Blac Chyna and her hairstylist Kellon Deryck arrived at the 2017 BET Hip Hop Awards held at The Fillmore Miami Beach at the Jackie Gleason Theater in Miami Beach, Florida on Friday. She wore a white stretch, cutout long sleeve turtleneck top and matching pants with metallic platform sandals.

After the show, Chyna posed with Atlanta socialite Keyshia Ka’Oir and rapper Dave East. Blac seems to be staying busy despite reports that an ex-boyfriend, singer Pilot Jones, is suing her and baby daddy Rob Kardashian for allegedly cyberbullying and defaming him.

Photos by VEM / FAMA / BACKGRID, Bennett Raglin/Getty Images




  • ChiraqiPrincess

    So Keyshia doesn’t give head but shows her whole body at an awards show? Okie dokie

    Where are her CHILDREN?! She has two minor children in Jamaica. Do they get to live in the mansion with the LeFlares?

  • i troll it like i see it

    Yeah I’m wondering, why bother putting on anything at all! Just show up naked next time!

  • shun king

    prolly not gucci dont like kids around him

  • Solstice

    Hmm…Didn’t Keyshia Cole rock this same fit for the other award show Mayweather fight weekend? ? I only remember because folks were talking about the tag showing…that and I don’t particularly care for these see through leotards ?

  • MRiGOThim

    Damn, Keyshia & Blac Chyna got body 4 dayz!!!
    Hey, Kellon & Dave East both guys lookin good as always 😛

  • bhavana

    TRASHY!

  • klwbaby

    Keyshia is giving that futuristic Judy Jetson thot realness.

  • wonderwoman

    Keyshia my as well be naked.

  • Ni Ni

    Looks like the hoe awards.

  • kimb l

    BET Hip Hop awards but you post 6 pictures of Chyna, I guess she is a friend of the blog now #girlbye Everytime this girl leaves the house you are posting her pictures

  • RealATLPeach36

    Huummm that is not Kellon. You think all people look alike huh? You like Trump s much you seeing like him too huh (joke) don’t block me.

  • Queen B

    Dave East ? What that stroke like tho?!

  • SouthernGirlAZWorld

    Keyshia is a beautiful woman and even more beautiful body. Tired of seeing all of the nakedness though

  • Futuredocdonte

    She wore a white stretch, cutout long sleeve turtleneck top….

  • Karen Brady

    wonder when chyna’s stylist plans on doing her hair

  • Kayke

    Sorry to say but alot of Jamaican women seemed to want to live their own lives after they have children not before.

  • NeverSurprised

    Right now, on ghetto street corners all across America, there are paid hookers who look more respectable than Ka’oir does in that outfit.

  • Solstice
  • SouthernGirlAZWorld

    Or put a nice ensemble together she always looks awful to me!

  • MsPam

    What’s Chyna’s excuse?! Baby Dream has probably has forgotten who she is.

  • 70114

    Dave East?

  • EntrepreneurialSpirit

    Keyshia, Keyshia, Keyshia, nah boo?????

  • EntrepreneurialSpirit

    “futuristic Judy Jetson thot realness” ????????

  • Karen Brady

    lmaooo

  • che’lint

    Smh what in the heck will her wedding dress look like? How can she top this? ?

  • Mrs. S. Kidd

    Someone asked Keyshia’s sister if she has kids and she stated “no” and doesn’t know where the rumor started.

  • http://www.Samanthagwrites.com Samantha G.

    I can’t with the streetwalker looks, I just cannot ?????

  • Alicia.Ashe

    Dave East looks slow

  • E-VannaRootsAllEvil

    Keyshia tacky as usual!!! Y y’all be sooo shocked

  • Jygalo

    Exactly why are these women so dang trashy?!?

  • KHJ2016

    All that plastic surgery and they both look a hot mess

  • Cricket404

    Kellon has a beautiful salon on Northside and I-75. His shoes are everything.

  • Sue

    She always looks bad …she be trying too hard..it’s like go get a job or something. These awards shows are full of people who have no solid foot in music.

  • Sue

    On his IG he’s always talking about the hoods of Harlem but not his music. I keep thinking where’s his music? Where are the hits ? Why is he famous?

  • Sue

    Ctfu you know it’s going to be a hot mess with barely any fabric. That’s why some hood rats should never have money. They look a fool.

  • Allihave2say

    Take yourself on to bed. You don’t need to comment anymore tonight!

  • Allihave2say

    Her wig must have a strap on. Her head feel right back in place in that wig.

  • Lady Elle

    Ummm…what do these people have on??? ?

  • che’lint

    Hahaha

  • MistaO

    These bitches look disgusting. I hope Gucci wakes up before it’s too late. He’s a good Brother and I’d hate to see him messed up.

  • Numba Pulla

    Lmao

  • pure_rachet

    For once Chyna doesn’t look as trashy standing next to manufactured invisi-nips

  • NeverSurprised

    Is Gucci’s mother alive? If so, I can’t imagine what she must think about having a soon-to-be daughter-in-law who looks EXACTLY like a wh@re.

  • pure_rachet

    If her stylist was’t gay and had a waistline…

  • Allihave2say

    She probably thinks mores about a son who is supposedly HIV+, admitted to having unprotected sex in prison with men and has an ice cream on the side of his face.

  • Just this one time

    OMG! What?

  • Karen Brady

    whaatttt??? good luck to all of them. smh.

  • Karen Brady

    lol.. this ain’t saying much at all for either one of these ‘ladies’.

  • Karen Brady

    doubt he will.

  • Karen Brady

    chile you ain’t got to tell me twice…zzzzzzzzzzzzz.Good night my people!

  • NeverSurprised

    Well, if all that’s true, then Keyshia’s choice of clothing (or lack thereof) certainly pales in comparison to her future husband’s lifestyle. They deserve each other.

  • lil goodie

    they are already married

  • Diva4lyfe

    Both of them need to fire the stylist who came up with this get up

  • bemetoo

    He cute

  • Evillene

    Keyshia is misshapen and looks like a blow-up sex doll. Is that the look she was going for?

  • Kimberly King

    Good lordt… Chyna’s booty looks a mess and IDK wtf Keyshia is wearing. That’s not how a future bride should dress… I still fucks with her though.

    On a positive note, Keyshia’s waist is snatched and I like Chyna’s shoes.

  • Kimberly King

    Right ! She’s my bae, but I’m sick of getting sneak peaks of her twat! She’s too old for this

  • EMILY POST

    Wow if thats not the thirstiest outfit ever…. LOL Multiple men and women are wearing versions of that outfit.

  • Hell_On_Heelz

    I don’t care if her boots are YSL. I’m not liking either “outfit”, period.

    Whatever happened to real-celebrities? ???

  • Tee Bullock

    NO NO CLASS

  • Torae

    They both look like super hero call girls…

  • JENNYJONES1

    WHERE, PLS SHOW ALL OF US WHERE HE ADMITS THAT AND IT’S PROVEN HE’S HIV+ B/C BOTH ARE VERY SERIOUS ALLEGATIONS????………JENNY JONES!!!

  • JENNYJONES1

    HMM GUCCI IS GETTING EXACTLY WHAT HE DESERVES B/C HIS PAST IS STRAIGHT DOO DOO. THEY ARE A GREAT MATCH………..JENNY JONES!!!

  • JENNYJONES1

    WHAT’S THE NAME PLS????……JENNY JONES!!!

  • Junkanoo

    The sad part is they don’t know any better , people who are truly content personally aren’t this desperate for validation

  • SumthinSweeter

    ???

  • Cricket404

    Kellon Deryk Salon

  • ZoraNealHurstonsNiece

    Yes!! There use to be a time when you actually had to have a “discernible” talent.. Now a days anybody willing to low-ball or degrade themeselves can now hop on….

  • ZoraNealHurstonsNiece

    We call those individuals “Hanger-ons….

  • Sue

    Yes he is nice looking indeed, but I don’t want to hear him rap about Harlem…I want to see him naked!

  • TeeTee

    Where?

  • missmiami305

    Keyshia looks like a fool

  • missmiami305

    She cant get over the hood rich look

  • true french

    lol! Real celebrities. Classic.

  • Dahl

    Luv Chyna’s boots. That is all…

  • Coy little wink

    Did u mean booty…cause she has on platform sandals ?

  • ZoraNealHurstonsNiece

    Be as it may…and no matter how hard you try….You can’t escape who and what you really are…. Nothing elegant or classy about either of these chics. Reminds me of a hood chic that has hit the lotto, but refuses to leave the projects. Can possibly do better…just doesn’t have the ambition or drive to do so..

  • Quitedeliteful

    I can’t get over Keyshia coming out of the house with that getup on!!! If she is gonna twirl on the stripper pole then that outfit is fantastic but at at club, out in public???

  • Jahnée Gill Mr.Eddie Murphy??

    That’s her sister on her fathers side. Keyshia is her mother’s only child. She has kids the oldest is 18. She has 2 girls and 1 boy.

  • RICHIE_RICH

    Come thru Dave !!!! I normally don’t do the slim or skinny, Hi, Hi Dave ?

  • SugarFoot a.k.a Ty

    I just can’t?what in the super thot hell? they’re both beautiful…

  • Coco17

    Thought when u got married you would want to tone shyt down…i guess not though

  • bemetoo

    yes yes yes…but i think he has a lil dack

  • CT

    These days it doesn’t take much to be a celebrity..huh…back in the day..you used to have to have some skills to be on stage or photographed..to be on Video Soul or in the JET magazine???

  • Solstice

    LOLOLOL ? Girl sister Jenkins was NOT going to lose her wig when it was time to start shouting. Not at all. Under NO circumstances! ?

  • Zeta Phi Beta 1920

    Black Chyna looks like she is dressed like a NUN, standing next to Keyshia Ka’Oi.

  • Mama Dee’s Wig Maker

    These wigs!!!!!!!!! Ugh!!!

  • SingleGalCrazyWorld

    He so fine right?? Wit his lanky azz…

  • SingleGalCrazyWorld

    As much money as BET put into their wedding the ad being played is dumb and cheap especially with no Gucci in the promo…Keshia doesn’t seem too interesting just from the ad standpoint. I think everybody is kinda getting tired of the wedding specials. Her claim to fame is bathing Gucci and wearing tacky outfits… SN: and where are her kids???

  • WutizaGRANNY!

    Lace front bad boob job bad body suit all bad…yep bad bish..smh…somebody help her…

  • HoneyyGoodMoneyy_

    Keyshia & Chyna look a damn mess.

  • SingleGalCrazyWorld

    and invisible belly button…she musta had her work done at the Barbie factory…

  • SingleGalCrazyWorld

    Yes honey I’d shoot my shot with his tall azz…I’d just whisper in his ear “Show me ya dack”…

  • YES I SAID IT…

    A hot mess! This is what U call, trying to look s*xy but U look like ghetto trash!

  • jeniefrumdabloc™

    these bodies look so unnatural …. Weird…

  • MzKeriBabee

    Plz bring back natural beauty…….. this fake stuff is getting to be too much…

  • Coy little wink

    ???

  • Coy little wink

    That hoetastic onesie issa no from me dawg…

  • Doink_Ahanahue

    I’m glad to hear a woman say that. When I say it women look at me like I’m crazy. I appreciate natural curves. I don’t mind a woman with little to no make up. I’m tired of seeing this Tranny level makeup on women who were beautiful (probably even more so) without it.

  • MzKeriBabee

    You are absolutely right… I wish people would understand that sometimes “less is more”………..

  • MocaPretty

    Dave East got those I’ll Fckkk da ish outta u eyes

  • Waya Hedia

    uggghh,, pathetic.

  • ZRoJoTheLezBeyond

    The vacant eyes, the fake/forced smiles (sooo cringe!), the granny hair color, bad boob jobs, the build-a-bodies… I just can’t. Were they going to a stripper fest? Where else would their attire be suitable?

  • ZoraNealHurstonsNiece

    So, you gonna marry a negro that don’t want your kids around?!?! How desperate are you?? Curve your kids all in the name of weave, peen and fashion?!?! #smh???

  • Bonny

    I’m just here for Dave East.?

  • shun king

    seem to be a trend

  • monique

    Look at them and look at Amber. rose, sorry but Amber has nothing on them. They might be just clinging to fame but they look good doing it. Chyna is going to stretch her 15 min to 18 years.

  • Dahl

    I meant sandals. Help me…?

  • Dowoop

    And i would let him

  • Dowoop

    Even just putting a bra on underneath would have looked better.

  • ?Patty Kakes?

    I love me some Dave East. He can get it anytime ???

  • MocaPretty

    HELLLA YESSSSSSSSSSSSSSS!