Cardi B

It took forever, but one-hit rapper Cardi B is finally set to drop her debut studio album next month. The 25-year-old Bronx native released the artwork for her album, titled Invasion of Privacy, last night on Instagram.com.

The "Bodak Yellow" rapper captioned the image, "My album cover !!! LADIES AND GENTS ! My album INVASION OF PRIVACY will be out next week April 6!!!!!!!"

The album artwork features her sitting in a yellow chair wearing a high-fashion monochrome B&W outfit and a yellow wig. A recording sign in the upper left corner implies that Cardi, who licks her teeth for the cameras, is being recorded in a room similar to a reality TV series confession booth.

Music critics wonder aloud if Cardi can match the success of her #1 hit "Bodak Yellow" which catapulted her to overnight fame in 2017.

She has come close -- by hopping on collabos with other rappers -- but Invasion of Privacy is her first solo effort.

  • Tyrone Jenkems

    Standard Black and White Checkerboard pattern of a controlled illuminati puppet.
    Typical of all mainstream deviant "entertainers" today.

  • shun king

    wow she is preggo for real!

  • E-VannaRootsAllEvil

    I love it

  • SpillyNillie

    She's supposedly due this Summer...that won't help with a summer tour...Otherwise, like the cover. It's so Cardi...

  • Nophace

    Looks like something Missy would have done back in the day!

  • datATLboi

    I keep trying to like her

  • Dollface

    I think she will do well. I hope that she does. She out here living her best life.

  • RICHIE_RICH

    OVER!!! Giving me David LaChapelle T’s

  • Ryan

    Maybe that explains why she's always making those stupid faces.

  • Toni Toni Toni

    Exactly. THat is the 1st thing it made me think of with the Checkerboard....

    Reminds me a bit opf MJ's album cover with the same vibe..

  • FukkFolks2018

    Love you Cardi. Still ruttin' for ya!

  • Yoni7

    Who is the leader of Illuminati?

  • Tyrone Jenkems

    You in rut?
    Rutting season is in the fall - for deer, moose and elk.
    Springtime is rutting season for most other animals.
    Are you trying to rut with Cardi? From what I've read she's already pregnant - that's kinda gross.

  • MoniquetheGeek

    I like the cover! Very pop art-ish.

  • FukkFolks2018

    I said what I said. Fukk outta here.

  • Courtney Wheeler

    looking like max headroom

  • missmiami305

    Nice album cover. Don't care for her though. I feel like she is a gimmick copying folks style and her image isn't her personal style. Her record company developed her image.

  • Kim’s Original Face

    love me some Cardi! but! please keep upsets name off this album well atleast keep it to a minimum. and when are you going to announce this "pregnancy" we havent seen your stomach and bewbs like we used to

  • DaughterOfaQueen

    Artwork is dope. I liked how she spoke out about how the #metoomovement kinda left out the ladies of hip hop...I could only imagine some of the stories that could come out if people started talking!

  • tintin

    is she really preggers?

  • Ghost

    I'm rooting for her...Love the album cover!

  • INDUSTRY GURU

    Unoriginal, unexciting, looks like something that Nickis team would put together.

    Cardi has her own own style and personality they should haver eflected that on the cover.

  • Coy little wink
  • RICHIE_RICH

    Bloop!

  • missmiami305

    Totally agree

  • Yoni7

    *when the V&V SR lingo goes over folks heads*
    #theywillnevergetthejoke
    #youcantsitwithus

  • Dainese

    Nicki would NEVER wear finger waves. Everrrrrrrr.

  • Blak

    Sandra stop being so shady lol!! I am not a fan but she's had more than one hit!!

  • INDUSTRY GURU

    She wore Bright green Marge Simpsons "cone head" style hair dos. lol lol lol thats worse.

    But I wasnt speaking of the hair,I was referring to the whole aesthetic , the look and feel of the cover.

  • Kimberly King

    I see she's rocking that infamous Illuminati checkerboard pattern! I wonder who's her handler? It definitely can't be Offset's retarded, gremlin looking ass.

  • Karen Brady

    :-)

  • Dainese

    I definitely respect your opinion. And I can see where that's a comparison.

    I get a popArt, Andy Warhol, Missy Elliott type of vibe.

  • Trey

    15 mins almost up...

  • MissHarlem

    Another day another blessing another time to be better than yesterday ??

    Nothing for the topic.

  • Tyrone Jenkems

    Because you said so.......
    nope.

  • Tyrone Jenkems

    Ya, sorry, I just don't speak ebonics.
    It's too stupid for me.
    When I listen to it I feel my IQ dropping and I need to listen to some Bach or Strauss to purge it from my ears.

  • Tyrone Jenkems

    Probably both are handled by the same trainer.

  • ebonics

    Shes still a thing? Meh.. Her faces are annoying and her music is hot garbage. There hasnt been a good, talented female rapper on the scene in a decade. I miss Foxy, Kim, Brat, Lyte and Missy.

  • INDUSTRY GURU
  • FukkFolks2018

    ANOTHER poster we have here...one who feels that listening to classical or jazz makes you smarter huh?

    Bach was a thug. "Revealed: the violent, thuggish world of the young JS Bach"
    https://www.theguardian.com/music/2013/sep/21/secret-bach-teenage-thug

    And its so much information on Strauss (Richard? Which one. We going with Dick) being a traitor who aligned with the Nazi's...I cant possibly begin to delve into THAT. So you keep fukkin listening to your classical music you cave demon.

  • Tyrone Jenkems

    HAHAHAHAHAHAHA!!
    "Cave demon" HAHAHAHAHAHA
    Wow - OK - now that's funny.
    There are scientific studies that prove that listening to classical music DOES make you more intelligent.
    Classical music has a mathematical pattern to it, not like the RAPe music prevalent in today's garbage society.
    And speaking of Nazis - you DO know that Obama was funded by George Soros - who WORKED FOR the Nazis in Germany turning in Jews right???
    Same guy funded Barry Obama's rise in the US political system.
    Obama was funded directly by a nazi.

  • IAmLawlessBrooks

    They got her...

  • Tyrone Jenkems

    how else she gunna be famous?
    Gotta pay to play - be a good little tool of the Powers That Be and 'THEY' will make you famous - just don't step out of line.

  • IAmLawlessBrooks

    Facts!!!

  • MythCalledLove

    Conspiracy Theorists in 5,4,3,2,1...
    And this will be on "fire" just like the first one. Not a fan but the machine behind her have invested too much. They created "Cardi B" the sheep are ready to follow.

  • JENNYJONES1

    I AGREE, I DON'T LIKE THIS ART WORK AT ALL ESP HER MOUTH. EWWW!!! I HOPE THE CONTENT IS GOOD ATLEAST...........JENNY JONES!!!!

  • Enoughsaid2020

    She will be fine. I like the cover!

  • Yoni7

    Says the fukk boi that named himself Tyrone Jenkems. I know all about Bach, Strauss, Chopin, etc. My daughter has been a trained CLASSICAL pianist since the age of 8. She was playing Beethovan's Moonlight Sonata at 9. She's 23 now. So it's not about ebonics, ma'am. And like she said.....she said what she said!

  • Reina1718

    ??

  • Reina1718

    Feels like they are forcing her unto us

  • Reina1718

    Yesss lol

  • Reina1718

    Rite lol

  • Owww76

    Say that again. After watching that Roxanne Roxanne movie which was hella good. I was like damn these new female rappers are trash especially this one up top with her hooked on phonics delivery!

  • Reina1718

    Bey & Jay lol

  • FukkFolks2018

    Im exhausted here. Going to actually do some WORK

  • Trace da Ace

    Well I am rooting for her....anybody male or female who works hard for their come up when folks shitted on them....I got nothing but respect for that....so go Cardi!!

  • Yoni7

    Who is their leader? The boss almost always has a boss.

  • samuel severino

    The Satanic worship and symbolism is all over this album cover to anyone who knows and/or understands the signs. She is now clearly an Illuminati puppet. Damn, they got her too.

  • Malai

    What does the checkerboard mean

  • BEANTOWN BULLI

    Yes yes!!! So did offset get another girl pregnant!!!???

  • OvertheMississippi

    Yeah, cause I see the illuminati all up in and through them shoulder pads.

  • Knocked Kneed and Pigeon Toed

    This is DOPE artwork!! I like it!! I just want to hear some music! Very suggestive and questionable representation on the album cover tho!! HMMMMM

  • Knocked Kneed and Pigeon Toed

    Yep they did!!

  • Alicia.Ashe

    I like it

  • Reina1718

    They use to say clive davis

  • Tyrone Jenkems

    Ya you do gurl!!

  • Tyrone Jenkems

    The streets are calling.

  • Yoni7

    How did they get appointed?

  • Jazzy T

    That's sooo on point!
    BTW, where you been?? LOL

  • Jackie Byrd

    I like the artwork too it seems very nicki minaj's, but more inviting. I like it a lot.

  • ?Patty Kakes?

    I love her look. Good luck Cardi

  • ebonics

    Fa real! Not an ounce of talent in most of these main stream artists out today. Im so glad im an 80s baby. Radio was good back in the day.. Heavy D, Pete Rock n CL, Wutang, Mobb Deep, Nas, Lauryn Hill, even tho I hate puffy all of bad boy artists were dope. I miss the 90s.

  • teather

    Agreed! "As I hit the back button"

  • ALLMINE?

    I'm getting kim lil and lady gaga from the cover.

  • Antigone Heart

    Cardi B's personality is very likable but this album cover is surely a nod to the occult elite or Illuminati.

  • http://www.gogirlastrology.com ThaGuru

    That's what I immediately thought. So sad.

  • http://www.gogirlastrology.com ThaGuru

    Wow definitely inspiration

  • Rodmilla De Ghent

    sicka this hoe

  • ChynasHairline

    It seems so. But I doubt she has any control at this point.

  • ZRoJoTheLezBeyond

    I like the lipstick she's wearing on that cover.

  • samuel severino

    Sounds like you are being sarcastic. If not, my bad.

    Satanist love black and white because it represents the struggle between good vs evil. It is also why the Free Masons and other occultists use the checkerboard pattern. Notice EVERY SINGLE PICTURE OF A MASONIC ROOM HAS the checkerboard pattern of the floor.

    The yellow hair is symbolism of money, meaning that she is a slave to it and will do anything for the morning money.

    The camera recording and the album title illustrates that The Elites are always watching you whether you like it or not. Same goes for the one eye which has less of the stripes in it. Very subtle.

    Lastly she has on overly sexually suggestive expression which means she is now a beta sex kitten for The Elites. Meaning she is now programmed and used to indoctrinate and sexualize young girls. Which is working because she has 9 year olds all over the country singing “my pussy feels like a lake.”

  • Lisa Toney

    Slay Cardi B.

  • TrollingStoned

    Invasion of privacy? Most of the stuff we know came from her oversharing lol now she got people in her camp leaking her pregnancy and wanna make it seem like she’s been a private person this whole time. I like her tho.

  • Harley

    Ugh she's annoying

  • Logan Roberts

    Cardi B please fade to black. #thanksmanagement.

  • SemajBeyPhilly

    I like the pic just not for an album artwork. I’m ready to listen tho.

  • EMILY POST

    Great that she has clothes on.... and its kind of strange out of all the women making albums Cardi has the most clothes on her album cover.... Hilarious....

  • Malcom Flex

    Never listened to her crap and I don't watch her crap #winning

  • Sircaput

    Anybody talking bad about this girl hustle is a hater(PERIOD)

  • Sircaput

    hater

  • Sircaput

    hater #2

  • Sircaput

    hater #3

  • Sircaput

    Not saying you are wrong but where do you all read this stuff at?

  • Doink_Ahanahue

    True, you may not like HOW she does certain things, but she is definitely a hustler!

  • Harley

    Naw an opinion doesn't equate to hate .... such a childish way it thinking grow up