Music producer Kanye West managed a smile while taking a family portrait with his wife, Kim Kardashian, and their 2 non-smiling children, son Saint West and daughter North West.

Kim captioned the image: “Happy Holidays”.



  • Whiplash(lacejagger)

    The camera didn’t have a flash, or he would have dipped out.

  • BeUtFullSoul

    Kim, Kim, KIM… Are YOU cold suga?

  • Kanyade

    cute kids

  • SlickOne

    A hoe never gets cold!!!

  • sunni_daze

    At least we know the picture of Kanye isn’t a cardboard cut out. He’s holding that sweet face baby.

  • sunni_daze

    Never

  • Blaque Mahogany

    Kanye’s kids are cute.

  • IAINTMADATCHA

    Just sucked all of the life out of Kanye. Does he even talk anymore?

  • Knocked Kneed and Pigeon Toed

    I see what you did there LMFAOOO

  • Knocked Kneed and Pigeon Toed

    Adorable kiddos. I love how everybody is bundled up in their fur coats meanwhile Kim out here giving it to em. Dont matter what the whether is Kim cant fight that hoe that lurks from within! LOL

  • Kayke

    I love cheongsams, own 4. Always feel super sexy in them.

  • tintin

    Kim looking like she’s tryna get a modeling contract all the time

  • Knocked Kneed and Pigeon Toed

    Is that the dress Kim has on because I need it in Black, Red and one in Silver. Hell ill take the one she has on also. *searches google for cheongsams*

  • Sid

    Kanye does not look happy??

  • ?Royalty?

    ?? Me too. That dress is bad.

  • ?Royalty?

    Most pathetic celebrity holiday family picture goes to you guys. ??

    Sidenote: Kim’s wig is cute and I love the dress…but for maybe a different season tho. ?

  • Readytochokemothernatureout

    They look holly and jolly filled…..

  • http://www.missjhaneuniverse.com Monday

    Kim has her husband on leash. Kanye hasn`t been vocal all year.
    Am I the only one who notice??

  • Simone

    I hope 2018 is the year African Americans quit giving this family so much attention. They only want to copy the black culture trends and act like they started it. So over this cult klan.

  • Simone

    No you are not! Kayne knows it cheaper to keep her…plus who knows what strings/secrets they’re holding.

  • Wreckognize Game

    It was about 35 degrees last night and this chick that had on a spaghetti strap skintight dress was rushing her friends to the concert door because it was cold out there. Just crazy to walk 2 blocks in the cold trying to be cute

  • A.Smith

    Ok lets c how cute she can make that hospital gown. ??

  • LOVE ALWAYS

    That whole family looks miserable.

  • Coy little wink

    * crickets

  • guest

    Wierd….the family their kids never smile with them. North is always whining and and Saint look emotionless.

  • Marlika

    Poor Kayne and poor poor poor babies. Look at their vein mother who will do anything to keep attention going on her. Smdh

  • 5000BlinK

    Put everything to the side and I really like this family yall…..Sorry but not sorry… I love any family unit..especially when its a husband, wife and kids….no outside kids.. Thats a traditional family and I love traditional famililes

  • Shawty

    Why everyone have on coats but Kim?

  • R Smith

    Nice wig! :o)

  • bella28498 .

    this woman is out of touch, kanye is unhappy.

  • We Can Do This

    Lol!

  • We Can Do This

    Hey, this is what Kanye wanted. He chased Kim.

  • SumthinSweeter

    the whole vibe is just off…smmfh

  • SumthinSweeter

    yup

  • SumthinSweeter

    straight posers, all of them.

  • SumthinSweeter

    right, and when no one has on coats, she has one on. like in the summer… LA weather.

  • SumthinSweeter

    If your husband is medicated and wifey is a culture vulture narcissist then yes, that is your traditional nuclear family unit.

  • SweetTEE

    Those kids look miserable 100% of the time. They are living this ish in real life…saddest. Anyway, if my husband had a whole breakdown, I would step out of the spot light and take care of that home life…but naw, anything for fame i guess.

  • 5000BlinK

    bYE……ON A FRIDAY

  • SumthinSweeter

    lol….. and straight lame on Friday too

  • http://www.missjhaneuniverse.com Monday

    Kanye got his blonde Beyonce. Kim does resembles her a biiiit tooo much here (post Blu Ivy..before the twins).

    Kim will forever copy Beyonce. Slow down with the tanning Kim ?

  • http://www.missjhaneuniverse.com Monday

    Theses… Itches!!

  • SweetTEE

    Father God, she does look like B above. Im disturbed.

  • Seek Truth Speak Truth

    KANYE, GET OUT! ?

  • Seek Truth Speak Truth

    They aiiiiiiiight

  • bella28498 .

    agreed

  • dontgetblocked

    Why the dress??

  • kekeb

    I like Kim and Kanye together

  • ?Sugar&Spice?

    i love this family. the wests…not the klan.

  • DeeFromLA

    Eerie how much she resembles Beyonce in this pic. Hate they constantly dress these children in all black

  • Cici

    ??

  • Indies beauty

    I laughed at how short and to the point this write up was. Lol she just threw a bone at us….But this family is so cute.

  • deadellamore

    A sunken holiday…poor Kanye.

  • the guest

    Saint looks just like Kim and North looks just like Kanye.

  • the guest

    His vibe and swag with Amber was authentic and fly. He and Kim are contrived.

  • the guest

    LOL

  • Malcom Flex

    Sell out down low simp and his ho and trick babies.

  • Malcom Flex

    People like you cheerleading this crap is why black males don’t marry bw.

  • Malcom Flex

    Lame stan. I can’t stand Kimye stans.

  • Malcom Flex

    You forgot, down low gay.

  • Malcom Flex

    Kanye got ‘fixed’ cause he in the order and didn’t know how to keep his big mouth shut.

  • Malcom Flex

    Don’t blame the white brauds it’s black males like Ye who sell out on their own.

  • 5000BlinK

    you have issues and you cant help who you love……. Get some Human bout ya self bruh

  • 5000BlinK

    How yall know they life… Like yall really be in these folks house. WEIRD

  • SumthinSweeter

    Lol. Ummm they are on tv for years now on a,”reality show” filmed in their HOMES. Plus the run down over publisized existence they live. Sooooooo how could one not deduce the messiness associated with them?

  • Desiree Edwards

    The devil is in her!

  • primadutch

    Kanye’s hands look like he’s been walking on his knuckles…ijs.

  • SpaceCabbage ??

    Thats crazy that she looks like Kylie now…. (even tho kylie jacked Kim’s look, still this blonde hair and that face? ) How you swaggerjack from your own LIL sister?

  • http://www.missjhaneuniverse.com Monday

    More and more. It’s kind of creepu