the double styrofoam cups. Anyone? Heard a few explanations, they sounded a bit silly. I know I like them with that preformed almost crushed ice, cuz it keeps my drinks cold...BUT, styrofoam is bad for the environment. Plus doesn't it just scream I like promethazine at this point? Idk
    I know it's rando...just bored and procrastination sensation

  • PlayerP

    Dead at "challenged looking musty" hecka funny

  • Knocked Kneed and Pigeon Toed

    Pay attention to parties thrown in Atlanta vs. everywhere else.

  • mzwhang90210
  • mzwhang90210

    She really is pretty. I think her face looks the same as always. You could be right tho.
    I know 1 thing....I do NOT like her with hair.
    https://uploads.disquscdn.com/images/0322cdf3f7f2f3bc4ce09cd0b241cf9967efbe9fbec026b13530449cc9eb8a67.jpg

  • jeniefrumdabloc™

    Dead as hell ????

  • Linda Smith

    LMFAO. She is dating her son.

  • Lisa daniels

    Example Guicci Mane.

  • Lolo

    21 savage got that penis nose

  • Harley

    heard it keeps the drinks cooler but who knows

  • che’lint

    Did anyone notice the thirsty males in the background of almost every picture. I see a look of (like) they will risk it all.

  • Harley
  • Red

    Lol

  • Renee Bee

    Bwahahahahaha! You beat me to it. Every time I see him that runs though my mind.

  • Justlooknout
  • Coy little wink

    I liked Amber with Kanye. they always looked like they had just finished fukkin...

    Do I look like I got left off bad and bougiee?

    that shyt had me WEAK...he still looks pissed!

  • Shira Harding-James

    I just thought it and then your profile photo made me weak ?

  • Darkandlovely617?

    Snickers ?

  • Shira Harding-James

    I know right? Her Halle and Nicole Murphy are the only women who can rock that bald look and give women with hair the blues!

  • Please Stop The Madness

    Its not too late for you Chyna! Like I said. Look at Amber...well okay. Maybe. Keep hope alive girl.

  • mzwhang90210

    Missed you too!!

  • kekeb

    I'm usually not negative, but 21 Savage may easily be the worst rapper in history.
    Sidenote: why the migos all look alike?

  • Hell_On_Heelz

    I like Migos (many of their songs are on MF workout play list), but then I hate Migos?. This is the best I've seen Amber look, maybe because she has on clothes?

  • ~~eb

    All these guys look like the smell like schitt!

  • Nessa

    Oh so if a girl is slightly light skinned with long 24' inch Brazilian she must be an exotical????

  • imright

    i cant stand Amber Rose she is a demon !!! walking hoe asss contradiction !!!

  • imright

    21 is lit. u schleeep

  • imright

    druggie

  • imright

    anybody see Amber on Every Day Struggle ??? smh. she needs to be stopped !!

  • NYTimes#1Bestseller

    ???????

  • BlackFeeMale

    You kno sandra being a smart azz always stirrin the pot n shi÷!

  • VanillaCaramel2shotsExpresso

    I kept wondering where I saw Savage then I remembered this wack show on MTV ....Beavis and Butthead that blonde one and 21 resemble each other. Then I found out there is a black version and well enough said.....https://uploads.disquscdn.com/images/c948cf97e39df2eefed612100df50680e0b6a59961e08892744daa83307f8be0.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/46acac443fd7fbec7476e0dbaa0da946ba2a481c454e7a3d97438bed869899c0.jpg

  • MISSMEWITDATBULL

    ????

  • CookieMobster

    They put drink in one and codine cough medicine in the other and use the cups to mix it.

  • BlackFeeMale

    A, yall be up in here thinkin the same thang!! Somebody said the same chit in a comment below!!!

  • VanillaCaramel2shotsExpresso
  • BlackFeeMale

    I swear these photogs aint chit sometimes. I b wonderin if they b taken some of these photos just to make us laugh! She holdin dude waist like "now b a good boy mama want u to stand right here baby"

  • pure_rachet

    because they are related by blood. Quavo is Takeoff's uncle and Offset is Quavo's cousin. I like 21 Savage.

  • leapyearpisces

    Aunty, My 41 year old azz don't claim to be hip, but I do co-habitate with two 15 year olds, so I am fairly certain that's Quavo, and Takeoff, NOT Offset. Just trying to help you keep your journalistic integrity. LOLOLOLOLOL. :-)

  • BlackFeeMale

    Yeeeeeee uuuuuuuck!

  • VanillaCaramel2shotsExpresso

    I didn't know you posted this and I said the same thing!!!! He is ugly and I just wished he did the rap song and we never saw him.... ? Some men are not the best looking but they can clean up nice... but that head shaped like a rectangle is off putting

  • VanillaCaramel2shotsExpresso

    Exactly and he is driving.... not smart. If that's what he is drinking that.

  • VanillaCaramel2shotsExpresso

    Stanky looking me that look like they need a sandwich and a bath ?

  • kekeb

    Oh ok. That makes sense. Yeah, I can't get with 21 Savage. I think his music is garbage, but that's my opinion. You're definitely entitled to yours. Thank you for the info on migos!

  • kekeb

    Lol. Clearly I disagree. But, this is America, and this is a blog, so we're both entitled to our own view points

  • kekeb

    I completely understand you. Lol. I like some of their music, but then I low-key kinda can't stand them ??

  • VanillaCaramel2shotsExpresso

    Lord all the lights would have to be off, blinds closed, dark out curtains so no light can come in if I was Amber. I can't it's like she is a nurse and he is her patient .....

  • VanillaCaramel2shotsExpresso

    As a group I know they are Migos but seperated I can't tell either. They really look different but I don't take the time ... just play the music while I am exercising.

  • leapyearpisces

    I hate these new rappers, but I can't lie.....their music is great for exercising, man when my playlist gets to fight night by them, when I am jogging, it gives me the strength to go further, and I have tried, not to, and believe me, I REALLY HAVE TRIED NOT TO, but I love me some Rae Sremmurd. That Black Beatles KNOCKS!!!#.

  • Malcom Flex

    BW yall happy you placed mixed chicks to replace you? And that bih don't claim to be black. stop mammying mixed chicks how many are riding for yall?! Only a few. She's a hoe who can't get a white man the last one dumped her ass. So ran through ... she needs to find a rich dumb bm asap these dollar rappers won't be able to support her.

  • Mrs. (Asexual) Elmo¯_(?)_/¯

    Ugh. I really don't see the Glamour in all this.¯_(?)_/¯

  • Jussjess25

    Amber dont even care no more shes addicted to the "fame" she'll do whatever or whomever she has to, to stay buzzin. Next shell date a female seriously for a little while until her status dries up. If you notice the hou g nobody rappers just coming up want her, no real mogul will take her seriously. Smh poor girl

  • Jussjess25

    Facts

  • Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    LMAO!!!

  • Hell_On_Heelz

    EXACTLY

  • 19awesomegrl97

    she got all them ugly tatts on her arm & he look lk spike the gremlin

  • 19awesomegrl97

    ???

  • http://sandrarose.com SandraRose

    What? No credit for getting his name right in my first paragraph? lol

  • leapyearpisces

    Aunty, let me scrolled on back up for a sec. BRB...LOL. Ok, you DID get the name right in the FIRST mention, but I see YOU DID SLIDE MY CORRECTION in.... ;-) LOL, Sandra you a natural born FOOL! People take you too seriously. LOLOLOL.

  • http://sandrarose.com SandraRose

    According to Webster's Dictionary, an "exotical" is any mixed race or biracial woman. And I'm sure that's her real hair.

  • pure_rachet

    No prob but try the flexing on my ex bytch song. Features Future. I like it, hopefully you will too. Kinda catchy. Actually now that i'm typing it I realize it sounds like usher dyck and nasty vag. But still listen and report back.

  • http://www.Samanthagwrites.com Samantha G.

    lol that's about right

  • Solstice

    Yes girl. Fight is my get hype song from time to time. ?

  • Ms. Jackson

    Amber doesnt look real to me. She looks like a mannequin

  • PRPSP

    I went to high school with Amber Rose back when she was Amber Levonchuck. She was always a pretty girl. She did get teased a lot because she hung out with butch lesbians who were attention starved and always starting trouble. Weird fact though, when I was a senior she was a sophomore yet she is older than me... Anyway, God forbid you say anything bad about her in our neighborhood because she is known as ''South Philly's Finest''. I wish her the best but I am a little confused as to what she is famous for?? I heard she is an icon but icon of what? Would it be wrong to post pictures from my year book lol

  • PRPSP

    she dated a guy named Ernest and had his name tatted on one arm so that's now covered. She also dated a lesbian named Munchie (seriously, that's her name) and had that tatted on the other arm. I guess she used the roses to cover it. Damn I am snitching like hell let me get back to work and mind my bidness

  • Shanese

    Damn you're just spilling all the tea

  • PRPSP

    I know. I am NOT getting into heaven like this! I ain't saying another word, promise!

  • Kim’s Original Face

    Post them!

  • Kim’s Original Face

    I am already tired of pinky and the brain...this relationship looks like it stinks...glad she found "love"

    Now the breakup....lord help us all

  • BlackGirls EatGreen
  • Kim’s Original Face

    LMAOOOO

  • TeeTee

    no mine don't do that

  • BeUtFullSoul

    Amber's head looks big in these pics..looks like it doesn't go on her body, likeit's been photoshopped. ijs

  • BeUtFullSoul

    Morning Auntie San, that exotical looks like she is wearing a GOOD full lace wig..just my opinion :)

  • MzKeriBabee

    Amber and Blac Chyna are really irrelevant, but will do anything they can to stay RELEVANT!!!!!!!!

  • VanillaCaramel2shotsExpresso

    My two year old Brice has those glasses...

  • VanillaCaramel2shotsExpresso

    Snickered .....

  • VanillaCaramel2shotsExpresso

    She had Whiz on there too and covered that or is he Earnest ?

  • VanillaCaramel2shotsExpresso

    Not even the athletes who have hoeing tendencies want her.

  • VanillaCaramel2shotsExpresso

    I wonder who went home with who? Yes I see two women . Just asking for a friend ?.

  • Bambi

    Chile post them pics!

  • Renee Bee

    OH! How rude! (giggles)

  • Renee Bee

    Do it! Doo it! Dew it!
    Please and thank you in advance.

  • ?Royalty?

    Well they both got to do better than this, cause I only know this dude from the evil villain of Atlanta memes that popped up after the highway in ATL burned down.
    And I don't even know where China's dude comes from.

  • ?Royalty?

    Lmaoo!

  • ?Royalty?

    I wanna see!!

  • Talcum X

    +1 for ¯_(?)_/¯

  • Harley

    Haha

  • LithiumHaitianFlower

    The migos are all direct blood relatives. Quavo is Takeoff uncle. Offset is quavo and takeoff blood cousins. They were known as 'The Polo Boys' in Gwinnett tho. I can't believe their PR never change those names ????

  • Quitedeliteful

    Post the pics! Post the pics! LOLLOLLOL!!!!!!

  • Quitedeliteful

    I just can't see Amber with this dude. She looks more comfortable with the lady...

  • ebonics

    "exotical" Hol up! Is Fred running this site? I had to double check make sure I wasnt on empty-o

  • ebonics

    YASSSSSS doooo ittt! Now that you mentioned it you kinda have to ;) lol

  • Zeta Phi Beta 1920

    Amber is till bad BUT looks way too old for that environment & that very young man.
    My opinion.

  • Liah

    SMH....

  • Bam Bam Li

    ???

  • http://sandrarose.com SandraRose

    Lol. ?

  • Vegas1989

    Where is her son? She and Chyna be in the club..You are moms now...SMH

  • Bonny

    Smh

  • Mrs. AJB

    waits for pics

  • Jussjess25

    Exactly she so washed up.. but the good thing is she knows it, so she just takes what she can for now and continue to ride the dried up wave she on.

  • Mama Dee’s Wig Maker

    This man is not into her...

  • VanillaCaramel2shotsExpresso

    Dried up wave !!! That's a line for a read! I imagine her falling flat on her face shortly . I see reality shows in her future or guest appearances at strip clubs.

  • VanillaCaramel2shotsExpresso

    Ohhhhhh your Avi name just gave me life!!!

  • Kim’s Original Face

    lolol.. :)

  • Not Down With The BS

    That is one of the dirtiest men I've ever seen. Is Amber his beard or does she date anyone with money/fame for attention? This is a hideous union.

  • Jussjess25

    Lol exactly what she does now.. did you hear her today say she look better than have the chicks in philly ?. I was like girl stfu

  • http://sandrarose.com SandraRose

    She has since apologized. She was tipsy when she said it.

  • Jussjess25

    Yea atleast she apologized... sometimes things get to your head ill give her that.

  • http://sandrarose.com SandraRose

    I was looking at photos of her from 2009 when she was wit Kanye. The difference between then and now is like night and day. Life after Kanye must be hard. ?

  • Jussjess25

    Night and day is an understatement. The chick looked like her trailerpark was a dumpster ?. She needs to chill.. really cause we have receipts.

  • VanillaCaramel2shotsExpresso
  • VanillaCaramel2shotsExpresso

    Usually when I'm tipsy I am very let's say honest. What I am thinking and feeling becomes very difficult to contain and travels from my brain to my tongue instantly. I have been known to then open my mouth and well ?. I'm sure she is sorry she said it .... out loud. ?That's what I'm thinking I apologize for my tongue slips . I apologize however I am secretly petty and I want to say I said what I said or it's the truth anyhow! Amber was delusional
    Back then or lying now .

  • VanillaCaramel2shotsExpresso

    Kanye doesn't look good himself right now . Looking like a lost little boy. They both are falling off , meanwhile Whiz K is MMA training . I guess he is getting physically fit now. He said he starts stretches , I'm lying he smokes a blunt because it's good for him!!!