Loyal reader Tanya points out that Solange Knowles may have had another nose job. We know that Solo had a nose job last year to take about 3/4 of an inch off her beak. But according to Tanya, Solo had an additional 1/8 inch removed recently.

I included a ruler so you could see the difference. Not that it matters, because a nose job won't keep me from enjoying Solo's music! :)

Photos: Wireimage/Getty

  • toosexy

    I wouldn't be surprised her and her sister have had them, along with just about every other artist. She does look better with it, I guess. I like solange, I wonder how her album is doing.

  • http://myspace.com/mizz_eccentrik Abhor_

    Her nose looks the same to me...::shrugs::

  • PAGESINADIARY

    YEAH SHE DID IT.

    THATS YO GIRL AINT IT SANDRA?

  • sweets1530

    oh Sandra, that is just wrong......
    At least she is not lil kim

  • bklynchick

    It looks the same to me. But she step up her weave game tremendously though.

  • iyonah

    The ruler is to much

  • http://www.myspace.com/thegameoncw Bird

    She doesn't appear to have had a nose job at all to me. I so prefer the lighter eyebrows on her. Those bushy brows of hers drive me insane.

  • http://www.myspace.com/thegameoncw Bird

    Oh yeah and her and Beyonce both look better with less eye makeup.

  • dj_dceezy

    as long as she don't touch them lips! Whoo buddy

  • Kymystry

    2Abhor_ Says:

    Her nose looks the same to me…::shrugs
    ************************************************************

    DITTO *SHRUGS*

  • Lucy

    Look at the bridge ones thicker than the other.

  • kwallace577

    @kym this goes back to the list on the TI helps the single mothers post...

    you added that no sista should eva have koolaid colored hair...i 'mediately thought of that when i seen the old skool pic of solo.

  • Sharonda

    She still a facially challenged girl!She does seem to appear to have one, but makeup can make your nose appear smaller.I think she did get it done.It's too easy.

  • kwallace577

    DEAD @ "facially challenged."

  • iyonah

    Sharonda ... that is an awful comment ... oh my goodness. I can't ....

  • kwallace577

    @sharonda nobody has been to timeout in a loong long time up in through here, but you are working on it missy! LOL... me and my co-workers cannot stop laughing at that one!

  • http://www.myspace.com/hune916 HunE916

    Sandra, you got a first rate scholarship to HELL!

  • http://www.myspace.com/hune916 HunE916

    She needs to get a Jaw job and shorten up that long head of hers!

  • marshefen

    Her smile is just wider in the old picture. Of course that's going to make her nose look bigger. I don't see a big difference.

  • prynsexxx

    Kymystry Says:

    2Abhor_ Says:

    Her nose looks the same to me…::shrugs
    ***********************************************************

    DITTO *SHRUGS*

    AND

    #18 said:

    She needs to get a Jaw job and shorten up that long head of hers!
    ___________________________________________________

    I TOTALLY AGREE.......but as I am a fan of Bey, I think I have the same love for Solange. That "Decided" song is MY CUT!!!!!!!!!

  • Kymystry

    YEP @ kwallace ... that color is a blackberry koolaide ... lool

  • blkdiamonn

    She was on the View yesterday, and her nose is clearly smaller than it used to be!! She definitely has some work done!!

    LOL @ HunE916 :

    She needs to get a Jaw job and shorten up that long head of hers!

  • http://www.myspace.com/hune916 HunE916

    Sandra done turned the comments off on her latest post about TI’s & Tiny’s son! She know she can’t stop the Reign of Fury!

    That boy look JUST like his momma. Poor thang.

    Now, Tiny- THAT chick need a nose job! For real!

  • katgirl33

    What up SR Fam!

    Yeah she got that schnauzer hooked up, and you don't need a ruler to see it....lol

    Do you Solange!

    ;)

  • Tasha

    Wow @ Sandra & the ruler!

    Doesn't matter to me though. As long as she doesn't get out of hand with the surgery thing...I don't think there is anything wrong with wanting to improve your look and make you feel better about yourself.

  • Sharonda

    I meant that in the nicest way only (lol).Ithink it might be the makeup.It's making her to appear older than what she is and she only what?23?I would go on about those edges of hers on the right half of that photo, I'm bothered lol.

  • Tasha

    lol @ Hun...wow!

  • kwallace577

    if i got to meet TI (not that i want to, just saying IF. the new song is annoying as ALL HELL) but IF why the heck i gotta be subjected to meeting tiny too?

    what is this: a meet an almost b-lister and get a z-lister free kinda event?

  • pointhimout

    DEAD DEAD DEAD DEAD

    AT THE RULER ON THE PIC. wow

  • karaz

    Its not just aunty vivica slicing up her face, a whole bunch of them are, but if they like it, I love it.

  • whyohwhy

    She was pregnant in the one pic and we all know what babies can do on your face...

  • Caron02

    U can't be serious...her nose looks the same to me

  • Caron02

    HunE916 Says:
    Now, Tiny- THAT chick need a nose job! For real!

    I SO AGREE. Ms. Piglet is one chic I wouldn't' be mad at if she ever decided to go under that knife to get that honker fixed...SERIOUSLY

  • kwallace577

    i have BEEN asking hunE to do a switched at birth for tiny/ms. piggy AND their mates TI/kermit the frog.

  • Sharonda

    King Harris is a cutie patootie!Weird name though. Why comments cut off :)

    dead @ piglet...lmao.So we found someone who put Ms Piggy to shame?da da da damnnnnnnnnnnn

  • http://www.myspace.com/thegameoncw Bird

    kwallace577 Says:

    what is this: a meet an almost b-lister and get a z-lister free kinda event?
    *****************************************************
    hehehehe. I'm one of those folks that doesn't say things behind people's backs that I wouldn't say to their faces. Can you imagine ME meeting T.I. and Tiny? They would jump my a$$. I definately don't want those tickets.

  • http://www.myspace.com/thegameoncw Bird

    And why are the comments turned off on the Lil Tiny pics? I like to think we wouldn't go hard on a lil guy even if he favors his funny looking mama. That little boy with the mohawk is beyond adorable.

  • flyqtnva

    Yeah she did. WOW

  • Kymystry

    She turned them comments off... well .. now we all know what Kermit's and Miss Piggy's tadpole looks like.

    awwwww .. how OLD his he... he sure look like a lil man ... yall know that them comments mean.

  • kwallace577

    @bird you know right? i can see my black behind getting escorted out RIGHT NOW by security. i tell folks here at work if they see security coming to my desk please know i am no longer an employee here b/c i could not hold my tongue any longer and i have:
    a. offended somebody OR
    b. finally cussed one of these YT's the HELL OUT. OR
    c. all of the above.

  • http://myspace.com/lorettadivine DivineBrown

    Damn the nose job...measure that damn new growth? WTF....

    Maybe I could pay attention to the nose differences if her braid weren't blond and red! When was that everrrrrrrrrrr hot? AND THEY ARE NAPPY!!!

  • Sharonda

    King is a cute boy.The boy next to him, his hair...why????????

  • shay1

    Hun - DEAD!!!!

  • http://www.myspace.com/thegameoncw Bird

    kwallace577 Says:

    @bird you know right? i can see my black behind getting escorted out RIGHT NOW by security. i tell folks here at work if they see security coming to my desk please know i am no longer an employee here b/c i could not hold my tongue any longer and i have:
    a. offended somebody OR
    b. finally cussed one of these YT’s the HELL OUT. OR
    c. all of the above.
    ******************************************************
    Shoot, I have been brought to tears at work because I can't say things the way I really want to say it, but when something needs to be said please believe I say it. I got in trouble once (actual paperwork) because a manager in my department overheard me talking about her when she sent me something to print for her. What kind of sh*t is that? It would have been faster for her to press the "print" icon than to type out that damn email in a clear attempt to flex. When she called me on it all I could say is "I'm sorry you heard that." She told on me for being cocky and not apologizing. Shoot I was just keeping it real. I ain't got time for that corporate bullsh*t. The heffa never addressed why she didn't just print the sh*t herself.

  • DivaMama

    Nose looks the same to me. Different light, different makeup...

    DEAD @ Damn the nose job…measure that damn new growth?
    Divine, you need to STOP, LOL!!!

  • http://www.myspace.com/thegameoncw Bird

    Sandra can't you do something about that profanity filter? This is a black site. We don't use c.o.c.k. in the way that white folks do.

  • bloggergirlz

    @ bird: u r so right about the use of c o c k...that new growth on solange is bananas!

  • kwallace577

    you sure you not here at my job @bird? me and my boss sit not even 5 steps away from each other and this chick will send me an E-MAIL and say "i need to see you" or "can you come in my office i need help with this spreadsheet."

    last week she sent me the one about the spreadsheet and i let it sit all day and at 4:30 i replied back with "i ran out of time today i will help you tomorrow." i used to think it was b/c she did not want anybody to "hear" her asking me for help. but we sit in the corner off by ourselves (i gotta go to the other side of the partition to interact with the folks of color) so i have just accepted she is just an AZZ.

  • spongebobfan

    Some tell me, dont she look like the future daughter of bey and Jay , she favors jayz lol

  • http://myspace.com/lorettadivine DivineBrown

    DivaMama...whyyyyyyyy? I simply point out what everyone else is thinking!

    Listen...you know new growth is counter-productive! There's no excuse for it when you have hairstylists and your every beck and call!

  • http://myspace.com/lorettadivine DivineBrown

    I don't know why but the word....c.o.c.k is making me giggle today. Reminds me of caucasian XXX movies...

  • prynsexxx

    LOL @ #48

    My super's office is NEXT door. I don't even see this broad half the time. She don't come and see if we made it in to work today or nuftin. LOL - that is fine by me. I guess since she doesn't show her face on the reg, I should be more estatic. It's the fact that some ppl (well since I'm the only "DOT" up in here), yall know who I'm talking about, take the freestanding OVERBOARD. They on the phone all loud and all day. They doin' homework. I actually caught my lazy ass YT co-worker sitting with her hands FOLDED in her lap, just sittin' there, doing absolutely nothing. Dude be over there sleep with his fan and coffee maker NOT DOING SH!T! As for me......well yall know I be over in my cube getting my daily crackhead fix of some good ol' sandra rose dot com.

  • iscream

    Lmao @ the Kermit & Miss Piggy offspring comment... that was just mean (but funnnny) & yall dead wrong for making comments here about the post cause she cut the comments off.

    As far as Solo... are we still talking about her. Isn't Bey promoting herself now? I mean they started wearing rings, issuing blind items to the paper... she is the one wanting the press now stop focusing on solo her career is past tense now.

  • http://www.myspace.com/thegameoncw Bird

    kwallace577 Says:

    last week she sent me the one about the spreadsheet and i let it sit all day and at 4:30 i replied back with “i ran out of time today i will help you tomorrow.”
    ***********************************************

    hehehehe. Good for her a$$. The stupid manager in my department was newly promoted to her first management role. I did not report to her and it was made clear to both of us that it was not my job to support her. She truly was just trying to flex her management muscle. Even though I got in trouble for being c.o.c.k.y my boss stressed to her again that I was not there to support her. He claims he wrote me up because I shouldn't be talking about my coworkers. Now you know we all talk about our coworkers including my boss and that ho that told on me. She used to talk about my boss to me. I should have told on her a$$.

  • http://www.myspace.com/hune916 HunE916

    MY JOB F*CKING SUCKS!

    I did the whole Miss Piggy & Kermit TI/Tiny tribute and they done went and blocked my picture storage site! :(

    I HATE YT!!!!!

    If anybody knows how to save a pic to a website and can post the URL, I'll email it to you! ;) (It's pretty good!)

  • DivaMama

    HunE, If you want to send me directions as to HOW to do it along with the pic, I will post it, LOL!

  • kwallace577

    @bird yes you should have told on her. they have no loyalty but to their self.

    @prynsexxx you too must work here and are someplace in the building. we got some of the SAME mutha%$#@ round here.

    how you gonna have a coffee maker on your desk but you are sleep? wake up! i couldn't even go to sleep all out in the open like that...naw.

  • http://www.myspace.com/hune916 HunE916

    DivaMama Says:

    HunE, If you want to send me directions as to HOW to do it along with the pic, I will post it, LOL!
    _________________________________________

    Uh....

  • kwallace577

    DAYUM hunE. i been requesting that for WEEKS now. azz holes. i think i am gonna go throw some shyt now to protest YT everywhere. from raleigh, nc to the bay. we all up here complaining about YT and our jobs. i'm stage a dag on protest.

  • http://www.myspace.com/hune916 HunE916

    Think Sandra will post it for us if I email her the picture? :)

  • Kymystry

    * THROWS FIST IN AIR ... TAKES HAIR OUT OF BUN .. SHAKES INTO AFRO *

    gettin ready for protest

  • mimi08

    Of course she had a nose job, and beyonce did too.

  • http://www.myspace.com/hune916 HunE916

    Dear Auntie Sandra,

    I know you a devoted, loyal fan of T.I and Tiny. As a loyal fan of YOURS, I can surely understand your position.

    However, your readers have come to a group consensus that we would love to see my artistic rendition of “Ghetto Muppet Love”. I’ve worked hard to show the love and devotion of Tiny & TI through the eyes of Kermit and Miss Piggy.

    So I ask of you, if I were to forward you my great work of art, would you be so kind as to post it for us? If not, at least save it and provide us a link to it on the under. We promise we won’t tell on you.

    Your Devoted Fan,
    HunE916

  • Kymystry

    ^I Second that Motion presented on the floor by HunE

  • Mzsuave

    hahahhahahaha...I swear yall make my day. Yall are crazy.

    Sandra, please accept our request for the Ghetto Muppet Love. I think we are worthy of a lil comedy today.

  • kwallace577

    well i'm back from my short lived protest. a older black lady who works with me, asked me what was going on. i told her my plan....she kindly told me to sit my black azz back down b4 i get the rest of us sent home. we have already had 3 rounds of buyouts/layoffs. so here i am back in my corner. sitting the hell down. waiting for tomorrow to roll around to collect my paycheck. still being a slave to YT.

    put your bun back in kym.

  • mimi08

    LOL @ prynsexxx

    U had me crackin up at the co-worker sittin with their hands folded in her lap...hilarious.

  • Kymystry

    ***** SIGH **** ... puts bun back in .. puts glasses back on ... contiues to munch on grapes and skittles till 4:30

  • Mzsuave

    lmao @ Kwallace.
    older black lady who works with me, asked me what was going on. i told her my plan….she kindly told me to sit my black azz back down b4 i get the rest of us sent home.
    _______________________________________________________

    Get some sit-down Kwallace. lol

  • kwallace577

    and while i was gone i see hunE gave a pure NAME to their union. DEAD at "ghetto muppet love"

  • mimi08

    All in favor of the motion, say I! IIIIIIIIII....I wanna see kermy and ms. piggy. Today i'm bored azz hell.

  • CaramelDrop

    It is official: HunE916 aint got a lick of sense - I'm going to choke over here laughing at your comments:

    She turned them comments off… well .. now we all know what Kermit’s and Miss Piggy’s tadpole looks like.

    Sandra - it aint our fault Tini nose looks like that!

  • http://www.myspace.com/hune916 HunE916

    I really find it hard to believe that no of ya'll can save a picture and come up with a URL for it!

    Someone go to pictures.aol. com and see if you can't figure the sh!t out! PLEASE! Hell, so save it your MySpace page or sump'in!

  • CaramelDrop

    i second the motion dammit

  • Kymystry

    I can't get to my myspace page at work .. da MAN got it blocked off ... I don't even Know WHAT my myspace screen name is ....

    I can get to my gmail only beacuse we use google ...

  • kwallace577

    youll have to open an account on a site such as http://www.photobucket.com or http://www.imageshack.com and then upload your photos on there. then you post the url so folks can see.

    i googled it and this is what came back. i am desperate for G-M-L.

  • kwallace577

    oh shyt i just posted some instructions on how to do it and it says "your comment is awaiting moderation"...i gotta figure out how to decode it...

  • Mzsuave

    HunE...send it to me>>> sweetestdrug@tmo.blackberry.net

    I'll see if I can upload it on Photobucket from my phone and post the url.

  • kwallace577

    youll have to open an account on a site such as photobucket or imageshack and then upload your photos on there. then you post the address so folks can see.

  • shay1

    Yes guys photobucket might work.

  • LovelyLady

    yall off the chain...not much commenting from me today, just sick back and read yall crazy azz comments...gotta love da fam

  • http://www.myspace.com/hune916 HunE916

    @ Mzsuave

    I just sent the picture! ;)

  • http://www.myspace.com/hune916 HunE916

    (Going to lunch....)

  • Mzsuave

    OK...I tried you guys...lemme know if it works for yall...if not, then yall azzed out until you get home :)

    http://s453.photobucket.com/albums/qq258/sweetestdrug7/?action=view¤t=Windows-1252BTXImTXJzLmpwZw .jpg

    (remove the extra space before ".jpg")

  • Mzsuave

    HunE...check your email...I sent you the link, mine still said "Your comment is awaiting moderation" lol

  • Candi Apple

    OOHHH you all are a riot... I am loving this site more and more...

  • iyonah

    This *****NG ***CH behind me is going to make me smack her today I swear. On my life ... this site and these comments have made me smile ... I am 2 seconds away from catching a CASE.

    -------> done venting
    I hope yall having a good day. King is cute ... Sandra how often does Tiny call you?

  • bloggergirlz

    yall play too much!!! it worked...i'm sitting hear cracking up...

  • shay1

    Ya'll so out of line!!! Im at my desk in tears, ROTF!!!!

    Hune - u crazy!

  • kwallace577

    yes SIR!!! that was that ghetto muppet love. i am about to have an asthma attack i am laughing so hard.....

    THAT made up for my inability to riot. but the lady goes home before me (she leave at 4 and i leave at 4:30) so when she leave i might try to protest against YT again.

  • Kymystry

    can't WAIT till I get home to see that ...

    @ Iyonah .. I feel u on Chuck ..

  • iyonah

    its blocked :( :( SMH!

  • prynsexxx

    *I'm going to really be banned for clicking on that link*

    In case I do, yall I'mma miss the hell out of ya'.

    My protest is coming on here AFTER I was TOLD not to! I stopped working at 337 today. I don't leave until 430. Fatty YT "folded hands" co-worker is pissed. She typing all hard and SO AM I.......right here on Sandra Rose dot com.

    BWAHHHHHHAHAAHAAHAHAAHAAHAHAHAHA on her ass!

  • bloggergirlz

    @kwallace: chill out! just as your getting ready to protest (hopefully you'll be heading home anyway), i want you to look at the pic (again) and take your butt home :)

  • bloggergirlz

    @prynsexxx: (insert your name in #94)...

  • DivaMama

    LMAO at that pic! It is SOOO on point!!! You made my day! I think I'm leaving early as part of the riot!

    (What is YT? Yeah, I'm slow, y'all)

  • Mzsuave

    Check one, two, check one, two....

    Can yall see me? Can you read this?

    wheew...I'm still here.

    Thanks Sandra, for approving that link... :)

  • shay1

    DivaMama - me too! what is SMH?

  • DivaMama

    @ shay1,

    SMH - shaking my head

  • Mzsuave

    Still lol'n at HunE's pic...that ish is the truth!

  • shay1

    Thank you girl....I was really over thinking it, lol!

  • Kymystry

    yt = WHITEY

  • prynsexxx

    @96

    LOL - How you gone be part of the riot, when you don't even know what the Hell we fightin for.

    YT - WHITE or WHITEY - pending on how it's used in a sentence

    LOL

  • prynsexxx

    Oh what is up with charles over in the MW post.

    I dedicated a song to his ass - literally!

  • http://myspace.com/tamarlese Peachizz

    @Hune After this emotional rollercaster today Hune Please send me the ATL Muppets.
    Send to Tboyd@rccl,.com,Tamarlese@yahoo.com. LOL I am dieing to see it :-)

  • kwallace577

    YT=whitey. the man. the establishment. designed to keep folks of color down.

    and too late. i walked into the file room and slammed the door so hard it scared the hell outta the old YT hag who works in there. and i knocked a few books over too.

  • DivaMama

    That's what I thought, but I figured that I would have been loud and wrong if I announced that, so I figured I would ask.

    Prynsexx, I have to have my fam's back! So I'm rioting as well! Don't I get points for unrelentless loyalty?!?!?

  • MZN

    She didn't get a nose job... One photo she's looking up and the other, she's looking down! Not everyone in the entertainment world gets nose jobs!

  • bloggergirlz

    @divamama: you are def loyal and can't no one dare you either...

  • kwallace577

    my riot is gonna continue in the a.m. yes @diva thanx for having my back. dag i feel bad about getting everyone all riled up about the riot/protest and now my time is up....

    it is all hunE's employers fault for blocking her....

  • prynsexxx

    #107 said:

    Don’t I get points for unrelentless loyalty?!?!?
    ____________________________________________________

    Yes. LOL

    I'm laughing at Kwallace for walking into the file room and slamming the door on the OLD YT hag. DEAD!!!!!!!!!!!!

  • shay1

    LOL - ya'll had me laughing all day. Yes lets continue in the am.........I did no work today. I will try this again tomorrow.

  • DivaMama

    @ blogger, you remember that other crap? LOL! It felt good to walk out that day, too!

    @ kwallace, don't feel bad, we can all start again tomorrow! It is Friday, after all!

    Bye Fam!!!

  • Kymystry

    Lata Fam ... (two fangas) ... PEACE !!

  • bloggergirlz

    @diva: of course! when i realized u were home, i was like damn she wasn't playing!

    see yall tomorrow...

  • mina

    uh uh lol that's some funny sh!t with the ruler!

  • http://www.myspace.com/hune916 HunE916
  • ckarinwhite

    ^^^^^^ tee hee hee!...^^^^^^^^

  • Kymystry

    HOLLINNNNNNNNNNNNN @ Muppet Love ... PRICELESS !!

  • shay1

    Good Morning Fam - Yes the pic is priceless!!!

  • http://myspace.com/lorettadivine DivineBrown

    I cracked up when I saw that picture!