Dedrick Williams XXXTentacion

The suspect who was arrested and charged with fatally shooting rapper XXXTentacion may have referenced X's murder on social media.

Dedrick Williams, 22, was arrested Wednesday and charged with first-degree murder and probation violation.

According to The Blast, Williams made a coded reference to the rapper's death on his Facebook page.

Williams posted an image of himself wearing expensive jewelry, along with the caption: “Don’t piss me off u will never know wats next..." The post included gorilla emojis and a shhh smiley.

Police took Williams into custody less than 24 hours later.
 
Dedrick Williams

Williams has an extensive criminal record, including a November arrest for possession of a firearm and possession of cocaine.

XXXTentacion was shot by two gunmen after he stopped by Ripa Motorsports in Deerfield Beach, Florida on Monday. A Louis Vuitton bag containing a large amount of cash and jewelry were taken from his car after the shooting.

On Thursday, police executed 3 warrants in connection with X's death. More arrests are expected.

  • Yoni7

    Why does his face look like it's on crooked?

  • Malai

    Because it is.. his brain lopsided too

  • Trace da Ace

    damn shame...

  • Kimberly King

    These people born in the mid-to-late 90s need Yeshua so badly. I can’t stand tattoos ! Especially on the chest and face. These new age criminals like to commit crimes and run to social media to brag about it. Throw the whole generation away.

  • Marlika

    Pure effin ignorant. ??????????????? Let’s see if he’s still about that life when he’s doing hard time in prison. That’s were all the wanna be gangsters break. I see it all the time.?

    These little mofo keep making the law enforcements job easier and easier with these social media post telling on themselves. ???????????????

  • xenaD

    Who says that after they kill someone... and smiling and tilting his head. What the hell is really going on

  • Rainbowbelow
  • FukkFolks2018

    Not all of them are bad. some are going to school, working nice jobs, and making a societal difference. Others...yes. Just sads for the ones who might not EVER get it.

  • FukkFolks2018

    Remma when sis said she will knock someone face to one side? mighta happened to him

  • Kimberly King

    I’ve taught quite a few. Trust me a lot of them need help. Now the kids born in the 2000s are different.... in a good way.

  • SingleGalCrazyWorld

    He got on fools gold and aluminum foil LOLOLOLOLOL

  • Yoni7

    Looks like he got it out of the $1 bottom barrel bargain bin at Dollar General.

  • Carla

    LOL!!! I was wondering the same thing.

  • Rainbowbelow

    ??

  • MsVAllDay

    I hope there was more to their reason for arresting him than this post. I hope!

  • TMW

    If they are using that post as a vailed reference to the murder, then it also alludes to there being an old grudge.

  • Yoni7

    Like the damn SCREAM mask, she said. And I WILL NEVER forget it. bwahahahahhahahahahahahhahaahahahahahha

  • SpillyNillie

    This doesn't prove that he was referencing X's murder. This could've been a general statement or he might be talking to lil buddy from around the corner...

  • Quitedeliteful

    I wonder what proof do they have other than him being an idiot on social media...

  • Kemi

    There has to be more than this post to incriminate himself... I guess they don’t want us to know the details as of yet.

  • ShelbyMoore

    That boy mad cause he spent his whole life trying to grow and he only got to 5'4".

  • Yoni7

    Happy 1st day of summer!
    Any plans?
    Trips?
    Favorite foods?
    Item of clothing?
    Summer banger (song)?
    Favorite hairstyle/cut?
    Perfume/cologne?
    Summer Event?
    Boo'd up or Single?
    Mani/pedi color?
    Seasonal color?

  • Pitty Patty

    A lot of them are the result of crack head babies. They was raised in the streets, in the system or by an elder relative who couldn't look after them properly.

  • TMW

    Yes a lot of them seem lost in some way or another. And not necessarily in a criminal way, but some fundamental human stuff. Social media isolates them - they have no clue how to deal with people face to face, how to judge fact from fiction (Catfish), and they are so caught up in the fake lives that people put on social media that they have no real sense of who they are. It’s really sad.

  • SweetTEE

    Standing there looking slow and ashy. Just a whole waste.

  • Quitedeliteful

    Where the expensive jewelry at tho???

  • Yoni7

    He looks like a TOTAL lame to me.

  • sunni_daze

    I don't see the reference. But ok

  • jeniefrumdabloc™

    idiot !

  • Quitedeliteful

    I got better jewelry from Michael's Craft Store...

  • Quitedeliteful

    LOLLOLLOL!!!!!

  • Pitty Patty

    Happy Summer Solstice!

    Well I just left NOLA last weekend. I had a wang dang doodle. I'm thinking about doing a seafood boil for the 4th of July. OTR2 is the same day as my oldest daugher's bday, so she gonna have to celebrate the next day. LOL She's having her bday party at a waterpark...

    Other than that I dont have no plans.

  • Pitty Patty

    I hope they have more evidence than that post...cause that's not saying much...

  • Quitedeliteful

    He is not about that jailhouse life.... Bubba is gonna have him twirling and wearing lipstick in a minute...

  • Renee26

    Dumb ass... Keep his azz behind bars this time

  • NuBeauty

    You know Sandra was being lowkey petty, LOL hahahahahaa

  • Quitedeliteful

    Snicker...

  • FukkFolks2018

    Oh Im familiar. Have a 23 yo born in 1995. My friends have kids in the same age group too. Some of 23 yo crew are much MUCH worse than others indeed. But they have been like that literally since they were young. So would have been considered "at risk" kids when they were in school. She is very much no new friends, and her circle has been almost the same since middle school. One girl been in since they were actually in elem. school. Its males and females too far as the bad ones.

  • NuBeauty

    You're too nice....you know he got that out the laundry mat in the 25 cent bubble gum machine, lol

  • TMW

    That would the 2000’s babies who parents were the first generation to be born crack addicted - they (now in their 30’s) were born in the 80’s.

    I think social media and reality TV are the reasons the 90’s babies (now in their late teens or early 20’s) act the way they do. The live for likes and have little to no social skills. This idiot probably figured only “old people” use Facebook, so since he didn’t post it on IG or Snapchat no one would notice ?

  • MsPam

    Yes that’s what you call expensive jewelry in the hood!

  • iWasteTime

    Thank You!
    A wedding in Virginia and Kalahari (again) with the little one
    Virgina ... lol
    I love a plain burger, off the grill with a potato roll
    Got some new slides in metallic gold, silver and white
    Right now it is Jay Rock's Win and The Carters Ape Sh*t
    I want some to my butt braids but ain't nobody got time ....
    Nathan but I've been digging the Black soap body wash
    Fireworks for my bday!
    Boo'd up, 18 years this here summer
    Hot Pink Toes and nothing on nails this week
    I likes Pink
    You?

  • Coy little wink

    Is this the new welcome packet ?

    For mani/pedi white always wins

    Navy is my new color

    Boo'd up ?

  • ShelbyMoore

    Weren't most of the 90s babies mamas crackheads? From the pics of Chucky's mama, she spends most days smoking weed and collecting government money.

  • SweetTEE

    I'm sure he is. They gon run through him in prison..

  • FukkFolks2018

    ME neither. I was reading that night on my tablet and I almost dropped it. Im crine again right now.

  • Yoni7

    Could possibly be. But the trolls that I've seen coming in lately ain't worthy. LOL

  • Pitty Patty

    Crawfish/Crab/Shrimp
    Maxi dresses
    Apesh*t, Boo'd Up
    I Love Love By Moschino

  • Yoni7

    Same difference. LOL

  • Yoni7

    Yeah, a MELTED snicker with mold on it. LOL

  • Yoni7

    That you made yourself and sold for more than his was worth. LOL

  • Ms..N

    Lol fake glass accessories.

  • Yoni7

    WORK!
    I'm looking for a bday trip for my bday IN DECEMBER! *lip quiver* I want to go somewhere I've never been before, but warm and inexpensive. NOLA is HIGH on the list right now.
    Conch salad (without the conch - substitute shrimp)
    Booty shorts (only worn in the house - LOL)
    Sativa (MY CUT RIGHT NOW)
    Short wigs (so convenient)
    Some old ass Aqua Di Gio I found on my dresser....but still smells nice once some air gets to it.
    See 1st answer - LOL
    White/turquoise
    olive, fuschia and blue

  • D. Curl

    Lol honey some of the 90s babies are dang near 30. Two more years, Lord willing.

  • FukkFolks2018

    Any plans? Quite a few which is pretty exciting bc as you know I dont do much (well it feels like it) lol.
    Trips? Yep. On vacation July 30th week. Going to Wet N Wild and the zoo.
    Favorite foods? Lobster rolls from the lobster truck our current "thing". Shit about to break the bank though.
    Item of clothing? Naw.
    Summer banger (song)? I Like It Like That (Cardi)/Make Me Feel (Janelle M).
    Favorite hairstyle/cut? I aint got one.Shit in a raggley lil bun today.
    Perfume/cologne? Whatever I steal out the 13 yo room. I think its Rihanna today. *sniffs wrist* TBH IDK what this is? *shrugs*
    Summer Event? Girls going to see Chris Brown. We celebrating our 2 year anni. Its on the 4th of July but we turning up July 6th/7th. We going to see Janet in August.
    Boo'd up or Single? Boo'd up.
    Mani/pedi color? I have bright bright neon yellow toes right now.
    Seasonal color? Green is my color all year.

  • Yoni7

    What is Kalahari - sounds exotic/or tasty. LOL

  • Yoni7

    Tell me about NOLA, I want to go in December for my bday.

  • Kimberly King

    I completely agree with you ! It’s like they’re not all there mentally.

  • Anunnaki

    How did they come up with, "this is his murderer," or will any black man do, just curious, I hear he got a rap sheet, i get it, but did he commit this crime... curious so they had no valid phote or positive description, but 24 hrs later he was found.on social media, i know folks post the dumbest chyt on fb, but still curious

  • Yoni7

    Waymen....I thought you couldn't eat lobster and shit.
    And I got bright yella toes too. LOL

  • Pamela

    Dumbass

  • Pamela

    Don't worry, someone will gladly straighten it up when he gets to prison.

  • Kimberly King

    They can’t spell or speak well. It’s just sad ! They don’t know how to conduct business either. A lot of them have very young mothers who were born in the 80s

  • Yoni7

    Got a 95'er right here. LOL She aiight!

  • TMW

    Yes, true. Time is moving!

  • TMW

    That’s my point. I love my daughter (born in 98) - Lord bless her. But baaaby....she is doing what she is supposed to do, but she lacks some fundamental social skills. So, always wondered why she wouldn’t eat with her roommates. I went to visit her and we went to the cafeteria...and everybody was sitting by themselves on their phones. It was eye opening, just from the standpoint that she is not the only one.

  • Pamela

    I blame crack cocaine.

  • Yoni7

    No worries. None at all.

  • AListDiva29

    Read on TMZ this guy has 11 felonies at only 22! SMDH! I hope this whole "thug life" mentality will die down eventually one day! Sick of hearing "that's just how it goes in the hood" or other dumb stuff like that! None of this has to happen! Mentalities need to be changed for change to take place!

  • TMW

    They are totally different in the work place. And when you’re older working with them, it is like parenting. They don’t know what to say or how to say it and have no sense of boundaries or professional etiquette.

  • FukkFolks2018

    Im not supposed to be. They said I was allergic bc my back lit up in that section last allergy thing I had. My ass still eats shrimps and lobster and some crab legs too. With an EpiPen close by (okay this is a lie). Still allergic to fish with gills though. But its like CRYKE. We pure be sneaking to it...well not SNEAKING but you know...without the kids. The first time we went, we took them and it was $112. Babe was like hell to the naw naw naw..hollering $112 for food from a damn FOOD TRUCK. Then 2 out of 3 of them acted like they aint like it. He was hot like fire. A 15 alarm one.

  • FukkFolks2018

    Why I said we cant throw the whole generation away. Bc my baby straight lol. I wont give up on them.

  • Yoni7

    You know I'm a seafood JUNKIE! But I don't care for lobster. Never have. It's too chewy (like folks say fish is too fishy - smh). LOL So you can ship me some Mayflower up yonder and we can eat via Facetime, because you KNOW I ain't visitin'. LOL

  • FukkFolks2018

    I cant eat Mayflower anymore. they fry their shrimps in the same grease AS the fish past few years, and I be sick sick sick. i will have my mama or Dub23 do it tho. That is their SPOT

  • bemetoo

    but did he do it??

  • iWasteTime

    It's a indoor /outdoor water park.
    We been every year ... smh

  • MISSMEWITDATBULL

    WIN is my JAMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

  • Trace da Ace

    see!! That is what Im screaming....I need more details...cause it just seems too convenient....true I want them to catch the killer, but make sure he IS the killer.....past felonies or not......see I'm in investigation mode.....

  • Trace da Ace

    Happy First day of da summer!!!
    Any plans?--- anniversary cruise in September with the fam!!
    Trips? Bahamas, Jamaica....
    Favorite foods? hamburgers (but no lately, on strict diet)
    Item of clothing? none!! (its summer time boo!)
    Summer banger (song)? hmmm.....dont have one yet....
    Favorite hairstyle/cut? lace frontal short bob....
    Perfume/cologne? none (probably some body spray, its summer!)
    Summer Event? bar b ques and pool parties
    Boo'd up or Single? married for life!! (happily)
    Mani/pedi color? light pink, almost nude..nothing heavy
    Seasonal color? Pink!

  • Connie

    Lol!

  • KcoolMuziq
  • blue skies

    sad senseless killing smdh

  • Yoni7

    Sounds like fun!

  • Yoni7

    LOL

  • leapyearpisces

    his mom favors keke palmer on her good days.

  • Ni Ni

    I'm on 3 wks vacation - woo hoo! My goal is to lose 10 lbs. I'm going to finish up this pack of chips ahoy double chocolate chip cookies, then it's on ??.

  • KcoolMuziq
  • Skin Deep Beauty

    I 'ont care what NOOOOOBODY say: this is one generation of fawked up degenarates.... Sneaky, plotting, no regard for life ass negroes. This is the results of teenage moms who leave there kids to raise themselves while they galavant and THOT THEY ASSES around. Flush the toilet on these kind. White kids gone and NEGROES FOLLOWING SUIT! STOP BLAMING EVERY BODY FOR THESE ILLS AND MAKE THE PARENTS RESPONSIBLE! FOH

  • Allergic2dumbstuff

    ITA! This boy should've been off the streets long ago. But, I'm still wondering about the red mask, vehicle description and the fellas that were at the restaurant close by. Was this fella hired or was he just committing his usual daily offense. I too hope they found the RIGHT suspect, not just ANY suspect.

  • Quitedeliteful

    LOLLOLLOL!!!!!!

  • Well$$Well$$?

    They caught this guy so fast I wonder if him posting on social media is what got him caught up? Crazy how one choice can completely change the rest of your life. In the grand scheme of things it wasn't worth it. Just a waste.

  • FukkFolks2018

    She is absolutely beautiful. God bless her.

  • AG

    Well said.

  • Dowoop

    Tehehehe...Done for today or for the three weeks.

  • Applebootay

    Any plans? Nope. Just regular summer time stuff
    Trips? Nope.
    Favorite foods? Everything but Need to lose 35 lbs by Sept 13.
    Item of clothing? I'm into boho wear/lounge wear...I'm lazy and tired of dressing.
    Summer banger (song)? Now its "Summer" by the Carters.
    Favorite hairstyle/cut? Crochet, protective styles. I'm a 4C natural.
    Perfume/cologne?: Chloe
    Summer Event? Chosen Few (house music festival) here in Chicago among several others
    Boo'd up or Single? Single but boo'd up on the nights I want the D
    Mani/pedi color? Right now I'm wearing a pretty Aqua teal color
    Seasonal color? Black...Everything Black

  • Missy

    Green is my color all year.
    ????????

  • Cricket404

    She is nice looking but what happened? Why was he such a troubled kid?. He spent time in foster care, his grandmother had custody and he was in and out of juvenile detention homes for years.

  • Applebootay

    I played the ish outta Sativa earlier this year....

  • KcoolMuziq

    I haven’t really been hearing good things about her. Smh

  • Missy

    Will say ANYTHING & around ANYONE...hail, i be embarrassed & it dont evn be my convo.

  • Anunnaki

    Im right with you, just be fair, and not just choose anyblack man...hell could have been white...chyt not adding up..but we will see

  • MJ

    Look at his mama. She doesn't look a day over 35. Probably had him when she was young.

  • dontgetblocked

    I know. I was squinting. I thought he was going to be dripping in gold and diamonds.

  • Trey

    Thats what evidence is for......and if they dont have any then the DA wont have a case

  • Trey

    He is being charged with first degree,,,,so they have something on him....

  • ALLMINE?

    Where's BLM?

  • Trey

    His parent should be locked up as well for raising him to be a coon

  • luVn_liFe…

    there are at least 6 surveillance cameras on the side of RIVA Motorsports where xxx was killed.

  • Coffee1st

    “slow & ashy”..???

  • brooklyn23

    Theres nothing new in this generation. Evil has always lurked from like forever. History repeats itself, same shit different generations

  • brooklyn23

    Thats where he got his pretty eyes from, because he had gorgeous eyes

  • Bea Mack, Pro-BLACK

    My first thought was ? at this coon a$@ coon ?????

  • Bea Mack, Pro-BLACK

    Right!!! I guess BLMTE is too much for the people ?????

    Edited to add, if anyone has to ask what the ‘TE’ stands for, you may be part of the problem ?

  • Coffee1st

    face and epiglottis swoll up to hell when i was 18 after eating fish. for bout 2yrs prior i would get the itchy mouf n throat with em. after swelling up I never touched anything that swam again.
    question is: is only being allergic to fish with gills really a thing?? i only recollect having reactions to what i called Fish with fins...you’re description is much better. never went to an allergist. IF I FIND OUT I MISSED OUT ON SKRIMP, LOBSTER ETC FOR THE PAST 25 YRS FUH NOTHING.....I’D BE SO HAPPY????????

  • Bea Mack, Pro-BLACK

    You named what happened. It’s probably no telling what he experienced in those foster homes and detention centers. Especially with him being an attractive child.... unfortunately young boys/men in these situations suffer abuse and it’s no telling what he’s been through.

  • GAPeach

    He killed someone and bought Hilfiger? I guess he was balling on a budget

  • Alicia.Ashe

    That lace front isn’t

  • Kayke

    She had him young and from what he said, she couldn’t get it together enough to take care of him and give him a stable life.

  • Kayke

    I don’t know.... but I’ll be honest... with his rap sheet, I don’t know how he’s a free man.

  • T865!

    Exactly! I read they had footage of him and some fat boy in the dealership same time X was there...watching him

  • Dainese

    I don't think he did it at all.

  • Rhondalousey

    Thats what im saying. How is that tying him to the rapper?

  • Dainese

    The other folks were posting even more ridiculously incriminating, same cars, same LV bag, same red mask.. I'm trying to figure out where they got Chuckie from.

  • Holler If Ya Hear Me

    They arresting any black degenerate. Open and close case

  • Fred G sanford

    I didn’t know black peoples still wore hilfiger

  • Django the God

    Damn

  • Django the God

    Fire the murder weapon, then go to Wing Stop...

  • Annie Hall

    It's Florida...they still wear Jerry Curls.

  • Lorenzo Chaps

    thank you. now THAT'S phuckin COON. I'm not a fan of most of these young artists, but I tip my hat to the following they've built and their success. RIP young man.

    To kill this man all cuz he was a made man and like too many crabs in a barrel, you couldn't let that man shine. Damn shame.

  • Lorenzo Chaps

    Yeah, but it's times 50 now.

  • Bea Mack, Pro-BLACK

    ***Sniffles off....ok ?

  • Lorenzo Chaps

    What have you heard?

  • the guest

    but I tip my hat to the following they've built and their success. RIP young man.

    To kill this man all cuz he was a made man and like too many crabs in a barrel, you couldn't let that man shine. Damn shame.

    ****

    Brilliantly stated.

  • the guest

    There's MUCH more to being a mother than being beautiful. She obviously lacked in every other human aspect other than beauty and it reflected in her son, his abuse of women, and his musical worship of death and destruction.

  • http://worldstarhiphop.com/ The Dutchess

    The one that didn't gaf about him & let him twist in the wind uh huh?

  • KcoolMuziq

    It’s out there not hard to find.

  • Dun Dilly

    I AM CONFUSED AF... What w the FB and IG confessions of your crimes?? WHAT part of the game is this??

  • blazewon22

    He’s so young! At 22 he’s just a baby! Maybe he will turn his life around and give himself to God. Too young to be caught up in such foolishness...

  • roy

    Not the Jerry looool

  • roy

    Yes Tommy Hilfiger is making a come back amongst some of the brainless unwoke youth.

  • Jussjess25

    Guess hell be repenting in prison for the rest of his natural life ?????

  • roy

    I thought the same thing.

  • Jussjess25

    Exactly !! My thoughts

  • Skin Deep Beauty

    Get em!

  • Jussjess25

    Oh word? Ok .. I still think tommy is a racist

  • Jussjess25

    Screaming!! ??

  • Skin Deep Beauty

    This is what social media has done to this generation

  • Indies beauty

    Lord tell me why I got a mutual friend with him on FB. Florida too small..

  • Skin Deep Beauty

    This is what social media hyped up cell phone video cameras technology brought about! Getting drunk out of control self raising children. The WORLD HAS GONE MAD! NO MORAL No values. Kids having children. Black blah blah blah.,!!!!!

  • Skin Deep Beauty

    Child Bye...dime a dozen!

  • kekeb

    Exactly! And more arrests are pending?! I wonder if those other two FL rappers will also be arrested

  • kekeb

    More than likely phone tracing and confidential informants

  • NIA

    Low IQ parasite....

  • NIA

    Florida seems like nothing but inbreeds and dysfunctional Black people running around...

    interesting Zimmerman walking around and not one can PARASITE has the nerve to confront him...

  • ShWa

    Dumb AF.....

  • Yoni7

    That and "Wait For It" by H.E.R. Baybee!

  • Yoni7

    What's hannen on Sept. 13? LOL *nosey*
    I'm with you on the boo'd up tip. LOL Almost makes you feel like a high-class whore. LOL

  • supastar

    in Florida LOL

  • blue skies

    SMDH

  • Jordan’s Memory

    I read that he posted a message saying that xxx is going to die tomorow, the day before he got shot and he also said something like this is what happens when you make me mad, they also have video from a gas station with him and some other dudes right before or after the shooting, driving the same car and having the same clothes as the shooter, they also said some of the jewelry he had on in the pic belongs to xxx. they also raided his house not sure if they found the louis bag too.

  • Soon2BWife

    Half of a man figuratively and literally. ?????

  • Applebootay

    Yup. I like being in control.....Sept. hip replacement, second one. Left one done 2 yrs ago. Kick boxed for years 20s and 30s wore out all my hip cartilage. The long and short of it.

  • Dora LaBelle

    These knuckleheads get on social media flexing with their foolishness...flashing gang signs and posting drugs, guns, etc. Police go immediately to social media, that coupled with surveillance, snitches, tips, and there you have it.

  • Dora LaBelle

    I blame ineffective parenting and low self-esteem.

  • EMILY POST

    A super jealous Negro who wanted everything that the man had. He wanted the guys life his clothes his jewelry his money.. Tough guy envious and jealous so many cowardly males with female tendecies...
    Face tattoos are a sign of extremely weird and out there individuals. Followers with no identity and extreme identity crisis.

  • Coffy

    Someone will be telling this loser that in jail. They are all tough until they get in jail. I don't even like going to court for a ticket. I drive like an old lady now because I hate court that much.

  • Coffy

    That show you is a bumpkin.

  • Coffy

    He should have been somewhere stealing clothes, he is so whack.

  • bird

    why don't you confront him tough guy!

  • Patricia

    they are also a clear sign of folks who have given up on life and NEVER plan on working another 9 to 5 job again. these celebrities have them, but, they plan on living off their little royalties forever. when these other folks get them, i know they are sworn to a life of scraping by surfing couch to couch or prison.

  • EMILY POST

    They are wearing etch and sketch on their face so they are just screaming out .. mentally ill... the entertainment industry has promoted this behavior where are the record companies that are backing these individuals... no where to be seen.

  • Patricia

    ive been watching the crime shows. they do their homework and build up substantial evidence so they can make an arrest with charges that stick

  • Patricia

    i teach the youngins' and can attest to these parents quitting their parenting jobs long before they reach elementary school. we teachers get next to nothing in support from parents when it comes to children's discipline these days. i had my teenage son's teacher call me and she admitted she was scared to call and tell me he had been clowning for weeks in class because she usually gets cursed out by parents and/or harrassed later by students. she had tried warning him several times. i assured her we would be skinning him alive and he wont say a word to her if he wants his next breath.

    i think everybody wants disability checks for add, adhd, and mess. these parents simply dont love their children and dont care about their lives.

  • http://sandrarose.com SandraRose

    Exactly. I noticed the record label didn't release a statement. They benefit financially off these trash rappers and this violent subculture called rap.

  • Yoni7

    Oh wow! I would LOVE to kickbox....as a workout. Not actually competition type deal. LOL And then I only want to use it when I have to.

  • Applebootay

    Yeah it was for exercise, but I was trained by some of Billie Blanks proteges and they was trying hard to get me to do it competitively....

  • Yoni7

    Nope. I'm not that competitive. It's always going to be me vs. me in EVERYTHING I do. LOL