Shad Moss has come clean about his emotional status after a series of public meltdowns that culminated last week when he destroyed the set of Growing Up Hip Hop: Atlanta last month.

In a series of posts on social media, the 31-year-old rapper-turned-actor, whose stage name is Bow Wow, explained why he trashed the set during the filming of a recent episode.

"Truth - One of our staff members kept tryna get me to do this scene with [Da Brat]. I got tired of waiting (which was fine [Brat] had a lot of folks to hug and so on...) and [I] wanted to walk [girlfriend] Kiyomi to her car."

Moss went on to explain that a production staffer lied to his girlfriend Kiyomi, and she left the set before he could walk her to her car.

"I was told I couldn't walk her!" he ranted. "Someone gave her false info knowing it would piss me off which led to me cussing out production [staff]."

Moss said a production member grabbed him by the wrist, like he was a child, which infuriated him even more. One thing led to another, and he went berserk.

Nowhere in his posts did he mention that he now understands he has emotional problems and he is seeking therapy.

But Moss did announce that he was giving up drugs and alcohol as a result of his recent public blow ups.

Do you believe him?

 

Bow Wow

 

Bow Wow

 

Bow Wow

This is an open post where you can discuss any subject matter. This post will not be censored or moderated. Disqus may automatically moderate certain words considered offensive. There are no rules in Open Posts. So enter at your own risk.

  • Dasright

    This isn't how adults voice frustrations. He should "lil" back to his name. He's a man child. So unattractive when grown men act like this.

  • jeniefrumdabloc™

    I ain't believing shyt from anyone with these long rants on fb instagram ... Any of those platforms twitter etc..... My cousin right now been doing the same shyt and she been lying through her teeth to keep up appearances ..Nerp bye bow wow

  • Karen Brady

    I never read anything about this 'kid' and I won't be starting today.

  • TRUTHbeabsolute

    Forget about BOW WOW.....who cares....I needs some answers regarding Bobby Brown and Janet Jackson.

  • hi-liter

    ANYWAY...….did yall know Bobby Brown dated Janet Jackson? So many things I didn't know about Bobby. This makes me see him in a different light.

  • hi-liter

    Just said this!

  • Sid

    ? anyways. So I’m waiting on a write up on Janet and Bobby. Hopefully it’s comes around 2 so I can eat my chicken tenders while reading on my lunch

  • jeniefrumdabloc™

    chile that movie getting good. . I heard about Janet though .... Not in details .. But hunty the T's came out.. .. I don't know why folks shocked though hell she fell for Jermaine azz... And I still love her and Bobby but BET was petty as hell putting up that tribute advertisement right after that sex scene ... Petty ASF!

  • TRUTHbeabsolute

    I need answers.....I am still shook!

  • FukkFolks2018

    Yes. It was slightly known back when. Back then pre internets had to get the celeb gossip from black mags.

  • jeniefrumdabloc™

    Yep heard about her and debarge too. .. Folks should not be shocked and if you are a fan of them both... You know. . ??

  • SpillyNillie

    Dude, grow da f up!

  • Trace da Ace

    *BIG LONG ASS SIGH*.....this dude again?? You acting out like a child....so you mad because you got man handled like a child???? FOH.....boy grow up and stop acting like a child having a tantrum......anywho....yes...I want the tea's on Bobby B and Janet!!!! My tea cup is empty!!

  • FukkFolks2018

    It was known/rumored back then. And he wrote about it in his book. Kicked her ass out nakey in a hotel room in LA. What I personally dont believe is him showing up to her spot in hot ass LA like it was a Boston winter time with a car for her birthday. Janet bday is mid May lmao. But someone said they have known LA to be chilly in July. So IDK.

  • Trace da Ace

    let me find out Bobby was swanging that D everywhere....never would have thought he was on Janet level to snag her......interesting...

  • jeniefrumdabloc™

    Jermaine her smashing Jermaine didn't shake ya .... She was fawking him too... Hell it happens ... And Bobby was the man back then... . Casanova

  • FukkFolks2018

    well she was married to James. we all knew about him. Im still convinced her ass was pregnant betwixt Diffrent Strokes when she was Charlene and when she popped up fat as hell on Fame as Cleo

  • FukkFolks2018

    I dont believe him. He is STILL posting and deleting shit too. I was trying to root for him but its getting harder. get help or stfu sir

  • Trace da Ace

    Coked up Casanova Brown.....lol

  • hi-liter

    Her and Debarge was a known fact. But the movie showed how she was engaged to be married but liked the way Bobby was moving that dack. Bobby felt that Janet thought his skin was too dark. I kinda believe him.

  • TMW

    His emotional intelligence is about as big as he is...smh. His growth is stunted in more ways than one.

  • FukkFolks2018

    The movie was she was engaged to Rene. Said back up dancer. Thats Rene Elizondo.

  • jeniefrumdabloc™

    Chile Janet a Taurus they low key with it and when they mature they turn into beautiful queens that have been through it all and have tried to it all.... I think she okayed this coming out because you know Janet love her privacy ....

  • January Jones

    Bow Wow......You're being treated like a child because you act like one. You threw an adult temper tantrum in a professional setting. You earn respect, it's not given and the fact that you still cannot see what you did wrong shows that you STILL have a lot of growing up to do. Leave Lil Bow Wow in the past and bring forth Shad Moss.

  • hi-liter

    In the movie, you can tell Bobby had some self esteem issues. Seem like he himself questioned how he snagged women like Whitney and Janet.

  • FukkFolks2018

    I am a Taurus and yes. She didnt dispute his account in the book and she didnt dispute her portrayal in this movie.

  • hi-liter

    Okay. He a redbone too.

  • Trace da Ace

    *raises hand*.....I can concur....#fellowtaurus

    actually Janet and I share the same bday (day not year,lol)

  • TriniHarlem

    Saving face not ready to admit he needs help. Which is ok because that's on him not anyone else's. I been saying for a few years now he needs help. I don't pay attention unless it's him doing positive. I wish him well and keep it moving. All I got the energy for lol

  • jeniefrumdabloc™

    Chile that threw me. .. Cause Lil J was watching ... chile I couldn't even grab the remote to turn ?? so I said fugg it. . she done seen it now

  • TMW

    Didn’t he mention it in his book when he said that Janet told him Joe would never allow her to be with someone like him, and he kicked her out of the hotel room naked or something?

  • Blue

    lol

  • hi-liter

    Yep.

  • FukkFolks2018

    All her men are. JD. Only one. And she was sure to not marry him or birth on his behalf. I think the part about it being Joe having an issue with skin color is true. And if this is true this is why none of those boys chose a dark lady either.

  • jeniefrumdabloc™

    Tauruses are real as hell ... Probably said hey I did it.. . And I grew ... And still winning

  • Trace da Ace

    my thoughts exactly!!

  • Karen Brady

    lol

  • TMW

    Jermaine was married to Hazel Gordy and she was dark skinned - but that’s the only one, and it was probably an arranged marriage.

  • Alextra Ballard

    I can believe this,wasn't shidt wrong with bobby byke in a day. Now what I can't believe is that he also dig'k down Madonna!

  • TMW

    That nobody knew she was married to until she divorced him 11 years later.

  • Trace da Ace

    I think 82% of the brothas dicked down Madonna in the 90's......she was just passing that pasty, crusty puss all around Hollywood....

  • jeniefrumdabloc™

    Chile folks use to throw panties on stage with Bobby ... humping and gyrating on stage had them ladies panties moist .... that's why him and Whitney stayed fawking ...... get high and roll on over on that dyck ... that's why Robyn was mad. . eating Whitney wasn't enough .. Bobby laid it down. .. Coke or not apparently ????

  • hi-liter

    Yeah, Bobby was the shit back then. Whitney is dead now but seems like he went down soon as he married her. He was worth 25 million and he signed all his money over to her company. I think Bobby LOVED Whitney way MORE than SHE LOVED HIM>

  • Trace da Ace

    damn you made me spit out my last bite of shrimp!!!! LMAO!!!!

  • jeniefrumdabloc™

    T's Madonna smashed everyone

  • TriniHarlem

    Facts. I never and I mean NEVER cared, like, understood or even checked for that wack ass chick with no damn talent.

  • TMW

    Yes, word on the curb is that Rebie raised her daughter. James has even said they have a child, but people didn’t believe him because he was on drugs. I believed him - an inebriated mind speaks a sober man’s truth.

  • hi-liter

    After seeing Part I of the Bobby Brown movie, how many people look at him differently and think Whitney was really his downfall? Seem like He loved her way more than she loved him. Whitney loved Robin.

  • TheWildChild

    That photo explains it all ???... it's a combination of alcohol and short-man Syndrome ?

  • jeniefrumdabloc™

    ???? chile I'm so ready for the second part of the movie .... Chile

  • Alextra Ballard

    Chiiile,ain nobidy studn this Cake Topper nor his tantrums

  • TMW

    He had BDE before it was a thing.

  • It’s Real Talk! Period!!

    I said same thing and heard her sister Reba raised the girl. In one of those Celebrity Magazines was a picture of Janet pregnant sitting at an award’s show.

  • TMW

    I knew that from watching “Being Bobby Brown.” I think they loved each other, but it was toxic.

  • 9 Mind

    hehe

  • jeniefrumdabloc™

    Chile I was laughing so hard last night .... Robyn couldn't get Whitney off that dyck ... Face was looking tight as hell with Bobby ... No matter what.. .

  • FukkFolks2018

    I totally believed she was pregnant and had a secret kid. I dont even listen to conspiracy theories. But Janet has a whole ass 1.5 years of her life unaccounted for. It was laid out on some site years ago.

  • It’s Real Talk! Period!!

    Oops read your post later but you heard same thing!

  • dru and neil

    If someone grabbed him by the wrist like a child, they probably just had a momentary disconnect due to his height. I accidentally patted a little person on top of the head and they were rightfully pissed. I swear it’s almost like I forgot she was a grown ass woman, I felt so bad!

  • KcoolMuziq

    NOTHING in that movie surprised me.I knew it ALL

    .Bobby also had WAY more money than Whitney when they got together. Having joint accounts was a BIG mistake he made.

  • Blaque Mahogany

    I guess, Chile.

    That boy needs a Valium.

  • Allergic2dumbstuff

    Yes, Ms Sandra purdy please give us the deets about Bobby "dating" Janet and don't forget to put the Jermaine dated Whitney icing on it. ???

  • Blaque Mahogany

    so you mad because you got man handled like a child????
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    When you put it like that. I can totally see this setting him off. They probably picked him up and threw them over their shoulder. lol. The imagery....bwahahaha.

  • mspinklemonade99 B

    Does Whack Wow really think we care...GOOO AWAAAYYYYY!!! YOU USE TO BE FAMOUS!!!

  • Tlowe89

    I was so disappointed in the woman they had play Janet... she was so unattractive and wasn’t anywhere near the same skin tone as Janet and didn’t resemble her in the least bit

  • ~~eb

    This fool! Can't he just go sit down somewhere?

  • Allergic2dumbstuff

    Cake topper? OK, I'm officially finished, through and done for the day. *Logging off* ?????

  • MISSMEWITDATBULL

    ^THIS.
    And I luuuuuuuvvvvvvs me some Janet DamitaJo.

  • Tlowe89

    Yea it was clear Whitney loved robin, and being treated like royalty. I’m glad it was put out there that Whitney got him on coke, because I remember hearing that several years ago that she was into it 1st but of course her fam tried to make it seem like Bobby got her on it.

  • Coy little wink

    Dated or smashed...weren't they creeping.. it was not public

  • Coy little wink

    He's really on drugs huh? Marijuana does not make you cut the fool

  • Prettybootnikki

    Hey. Someone posted a tv series on Netflix I think. They mentioned it was probably scary. What’s the name of the show?? I didn’t write it down and now I can’t remember and I want something good to binge watch.

  • JENNYJONES1

    HOW ABOUT GIVING UP LYING WHILE YOU'RE AT IT..........JENNY JONES!!!

  • KcoolMuziq

    Bobby was ALWAYS unfairly painted as corrupting Whitney. When she was just as bad & time revealed it tragically.

  • hi-liter

    Right. He was worth 25 million. He loved her so much he put ALL his money into her accounts and such. He couldn't even pay for the house his mama was living in.

  • FukkFolks2018

    You know I do. With all my hort. But she is fulla shit lmao

  • Ain’t Misbehavin

    Why is always mad at the world!? The little man complex needs to go!!

  • Bee jaay Cee

    He probably thinks its tough to use broken English.

  • Bee jaay Cee

    That's old news. I been knew that.

  • Ain’t Misbehavin

    Wait, that was supposed to be her in threesome scene?

  • FukkFolks2018

    Robyn had us WEEPING. From her mean mugging like fukk at their wedding to him being like why are you always here??? Then she ate off his plate he was like you know fukkin WHET? Getcho ass outta here.

  • hi-liter

    LOLOLOL...that nigga was HEATED!!!!

  • SoulfulLove

    He needs HELP. I think him becoming a celebrity at such a young age has really stunted his developmental growth socially and emotionally.

  • Legacy

    ???

  • hi-liter

    Whet?..The girl who played Whitney had her down to a tee IMO. Had her lil mannerisms down. As far as her beauty, she's a good looking woman much like Whitney. They didn't have to look alike.

  • Legacy

    ??????????? flatline

  • WhoKnew

    Like I said before, Bow Wow suffers from wittle (little) man syndrome and from UTTS (under the table syndrome) cuz this wittle muva phugger so short his wittle ass fits under the dining room table standing up and somebody said, "eh shawty what the phugg you doing under the damned dining room table?" Wittle Bow Wow said that's it. That wittle ninja went off!!!

  • Keyshia Ray

    He is so childish my goodness!

  • Legacy

    I AM DONE with y'all and all of these little man jokes!!! ????

  • Musiclover

    Okay you asked something to binge watch

    Is it Santa Clarita Diet
    It’s funny yet mildly scary
    American Horror Story
    Supernatural does have some scary moments
    Black Mirror

    Luke cage series is wonderful season 2 especially .

    The flash
    Hawaii Fiive O 8 seasons still going
    OZARK
    Merlin
    Gotham
    The New legends of Monkey
    iZombie
    Just a few I watch
    I have a lot I watch
    Let me know some more details so I can help you more

  • Tlowe89

    Lol yeah the girl that played Whitney was great, but I’m talking about the brief scene with the girl who played Janet Jackson. Remember he showed up at her house with that car he bought her

  • Tlowe89

    I just feel like he was put here to troll society. He is literally roger from next door. I just wish he would go home

  • Musiclover

    Random
    I need and I’m looking for a job here in Las Vegas and this dude is being so childish. Keep your job Bow wow still love his song bounce with me

  • KcoolMuziq

    Bow Wow is very loyal. He'll protect anyone that has his back. I like how he defended & stood up for Omarion years ago to corespondent Toure'.He made Omarion walk out on a interview with the both of them . Because Toure' was disrespecting him..

  • Trace da Ace

    lmao!!!!!! girl!!!!!! stop it!!! lmbao!!!!

  • imright

    i bet he has a big one ?thats what gets the girls...the? & the money...???hes short,hes a crybaby & has a huge ego are reasons why they leave

  • Renee26

    How romantic...he willing to screw up his paycheck for that p×ssy lol

    Too bad she wouldn't be thinking about him if he wasn't famous and had no money

  • WhoKnew

    Yup, shoal wouldn't give his short mentally challenged ass the time of day.

  • Renee26

    ?

  • Renee26

    Shiiid if you don't have any it will

  • Reina1718

    Who cares

  • Prettybootnikki

    Lol thanks. It was scary though. I think. Lmao.
    I know it wasn’t AHS nor the Ozark. I watch both of those. Man I wish I could recall. Thanks again though

  • Yui

    Let him have a shot at a real world job (like my own) and see how well he can handle that. We all can’t have our way, young sir!

  • hi-liter

    My bad, yeah the girl that played Janet wasn't that good.

  • candy

    Chile!!

  • pure_rachet

    Ozark is really good

  • candy

    Anybody notice dude got a type ?.

  • Musiclover

    Okay you’re welcome
    Check the horror section of nexflix and just scroll down and until you think you find it

  • Prettybootnikki

    Ok. I’ll give that a try.

  • Prettybootnikki

    Yep. I was on show number 5 last night.

  • SingleGalCrazyWorld

    The combination of child fame, not being respected as a lyricist and him being vertically challenged has finally got to Shad...

  • Mr.LeBrickJames

    They need to check this dude's hormone levels for real.

  • Mr.LeBrickJames

    That's all he knows. It's not like he could switch it up and start using proper English. It's just not even in him.

  • Renee26
  • Logan Roberts

    Typical Pisces man playing the victim ?

  • Shawty

    Kiyomi looks like Masika (Fetty Wops BM) in this photo.

  • jeniefrumdabloc™

    ????? chile me too... Robin was big mad

  • Kimocha

    Yea... she does.

  • Fire & Ice

    I heard about this on the radio this morning. Tyler Perry is offering a two hundred thousand dollar reward for information. That Sheriff killed those two men.

  • Kimocha

    I agree...

  • Kimocha

    Lmao!

  • Dr. P

    Sawwed off mens are so full of anger and rage. If he was 5'1" he'd be a happy camper.

  • WhoKnew

    Sawed off shot gun short, huh. LOL. He bout 3 ft 5 inches. Short ass angry wittle boy.

  • Jackie Brown

    LOL

  • Dr. P

    Phuggin dead!!!!

  • KLo

    better hide her from Future #LMFAO

  • millz
  • http://sandrarose.com SandraRose

    I remember this magazine. Janet and Bobby were friends. She never dated him. She was with Rene when this picture was taken.

  • Renee Bee

    OMG! Girl, I know she was .38 HOT!!!!!!

  • Quitedeliteful

    If someone lied to his girlfriend and another someone grabbed him by the wrist I could see him going off...

  • Quitedeliteful

    Whuuut???

  • Quitedeliteful

    Perhaps he should get a job a Trader Joe's...

  • Quitedeliteful

    Snicker....

  • Quitedeliteful

    LOLLOLLOL!!!!!!!!!!!!

  • Quitedeliteful

    LOLLOLLOLLOL!!!!!!!!!!!!!!!

  • Quitedeliteful

    LOLLOLLOLLOLLOL!!!!!!!!!!!!!!

  • Quitedeliteful

    get help or stfu sir
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Snicker.....

  • Yui

    ? We would all love that.

  • dru and neil

    Yeah, she was. I still feel bad to this day. I had been drinking. I was drunk.

  • Allergic2dumbstuff

    Me too. I read his bio. But, I also just want to hear Ms Sandra's report. She makes my day.

  • Shira Harding-James

    This doesn’t justify him performing like a pure idiot

  • Judge Mental Will

    Why would he put he has emotional problems and seeking therapy in the post? ?? My emotional problems are in check, but tick me off just expect the unexpected.

  • Renee26

    Ijs... People be like oooh let me get your "medicine"

  • Renee26

    Ikr... Investigations pointed to him but no punishment has been dealt

  • Renee26

    I hope somebody comes forward

  • Renee Bee

    No excuses!
    Ok. Ok. You're forgiven. Lol.

  • dru and neil

    Thanks!

  • Wreckognize Game

    I thought this was Masika since she is on that show with him now

  • Yashara Bat Orion

    Allegedly, Janet also maybe had a fling with creepy ass Quincy Jones but it is not alleged, that Q tried to talk to my niece. Of course she is much younger than him.

  • Yashara Bat Orion

    They do that?

  • Yashara Bat Orion

    I remember a story like this a few years ago.

  • Yashara Bat Orion

    Ok. Same old story. I forgot about this. I think there are more bodies attributed to him.

  • Ozad

    in other words...my show growing up hip hop is about to premiere so look at me act a fool so you all can tune in to my show so I can double my ratings from last season.

  • Renee26

    It happened a while back smh

  • Queen B

    Word on the street is that Future already lurking lol

  • THE Queen

    Ok, so the fact that this man is almost 40 in a few years and behaving like a 17 year old is so bad for him. If he continues chasing this young childish mindset he will continue to be in temporary relationships with girls that he will not open up to. A man who has no real relationship with christ, always drinking and wilding, it aint a good look. Man, give it up and get saved and get some adult direction on how to live before he is old and nobody can stand to be around him. A logo f entertainers go through this. seeking fame and wanting to be in the limelight again. But his deal with satan was only for a period of time and his time has passed, he needs to grow up asap. stop dressing like a little boy talking reckless and acting a damned fool.

  • RentEmSpoons

    I know one thing, if this fool lose this IG THOT to future or another rapper, yall better put lil nigga on suicide watch, Gshit. I dont think he can handle losing another IG famous girl to another rapper or ball player at this point.

  • RentEmSpoons

    Hahahaaaa

  • RentEmSpoons

    She IG famous, so its only a matter of time before future or drake at her.

  • Fire & Ice

    I think so too!

  • Fire & Ice

    Me too!

  • MsPam

    Bow Wow, he’s one of the boys Pastor Jasper is talking about be raised by a single black mother. He’s not emotionally ready to become a grown man. I just finished reading about DC mayor trying to make single motherhood sexy.

  • Jussjess25

    Yall read all that?? Smh who cares why ??

  • Logan Roberts

    Yes. It's everybody fault but theirs.

  • Malcom Flex

    As I've stated here several times he's messed up due to his childhood of being passed around and his mom laying hands on him while he was a teen.

  • Malcom Flex

    Yeh the question is WHERE DA BLACK FATHERS AT? Besides kooning with the Kardashians??

  • Mirella

    Yeah, I agree. I can't hate on him, because it's just too much. I think Dupri did something very bad to him when he was a kid. I really hope he'll find a much more interesting project.

  • Mama Dee’s Wig Maker

    Bwahahahahaha Sawwed off mens!!!

  • Mac Jones

    Why can't y'all respect the man as a man? Shad moss wanted to walk his lady to the car and all you retarded commenters can say is he had childhood trauma ! Lol Several people have had traumatizing childhood experiences what that gotta do with me simply being pissed because you think you still talking to a child?

  • Zeta Phi Beta 1920

    I believe him.

  • MsPam

    They left long time ago!

  • Musiclover

    Did you find it yet
    I’m curious as to what that movie was as well so I can check it out
    Is it , The open House ? It’s a Netflix movie that looks good
    Scary I think
    Netflix originals
    Shows
    The rain
    The innocents
    Ghoul
    The Frankenstein chronicles
    Let me know so I can watch it too please
    I’m always asking people what they find to watch on Netflix
    So much to watch but you dont know what to watch ! Lol

  • Prettybootnikki

    I haven’t found it yet. Lol. I really wish I would have wrote it down. All I know is that someone mentioned a Netflix series. And I think it was along the lines of horror. Kind of like American horror story. But on Netflix.
    But try the ozark. Seven seconds. El chapo.
    A family member told me about snow fall. But that’s on FX. I haven’t watched that one yet.
    I think I may check out the purge series. It comes on Tuesday nights on the USA channel I think

  • justsayin

    Me too.