Gucci Cardigan

Rapper Young Thug showed off his feminine side in this Gucci Embroidered Chunky Cable Knit Cardigan, which he paired with a acid washed denim shirt, plaid pants with harness straps and nude boots.

The 26-year-old rapper posted the image of himself in his cutting edge outfit on his Instagram account. The popular cardigan retails for $3,980.

Jennifer Lopez and Alex Rodriguez at Tom Ford in Beverly Hills

Actress Jennifer Lopez was the first to rock the cardigan during a shopping trip to Tom Ford menswear boutique with her boyfriend Alex Rodriguez in December.

According to Gucci’s website, the off-white oversize knit cardigan is trimmed with a red and green knit Web detail around the sleeves, a varsity inspired “A” appliqué on the front and the word Gucci is playfully misspelled “Guccy” on the back. Gucci is a play on the House name embraced by the Creative Director on Instagram.com.

 

Gucci

 

Gucci

 

Gucci

Photos by MSBH/HGVC / BACKGRID, Instagram.com



  • Jen_no_juice

    Wth???? when they start making gladiator shoes for men???

  • Quitedeliteful

    I like JLOs outfit — except for the boots. I would have chosen something different for myself. Her custom purse is cute too.

  • Quitedeliteful

    OMG!!!! I had to scroll back up and take a look!!! Gladiator shoes for men is just crazy!!!!!

  • Rayne

    Looks like that house coat ? my granny used to come to the door wearing. The one with the one button on it. “Stop running in and out my got damn house!” Whilst holding the bottom closed. Lmao ?

  • Alicia.Ashe

    Sweater looks warm. Wouldn’t buy it or wear it.

  • Renee26

    He wore it better…I would have thought it was a knock off with that misspelling

  • SpillyNillie

    I actually like Young Thug’s style…it fits him…

  • JV

    I think it’s more the length that makes it “feminine,” but even that can be pulled off by the right person. I wouldn’t rock it personally, but I can see a stage performer pulling it off.

  • Rere

    I like the jacket on JLo but on Young Thug thw outfit issa no! I like his footwear tho!

  • justlooking

    @sandrarose – If they send you two, send me one.

    Thanks,

  • Hater

    Jen got this one!

  • Zeta Phi Beta 1920

    I love to see Jlo in Timbs. SO NYC!!!
    Peep her initials on her leather purse! Yes, Ma!

    Dude, looks a fool. He is wasting his money on a stylist.

  • Zeta Phi Beta 1920

    Girl, the Timbs make the whole outfit.
    I love when she rocks the Timbs! So NYC!

  • Cute cardigan

    I love that cardigan! I think it needs to be shortened for women like it looks on Young Thug.

  • tintin

    JLO got big a$$ feet like me

  • HoneyyGoodMoneyy_

    i love a good cozy sweater !

  • Quitedeliteful

    This is true… The Timbs do look good on her…

  • pure_rachet

    What is a Guccy?

  • TheOwley

    Sorry, it’s stupid looking.

  • Lady_Elle

    I think Timberlands make all feet look big. rofl
    I don’t think her feet are real big (size 8 max)…. I have BIG AZZ feet. lol

  • tintin

    Im sz 10 i pretend im a 9

  • http://sandrarose.com SandraRose

    A stylized spelling for Gucci.

  • Trace da Ace

    yas I was thinking the same thing!! #size9

  • Trace da Ace

    lmao!!! I spit out water on that one!!!

  • Arama

    Very stupid looking and cheapened by the type of people wearing it.

  • Dystaney Kimble

    You have no kind of sense lol ? You pretend .. how does one go about pretending they are a 9 ? THIS I have to hear !

  • Dystaney Kimble

    Me too

  • Dystaney Kimble

    Jlo played it safe … a button up would have made young thug my hands down choice

  • pure_rachet

    I thought it was a a play on bussy… Carry on.

  • ViolettaBliss

    That is one of the ugliest sweaters I have seen and I have been to quite a few ugly sweater parties. Celebs are so stupid a designer will send them free clothes and they will wear anything….

  • Ozad

    LOL!!!

  • tintin
  • Vegas1989

    If you are at work. Go tell your boss that I said, to let you go home for the rest of the day and come back fresh in the morning….LOL..I’m a 10 and be rocking a 11W in my leather J. Renee’s pointed toe…I don’t not pretend to be a 9. I want to open a store for Big Feet Women one day…Size 10 and up…LOL

  • Karen Brady

    Jlo stop trying so hard. You look silly here IMO.

  • Dystaney Kimble

    Lol , I came equipped with yachts too .

  • tintin

    ????????

  • Gloria

    Gucci clothes are so ugly and overpriced.

  • Jussjess25

    Back rappers love them some gucci. If I were a rapper id by nothing but fake shit ane save my coins? non of that shit seems worth the money.

  • Jussjess25

    Exactly

  • PynkCloudz

    From the back the sweater looks like it smells like farts.