Dwyane Wade and Kevin Durant Beefing?

Dwyane Wade's Note to Self

Miami Heat star guard Dwyane Wade has a new goal after helping lead his team to back-to-back NBA championships.

Wade took offense to OKC star Kevin Durant saying his former teammate James Harden was a better basketball player than Wade. Wade, who was heavily criticized for faking knee injuries last season, responded to Durant with an inspirational note to himself.

Dwyane Wade's Note to Self

Durant responded to Wade with a not-so-subtle tweet of his own:

See kids, NBA superstars can be just as petty as Rihanna and Teyana Taylor.



 


  • OutsidetheBox

    :popcorn:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    :tea:

  • thegifted1

    3 rings to NONE! GO HEAT!!!!!!!

  • Gigi26

    :yes: James Harden is good than today’s Dwayne Wade. I said it. :shrugs:

  • OutsidetheBox

    Wade, who was heavily criticized for faking knee injuries last season,
    ___________

    LMMFAOOOOO :rofl: :rofl: Lawd You do too muRch. <–OTB12bouttobe13 voice. :hahaha:

  • http://www.youtube.com/watch?v=temAjb9d-5s 69

    Sandra Rose says:

    See kids, NBA superstars can be just as petty as Rihanna and Teyana Taylor.
    ____________
    This too civil. I wanna see a :duel: or something to get me through the day.

    Teyana Taylor was draggin Rihanna’s ass yesterday on Twitter. I was following that ish like white on rice yesterday from my phone. :popcorn:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Ok :tea:

  • thegifted1

    KD subtweeting… Call em out!

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    69 says:

    Sandra Rose says:
    See kids, NBA superstars can be just as petty as Rihanna and Teyana Taylor.
    ____________
    This too civil. I wanna see a :duel: or something to get me through the day.
    Teyana Taylor was draggin Rihanna’s ass yesterday on Twitter. I was following that ish like white on rice yesterday from my phone.
    _______________

    :yes: :hahaha:

  • MissHarlem

    :coffee: Im more concerned bout where Im shopping and what Im drinking after work

  • OutsidetheBox

    See kids, NBA superstars can be just as petty as Rihanna and Teyana Taylor.

    __________

    Listen. Boya are just THE worse. :gossip: :yes:

    You see how Man be in here. :tea:

  • FuturedocDonte

    Hmm… Caramel I ansud u downstairs :coffee:

  • http://www.youtube.com/watch?v=GSXiyQbYzEk cougar lover

    Show you? He already in the conversation with the greats with three rings. I’m confused tho, neh’mind i get it.. be on the look out for some new commercial. gatorade you aint slick, i be knowing :yes:

  • OutsidetheBox

    Im more concerned bout where Im shopping and what Im drinking after work
    __________

    What chu buying boo? :tea: Can i buy you a drank? :tea:

  • FuturedocDonte

    :offtopic:

    Did anyone see the “Jamaican Soda Machine” video…. Please tell me u have?

  • OutsidetheBox

    DWade writes like me and Bey. :lol: And luVie. :hahaha:

  • gbellab

    I never understood the hype around D Wade and his lip gloss.
    fo real fo real.

  • MisTaken :cell: The Black Mamba

    DWade was faking it. YEA I SAID :eek: FIRST BAD MAN SLAP MY HAND

  • MissHarlem

    Jeans, thongs, a bra and some tights. Gonna window shop for boots havent found one I fell in :love: with. Want a huge drink then :smoke: when I get home. If you buy me a drank Im not liable for my actions. You have been warned :coffee:

  • MisTaken :cell: The Black Mamba

    OutsidetheBox says:

    DWade writes like me and Bey. :lol: And luVie.
    _____________________
    tis nothing to brag about :lol:
    He writing Js as backwards Ls. I guess why he said Gabby be helping the kids for hours with their homework. He be at the table counting on his fingers looking up in the sky for the answer :facepalm:

  • MissHarlem

    tis nothing to brag about

    :lol: I cant

  • OutsidetheBox

    DWade was faking it.
    __________

    For what tho? Whats the gain? :lol:

  • OutsidetheBox

    :hahaha: Miss New Yawkka. SEW fancy. :love:

  • Who Dat

    Kevin is jellis that DWade looked better in his capri pants than he did in his.

  • OutsidetheBox

    :chase: @MissusTee for downstairs..that is Lebron’s hairline least he aint sharpie-ing it in! Let him be great. And confident!!

    And :chase: AGANE!!! I meant switching up the style of the letters. My hand writing is fukking *awesome* betta ask somebody. :tea:

  • OutsidetheBox

    Is it a cartoon @Doc? :thinking: All I see is cartoons.

  • Brownskin Cutie (Carrington’s E-boo)

    Are they going to have a twirl off on the court??? :nun: :nun:
    Are they beefing because their pants are too tight and cutting off the circulation in their nuts?

  • MisTaken :cell: The Black Mamba

    OutsidetheBox says:
    DWade was faking it.
    For what tho? Whats the gain?
    _______________
    For the shine, the comeback story accolades DUH??!!!!
    *slaps table* PAY ATTENTION :rofl:

  • MissHarlem

    OTB who that in your gravi :waiting: *holds thoughts*

  • GellySammich

    uummm… who’s that?

  • luVn_liFe…

    :wave:
    GElly
    Mzharlem/His
    69
    cougar
    hellurrrh

    :blink: B is that U??? :shock: <-cowaBUNGA!

  • MisTaken :cell: The Black Mamba

    For OTB:
    *reading from a paper :rules: in a bored she made me do it OTB12 voice*
    Lebron James is a good man who is ugly sexy. His hair line is sufficient because of the way his bank account is set up :rolleyes:

  • Who Dat

    Raise your hand if you had to read what in the fugg DWade wrote Mannie, Mannie, dayum times to decipher. :no:

  • GellySammich

    LuVn!
    *puts a sheet over her gravi*

  • http://santanasantana.wix.com/artist San ah make ya dance

    Nice comeback Durant, by the way I like your shoes :yes: Wade where yo shoes

  • MissHarlem

    LUVN :waves:

    :waves: to EVERYONE

  • OutsidetheBox

    :eek: <–paying attn. :hahaha:

  • MissHarlem

    *raises hand* I had to read it twice and put on my dunce cap

  • jazi65

    umm Kevin…didn’t he already show you? he would have this year too but you were sitting on the couch during the finals :coffee:

  • OutsidetheBox

    <– LeBron 'otha' Bm. <_< @Miss New Yawk

    *please note her "one" quotes. :tea:

  • luVn_liFe…

    GellySammich says: LuVn!
    *puts a sheet over her gravi*

    ~
    ~
    :hahaha: PLs DO :phew:
    :eek: <-StariNG

  • Who Dat

    ugly sexy
    ^^^^^^^^^^
    You need to go Straight TO HELL << Jurnee Smollet preacha mama voice.

    :crying1:

  • OutsidetheBox

    B is that U??? <-cowaBUNGA!
    _______________

    :eek:

    Is that the kind of reaction she gets. :thinking: Chit I need to put up my own! Tuh. She fine for sure. Tight. I got more coke in my bottle tho. *rubs bod MissusTee style* :hahaha:

  • luVn_liFe…

    MissHarlem says: *raises hand* I had to read it twice and put on my dunce cap
    ~
    ~
    :blink:
    I UnderstOOd it perfectly :kona:

  • OutsidetheBox

    Raise your hand if you had to read what in the fugg DWade wrote Mannie, Mannie, dayum times to decipher.
    ___________

    :ashamed: I read it just f.. :kona:

  • OutsidetheBox

    LuVie :rofl: :rofl: :fistbump:

  • Who Dat

    Promise I was like James Harclen…who the fugg James Harclen is?

    Had to scroll back up and read the words to this post. And then was like ohhhh James HARDEN :dead:

  • MissHarlem

    I thought you was the other BM :yes: OTB. It aint after dark so I shall be goodt :grin:

  • OutsidetheBox

    Ermahagwd :eek: *checks lipstick*

    Hiiiiii :hi: :kiss:

    How are you?!??! :hug:

  • GellySammich

    I UnderstOOd it perfectly
    _______________
    :lol: I only got stuck for a sec at the James but the rest was smooth sailing

  • luVn_liFe…

    :confussed:

  • OutsidetheBox

    The Durant def say Darant but :hahaha: look like some of OTB9 and 12s writing to me. :shrug: :lol:

  • luVn_liFe…

    :::…::..:>………..

  • Aprilbaby

    Confused since D.Wade beat KD and Skinny Rick Ross in the finals last year. Harding surely jumped ship after that. I still like KD, but I’m Team Heat!

  • OutsidetheBox

    Lebron James is a good man who is ugly sexy. His hair line is sufficient because of the way his bank account is set up
    ______________

    Thank you for your complaince. :tea:

    It aint my fault. The laws. :tea: They made to be abided by.

  • GellySammich

    Ermahagwd :eek: *checks lipstick*
    _________________
    <—- came in here watchin yo ass :rofl: thought you was showin yourself off
    I'm grand. Hungry though… you should take me to lunch. :D

  • OutsidetheBox

    :confussed:

    __________

    With the gravi? Not me. Thats the reporter girl who lives in MIA now. The one who had Lebron’s the baby girl?

    If he like that kind of shape, I can uh.. :eek: Well I just hope to get his attn want to celebrate a nice hourglass bod. :eek:

  • gypsyeyes

    What we talking about?

    Does anyone on here know why my screen name is gypsy eyes? I mean the origin of it!

  • OutsidetheBox

    It aint after dark so I shall be goodt
    _____________

    *pointer finger up* Its totes after dark in China. :eek:

  • FuturedocDonte

    Is it a cartoon @Doc? All I see is cartoons.
    —-
    Yes OTB did u watch :rofl:

  • GellySammich

    is this a test or did you forget?

  • OutsidetheBox

    Jurnee Smollet preacha mama voice.
    _____________

    TOMBOUT IN THAT ONE MOVIE..? :crying1: :crying1: :rofl:

  • http://sandrarose.com Sandra Rose

    :newpost: Kim Kardashian & Blac Chyna: dueling butt pads :duel:

  • luVn_liFe…

    OutsidetheBox says:

    :confussed:

    __________

    With the gravi? Not me. Thats the reporter girl who lives in MIA now. The one who had Lebron’s the baby girl?

    ~
    ~
    :huh:
    SAY WHAT NAHHHH!??? the reported moved to MIAMI :pc:

  • MissHarlem

    You right its after dark somewhere. In that case hourglass bods is what I lust for. Just bend over and….yea so its almost lunch :coffee:

  • gypsyeyes

    it’s a test. someone asked me that on the twittah and I was wondering if yall thought that I had a gypsy puzzy and I was trying to be cute!

  • MisTaken :cell: The Black Mamba

    I thought he wrote Lames Harclen. I was like he petty :sissyfighthands: :lol:

  • GellySammich

    :falls: gyp lol I can’t… wunt nobody thinking that

  • OutsidetheBox

    :eek: thinking: :rubstemples:

  • http://gravatar.com/sincerity7 Sincerity7

    :bball:

  • RoyalLuv3

    bump these two… it’s all about D.Rose! :bball:

    on another note… that Harden Soul commercial goes hard :hahaha:

    sorry I’m amused by the silliest little things