Some of you ladies and gents owe your existence to this handsome R&B crooner. If not for Jaheim's music, you wouldn't be here. Jaheim's music gave life to a new generation of R&B fans who refuse to let the genre die or be replaced by mumble rap.

Jaheim, 40, captioned this image:

TBT young Jaheim.
JA was 13 going 14 I've always had a nice shape i was a young bodybuilder who didn't get paid for it. Lil Trouble man don't get in my way I didn't it suger playing by the rules.
[Marvin Gay] Jah really thugged those streets
Live the real life of a thug. Paid my dues look at me winning now the struggle is over.
Life is what you truly make it don't hesitate to follow your dream peace and love.
For my fans i never do this but enjoy.
Without Prejudice

 

  • tintin

    i never thought he was fine but definitely talented. i love his music.

    but based on pics I've seen now, for 40 years old he looks like he done been through it. hopefully he can get back to his music. his voice is butter

  • Gloria

    He ain’t much to look at but his music is still ???

  • Karen Brady

    Pass.

  • Coy little wink

    Jahhhhhieemmmm?

    *soulja boy voice

    Lira galore is about to pop any day but says Pee aka bell pepper is single...post please!

  • Keyshia Ray

    ?

  • Coy little wink

    Lmao

  • Vonn

    His voice is amazing!!! That's all I got.

  • Nathan Hastings

    Nice shape? ???

  • therealashland

    Sis that’s a lie, ain’t no one thankful for this dang Uber driver... he better not play his music during rides either

  • ShelbyMoore

    Wasn't Pee just on date with his next victim? I don't see how those girls are letting that ugly man mistreat them this way....then again, those heffas only have their looks and as$es and no other means of getting by without a man's money, so! It's like they don't realize that these ugly men mistreat them because they (ugly men) know deep down they would never be able to pull something like that without the money. And, I don't know how these girls let these damn ugly men get on top of them without vomiting.

    https://uploads.disquscdn.com/images/a66cb145b9bd1980e00f6e4c412903a2646b6977558bc23d882b73858e5c41f8.gif I just CAN'T.

  • WinterIsComing

    Looks like he’s been taking care of himself from that lean muscle mass.

  • WinterIsComing

    I could never procreate with a man that ugly. Who’d willingly take a chance and curse their baby with those genes.

  • Coy little wink

    Money can't buy self esteem...

  • Dowoop

    Just because u aren't doesn't mean someone else isn't. Stop trying to shame the man for having a legit job.

  • Gloria

    This ^

  • therealashland

    Byyyyyyyyyye,

  • Dowoop

    In all fairness we don't know what those ladies look like below all that makeup, weave and surgery so they may be a match.

  • Dowoop

    Helloooooo?

  • ClaireHuxtable

    Thanks 4 the music, J!!

  • Gloria

    The shade room posted him having an intimate dinner with some girl. Now this situation just reached a whole new level of embarrassment.

  • Coy little wink

    Lira has had a lot of work done to her face too...

  • sherri2016

    Every Sunday me and my husband still play our Jahiem cds cleaning the house and the song Long as I live was our wedding song

  • ClaireHuxtable

    Lots of people[even with children] are too lazy to even do that.

  • WinterIsComing

    ????????

  • WinterIsComing

    *screaming!* ??????

  • Coy little wink

    Sandra just posted on their sister wives situation I find it hilarious they aren't even together meanwhile Auntie advocates man sharing ?

  • Yoni7

    Came straight to the comments because I can't see the pic. LOL

  • joel adams

    Leave it up to auntie rose. No one cares about this

  • iWasteTime

    Me either and I don't feel like going to my phone ... lol

  • Seldomseen

    Just in case I don’t make home tonight, let me make love to for the last time...... that was my ish....

  • Ni Ni

    Jaheim had baby making music?

  • MJF

    me neither sis, smh

  • Yetunde

    I can’t understand what the caption is trying to say.

  • bemetoo

    He knew to wear a hat.. I guess that Uber job paying off

  • Yoni7

    THIS! LMAO

  • Ni Ni

    That statement is certainly not helping him.

  • Blaque Mahogany

    1. I don't understand the aversion to punctuation.

    2. I don't understand the "uber job" references. Is that supposed to be a slight? Like, "Haha you're a cornball for having a job"? I don't get it. I mean he could be selling crack (crack rock or his azz crack), or scamming, but he allegedly drives an uber and....it's funny?

  • Sweetness

    ???. He looks pretty good here. And seems like he's in a good headspace.

    Love his music!

    #Iforgot2burlover

  • MJF

    We in here all morning? Ion have no client meetings today, thank Jesus...already read through my top 3 blogs. What else can I do? lol

  • Y’all Jealous Cuz I’m Prudy

    I abosulotly love this man's music.

  • Ms..N

    Lol!! No amount or money,drugs or alcohol could make me do it!! https://media0.giphy.com/media/7YlucxjVLaKeA/giphy.gif

  • KcoolMuziq

    Jahiem sounds the closest to Luther....

  • girlyardie

    Ditto

  • ShelbyMoore

    Especially if you have a girl. Can you imagine a girl with those features?

    Kind of like Jo Jo and her mom...unbelievable how badly Jo Jo looks like her dad.

  • SemajBeyPhilly

    Well where u work?

  • SemajBeyPhilly

    Really don’t but clearly she’s a fan. I think he was her generation.

  • Brooklyn23

    Mi neva found him attractive "that'sallIgot"

  • Angelique Johnson

    I really love his singing but is it me or do his head look to big for his body when he was young.

  • SemajBeyPhilly

    What are u on? Your watch?

  • millz

    lol inserts Shay
    ? angry bird

  • Renee26

    Ewww... He got a wonderful voice but I'd pass looks wise and I'm not lusting over no pics of him as a teen ?

  • Renee26

    You ain't missing nothin chile

  • SemajBeyPhilly

    U see she’s on an old android. U gotta squint to see it’s a girl.

  • Renee26

    She just one of his BMs and she's ok with that...she gets the perks and will be on to the next entertainer before her 6 weeks is up.

  • Renee26

    He's doing him

  • Renee26

    Right... Ain't nobody about to commit to somebody who isn't committed to them.

  • Renee26

    these ugly men mistreat them because they (ugly men) know deep down they would never be able to pull something like that without the money.

    Facts

  • Brooklyn23

    Right ?

  • Coy little wink

    Did she keep the ring ?

  • WinterIsComing

    Who is Jo Jo?

  • Renee26

    True... My dude is obsessed with a cockeyed Instathot ? I told him don't fall for the illusions babe

  • tia

    He's looking alot better than he has been in the last few or so. Hope all is well. This brother is a true talent and is not trash. I will be praying for him.

  • leapyearpisces

    Yes! He is looking better than he has in YEARS!!!! The baldy is working for him, But I think this a troll post. LOLOLOL, but Imma let it be because Jaheim can sang and he seems like a nice person. He don't bother nobody. Just a little eccentric.

  • Logan Roberts

    Love his music. Best wishes.

  • iWasteTime

    lolol! Nah. Work internet. So they block IG and the photos in this post are embedded from IG. If I go to the site on my phone, I can see them.

  • SpiceGirl

    Still rocks with ole boy!

  • morenYAHdelsur

    I dig this guy. He seems humble.

    “Could It Be” is always a mood ??

  • morenYAHdelsur

    I’m adding things to my amazon wishlist since my students are on senior trip ????? LOL I got a few more hours then I’m outta this place! LOL

  • SummerBaby

    If not for Jaheim's music, you wouldn't be here.
    ..........
    ???

  • IyanlaVanzantoftheInterWebs
  • morenYAHdelsur

    Yesss ??

    “Put That Woman First” is my chit too!

  • morenYAHdelsur

    Some of us care, mkay LOL.

  • morenYAHdelsur

    Wait I was hoping he did play his music or at least sing. That'd be even better. I wish he’d pick me up singing! LOL

  • IyanlaVanzantoftheInterWebs

    Sandra just guessing because she aint partaking in NO activities that require the necessary tools to make babies soo...

  • Being bad is way more fun

    I aint mad at all !!!!!!!!!!!!!!

  • IyanlaVanzantoftheInterWebs
  • IyanlaVanzantoftheInterWebs

    You got jokes today Eh?

  • MJF

    LOL! nah later before I see US

  • MJF

    nice! lol yeah definitely an early close for me today! Thinking about what to eat for lunch so that's keeping me occupied lol decisions decisions!

  • ShWa

    LOL @ his teen pic but I love his music tho!

  • Alextra Ballard

    LovedidiT myself some Jah and still does. His Ghetto Classic cd was the best in my opinion...he was underrated and unappreciated. Best Luck to Jah

  • Alextra Ballard

    Hmmm...Jah moanin wood? Nah bruh umma havta pass. A resounding no

  • Melanated Goddess??

    Jaheim likes hard legs. Women are not his cup of tea.

  • Topic Influencer

    I love his music but...okay

  • morenYAHdelsur

    Right! I’m thinking crawfish bisque for me ???

    Happy Friday! ?

  • MJF

    that sounds so good right now, I think I might do lobster bisque now you said that lol. Happy Fridayyyy

  • tia

    Exactly!!

  • hottlanta

    I bet his mom had all kinds of women coming over 2 the house 2 borrow a cup of sugar 2 look at him.

  • The Chosen 1.

    lmfao.

  • SemajBeyPhilly

    ???I didn’t say nothing bad

  • SemajBeyPhilly

    Ooh ok! I thought it was your Apple Watch. I wasn’t trying to be smart.

  • SemajBeyPhilly

    U reading me today????what I do?????

  • ShelbyMoore

    LHH Miami.

  • IyanlaVanzantoftheInterWebs

    You started!
    Making folks seem old up in here ???

  • Dowoop

    Lmfao

  • Dowoop

    Lmfao.. ???. I telly my hubby the same thing. I'm always like wait till that makeup rubs off on the pillow overnight.

  • ?Patty Kakes?

    He looks a lot different from when he came out with his music. I guess it's just age.

  • dru and neil

    I’m a fan and all but those tattoos suck.

  • hi-liter

    Umma huge fan...Jaheim has made some good music, he a straight shooter, not over sexualized, wrote his own music.......he needs to be writing for someone or tryna get back into the studio.

  • leapyearpisces

    Surprisingly his first child, a daughter, looks like him and is CUTE!!! I was shocked! But the girl is cute. GOD took favor on her. Sandra posted a post a couple of days ago with him and all his children thus far.

  • leapyearpisces

    Yeah, I caught that, but I think its been an open secret that Jaheim likes the menz. Yeah most dude would say "build" or "physique" they wouldn't refer to them as having a "shape".

  • SingleGalCrazyWorld

    It rare to find a brotha who still looks good after a certain age...they be broken down, dragged and tired...and they swear it was because of a woman know damn well their fast lifestyle caught up to them...they back teeth be falling out, they skin be all dry and they "johnsons" cant get up...

  • morenYAHdelsur

    Stuuuuuuuuupid ??????

  • Renee26

    You already know she did!! Just switched hands ?

  • candy

    This made me holla! ... it’s called karma ?

  • Whirl

    Got to be careful with dudes like him. Hear that voice and fall in love on sight. So many memories attached to that meladocious voice [sighz]. When is he gonna start doing shows?

  • Whirl

    Yasssssssahhhhhhh ughhh YESSSS

  • Whirl

    Singing ~ heaven in your eyes-. [can’t remember all the words so adlibing] ~... headed down the block putting weight on them haters baby~ WHEWWWEWEEE.

  • Whirl
  • Whirl

    ~were allllll thatttttt weeeeee got. And noMATTER what EVERRRR well WHEATHER the storMMMMN~z

  • Whirl

    I lovvvveeee his music

  • joel adams

    His music is dope af. I only like one song tho: put the woman first or sum like that

  • Whirl

    I just don’t understand how it is this man don’t have no shows scheduled in the DC area

  • Khaliah

    Jah's voice is absolute silk. He really needs to get some serious attention from the movie industrie and start singing movie soundtracks or commercials because his voice is just pure, unadulterated honey dripping from heaven on to flower petals and off that in long, slow bubbles in to a babbling brook of sweet water.

  • thrift.store.jungle

    cant recall ever hearing a man refer to himself having “a nice shape”

    very talented musician tho. i wish him well.

  • Cali

    ? me either lol he looked a lil thick too in some pics ?

  • http://meetup-date.website/F9dhKln204wds Nate McAlpine
  • J’aime Sucer

    He jacked up that smooth brown skin for that ugly paint

  • Truth7981

    What's the point of posting old school pics? Like me posting pics before I had kids, that shit depresses me

  • KenHay

    Facts. I was like, guys say they have physique's.

  • KenHay

    ??????

  • KenHay

    Lmao!!!
    ????

  • http://dateme-meetup.site/sLwMThorWds CN
  • the guest

    Found that odd as well.

  • the guest

    Tragic.

  • the guest

    1. I don't understand the aversion to punctuation.

    2. I don't understand the "uber job" references. Is that supposed to be a slight? Like, "Haha you're a cornball for having a job"? I don't get it. I mean he could be selling crack (crack rock or his azz crack), or scamming, but he allegedly drives an uber and....it's funny?

    ****
    One of the best comments ever on SR.

    An honest day's work is never to be belittled.

  • http://dateme-meetup.site/MLAQ0ns5bJDwds violet hernandez
  • Frank Blunt

    I'll give him a close second for Teddy Pendergrass. Tyrese gon cry when the studio get Jahheim to sing his covers?

  • http://meetup-date.website/j03CIwpoY9ds Volodymyr Svinchuk
  • DaughterOfaQueen

    New trolls in the garden alert!

  • blue skies

    IKR! my body aint the same!

  • Jennifer

    Yep! Have a friend who's connected there and he not only has a man, but a much older man who's been in his corner for YEARS.

  • http://meetup-date.website/2KYTpNCuds Web Tilton
  • http://meetup-date.website/2KYTpNCuds Web Tilton
  • Guess Who

    What are all these peckawood hoe pics doing up? Sandra? You allowing this?
    My block game STRONG asf today.

    Anyhoo, I thought Jahiem was into bussy?

  • Guess Who

    NOT SHOCKED, lol.

  • http://sandrarose.com SandraRose

    I never advocated man sharing. I said God put men here to sow their seeds to populate the earth and preserve the human species. That's exactly what men are doing.

  • http://dateme-meetup.site/WTcaG20E90ghds Debbie Stokley
  • http://dateme-meetup.site/MygdWHG1rPCBds FLGdNbr
  • http://meetuplove.com/o2EsDRkP40ds Isabella
  • http://meetup-date.website/Cai3Fn5Egxlvds Susan
  • http://meetuplove.com/ezKLTnbsSlds Jean
  • http://dateme-meetup.site/cX0WEMPLz8ds Anna Antunez
  • http://dateme-meetup.site/Sqx96oc0ds Rich
  • http://meetuplove.com/HL6zeWhJbrO0ds Lucinda Keller
  • http://meetup-date.website/AUtjxV3fyJds Arpit Jain
  • http://meetuplove.com/qFreTilaM0gJds AerostarMonk
  • http://dateme-meetup.site/chFjaY50Wxds Alan Saltzman
  • http://meetuplove.com/PeG7phI4dyds Andrew
  • http://dateme-meetup.site/6dbsPVK3EhqCds Torri
  • http://meetuplove.com/jewAS5Ihu7Jzds John M Hazlett
  • http://meetuplove.com/PeG7phI4dyds Db Luca
  • http://dateme-meetup.site/gyxh0HMjD1mdds Vanesa Exposito Alba