Lil Wayne

Lil Wayne stole the show during the halftime performance at the College Football Playoff National Championship between Clemson and Alabama at Levi's Stadium on Monday night.

Wayne, 36, joined rock band Imagine Dragons to perform his version of their hit song "Believer".

Weezy wore a B&W fur coat, red patent leather pants, a B&W striped scarf, fingerless gloves, large floppy hat, rhinestone sunglasses, and black thigh high boots.

It was all too much for football fans who expressed their fatal fashion reviews on social media.

Football fans compared the diminutive rapper to everything from McDonald's Hamburglar to a mashup between R&B singer Mary J Blige and pop legend Elton John.

Watch the video of Wayne's performance below.

Question: what do you think of Lil Wayne's new Metrosexual style?
 

Photo by MediaPunch / BACKGRID

  • Jay

    Sorry doesnt look good on him.... BUT I love that coat. Its different!!

  • jeniefrumdabloc™

    https://uploads.disquscdn.com/images/efe3726275a07bd204699b285307097705cfb427160e9e17ffb773ffee586918.gif Has the world gone fawking mad .... I know damn well that's not what he had on .... Chile .... is everyone sniffing damn lines ...... and Chile I see Trump will be on tv tonight ... netflix is on the menu and a good damn meal .... fugg him

  • Gamer?? Chick

    Weezy!

  • E-VannaRootsAllEvil

    Wayne still killing it

  • TMW
  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    you mean Granny! LOL!!!!!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • Seldomseen

    Looking just li ET in the bike basket

  • TMW

    So that is him???

  • Seldomseen

    I screamed

  • Seldomseen

    Looks like him

  • Gamer?? Chick

    LOL

  • LYRICS

    Men in Ugg boots make me very uncomfortable...…..and pairing them with that coat......I'm at a loss for words!

  • Indies beauty

    Well, he is an *Artiste*

  • Rere

    Lil Wayne is canceled ????

  • Mielle Downey
  • Coy little wink

    Did he pass out?

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    whew... i must have needed this laugh, because this mess has really tickled my Soul! LMAO!!!!!!!!

    thanks Sandra... you ain't no good for this one (and i luvs you for it) https://uploads.disquscdn.com/images/e86501847072dcba783eea0bbb2c002d3ed3d888581b08556155899f7897582f.gif

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    logout. NOW.

  • Peppermint Patty

    Come onnnn! Give him another chance. This is weeeooowee...mrs officer composer...he tryin to compete with the young thugs n lil uzis of the world

  • iWasteTime
  • TriniHarlem

    He needs therapy but he ain't ready. Nope not talking about his choice of clothing either. https://uploads.disquscdn.com/images/45d2c1541fcefd1ac75f71abd8ac023914bc63dfb4d9396777d11695bacc38ca.gif

  • Seldomseen

    Lol

  • TMW

    He actually makes good music. He doesn’t have to be gimmicky. He’s going to lose the people who think Uzi and Thug are pure trash.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    WHY is he dressed like he went home and found his mama goodwill bag on the porch and got in it before the truck picked it up?????!!!!!!! https://uploads.disquscdn.com/images/532851e78204fc191e3c9677ba3feb3a9ac08c27f1e1fe46d25f86a9849d71cc.jpg

  • Seldomseen

    You know we needed something to last at cuz these last couple post been ruffff

  • TMW

    The fringe chile...?. The boots, the socks and leggings. This can’t really be him, can it?

  • leapyearpisces

    this is a photshop right? Please tell me somebody playing on their company's or mother's computer...

  • PlayerP

    Wait...waymenit...does he have on thigh high uggs???
    ???
    Hamburglar lookin ass...

  • Peppermint Patty

    Here!here!

  • TMW

    IDK that’s what I’m trying to figure out. Saw this weeks ago.

  • Mielle Downey

    Lil look like Rick James step ugly sister.

  • TMW

    ?

  • HoneyyGoodMoneyy_
  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    it's taking me OUT!

  • MSGREENMINUSTHEENVY

    Does he have the flu? I don't understand this degree of clothing all at once.

    https://media.giphy.com/media/fFwOzwhCO1FMA/giphy.gif

  • PlayerP

    They're not just uggs, they're THIGH HIGH UGGS!
    I need answers

  • FukkFolks2019

    Wayne. You traumatized Dub24 greatly my G. Huge fan. HUGE. We are staunch Bama fans, so of course were watching. Tide is football life. Football life is the Tide. And my bf. He was confused too. But Dub24 is ready to slap a 51-50 hold on you hun. She is convinced you are highly unwell and sends you her best. Said put that damn cup down. Get well Wayne. https://uploads.disquscdn.com/images/7fc81bb86a76e6a03d061c6cf93d07a5e4ad8b03d22f7aa486c49e8d1917125b.gif

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    tell HIM that!

  • supastar

    5,4,3,2 I let 1 go....

  • Applebootay

    Yeah, first thing I thought was its either drugs or he bout to come out the closet...one of the two..pick your poison...LOL

  • rockstar2142

    Probably both.

  • Applebootay

    LOL!!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    you said the whole family traumatized? LMAO! i am CRINE.

  • Kimocha

    Wait a minute!... Did you say red patent leather pants AND black thigh high boots??... WTF???.... He obviously STILL drugged TF out!...I'm Speechless!.... = O

  • Seldomseen

    Chile the flu, streptococcus, bronchitis he ain’t leaving no skin exposed

  • rockstar2142

    Fire his stylist pronto

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    y'all talkin' bout Wayne, but y'all not right either.... i swear y'all not... https://uploads.disquscdn.com/images/71c67b812401af207ed46864d34187a5bc521dda09399d80f294eaef5782f09e.jpg

  • FukkFolks2019

    I think drugs. My gaydar don't truly go off with Wayne but hey never can tell. He was indeed getting same sex mouth kisses while he was a lad. *shrug*

  • iWasteTime

    Baby somewhere smacking his lawyers.
    Look what Wayne doing with that money ... lol

  • CookieMobster

    My hubby who DOES NOT like new weezy said "what the he11 is he even saying?" My son sent me this. https://uploads.disquscdn.com/images/40950d77d1451638bac2425d411764357794129df7010e77d5a080d58d7e0d65.jpg

  • CoTToNCaNDie SWeeTAsGolD
  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • iWasteTime

    I see we gone be unemployed together.
    I'm in real tears off the write up and comments.

  • Mielle Downey

    He is already facially challenged so why add expensive ugly Gucci coat and those horrible Ugg boots. The Ghetto, the Ghetto, the Ghetto smh.

  • CookieMobster

    Why does he look like somebody homeless grandma?

  • TMW

    “Get we’ll Wayne”

    ????

  • FukkFolks2019

    Those 2. I am worried. But Dub24 pure called me at halftime. Like mama. Wayne done went all the way crazy. ??

    After Usher... it's Wayne for her. So last week, Usher out here looking like Frankie Lymon by the head and now this. My baby can't take much more

  • TMW

    Hamburglar was my first thought!

  • Seldomseen

    Hush gal, I got in trouble last week I’m tryna behave

  • TMW

    She is on one today! Between this and prison bae goals...I am DONE! My chest hurts from trying not to laugh out loud!

  • iWasteTime

    @disqus_g1bPypEyEc:disqus

  • Solstice
  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    I can't take much more of her earnest concern, smh ....y'all are exhausting! ROFL!!!

  • TriniHarlem

    I hinted below but this alludes to my comment yesterday about boys being molested by older women. Then to top it off being baby's fck boy toy at a young age. I swear the drugs is also a coping mechanism but eh what do I know.

  • CoTToNCaNDie SWeeTAsGolD

    OMG I cannot stop laughing!!! My damn face hurts!!! I'm crying real tears and I see my boss headed my way with a concerned look on her face!!!!!! Help me lawd!!!

  • iWasteTime

    She is ! Prison Bae goals took me out too.
    I couldn't even comment

  • TMW

    Messing with y’all today - you, Nancy, IWasteTime, my co-workers are in my cube asking me if I’m ok because they hear me wheezing over the wall.

  • Seldomseen

    I’ll pay y’all water bill and send you a fire stick

  • Solstice

    I saw that! Your post was on point! ??? D@mn shame…

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    Shug!!!!!!

    i been dolphin laffin' in my cube for a solid half-hour now.... i can't get right. Sandra KNOW i need to keep this job for a couple more years at least! LMAO!!!!

  • Yardgirl

    I literally cannot breeve!!! Not Scooby Doo inna hat!!! **clutches pearls*** :-)))

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    you just oughta!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • Solstice
  • MSGREENMINUSTHEENVY

    LOLOLOLOLOL!!!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    i.
    am.
    WEAK!

  • SpiceGirl

    My poor dude...im just going to SMDH on this one and stage left!

  • FukkFolks2019

    Dead on. This a lowest of the low

  • Solstice
  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • We Can Do This

    He's crying for help...

  • SpiceGirl

    Loudly!

  • Solstice

    LMMFAO!!!! ??

  • TriniHarlem

    We don't take accountability about our role in this. I did a paper in college years ago about the mental instability with black men due to slavery and being ripped out of homes. Which in turn forced us to be head of the household which then spiraled into several different disadvantage. Not all women of course but we ALL know one tramp with a youngin. Hell cougar is a popular term. Another deep dive for another day.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    and dontchu put up NOTHING ELSE.

  • SpillyNillie

    That's definitely a Ms. Celie hat...chile....I still love Weeyne *Toya's voice*

  • Seldomseen

    Wayne up there looking like a Kindergarten bulletin board

  • Solstice

    I yelped!!! Wait ?? Nan I just got here!!!

  • MSGREENMINUSTHEENVY
  • Allihave2say

    Aids wasting or
    he's anorexic looking due to drug use and padding on clothes to hide his truth in either way.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    please stop typing.... more CRINE.

  • CoTToNCaNDie SWeeTAsGolD
  • Seldomseen

    Till you do right by me everything you touch gonna fall apart

  • TriniHarlem

    As a person I need Wayne to step away and just live. Get your mind right. Ugh I'm such an empath so I feel more than I want which is why I observe and speak very bluntly. I need a hug lol.

  • PLEASEDontTellMe

    That's that.."if i layer up enough maybe the musk wont seep out" look

  • FukkFolks2019

    Wayne another one who lives on tour. He might frfr be homeless.

    *Im extra not about shit today. I started singing Crystal Waters.

    "but he's homeless...yes he's homeless....as he stands there singing for moneyyyyy"

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    just putting you on notice 'cause i Feel like you bout to start up!

  • Solstice

    Choked on my jasmine rice ? LOLOLOL!! I really cannot stand y’all sometimes ?????

  • Seldomseen

    Wheezing over weezie

  • Rere

    No ma'am, bad enough he got these boys wearing skinny jeans??

  • TMW

    ?. It’s all their faults!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    my eyes right dry from me dabbin' at 'em, smh

  • MSGREENMINUSTHEENVY
  • CookieMobster

    I need to know this.... For whom did he try that out fit on that said "YES NINJA!! That's it!! Exactly what you need to wear. You look amazing?" Who did dis that to that man???

  • justlooking

    HAWT TEARS

  • Kimocha

    LOL!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    you aint lied yet!
    i never liked the term cougar or thought it was 'cute' ...i know it's basic and literal on my part, but a cougar is a cat and predatory by nature. when my nephew came of age and started working at Macy's there were some OLD azz women started hanging down in the mens' dept tryna talk to him. and i mean the boy was bare-lee 18 that summer. i thought me and my sister were gonna have to go up there! NOT CUTE!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • Zeta Phi Beta 1920

    A fool.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • NYTimes#1Bestseller

    He needs Jesus like we all do!!!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    (but more?) LOL!!!

  • EMILY POST

    Yep Authenticity lost.

  • A D N

    My generation lil Wayne is not the same as your generation lil Wayne...

  • BEANTOWN BULLI

    LMBAOOOOOOOO!!!!!!!!!!

  • DroneRivers

    His fashion choices BEEN suspect. He's a big part of the reason these men running around in jeggings. I'm more curious about why they're performing at a college game. Is this a common thing?

  • BingBangBoom

    What happen to the old days when the school bands would perform at the halftime?

  • TMW

    PLEASE I BEG YOU!

    Same sex mouth kisses - I cannot!

    I’m logging out for a while. Til I get home, and can laugh in peace.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    you prolly right though!!!!!!!!!!! LMAO!!!!!!!!!!

  • iWasteTime

    I believe Nancy escorted you out earlier!
    I have to go.
    I need this damn job!

  • iWasteTime

    You are generous, you are kind!

  • TriniHarlem

    I never like cougar either. Sounds very basic. Girl yes I see it all the time. I speak out all the time with strangers so I stay cussing people out. Don't be around me and your vibe is crying for help because I'm asking you ok are you safe. Long story short I was in a mall and a little girl was just so down. Face looked like she just wanted a hug. Her whole vibe fckd with me and I literally got consumed with her energy. I walked right up to her and bent down so we are eye to eye and asked her if she was OK and who are you with. Do you know she hasn't been fed for the week and was scared of a boyfriend of her mom. My ass went straight to security and lied and said she can't find her parents and I got her something to eat. When I tell you I felt her thanking me and ran to me and hugged me. I was drained. Bottom line when you see something say something. People get away with too much because they don't speak up.

  • Seldomseen

    Looking like the whole alphabet and number 1 thru 20

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    didn't i just tell yall he was staying w/his mama! LOL!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    if you get fired, the said they got 5 on your light bill, and they giving out firesticks and bathrobes. LMAO!

  • tintin
  • Ni Ni

    He's the godfather of this trend in face/body tats.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    GET OUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Seldomseen

    Might have to send some canned goods......Vienna Sausage ect

  • MSGREENMINUSTHEENVY
  • jwoo250

    OMG.... Ya'll I can not and will not. I rebuke it. I can't stop laughing.

    What in the first lady on a Sunday morning, my Aunt Pearl let me play dress up in her clothes is this? Them boots took me out ya'll not the saggy thigh boots though. I can't stop watching that video...lol

  • Kimocha

    LMAO!!!

  • Solstice

    LMAO!!! ???

  • jwoo250

    Exactly him and Birdman both started the tattoos on the face. So this will be a big trend watch?

  • Seldomseen

    Flatlined, y’all can have my good china

  • http://batman-news.com Roderick2011

    You obviously don't understand how much money these 'amateur' games generate.
    That's why they had the game at the stadium of an NFL team.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    oh God Harlem. you gone have me at the mall just scanning... wishing a mofo WOULD!

    this is heartwarming and heartbreaking all at the same d@mn time. I hope that baby's situation has gotten better, lawd my heart hurts just thinking about a hungry child, smh

  • iWasteTime

    New Post
    Won't be as fun as this one though ..

  • http://batman-news.com Roderick2011

    Wayne looks as if he's dressed for Halloween 24/7/365.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    i think i'll chance it....

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • Seldomseen

    I ain’t ready to go......

  • DroneRivers

    That video of Wayne talking about being raped is making the rounds again. I wonder if he's reliving that trauma.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    *clutches pearls*

    WHAT?!

  • Nik

    Is Wayne trying to be hip hop's Bootsy Collins, the Hamburgler, or what?

  • jwoo250

    Lil Wayne said if Tiki Barber can do it I can too..

  • Dahl

    He looks so bad that I’m almost afraid to laugh out loud because I’m afraid something may be really wrong with him...

    https://media.giphy.com/media/13u62DeVLpS0UM/giphy.gif

  • DroneRivers

    Yeah girl, he was talking to some young rapper named Lil Twist. The video is about 10 years old cuz Lil Twist said in the video that he was 15 and Wayne asked him if he was having sex yet. And Twist told him no. And Wayne is like indignant almost! Like "Whet?!" He brags that he got raped at about 11, and how he had his daughter when he was 15. Then he goes on to say he's gonna do to Twist what Baby and them did to him. Which I took to mean he's gonna get him some girls to have sex with. At least that's what I was HOPING he meant.

  • Nik
  • Shira Harding-James

    I liked it ?????
    He’s a rapper, not some fashion icon

  • Yup, I said it

    I was weak when I saw that pic of E.T in the dress compared to lil Wayne. Why people gotta be so rude????

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • Nik

    Muuuuuuuch more, Nancy Drew. Muuuuuch more.

  • Nik

    LMBO!

  • Nik

    Old timer talk, lol!

  • Nik

    YOU CRAZY! LLLLLLLLLLOOOOOOOLLLLLLL!!!!!

  • Nik

    The HELL out!

  • Nik

    I'm crying!!!!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    i'm down... LOL!!!!!!!!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    you sayin' it's alright to let him cut the line? ROFL!!!

  • NYTimes#1Bestseller

    Clever. Lol?????

  • Solstice

    Bye Nik!! ???? Off to the corner (kona) ??

  • Solstice
  • DroneRivers

    https://www.youtube. com/watch?v=WsYLVvKr4Tk
    out of respect for this "family blog" I put a space in the link since there's adult language in the vid.

  • CoTToNCaNDie SWeeTAsGolD

    Girl, this thread right here done took me all the way out!!!! Sandra said Mary and Elton...DONE!!!! and these gifs don't make it no better

  • Nik

    I'm already there! You didn't see me breeze past you with my head down LMBO!

  • Solstice
  • Nik

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Nik

    We WILL make an allowance for The Hamburglar, I mean Wayne. LMBO!

  • Nik

    Yeeees, Elton John! That's it right there!

  • http://www.NeCola.Mayvenn.com Chile_Pleeze
  • Solstice
  • http://www.NeCola.Mayvenn.com Chile_Pleeze

    That's All I saw... ET vs Gremlin

  • DroneRivers

    It's a clip from his The Carter documentary. He talks about how he was raped by a woman so all the adults in the video were laughing like because it was a woman, that made it ok. smh

  • bigtyme

    are we sure those are thigh highs? ya'll know he's only like 5'1"...those might be reg calf length uggs.

    somebody please help the true son of Celie from color purple...it wasn't adam...it was wayne.

  • TriniHarlem

    It was a mess. I hate being around people for the very reason that I feel too much. Energy is my guide.

  • CoTToNCaNDie SWeeTAsGolD
  • BingBangBoom

    What does that have to do with having the teams band play? College football tradition. You obviously don't understand the history of college football.. Next!

  • TriniHarlem

    That video was TELLING. Girl I'm like ohhhh makes sense why I felt he's been a victim but didn't know why I felt that

  • Kimocha

    Ctfuuuu!!!

  • Yardgirl

    ??? Yassss!!!

  • FukkFolks2019

    I accept this

  • FukkFolks2019

    They just started this 2-3 seasons ago . Concert at half time. When they changed it from BCS/Bowl Championship

  • Nik

    DONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • brooklyn23

    I'm done

  • justlooking

    YOU WIN!

  • Desi

    I can't breathe.

  • missmiami305

    Auntie, this headline tho?????

  • missmiami305

    Don’t mind me if I steal this lol ??

  • Allergic2dumbstuff

    Yep, he looks more like this than the Hamburglar. Btw, I'm sending you my therapist bills if I can't get to sleep tonight.

  • http://batman-news.com Roderick2011

    Yes I understand that but it's way more prestigious to play the game in the stadium of a pro football team.
    That's my point. It's an upgrade.

  • Renee26

    Disturbing ?

  • Renee26

    And he's serious about his ish

  • Renee26

    Yes... Lookin like somebody's drunk auntie

  • Renee26

    Nope

  • Rita

    Too Funny!

  • Rita

    Solstice Where you getting these?!LOLOLove it!

  • Logan Roberts

    I don't know whether to laugh or cry ?. #Fixlilwayne

  • Skin Deep Beauty

    He looks like the Monkey on the motorcycle on the The Wiz matted with a Gremlin and WAYNE it's their child!

  • SweetTEE

    Reginae- CALL YO DADDY!!

  • Mona Lisa

    Crucified.....lmao!!

  • Y’all Jealous Cuz I’m Prudy

    Cry-yin laughing...Wayne why oh why did you give folks more of a reason ??????????????? That whole dern outfit is out of control?????????????.

  • MissMaryMack410
  • Ms..N

    Omg you hit it rite on the head! Lol

  • Ms..N

    I'm confused! Is he transitioning? Lol

  • Lolly Asher

    He could win lip sync fo yo life on Rupaul's drag race tho.

  • TMW

    ???

  • Jethro
  • Jacqueline Byrd

    Thank you. I totally loved it. He rocking rock star. People need to let it go because like you said he not Tyson Beckford working the runway, he is a rapper a musician.

  • Stl_heat

    He tripping ... fr fr

  • Panther Charleston

    What in thee hell?!

  • KcoolMuziq

    LilWayne(whom I worked with in a Nike commercial) is as short as U would think he was.

  • http://www.id820534.sexylfx.website Readytochokemothernatureout
  • Love Luv

    I hope Marlo sees this. All he is wearing is labels, expensive and “fashion” but he looks a collected hot mess.

  • Solstice

    ????!! I normally go to giphy.com or if I’m looking for a particular person, I’ll google it and choose gifs or images. ??

  • Solstice

    Girl I hollered!!

  • Solstice

    ?? Dayum shame LOLOLOL

  • Rita

    Thanks for keeping us Laughing xD

  • Darkandlovely617?

    Pause. Dub24??
    Did I miss a whole offspring??
    Or has time FLOWN ?

  • Seldomseen

    Lol

  • Seldomseen

    Lol

  • Fodderwing

    Wayne out there lookin like Lauren Hill...

  • Fodderwing

    Wayne out there lookin like Lauren Hill...

  • Fodderwing
  • Seldomseen

    I can’t take no more

  • Fodderwing

    Right!!?? ???

  • Fodderwing
  • http://www.NeCola.Mayvenn.com Chile_Pleeze

    Nope.. go right ahead

  • BingBangBoom

    Now I understand that... I agree.. Good point!

  • Judge Mental Will

    He channels a Jackass and nailed it!

  • T Willis

    I fuggin cannot omg ?????

  • rory
  • Vonda K

    Reminds me of those crows from The Wiz.
    Steven Tyler of Aerosmith loved to dress up in wild outfits. Part of that rock n roll eccentricity.

  • missmiami305

    Stumbled on to this from something posted elsewhere in July. Explains his recent filing for divorce ? lol https://uploads.disquscdn.com/images/abdb2d271230f128028c27d3dbaa0c8bff5a1b662efa288a9d6f6cd22b9d9878.gif

  • missmiami305
  • missmiami305
  • missmiami305
  • Sassie

    No man should EVER wear THIGH HIGH anything :(

  • HIS4EVA

    lawd!!!!!!!!!!! the tea

  • Satin Panther

    hahahahahahahahaha! Damn is that Wayne frfr

  • KLo

    One haute as mess

  • KLo

    where's the rest of it

  • Satin Panther

    He is gay by default, Birdman manipulated and mindfukked him to the point they were kissing and probably doing other tings...

  • Indies beauty

    Lol True

  • ?jessica?

    I expect stuff like that from him. I don't know what's the big surprise

  • ?jessica?

    Now I agree with you on that!

  • ?jessica?

    ???? it sure does????

  • Claudia

    I feel like his time is up

  • PynkCloudz

    ?

  • PynkCloudz

    He is going to pull a Dennis Rodman