Russell Simmons (not pictured) and ex-wife Kimora Lee Simmons took their children, Aoki Lee Simmons, 15, Ming Lee Simmons, 18, Kenzo Lee Hounsou, 9, and Wolfe Lee Leissner, 3, to lunch at Il Pastaio after attending Ming Lee's high school graduation on Monday, June 11.

Kimora, center, was all smiles as she proudly showed off her beautiful family, including daughter Aoki, left, and son Wolfe.

Russell, pictured with daughters Ming Lee, left, and Aoki Lee, right, returned to the United States after fleeing to the Bahamas when several women accused him of sexual misconduct last year. The 60-year-old mogul was seen doing yoga on the beach with his children.

Photos by MSBH / BACKGRID

  • sunni_daze

    Aoki looks like Russell.

  • Darkandlovely617?

    Ming is gorgeous, please don’t be like cousin ang ( no shade though)

  • MoniquetheGeek

    Kimora's kids are beautiful/handsome.

  • Kemi

    Nice looking family... tall genes!

  • mona q

    Wait. Who is the little guy by? I had no idea she had a tot. I thought her son with Djimon was the last one.

  • dontgetblocked

    Too bad her father is a disgusting rapist. I can't wait until they throw him in jail.

  • mona q

    My gosh Aoki is the spitting image of Russell...it's scary.

  • jeniefrumdabloc™

    I like that black lace dress she has on. . ? cute ... All I got for this

  • FukkFolks2018

    Both fine looking groups of people...But Diana Ross whom I dont even like got pure shit over her rainbow tribe, not having any full black kids or grands except one. The Jacksons got shit too.

    While reformed cleaned up hood rat Kimora gets compliments on hers. True real life observation here.

    Bye Bye now.

  • Readytochokemothernatureout

    Sis people love who they love.

  • Readytochokemothernatureout

    Seems like yesterday they were babies, good to see them do the parent thing well.

  • FukkFolks2018

    Sure do. Everyone stans for their faves. Everyone. But I even agreed though that the shit with the Jacksons whitewashing was indeed true and we all know Janet Damita Jo is my absolute fave.

  • Victorious82

    Diana has a kid by Berry Gordy tho.

  • FukkFolks2018

    not having any full black kids or grands
    except one
    ^^^^^^^^^
    this is the one and that one has a full black son. Rhonda.

  • Soda

    His daddy rich & white. Mama married him.

  • Readytochokemothernatureout

    MJJ is mine lol

  • Ang

    She looks just like her dad. I don't know what she's like now but, when she was little she had her mother's entitled, nasty attitude. I couldn't watch Kimora's reality show because of the way she let that little girl talk to adults. It's was disgusting. Hopefully, they gave her some home training over the years.

  • FukkFolks2018

    I mean its the truth lol. But folks come in here like Kimora kids are beautiful... and they were just in the Diana Ross or JJ post hollering bout race mixin.

  • Ang

    She married and had a baby with the guy who used to be a high level executive for Goldman Sach's Asia division. He's very rich but there was some scandal about his business dealings there. I think they wanted to ban him from the industry.

  • Ang

    People decide who to be outraged with based on how much they like the person. You can't convince some that it's hypocritical.

  • SummerBaby

    Reformed cleaned up hood rat ?????

  • SweetTEE

    She seems to have a better attitude now. Plus, all that family drama humbled that ass I'm sure.

  • FukkFolks2018

    She is. A lot of the mollas are. Black and white. That and drug heads.

  • Ang

    You're probably right. They were moving to a mansion in LA on the show. I bet being around those ultra wealthy white kids whose family make her dad look poor humbled her too.

  • BadAss Will

    They are gorgeous. His 15 year old daughter is the same age her mom when her dad started perusing her... Perv

  • Thingamajig

    Ming looks like her mama, Aoki looks like daddy, Kenzo looks like his dad, and Wolf looks like his father. Kimora made beautiful babies.

  • mona q

    Oh..wow..didn't even know she was married again! Goes to show how much I know.

  • mona q

    Wow...

  • Logan Roberts

    Ming Lee is a cutie. I used to love Kimora's lil tv show. Russell looking like the devil in a bow tie.

  • Coy little wink

    I just remember her crying on her show when Ming got her first hair blow out...the dramatics!

  • mona q

    I remember that! I used to cringe...

  • Ang

    Interesting that she only did real
    Weddings with the rich ones. The other guy she did some "ceremony" that wasn't a legal marriage.

  • Readytochokemothernatureout

    I'm gonna delete him but children are so innocent and folks can love whatever hue or gender they want. Girl he's twerking on my couch and nerves right now lol
    https://uploads.disquscdn.com/images/91145c506f2361bfca35fd33dc0bb34e76c33444bf48c9a6fb98cc098d7ed976.jpg

  • FukkFolks2018

    All of our babies are mixed. the last 3. Great nephew, and lil niece and nephew are Hispanic and black.

    That baby is adorbs!

  • Trace da Ace

    such a beautiful family!!

  • Trace da Ace

    OMG!!! Sooooo cute!!!!

  • Trace da Ace

    I feel you....hell all 3 of my boys are mixed.....

  • Readytochokemothernatureout

    Thank you. Some of my Godkids are too ain't hate when they call the mixed ones cute and the not mixed ones dont get that. So I know just where you're coming from.

  • Readytochokemothernatureout

    Thanks :)

  • free

    different eras

  • pecancandy

    Too much cuteness!

  • Mark mcharm

    Hispanics are black

  • SpillyNillie

    This is a regular theme among many Black families. I have many biracial cousins, who have biracial kids, hell some even white. I've prepared myself to accept that my son will most likely come home with a non-Black female. It is what it is...

  • Dowoop

    I agree in the sense that why do we care who these people have kids with.... but for those who care they cant really be outraged when she isn't even fully black so there was no chance of fully black kids. Half her kids got black fathers though.

  • Honest

    Beautiful family. And I love how Kimora and her ex's co-parent.

    Digressing for a min. So Trump is simply trying to screw everyone over I see, even his continued assault on animals..
    https://uploads.disquscdn.com/images/f80e5121a1b706d68f4f33985cab17a8fa51cda8c78a32b4e4a173ea4cc57549.jpg

    I really cannot stand that POS in that white house.

  • Readytochokemothernatureout

    Thanks :)

  • the guest

    He’s a reformed devil. Yoga and meditation have erased his evils.

  • KcoolMuziq

    Birdman has a beautiful harem of women in his past. Kimora Lee,Keisha Cole & the current Miss Toni Braxton to name a few.

  • Kimberly King

    QUUUUEEEEEENNNNNNNNN! I love me some Kimora Lee. Now THAT’S a woman whose p*ssy stays leveled up ! ???

  • my view

    Where is Ming's girlfriend? Why isn't she in any pictures?

  • FukkFolks2018

    Not all Hispanics are black. And actually this dude identifies I guess the best way to say it is a Mexican Indian. he didnt even learn Spanish until he was 8. He spoke whatever tribe he is from language.

  • the guest

    Agreed.

    Kimora has a beautiful family. I also wonder why black folks don’t criticize Kimora’s mixed family.

    I like how some of Diana’s kids and their spouses take the Ross name to honor Diana and keep her legacy alive. No matter how white they look and how white they marry they honor Ms. Ross.

    The Jackson’s have a beautiful family. The only thing odd about the Jackson’s is there was a woman who married and procreated with two of the brothers. I wonder how that played out in the family.

  • FukkFolks2018

    My bf says our son in law gonna be a Hispanic papi lol. 13 yo speaks Spanish extra good and that is majority of what she hangs with lol. He was like dont expect any of our grandkids from her to be taller than 5'3 okay? Im crine.

  • the guest

    Exactly.

  • the guest

    Rhonda’s son is a beautiful child.

  • FukkFolks2018

    I read it played out messy af. She became for all intents and purposes a squatter and refused to leave the family home/compound...after mama Katherine tried to put her tramp ass out

  • Miss Lady

    Russell strikes me as the type to try and date his daughter now that she's 18. Just a PERV!

  • FukkFolks2018

    Raif! I love him. He seems like he is a lot of fun and I think his granny most likely...like most doesnt play faves. But she is sweet on that one.

  • SpillyNillie

    Cuz papi will be short!

  • the guest

    A lot of black folks do the opposite. They only compliment black children and are mean to mixed children to prove a point. “I don’t gush over mixed babies” I don’t compliment mixed kids” are comments I’ve read on blogs and have heard in real life.

    Kids are kids and all kids deserve love, kindness, and encouragement.

  • Phillybruh

    Well that's a new low for a comment in here..really though!

  • http://citygirlzen.blogspot.com/ missarewa

    I've always wondered why some people get upset at people having mixed babies. Almost like they feel there's something wrong with full black kids and they're mad at those people for escaping it. If not, why even notice or care? And I'm saying this as someone with some chocolate babies in my future.

  • http://citygirlzen.blogspot.com/ missarewa

    Love me some Kimora :*

  • FukkFolks2018

    Exactly. My guy is 6'3. And my ex husband (13 yo dad) is 6'1. He was like we gonna have some lil short ass midget grands running around. But Lord knows they gonna be spoiled. He spoils the mess out of a kid. Niece and nephew were there not even an hour the other week and he done went and got ice cream and food like they are staying a week. they staying the NIGHT sir. ONE night lol.

  • FukkFolks2018

    Well they also say the same about Halle. She aint reproduce with a black guy. Whale...what you just said. She aint eem all black. But I digress.

  • MoniquetheGeek

    He's so handsome. I loved him dancing with all that energy on that awards show. He's going to be an entertainer too.

  • disqus_DxKO3ThTGI

    I Loved her little reality show, did you watch it? To me, Kimora's show is the only one that really showed a female Boss as she handles her Businesses and kids as a single woman all at the same time..... Out of ALL reality shows/women she had NO drama and it was a very nice show to watch. I hate they took it off.

  • We Can Do This

    Money does all the smooth talking.

  • Karen Brady

    Family looks nice. Kimora got her a little United Nations clan. Now how many graduates can say 'that's my daddy over there- the alleged rapist'! Congrats young lady!

  • Nathan Hastings

    Exactly!

  • RealATLPeach36

    Well DAMN.......that was not nice and really.....takeoutish...we're a little more tender on Sandrarose.com

  • Readytochokemothernatureout

    Has anyone tried Nest or Partylite candles. Bath and Body Works have changed for the worst imo....

  • Kita Williams

    Kimora will biologically never be able to give birth to fully black children since she is half Asian. also, 2 of 3 fathers are black so her kids are as black as they can get due to her heritage

  • BOSS

    The Baby Boy is sooooooooo CUTE!

  • Quitedeliteful

    Ming got a girlfriend???

  • Quitedeliteful

    Otherwise he would be dating Bonquisha...

  • Quitedeliteful

    LOLLOLLOLLOL!!!!!!!!!

  • Jethro

    He's gotta go. There's no question about it.

  • Quitedeliteful

    Sooooo cute! Give him to me and you have another one...

  • Ms. Jackson

    ? ? ? ? ? ? ? ? ?

  • We Can Do This

    Lol...

    A better selection of women is what motivates some men in doing risky moves.

  • Ms. Jackson

    U know WHATTTTT ??????????

  • Quitedeliteful

    LMBAOFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!

  • Readytochokemothernatureout

    Lol thank you, he's a give back baby I'm 47 too old for chirrens.

  • teather

    Ming looks like Run to me and his kids.

  • http://citygirlzen.blogspot.com/ missarewa

    Yes I watched the show too and loved it.

  • Tiff J

    I use to love Life in the Fab lane. That youngest daughter of her's use to be so annoying LOL But I guess most kids are when they're young like she was on the show. Both girls have grown into beautiful young ladies.

  • ChocolateChick84

    I think it is so cute that just like Angela & Vanessa, one looks just like the mom and the other looks just like the father. Ming is Kimora's mini me and Aoki is Russell's twin.

  • my view

    That's what the blogs said and showed

  • my view

    They had her and the girl kissing on the beach pic up a few months ago

  • Sister Hazel

    yes!! LOL

  • Misslaydj

    I have not tried Nest but wanted to since their perfumes are really nice. I hoard B&BW candles and have about 30 at home. Why do u say the changed for the worst...let me go home and check mine. What u know that i dont ha!

  • Readytochokemothernatureout

    The wallflowers barely smell anymore and the candles aren't the same as they were when the Slatkins were involved. They do Nest and Partylite so I'm gonna try them. They've changed something and not for the better either. I have tons of candles too lol.

  • Applebootay

    I wasn't ready for that last sentence....LOLO

  • Misslaydj

    Ahhhhh yes the wallflowers. Don’t use them anymore just the glass glade and febreeze. So true about slatkin though. Mahogany teakwood, cranberry when in season and margarita something also in season are my favs.

  • Kim’s Original Face

    Ming is soooo cute ? Kimora made beautiful kids

  • Readytochokemothernatureout

    Yep that's why I decided to use all I have and quit them immechedly after...

  • Readytochokemothernatureout

    One that was loud was the black teakwood bulb and they discontinued it smh.

  • Solstice

    Yes!! Their perfumes are great! My daughter put me on about 2 weeks ago ???

  • daniel barnes

    Russell isn't white.

  • daniel barnes

    he'll be dating you. lol

  • Quitedeliteful

    Oh lawd! LOLLOLLOL ?

  • FukkFolks2018

    Bloop

  • rayne215

    poor aiko.look just like russ

  • Miss Lady

    To all who felt the need to reply to my comment.....I'm entitled to my opinion, just like a-holes we all have one. Russell is a known pedophile just like R. Kelly and Kobe. Just because they marry them does not change the fact they were underage. Now clearly since these people are icons to you they can do no wrong, but Pervs are pervs! Now have a good day and carry on.

  • the guest

    Wow, she had two Jackson weddings. Two of the brothers got mixed kids out of her. Sarcasm lol. I think I remember that. Didn't it take years for her to move out?

  • Jussjess25

    I find it funny how dont nobody say nothing abiut kimora having 5 kids from from like four different men? but if it were a black women she be called all kinda names. But yall go head and finish ?.

  • kekeb

    Welp, looks like she "gold dug" her way to the top? I can't even be mad at her. BUT I feel bad for her two daughters. Hopefully their father isn't a RAPIST

  • EMILY POST

    Cute and they all look distinctively different. The last one reminds me of Micheal Jacksons youngest kid.

  • Lady_Elle

    Well... she was married to each. Perhaps that makes a difference?

  • Lady_Elle

    Loved, loved, loved the show.

  • Lady_Elle

    YOu see she isn't backing down... Aoki still sporting her natural curls.

  • interestingconcept1

    same here pervy vibes.

  • Jussjess25

    I actually dont recall that she was? But I cant argue with you cause Im not sure.

  • Jussjess25

    Micheal dont have any biological children tho ?????.

  • parisjok

    no she was not married to oldest son dad

  • parisjok

    what was she thinking having a baby by an african man. wrong wrong wrong

  • itsjismemelly

    cute kids

  • Youngblood

    My daughter looks just like her there the same mix,my daughter name is also Ming, and this was her 1st year of high school

  • IDenity

    what about the one she had by a caveman? The bottom of the totem pole. Kid probably a retard.