Rapper Cardi B (L) and Offset attend the 2018 Maxim Party co-sponsored by blu

Hip-hop stars Cardi B, Migos and Post Malone were among the stars performing at Maxim's 2018 Super Bowl Party, where thousands of guests partied prior to the Big Game. The event was co-sponsored by blu in Minneapolis, Minn. on Saturday.

Cardi is pictured with her fiancé Offset of Migos.

Post Malone performing at The 2018 Maxim Party Co-Sponsored By blu

Co-headliner Post Malone performing his chart-topper "White Iverson" at Maxim's 2018 Super Bowl Party, co-sponsored by blu.

Cardi B performing at The 2018 Maxim Party Co-Sponsored By blu

Rap star Cardi B performing her breakout hit "Bodak Yellow" at The 2018 Maxim Party Co-Sponsored By blu.

Niykee Heaton attends the 2018 Maxim Party co-sponsored by blu

Musician and internet sensation Niykee Heaton was spotted hanging in the blu™ Tasting Room for specialty cocktails inspired by the 'my blu™' e-cig flavor lineup.

Marshmello performing at The 2018 Maxim Party Co-Sponsored By blu

There was a special DJ set by Marshmello at the spectacular party featuring multiple interactive areas, live artistic vignettes, theatrical lighting, concert-level sound, and several unique activations throughout the event.

Guests hang out in the blu Tasting Room during The 2018 Maxim Party Co-Sponsored By blu

One major new hit with attendees this year was the blu® Tasting Room, which featured specialty cocktails inspired by the ‘my blu™’ flavor lineup. The event was produced by Karma International.

The Timberwolves dancers attend the 2018 Maxim Party co-sponsored by blu

In addition to special guests Cardi B and Migos, there were red carpet appearances by football stars Travis Kelce, Cameron Jordan and Josh Norman, as well as the Timberwolves Dancers (pictured).

Photos by Daniel Boczarski / Getty Images for blu

  • Coy little wink

    Offset looks like a clown...Cardi get yo man together sheesh ?

  • stav

    Offset is ugly! Those tight pants makes his feet look ginormous. The sweater and bottom down with tight pants, and tennis shoes look ridiculous, and the man cape with fur is the cherry on top of this catastrophe of an outfit! Man those Bamma's can't dress.

  • jeniefrumdabloc™

    Cardi do you bew.... by yourself ... I see some dead Weight up there ...

  • http://sandrarose.com SandraRose

    I see 2 people who are tied of looking at each other. ?

  • what?why

    Offset is the new Jay and Cardi is the new Beyonce (without the beauty).

  • Phyllis

    Offset shoes ugly than a mug?

  • jeniefrumdabloc™

    Good observation ... what ya say Sandra they tied ...??? I said that country too

  • Kayke

    Cardi hiding under a coat, like a Kardashian..... I guess she couldn't let herself "fat in peace" either.

  • MookieFly

    Are there still women who think that country drape edges look is cute? Nostalgic, yes. Cute? Idk about all that. Offset must got a big dack because I'm not seeing anything else worthwhile.

  • Rayne

    My my my that is one lil ugly dude. Even with Fetty Waps one eye and bifocals he still ugly. Ump!

  • C Mack

    I did peep the body language. When you’re right, I agree!

  • Coy little wink

    Is he wearing a woman's fur...misconduct

  • more

    His body language

  • Ebony Starr

    His name is Offset, he warned everyone beforehand!

  • Coy little wink

    Big bank account hun...

  • tintin

    What are those.....on Offsets foot

  • Holler If Ya Hear Me

    You a lie.

  • ReadingIsFundamental4Real

    What in God's creation is that Heaton thing above?

  • ReadingIsFundamental4Real

    I need to see his artist contract before I believe that. He looks like an artist advance that might go wrong. We shall see

  • JJSPLAYHOUSE

    You mean "pregnant" in peace?

  • JJSPLAYHOUSE

    Is TakeOff narcoleptic? He ALWAYS looks like he's about to fall asleep.

  • Whiplash(lacejagger)

    Offset's shoes are like 1,000. Designer sneakers. They are ugly and look like "pro wings" or "gitano" sneakers that Payless and Walmart use to sell, back in the day.

  • Allihave2say

    He's always high as hell.

  • Allihave2say

    Cardi is pregnant and trying to decide what she's gonna do…I called it before ANY news site.

  • Allihave2say

    Offset is upset because he's not with Young Thug.

  • Sally Wright McLinn

    I dunnoo......what makes Offset such a catch. He dresses and styles like he's a homeless man and looks like it. These rappers, et al, put hundreds and thousands of dollars into their look, to look like a homeless bum.

  • Sally Wright McLinn

    And would you believe they paid stylists thousands of dollars to go out and look like shy^t?

  • MsPam

    She has a man’s face.

  • Tennessean

    Small rafts conveniently seating 10-12 passengers to row across the sea. Now those are expensive rafts not everyone will have them and they are not dot approved.

  • ReadingIsFundamental4Real

    Looks like something Arnold Schwarzenegger would have custom ordered from a robot exotic sex manufacturer.

  • Phyllis

    Like they say ... It cost a lot to look that cheap!!

  • 1BlueStar

    I gotta feeling Cardi is muuuuch more into this relationship than Offset...and Marshmallow WTF??

  • Vonn

    Niykee looks like she has a dickee.

  • ReadingIsFundamental4Real

    Anybody else already tipsy off Merlot this fine Sunday afternoon? No? Just me? Ok.

  • JJSPLAYHOUSE

    LOL more like sedated!

  • Kayke

    I could be wrong, but from my experience with first time preggers, they don't show until almost 4 months....that's irresponsible as hell, if she still deciding what to do. She wouldn't be able to tour with Bruno which they just announced. I think the coat is to feed the flame of "is she or isn't she pregnant". She's just fat.

  • JJSPLAYHOUSE

    That baby and OffSet will be gone by Spring.

  • JRock

    Kylie Jenner had a baby and she is only 20. She has been in a relationship since she was 17 with that gay guy Tyga until early 2017. Then on the rebound and because she was desperate for love and acceptance, she hooked up with another guy and after only 5 months of dating she was pregnant. She has not had time to be an adult and live her life. I wish she had a better mother who didn't spend her days and nights humping on her back when she should have been raising her kids to be something better than what they turned out to be. The guy Kylie had a baby with is someone she may or may not be with this time next year. She stayed with a gay guy either because she was in love or was his beards for a minute, so I assume her low self-esteem will encourage her to stay with her serial cheater baby daddy. Babies are a blessing so God bless the baby girl.

    Cardi old ass I have nothing to say other than she's an untalented knock off.

  • TMW

    Doesn’t matter if she stays with Travis Scott or not - she now has a lifetime connection whether she wants it or not. Sometimes babies can make people grow up. I hope this is one of those times. Seems like they handled the pregnancy very unKardashian like, and very responsibly. Time will tell.

  • Vonn

    She does look like the maid/BM.

  • Enoughsaid2020

    Maxim only caters to white artist, so I'm surprise Cardi B, and Offset were invited?

  • Jygalo

    Her stylist needs to be fired. Why is she wearing the necklace I wore to my first job interview complete with the conservative bun and hoops? No ma’am!

  • Notatall

    Pro wings?!?!?! Lol! Haven't heard that name in years....use to sound like tap dancing shoes in gym, with the slip and slide soles.

  • GuestSTAR

    Yeah, I to was kinda taken aback when I got to her pic, like WTFFFFF.

  • MsPam

    Yeah the media ( black/white) is saying Kylie is new mom, if she was black she would be a baby mama.

  • JRock

    True that!

  • C Mack

    Right

  • MookieFly

    Lol they don't have that much money. Shiiittt she was acting and a stripper before the rap. She might actually have more

  • Coy little wink

    ???

  • CaramelDrop

    You told NO lies!

  • Chuck

    Wtf does Cardi see in this ugly ass ninja? Dude looks nasty, stank, and old. She can definitely do better.

  • CaramelDrop

    It’s the Cuervo but tipsy all the same lol ?’s from the 3rd coast!!!

  • Solstice

    Cabernet ? over this way, my fellow wino!! ?? Cheers ? love!!

  • Solstice

    ???????!!!

  • Harley

    She is trashy and classless and looks a mess without the makeup so they seem to work to me

  • Harley

    I wish that whole clan would just go away

  • Blaque Mahogany

    How old is Niykee?

    I don't care what Cardi says, she looks pregnant. If so, this should be very interesting.

  • Harley

    She announced it will a 12 minute video and put the link in her bio in True kartrashian fashion

  • E-VannaRootsAllEvil

    Lol

  • Harley

    Yes she looks scary

  • E-VannaRootsAllEvil

    Chardonnay ?

  • Ebony Starr

    She had to stay under the radar during the pregnancy because she couldn't get her lip injections.

  • E-VannaRootsAllEvil

    Lol

  • TMW

    I meant no naked pics, no oversaturation on social media (during pregnancy) and no show reveal.

  • TMW

    In that video I didn’t realize that was her, for real. Thought they were doing flashbacks on when she was born or something. She did not look the same.

  • Harley

    Haha thank goodness I'm so tired of those culture vultures

  • TMW

    Exactly.

  • bashi

    Niykee Heaton What happened to her face

  • bashi

    Maybe looks is not all to her I bet he puts it down on her good so she sticking to him. To be honest all his baby mother are some pretty light skinned women so I guess the saying goes “ beauty is in the eye of the beholder”

  • bashi

    Mama Jenner is all about the income for them. Kylie and her sister Kendall brand of clothing and makeup line are doing great. Kris is about the cash flow in that family she don’t have time to raise those girls traditional when they are already exposed to that kind of lifestyle.

  • MookieFly

    Yea Cardi's net worth is around 4 mil and Offset is barely over 2 mil. Both make some club bangers so more power to them

  • Alicia.Ashe

    Niykee looks mannish that’s all.

  • Tammie Reed

    I wonder do she look at their pics they take and peep his body language! Girl, he is NOT into you, he is just not sad to say. I hope she wakes up one day and realize she is getting played! I hate to be a debbie downer but girl you can do so much better! My daughter was just like her, young and impressionable then she woke up one day...finally! Glad she got rid of the dead weight loser!

  • E-VannaRootsAllEvil

    Justin did a really good Prince tribute

  • E-VannaRootsAllEvil

    I hate her ghetto high school hair do chile

  • E-VannaRootsAllEvil

    Cardi B, fire your hairstylist. Thanks

  • datjerk

    I fool woth Post Malone, but he routinely looks like he might smell like a Chinese restaurant dumpster.

    SN: wtf are those on Offsets feet?!

  • datjerk

    I think she styles herself

  • JRock

    That cardboard chick is so ugh. That necklace she is wearing is circa 1980. I have a necklace that I ordered from Avon back in the day just like that. I still have that joint. She must have went through the thrift store to find that one.

  • JRock

    Kinda of sad when you think about it.

  • JRock

    Me too!

  • ReadingIsFundamental4Real

    I'm so proud of Cardi and her Amazon Superbowl commercial. She is not a definition of her past, but a testimony to her future. Don't mess it up marrying that dude right now Cardi!!!!!! I appreciate she stays real to herself.

  • ReadingIsFundamental4Real

    Saves money

  • ReadingIsFundamental4Real

    Yes. He played it smart and fun.

  • Allihave2say

    Yep!

  • bashi

    Yea their morals are just different from others

  • E-VannaRootsAllEvil

    And quick I’ve seen some tributes and they were horrible

  • jeniefrumdabloc™

    Fawking loved it... . Did you see all that purple chile ..... Yassss Gawd ... Fugg folks. .. I love JT always have... . ... Excellent artist

  • Blaque Mahogany

    I was going to say, "they match".

  • Kim’s Original Face

    Travis Kelce is so gorgeous ughhh

    Cardi looks cute that all I got

  • Yoni7

    Offset's shoes and those Baby Gap skinny jeans are offsetting, upsetting and serving me heartache and pain. Please young men can we dress better, PLEASE!

  • Vonn

    That commercial was funny.

  • Yoni7

    WHO is she/he?

  • WutizstillHERE!

    Niykee or what ever her name is is an example of no matter how much work you get done to your body..that face never age well.

  • WutizstillHERE!
  • SweetTEE

    Im sick of seeing Cardi and that ugly boy. Matter fact, I'm sick of hearing her voice and seeing her name. It's too early to be this tired of someone.

  • ZRoJoTheLezBeyond

    "Alexa, play some country music..." That s**t was funny.

  • ZRoJoTheLezBeyond

    Never heard of her and this post is my first time hearing of her and seeing who she is. Damn, she looks really old in the face.

  • Boogie79

    lol, 'Country Drape Edges' I have died and went to heaven. For now on, I will call them that. Swirling your edges with a toothbrush has made it back from the 80-90s. You even have women cutting their hair to create edges I KID YOU NOT!

  • ZRoJoTheLezBeyond

    I rarely see her wigs on point. It's not like she can't afford to get them done properly.

  • ZRoJoTheLezBeyond

    I loved seeing the city lit up in purple! That was amazing.

  • WutizstillHERE!

    I never heard of her until today but her face is now ingrained in my mind 20 year old body and a 70 year old face..

  • ZRoJoTheLezBeyond

    I'm not a fan of hers but I most def agree she can do waaaaay better than him.

  • Solstice

    Haayy! Happy Monday! ?

  • Solstice

    Baby Gap??!! ?????

  • Yoni7

    Look at'em. Size 2t at best.

  • Mr.LeBrickJames

    They say everybody gets 15 minutes of fame. Hopefully shes at around 14:55 right now.

    I still cant figure out why "Bodak Yellow" was such a big hit.
    #overrated

  • ZRoJoTheLezBeyond
  • jeniefrumdabloc™

    Spirit ..... 1111 ?

  • Mr.LeBrickJames

    Close. She's 23.

  • SDot

    This chick Niykee Heaton is DISGUSTING looking. YUCK. SPOILED ROTTEN MILK NASTY LOOKING.

  • Kemi

    I like Cardi but she’s making a fool of herself thinking this ugly mofo is in love with her. He’s shown you who he is by being a serial cheater. Why stay with a dead weight like him?! She can do better. Hope she understands that before it’s too late.

  • ShWa

    Cardi's baby hairs are on fleek!

  • Obamaanotherterm

    Cardi needs a stylist ASAP.

  • ZRoJoTheLezBeyond

    Good God, I would've thought she was well into her 40's just by her face.

  • EMILY POST

    I like how you can see her moving forward.. she cleaned herself up... her commercial was funny and much better than that Groupon commercial from that comedian.

  • free

    i want to know how i can convert my ikea bag into a raincoat too.

  • Toni ToniToni

    I agree! He is So not attractive. YUK. I hope she realizes it soon. And I SWEAR aI hope she don't mention that nilga name in NO MORE OF HER DAMN SONGS. UGH. TF

  • HoneyyGoodMoneyy_

    Niykee out here looking like Woody Harrelson.

  • Renee26

    Evening gowns and hoochie attire...Fail SMH

  • Renee26

    LMAO

  • Kemi

    Lol NO MORE! He ain’t into her like that sheesh...

  • Renee26

    Leather face

  • Yoni7

    As does Offset!

  • CaniLive?

    Right?! The whole get up look stupid as hell...them damned shoes look like bumper cars.

  • Yoni7

    I thought they belonged to NASA.

  • CaniLive?

    LOL, I don’t know what’s worse; to create something that ridiculous looking or someone actually buying `em.

  • mona q

    It's so crazy...I live in a mostly white area and we pulled up to a parent teacher conference and the white suburban mom was blasting it and the whole car was rapping it-little kids and all. My husband works in insurance and he said he was giving a white lady a quote on the phone and it was playing in the background. She was a professor! Nutz

  • mona q

    She is basing the amount of the ring he bought for her on his love...SMDH...ummm a picture speaks a thousand words...now maybe his is different in private and is trying to be cool publicly but either way...um nope.

  • Yoni7

    I'll say someone actually buying them. To create is art. But to buy; is stupid. LOL

  • HE IS A LOSER!

    Cardi B is better without this rodent, he's riding on her coattails...can his group pronounce english words! She need to drop him.

  • CaniLive?

    Tehehehe? you ain’t never lied!

  • Quitedeliteful

    LOLLOLLOL!!!!!!!!!!!

  • Quitedeliteful

    I love me some baby hairs!!!! LOLLOLLOL!!!!!!!!!!!!!

  • Quitedeliteful

    That chick is only 23?!?!??? She must be living a hard life....

  • Quitedeliteful

    How can this chick be 23???? Maybe she was 23 fifteen years ago...

  • JENNYJONES1

    DAMMMMMN I WAS ABOUT TO SAY SHE LOOKS LIKE A MAN IN THE FACE!!!! IS SHE A TRANNY B/C SHE IS HARD LOOKING, MAN-ISH IN THE FACE..........JENNY JONES!!!

  • SweetTEE

    I hope she is really stacking her money bc baby, a lot of us are already fed the F up with how she's being shoved down our throats...she aint what i like down my throat..tuh

  • JENNYJONES1

    YES, YES, YES!!!! I'M SOOOOO SICK OF HER WEARING THOSE OVER SIZED COATS AS AN OUTFIT..........JENNY JONES!!!

  • JENNYJONES1

    BEST PART OF HIS SHOW BUT AS USUAL YOU CAN'T PLEASE EVERYONE B/C PRINCE FANS AND FAMILY ARE MAD ABOUT IT BUT THEY WOULD'VE BEEN MAD IF HE DIDN'T ACKNOWLEDGE PRINCE IN HIS HOMETOWN SO 'F' IT!!!! DAMNNNN IF YOU DO, DAMNNNN IF YOU DON'T.........JENNY JONES!!!

  • Vonn

    Yes

  • Vonn

    Yes

  • teather

    She better strike while the iron is hot. I see that red light blinkin that lets you know it's about to go on standby if you don't operate with whatcha got.

  • Toni ToniToni

    PWAHAHA. RIGHT!

    WHAT ARE THOSE!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????

  • 5000BlinK

    I truly believe Cardi goy OFFSET AZZ...AND HE INTRODUCED HER TO THE INDUSTRY TO ENHANCE HER CAREER. NOW SHE GOTTA MARRY THIS BOY OUT OF APPRECIATION.... YEAH SHE GOT A MAJOR DEAL, BUT SHE GOT AROUND THE RIGHT PEOPLE THROUGH OFFSET....DONT CARE WHAT YALL SAY. SHE IS A SEASONED TRICK AND SHE IS PLAYING OFFSET TRICK AZZ FOR HER MILLI CAREER

  • Toni ToniToni

    I swear that I thought the same. I thought they were showing Kris when she had Kylie because the video looked so low quality....

  • Quagsire!

    WHAT DA FUQ DOES OFFSET HAVE ON HIS FEET?!?!

  • 5000BlinK

    DONT MATTER...SHE OWE HIM.....FOR SETTING HER CAREER OFF...HE INTRODUCED HER TO THE INDUSTRY

  • Kemi

    I guess she got to pay price then.. I wish her well in all of her endeavors!

  • Knocked Kneed and Pigeon Toed

    She was very cute before she started fuggin with her face.

  • 5000BlinK

    Yes, she has a price to pay to this negrao FA EVA

  • Mister Fantastic

    I see Offset wearing that 2018 edition Skunk Ass Cape...

  • Vegas1989

    Offset has been in shopping in TI closet....LOL..And them Moon Patrol shoes that he is wearing...Just like the cartoon character the Martian on Bug Bunny....LOL.."I'm going shoot you with my ray gun!"...I'm done. I have to go to a meeting...LOL

  • Vegas1989

    Moon Patrol Shoes.

  • Vegas1989

    You are so right...SMH...I'm too old now to bust out my eighth grade raps that I wrote and my daddy told me their was no career in rapping for me. If he was alive and would let him hear her Bodak Yellow song...And then he would encourage me at least to put a couple of singles out....LOL...they sound way better than that....LOL

  • Vegas1989

    Who is this orange chick on here? LOL

  • Mrs. ??????????

    His feet look like a size 15.

  • 5000BlinK

    giggling

  • Toni ToniToni

    EXACTLY, thats why she needs to stop droppin that bammas name. She seem more into him than he is in the relationship. I see it as he just getting more fanfare being linked up with her now that she is so hot.
    I know he was already big before dating her but.... Now this bamma everywhere. EKKKK

  • Chuck

    She's chasing "fame.'

  • datjerk

    Not really. Both are hood-tastic

  • Dahl

    Niykee - whoever that is - looks tragic, as does Bad Ashe. I don’t like whatever the Cardi Migo has on his feet, they’re just ridiculous. And Don Benjamin looks like the luv child of French Montana and Jesse Williams...

  • MRiGOThim

    Cardi B & Offset both need new stylist...
    Don Benjamin & NFL players Cameron Jordan, Michael Cox, & Josh Norman can all get it at the same damn time, lol!!!
    Somebody tell me why Post Malone is hot???

  • pure_rachet

    SPOT ON!!!

  • NicoleZee

    I used to think Cardi could do better. However, someone pointed out to me that Cardi used to be a stripper and a prostitute, so a more sophisticated and educated black or white man would not want her. And if they got with her, they wouldn't wife her, they would only use her for pussy.....and she would use them for money! The door swings both ways as I always say. Cardi and Offbeat are both street, so who else would want them besides someone else that is street like them??!!

  • Kemi

    You’re completely correct... didn’t look at it that way.

  • AHardAct2Follow

    We have similar taste. I'm glad Travis Kelce didn't make your list cuz I need that all to myself lol!

  • Keepin’IT100

    If Cardi is affiliated with Bloodz why the hell is she wearing blue ?

  • MRiGOThim

    Lmao, naw he a lil too pink for me

  • TawnyDelux

    I hate those sneakers Offset has on