Rapper Gucci Mane received an early wedding present – his parole will end two years early.

The 37-year-old Alabama native, whose real name is Radric Delantic Davis, walked free from an Indiana prison in May, 2016 after spending almost two years behind bars on aggravated assault charges.

Gucci was scheduled to serve three years probation for a federal weapons charge, but he’ll be free from serving probation on September 19, according to Billboard.com.

Gucci’s legal team filed court documents requesting early termination of his supervised release in August.

The good news comes a week before his new book, The Autobiography of Gucci Mane, hits bookstores, and a month before he exchanges vows with fiancée Keyshia Ka’oir at the 4 Seasons Hotel in Miami, Florida.

The wedding will be filmed for a docuseries series on BET Network. Gucci and Keyshia received $650k up front and BET will pay an additional $400,000 on the lavish wedding.

Gossip webloid TMZ published the fancy mirrored invitations, a booklet adorned with Swarovski crystals inside. The blinged-out invitations reportedly cost $1,000 each.

TMZ reports BET spared no expense on the 50 invitations, which went out to stars like Drake, Rihanna, The Weeknd, Selena Gomez, Pharrell, Diddy, Rick Ross, Monica, Trina, Migos and Solange Knowles.

The other 50 guests received cheaper — but still fancy — invitations to the grand wedding.

wedding invitation

Photo by Alberto E. Rodriguez / Getty Images




  • Yoni7

    Congrats to them. She looks nice in the above pic. Almost favors Teyana Taylor. Glad to see one less black man “on paper” in the “just US” system.

    LOL at the blurred out dates…….but the location is accessible. LOL

  • Coy little wink

    What’s her government name?

  • BacktolurkingIgo

    Glad he’s staying out of trubbuh, still not watching tho…

  • jazmine

    Watson

  • Jasmine keana

    ……….cool maybe. Her kids will be there

  • You Could Never

    37-year-old Alabama native
    ^^^^^^^^^
    YASSS. I love you Guwop! I love you too Keyshia!

  • You Could Never

    The Autobiography of Gucci Mane <<< I got mine ordered. Nods.

  • SouthernGirlAZWorld

    Blessings to them and their nuptials. It’s always nice to see people turn their lives around for the better….nothing but God and I’m sure the love of his fiancé as well!

  • APeachLikeMe

    Blessings to them – Still curious about her kids though… I will be watching when it airs on BET – Cograts again –

  • Renee26

    BET spent over $40k on invitations alone…that’s stupid

    They look too busy…too much wording in a little space. I guess they think people are going to keep them on a mantle or something LMAO

  • Alicia.Ashe

    I want to see what her dress will look like, so I’ll tune in. Good for Gucci on getting early termination of his parole.

  • Alicia.Ashe

    Lawwwwd why they got Chanel Westcoast in this ad of 20 celebrities you had no idea were transgendered. Since when is she a celebrity?

  • Yardgirl

    Gossip webloid TMZ published the fancy mirrored invitations, a booklet adorned with Swarovski crystals inside. The blinged-out invitations reportedly cost $1,000 each.
    *********************************************

    Congrats to the happy couple. That is a lot of money to spend on invitations though.

  • SolEK Ennis-Klyczek

    I can tell you who won’t be there: Rihanna! Baby, bye! That’s one invitation that could’ve been kept. ?

  • http://thedevereauxshow.com/ Ms.Devereaux

    She has kids?

  • http://thedevereauxshow.com/ Ms.Devereaux

    And I’m curious about Gucci mother ms.vickie!! She used to come to a weight loss clinic I used to work at her and Gucci and she used to cook some good food she loved her son I wonder why I don’t see her EVER like I’ve seen keysha mom in pics with them but not his mom.

  • Kimberly King

    Rihanna mess with them like that? I doubt The Queen will attend. She’s busy.

    But yasssss Keyshia ! Congrats to my fellow Capricorn Queen.

  • ???TheRider???

    She needs to keep her no-rapping, wierd-laughing a** on the couch of Ridiculous!

  • ???TheRider???

    Why do the invitations have Gucci’s real name and not hers? What is her govt name?

  • brownisback

    Gucci and those glow in the dark teef! Apparently his dentist didn’t know that his teeth should not be whiter than his eyes smh

  • KarmaBackAround

    Im proud of gucci..he has come a long way!!

  • Coy little wink

    That is what they advise but the choice is still up to the person ?

  • Coy little wink

    Those ads are fraudulent..saw one of the Mowry twins in a celebs you didn’t know were dead ad ?

  • Coy little wink

    Supposedly 3 in Jamaica or some island

  • datATLboi

    Gucci is a friend in my head. That’s how u leave Prison….You BOSS up like Luscious Lyons

  • brownisback

    I’ve been looking at my coworker’s thinking what in theeee hell! His are sparkling white and his eyes are not! He got offended because I didn’t comment on them. I told him I noticed them chompers as soon as he opened his mouth

  • guest

    Im so happy for them..he has changed tremendously

  • http://thedevereauxshow.com/ Ms.Devereaux

    OH wow

  • WeKnowsItAll

    I used to find Gucci fairly repulsive (from a purely physical standpoint) but he has transformed in my eyes since his release. I believe they truly love each other and I’m really really happy for them.

    I am hella curious to know the real story behind Keyshia’s rumored Jamaican children though. . .

  • imright

    it will look like Marvel comics made it

  • imright

    did the kids get an invite ???

  • MythCalledLove

    Yep she left her kids in JA and moved to Beverly.. Hills that is.. lol Sorry the Beverly Hillbillies song I just couldn’t help myself. Yeah she has 3 one I think is about 16 and her youngest daughter is maybe 7 or 8?? I’m probably off on the age but it is 3. Think they visited her back when she was dating Mike Beasly. Her dad and Gucci look soooo much alike. Crazy thing her dads B. D. 2/11 & Gucci is 2/12. She looks so different than when the world knew her as Keyshia Watson. Maybe she just wants to keep them out of the spotlight and JA is what they know where she has family. But arent they already married??

  • Coy little wink

    Chile…u got the tea…idk

  • Harley

    These two clowns annoy me. Where are her kids?

  • Harley

    Igorance …..

  • Mischelle

    Same exact thing I said. She running from something??

  • Clopretty

    Wait… She has kids?!

  • Sid

    Did she invite her 3 kids?

  • true french

    Boom!

  • Unknown User

    Gon head Gucci! Stay on the right track

  • Unknown User

    What you talking bout Willis??? ?

  • Jahnée Gill Mr.Eddie Murphy

    The one’s here or in Jamaica?

  • Lorenzo Chaps

    Of course she does.

  • Latisaj

    So you’ll used her stripper name and his government name to adorn their invites… Bish Pleeeassee

  • Luv Pitties

    Her laugh is annoying af

  • MsVida

    I want to go!

  • Queen B

    Drake, Selena, Rihanna, and Pharreal wont b there but Congrats Gucci!! He’s transitioning well ?

  • Yardgirl

    Exactly! Showing off like that’s a good thing to do. Tuh!

  • Unknown User

    Why would you say that?

  • Unknown User

    Lmao. Shady

  • Sid

    The ones in Jamaica.

  • Armymom20

    They said my invitation was in the mail.

  • https://twitter.com/Chicagowise Chicagowise

    Two years behind bars on aggravated assault charges and and a federal gun charge… yep, he’s definitely marriage material!

  • hotntot95

    Burrr…he says he wants to book Beyonce to perform ..lol..?
    …that wedding is gonna be lit.

  • http://ivyleaguelove.tumblr.com/ Applebootay

    $50,000 on 50 invitation is sooo stoopid IDGAF who they went to, that’s a waste…but congrats…

  • hotntot95

    Mine too…u gonna come scoop me???

  • LaGrl562

    I laughed out loud at my desk at your comment

  • parisjok

    why is this beautiful sane normal looking woman choosing to have future babies by this unattractive man. why why why

  • Mrs. S. Kidd

    I don’t find the current Gucci Mane unattractive. Now, the fat, sloppy, drug-addicted and crazed Gucci was beyond unattractive.

  • McKay

    Because she is securing her future and her kids. Smart lady.

  • NIA

    Yeah ok! ….

    He is part of the 1-800 TIP LINE. that little midget TI Snitched.

    They go to jail to RAT OUT others.. for the ‘ENTITIES OF POWER’ … for fame and $$$$$$

  • Olga Summer

    Well Riri can forward me her invite and I’ll go in her place. Then we can sip tea and I’ll tell her allll about it!! ?

  • Unhappy American

    YASSS ? CONGRATS ?

  • cottonscandyheary

    Why on earth would bet give a wedding special to two F list celbs. They will be divorced and broke in 6 months.

  • Unknown User

    Rat? Clifford? No way ?

  • Queen B

    I think she wouldnt care lol

  • Armymom20

    I got you! We bout to turn all the way up LOL