Joseline Hernandez at 2017 BET Awards

Joseline Hernandez is making a big comeback to reality TV. The 39-year-old single mom is returning to television with her own reality TV show, Joseline Takes Miami.

After making a name for herself on VH1’s Love & Hip Hop Atlanta, Joseline and her baby daddy Stevie J starred in a spinoff, Stevie J & Joseline Go Hollywood, which was cancelled after season 2.

Joseline Hernandez at 2017 BET Awards

via Hiphollywood.com — Hernandez who has already executive produced her own Vh1 special “Joseline’s Special Delivery” has teamed up with super-producer Carlos King (The Mane Event, Hollywood Divas) for the new TV venture.

The program will chronicle the Puerto Rican Princess’ new life in The Magic City of Miami. Cameras will follow the female emcee as she navigates being a single mom as she fights to rise to the height of her music career.

Hernandez tells us exclusively that the show will also feature her new music with a talented array of Latin artists.

Photos: WENN.com



  • Shawty

    I won’t be watching! She too ratchet for me.

  • Such_a_fn_Lady

    I bet she’s mad she didn’t blow up like Cardi B did. No one is thinking about Jose these days.

  • Sweetness

    Uh oh?! Watch your back Amara La Negra! Ol girl is coming to Mia- Mi! ???

  • lil goodie

    Pleaseeee nooooooo

  • Mama Dee’s Wig Maker

    Stevie J & Joseline Go Hollywood had a season 2? Didn’t know.

  • ShelbyMoore

    Girl….give it up! No one on the planet will watch this trash. It’s bad enough we still watch LHH. It’s another thing to watch something with only Joseline and we can barely understand what she says more than half of the time. Ugh.

    Not to mention she can’t even comb Bonnie Bella’s hair right. Poor little (rat) Steebie clone won’t have any edges by the time she’s two. All Joseline does is wrap those tight as$ rubber bands around BB’s fragile little hairs.

    She needs to take some child hair care classes rather than running around and posing half nekkid all the damn time. Priorities just fawked up.

  • Calikush

    ??No Thanks!!!!! I’m over Jose’s shenanigans!

  • ShelbyMoore

    I’m waiting for her to spazz out on Amara La Negra for her record deed. Stevie really did that girl a disservice just because he wanted her twat. He knows she has ZERO talent….not even the Puerto Ricans want her as$. Trash.

  • Blue

    Great. I’ll be working on not watching it.

  • Whiplash(lacejagger)

    She should become a personal trainer. She is good with the workout skills. She doesn’t fit any Latino genres. Not even regaetone.

  • Lorenzo Chaps

    It’s not that easy. Mona owns her. She has to have Mona’s blessing and will probably have to pay her too, just to get a show. Life doesn’t work that way in entertainment. You don’t get to make a name for yourself on a show and then run off to another network or production company all cuz you feel like it.

  • Coy little wink
  • Coy little wink

    * crickets

  • iWasteTime
  • Karen Brady

    LOL! Goals.

  • Ni Ni

    Meh-she’s tired and cracked out. Oan, i like her outfit.

  • cherrypie

    That part in that bob tho….let me stop

  • Karen Brady

    Like all reality stars I’m bored with her. Now seasons 1-3 I was very entertained by her especially because she could cry on a dime and people think I’m a damn crybaby. Also I loved when she stormed into Benzino’s crib, told him off while he was chillin’ on his sofa minding his own damn business and stormed back out. *Tears*. But no mas Joseline. No mas girl.

  • Such_a_fn_Lady

    Side note, Roxie Diaz should never wear her hair pulled back like that again. He ears are huge.

  • Precious Henry

    I been staring at it real hard like wtf?????????

  • justlooking

    super-producer Carlos King (The Mane Event, Hollywood Divas, the Horrific Next 15, with TIRED as NEW YORK, Jennifer with her non singing has the The Supa Fly Trick Laura Govan) for the new TV venture.

    Stop reading right there! https://uploads.disquscdn.com/images/e27266646a5584d066553ed6602a795ea9ddd9425c07e6ba0f570cc52a20702e.jpg

  • Precious Henry

    Upon closer inspection I have determined that whoever did that to her is real disrespectful

  • 5000BlinK

    Im not here for it…… at all

  • Trey

    Cardi B put that pressure on all them washed up entertainers

  • justlooking

    I can’t get through entire episode. I can’t…My life is not that boring.

  • Mr.LeBrickJames

    I’m sure the viewers of this show are going to really enjoy it.
    All 25 of them.

  • You Could Never

    Like your former co-star Karlie Redd’s bio I famously post here…and no one was listening Joseline. Like when she was sanging doo-wop on that corner.

    But okay. Stay passionate.

  • justlooking

    I LOVE HER….

    Coming, Going, GOT and Conquered.

    She i now signed with BMI records

  • ShelbyMoore

    That’s why I watch LHH at work. LOL

  • justlooking

    Stay passionate.

    CRYING

  • You Could Never

    Girl

  • Ni Ni

    I hate the love and hip hops but i wanna watch the show just to see her and what kind of personality she has, she’s gorgeous.

  • Mama Dee’s Wig Maker

    Lol Thought I was the only one that watched at work

  • Karen Brady

    lol

  • jazmine

    poor baby cardi and amara are here, we dont like u no mo

  • Hater

    My thoughts exactly!

  • Blak

    Sorry not here for Jose and his nonsensical azz

  • Hater

    Like really seriously wtf (blank stare)????????

  • klwbaby

    Joseline boo-boo, I think its time to face reality and realize your music career is not going to happen.

  • Junkanoo

    Carlos King is forever on my crap list for hosting Hollywood Divas reunions he loved the sound of his own voice and acted like he was one of the Divas an not just the producer now here he is backing this sasquacth and her foolishness

  • http://sandrarose.com SandraRose

    Have you noticed everybody’s moving to Miami after Keyshia Ka’Oir convinced Gucci to move down there?

  • Bonita

    Rocsi has some ears on her!

  • ZRoJoTheLezBeyond

    OT – Anyone else read about the Ohio b-ball team that has a sexual team name and offensive/racist names on the backs of their jerseys?

    https://sports.yahoo.com/ohio-youth-team-kicked-rec-league-offensive-jerseys-185930020.html

  • ReadingIsFundamental4Real

    I’m not mad at her. She has a baby to feed

  • Ni Ni

    Nope, hadn’t noticed it…i rarely check out the ratchets. It must be more money for them in miami.

  • cherrypie

    Exactly how I was too! Wtf is right????

  • cherrypie

    Bawahhhhhhhhhh!! You right tho!!!

  • SpillyNillie

    That bob is everything, Ms. Hernandez…

  • HoneyyGoodMoneyy_
  • Quitedeliteful

    LOLLOLLOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Quitedeliteful

    Joseline stays getting her hustle on. She’s gonna ride it to the (other) wheels fall off!

  • You Could Never

    Where ya been? Happy new year to ya

  • Quitedeliteful

    Does she have vitiligo in the scalp or something? That part looks mighty white…

  • sunni_daze

    We don’t need it. We got Cardi B and that beautiful La Negra…..Jose who?

  • Quitedeliteful

    Happy New Year to you too!!! Just taking a break and giving this LOL finger a rest!!!

  • Erin

    Let me finish this article “said show has yet to he picked up by a network as of this time and at this point probably won’t unless its on Punch TV or Bounce”

  • MzKeriBabee

    I can honestly say that I am soooooooooooo OVER ALL things LHH!!!! NY, ATL, MIA… wherever… its too much…

  • Sweetness

    Get it Nay Nay La Soul Negra! Lol…my kind of girl. Can cook a mean pot of collard greens and dash that Muy Caliente Sauce on it at the same Dan (No cursy) time! I ain’t mad…get that bag BEAST!!!

  • Kanyade

    those are some awfully boring uniforms.

    also, the names, another stunt. they wanted attention. smh.

  • Kanyade

    what will happen if Jos & Steebie Goes to Miami, doesn’t do well? Will they take New York, next?

  • EMILY POST

    As if having an abortion and then turning around and having a baby on television was not enough. She bragged about being a stripper and a prostitute and guess what network I bet I can guess which network is going to give her a show? VH1

  • Malcom Flex

    Male to trans.

  • BadAss Will

    Rise to the height of her music career? ???? Why dead people refused to die? We keep closing the casket yet she keep popping out!

  • Real Name

    I don’t think it will last long, if she does not have the cast members to get her going it may be boring.

  • E-VannaRootsAllEvil

    That’s a wig

  • E-VannaRootsAllEvil

    We never did lol

  • E-VannaRootsAllEvil

    So cardi B was on lhhny for 1 season Joseline been on lhhatl 5 seasons and still ain’t shyt!!!??? Hmmmm

  • jazmine

    Mind you neither Cardi nor LaNegra have had to make a fool of themselves the way Joseline did.

  • Vonn

    N-O-P-E.

  • Vonn

    Lol. That’s what I said.

  • ZRoJoTheLezBeyond

    Well, they got the attention they so desperately wanted but now that’s gonna stay with them for life. They didn’t think this through. They’re gonna be labeled insensitive racists, thanks to listening to their idiot coach.

  • morenYAHdelsur

    Nope ?? Not checking for her AT ALL. She’s mean af.

  • Applebum

    It will fail. She was tolerable on the first season, a bit funny because of her voice and how she would picked on Mimi. After that it’s been down hill. Her behavior despicable.

  • Holler If Ya Hear Me

    That lace part though…too much concealer

  • Desiree Edwards

    lolol

  • tintin

    Joseline had a fan base but she f^^ked that up when she said Stevie was molesting his daughter. I think people that were fans of her were more upset about this than Stevie J. She has ran her course it’s over for her now.

  • more

    I wonder if they’re bringing it back for another season I wonder if they’re bringing it back for another season?

  • Indies beauty

    I am here for my Puerto Rican princess and baby Bonnie Bella.

  • Indies beauty

    Where the fun in this post??…. So many negative comments.

  • Michelle

    Nah I’m still watching

  • Michelle

    LOL

  • Aminata Alexander

    Hopefully it will do well. We’re only 9 days in the year and people being negative already dang let that lady work.

  • tintin

    Girl me too..i love the ratchet tv it’s my guilty pleasure. I think it will flop though. Remember when Stevie had his show with her everyone complained and said take her out and just have Stevie and his kids. She’s not likeable anymore

  • Readytochokemothernatureout

    It’s a no. Her and Steebie’s show was horrid.

  • Solstice

    I noticed that too!! ??

  • Solstice

    ??___________

  • Solstice

    ?????!!!

  • Junkanoo

    I think it’s a wrap but not sure

  • Gone Too Far

    She doesn’t have the talent. She’s a better controversial reality star than she is the musical artist she thinks she is

  • Gone Too Far

    It must be done cos we didn’t get a season last year

  • Omandesert

    Never watched reality television shows. Everything I learn about them is from auntie Sandra. After reading the comments, I didn’t miss anything.

  • Yoni7

    It’s a wig with (extra) concealer.

  • Yoni7

    Yep.

  • Yoni7

    AND they got kicked out of the league.

  • more

    Sigh!!!

  • SpiceGirl

    I never knock ones hustle

  • Shira Harding-James

    2 seasons lol and I believe Cardi was prevalent on social media prior to the show, she had like 5 million subscribers already

  • PinkHeart

    Ikr!!! F Stevie J. Joseline was his karma ….he Fd up many women lives he got what he deserved!!! I do t feel sorry for his manipulating cheating lieying sorry rat face self!!

  • jeniefrumdabloc™

    I’m stuck on that concealer on that part on that wig chile … got nothing for this.. ?

  • PinkHeart

    She’s in the process of being in the same boat too…y’all keep hyping up these overrated under talented reality stars just to watch them fall as quickly as they rise up!!! Cardi B music suck arse and she’s already going thru bs with a cheating black ant who also makes ragedy pointless stupid music that is Meant to corrupt anyone dumb enough to praise it. She no better the. Joseline…both ex stripper both incompetent and both will be as irrelevant as they became relevant.

  • PinkHeart

    Yea they all rushing into this post just to say they Ain’t watching it! And to hate on her wig ….like silly bishes do to each other ! ??? gonna Be the main ones watching it!!!!

  • Reina1718

    ?????

  • Reina1718

    U right, she is being shoved in our face & its not that serious… im starting to think all those “chart toppings” are ochestrated

  • Reina1718

    Me toooo lol

  • BeUtFullSoul

    AND the SHOWnanigans goes on.

  • AveIvy

    Will. Not. Watch.

    Joseline used a lie about child molestation to get back at Stevie because she was mad at him. That as low as a person can go.

  • AveIvy

    She lied and said Stevie molested his daughter, those lies will never go away and that child has to live with that smear. Joseline doesn’t deserve to work on anything except gaining her GED.

  • Trace da Ace

    UGGG!!! This heffa??? Well let me see…..since she basically messed up her role on LAHHA, she is scratching for crumbs….I used to like her cause she is bat shit crazy…but when you start throwing around accusations with a child that are not true….she turned right to trash. She needs to understand that there are repercussions for her actions…and lastly….what music??? That ghetto ass stripper fight music she used to have that nobody listened to??? That so called diss track against Cardi B that NEVER got any airplay??? That ratchet song ” My Kudy Kat” or whatever the hell that sounded like a cat and skunk were having a knife fight in the alley??? I can’t with Joseline…..and that Steve and Joseline take LA show was straight GARBAGE…. just like the supposed movie ” That time of the month” that never saw the day of light……tragic…..

  • Quagsire!

    New “music” huh?! No thank ya!

  • Carla
  • Mister Fantastic

    “QUACK!”
    ~Says Joseline…

  • MiamiMoon

    Josaline has always stated that she wants to appeal make music for the latin community only. She needs to think universal.

  • Blue

    bwahahaha. Finally a 2018 resolution I can stick with.

  • Blue

    Hahahahahahaha

  • Blue

    lmbo!

  • Guess Who

    She screams bodega employee to me.

  • Guess Who

    LMAAAAAO

  • Michelle

    I don’t watch Stevie show cause Joseline not in it. Nobody cares to.see him without her lol