Katt Williams mug shot: This is what your brain looks like on drugs

I’m so tired of idiots like Katt Williams who get everything handed to them only to f*$^ it all up over some drugs. This is why I ignored the story of his arrest in Coweta County (thanks for the emails).

But I couldn’t ignore this mugshot. This is what your brain looks like on drugs for real. What a waste.

More info on the arrest if you’re interested.



 


56 Responses to “Katt Williams mug shot: This is what your brain looks like on drugs”

  1. 1
    Krysi J says:

    :rofl: :rofl:

    you’re beauuuUUUtiful.

  2. 2
    Anna says:

    Even men benefit from a perm and makeup. He is not cute.

  3. 3

    he needs a relaxer ASAP! pimp down!
    he look like one of those crackheads standing outside of the gas station asking to pump your gas =X

  4. 4
    Tyzgurl says:

    Awwwww dang! Say it ain’t so!

  5. 5
    shay1 says:

    Thats a fool…smh!!

  6. 6
    BLACKBARBIE404 says:

    LOOKS LIKE THE LION KING MEETS JAMES BROWN MUG SHOT PICS… (R.I.P.)

  7. 7
    missy says:

    @Anna
    Katt was never a good looking or even slightly attractive man..imo

    Katt boy you better not drop that soap boy…….

    Anyway look at Katt he looks like Leprechaun y’all need to go look up the movie to see the true essence of Katts’ twin.

  8. 8
    pinky2083 says:

    wow.

  9. 9
    2thick4u says:

    Sitting at d tire shop laughing my ASS off at this photo:-)!!!

    Katt Williams is a fool for this one:-)!!!

    :rofl: :rofl:

  10. 10
    Anna says:

    missy Says:

    @Anna
    Katt was never a good looking or even slightly attractive man..imo
    ~~~~~~~~~~
    I never thought he was good looking but he didn’t look this bad.

  11. 11
    KaraZ says:

    No lie he does look like Scar from Lion King… if he were a real life person

  12. 12
    kwall says:

    (in my diana ross sanging voice)

    reach out and terch…somebody’s hair..i meant HAND…

  13. 13
    missy says:

    @Anna

    I get what your saying …… he did not look this bad but……

    Katt gonna be like-

    “don’t touch my lucky charms I want my lucky charms”

  14. 14
  15. 15
    coaretained says:

    DEAD @ kwall

    but….. why does his mug shot look like my stepdad with a blowout/dryup.

  16. 16
    mizzdallas says:

    he needs a no-lye relaxer asap like LJ said Pimp down!

  17. 17
    thaspinaltruth says:

    LOL@Karaz

    He kinda looks like Scarecrow from the Wizard to me.

  18. 18
    BLACKBARBIE404 says:

    KATT – THIS IS DEF NOT A GOOD LOOK…EITHER WAY.

    GROW SOME TEETH, LIL MAN!

  19. 19
    iscream says:

    Wait

    So this nicca wears weaves & gets perms. MJ I hope you getting a good laugh over this one… (even though you looked like a deer caught in headlights in your mug shot)

    Why is he smiling so hard :D

  20. 20
    kwall says:

    is that how your hairline looks after you give up lacefronts?

    what his ‘scuse is?

  21. 21
    Krysi J says:

    Don’t he kinda look like one of dem thangs off sesame street??

    Animal?

    the fraggles?

    ummm umm….somebody help me out….i know yall know which one im tom bout!

  22. 22
    kwall says:

    katt have you been wearing a lacefront all this time?

  23. 23
    BLACKBARBIE404 says:

    KWALL – HE BETTA USE A STOCKING CAP NEXT TIME..

  24. 24
    coaretained says:

    kwall.. come on ova to the kona with me.. yeah.. I seent you sent me in the other post.

  25. 25
    eastpointvet says:

    he a fool for that kool aid smile

  26. 26
    thaspinaltruth says:

    LOL@KWALL

    Triple Dead.

  27. 27
    mizzdallas says:

    he look like that black lephercum in that black movie that comes on EBT

  28. 28
    eastpointvet says:

    did u hear the 911 call tmz got of the kid calling the cops on katt williams

  29. 29
    mirsmommy says:

    :rofl: @ that man’s big a** smile.

    *in my best Money Mike from Friday After Next voice*

    Man down, code red, pimp in distress!!!!

  30. 30
    missy says:

    @ mizz…. #27

    Thank you I am glad I am not the only person who see’s it y’all should go look up the movie leprechaun….. and y’all will see the resemblance.

  31. 31
    Nina says:

    funny pic

  32. 32
    Krysi J says:

    Fab Freddy off Jason’s Lyric…

    “I still got da moOOves”

    *old man from cross da street from Jason nem house*

    “WEEEEEEElllll let me tell ya bout shyt!

    shyt that stick to ya and make ERRRRRRthang nasty

    shyt that get aLLLLL in ya miIIInd and ya SOOUUUuul

    shyt that travel and clog up ya mIINNNd, it cloOOg up ya MIInd

    THEY GOTS shyt like dat!

    shyt that won’t let cha FOE-GET

    shyt that won’t let cha

    shyt that won’t let cha

    ya can’t wipe it away

    ya can’t RUUUuubb it away

    ya can’t SCRUuuub it AWaAAAAAAAAAaYYEEEEeeeeeEE.”

    :snort:

  33. 33
    Krysi J says:

    DEAD AT BLACKBARBIE……..*crying*……A STocking cap…

    why yall doing me like this…on a MONDAY? :rofl:

  34. 34
    Peachizz says:

    When I saw this pic, i said to myself this nicca on something serious!!!!

  35. 35
    LovelyLady says:

    The person who called the cops lied and made a flase police report. KAtt has been staying there for some weeks now.

    With that said…his azz should’ve been arrested for that awful hair do. And dead at him grinning like he taking a phot op

    *In My katt Williams Voice* This sh*t right here nicca This sh*t right here

  36. 36
    Daisy says:

    I :pray: Kat is ok

    Yall have me :rofl:

  37. 37
    coaretained says:

    Fraggles?? Fa real?? That’s what’s hot in the skreets?

    :rofl:

  38. 38
    aqtpie says:

    Wow!!! :surprised:

  39. 39
    missy says:

    Oh so Katt aka Micah wasn’t stealing from anyone he was staying at someone’s house because he was shooting a movie…… Okay but as I look at the pic it look like he got done taking some braids out of his head(I wonder what his character looked like in the movie)

  40. 40
    kwall says:

    he had first appearance today. what happened. anybody know? going to ajc rat now….

    blackbarbie yes the stocking cap will help LOADS. dead at yall.

  41. 41
    MrsHawthorne77 says:

    Katt need to stop messing with that ooooh weeeee :rofl:

  42. 42
    katgirl33 says:

    L M A O!

    :snort: :blunt:

    He on something!!!!!

  43. 43
    missy says:

    @MrsHawthrone…

    You stole my next gravatar >:( but it’s good :D

  44. 44
    MrsHawthorne77 says:

    :lol: go ahead and add it…there are no copyrights on this gravatar! I think we should all get a laugh off of this!

  45. 45
    missy says:

    @MrsHawthrone

    I am already laughing at it to much but we don’t need a duplicate your one should suffice. :lolol:

    Naw it’s cool but 2morrow should be mug shot day put all them crazy looking mugshots from them celebs up lol(j/p)

  46. 46
    trynabeme says:

    MrsHawthrone! That pic…..:lolsign: STOOOOOOOOOOOOOOOP IT!

    But on the real…that’s a rashy heroine face if I EVER saw one! :blink:

  47. 47
    iscream says:

    If he is in the middle of filming what it the role he is playing.. Homeless?? :shrug:

  48. 48
    VAALLDAY says:

    ‘Po lil Tink Tink!!!!

  49. 49
    bklynchick says:

    Kattttttttt words can’t describe how u look but u still funny as hell!!

  50. 50
    LovelyLady says:

    Katgirl you stuppppiddddddddd :rofl:

  51. 51
    Candi Apple says:

    Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha

    Now that comedy

  52. 52

    Why the phuck is he smiling so damn hard? Who is taking care of all 14 of his adopted kids? He fell off hard. Another washed up comedian.

  53. 53
    kwall says:

    ‘Po lil Tink Tink!!!!
    ========================
    in the words of coa….

    i cannot. the end.

    i will not. the sequel.

    i come back 2-3 hours lata and yall still accin up.

  54. 54
    Bird says:

    I wonder what’s going on with him. I just don’t get it.

  55. 55
    pointhimout says:

    I grew tired of him a long tired ago. I think it was when he was arrested the weekend he was to host the BET awards? He’s a coon and I’m out of time for being in the mood for his bs and antics.

    He’s wack. Micah S. Katt Williams. Wasn’t he like the first person to sell 1M ringtones, and he’s a comedian? First crime, then the IRS comes knocking. wait for it……

  56. 56
    Krysi J says:

    poe lil tink tink..
    ————————-

    LIFESUPPORT

Comments are closed for this post