Jim Spellman/Getty Images

Mayvenn is offering to pay for your next hair extensions install! Mayvenn was founded in 2013, thanks to investors like Serena Williams.

Mayvenn, the largest black owned hair extension company in the world, is changing the beauty industry in a big way.

As a first of its kind model, Mayvenn has launched a free install program to pay for your next install visit!

All you have to do is purchase 3 or more bundles, closures or frontals from Mayvenn's online store and Mayvenn will pay for you to get it installed. That's a shampoo, condition, braid down, sew-in, and style, all free!

Mayvenn's Certified Stylists are located in 250+ cities. Just visit the website to find a Mayvenn authorized stylist in your area.

Jim Spellman/Getty Images

Mayvenn was created in 2013 by Diishan Imira, who, at the time was selling hair out of his car. Now, the brand is working with more than 50,000 hairstylists in communities of color.

Visit this link for more information.
 

DISCLAIMER: Sandrarose.com received no compensation for this post.

  • Coy little wink

    Those eyebrows...im triggered ?

  • Look@m3

    Had no idea they were black owned. Cool.

  • iWasteTime

    My boo and that body!
    Alexis and that D.A.R.E. shirt took me out! !

  • Gamer????? Chick

    Her hair looks good here.

  • jeniefrumdabloc™

    Serena weaves be looking a damn mess . BYE!!! https://uploads.disquscdn.com/images/7d3967e6fbbc46fb676092c13702d9b48d1b4c57a6c5ab7cc3d58b7d58e0969b.gif Even that thang eyebrows be a mess ...... I need another model sandra to compare ..... Cause Serena ain't ever looking right

  • jeniefrumdabloc™

    whew shyt let me exit ...... I'm taking care until the next post ... this one is hard as hell on my eyes ..... just being honest ... let me stroll on out https://uploads.disquscdn.com/images/09fafa1ff14074237d5e47dfc0543a674ac1d9695de78cc45c3648cbc2d08965.gif

  • Rayne

    Ion like blonde hair on none of us.

  • Coy little wink

    Me either

  • Coy little wink

    Its a Monet

  • Alextra Ballard

    I agree...I think yew and I are the only one who thinks it does

  • GrandHustleGirl1

    ?????????

  • SpillyNillie

    OT: So Kevin Hart is taking small steps and climbing a few stairs? He's only expected to be in a rehab facility for 1-2 weeks before going home? Oh okay...

  • jeniefrumdabloc™

    The liess lies chile ....... this is not fashion statement IDGAF What folks say https://uploads.disquscdn.com/images/280af94b4e6f9837031514beb46cc09bda7bed2baab942ea4293410403dc0c19.gif

  • Mama Dee’s Wig Maker

    Maybe they used some nano-tech to rebuild the part of the spine that was injured. I'm joking, but it really might be a possibility.

  • LoveChild

    Looks like she got filler and Botox just like her social climbing friend Megan Markel.

  • Mama Dee’s Wig Maker

    Hmmmmmm...I like free, but I'm gonna pass on this one.

  • GrandHustleGirl1

    Yeah that hair just ain't sitting right on Serena. Too much money for them tracks not to be fried, dyed, and laid EXPERTLY to the side! You cant just throw it on your scalp like that. ?

  • ALLMINE?

    She looks insane to me.

  • SpiceGirl

    The hair alone cost enough IMO

  • GrandHustleGirl1

    ???? you are killing me!!! Making my day!!!!

  • IyanlaVanzantoftheInterWebs

    Serena looks like a dude with a wig and dress on in that pic https://media0.giphy.com/media/3o72FaKt5kTvpJUnXG/giphy.gif

  • SpiceGirl

    IDK...read today it will be 4 months or so in rehab.

  • SpiceGirl
  • ………

    Suppose the wife reaction was bc he gotta bc cloned ??? #joke

  • Mama Dee’s Wig Maker

    Yes it does, then you gotta pay for the install. And then a lot of times it doesn't come with a shampoo or a style.

  • IyanlaVanzantoftheInterWebs

    That GIF! ????
    I LOVE him!

    RIP????

  • IyanlaVanzantoftheInterWebs

    Hey Roses! Got a question..

    How many of you know people who KEEP a dirty car? Like if they spill a drink on the console or on the seat, they leave it there and carryon with life?

    Do you think a person that KEEPS a dirty car is a Nasty individual even if they keep themselves up and dont wear shoes in their house?

  • Tinytoon

    Please go to the time out corner now.??

  • EMILY POST

    Let me know when she is selling a fancy tennis racket or something!?? I am here for it the tennis ? game... So her manager looked at her and said hair makeup and fashion is the lane of products... alrighty Taste and choices?????

  • hi-liter

    Clean people keep Everything clean, it doesn’t matter if it’s a car, house, or azz.

  • Renee26

    Nasty car= nasty house= nasty hygiene.... I cannot

  • hi-liter

    Weave wearing so expensive.

  • onelove

    i like "She Happy Hair"!!!!! imma Pass

  • Dontgetdraggedputa??

    I dont like their hair sorry wowafrica is it for me

  • Renee26

    I went out with a nasty girl this weekend. Didn't know she was nasty til she volunteered to drive us. Her car was filthy and it stank. She cleared out the backseat for us but there were soooo many stains. I imagine she tossed everything into the trunk.

    I was hoping my perfume blocked the smell from transferring to me and my pants didn't get dirty from sitting on her seats

  • Goodii2Shoes

    Serena used to be a beautiful tennis star to me. As a teen she was gorgeous and winning. Started worshipping Harvey Weinstein, Jeffrey Epstein, Beyawncé and is reduced to twerking in videos like a groupie & losing to teens.?Satan will serve God

  • jeniefrumdabloc™

    I'm on another site lurking replying to my notifications ..... rofl !!!!

  • jeniefrumdabloc™
  • jeniefrumdabloc™

    Shewt gotta be honest with folks shewt .....

  • IyanlaVanzantoftheInterWebs

    Chile... I feel the same but Dudes tend to think differently ?. This one dude said that if a woman’s car is dirty it DOES NOT mean her house is dirty ?.
    The chick I am talking about has stains, chip bags, sticky reaidue from spilled sh!t, Ants etc
    EVERY
    DAY
    Her boyfriends car is clean AND she is teaching her daughter that being dirty is ok.. I told the child that my car is not the garbage so IF I allow you to eat in my car, you will cleanup after yourself!

    Damn shame! This has been going on for YEARS ?

  • TheWildChild

    Yep ? Corner-store quality weaves, always wondered if her stylist was the same one from her beads and braids days.

  • Renee26

    Yuck... I wish somebody would ignore a spill in mine... They'd be walkin

  • jeniefrumdabloc™

    Who ever it or who is ..... they can't stand her ..... cause she is always a train https://uploads.disquscdn.com/images/5406a067d89d1924f4f9967857b7ca15a701e44524df7514659efb170810c224.gif wreck

  • Dowoop

    Both of them nasty.. He can't clean his woman's car for her every once in a while? He clearly takes pride in his. 95% of the time hubby cleans and washes my car for me. If you are comfortable driving around in filth you will be comfortable living in filth.

  • Nicol B

    yessss, before she started changing her face. don't you think they all start to look alike?

  • RICHIE_RICH

    Why are some women so hard on the next woman? I think she’s beautiful!

  • KarmaBackAround

    I hope thats not the hair they offer ????????

  • RICHIE_RICH

    It’s the best I’ve seen in a while

  • Starburst

    Damn baby hairs!!!

  • Mz_Opinionated

    Not really...I have gotten in people's brand new cars with so much trash on the floor you couldn't see the rug...but they kept their body clean. No body odor and had a nice upkeep to them. Some folks just aren't tidy with vehicles...That's not me though. LOL! But some people.

  • Mz_Opinionated

    I disagree with that. Not everyone is super tidy with their vehicles. Homes could be a different story.

  • Mz_Opinionated

    She may not live up to your standards of clean but that doesn't mean she is nasty. My baby brother drives a brand new Acura and will not clean it to save his life. But he don't play about his baths or his clothing. So...priorities.

  • Mz_Opinionated

    Uh Oh! LOL!

  • Mz_Opinionated

    Ma'am ? ?

  • Raquelle Dellaghetto

    Nah, I'd rather buy from Ali express.

  • currvalicious

    No one wants to talk about hair extensions. On to Lebrin & Savannah James up top.

  • IyanlaVanzantoftheInterWebs

    Supposedly he is tired of having to clean up after her constantly ?

  • Kimberly King

    Ugh. You know .... our image is so stained. Everyone assumes all black women want are handbags and wigs. It's disgusting me. Even with my long natural hair, bitches be asking me "where you get your hair from?" Like uh it came from my scalp ! Try growing yours ?. I went to Grooves last weekend and my soror and I were laughing because we literally were the only chicks in the club with no wig on. Like is this what it's come to now? And these wigs are looking worse by the minute! They're starting to look like hair hats instead of wigs. I digress.

  • Knocked Kneed and Pigeon Toed

    I'm natural 80% of the time but when I want to wear long straight hair, I rock the same u part wig I've had for almost 2.5 years. Blends perfectly with my hair once flat ironed. Haven't had to buy any hair or pay for an install for over 2 years. Self taught i do it myself. The hair still lays flat, soft, silky and full. Kendra's boutique baby. Bundles were expensive but it was an investment well worth it. I know I got another year or so before I gotta buy some new hair. One of my sister's buys new hair every 2-3 months with each install she gets. I might have to tell her about this! But I'm skeptical at a promo's like this because these installs cost as much as the hair sometimes. So a free installs must mean the hair company pays for it but then how are they making money. Are they charging the same cost for lower quality bundles. I just cant. Anybody used Mayvenn before?

  • Dahl

    DISCLAIMER: Sandrarose.com received no compensation for this post.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Madame Blogrunner, are you trying to say you haven’t signed up for your free installation...?

  • Logan Roberts

    I don't need any fashion or hair advice from Serena or her sister. Tennis advice yes.

  • Applebum

    Lately, they’ve been paying for major ads. I’ve tried their hairs once, terrible!!!! Hair all over the place, sheds like crazy. No thanks.

  • Applebum

    I have. Get ready to have hair all over the floor, carpets. The shedding is insane. It’s cheap for a reason.

  • Blak

    You've gotta be joking. She is part owner of a hair company and her hair always looks like trash?

  • Goodii2Shoes

    Serena looks terrible, whatever she did. I'm convinced Coca has her bloated or steroids have her looking like she ate the other Serena that looked feminine & fit.... I didn't even know she felt inadequate or struggled with her "image ".
    her image is certainly a struggle now & they all must be following the same orders for how to dress/wear their makeup. They look like a old, white, Trick (john) dresses them for cheap thrills...........

  • Blak

    Who is her stylist and makeup artist?

  • Jethro

    Serena's drop dead gorgeous. ???

  • C0rTnEy

    I agree the hair was horrible! Never again not even for free!

  • The Said Whet?

    I was looking for a review. Thank you!

  • Alextra Ballard

    Yes ma’am

  • Alextra Ballard

    Baby Hairs???

  • dontgetblocked

    I'm confused. Is this an ad with a comment section?

  • http://sandrarose.com SandraRose

    What ad are you referring to?

  • Skin Deep Beauty

    Same here!!! I have a full head of hair EDGES, BABY HAIR . I see so many black women with these Fara Fawcet, Cabbage Patch, and synthetic , shiny, Buffalo looking hair hats!! And lashes to match...

  • Skin Deep Beauty

    The hair makes her look a mess!

  • CookieMobster

    The lashes are KILLING ME. Looks like a cartoon spider died on your eye lid and you stick it on with some crusty man juice. Just glue all showing and ridiculous looking. Folks have lost sight that makeup is intended to inhence your natural features and if done right to shouldn't be 100% noticable that you have it on.

  • Kimberly King

    Looking a mess ! Then wanna accuse me of wearing weave and lying about it. Like girl everybody ain't bald like you ! Why do people (in general) do that ? When I lost 100+ lbs, one of the girls who pledged me swore up and down I had weight lost surgery. Why? Because her lazy ass had it. And she gained it right back. Lol I'm over people throwing their insecurities on others. It has to stop

  • TeeJay

    Lol! Ok.