Victoria

A female robbing crew used mace and a stun gun to rob a Victoria’s Secret boutique in Mandeville, Louisiana Tuesday night. Surveillance video shows the women boldly walking out of the store carrying $1,500 worth of merchandise.

When workers tried to stop them the thieves used a stun gun and mace to overpower the workers.

Victoria Secret

The robbery occurred at 7 p.m. at the Premier Shopping Center, according to WWLTV.com.

The robbers were described as five black women — three light skinned and two with darker complexions. All five of the suspects were in their 20s and between 5-foot-5 and 5-foot-10.

“This is much more than a felony shoplifting,” said Mandeville Police Chief Gerald Sticker. “We are treating this as an armed robbery which carries a much stiffer penalty.”

He added: “This is over and above your average shoplifting. They armed themselves. It fits an armed robbery and when we catch these individuals, that’s what they’ll be charged with.”

Police ask anyone with information to call the Mandeville Police Department at 985 626 9711.

 

 




  • Brandy Lexine

    They about to get years in jail over 1,500 worth of underwear. Talk about stupid af.

  • You Could Never

    They are TOLD to NOT try to stop shoplifters. Stealing is wrong. But they got what their hard headed asses deserved.

    *bangs gavel like DTTS used to*

  • SpillyNillie

    Guess they couldn’t wait for the Semi-Annual Sale…

  • Ms.Vanilla

    Ya’ll don’t get paid enough at Victoria’s secret to risk… ANYTHING.

  • Yep they are black!

    They will be caught and will be going to jail for 1500 worth of BS!!

  • L.T.L. Since 2007

    These damn fools about to get some time over what amounts to about 3 hunned a piece?
    .
    https://uploads.disquscdn.com/images/fdedda6c4c1724cdda6769cc13f3bd01e790a37a64d2c551b50a8e4ba22aa04e.gif

  • Liah

    For some damn panties??!!##FOH

  • PLEASEDontTellMe

    it won’t take them long to get caught…they not savvy enough to have friends that wont tell two friends and then they’ll tell two friends and so on so on and so on

  • ShelbyMoore

    They need to hit me up when they go over to Saks and Neiman.

  • imright

    $1500 worth of merchandise IN THE STORE but on the streets $750 AT MOST !!! divided by 5 ?? SHAME !!! ?

  • Kayke

    You know they got more than that. The amounts are always under reported to deter copycats.

  • Desiree Edwards

    Lol, my niece used to work there and they made them fold underwear at 5:00 during the holiday season ( for 4-5 hours straight). She called me crying!

  • L.T.L. Since 2007

    All it’s gonna take is for one of the so on and so on’s to get pissed and drop dime.

  • Renee26

    Right…I’m not stopping anybody. I’ll yell “hey… hey” and call the manager to report what I know and that’s about it

  • Renee26

    The whole hood will have Pink jogging suits for the holiday

  • Shawty

    Nope its Christmas. Got those drawls to give away…giggles

  • You Could Never

    Another site was they should be punished to the full extent. Yes I agree. For stealing. As for the other they may as well have stunned gunned their own dumb ass selves bc they had it coming

  • Blue

    Hey. Victoria’s Secret been robbing women for years. Its about time.

  • Trace da Ace

    yeah…we will be reading a post either tomorrow or friday with all 5 of their mugshots…..stupid…..I mean it is not that serious…..I hate thieves and liars!!!

  • Jen_no_juice

    I know drawls and bras are high but really?! Come on

  • MissHarlem

    You gotta dream bigger ?

  • Jen_no_juice

    The robbers were described as five black women — three light skinned and two with darker complexions.
    ————
    I just took a pic with 4 co-workers (2 blacks, 1 Asian, and 2 Hispanics in the pic) and are complexions are ALL the same hue

  • Duhjaaango

    Police ask anyone with information to call the Mandeville Police Department at 985 626 9711.

    Victoria Don’t Tell Nobody

  • justlooking
  • You Could Never

    BLOOP. Upvote for ya

  • Duhjaaango

    Maybe they stealing drawls to sell pussc.

    It might be bigger than that.

  • Blue

    hahaha

  • Blue

    hahahahaha

  • http://sandrarose.com SandraRose

    I blame Instagram for this epidemic of thievery.

  • Duhjaaango

    I thought it was going to be a pic of hips.

  • Duhjaaango

    And single mothers walking around the house in lingerie.

  • Skin Deep Beauty

    They will be apprehend REAL SOON!! WAITING ON MUGSHOTS IN 5,4,3,2…

  • Skin Deep Beauty

    And ghetto hood rats!!!

  • AQUEEN

    Why do you blame IG just curious??

  • Ms.Vanilla

    Not to mention, they are not here for the average woman… If you’re over 30 you’re probably too “average” for that shop.
    Trying to be nice with the word average..

  • jeniefrumdabloc™

    chile they Robbing Victoria Secret …?… that shyt (quality) cheap as hell now…. You can go to Target and get the same if not better .. And you stealing it… Chile … They will be caught …

  • Erin

    They been boosting VS Pink since the late 90’s you can’t blame that on IG. Blame the hoodrats who think Pink is Couture.

  • SickWidIt2dabone

    These new age bihhs are idiots how tf you strong arm rob some draws ?? fix it Jesus fix it please

  • SickWidIt2dabone

    Right!

  • justlooking

    Lmao

    Semi Annual.

  • justlooking

    Stop being Fresh…giggles

  • Kayke

    Victoria secret has more than panties. These girls armed themselves and pull off this heist…. I’ma give them the benefit of the doubt that they cased the place and went for all the $100 teddies and bodysuits. They probably each got 1500.

  • Kayke

    Victoria secret has more than panties. These girls armed themselves and pull off this heist…. I’ma give them the benefit of the doubt that they cased the place and went for all the $100 teddies and bodysuits. They probably each got 1500.

  • Kayke

    Victoria secret has more than panties. These girls armed themselves and pull off this heist…. I’ma give them the benefit of the doubt that they cased the place and went for all the $100 teddies and bodysuits. They probably each got 1500.

  • JRock

    Jail times a-coming. But for only $1,500? What’s your secret to keep your back door from being invaded was you go to the pokey — pun intended.

  • justlooking

    test 1…2…3…

  • Kayke

    Victoria secret has more than panties. These girls armed themselves and pulled off this heist…. I’ma give them the benefit of the doubt that they had an insider, cased the place and went for all the $100 teddies, bustiers and bodysuits.

  • Kayke

    Victoria secret has more than panties. These girls armed themselves and pulled off this heist…. I’ma give them the benefit of the doubt that they had an insider, cased the place and went for all the $100 teddies, bustiers and bodysuits.

  • Kayke

    Victoria secret has more than panties. These girls armed themselves and pulled off this heist…. I’ma give them the benefit of the doubt that they had an insider, cased the place and went for all the $100 teddies, bustiers and bodysuits.

  • Mrs. ??????????

    Why would anyone want to steal that low grade lingerie and be willing to go to jail for it???

  • Ni Ni

    This site has been buggy again the past couple days. I’ve gotten knocked off on mobile & work computer on every browser.

  • JRock

    Jail times a-coming. But for only $1,500? What’s your secret to keep your back door from being invaded was you go to the pokey — pun intended.

  • Junkanoo

    They didn’t get away with much for all the effort, l thought they were boosters getting their Christmas orders together but a tiny haul

  • Junkanoo

    They didn’t get away with much for all the effort, l thought they were boosters getting their Christmas orders together but a tiny haul

  • Junkanoo

    They didn’t get away with much for all the effort, l thought they were boosters getting their Christmas orders together but a tiny haul

  • justlooking

    test 1…2…3…

  • Junkanoo

    They didn’t get away with much for all the effort, l thought they were boosters getting their Christmas orders together but a tiny haul

  • Junkanoo

    They didn’t get away with much for all the effort, l thought they were boosters getting their Christmas orders together but a tiny haul

  • Junkanoo

    They didn’t get away with much for all the effort, l thought they were boosters getting their Christmas orders together but a tiny haul

  • Quitedeliteful

    If this isn’t pathetic I don’t know what is. They are gonna get 5 – 25 years in the pokey for some cheap cheezy drawers, made in China…

  • Quitedeliteful

    If this isn’t pathetic I don’t know what is. They are gonna get 5 – 25 years in the pokey for some cheap cheezy drawers, made in China…

  • ReadingIsFundamental4Real

    Tis the season…

  • Quitedeliteful

    LOLLOLLOL!!!!!!!

  • Quitedeliteful

    LOLLOLLOL!!!

  • Quitedeliteful

    If this isn’t pathetic I don’t know what is. They are gonna get 5 – 25 years in the pokey for some cheap cheezy drawers, made in China…

  • Quitedeliteful

    LOLLOLLOL!!!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • Rayne

    They done robbed this place for some love pink I bet. That’s all they dumb asses wear lol

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    you said it’s a secret?
    ROFL!!!!

  • Quitedeliteful

    So true. Not one bra in there fits me…

  • justlooking

    test 1…2…3…

    What happened?

    The Disqus comment system is temporarily in maintenance mode. You can still read comments during this time, however posting comments and other actions are temporarily delayed.

  • guest

    SMDH

  • Quitedeliteful

    LOLLOLLOL!!!!!!!!!!!

  • http://sandrarose.com SandraRose

    There are more people stunting on IG than on a James Bond movie set.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • Quitedeliteful

    LOLLOLLOLLOL!!!!!!!!!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    ROFL!!!!!!!!!

  • RaginB

    Lmao well pink is too damn expensive.?

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    *cackles*

  • Rayne

    The truth!

  • JRock

    Jail times a-coming. But for only $1,500? What’s your secret to keep your back door from being invaded was you go to the pokey — pun intended.

  • Rayne

    It ain’t no mo good boosters out here like in the80-90s.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    I don’t wanna see nan VSecret item in the SR christmas giveaway this year either. https://uploads.disquscdn.com/images/68bc52b2a4f54f3dc0d4dea29ec0c12c203c19b65d4d18beb2fbbd13d0be6a55.gif

  • http://sandrarose.com SandraRose

    Disqus probably got hacked like Anderson Cooper. ?

  • justlooking

    I thought someone tried to put hex on the blog.

    You are no there is NO Evil in the world by the way.

    Do folks have our emails and such now?

    Thanks for the prompt and kind update @Sandrarose

  • Sushi

    YESSSSSSSSSSSS, Samething I said…….

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • Ms.Vanilla

    Yep, they have the cup size but the waist is made to fit a teenager.

  • justlooking
  • ShelbyMoore

    I’m telling you…My cousin had a booster up in NYC in the 90s and 2000s and she stayed in fly as$ shat and her kids stay in fly as$ shat.

  • Ms.Vanilla

    Good night Roses!

  • justlooking

    Girl, She is a perfect being. There is no Evil just eclectic. Ummm hmmmm

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    *sprankles salt on the blog porch*
    LOL!

  • HoneyyGoodMoneyy_
  • justlooking

    Okay, we long distance cousins or sisters?

  • Rayne

    I know I did. All kinds of beautiful mink coats. They done got real lazy lol

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    whut the tea leaves say?
    LMAO!!!

  • justlooking

    pulls out tarot cards

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    *flips card table and runs to the crossroad*

  • Naomi

    PLEASEEEEEEEE let this be made into a Lifetime movie lol

  • Oh Tommie

    $1500?? That’s about what, 4 bras? ??

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    that’s why they don’t fit right? they made for Chinese booty sizes, smh

  • 2gr8ful

    The robbers were described as five black women — three light skinned and two with darker complexions. That news outlet was very observant…smh

  • Vegas1989

    They Stole all the new blankets that are out. I’m glad that I order mine on Tuesday. They didn’t want to spend $85 to get it free. I have free coupons and plenty of rewards. SMH…I would gave them each a free panty and 40% off any bra. Merry Christmas

  • justlooking

    Chuckles

  • Blaque Mahogany

    “You going to jail today!”

    What’s VS merchandise going for on the black market? Armed robbery with a dangerous weapon for some 7/$30 underwear. Smdh. Just so you can stunt on IG in some love pink workout gear. Stupid azzes.

  • Applebootay

    Can I get one?

  • JustB

    VS is overrated… nothing but yeast thriving underwear I’m good

  • SumthinSweeter

    lol

  • bella28498 .

    very overrated, who does a heist for some draws????

  • bella28498 .

    people these days are very unscrupulous, so the home girls pull a heist over some dayum draws. So what will their story be in the state penn?

  • Angela Winbush

    I was thinking the same thing…LMAO!

  • GuestSTAR

    They probably gon sale them panties and bras on the street.

  • Li

    It amazes me some of the petty theft that’s going on among our young people. They should see the heist movies like Thomas Crown Affair, where they steal million dollar art work. Now — that’s worth stealing, but panties & bras???

  • KcoolMuziq

    Exactly! That’s not that much.

  • Mr.LeBrickJames

    Five people robbing $1500 worth of underwear, so… $300 per person?!
    Is it really worth risking your freedom and having a felony on your record over $300 worth of drawers? Clearly these people don’t value their freedom. So dumb.

  • bella28498 .

    smh

  • hotntot95

    ?I’m guessing they’re splitting $1500 worth of draws 5 ways…LMAO?..really?
    Out of 5 ..nobody thought this was a bad idea??…

  • hotntot95

    I was just doing this math??

    Edit: and who will buy hot draws on the street??? I’m so confused..

  • hottlanta

    Here, here. How do you sit up and say you get the draws, you on panties in the back and I get the cologne. Glad I wear my Hanes in the 4 pack from BigloLots for $3.99 and keep it moving.

  • shelly

    I never understand why employees put their lives on the line for billion dollar companies. If they’re stealing let security handle it or call the cops.

  • Lolly Asher

    What size are they? you know VS don’t fit erbody.

  • You Could Never

    Set It Off 2018

  • You Could Never

    This. That Era has retired

  • OP2

    Right! Louisiana court system with it’s harsh ‘for-profit’ jail & prison environment is no joke. In time, they’ll be caught & no one will pity them for having do time for their crime.

    -dumb is possessing a mentality that will not allow them to think ahead & see the bigger picture. Just another group of lackeys mindlessly following the loser bully in the group who is setting them up for a world of trouble. smh

  • Malcom Flex

    Fatherlessness. Broke dumb ignorant young single mothers with no dad at home going straight to prison they’ll be caught and their kids will be motherless and fatherless that’s a F’ed up family legacy.

  • candy

    facts!

  • Gone Too Far

    Bunch of bums lol

  • Ryan

    All that just to steal some panties??

  • Vonn

    Not even 300 because they will sell them at a discount. No one is paying full price for street drawlz. Plus…who buys street drawlz?

  • Faux Gibbler

    They only got $1,500 worth too?

  • Faux Gibbler

    LOL look on eBay for Victoria secret and whatever town they from.

    5 women $1,500 ?? ?

  • ?Patty Kakes?

    Now you know that was a dam shame. You would’a thought them b!tches was running outta there with mine coats smdh

  • NeverSurprised

    Apparently stealing from VS is the “in” thing to do among the intellectually challenged. There are tons videos of both men and women walking into VS stores and cleaning out the front displays (they really need to invest in competent security)

    These 3 blk women stole $7k worth of merchandise, then led cops on a high speed case where their car eventually caught on fire. They have bail set at $10k EACH.

    http://www.kmov.com/story/36573703/2-lanes-of-eb-40-closed-at-spoede-after-crash-car-fire

  • Faux Gibbler

    This says October 2017? Same trio?

  • jussaying

    Yes…shrinkage is accounted for anyway.

  • BeUtFullSoul

    So they SETTING IT OFF in VS stores…REALLY?!

  • XoXo

    That’s real gangster in their eyes.

  • Dowoop

    Which really isnt alot of stuff.

  • Dowoop

    Fatherlessness = is that a word?

  • Dowoop

    I KNOW! I would act like i didn’t see shit. With all the crazies in the world today i’m not approaching anybody to ask or stop them from stealing shit.

  • Dowoop

    More like Dumb and Dumber 2018

  • Mr.LeBrickJames

    No. 2 different robberies in different states, different times… (Louisiana in December vs Missouri in October )

  • NaeNae2015

    LMBO!!!!!!!!! You petty!! LOLOLOL

  • TaylorFinallyMadeIt

    They’re doing that everywhere. That just happened at a VS here in TX.

  • Gotitbutsmh

    Panties, underwear???? For real? Catch them, they are to stupid to be walking around free.

  • Tennessean

    Right. dayum underwear?!

  • Blue

    lol.

  • Zeta Phi Beta 1920

    I only saw two walk out. And she walked with a STACK, A GRIP of merch on her shoulder.

  • Mia Said so

    YUP!!!!! its going down..

  • Mia Said so

    thats becasue they dont have a clue.

  • BeUtFullSoul

    I guess it was… so SAD!

  • Armymom20

    They probably in the streets trying to sell VS smh.

  • Malcom Flex

    Do your eyes lie you fool? You know damn well it is and our communities are garbage cuz so many daddies ain’t shit.

  • Malcom Flex

    Petty but in denial none of that shit is funny why you laughing? That’s the prob with too many BP, laugh about serious shit.

  • NaeNae2015

    Let me say, cursing is really not necessary to get your point across. Also, I am fully aware of the socioeconomic challenges facing the African American family in 2017. I, however, choose not to spend an extended period of time pontificating about it anonymously on a social bloggers site!!! What does THAT do? How does THAT change anything!!???? I think that is part of the problem with social media……endlessly voicing our opinions about social/political issues gives us the impression that we are really DOING something. And for the record, I DO things on the job that I have, within my community and church that I pray is making a difference for the generations to come. I am sorry my statement rubbed you the wrong way.

  • Dowoop

    Is it in the Oxford dictionary? I couldn’t find it.

  • monique

    Why didn’t they wait for one another and leave together, at one time?

  • Crazy tee

    I ain’t getting sizzled and eye burned for $9 hour…u can have it

  • ThottyPippen

    I know they’re not doing all of this for some Love Spell..lol

  • Karen Brady

    lol

  • Karen Brady

    street drawlz *Dead*

  • Trace da Ace

    I agree!

  • Guess Who

    Pitiful and embarrassing

  • Malcom Flex

    Where their daddies at??

  • Malcom Flex

    Trying to go off topic doesn’t change anything our culture is F’ed up. No culture can rise higher than it’s women and when the women are failed by the males so are the kids. Look around your hood.

  • Malcom Flex

    PRAYING DOESN’T WORK if so BW would have banging bodies and be married instead of being obese single mothers of FATHERLESS kids running the streets, broke, being stick up kids.

    Also we don’t need more obese single mother church ladies talking about praying, yawn yall ain’t working we need MEN…FATHERS IN THE HOME.

  • NaeNae2015

    I read your paragraph several times……several times…..I had to in an effort to figure out what you were attempting to say!! Oh dear!!!! I don’t say this to be mean…..please take some classes.

    By the way, did you read anything else in my paragraph besides the word “pray”. Anything else?? My life is dedicated to trying to make a difference in my community……with parents, with students, with teachers, with community leaders. It’s why I get up in the morning. Its not only my job, its my purpose. I do more than just sit behind the keyboard insulting people. What do YOU do to make a difference…… besides getting on blogs.

  • Malcom Flex

    I don’t get upset at obese church ladies I pity them. No husband just huffing and puffing thinking you running ish. Bad health but thinking your fake prayers changing ish? LOL. I can easily tell the females with no male their lives, pointing a finger at you. Pray to your sky god for a real man to focus on.

  • NaeNae2015

    I’m so confused…..are you replying to my post??? It’s like you’re responding to a different conversation……what are you talking about?? Obese women, church and sky gods…..LOL!! Are you actually reading what I’m saying? Maybe you’re not UNDERSTANDING what I’m writing…LMBO!!! I may be the only one engaging you. I’m tapping out!!

  • Malcom Flex

    you know I’m talking to YOU. I guess your dumb/obtuse holy roller act works in your fatherless hood