Donald Trump hair
 
A video of a gust of wind blowing through President Trump’s hair is garnering more views than Kim Kardashian’s Bo Derek braids.

The video, which went viral on Wednesday, shows Trump boarding Air Force One on a flight to Mar-a-Lago on Friday, Feb. 2.

Social media users rejoiced at what they believed to be Trump’s hairpiece flipping up over his head to reveal a huge bald spot.

From a distance it appears that Trump is wearing a wig or a hair piece. But videos shot from a distance can be deceiving.

A closer look at a photo of Trump climbing the steps of AF1 shows the back of Trump’s head is fully covered by thin grey hair that is dyed blond at the ends (although Trump swears his hair is not dyed).

Trump wasn’t lying when he said all of his hair grows from his scalp.

Daily Mail readers criticized a reporter for the clickbait headline that claimed the U.S. president was bald.

 

 

 

 

 




  • jeniefrumdabloc™

    Grasping at straws … SMH moving on

  • thrift.store.jungle

    he’s awful. what else is going on?

  • Malcom Flex

    BALD spot period.

  • ReadingIsFundamental4Real

    Mar A Lago again huh? My taxes are annoyed.

  • jeniefrumdabloc™

    apparently nothing we looking at this clowns hair SMH.. . ? the hell is going on

  • Dr. P

    I’ve seen more hair on the pwussies of the French Quarter whores than what’s on his empty azz head.

  • ReadingIsFundamental4Real

    Russian women have more hair under their arms.

  • SpillyNillie

    Right. Everybody knows trump’s hair is on #struggle. NEXT!

  • shun king

    He Doing great things for black american

  • Dr. P

    HAHAHAHAHAHAA!!! Yes they do

  • SpillyNillie

    How?

  • iWasteTime

    black american …

  • iWasteTime

    They got Illegals killing folk in the UK too ?

  • Applebootay

    Wait Whet? I’m so confused…so he is wearing a hairpiece? he’s not? Is he? Dumb shat…nevermind….

  • shun king

    getting those illegals aliens out of the country is a great thing for black people,those illegals have put tons of pressure on social services,they have also taken over parts of well paying jobs that where traditionally held by blacks,carpentry,construction,brick layers,home builders….i live in an all black city but i see Mexican building the sky scrapers and multi million dollar lofts, and building roads but i see the black men picking up trash and other menial jobs

  • justlooking

    Wall slides LOVE IT

  • HoneyyGoodMoneyy_

    a chicken cutlet with gray mold .. wypipo ish, nothing to see here.

  • Rayne

    Just call him patches. ????

  • justlooking

    Trump wasn’t lying when he said all of his hair grows from his scalp.

    and Cow Shit stinks https://uploads.disquscdn.com/images/c7179aac352791b1464d838f6ad9e227e7f88467255bc7b467de4b971966f272.gif

  • klwbaby

    I thought he got a hair transplant back in the 80s…

  • klwbaby

    ??

  • Meme

    I thought you worked in a restaurant and you said there was a place where your gay colleagues used to go called thug butt alley for a smoke and a quickie

  • IamAllnatural

    Don’t waste your time with that one.

  • CaramelDrop

    Looks like the CheerMeister from WhoVille!!!!
    “So be sure when you step. Step with care and great tact and remember (keeping your closure in place) life’s a Great Balancing Act”
    – Dr. Suess

  • CaramelDrop

    ????

  • IamAllnatural

    I believe they said it cost $3 million every trip. Palm Beach is tired of him too because of their costs.

  • CaramelDrop

    ???

  • Mark mcharm

    No one sees this clown as an embarrassment to America? lol smh

  • Meme

    maybe he needs a top up with the hair plugs

  • Marc Jacobe

    Wow look like a dirty old abandon Bird nest.

  • Mark mcharm

    He does look like he doesn’t bathe

  • JRock

    Sums it up pretty well. LOL

  • shun king

    Used too be a line cook and thats when i found out how filthy Mexicans are and what they think of black people..and that an alley i heard about in Atlanta where people go to catch aids at and i didnt say nothing about my colleagues go there. i bet you repeat customer down there

  • Hmmm~?

    God, who cares? Is this really newsworthy?

  • KLo

    gross. that’s a botched toupee job. can’t stop LMFAO

  • Ryan

    There’s video of it too. I don’t think I’ve ever seen a bald patch that extends in the middle to the back of the neck ?

  • Kim’s Original Face

    Tell Melania to make sure uses more Gots2be next time

  • Soda

    He should eat more McDonald’s fries!?

  • Dee
  • Meme

    Oh ok

    “i bet you repeat customer down there” ???? what d u mean

  • jeniefrumdabloc™

    What is this stupid news day… ?

  • Ryan

    This ish is inexcusable. And for y’all saying this is no big deal, you know good and well this fool is vain. VAIN. And he’s yet again found a way to embarrass the U.S. with his oogliness.

    https://uploads.disquscdn.com/images/4242c38c011885bfd392ca6e7373b647d572e8780bb81b86c082771e6699a1c0.jpg

  • Benjamin

    Lmao so true!

  • JENNYJONES1

    IT LOOKED LIKE A GREY BIRD WING. LOL!!!!……..JENNY JONES!!!

  • 2telldatruth

    Please go and find the original story on this and I promise it will make your year! I don’ think I have ever laughed so hard in my entire life!

  • 2telldatruth

    Dayuuum….I read that article too! LOL!

  • Chaseboogie The Prince

    I have no idea why this was down right hilarious to me, but it made my night.

  • Mrs. ??????????

    Old fat bald headed ass….lol

  • Zeta Phi Beta 1920

    The video is funny.

  • Lucy

    Yes, the way Pres.Obama wearing a beige suit was newsworthy.

  • Quitedeliteful

    I wonder if he’ll tweet that this is fake news…

  • Quitedeliteful

    LOLLOLLOL!!!!

  • Quitedeliteful

    Can you imagine how his hair looks in the morning??? I wonder if he sleeps with a doo-rag at night…

  • Quitedeliteful

    Where did you see the original story?? I can’t wait to see it…

  • Shakia Whitehurst

    BELIEVE IT …

  • Quitedeliteful

    And you know his bref stinks…

  • Quitedeliteful

    LOLLOLLOL!!!!!

  • ?Patty Kakes?

    I wonder what it looks like after a shower or a swim lol

  • therealkym

    LOL, YES!!!!

  • ShWa

    Looks very thin-chicken head LOL

  • bemetoo

    That piece is glued down to the gods

  • Trace da Ace

    LMAO!!!!! Yall got me over here dying laughing over the comments…..but for real tho…his head looks like somebody smacked him in the back of the head with a book…..

  • 2telldatruth

    I saw it on yahoo, I posted the link below. I promise I have never laughed so hard in my life!!!!!! You may want to read where you have enough privacy because the laughter will be uncontrollable!

    https://www.yahoo.com/lifestyle/donald-trump-going-bald-viral-video-exposes-harsh-reality-hair-loss-195628285.html

  • Keepin’IT100

    This is hilarious

  • Simone

    LMAO I just had to watch the video.

  • Blue

    I just wonder how Melania musters up enough will to mount up and ride … never mind .. I’m getting queasy just typing it..

  • Blue

    Patty, you giving me nightmares.

  • Blue

    HAHAHAHAHAHHA

  • 2telldatruth

    Read the article in it’s original context, you had better make sure you have been to the restroom because it’s too damn funny!!!! https://www.yahoo.com/lifestyle/donald-trump-going-bald-viral-video-exposes-harsh-reality-hair-loss-195628285.html

  • Quitedeliteful

    Thanks! I can’t wait… (snicker…)

  • ?Patty Kakes?

    Pahahahahaha ????

  • Blah Blahhhhh

    he is bald in the back

  • dontgetblocked

    Who really cares? The economy is great. My taxes are lowered. It’s all good.

  • Coco_Butter

    Nope he probably take his dentures out at night to soak them and by morning freshness lol

  • Quitedeliteful

    LOLLOLLOL!!!!!!!1

  • Michelle1953

    ???