Rihanna

Rihanna's new Savage x Fenty lingerie line is a huge success, but some fans are complaining that the sexy lingerie collection is not inclusive of plus-sized women.

Rihanna claimed her new lingerie line celebrated "fearless individuality" and "broadened the definition of beautiful" by including sizes for big girls.

The collection includes 90 styles of bras, panties, lingerie, bodysuits and corsets in 36 sizes from petite to 44DDD.

Despite the fact that Rihanna is plus-sized herself, fans complain that the product line only goes up to 44DD.

Plus-sized women took to Twitter.com to air out their grievances about the lack of size inclusivity.

One Twitter.com user wrote: "rihanna's lingerie line is being advertised as size inclusive, but only carries 32a to 44dd....... lmao ok sure... whatever body positivity sells your product i guess".

Another tweeted: "Ri, the woman in this video is talking about having really giant boobs, but your sign up form only goes up to DDD cup sizes, which seems incongruous. Is @SavageXFenty going to have pieces that fit cup sizes larger than DDD?"

"As much as I love Rihanna why do her bra sizes only go up to DD? Not very inclusive," another wrote.

"All I can say is there are plans to expand in the future!" senior publicist for KCD Worldwide Andria Arizmendi told USA TODAY in an emailed statement.

The collection sold like hot cakes hours after it launched on Friday. But many fans vented about the long wait times to purchase.

  • Renee26

    Take y'all azzez to Lane Bryant or wherever else you BEEN shopping for your lingerie in the past. Every clothing line is not going to fit every shape and that is just a reality. Leave RiRi alone

  • MsVAllDay

    Dang she's going all the way up to a 44dd and folks are asking her why she doesn't have anything larger than DDD. Ya'll doing the most! Can ya'll let her be great with this new line plz.

  • MissHarlem

    Every brand can use improvements as well as constructive criticism. If not then you're in the wrong business. Listen to the consumer which in turn will make you more money. I don't see the problem with grievances.

  • http://thedevereauxshow.com/ Ms.Devereaux

    Now im about to get ugly so y’all excuse me for one sec if any of y’all fit this shoe that I’m about to pull out then wear it! *clears throat* IF YO ASS LOOK LIKE YOU SUPPOSE TO BE ON MY 600lb LIFE THEN LINGERIE SHOULD NOT BE YOUR FIRST PRIORITY! I’m so very sorry that ppl like Monique and all the other I’m fat and proud ladies tried to make being overweight cool ITS NOT! Get fit and get healthy your doctor tell you that EVERYTIME you go to see him/her I bet you don’t say they body shaming NOW how much damn lace and table clothes they expect that girl to have cut up so they can wear a bra and panties? If you can’t find your size go where you can hell 44DD is big! Now they ain’t at Victoria’s Secret talking shiiit nope they don’t even go in there they go elsewhere! Dam shame how folks expect everybody to cater to their disfunction. Hell I gained 74 pounds in the last two years my ass been cutting back and hitting the gym because I’m not gone buy no big ass clothes so until I get back to my size I been round here in T-shirt’s and tights working out and eating better NOT looking for bigger clothes to squeeze in

  • Miss Thang

    wth.. Victoria's Secret bras don't hold up my G-cups but you don't hear me complaining about it. If you are over DD, you are not average size. Please take your boobs to Bare Necessities so you can find something to hold your girls up.

  • Ryan

    I don't see a problem with this. Skinny women don't protest Lane Bryant right?

  • http://thedevereauxshow.com/ Ms.Devereaux

    Thank you! Dam I ain’t never seen folks complain so damn much she didn’t have to make her sizes go up that dam big a lot of other companies don’t ! I feel like this coming from some big white women?

  • http://thedevereauxshow.com/ Ms.Devereaux

    THANK you

  • Miss Thang

    "how much damn lace and table clothes they expect that girl to have cut up so they can wear a bra and panties?"
    omg lmaoooooo

  • http://thedevereauxshow.com/ Ms.Devereaux

    RIGHt!!! And anyway being morbidly obese is not healthy folks priorities all messed up

  • Dahl

    DD and DDD are plus sizes. Beyond that, you’ll need to go into custom size range. How big do people expect, Z’s...?

  • jeniefrumdabloc™

    so sick of people complaining ??. Chile go to Walmart chile damn....

  • jeniefrumdabloc™

    All of this... All of it. . ???

  • http://thedevereauxshow.com/ Ms.Devereaux

    WAL mart don’t go up that big and they ain’t complaint about that!!!

  • Nikkiknows

    Is it available in stores on just online?

  • jeniefrumdabloc™

    Go to Kmart ... Shyt... ? whew Chile... . Folks I tell ya ..

  • Mama Dee’s Wig Maker

    You know what...I'm tired of folks complaining

  • http://thedevereauxshow.com/ Ms.Devereaux

    They want her to make something custom for them because the majority of ppl don’t fall in those angles outside of DDD the ones complaining will buy one bra and say it’s too expensive then she got a whole self full of bedspreads just laying around cuz nobody buying them

  • http://thedevereauxshow.com/ Ms.Devereaux

    It’s gettimg frustrating but I have a feeling rhi rhi has no fuks to give you know her attitude ??

  • Blue

    skinny women think Lane Bryant is a donut shop (shrugged shoulders)

  • Cricket404

    No need to fear, just the Russians, fake!

  • jeniefrumdabloc™

    Sn I love Rih bralettes .... Chile.... ? even have them for larger women... Dope shyt .... Doing the shimmy for Rih .... Shimmy shimmy slangs boob's ...

  • Indies beauty

    It is tho.... She has sizes up to 3x. The clothes are not advertised as plus size. You have to hit the drop down to check the sizes for the whole collection. Also she doesn't have to cater to that market but she did; so no issues.

  • jeniefrumdabloc™

    Not a one Chile I swear ... ???

  • RaginB

    Hell boobs bigger than 44dd don’t need no damn lingerie strugglin to hold down the fort ?

  • FukkFolks2018

    Its Robyn fault some of yall got some big ass titties? And if you are a 44 you probably got a wide ass back too. FOMF. Take your big ass titties on to wherever it is you been putting them at all this time and stfu.

  • jeniefrumdabloc™

    That wideback shyt ... ?? That Tasmania devil look chile... ?? off the loony tunes chile. .. Them tire backs chile

  • jeniefrumdabloc™

    ???

  • MissHarlem

    I have no dog in this fight. I'm only a D so no energy given on my end. If I don't font for the rest of the day all you lovely hard working moms have a beautiful Mother's Day ???

  • GuestSTAR

    My goodness, how big do they want the lingerie to be, like curtains, cal.king sheets, geeeez.

  • ZRoJoTheLezBeyond

    Happy Mother's day to you, too!

  • MissHarlem

    I ain't birth any but I damn sure raised a few so I'll take it lol .

  • ZRoJoTheLezBeyond

    Right! Now correct me if I'm wrong, but I don't think VS or Frederick's has the sizes they're complaining about Rih's lingerie/clothing line not carrying. Do all these up-in-arms folks complain this much to them?

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    well how big they want her to go?! i mean, she's not 'specializing' in plus sizes; she's trying to market to a broader demographic.... isn't that the smart approach????

    40dd is my personal cut-off and depending on the actual 'cut' i still might not be able to fit into it (Lol), but i'm not mad at her! gosh!

  • ~~eb

    Really? I am DD myself, but these chicks are reaching. There are PLENTY companies now that make bras to accommodate busty women.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    LMAO!!!!!!!!!!

  • FukkFolks2018

    Awe thanks babe. You too. You an auntie. Aunties important folks.

  • MyaCompton

    Thank you!!!!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • MyaCompton

    Lmao!!!

  • jeniefrumdabloc™

    Shakes titties .... ???

  • http://www.beautyisland.org BeautyIsland.org

    VS couldn't cover these babies neither. It's all good RiRi.. no luv lost!!

  • http://www.beautyisland.org BeautyIsland.org

    G Squad up!?.. Exactly!!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • MissHarlem

    ??

  • jeniefrumdabloc™

    ?????

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    Take your big ass titties on to wherever it is you been putting them at all this time and stfu.
    ______________________

    https://uploads.disquscdn.com/images/31d4b8e4afaf8a52cc88b10fc6e77fdc054ac04b6b6259b07f00971e268b3242.png

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    LMAO!

  • Kanyade

    looka here, you stop right there. don't go no further.

    LOL

  • Chaseboogie The Prince

    Going outside the box here. I think the PR team took the few that complained, then made a statement about the few, then released the statement, just to look like there is a huge buzz for the clothes. They probably only released a small amount of clothes so they could say it sold out. Then everyone thinks the clothes are the next hot item to have. This is an old PR trick. Now, does this take away from Rihanna's brand or upcoming success, no. But I think this is a PR story. The same one used about the make-up. She's not the only one to do it, ALL celebs have been doing it for years. It's just PR, that's all.

  • Miss Thang

    lolol

  • Bossy704

    So at first I thought she just made small sizes but 44 DD is HUGE. True plus-size bras have to be designed different. They need 4+ clasps in the back. That is not sexy. That is not Rihanna. Ya'll trippin.

  • Vonn

    Let the nation's big titties be sexy. They need love too.

  • Vonn

    Pimp my bra. Lol

  • ThottyPippen

    Sometimes you just gotta say to yourself "I need to take my fat azz to the gym" if you want to wear certain things. This is coming from someone that needs to be in the gym..lmao.

    You're out your big-backed mind if you think that ALL body types will be accommodated...lol

    https://78.media.tumblr.com/tumblr_lv4kz7StH91r4ghkoo1_500.gif

  • i troll it like i see it

    Seriously? How many breasts do people think the company can afford to accomodate? You want bigger than DDD, there are places that can fit you but can people be honest and admit mainstream brands and companies don't usually stock those sizes? Most companies are not going to carry 58 FFF size bra for a dangerously obese woman. Also give the business some time on the market, she will probably expand over time like she did with the make up line.
    Not trying to be unsympathetic, I know what it's like to gain weight and realize your favorite brand names don't really have anything in your size anymore.

  • i troll it like i see it

    It's like somebody on "My 600 pound life" complaining about lingere not coming in your size. You got bigger issues to worry about.

  • FukkFolks2018

    You're out your big-backed mind <<< snorts.

  • Logan Roberts

    The ones that are complaining need to get together and build a bra.

  • i troll it like i see it

    I was out with with a group of people this past weekend and we all had to watch a behemoth woman's butt eat her romper all night long when she's dancing. She could have looked nice but she CHOOSE otherwise trying to keep up with the size 4s.

  • i troll it like i see it

    I didn't used to know what the hell it was in the past, you're right.

  • WutizstillHERE!

    The truth is if she does..the cost to the customer would increase ANNND most companies go with the most popular sizes..They will not make a ton of larger sizes and not alot will sell..its like shoe sizes the bigger the shoe the fewer there are in that size because they go with general population..there are exclusive stores for those..sad but truth..maybe she should add a line in Casiques.

  • FukkFolks2018

    Folks make me damn sick.

  • http://www.mylifeinlame.com/?m=1 Kimberly

    A 44 DD/DDD is plus sized. You have to look at the band to determine that. She just don't have bra's for women with huge bust. There's a difference. I'm a 34H, but not plus sized.

  • kre

    The moral of the story is, loose weight.

  • Digital KittE

    so they're tripping on cup sizes? the fact that she goes up to a 44 strap size says a lot, because that's where a person's girth is...their back! A 44 strap is likely for a woman who is a size 18 - 20. Not all plus sized women require a large cup size but we do require larger strap sizes, like the 44 she offers.

    Lane Bryant, well Cacique to be exact, has BEAUTIFUL lingerie for plus sized girls, or girls who have large breasts. And for years they've offered nude bras in shades of brown that are perfect for black women.

  • ???TheRider???

    Sherri Sheppard all damn day!

  • HalleMerry

    I love that show,it seems like 95% of the overweight people were molested as kids.

  • SweetTEE

    Since when did bra size mean plus size? Let's be honest here, if your breast are a certain size, you need a special bra or lingerie made specifically for your size. My homegirl has G's on her chest and should wouldn't even turn her head for regular lingerie.

  • HalleMerry

    I can't fit a single bra at VS..I just go in for the lotion and Yoga pants?

  • SomeonesMrs

    So if youre fat you have to lose weight before you can be cute? ? what grown woman buys bras from walmart? Some of you're a trip. The issue is the company that manufactures her clothing runs really small. A 3x isn't a true 3x. Also fenty claimed to be inclusive of everyone. I have to buy my K cups at a specialty store. I never expected to be included. I'm not mad but I get it.

  • ZRoJoTheLezBeyond

    Same! Well, minus the yoga pants...lol

  • SomeonesMrs

    Why would they protest? They can shop nearly everywhere.

  • HalleMerry

    Not all women with giant boobs are fat..

  • HalleMerry

    I'm a G cup too,Folks in this thread seem to assume if you are over a DD you must be fat,Nah. My pant size is 6-8..I just have big a$$ knockers ?? Luckily,kickboxing and squats keep my bottom half matching the top.

  • sunni_daze

    I was just on her page she got stuff for the Big girls. Hell the big girls modeling the panties and lingerie.

  • sunni_daze

    Kim K, since she's releasing a line.

  • JennyJazzhands

    I'm an A cup which some stores don't carry. And the stores that do carry have them in the junior section and they look like kid bras lol. I shop online like everyone else.

  • SingleGalCrazyWorld

    Yall really on here big tit-tie shaming BWAH BWAH LOL... I said this morning any woman over a 38DD who wants to buy Ri-Ri's bras are dumb and just trying to go with the crowd...looking at the bras you can clearly see that the straps are not sturdy and would not support big boobies at all... If you have big boobies go to Bali or Bare Necessities to hold them shits up...Its a damn shame let that woman live....it aint that damn deep...unless Fenty plans to make a bra out of Vibranium you won't catch my DD azz buying one...IDK about the lingerie tho it looks cute but I wish she had more latex and leather...

  • SingleGalCrazyWorld

    Nah sis...DD life dont mean ya fat...I was 16 with a 34DD hiding that shit with sports bras everyday at school...I know small women with big boobs most of them have gotten reductions tho...

  • JennyJazzhands

    I think maybe people expected her lingerie line to be as wide ranged as the makeup, hence, these complaints. With her makeup, for the first time, everyone of every shade found what they needed. People probably thought this would be that way as well.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    they not counting their 1st-world-problem blessings, LOL!

  • Miss Thang

    lol

  • Blue

    See

  • Judi Lauren

    Word... and Lane Bryant has definitely stepped it up in the lingerie dept, so there should be no complaints.

  • BloodBlood

    DDD is big enough!!! Go to the damn gym!!!

  • sherri2016

    This is crazy next Transgenders will say her sizes doesn't come in mens Big and tall shop at stores whose merchandise you fit stop complaining about everything

  • http://thedevereauxshow.com/ Ms.Devereaux

    YOU Know that thought crossed my mind ?

  • http://thedevereauxshow.com/ Ms.Devereaux

    Yes of was coddled with food! EVERYTIME they did something good they got a meal!

  • sunni_daze

    Because you know how it goes.

  • Smith Jane

    People will whine & complain about every damn thing

  • bella28498 .

    If u are bigger than 44 ddd stfu and lose weight. I’m tired of fat heauxs..... just went on site they have my size 34 DD ?

  • Smith Jane

    Lol

  • bella28498 .

    ???

  • Smith Jane

    Lol very true. But you don’t have to be grossly obese to have boobs bigger than DDD. I weighed 125 lbs @ 5’2 and was a 30-32HH. Yes, lol double damn H’s. I had to have a breast reduction. Thank God. But there’s a small portion of ladies with small frames and big boobs. They definitely need to stick to the companies that cater to that demographic

  • Bonita

    Something else to complain about I see. How about lose some dang weight! Geez!

  • BadAss Will

    Wow if You think Rihanna is plus size well 80% of the planet is...

  • http://sandrarose.com SandraRose
  • BadAss Will

    That was shade to Rihanna. Article still would've been good without that comment

  • bella28498 .

    She’s a big girl

  • Jethro

    More Rihanna pics, please.

  • Quitedeliteful

    LOLLOLLOL!!!!! (It's minus the yoga pants for me too...)

  • Quitedeliteful

    Ima just put it out there: I need an 'F' and I am only a size 10... I usually go to specialty stores and pay upward of $100 plus for a pretty bra...

  • jeniefrumdabloc™

    ???? chile ... ?

  • Miss Thang

    well damn lmao

  • Jethro

    Rihanna ain't one of 'em or anywhere close.

  • SumthinSweeter

    Damn... it's some big tata's out in this world these days. I mean I've heard here and there of E's & up but that was a rarity I thought. I'm sure whomever is using Rhianna as the face for this line will definitely make sure to expand and upsize. Why wouldn't they? More money, more money, more money...

  • SumthinSweeter

    Yeah that's what I see. Food as a reward or an escape. a true addiction like drugs or alcohol.

  • SumthinSweeter

    When I was in high school that's all I wore until my senior year when I was more confident with my body. I already had a big booty and I was a athlete. The things I use to hear from my male peers and fellow athletes. Smh pure xxx rated.

  • SumthinSweeter

    dannnnggggg. I just posted above about that. I still feel a regular D is huge.

  • http://thedevereauxshow.com/ Ms.Devereaux

    It is and most of the ppl that lose the weight go in the other direction as in not eating at all or afraid to eat from fear of gaining weight back. I also think a lot has to do with what’s being put in the foods as well but that a long story for another day.

  • SumthinSweeter

    Smh. So true. I have a lot to say about that too. But I will say certain things I use to eat maybe even not that long ago, but if I get a taste for it and I have it, completely makes me sick to my stomach or it doesn't taste as I remembered.

  • Quitedeliteful

    It's crazy! I never ever find reasonably priced lingerie and always have a hard time finding my size. A 'D' isn't big at all....

  • Jussjess25

    Riri stuff is cute and all that.. but why do people line up to go get it? Im not lining up to buy shit ?

  • Jussjess25

    Yup

  • My Thoughts

    ???

  • SumthinSweeter

    you gone tip over... lol. jp!

  • Missy

    Right!! & if it did come in a size Z they wuld complain abt the price. I be like well shiiiid its more material so DUH.??

  • Skin Deep Beauty

    If her stuff don't fit then buy a band that does! That's all is to it..DAM!

  • Guest©

    Hello, I'm not overweight but I have DDD/E cups. It's always gonna be hard for me to find bras. I typically go with Wacoal.

  • MsPam

    I saw her lingerie and I don’t know what the big deal is, drawls looks like average. Y’all are just paying for the name!

  • bella28498 .

    Fat heauxs in tight clothes look like a garbage bag full of pudding

  • Miss Lady

    There is a lot of sh!t not made for big girls like airplane seats, bus seats, and lots of clothing. Leave my girl alone.

  • Jenny

    I just hadddd to join in this discussion. I thought I was the only person that enjoyed that show. I look forward to seeing it every Wednesday in NY. Has anyone noticed that Dr. Narzardin (I don't feel like looking up the spelling?) is so pessimist in the beginning when he meets the patient? He opens the door with the files in hand and said Hello, how y'all doing? Then he proceeds to said you don't have long to live. No matter what the age of the patient (let's say 33) he'll say if you don't loose weight you won't make it to 34. I love to watch it because I enjoy seeing their success at the ending of the person except when the guy died he had the procedure and was engaged to be married.

  • SEXYMOET

    SHE'S THICK FRIENDLY

  • SEXYMOET

    YEA STOP EATING -THE LARGEST SIZE 44 DDD ANYTHING OVER IS COW SIZES

  • Miss Thang

    Lol

  • Quitedeliteful

    LMBAOFFF!!!! The funny thing is that nobody believes I wear an F. I don't look extremely big but I need an 'F' just the same...

  • FlorenceJohnston

    I just died!

  • MadGyalGem

    Don't fight me... the cute shit sold in minutes. It looks cheap. Like when your'e THIN you can get away w/wearing flimsy lingerie. That black teddy is the ONLY thing I liked but I know my 36DDD can't fit in that shit. Damn shame cuz I wanted it. I wear a medium in clothes now. I had lipo and I ain't ashamed, LOL. Stomach on flat flat.

  • Malcom Flex

    I thought plus size is 16. Rhi not that big.

  • TheWildChild

    Did her PUMA and River Island collections cater to the thickums ???

  • kekeb

    Boy Rih killing the game!!!!! She keep it up, she gone be richer than that (alleged) billionaire boyfriend. I'm here for it!!
    Sidenote: u think she'll pay off my student loans? ?

  • kekeb

    @I Troll
    RRRRROOOTTRFFFFLLLLL OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!! I CANT TAKE IT!!! U craaaaaaaazy

  • kekeb

    @Sunny_daze
    No. This should have been Monique's hustle. She talked about "skinny b******" for years only to lose a whole Teyana Taylor cause her husband "wanted her around longer". Lmao. Girl please. If he wanted you around longer, y'all wouldn't have an open marriage.
    So sense Netflix ain't coming with a check, the lingerie line might be a good hustle for her. If she gets this idea, I want my residuals for my intellectual property!

  • kekeb

    Or a band of plus size women need to get together and create their own plus size lingerie. That's the real move!!!

  • kekeb

    "These fat hoes"
    ???????????????????????? I cant do it tonight man. And I'm not even the type of person to laugh at people's body type but it was the word play. That was hilarious.

    Nah, but for real some over weight people just can't lose the weight. Some people have medical issues or are on medication that changes their chemical balance/structure and causes or promotes weight gain and factors associated with weight gain. Now some are just flat out greedy and lazy AF. But if you're reading this and you are obese, please don't have low self-esteem, get depressed or get offended at my initial response. I wish you well on your journey. Get as healthy as you can on your own then seek help if necessary.

  • Tlowe89

    I looked at her site. Love the nude color bras... and one lingerie piece.... but everything else just looks so cheap and outdated. Gave me 80’s lingerie bush vibes

  • Tlowe89

    My cousin isn’t fat by any means and had a breast reduction because her boobs were an I.

  • Cara

    Sandra, 1- STFU, 2- stop with the negative subliminal remarks on Riri. 3- go start something new and 4- get off Rihanna D.....k

  • Cara

    All these years smh and Sandra still mad at Rihanna. FOR WHAT!

  • Jethro

    Lol ?

  • Alicia Montgomery

    Plus size Riri.....yall are,too funny. She is just fine

  • Lady_Elle

    The idea that her line includes DDD is better than most!

  • Malai

    ????????????

  • Malai

    ?????

  • Malai

    You ONLY a D? ?? can I have one of those please lmao

  • Malai

    ????????

  • Gigi92

    Exactly!

  • jeniefrumdabloc™

    ?? dead as hell

  • Kimberly King

    I’m so damn sick of the word “inclusive!” Why are you so thirsty to be/feel included in EVERYTHING?! Simply shop at the stores that carry your size and move on. Don’t come for the QUEEN !

  • davine puddin

    There is a difference between plus sized and obese

  • hottlanta

    STOP like that girl Shenee telling Dr. No that her 700lbs is water weight and her husband is sneaking her pizza while in the hospital. She had the nerve to put God into it. Dr. No kicked her off the show and now she got a GoFundMe page for the surgery. Folks were going in but that shyt was funny as hell. Dr. No said your 700 lbs is not water weight. He was about to curse.

  • hottlanta

    He wanted her around longer so she can keep working to take care of him. He knows if she dies he can't go and collect unemployment from the state.

  • hottlanta

    Glad I can get my cotton draws Hanes My Way 4 in the pack from Big Lots and keep it moving.

  • i troll it like i see it

    Oh that couple was pathetic! They had no business on the show if they were not serious about her losing weight! She was in a serious state of denial and he was making it even worse lying to the doctor. The comments under her gofundme were hilarious.

  • hottlanta

    People were going in and I was in tears. Her husband got the best deal of a wife in town. Don't have to spend money to take her no where. Just buy her food and she is happy as hell. He can go anywhere he wants because he knows she is in bed 24/7. He hit the marriage jackpot. I know how he is sexing her and it makes me wanna throw up. We were at the beauty salon and saw a whole family and ole girl worrying about dying from surgery but ain't worried about dying from being obese but she had the fat girl pretty face syndrome face down to a science.

  • Dainese

    Drop a couple lbs...

  • Solstice
  • Solstice
  • EMILY POST

    Damn if you are bigger than that why would you want to wear some of that stuff.. IDK

  • Baby Kakes

    Dr. Now is one brave man to undertake such foolery from his patients. But I really like the fact that he keeps on doing his work and gives them hope. One of my favorite life quotes came from him and inspires me to live life fearlessly.....he said in one of his episodes '' there is no event in life that can make self destruction justifiable'' THIS QUOTE KEEPS GIVING ME LIFE EVERYDAY!!

  • the guest

    Rihanna is the most inclusive cosmetics and clothing designer there ever was on every level.

  • Anika Kelly

    LIES - she has plus size and models on the website modeling the plus size

  • Branch Davidian

    Hahahahaha.....maybe you can use your empty McRib boxes to hold up your fat azz tiddays. STFU and take a lap...

  • KLo

    have some of y'all heard of a diet or cutting back. #GTFOH

  • Skin Deep Beauty

    As much as LOOOOVE THIS CHIC I AIN'T NEVA BEEN IN LINE FOR DAYUM THANG.... NOT FOR NO DAYUM BODY.... Shyt I Hate waiting in the grocery line to pay for my stuff and it be ONLY 3 peeps ahead of me!

  • Skin Deep Beauty

    Huge difference! Everything ain't fo' every body.. Big Chics be tryna Rock a dayum midriff...FOH!

  • Jussjess25

    Facts ! It dont be that serious

  • MocaPretty

    LMAOOOOOO!

  • Karen Brady

    Same here.

  • Karen Brady

    Cacique!!! YES Ma'am!!!!!!!!!!!!!

  • Karen Brady

    lose not loose.

  • Karen Brady

    Excellent compromise :-)

  • Karen Brady

    lol