Alex Rodriguez was targeted in a rental car burglary on Sunday in San Francisco. Thieves reportedly made off with over $500,000 worth of his valuable possessions. Alex, 44, is pictured with his fiancee Jennifer Lopez, 50, in a photo dated Aug. 31, 2018.

According to TMZ.com, items taken from his luxury rental included jewelry, a laptop, a camera, and electronic equipment.

While the gossip site claimed the stolen items were worth over $500,000, the 44-year-old's rep insisted the value of the items was "grossly exaggerated" by TMZ. Another source also claimed the value was inaccurate.

The retired baseball star was in town filming for ESPN's Sunday Night Baseball during the San Francisco Giants' game against the Philadelphia Phillies in San Francisco. He was reportedly having dinner when the thieves broke into his rental car outside the restaurant.

A-Rod said the stolen items were of a "personal nature" and had "sentimental value" to him.

In a separate statement, the sportsman said police officials had video footage of the perpetrators: "I am saddened that several items that were of a personal nature and irreplaceable with sentimental value were taken. I am encouraged that local law enforcement has security footage of the crime and are doing all they can to get the items back."

The incident is being investigated by the San Francisco Police Department, according to WENN.com.

Photos by WENN.com

  • Li-Wright

    He looks packed and loaded :) Anywho, he has insurance to cover those items. If there were photos, he should have put them in the cloud.

  • Gloria

    Rich people, especially celebrities, are always targeted for robberies and home break ins. ????? Shouldn’t have been caught lacking but he’ll be alright.

  • Starburst

    Luxury rental car or not why leave any item of value in a car?

  • Kanyade

    Sorry he lost his personal and irreplaceable belongings...that he left...inside a rental car. So sorry for him. Be strong, A-Rod.

  • Jai

    Uh oh...that electronic equipment and camera is what has sentimental value because it probably has JLO and whoever else hes sleeping with birthday suit photos on it. Why not put in glovebox or get lock box? Also why leave it in car period?

  • KarmaBackAround

    Look for some "interesting" images or sex tape coming soon..most likely not of j.lo n this will be the scandal! Jus wait!

  • Coy little wink

    Why you traveling with all that goofy shyt ?

  • PLEASEDontTellMe

    Does personal nature mean Jo'Lo's dildo was in the center console. BTW: i hate this layout!! i have to search around in each post to find my people

  • MistaO

    Secs tapes? People still doing that??

  • Renee26

    Only idiots leave valuables in plain sight in a vehicle... Hopefully the value has been exaggerated

  • Renee26

    ? why was I thinkin along those same lines when I read that?? ??

  • Renee26

    And leaving it inside the car ?

  • Alextra Ballard

    #1Why yew rollin around with 500,000 worth of jewelry in your rental,and then leaving it in the car?

  • PLEASEDontTellMe

    hey booo!!!!!!!!!!!!!!!!

  • jeniefrumdabloc™
  • iWasteTime

    JLo nudes in 5 .. 4.. 3..

  • Renee26

    packed and loaded ?

  • PLEASEDontTellMe
  • Renee26
  • Alextra Ballard

    Ut Oh!!!! Hmmm,Jessie Smollet incident just ran through my petty thoughts

  • iWasteTime

    Boop! I said JLo nudes but you right sis, we about to get all kind of Man on ARod action videos

  • https://disqus.com/home/discussion/freakkboxshawty/freakkbox_on_strikingly B A B Y ?

    surprised they didnt steal his wife w her thot ass lol

  • https://disqus.com/home/discussion/freakkboxshawty/freakkbox_on_strikingly B A B Y ?

    thats chump change to a multi millionaire thats married to a multi millionaire

  • Tinytoon

    He thought that he was untouchable. Should have just left them in the hotel if they were that valuable. ?

  • Tinytoon

    My guess is to show off or looking for attention.

  • Alextra Ballard

    It’s still know excuse tew leave expensive shidt in a car then complain about it.

  • Ni Ni

    Poor guy. He can't ? in peace without folks taking pictures of him in his own home. Now he's getting burglarized.?

  • Tlowe89

    I’m loving how Jen is taking her time this go around with this relationship

  • Nophace

    Just came here to say, I want the old site layout back!!

  • Blaque Mahogany

    I was up until 4am this morning watching Season 5 of Wentworth on Netflix. Now, I have the bubble guts. I think I'm about to call it a day and find my way back to my bed.

  • jeniefrumdabloc™

    That show is good ..... but lawd

  • Karen Brady

    Me too!

  • Renee26

    Exactly

  • Alextra Ballard

    Yew are not alone

  • Blaque Mahogany

    I couldn't sleep anyway.

    What season are you on? I loathe Joan Ferguson.

  • Facts and Receipts

    According to TMZ.com, items taken from his luxury rental included jewelry, a laptop, a camera, and electronic equipment.
    ^^^^^^
    Pics of J. Lo's poosay will be released by end of the day tomorrow is what this translates to. He probably got pics of his ex wife and Jose Conseco ex wife too that he was reportedly fukkin on. Welp

  • Renee26

    Smdh so simple... Bish probably leaves her doors unlocked at night too ?

  • KarmaBackAround

    ????

  • Facts and Receipts

    Im still stuck on when we changed to Disqus period. Back when you had to have a job to get in here. Oh well.

  • KarmaBackAround

    ????...lawddddd i hope its jus nudes lmao no man on man pleaseeee no lol

  • Nophace

    Did you sing that to me in your MJ voice?!? Hahaha

  • IyanlaVanzantoftheInterWebs
  • Facts and Receipts

    In my Mystikal voice...HERE I GEAUX

  • Karen Brady

    Oh he got pics of more than those you just named.

  • Nophace

    That's my shit!!! I just finished season 7 last week. On a side note, I hope u feel better!!!

  • Alextra Ballard

    Somn just don’t smell right about this entire incident

  • TriniHarlem

    It's already been released circa 1995 ???

  • Karen Brady

    Alex look like DaBaby in that black sweater and jeans. OT: Suge is my jammmmm!!!!!!.

  • Karen Brady

    Benny Medina is never far from La Lopez. Never far at all.

  • Blaque Mahogany

    I'm so mad I neglected the recommendation this long. But, at least it gave me something to binge.

  • jeniefrumdabloc™

    I'm caught up on all season ... so I'm in wait mode ..... But chile Ferguson is big time psychopath (Covert Narc to da extreme) extremely dangerous .... dealt with a person just as damn crazy (extremely dangerous and I'm surviving).... which drew me into the show for defense reasons ..... Folks like her need to be shot down like animals .... a evil breed .... but it was a lot of psychopath situations on that show Narcissism etc ... that helped me in my own personal life .... a good show wayyyyy better than Orange is the new black .... in fact wentworth is a reboot from an old series that came out in the 80's or 70's ..... so I think Orange is the new black basically copied imo .... https://uploads.disquscdn.com/images/c1425c997ed3319b16098cad0d4bebaabde80cd22860d557863b4ff2c949aed9.gif

  • Alextra Ballard

    Alex and my Primary Care Physician who is married can go for identical twins.... I asked him a few weeks ago dew wimmen chase after yew? He laughed his asz off....but he never answered me.?????

  • Parent

    People get robbed everyday b, he gon be alright.

  • Alextra Ballard

    Yep,especially if you’re worth 300 million

  • Assigned Female @ Birth

    That surprise at to the end tho! Shhh!

  • AphroKween

    Me too!

  • Nophace

    Yes, that alone has me excited for next season.

  • Starburst

    He'll get a large payout from the insurance company. He spent a fortune on JLo's ring. Maybe, he's short on cash.

  • PLEASEDontTellMe

    Hey my other boo!!! xoxoxo

  • Dowoop

    So u leave items of sentimental value in a car on the side of the road? That's asking for it to be taken.

  • PLEASEDontTellMe

    LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YEP!!! and your gravi and to be a real picture!!!

  • KLove

    They are off the chain with the car breakins in San Francisco i hear...and of course the mayor is keeping the cops from effectively doing their jobs

  • CeCe

    Why is A Rod driving himself around in a rental with such valuable items? Makes no sense! Get a driver!

  • AphroKween

    Oh well!!

  • AphroKween

    Is that Ramona?

  • SpiceGirl
  • IyanlaVanzantoftheInterWebs

    Yeah

  • Karen Brady

    HAHAHAHAHAHA... silence huh?

  • Alextra Ballard

    Absolutely nawt

  • Skin Deep Beauty

    So... That's what he get for thinking he above GETN GOT!

  • Alextra Ballard

    Chiiile he gave me a lil peck on my forehead tawkin bout “you’re something else”

  • Karen Brady

    I just busted out laughing!!! He ain't gotta say no mo!

  • Blaque Mahogany

    She is a diabolical. I agree she has to die. She's too intelligent and dangerous otherwise.

  • BingBangBoom

    They will locate the suspects and his belongings cause he is A rod. Meanwhile people like myself are still waiting for answers on a pending case from years ago.

  • CookieMobster

    Child my house got broken into and I had to find my shit my damn self. Found our zero turn lawnmower 2 towns over based on some good knowledge I gained and talking to neighbors. Had to call the damn investigator and tell him and the fool said "we'll look into it". Finally my hubby said you go get my lawnmower back or I will and y'all won't be happy with that option. Damn shame.

  • currvalicious

    What's up w/his hair line & dye job??

  • SpiceGirl

    IKTR.....lol

  • Renee Bee

    I swear ARod is just another one of JLo's accessories. She wears him like a handbag.
    (Giggles)
    https://media3.giphy.com/media/4Lyd8tJk410iI/giphy.gif

  • Reenaface

    That sucks. But ever considered a safety lock box for your values that were of a personal nature??????

  • Skin Deep Beauty

    Certainly NOT a good thing! He need to just let the Dover hair VOME THROUGH!

  • BingBangBoom

    Mmhmm shame

  • Vintagenyc

    Is this how he's going to explain releasing her nudes to the public? Lol....