GUESS WHO?

Derek Jeter photos

You may not recognize this balding man with the beer belly but he was once considered New York’s most eligible bachelor. The former baseball star was seen limping around a South Beach hotel pool wearing a cast after surgery on his fractured left ankle. He has obviously packed on the pounds while on medical leave from his team. Can you guess who he is?

Derek Jeter

It’s New York Yankees star shortstop Derek Jeter! The 38-year-old ladies man fractured his left ankle during Game 1 of the 2012 ALCS against the Detroit.



 


54 Responses to “GUESS WHO?”

  1. 1
    Bootcampgirl says:

    :blink:

  2. 2
    luVn_liFe... says:

    EeewH Jeter . . . that pic he has freakishLy Small hands :|

  3. 3
    Ms. YaYa says:

    Oh My…
    :|

  4. 4
    lovezoe says:

    His weight looking like his bank account

  5. 5
    eastpointvet says:

    I can’t believe he put on that much weight that shortly

  6. 6
    SunnyPA says:

    Damn….

  7. 7
    INTENSEMOCHA THE ANTAGONIST says:

    EWWWW I WOULD HAVE NEVER GUESSED :shrugs:

  8. 8
    bubblicious says:

    Whoa.

  9. 9

    He goin from short stop to offensive lineman.

  10. 10

    Naw, but that nigga can’t do no cardio on a busted azz ankle.

  11. 11
    VDot says:

    Is he PMSing because that nucca is bloated than a mutherfugger!

  12. 12
  13. 13
    Aspiring Model aka Sugar Foot says:

    Guess who :shrug:

    Guess who he is preggo by :rofl:

  14. 14
    Aspiring Model aka Sugar Foot says:

    Man, I just don’t care™ says:

    Naw, but that nigga can’t do no cardio on a busted azz ankle.
    ______
    Good point :coffee:

  15. 15
    luVn_liFe... says:

    Aspiring Model aka Sugar Foot says:
    Guess who he is preggo by
    ~ ~ ~ `
    AROD?!?!?

  16. 16
    iyonah says:

    Maybe he is on some type of steroid or anti-inflammatory that made him swell up :shrugs:

  17. 17
    Donna del Gatto says:

    damn, I had no idea at first until I read the paragraph underneath the photo and then I said :facepalm:

  18. 18
    missmiami says:

    Eww :scared:

  19. 19
  20. 20
    Aspiring Model aka Sugar Foot says:

    :rofl: Jackie Christie has a single out :smack:

  21. 21
    Bad Influence says:

    omg he looks a fright :lol:

  22. 22
    mzwhang90210 says:

    :offtopic:
    Whyyyyyyyyy was Tiffany Pollard on Life After???

    Like really?? Like…REALLY???

  23. 23
    Bird says:

    His hands and lower arms are looking a little Benzino-ish. He’s not my cup of tea, but a simple change of clothes would turn the situation around that is being depicted above.

  24. 24

    I’m watching Sleeping with the Enemy and I still hate that man that played her husband.

  25. 25
    Donna del Gatto says:

    Uncle Fester swag… :coffee:

  26. 26
    Bird says:

    Aspiring Model aka Sugar Foot says:

    Jackie Christie has a single out
    ********************

    See see??? Another wonderful post idea. Can you imagine how fun that would be? Come on Sandy. Hook us up with that ratchetness.

  27. 27
    mzwhang90210 says:

    Donna del Gatto says: Uncle Fester swag…
    _________________
    :rofl: alls he’s missin is the light bulb in his mouth….I hate that I like u!! :cuss:

  28. 28
    Bad Influence says:

    @Whang, that whole sht was fake. i still dont understand it :hahaha: she was “acting” her ass off too lol

  29. 29
    iWhip says:

    :hahaha: I HATECHU LUVIN for pointing out those T-Rex hands lf Derek’s :rofl:

  30. 30
    mzwhang90210 says:

    @Badda Boom…Girlllllllllll…
    When she said… “I really fell in love with Flav…”

    I was like…would u look @ this unicycle headed heffa???!!
    Chile BOO!

  31. 31

    I now want to see the short running play in the early 1990′s.

    My arms are too short to box with Gawd!

  32. 32

    I was like…would u look @ this unicycle headed heffa???!!
    Chile BOO!

    WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY?????????????????? :wails:

  33. 33
    bubblicious says:

    Derek doesn’t look that bad. It’s just that he’s looked better. I’ve never found him attractive actually.

  34. 34
    kingstonn says:

    @ whang
    really?! what’s she doing these days?

    #genuineconcerns

  35. 35
    MsB2u says:

    hey everybody it’s Friday
    :peace:

  36. 36
    luVn_liFe... says:

    iWhip says:
    I HATECHU LUVIN for pointing out those T-Rex hands lf Derek’s
    ~ ~ ~ ~
    thats the FIRST Thang i noticed when the PIC Popped up, Strange

  37. 37
    mzwhang90210 says:

    @kingson……she’s speaking to groups of young women about self esteem…ummm…yeah…ok.

    But you went on national tv and slept with a broiled lizzard!
    Ok Tiff….Mmmm Hmmm.

  38. 38

    @mzwhang-I need s for you and your dog to log the fugg awf ret nah!

  39. 39
    luVn_liFe... says:

    This Fewl just said “a BROILED LIZZARD” :lol:

  40. 40
    kingstonn says:

    lmaoooooo @ broiled lizard

  41. 41

    But a broiled lizard????

  42. 42
    lashellebelle says:

    @ Bubblicious-

    I just want to know WHY it took me SO long to figure out who you were.
    Hey you!

    @ Donna- Have I :kiss: you today?

    As for Derek J on top, he still looks better than the other one.

  43. 43
    MzTisch says:

    Serrus ???

    Is Countess Vaughn off the Parkers and Moesha sick or something? I saw her on that Crimefiles on TVone about Merlin Santana and I didn’t know who she was. Also, But looked :shocked:

  44. 44
    MzTisch says:

    Ooops, I meant BUD off of Cosby show………

  45. 45
    sassyshe says:

    Tiffany actually has a reoccuring role on logo’s new show dtla

  46. 46
    bubblicious says:

    @LASHELLE

    What gave me away?

  47. 47
    lashellebelle says:

    @ Bubblicious

    ~~~~~~~~~~~~~~

    Whoa. <——- THAT. Only YOU know how to font like that & make me laugh!

  48. 48
    Donna del Gatto says:

    :kiss: @My Belle :love:

  49. 49
    Gigi26 says:

    :rofl: Broiled lizard! I can’t, more like grilled

  50. 50
    Ididntreallymeanit says:

    never found him attractive

  51. 51
    Yardgirl says:

    I busted out laughing at “broiled lizard” Damn near scared the clear people up in here!! And my office door was closed! :hahaha:

    Derek is not type, but I have see worse. Most athletes can lose that weight real quick when they get back to actually being able to work out :shrug:

  52. 52
    Apparition says:

    That nigga lookin like Dr. Evil on retreat.

  53. 53
    3halos says:

    He’s not super attractive but he cleans up well. What about it?

    Meanwhile, millions of folks with flappy guts and titays dangling near their bellybuttons typing in front of puters talking about the mini-gut of an athlete after ankle surgery. Ok… :shrug:

  54. 54

    :eek: Wowsers!

    *wiggles brows* I’d still like to see him in a suit though! :tea:

Comments are closed for this post