Stripper Bowl

It was a night that 25 Atlanta strippers will never forget! The 1st annual Stripper Bowl took place Monday night at the Gold Room in Atlanta. Pierre "Pee" Thomas, CEO of Quality Control Records, and other ballers blessed a room full of strippers with $3 million in cash - which they split 25 ways. Each dancer left the club weighted down with $125,000 in ones!

The Gold Room is a former strip club that was raided by the feds and shut down in the mid-2000s. The club was renovated by Alex Gidewon of AG Entertainment. It is now the premiere celebrity hotspot in the affluent Buckhead neighborhood of Atlanta.

25 of Atlanta's finest strippers were invited to the Stripper Bowl which took place the day after Super Bowl LIII. Each dancer left the club with $125,000 in one dollar bills.

Stripper Bowl

Pee Thomas was the most generous of the ballers in the room. He threw $500,000 in cash at the dancers. Migos rappers Offset and Quavo contributed another $500,000. While other ballers, who wish to remain anonymous, chipped in another 2 million in cash.

The dancers waded through cash piled as high as their ankles. "There was a thick layer of dollar bills on the floor," said one dancer. "It wasn't just one or two bills, it was a thick layer of bills."

The dancer said there was so much money on the floor it was difficult to walk, much less dance.

Strip club veterans who witnessed the BMF glory days "making it rain on the ho*s" never saw a night like Monday night at the Gold Room!

Stay tuned for photos from the 1st Annual Stripper Bowl.

 

View this post on Instagram

S T R I P P E R B O W L A T L

A post shared by @ qcmceo_p on

  • MJF

    Damn, you could've thanked me, but I'll thank you! Thanks Ms. Rose :-)

  • Bossy704

    Those girls work hard and put up with a lot of crap. Good for them. One time I made money at Onyx's amateur night because the dancers weren't tending to the customers. I left some of the money and took the rest to my mom. She was impressed.

  • Trey

    IRS is watching

  • WutizstillHERE!

    Well at least all their college tuitions are paid off.://uploads.disquscdn.com/images/c27ab3a540974ecc3c2793a18662004ba8dca3e1a73aa587e6a70c256a90e29d.gif .

  • hi-liter

    Ion em believe that shat. If anything, them hoes split $125,000 twenty-five ways. It looks like a lot of money cause they are all ones.

  • Coy little wink
  • Mz_Opinionated

    I really don't like his nose...Every time I see him... I cringe. I think KRS-One Has a similar nose...On the 3 million dollar strip -tip? I got nothing...good day to you all...

  • Phillybruh

    Better square them taxes away on that....lol

  • Kimocha

    Good way to show impressionable young girls that being a stripper hoe is the way to go!... Dumb azzes!

  • free

    i bet her eyes wasn't the only thing bleeding...

  • Jordan’s Memory

    Pure Foolishness! A fool and his money shall parts ways. He could have built a Homeless Shelter or did a food and clothes drive for under privileged kids, or built some income base housing for single working mothers. but yet he spends it on some fishy strippers who will probably spend all the money on a leased car and a handbag. smdh

  • Kim’s Original Face

    I think KRSOne and the Me Too founder, and P all look a like

  • Soda

    Prop money, no way they wouldn't be scooping it off the floor. Camera doesn't even focus in on the bills.

  • Solstice
  • Kim’s Original Face

    I aint giving no stripper no monies!

  • Coy little wink

    Chile. That's some real trick shyt to me

  • Topic Influencer

    Offset probably has practice making it rain in his living room on a regular. He is married to a stripper. The others are with signifigant others who just look like one. Shouts out to Saweetie tho who actually has a degree and is looking to complete her masters.

  • HotInCleveland

    I like that they are Keeping the dollar in the black community... until the hoes spend it on back alley butt shots, lacefront weaves, hennesey and acrylic nails. But to each it’s own. ?????

  • Blue

    Its gonna be 2 No's, one Hell Naw, and a 6 Pack of GTFOH. And super-size that for me. Thanks.

  • Robert lee Bennett OG

    Crap like this encourages young black women to be whores... but some of y’all think this is cute and mean black folks moving up in the world

  • hi-liter

    I bet you can’t em look like you drop something on the floor and wanna pick it up ???......

  • RICHIE_RICH

    I’ve should got in drag that night and pop that thing ??????????. Almost my yearly salary. https://uploads.disquscdn.com/images/b89348743216ca7d7e5222a89f1d3e6597c09e290b79f354273eea7af6c3f41d.gif

  • datATLboi

    what a waste of money smh

  • NYTimes#1Bestseller

    Did not know Saweetie had a degree!! Thanks for the nugget?

  • Yardgirl

    ZMT said it was $600,000 not $3M *shrugs*

  • MJF

    I just read somewhere else that most of them didn't take home that money because the club took 40% and people in the club were picking the money up off the floor LOL... SMH

  • NYTimes#1Bestseller

    ?????

  • Gamer?? Chick

    Good grief, now go buy the block with that ish instead of more horrible lacefronts. Make some wise investments so the club can be a thing of the past.

  • TMW

    Hellur, IRS???

    Probably won’t declare this cash on their taxes, but post it on social media. Ok.

  • Gamer?? Chick

    LOL.

  • RICHIE_RICH

    It was 3 million , they were talking about it on the radio yesterday heading home.

  • ShelbyMoore

    These heffas dumb, now Uncle Sam gonna come down on dat as$ faster than they can slide down the pole. https://uploads.disquscdn.com/images/8866056d6048b54aaee43f328410c5541dd440eae03575a749d2591fa010cad2.gif

  • RICHIE_RICH

    I would go into hiding or low key . You wouldn’t know i was there.

  • Mz_Opinionated

    Is that Pokemon????!!!! LMAO!!!! wOW

  • NSYDEOUT

    Meanwhile, The MLK Center continues to look like a 1975 elementary school science fair exhibit, Morris Brown still looks sad and just barely holding on and white people still laughing at us because we haven't learned yet how to make real "MONEY MOVES". SMH. I hope them strippers put something to the side for later.

  • Sandyb1117

    LMAO!!!!!

  • Gamer?? Chick

    What in the Pokemon... ROFL

  • J’aime Sucer

    Those weaves are a disgrace .

  • Judge Mental Will

    Got me wanting to shake my as for cash ? Yet im doing it for free now??????

  • Slutty Pineapple

    He better werk.Ash trynna catch em all too??....

  • J’aime Sucer

    I hope they gave some of this money to the HBCUs in Atlanta that need it

  • SingleGalCrazyWorld

    This is embarrassing...meanwhile Flint's water supply is still brown and there are some HBCU's that need funding for next year....Ole tent nose bastard...I swear I dont know which one is more evil...the black man or the yt man...

  • Aries Dog

    Ain’t he doh! Lol who did that

  • NSYDEOUT

    Haaaaa!!!!! Downloaded, if u don't mind .

  • Gamer?? Chick
  • SingleGalCrazyWorld

    Almost ya yearly salary huh??? Come ova here and let me get some of that salary money....

    https://uploads.disquscdn.com/images/25e5da1fc956b55fc6d0dd0af1fee902e4666fe88dbd0adecff41eac7e9ec1d5.gif

  • RICHIE_RICH

    Lol ?

  • Youcan’tbanmesucka

    Meanwhile down at the local IRS office whistleblower hotline ?

  • RICHIE_RICH

    3 million divided by 25 =$120,000 each not $125,000 ??????

  • Youcan’tbanmesucka

    What did you contribute? Stop spending other people money!

  • SingleGalCrazyWorld

    Me too...but Im too scared of my Momma and my Daddy coming to the strip club to pull me off the stage...I can picture them smacking eeerybody to get to my azz while im shivering on the pole.... https://uploads.disquscdn.com/images/c0b9492a7c7c04e29e73dd6a5ef59fab43be7d24bccdcef7b98c912aea06575a.gif

  • Youcan’tbanmesucka

    No one mistook them for MENSA candidates lol ?

  • Ni Ni

    The strippers need it more?.

  • Mr.LeBrickJames

    They can have it. I'm not too impressed. All money ain't good money.

  • Y me?

    U hating biyotch let them girls get theres

  • RICHIE_RICH

    Right. Can’t spend other people money

  • SingleGalCrazyWorld

    Sorry I dont respond to TMZ trolls...FOH

  • Y me?

    Wat did u give to the hbcus

  • Y me?

    Shut up!

  • Youcan’tbanmesucka

    You just responded you dummy!! Argggh ?

  • NeverSurprised

    Exactlty. $125k in CASH. And every one of them will be dumb enough to broadcast it all over Instagram.

  • IyanlaVanzantoftheInterWebs

    Chile.....
    Black men and their IGNORANT practices???

  • RICHIE_RICH

    ???

  • SingleGalCrazyWorld

    Yup no comment...if you want to get a rise outta something go to a bakery...

  • hottlanta

    U know they saying God is good. Praise the lord praise the lord.

  • RICHIE_RICH

    All of them are good. Morris Brown is closed.

  • SingleGalCrazyWorld

    Biyotch...you must be 10...get back to class

  • Ryan

    They should not have posted this on social media - all that money today, then owing $60k cause you didn't pay. Keep it off social media!! They got y'all now!

  • Y me?

    This post is full of haters. Smh. Yall mad because they made more in 1 night of shaking their behinds than u make in a year. Now you got all these humanitarian ideas the money cud go to and u haven't donated 1 red cent to a worthy cause your dam selves. Let those young girls enjoy their moment!

  • Youcan’tbanmesucka

    But you responded dummy!! Which still makes that a comment. Got damn you stupid! ?

  • hottlanta

    Either way it is more than what l got.

  • SingleGalCrazyWorld

    Thank you!!! Stupid is as stupid does...these days no one is smart they just flash then get mad when the feds come knockin...

  • RICHIE_RICH

    It was easy money to. I wouldn’t just been in the corner doing the stripper kick. Hell the we’re splitting the money anyways ?????

  • hottlanta

    I be werking so hard my azz will be in a tub of epsom salt n when l get out rub down with green alcohol.

  • RICHIE_RICH

    Right

  • Patricia

    thats the 1st thing i thought about was big brother want a good half of it all

  • Patricia

    thats probably who was dancing for them anyway

  • Youcan’tbanmesucka

    ??

  • RICHIE_RICH

    Lol oh you sore sore with the green alcohol lol

  • Youcan’tbanmesucka

    ?

  • Y me?

    How does saweetie pronounce her name? Is it just like it looks Saw-wheatie. Or sweetie?

  • Youcan’tbanmesucka

    ??

  • Gloria

    Good job ladies but y’all still gotta pay taxes on that

  • LeeSeeCee

    IS this the black history post for today? Since the strippers are "winning" with all that cash provided by black rappers and I guess that this is historical. Asking for a friend..
    https://uploads.disquscdn.com/images/7608af960cac614b2c0789f1e9a946553adab96c803ae8ec9c1a16fbbba052d3.gif

  • HotInCleveland

    ??????????

  • Buttercupdreamsmom

    Actually one of the women went on Facebook live and said that did NOT take home that much. All the girls got almost 2k each. She said the promoter took 90K off TOP and it was 110 women working that night so they had to divide ALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL of that up. So yeah she said a lot of money was made that night but it had to be split sooooooo many ways

  • Kayke

    I’m not a math genius but wouldn’t it be 120k?

  • Yup, I said it

    I believe this. Those pimps ain't gonna let those 19 yr old girls walk away this that much money. They wouldn't come back.

  • IyanlaVanzantoftheInterWebs

    I forgot aboutthat green alcohol ???

  • Kayke

    LoL! Was wondering if I forgot how to do math.

  • Judge Mental Will

    Old school parents will do it lol New school parents will give they kids rides to work lol

  • IyanlaVanzantoftheInterWebs

    In other news.... 270 new emojis will be added to all phones later this year... They are adding the small peennis hand sign emoji

  • Renee26

    Heeyyyyy.... I know a few people I can use that one on ?

  • PlayerP

    This makes more sense to me...but only 2k??? I thought they were walking away with more like 10 - 20k.

  • Renee26

    They ain't reporting that ish.... Bishes probably still get food stamps and CCDF

  • Mr.LeBrickJames

    Yup. I guess that's why they're strippers and not math teachers. ?

  • http://thedevereauxshow.com Ms.Devereaux

    Auntie when the next stripper bowl? I’m trying to see something

  • Renee26

    ? hell yeah

  • Renee26

    Tent nose ? ? ?

  • IyanlaVanzantoftheInterWebs

    Isnt this dude Lira Galore fiance??? Our relationship woild be OVER if I was with him and he dropped that much cash on some strippers???

  • Renee26

    She's getting a child support check and gifts...she's probably unbothered by this

  • Ni Ni

    A mess!

  • Tammie Reed

    Good for these ladies, hopefully they invest well! xoxo

  • WhoKnew

    I'll bet none of them paid their child support either but gonna pay a hooker to dance.

  • Anunnaki, in A twilight Zone

    I bet my X contributed to that stash.. I've seen him give up thousands at strip clubs, I started to take my dam clothes off, niQqa throw ya wife a few stacks???

  • RICHIE_RICH

    Just read a story that they only took home 1800 and the gold room took 40% ?????

  • BingBangBoom

    Dude is still ugly.. No way! not even money makes him attractive. Sorry! Hoes will be hoes... Are strippers still working to go to college or was that just a storyline on Players club?

  • Dun Dilly

    WHo got laid, tho?

  • datjerk

    Apparently I'm hustling wrong.

  • datjerk

    Right, they could make that on a regular Saturday night in atl

  • Vonda K

    On the next segment of Unsung or Where are They Now.....

    This sounds so ignorant and make me shame and sad.

    Meanwhile other folks are buying properties and investments.

    Whew Chile

  • Vonda K

    He already has another baby momma fixn to drop a baby next month and several children by different women.

  • Panther Charleston

    Wtf Offset! What he doing there?! I wish they'd go to child support court and let the dollars flow so freely.

  • Panther Charleston

    I believe that.

  • RICHIE_RICH

    And that it was 100-125 girls not 25

  • Alextra Ballard

    you gat dat shidt right!

  • Scromes1212

    If y'all believe that club let them take home 100% of that then I feel sorry for you smh they got 4 or 5 grand at best. The club always takes home the vast majority of the money. I wouldn't be surprised if Pee Wee was apart owner in the club. The club is what generates the money., the girls are interchangeable.

  • Naomi

    I always heard that all that money rented from the club meaning it's not actually the rappers. And the strippers can't take it home...that it's all for show.

  • Scromes1212

    You watched him do that sucka sh*t and still stayed with him? Smh glad you finally came to your senses lol

  • bemetoo

    oh no you will be surprise they probably made 5-6 mil

  • Thingamajig

    I guess I’m greedy cause I would’ve taken the 3 mil and outta the 3 mil I would’ve paid every ones bills and than retired.

  • Scromes1212

    I doubt it but I'm sure they made a decent amount for a super bowl weekend. Strip clubs do not make money like that. It's all smoke and mirrors.

  • ClaireHuxtable

    L0l! If it's legal & moral you're good.

  • Rayne

    That’s sholl a nice ugly piece of take home pay! Cobbs!

  • ClaireHuxtable

    Hey he's gotta pay somebody to clean up all that Nastiness after everyone is gone!

  • Anunnaki, in A twilight Zone

    I was in the club with him. We was about 22 and 23 Chile what u expect

  • Topic Influencer

    Sah-weetie

  • http://thedevereauxshow.com Ms.Devereaux

    Well strippers pay what you call a tip out a portion goes to the dj security and the house mom or the club but it’s not a percentage it’s a set amount that’s said upfront and usually based of the time of arrival ( don’t ask me how I know) anyway there’s stripper that posted a video going off said she wanna know where the money was cuz she was there and she only went home with a few bands and she was very upset about it ????? In other words she saying they lying

  • morenYAHdelsur

    I’m shaking mine (for my husband) for mortgage and insurance ?????

  • http://thedevereauxshow.com Ms.Devereaux

    Oh no that would be too much like right!

  • morenYAHdelsur

    Are you one of them strippers? ?

  • Scromes1212

    So you like strippers too? Or it was a r kelly situation where he forced you to go and watch the girls dance ?

  • http://realitytea.com/ Lady Chatterley’s Lover

    Careless with his seed and money huh? SAD! BAD!

  • http://thedevereauxshow.com Ms.Devereaux

    Yes some strip clubs will give celebs a certain amount of money to throw the reason behind this is to get the regular men in there to spend.

  • VernadineTheQueen?

    They lying those strippers said they walked away with 2k each. The amount was over exaggerated! They complaining over on IG. It’s was a faux tale!?

  • Scromes1212

    Come on now lol how many strippers you know make good investments that don't involve getting married to a dude with money?

  • ClaireHuxtable

    That's a sweet thought, Tammie. Yet I doubt many of them have much training in Financial investments, ROIs or Money markets.
    Maybe that's a niche for a new business.

  • ClaireHuxtable

    L0l!! I'm skurred to ask what.

  • Scromes1212

    Exactly lol that sh*t going to bundles, designer clothes and buy here pay here car lots smh

  • Topic Influencer

    From USC! She doing big stuff. Had a 3.6 GPA.

  • http://thedevereauxshow.com Ms.Devereaux

    Im trying to see how much time I got to workout and get back into my old dance attire ?

  • ClaireHuxtable

    L0l@ pay here car lots!

  • Topic Influencer

    this made me giggle?

  • Scromes1212

    It ain't that much time in the world lol retire that Dusty g string lol

  • bemetoo

    true a bunch of stage money to trick the tricks

  • ClaireHuxtable

    Wit the way U werk it, I'm sure Magic City, etc. will take U, Ms. D.

  • Scromes1212

    Exactly

  • ClaireHuxtable

    Don't forget... the The Claremont hires older skrippers.

  • Scromes1212

    Dam you right lol I think k a few of the roses would be perfect for Claremont. They can get there grove back :)

  • ClaireHuxtable

    Not the GREEN alcohol?!

  • Logan Roberts

    *Alexa call irs.gov *

  • ClaireHuxtable

    LOL! My Daddy would turn all the lights on when he walked in the club. Watch folk scatter.

  • E-VannaRootsAllEvil

    U asking the wrong ppl to care.

  • ClaireHuxtable

    Hey! I like the King Center! Out of town guests always enjoy going there.
    What would you do different to it?

  • Anunnaki, in A twilight Zone

    I can't with you...lol. have a good night

  • the guest

    niQqa throw ya wife a few stacks..

    LOL

  • ClaireHuxtable

    L0l! U need a bigger @zz for My dollar, Richie.

  • Solstice

    ??!!!

  • ClaireHuxtable

    Ohhh...take makes sense.

  • MrsSpice1

    Young girls?!? Where?!? And i rather be broke with my morals and dignity then to be rich moralless and broke spiritually ! #DevilIsALie #AllMoneyAintGoodMoney

  • the guest

    2k? They could make that waiting tables at a high end restaurant during Super Bowl Weekend or New Years.

  • the guest

    I'm not hating at all. I feel they should have made more.

  • MrsSpice1

    Stop supporting these young and old ignorant so called rappers this is what they do wit ya money!! ?

  • Solstice

    LOLOLOL!!! ????

  • http://thedevereauxshow.com Ms.Devereaux

    THE girl who posted this also posted on her live that folks believe anything she said she only posted this because folks wanna count other ppl pockets https://uploads.disquscdn.com/images/63ddfb432cd155bcb7af32614cb8ba0d9f4883e3c3732d0dbf3e69d38f1c9f6c.png https://uploads.disquscdn.com/images/9879d59916230e6c34aba9aabee2dbb306cced9ed550c3f844730101be3a4382.png

  • Ms Thang

    I thought they got to keep the money until I saw a video of the dj daring the dancers to pick up any of the money.

  • Nik

    All these degrees for NUTHIN'!!!

  • Nik

    LMBO!

  • Nik

    My boy Bernie!

  • http://thedevereauxshow.com Ms.Devereaux

    ??? you funny

  • http://thedevereauxshow.com Ms.Devereaux

    Ok!! It don’t take much?

  • Solstice

    He is very missed! Great comedian. ?

  • Nik

    Who is Tent Nose? I need to put eyes on that phenomenon.

  • Fred G sanford

    That’s what you call dumb nigga shit and now this pee Thomas is getting audited as we speak

  • Brown & Proud
  • Brown & Proud

    BHPH! Hah! I hollered!

  • NYTimes#1Bestseller

    Wow!!! I see!!

  • Keyshia Ray

    ?

  • Raquel

    Which is it fellas: do you like ratchets or not? Cuz by the looks of things...your mouth says one thing but your d*cks say another. ?

  • Lady_Elle

    I don't understand this kind of waste!
    They love bragging about making it rain!
    Rappers don't typically retire...
    Do any of them think about investing for their futures & kids futures?
    smh

  • Y me?

    Morals don't pay in today's world. Get it how u live

  • Kendra Foster

    My friend (Delilah) said this 20+ years ago when her and her husband had 1 million dollars in the wall of their new beautiful house. Now they're dead with the baby in her stomach. After being shot their Car slide down into a ditch, they were missing so long that their odor was depicted. R.I.P. All an Illusion......

  • NeverSurprised

    Why are you all up in that woman's business? smdh

  • Y me?

    ?? wtf

  • Vonda K

    Ok the shelf isn’t too long.

  • Vonda K

    Very much so!

  • Vonda K

    And out Ancestors wept!
    Ignorance personified.

  • Justme

    But wait weren’t they just asking for donations for 21 Savage. LMAO

  • ALLMINE?

    We've gotten so low as a people.. I hope nothing catastrophic happens and we actually have to wake up as black folks..

  • RICHIE_RICH

    I’m good on both ends, head or tails. ???????????

  • RICHIE_RICH

    Could be , I haven’t been to the strip club in a while. The most I would spend would be $20 bucks. She better shake for that $20 too ???

  • Anyway

    All you hard working ladies, don't you dare envy these thots. They never tell the back story. Like the threesomes, gang bangs, and giving random dudes head, in the back of the club. Y'all really don't believe they're making all this money just dancing. If you do, I have a bridge to sell you.

  • RICHIE_RICH

    https://youtu.be/a1RXjH4Kf64

    What happy to the OG twerk team. Natural booty and killing it! #atl

  • Strip Club Veteran

    I'm mad at the fact this gentleman calls himself Pee. Like it couldnt just be the letter P.

  • hottlanta

    They like shut down what government shut down.

  • CookieMobster

    With all that money laying around errywhere I am certain some of it got pick up on the ole 5 fanga discount and stuffed into some ole bustas pockets....

  • Renee26

    Pee ... Big greasy up top

  • ClaireHuxtable

    You can't prove it me, Rich! Post more pictures. High resolution.

  • Anyway

    That's why I told these hard working ladies, not to envy these chicks. Most of them are not that savvy. That's why most of them Have to dance, and are stuck doing it well into their late twenties and early thirties. The ones who's whose shelf life has expired, end up being full time escorts, or doing low budget porn.

  • Nik

    *shudder*

  • dontgetblocked

    I would have shook my big azz for some of that money. Put on a wig and called myself Tay Tay and cleaned up.

  • Zeta Aggie

    That’s not even close to $3MM in cash please tell me people aren’t that stupid.

    A million dollars in cash would weigh roughly 1.1 tons. Smdh and who would stupid enough to announce to the IRS the exact amount of their cash tips that just be reported as income?

    My people will continually perish for lack of knowledge!

  • http://www.id820534.sexylfx.website Readytochokemothernatureout

    I know their children should not need a thing......

  • Lorenzo Chaps

    look where all the dealers hung out that night. we can't name 4 songs by most these 'so hot' artists, but they're filthy rich. yeah, what y'all flying on those private jets though? they better hope no politician gets so nosy that they start searching before/after flight.

  • Lorenzo Chaps

    i'm sitting here smh and scrolled down to see your comments. black folks are so done. w e a r e d o n e!!!!!

  • Harley

    ????

  • Soon2BWife

    A fool and his money will always part.

  • JENNYJONES1

    AND TO THINK HBCU COLLEGES ARE BEGGING FOR DONATIONS TO HELP BLACK PEOPLE GET A HIGHER EDUCATION. I'M SURE THE CHICKS AT BENNETT COLLEGE WOULD'VE APPRECIATED THAT MONEY FOR THEIR COLLEGE. PRIORITIES. SMH!!!.......JENNY JONES!!!

  • JENNYJONES1

    I WONDER IF PEE AND THE REST OF THEM DONATING TO THE STRIPPER BOWL HAVE A MILLION PLUS IN A TRUST ACCOUNTS FOR THEIR KIDS..........JENNY JONES!!!

  • FIGHT THE POWER

    negroes and their niggardom... I sware... we'll never advance as people... and remain the laughing stock of the world.

  • R in NYC

    No words. This is what our young people lust for and emulate. The lifestyles of the morally bankrupt.
    We have to do better.

  • Jethro

    $3,000,000 split 25 ways is $120,000.

  • The Chosen 1.

    You bet. They will be another wesley sniped.

  • The Chosen 1.

    I don't either. I wonder do they tithe like that in church.

  • The Chosen 1.

    Lmfao

  • justlooking

    Thankfully they raised 8.2 million.

  • justlooking

    Hollering

  • justlooking

    If you were there and didn't fo that you stupid.

  • sunni_daze

    I aint mad at them at all. Shake a lil fast get a lil mo. And the haters are only mad because it's probably more than their annual salary.

  • HIS4EVA

    lmao! Congrats, I guess

  • HIS4EVA

    and IN THAT ORDER! IM GOOD

  • HIS4EVA

    dead! lmao

  • Look@m3

    ...and I can also see tickets into heaven. Yup, there is always a backstory....one day I think there will be a reality show on them.

  • Look@m3

    Yup realized this 2 years ago. Its a wrap on us. We don't need reparations, 40 acres and a mule...we so done that we done even know it

  • HIS4EVA

    if u think all they did was shake it fast. rofl

  • Mama Dee’s Wig Maker

    Well Damn!

  • SpiceGirl

    Hummmm to be a skripper for ONE night...lmbo.....
    Naw just joking...but damn...that's some cash for ya tho!!!

  • Vonda K

    ???
    The total degradation these strippers go through for money. Trust they didn’t take home that much money.

    That P character seems to be very ratchet. He claims to be record producer but I’m thinking he’s a pimp and dealer?

    I give him and ilk about 5 yrs

  • Vonda K

    Ole girl might’ve stayed up all night counting it but she didn’t pocket that money.

  • onelove

    oh my!!

  • Vonda K

    Recruiting tactic for the guiliable and misguided.

  • Vonda K

    I agree. Glorifying low morals for our young women. Producing a generation of broken souls. The things the men made these women to do earn that money. And no these women did not take home 6 figures.
    Probably more like a few thousand a piece.

  • Evillene

    You come into that life with a little bit of damage. These typically aren't girls from loving, intact households with healthy self-esteem.

  • Sassie

    Really? So all I got to do is lose this gut (or not) shake my ass (or not) dress half naked (for sure) and I'll get $125,000? Hell, sign me up. And here I thought getting a degree and working in a nice cushy office job was gonna get me ahead in life. I was clearly mistaken. On another note, such a waste of money. I wonder how many of those girls had to get on their knees and open their legs for that cash? And Offset's dumb ass spending money he know he gotta pay back to Pee....spending all his advancement money, smh.

  • Sassie

    You are so right. Who just blows $100,000 on a chick who can barely dance and sucks dicks for a living? I mean come on.

  • Sassie

    LOL

  • Sassie

    LOL....I said the same thing.

  • Zeta Phi Beta 1920

    Youtube videos show this is incorrect. They took home 2,000. One woman made a video & was HOTT.

  • NSYDEOUT

    Modernize it, add a few new exhibits, update the structure of the building, polish the fountain area. Its a host of things that xan be done.

  • Alicia.Ashe

    That doesn’t look like 3 million. Somebody lying.

  • Ain’t Misbehavin

    Meanwhile flint is still without clean water...

  • Nita Pie

    Pierre, he coulda been PIE lmao !

  • CocoBabe88

    Well you thought wrong.

  • CocoBabe88

    I hope they really DID take home that much! That would be a dream come true! I’m rooting for them!

  • slim3542

    This why the White man OWNS us and everything. We dumb.

  • Anyway

    So true!!

  • Anyway

    Unfortunately everything associated with that industry is shady.

  • Vonda K

    Makes you wonder how they sleep at night. Many have daughters and they’d kill someone if they disrespected them.