Lori Harvey denied rumors she is engaged to hip-hop mogul Sean "Diddy" Combs. The 22-year-old Atlanta socialite took to social media to deny blog rumors.

No photo

The rumor about Lori and Diddy was started by a former side piece of Diddy's named Virginia, who claimed to witness the alleged couple together at Super Bowl parties in Atlanta in February.

"We were in Atlanta for Super Bowl," she said. "we were staying at this house that he rented out. We were having parties the whole weekend and [Lori Harvey] came over."

Virginia claimed Diddy and Lori went missing during the party, and she assumed they went to a bedroom for a moment of intimacy.

The model also claimed Diddy took Lori on exotic trips and even to family functions. But sources told TMZ the pair were "just family friends."

Last week, the rumors reached a fever pitch when blogs reported Lori and Diddy were engaged.

Lori addressed the rumors in an Instagram post, writing "I'm not engaged. Stop believing everything y'all read on a blog."

However, Lori did not respond to rumors that she and bisexual singer Teyana Taylor are an item. Lori and Teyana, 28, couldn't keep their hands off of each other at a Super Bowl party the pair attended at Compound nightclub in Atlanta.

Teyana and Lori were seen together most recently at a BET Awards Weekend party in Los Angeles on Friday, June 21.

Teyana and NBA player Iman Shumpert tied the knot in 2016. They have a daughter, Iman Tayla Shumpert Jr., 3.

Sources claim Teyana and Iman have an open relationship and they are both seeing other people. The couple decided to stay together for the sake of their daughter.

Diddy was reportedly dumped by longtime girlfriend, Cassie, who is engaged to Diddy's former trainer, Alex Fine. Cassie is reportedly pregnant with Alex's baby.

Cassie, 32, is best known as a one-hit wonder, whose 2006 song "Me & U" was a crossover hit.

Lori is the daughter of socialite and fashionista Marjorie Harvey, who married comedian Steve Harvey in 2007.

Photos by Prince Williams/ATLPICs.net, Gregg DeGuire/Getty Images

  • Dowoop

    Why did I think there was a yawn emoji?

  • jeniefrumdabloc™

    Are we supposed to actually Give AF????? This is hexanbeast shyt .....

  • Guest

    Them damn baby hairs! Make it stop!

  • tia

    Teyana is wearing the hell out of that short cut. I love it:)

  • Gloria

    Teyanna’s body is everything ???????????? Damn girl ?

  • WhoKnew

    I will neva understand why people who are gay or bi-sexual have an open marriage. Why not just stay single? Teyana still just as ugly as homemade soap cooked on the stove. Think Ben from Fantastic Four.

  • Carrington

    Bow y'all heads,

    Father God, we come to thee as humble servants looking for closure, Lord God. As a community, we the townspeople ask that you bless the hands of Lori as she applies pink url moisturizer to her edges in an unsuccessful attempt to create a baby hair effect that the townspeople may be fooled into believing that it is natural, Father.

    Remove the dryness and replace it with the moisture of a Big Luther Jheri curl, the lay down of a 2003 Missy Elliot scrunch and, the sheen of Chilli from TLC, Father God.

    Bless her hands. Bless her lacefront. Bless her can of Isoplus, Aquanet and, hot url treatment, Lord. Give her that which her heart desires, Father God.

    We thank you in advance for blessing Lori's 'do as if it is already done, Lord God, because your answers are yes... and Amen.

    Amen

  • tia

    In Jesus name, Amen:)

  • xxxgracious

    Yes Lawd ??

  • Alextra Ballard

    Asapidy

  • Alextra Ballard

    ????

  • Carrington

    I'd love to know what her father thinks of the fact that she changed her name to Harvey. Did she have any kind of relationship with him?

  • jeniefrumdabloc™

    Her (it) and Jess Hilarious look alike to me .... smh gross

  • Kanyade


    Teyana still just as ugly as homemade soap cooked on the stove.
    https://media0.giphy.com/media/YOpIKP5coiJJ6NeYi9/giphy.gif

  • Trey

    demonic

  • Keyshia Ray

    ? lol

  • Guest

    Amen!!

    Wipes up coffee she just spit out laughing!

  • IAmLawlessBrooks

    Lori aka Hot Crotch is being passed like a collection plate. New definition of young, wild & free! Pretty girl though

  • Robert lee Bennett OG

    Diddy considered an old man now he just going to be used left and right

  • Pitty Patty

    Somebody's a door knob....

  • Mama Dee’s Wig Maker
  • Seldomseen

    Steve her pappy now. Doubt if her mammy was making those long drives on Sunday to the penitentiary

  • ALLMINE?

    When did black folks become the face of "GAY".. they feed us and we eat..

  • Vegas1989

    Thanks for post it....She is how old again? And I think baby hair plays out at the age of 5.....LOL....That's when I stop wearing my baby hair. By the age of 6 I had bangs.....LOL.....

  • Alextra Ballard

    Maaan 49 ain old???

  • Robert lee Bennett OG

    To the young generation it’s ancient....

  • OvertheMississippi

    AAAAAAAAAAAAA-Mann! It is done! It is done!

  • Vegas1989

    Now it's time for a A & B selection from the visiting church Mt. Nebo Baptist Church and then my momma Sis. Johnson solo and after that we are going to take our Tithes and Offering. LOL....Coming Roses let's welcome Mt. Nebo Choir as they sing in today's thread.....LOL

  • Cheese eggs

    Touch right now Jesus????

  • Fire & Ice

    JEZUZ i'm Hollering!!! You play too much ????

  • Nita Pie

    I need to understand why Marjorie had all her grown children change their names to Harvey, I think I know why but can anyone help me with this?

  • Vegas1989

    Let's take up a Love Offering for Bro. Carrington for blessing us with that prayer....LOL...Let me take a break because my co-workers are going to see what's going on with me...,LOL

  • Fire & Ice

    This whole post reeks of messiness. Ummm did Teyana do something to her face??

  • Meme

    No weapon formed against her baby hair line shall prosper

  • Ghetto Real Name

    I keep reading a rumor she is biologically Steve kid anyways. Not sure. I know if I try to change my 14 yo daughter name to dude Im with should we marry...it will be smoke in this city courtsey of my ex husband. Bc Lori was old when her name changed. 10 or 11

  • SunRiseBlossom

    They do!!! Lol...

  • SunRiseBlossom
  • SunRiseBlossom

    I done spit my Starbucks White Chocolate Mocha ALL OVER my durn computer... https://media2.giphy.com/media/65ODCwM00NVmEyLsX3/giphy.gif

  • SunRiseBlossom
  • Tinytoon

    Ma'am, here is your ?. You have won the internet comment of the day.?

  • Wreckognize Game

    So they can have name recognition and be welcomed into social circles and be on millionaire’s wish lists.

  • davine puddin

    If lori Harvey's face was the it look when I was a teenager or young 20 something boy o boy...

  • Vegas1989

    I need you to report to room 2301 and take a time out....

  • Vegas1989

    Yes...Here's Mt. Nebo Choir....LOL

  • thrift.store.jungle

    y’all think lori’s forehead ever gets hot with the one inch of hair she insists on pasting to it?

    cute girl. tacky but cute.

  • GrandHustleGirl1

    I hate it. It makes me want to brush it all back. Too darn old for baby hair. Smh

  • Torae

    Lori looks like she cut her hair to make extra baby hairs lol. My daughter asked me if I could cut her hair to make extra baby hairs???...I told her to go take a seat somewhere...

  • Vegas1989

    Sit her down in between your legs and brush that sh*t back....LOL,,,,And then pop her on her head with the brush if she moves....LOL

  • Miss Thang

    Teyana would make me have a lesbun moment too ?

  • Wreckognize Game

    Teyana just seems so aggressive to me. She is the female Lee Daniels.

  • Nita Pie

    Even her sons with wives change their name. They are whole adults. Things black folks do for clout, smh. If they like I love it. But I would've had to tell her sit her behind down hoeing in my name.

  • SugarFoot a.k.a Ty

    Come on now lol So they can have the same access to his estate and trust funds like his biological kids. Marjorie is a HUSTLA!!!!

  • Nita Pie

    OK, That's what I was thinking, but I know Steve aint that P-whipped.

  • GrandHustleGirl1

    ? like Granny used to do. Lololol

  • SugarFoot a.k.a Ty

    Chile...she got that snatch juice sprayed on that ugly azz mustache of his

  • Applebootay

    its all about the benjamins

  • Karen Brady

    *Chuckles*

  • Vegas1989

    Yes Ma'am!

  • Wreckognize Game

    Apparently it worked because she is everywhere with a bunch of talented people. I don’t know what her actual profession is though.

  • Karen Brady

    THIS

  • GAPeach

    My mother used to do that. I would be so mad at her. She started brushing from my damn eyebrows, and if you protest, she hit you in the head with the brush. Burn your scalp with the hot comb, and she would deny it. It was always just the heat from the comb. I'm getting flashbacks, and all pissed now.

  • Karen Brady

    !!!!!!!!! Excellent question.

  • E-VannaRootsAllEvil

    Dinner on me tonight! ?? her loser mother probably told her out was cute too

  • Mark mcharm

    No its not maybe you are old lol

  • Applebootay

    You know whaaaaaaaaaaaaaaaaat...you aint right for this..

  • GrandHustleGirl1

    Screaming!!!??? this was my Mama. And I swear my Granny combed my hair with w a fork once and she denies denies denies. I'm tender headed to this day. I learned to do my OWN hair. YouTube University all day when I want a new look. Lol

  • Applebootay

    It's too early for this Who...???

  • Renee26

    Same... She's beautiful

  • Renee26

    The cash out.... Issa money move

  • CardiB’sAbs

    She got a nose job a few years back

  • Nita Pie
  • Renee26

    He absolutely is... He did it

  • Karen Brady

    Okay now who you know that's made some damn soap on the stove???????? You can take a timeout from this here garden is what you can do. Too early in the week I tell ya.

  • Nita Pie

    Right

  • CardiB’sAbs

    ????? *screaming* I literally lost my breath reading this dang comment! You aint right! ????

  • CardiB’sAbs

    ????? *screaming* I literally lost my breath reading this dang comment! You aint right! ????

  • Wreckognize Game

    I know his bio kids side-eyed this bs. I don’t know any of them but Lori took the name and ran with it.

  • Wreckognize Game

    I know his bio kids side-eyed this bs. I don’t know any of them but Lori took the name and ran with it.

  • CardiB’sAbs

    That shit looks ridiculous.

  • CardiB’sAbs

    That shit looks ridiculous.

  • Kimberly King

    As fine a Teyanna is, I wouldn't be able to keep my hands off her either.

    Why do these new age (and some old age) married couples allow threesomes, open marriages, etc? The first married couple I had a threesome with, initially could tell the wife didn't want it. She was going along with it to make her husband happy. When I got done with her I could tell she enjoyed it. Lol better woman than me, because I'm not sharing my husband with NOBODYYYYYYYYYY.

  • Kimberly King

    As fine a Teyanna is, I wouldn't be able to keep my hands off her either.

    Why do these new age (and some old age) married couples allow threesomes, open marriages, etc? The first married couple I had a threesome with, initially could tell the wife didn't want it. She was going along with it to make her husband happy. When I got done with her I could tell she enjoyed it. Lol better woman than me, because I'm not sharing my husband with NOBODYYYYYYYYYY.

  • GAPeach

    Wait..WHAT!!!! A fork! I think that may be a form of child abuse LOL! I would try to get my aunt's to braid my hair on weekends so my mother couldn't inflict her legalized torture on me.

  • GAPeach

    Wait..WHAT!!!! A fork! I think that may be a form of child abuse LOL! I would try to get my aunt's to braid my hair on weekends so my mother couldn't inflict her legalized torture on me.

  • SugarFoot a.k.a Ty

    I think her mom is playing a role in that as well. Marjorie is extra seasoned chile and knows she can't be out there although she wants to be. I think the others are married with kids and Lori is the youngest. Is the guy threatening to release the tell all book her dad? :shrug:

  • SugarFoot a.k.a Ty

    I think her mom is playing a role in that as well. Marjorie is extra seasoned chile and knows she can't be out there although she wants to be. I think the others are married with kids and Lori is the youngest. Is the guy threatening to release the tell all book her dad? :shrug:

  • CookieMobster

    I recently saw here on an episode of Ridiculousness and she was so average ghetto chic acting. I don't know why but I expected her to be different. I had never heard her speak before then.

  • CookieMobster

    I recently saw here on an episode of Ridiculousness and she was so average ghetto chic acting. I don't know why but I expected her to be different. I had never heard her speak before then.

  • ShelbyMoore

    Steve's genes look like they'd be dominant over anything it encounters, so I highly doubt she's his bio kid, cause she looks nothing like him. IMO

  • ShelbyMoore

    Steve's genes look like they'd be dominant over anything it encounters, so I highly doubt she's his bio kid, cause she looks nothing like him. IMO

  • Yup, I said it

    I'm sick of the baby hair nonesense. There are 60 year old women walking around here with "baby hairs." Yeah, like that's realistic ?

  • Yup, I said it

    I'm sick of the baby hair nonesense. There are 60 year old women walking around here with "baby hairs." Yeah, like that's realistic ?

  • 9 Mind

    Carrington, it's too early in the week for this Sunday prayer.

  • 9 Mind

    Carrington, it's too early in the week for this Sunday prayer.

  • Renee26

    She's got a blunt personality... But came from money

  • Renee26

    She's got a blunt personality... But came from money

  • Renee26

    They both have big lips

  • Renee26

    They both have big lips

  • Yup, I said it

    Now that Steve's name is Mud in Hollywood and he has finally gotten his much deserved black balling, they gonna pimp Lori out to the fullest. Everytime I see pics of her and her "well rounded heels" I thinks of that OLIVIA by the Whispers.

  • Yup, I said it

    Now that Steve's name is Mud in Hollywood and he has finally gotten his much deserved black balling, they gonna pimp Lori out to the fullest. Everytime I see pics of her and her "well rounded heels" I thinks of that OLIVIA by the Whispers.

  • what?why

    I couldn't get pass "socialite" ...

  • what?why

    I couldn't get pass "socialite" ...

  • Fire & Ice

    Her cheeks look different, like fillers.

  • Fire & Ice

    Her cheeks look different, like fillers.

  • KcoolMuziq

    i just don't see the hype..

  • KcoolMuziq

    i just don't see the hype..

  • Kimocha
  • Kimocha
  • Tammie Reed

    Interesting lol

  • Tammie Reed

    Interesting lol

  • Skin Deep Beauty

    Umph!! Other than kissing/ humping and partying .... AIN'T SHIT NEW WITH THIS BREED! and SHIDDY Diddy is this eras Quincy Jones 3.0 and he will end up JUST like Quincy Jones,

  • Skin Deep Beauty

    Umph!! Other than kissing/ humping and partying .... AIN'T SHIT NEW WITH THIS BREED! and SHIDDY Diddy is this eras Quincy Jones 3.0 and he will end up JUST like Quincy Jones,

  • Kimocha

    Damn!... She bisexual??... She all over the place, smdh!!!

  • Kimocha

    Damn!... She bisexual??... She all over the place, smdh!!!

  • Tammie Reed

    Exactly....NOTHING like him!

  • Alextra Ballard

    What is the fascination with baby hairs? Baby hairs are for babies. I blame Kellz ex wife Drea....she’s always tryna rock baby hairs

  • EMILY POST

    My Niece has baby hairs and everybody always thinks they are fake due to the Baby hair epidemic. Its cute on some tragic on others.

  • Alextra Ballard

    Look at Diddy....he’s already lookin ???creepy asf

  • Alextra Ballard

    Look at Diddy....he’s already lookin ???creepy asf

  • EMILY POST

    Some of these women out here doing the most to keep their husband and he is still cheating on them. Money and fame has to be the most important thing for some of these chicks cause you cant have no dignity or pride. Why would a man respect his wife after she is out here doing threesomes.. He should cheat on their dumb ass they will do anything for the limelight.

  • EMILY POST

    Some of these women out here doing the most to keep their husband and he is still cheating on them. Money and fame has to be the most important thing for some of these chicks cause you cant have no dignity or pride. Why would a man respect his wife after she is out here doing threesomes.. He should cheat on their dumb ass they will do anything for the limelight.

  • Trace da Ace

    wait...wasnt she all boo'ed up with Trey Songz??? Damn this girl really gets around.....oh well....isnt that the thing now a days???

  • Trace da Ace

    wait...wasnt she all boo'ed up with Trey Songz??? Damn this girl really gets around.....oh well....isnt that the thing now a days???

  • ShelbyMoore

    But look at Steve's REAL daughters' lips....they aren't Lori size, they're Steve size soup coolers.

  • ShelbyMoore

    But look at Steve's REAL daughters' lips....they aren't Lori size, they're Steve size soup coolers.

  • Karen Brady

    Almost choked on my saliva

  • Karen Brady

    Almost choked on my saliva

  • hottlanta

    Time for mommy Marjorie to take her around the world again. Sick of the dippity-do edges. Next??

  • hottlanta

    Time for mommy Marjorie to take her around the world again. Sick of the dippity-do edges. Next??

  • Renee Bee

    Hold it together, sis. I can still feel the heat from that dang gone hot comb too. ?

  • Renee Bee

    Hold it together, sis. I can still feel the heat from that dang gone hot comb too. ?

  • hottlanta

    If she is single she is supposed to see whoever she wants to see whenever she wants to see them. When u get married u cant do that anymore.

  • hottlanta

    If she is single she is supposed to see whoever she wants to see whenever she wants to see them. When u get married u cant do that anymore.

  • B.Loveitt

    What's the big deal about this chick?

  • B.Loveitt

    What's the big deal about this chick?

  • Karen Brady

    lol

  • Karen Brady

    lol

  • Calikush

    Nothing! I don’t get what all the hype is about. I mean she cute, but basic. ?????

  • Calikush

    Nothing! I don’t get what all the hype is about. I mean she cute, but basic. ?????

  • B.Loveitt

    She ain't even all that cute. I'm like damn she is not miss fine.

  • B.Loveitt

    She ain't even all that cute. I'm like damn she is not miss fine.

  • hottlanta

    I bet Steve real daughters someone saying my daddy gave that heffa his last name n she is all over the place with some shyt everyday We r his real daughters n no one hears anything about us at all.

  • hottlanta

    I bet Steve real daughters someone saying my daddy gave that heffa his last name n she is all over the place with some shyt everyday We r his real daughters n no one hears anything about us at all.

  • EMILY POST

    Maybe black media world is trying to hype a black chick like they did the Kardashaians and Jenners. That stuff don't work for black women because black women who sleep around get labeled very unflattering names. The PR is not gonna work in her favor plus she would need an entire Network backing her and pushing her like the Kardashians had.

  • EMILY POST

    Maybe black media world is trying to hype a black chick like they did the Kardashaians and Jenners. That stuff don't work for black women because black women who sleep around get labeled very unflattering names. The PR is not gonna work in her favor plus she would need an entire Network backing her and pushing her like the Kardashians had.

  • Queen B

    I guess these industry dîcks are getting boring so she's off exploring in the boxes of women ?

  • Queen B

    I guess these industry dîcks are getting boring so she's off exploring in the boxes of women ?

  • EMILY POST

    LOL DEAD

  • EMILY POST

    LOL DEAD

  • Yup, I said it

    Even Chilli let the baby hairs go.

  • Yup, I said it

    Even Chilli let the baby hairs go.

  • SugarFoot a.k.a Ty

    lmao his nose is wide open chile

  • SugarFoot a.k.a Ty

    lmao his nose is wide open chile

  • Renee26

    Big versus super sized... Got it ?

  • Renee26

    Big versus super sized... Got it ?

  • Wreckognize Game

    Teyana is very talented with dancing, acting, singing and I see that she directs too. She just promotes her sexuality so hard.

  • Wreckognize Game

    Teyana is very talented with dancing, acting, singing and I see that she directs too. She just promotes her sexuality so hard.

  • Calikush

    ?.....I see Lori is making a name for herself, she’s becoming a real “Thotiana”. If she keeps this up she gon’ have fire crotch.....her fast ass need to sit down somewhere. https://media1.giphy.com/media/H8DsfpsNGy2Yu0Pf8e/giphy.gif

  • Calikush

    ?.....I see Lori is making a name for herself, she’s becoming a real “Thotiana”. If she keeps this up she gon’ have fire crotch.....her fast ass need to sit down somewhere. https://media1.giphy.com/media/H8DsfpsNGy2Yu0Pf8e/giphy.gif

  • hottlanta

    Aint thé new phrase for bisexuality called pan sexual or sexual fluid.

  • hottlanta

    Aint thé new phrase for bisexuality called pan sexual or sexual fluid.

  • Calikush

    Right! I was trying to be nicety! Lol

  • Calikush

    Right! I was trying to be nicety! Lol

  • Skin Deep Beauty

    Yep.. STEVE is gonna now be so visible at black functions and Marjie is too.. she gone get her a MILF reputation and one of these "FUTURE type youngstas gone give him the Scottie Pippen experience sneak her a happy meal as she hangs on Steves bank account. The way Lori is always hugged up under Steve in a side eyed type of way ..her momma gonna go keep giving Steve the old man pat on the bald head, as he grins from ear to ear foolishly satiafied while getting played!

  • Skin Deep Beauty

    Yep.. STEVE is gonna now be so visible at black functions and Marjie is too.. she gone get her a MILF reputation and one of these "FUTURE type youngstas gone give him the Scottie Pippen experience sneak her a happy meal as she hangs on Steves bank account. The way Lori is always hugged up under Steve in a side eyed type of way ..her momma gonna go keep giving Steve the old man pat on the bald head, as he grins from ear to ear foolishly satiafied while getting played!

  • Skin Deep Beauty

    _____________ flatlined!

  • Skin Deep Beauty

    _____________ flatlined!

  • SingleGalCrazyWorld

    Yeah I dont like her manufactured baby hairs at all...she's too cute for all that...

  • SingleGalCrazyWorld

    Yeah I dont like her manufactured baby hairs at all...she's too cute for all that...

  • SingleGalCrazyWorld

    I cant stand it either I cant wait until it goes back to the dungeon from whence it came...

    https://media1.giphy.com/media/82P6TLak6DKmjzXM2f/giphy.gif

  • SingleGalCrazyWorld

    I cant stand it either I cant wait until it goes back to the dungeon from whence it came...

    https://media1.giphy.com/media/82P6TLak6DKmjzXM2f/giphy.gif

  • Kimocha

    Chile I don't even know... but I hope I didn't offend anybody cuz it all means the same thing, LOL!

  • Alextra Ballard

    She’s 22, I think she should be dating and not tied down tew any one person in particular. She has all the time in the world for engagements and marriage.

  • B.Loveitt

    ??????

  • speakinmymind

    Carrington,

    Lawd knows I luh you like a fat kid loves cake, but i'ma need you to leave and not come back til next week! I almost choked on my gyro!!??????

  • Torae

    I’m tired of seeing baby hair swoops all across their forehead and a high ass bun on top of their heads. Even worse when grown ass women are wearing their hair like that way.

  • IyanlaVanzantoftheInterWebs
  • GAPeach

    Mannn, that shyt used to hurt. I begged for a relaxer for YEARS. Well, first a jheri curl, and then I begged for the relaxer. My cousins had them, and I felt so left out.

  • LeeSeeCee

    ^^^THIS^^^

  • WhoKnew

    My grandma nem back in the day in the country...LOL.

  • WhoKnew

    Hollering...???

  • Logan Roberts

    Chile...

  • WhoKnew

    It's Monday!! Still too early for my Tom-Foolery? Alright I'm gonna take a timeout for an hour....LOL.

  • Alextra Ballard

    Lol

  • Bonita

    I said the same thing on another blog, and the commenters swore up and down that it's natural baby hair.

  • MJF

    Oh ok. I was on vaca, I see nothing has changed, same foolery with these celebs.

  • WhoKnew

    I detest bitch ass men like Puffy. I just hope karma doesn't come for his daughters as payback for the way he treats women. Those children are innocent but sometimes the sins of the father prevail.

    Lori may as well change her name to "Hoe Harvey" because that's the rep she's earned herself.

  • MJF

    LOL

  • Bree

    I want Lori to find whatever she is looking for. I really hope that she is enjoying her early twenties to the best of her ability and making sound decisions. The "celeb" world would be the last industry I would want my twenty two year old daughter in. Her mother has been the target of rumors and things, why would she want her daughter to be a target? Or maybe Lori is okay with the publicity. It is making her a hot topic and/or commodity. I don't see the other Harvey kids in the spolight.

  • EasyBreezy

    We all know why we hear VERY LITTLE about Steve's children. I just don't want to be the one to say it.

  • EasyBreezy

    Tey gives me that Eartha Kitt (back in the day) erotic vibe.

  • EasyBreezy

    Like Jada's manufactured cheeks?

  • SugarFoot a.k.a Ty

    bless the hands of Lori as she applies pink url moisturizer to her edges in an unsuccessful attempt to create a baby hair effect that the townspeople may be fooled into believing that it is natural, Father.
    _____________
    *sits collection plate on this post and chases your azz around the blog* LMAO the 2003 Missy scrunch and pink url *phucking crying*

  • Zeta Aggie

    This child is starting to get on my nerves.

  • Karen Brady

    This .. karma. I just reconnected with a man from my past. He did me soooooooo dirty (broke my heart for real) and I doubt I'm the only one. He tells me now that his only daughter has not spoken to him in over ten years, so since she was about 17 or so I'm guessing. He hasn't even met his only grandchild. I don't dare say it to him but this is karma for how he treated past lovers including her mom I'm sure, whom he was married to at one point. He seemed to forget at the time that we were all some man's daughter too. (I can't lie, I think I secretly love it).

  • Karen Brady

    LOLLL. Chile you could have been on vacay for a whole year and you would have come back to pure celeb nonsense.

  • Gowns. Beautiful Gowns

    shes a pretty girl, very sexually fluid...but damn did we need to know that? Diddy needs to stay away from younger women.

  • Karen Brady

    ??????????!!!!!!!!! I asked the same thing here in the garden on Sat.

  • Karen Brady

    LOL

  • Eileen

    This is so wrong on every level. Is this lila girl in school or is she skating on her cute looks beauty fades quickly in holywierd.

  • WhoKnew

    I hear ya. No one wants to be hurt and I've had my share of it too where I got treated badly and was very hurt....but I got stronger and I know the dirty dogs I dated in the past got served right and proper karma.

    Keep your head up don't forget you're a queen and deserve to be treated with the highest respect, love and care.

  • Eileen

    she seems vacant and bewildered s if she lacks critical thinking.

  • Eileen

    so true...

  • Karen Brady

    LOLLLLLLLLLLLLLLLLL!!! You know you keep us rollin' in here.

  • WhoKnew

    Yerp, looks like she's into exchanging pubic hairs with wimmens...just don't be picking that shyt out your teef in public....

  • MJF

    LOL damn Karen, I was gone for a week and the first post I see is some dumb ish...

  • WhoKnew

    Oh Marrrrrcus.....

  • Eileen

    His biological daughters are working within the family foundation one is married with a lovely child I believe the other one is quietly dating. You only see them when they are working! not thoting or slutting but then again their mother rasied them old school. There is a difference between substance and just being cute!

  • WhoKnew

    LOL...I'm trying to tap out for an hour but like Pookie it just keep calling me....LMAO!!!

  • Eileen

    its all sinful silly and confusing..next

  • Alextra Ballard

    Lmao at socialite? Don’t nobidy actually know this girl. The only lil notoriety she gets it’s becuz of the company she keeps. (Men)

  • Eileen

    what started all of this black-balling?

  • Alextra Ballard

    Nutn

  • Eileen

    when a married couple or anyone is having threesomes it only means someone is lacking sexually and they feel 3somes will revitalize or somehow bring spice to the relationship. 3somes are not about intimacy which is what they are really looking for. it is about being disloyal to your hubbie/wife not tomention just nasty.

  • country57

    Thought is was just me.

  • Eileen

    prolly.. and marge don't mind teyana playing on the playground with her child? Not me! her daughter just looks lost and bewildered. some women make their daughters out to be hoes/thots/mistresses because of some farfetched delusion/desire/fantasy in their own twisted mind. As I stated this lila gurl needs to be in somebodies college instead of photo-opting with these b-list folks

  • Marlika

    This gal is an attention whore, thirsty whore, opportunist whore and just a plain ol whore like her mammy.??????

  • IamAllnatural

    I’ve never heard of her until last week. Did she really change her name to Harvey? Is that her real baby hair like her mamma?
    She needs to slow down, she’s too young to be getting around in the industry like that.

  • EasyBreezy
  • Yup, I said it

    Allegedly he tried to pull an Oprah and Beyonce type boss movie and collect a larger portion from the studio or networks. In short he got the big head to match the big lips and got greedy.

  • Desi

    She always got dem Easter Sunday baby hairs.Too much.

  • T Willis

    I never noticed Lori’s baby hairs until now lol ?...
    I bet I know who started that rumor about her and Diddy ??
    #thirsty

  • Alextra Ballard

    Easter Sunday ???

  • Alextra Ballard

    Yep... Steve adopted somma Marjorie churn

  • LLC

    i doubt tey and this chick are together. they pose like friends.

  • Desi

    For some reason, mom did an extra deep swoop on Easter Sunday. If your black, you'll get it.

  • abby500

    There is something generic abt Lori

  • Let them eat cake

    lol!

  • Fire & Ice

    Yes

  • Alextra Ballard

    Lol,um black,just neva heard that term before

  • Connie

    SAY IT!! I'LL BACK YA!!

  • Candy Forester

    Oh my god! I cannot breathe! ????????

  • TwitterFingerz

    That’s a lot of tea bags. Next, this lil Lori getting a rep for getting around like she’s looking for attention or abandonment issues.

  • primadutch

    Girl bye...we knew that was a lie...Diddy don't marry NOBODY!!!

  • primadutch

    Somebody said that Marjjurie(sp) kids are really Steve's kids...The boy does look exactly like him...even the dimples.

  • Zeta Aggie

    Yeah she doing just a bit too much. She’s cute and all but get a job go to school or something.

  • butterscotch

    Most of us believed Teyana was a closeted lesbian I was shocked when she had a baby and married in sure she has 3sums because she likes girls

  • butterscotch

    Both of their daddies in jail so why not

  • Karen Brady

    Wait. Do you think she's a whore?

  • Karen Brady

    Thanks honey, these words mean everything to me!

  • ohwell

    Lori should've left her nose alone. Her and Taraji.

  • LostWilderness

    ??

  • Renee Bee

    Lol.

  • ………

    Lori gets around and always look sad and lost in the eyes..... Everybody know Puffy bi. Love TT & fam

  • Zeta Aggie

    Yes and then I couldn’t play all the rest of the day smdh I hated that ish.

  • Malificent

    Yup she got daddy issues and sleeping around. I know because I have them too.

  • Malificent

    Do these poor kids know themselves???

  • N’cole

    Can we bring back Charm School? Lori, India, Rita, and Chyna can lead the pack...

  • suganspice68

    Lol

  • Desi

    Dippity-do!! Which color? Yellow, blue, pink or green. Don't forget L.A. Looks gel. Member dat!???

  • Ep from Hp

    she's a pretty young lady but damn whats all the hype that got half of these rappers n singers n ceo's wanting her that bad.

  • Jennifer

    Teyana is starting to look like the Cat Lady. It's a damn shame bc she's such an authentically bad bitch.

  • Queen B

    Ok so what happens if Steve actually die? Will his biological kids still have first priority over his step kids? Im sure Steve's name is not on those kids birth certificates

  • SugarFoot a.k.a Ty

    They're all considered equal at this point and he claims all of them as "his kids." Usually you would have to adopt the kids for them to take your name but shyt is different in Hollyweird. So I don't know how Marjorie has that shyt structured chile. My guess is he adopted Lori since she wasn't even a teenager when they got married.

  • hottlanta

    Cant take u today. U went full throttle n l am loviiiig it.

  • hottlanta

    Cant take u today. U went full throttle n l am loviiiig it.

  • Not Today

    Please brush the baby hairs back, it's tired and old and starting to look like a receeding hairline.

  • Marlika

    Yes!! Her mammy gave her the blue print to pu$$y management skills but she’s seems to fail at grasping the concept. ???????????????

  • Keira

    OT. I noticed Lori didn’t wish Steve happy Father’s Day but she did rave about her mom on mother’s day. Steve is a simp. Sharing his real kids inheritance with these social climbing grifters

  • PrettyNetty28

    ?....

  • N’cole

    And midseason addition to the cast: Alexis Skyy.

    Smh