Power couple Winnie Harlow and Wiz Khalifa shared an intimate kiss on the pink carpet at the 2018 Victoria's Secret Fashion Show After Party on Thursday, Nov 8 in New York City.

Socialite La La Anthony turned heads on the pink carpet at the 2018 Victoria's Secret Fashion Show After Party on Thursday, Nov 8 in New York City.
 

Rap superstar Future Hendrix got his grown man on wearing a grey tailored suit at the 2018 Victoria's Secret Fashion Show After Party on Thursday, Nov 8 in New York City.
 

Sean Combs’s son Christian Combs flexed his little muscles on the pink carpet at the 2018 Victoria's Secret Fashion Show After Party on Thursday, Nov 8 in New York City.

Photos by Astrid Stawiarz/Getty Images, Roy Rochlin/2018 Getty Images

  • ShelbyMoore

    Winnie looks so happy to be claimed and Wiz looks uncertain. And why they look related?

  • ShelbyMoore

    Lil Puffy mouf still can't close, huh?

    Future is so hard to look at. IDK how you ladies do it. That's one ugly man.

  • ShWa

    Wiz looks uninterested....

  • ShWa

    Young Combs is not cute-sorry but I said it.

  • BeUtFullSoul

    Did LaLa get her "hair" cut, or is there a pony TAIL hanging back there?

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    Lala looks nice here.
    I've never been into Tyson.
    Christian is a cute kid.

  • Shamwow

    Boy anbody can be labeled as a power couple. Someone please help me understand if Winnie and Wiz is an example of a “power couple”.

  • Knocked Kneed and Pigeon Toed

    After seeing Winnie I'm all of a sudden in the mood for some neapolitan ice cream. Iunno why tho LOLOLOL!!!

  • YouWontSayItButIWill

    Extremely. He just can't hide it. She is going to be a beautiful single woman very shortly.

  • Blaque Mahogany

    The Wiz/Winnie situation is interesting. He got on the radio and denied dating her...was like "Nah. No. Nope. She's a homegirl. She's cool" when asked if he was dating her. Now, they are everywhere.

  • YouWontSayItButIWill

    I don't know how they do it either. He is NOTHING to look at.............AT ALL.

  • SemajBeyPhilly

    I like Winnie dress. Wiz look like she holding him hostage tho.

  • CoTToNCaNDie SWeeTAsGolD

    1. Lil Puffy got his Daddy mouf, huh?
    2. I can't stand LaLa
    3. Somebody send Future azz back to the past
    4. Tyson...meh
    5. Winnie looks happy and Wiz looks like he can't wait to get back to the car so he can smoke a J
    OTN: I like Wiz, I'm happy he's put on some LBS... he looks like he smells good and he has nice lips...mmm mmm mmm!!!

  • Tiff J

    I remember him denying her too.... then they just starting popping up officially out in public together.

  • Tiff J

    They both have know jobs = power couple :shrug: Not like all the off brand "rappers" Wiz's ex dates. LOL

  • FukkFolks2018

    Was Kim even present during the making of the Combs lad? He looks jest like his daddy

  • Alextra Ballard

    I ain no body language expert but Wiz ain't feelin Winnie in that first pix. Wiz tawkin through his teef: Not ret now!

  • Knocked Kneed and Pigeon Toed

    That weight looks good on him.

  • MoniquetheGeek

    Lala looks nice but that dress doesn't fit well in the breast area.

    Wiz had 0 cares about dressing up for this event haha

  • Alextra Ballard

    I think him kinna cute

  • Tiff J

    I thought Future was rather good looking the first time I ever saw him in that Body Party video with Ciara. But learning of all his extracurricular penis activities makes him no longer that good looking.

  • FukkFolks2018

    I love ya Wiz. Still a big fan. You out here glowing up bruh

  • the guest

    I don’t know how people schmooze, hang out, mingle, party with Future. I could not even casually be complicit with a deadbeat. Deadbeats who pay child support are still deadbeats.

  • Alextra Ballard

    Yes on Wiz Lips...I like a man widda sexy mouf

  • the guest

    Agreed.

  • Alextra Ballard

    I wunda hi Lala step dawta doin

  • the guest

    5 kids by 5 women and has never been a full time father to any and 5 court ordered support obligations. What about that is remotely attractive to women?

  • CoTToNCaNDie SWeeTAsGolD

    Yessss!! a mouf you can just kiss on and lips you can just su...nevamind you get it!!

  • CoTToNCaNDie SWeeTAsGolD

    Very! I can't stand no scrawny man!

  • WutizstillHERE!

    The Wiz and Winnie thing won't last long.. she wants it seems more than him..She is the aggressor..some men like that some don't. Anytime they are out its her display not his of affection. Wiz posted a pic and she hopped on and commented MINE!! He has yet to do the same... I think she was wanting it to be like Chris Brown did his woman..but no such luck..and this kiss looks like he in the middle of saying "Chill with that.." https://uploads.disquscdn.com/images/68bc52b2a4f54f3dc0d4dea29ec0c12c203c19b65d4d18beb2fbbd13d0be6a55.gif

  • WutizstillHERE!

    I though I was seeing things.. so my body language eyes don't lie...LOL!!

  • Mister Fantastic

    It doesn't matter if ya black or whiiiite!

  • Harley

    Winnie is not cute. She only gets a pass because of her disease

  • WutizstillHERE!

    *places bullhorn to mouth*
    " Excuse me..will everybody with the name Knocked Kneed and Pigeon Toed please report to the nearest KORRNAH..Thanks Management!" LOL
    https://uploads.disquscdn.com/images/5a16feb7886870b58e876a7ffc6b264e7419e743bb55ec579123b82d4a427799.gif

  • Myopinion

    That is not true hater, they look related because she his real rib. Haters love to hate when somebody happy. You look uncertain on your own life according to that picture. STFU

  • Myopinion

    You are hard to look at also, I guess that's why you can talk about somebody else and you haven't check the mirror

  • WutizstillHERE!

    Maaannn... every since LaLa took her right eye to obedience school, her photos been on POINT! https://uploads.disquscdn.com/images/520deb0edf82fd2f10f4236d48983582a2ccdd879e3fec8d0d3203fe946fd0b9.gif

  • MzApple

    wiz said on the breakfast club they just friends but they be doing too much for just friends

  • Myopinion

    Both of them are making it happen aren't they? If you had a relationship that you felt good about you wouldn't have even made this statement.

  • MzApple

    I hate that tattoo on lala's foot

  • Myopinion

    Cause you silly af

  • ohdearme

    The religious rosary? That's all I see.

  • ohdearme

    Tyson's starting to age and he looks like a clown in that ugly red ensemble, YES ensemble NOT outfit! Have a great weekend all.

  • Myopinion

    Maybe she told his azz not yet, you do know some women have sense enough to do that right? Maybe she wanted to get to know him, before he know her.

  • Myopinion

    I think that was a caught off guard moment.

  • MzApple

    yep, that one. Looks dingy and tacky

  • Judge Mental Will

    Sorry Sandra but Future is wearing something out of Whoopie Goldberg closet. How you going to have a name like "future" and not see in the future that you are going to look a mess?

  • Shamwow

    Ok thanks.

  • Shamwow

    Exactly I do but um all you have is your opinion. Lol I asked for an explanation because I didn’t understand. But wtvr your so vested in your opinion that you have to be nasty. I hope your opinion keeps you warm at night. Miserable.

  • LeeSeeCee
  • ohdearme

    Well I'm not a fan of tats but I "get" hers if she's "walking in her faith", she is Catholic so she put some thought into it. Shrugs, have a great weekend.

  • LeeSeeCee

    I dk about Winnie & Wiz.. That body language looks off.. She's into him more than he is into her maybe?? Winnie wants to WIN so bad in the relationship department and get that mega press.

  • Renee26

    I have a pair of booties that match LaLa's dress

  • Ain’t Misbehavin

    You caught that too! She is Waaaaaaaay more into him than he is her!

  • Ain’t Misbehavin

    Nope

  • Quitedeliteful

    Christian Combs flexed his little muscles
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Snicker.... He's cute tho...

  • Ain’t Misbehavin

    And she barely gets a pass on that, hear she is a total bish!

  • LeeSeeCee
  • Ain’t Misbehavin

    Correction, she be doing too much for just friends... fixed that for ya!

  • Quitedeliteful

    Lala looks very pretty!

  • Quitedeliteful

    LOLLOLLOL!!!!!!!

  • Ain’t Misbehavin

    Sooo Wiz showed more interest in smoking an imaginary blunt than taking an actual picture w Winnie, oh ok. Winnie's got that "Iiii's married now look on her face"

  • Renee26

    Winnie wig is ugly but I like her dress

  • Renee26

    He tacky

  • Renee26

    ?

  • Quitedeliteful

    Tyson Beckford is handsome. He's make a good Morning Wood....

  • Blaque Mahogany

    Nah she was all over the gram flirting and trying to imply they were together. THAT's why he was asked if they were dating.

    But, thanks for playing.

  • Ain’t Misbehavin

    No he aint, you didnt see the pic of him and his male boo did you? Morning Wood my arse, more like he wish a nicca wood"

  • Blaque Mahogany

    I agree only because he actually fits the mold of what she usually posts. If you catch my drift...

  • Quitedeliteful

    LOLLOLLOL!!!!!! I didn't see the pic but Ima google it right now...

  • Ain’t Misbehavin

    Agreed he look like he was dressed from the misc closet.

  • Quitedeliteful

    A red suit!!! smh.... I have to say though, he looks better in a red suit than anyone I've ever seen...

  • Quitedeliteful

    Snicker...

  • Alextra Ballard

    Lmaoo

  • Renee26

    I CANNOT!!

  • Renee26

    Fuc-friends

  • RealATLPeach36

    Gay
    Down Low?

  • RICHIE_RICH

    I’ve always thought that, but I don’t think so ?????

  • RICHIE_RICH

    She cute ?

  • Quitedeliteful

    LOLLOLLOL!!!!!!!!!! I had no idea...

  • Antigone Heart

    ??

  • jeniefrumdabloc™

    I use to love the Victoria Secret fashion shows and bras and clothes ..... not anymore ...... and their bras are cheap quality now ..... Shout out to Rhi's line ........ Miss me with this shyt here ..... got nothing for Victoria damn secret and their cheap quality bras ... They shyt the same quality as Walmart https://uploads.disquscdn.com/images/c1425c997ed3319b16098cad0d4bebaabde80cd22860d557863b4ff2c949aed9.gif .. Bye ! You guys have a good evening ..... bout to smash these burgers I just cooked

  • Rayne

    What y’all think about a birthday party for a kid turning one years old at a conservatory. In Chicago they have this place on the west side called Garfield Park Conservatory and it is gorgeous with beautiful flowers ? plants trees etc. I’m not doing chuckie cheese cause they fight in there. Or what would you do for a 1 year old? I’m reserving early is why i ask. I will budget this and I have until May 2019 to decide. Too much? Or what.

  • Renee26

    We did a park bday party for my son and nephew 1 and 2yrs old born exactly a year apart. We had bbq and a kiddie pool for the babies to play a rubber duck grabbing game.

  • Blaque Mahogany

    Is Winnie in here? I think she is...

  • Blaque Mahogany

    Who is fighting in Chuck E Cheese? lol

  • Renee26

    ? something... I had to hit block after they snapped on a few folks for having an opinion

  • bella28498 .

    He’s not in love with her

  • Notatall

    LOL!

  • RICHIE_RICH

    ??

  • Shamwow

    The danger of pregnancy. I suppose. Kidding but Future has this idgaf attitude and I hear the ladies love it.

  • Logan Roberts

    Meh.

  • tia

    Christian Combs is the perfect genetic mixture of his mama and daddy. To both mom and dad, Christian could be their twin.

  • Rayne

    You don’t see all those videos online of grown ppl fighting cause of their kids. I wouldn’t be caught ? in one of them things. You know how kids act selfish sometimes when they have a toy that the other kid wants. The “parents” take it there instead of it being a teachable moment for them to share. Just type chuckie chees fights smfh

  • CoTToNCaNDie SWeeTAsGolD

    I love the Garfield Park Conservatory. I grew up around there on Homan and use to go swimming at the dome when I was a kid! I think that is unique and educational and a really good idea!!

  • Rayne

    That sounds sweet. Yea something like that.

  • Knocked Kneed and Pigeon Toed

    BAHAHAHAHAAH OMG the way I hollered!!!!!!!

  • dontgetblocked

    Winnie. SMDH! Never mind. I hope she has a plan B for the modeling career and the relationship.

  • Anunnaki, in A twilight Zone
  • Chocolate

    ????????

  • Tlowe89

    I’m sorry but I do not find Winnie Attractive... Hell Quad from Married to Medicine is cuter than her.

  • Tlowe89

    I’m getting the same vibe

  • Quitedeliteful

    Winnie really seems to like Wiz. I hope he's into her as much as she seems to be into him...

  • Tlowe89

    Y’all remember those commercials with the cow talking like humans and it was all up in the shower.... I think it was chic fil a commercials..... Winnie was that u

  • Tlowe89

    Wait... nope it was just a milk commercial with a talking cow

  • Malcom Flex

    Agreed the patches aren't cute, keeping it real.

  • Malcom Flex

    Too much. Take that money and put it in a college fund or investment for the child, and have a simple backyard or living room party. That is too too much.

  • starbright9449

    The term 'power couple' is used so loosely nowadays.

  • Tlowe89

    As in the elevator doesn’t go all the way up to the top floor... kind of cute.... hell that child look like the elevator is shut down and the lights are off

  • Malcom Flex

    Cuz this is a show biz arrangement.

  • Oretta Grace Smith

    I like Winnie and Wiz as a couple

  • dontgetblocked

    It distracts me. She could just cover it up with her foundation. Different is not always better.

  • Coy little wink

    Stars...where?

  • Dahl

    Wiz looks like he does not want to kiss Winnie, that durn wig is dreadful https://uploads.disquscdn.com/images/6ea7b04d46fa08193a41ff09f4aff86f041533e1b5088968202a211042e2b207.jpg

    LaLa will go to the opening of a hot dog roll, she’s everywhere...

  • Blaque Mahogany

    Girl, no I have never heard of fights in Chuck E Cheese. Let me go to Google

  • ClaireHuxtable

    Do You because your 1 yr. old isn't going to appreciate or remember it. If you enjoy, he/she will enjoy.
    Just make sure you have the obligatory ice cream and cake that he can smash his little hands in.

  • Alextra Ballard

    Lmao

  • Chapter29Chick

    All women are beautiful yall stop hatin, this chick is dynomite, shinning through her disease in the spotlight, but i will say that Wiz is not a catch 2 me.

  • Melanated Goddess??

    He's gay unfortunately. Such a waste. A lot if undercover gay men( black) in Hollywood date and or deal with non black women. Mostly white women.

  • Chapter29Chick

    Lol omgeee

  • Chapter29Chick

    Tacky as hell lol

  • Chapter29Chick

    I thought the same thing, she doesnt even have that fisheye look anymore, gone head on la la

  • Chapter29Chick

    Im getting thot jr. Vibes, looks like he is show casing his lil peen on the sly.

  • PlayerP

    Caught that vibe

  • Raquelle Dellaghetto

    Wiz doesn't look like he likes her. Maybe her breff stinks.

  • Rayne

    Ion want everybody in my crib tho. But you’re right. I guess it’s more for pictures for us than him having a blast. Honestly, I keep trash can in all three of my restrooms and I got a thing about putting stuff in there. To me they are for decoration and nothing else. BUT WOMEN...OMG! WOMEN. Dass all imma say. But then take your “TRASH “ WITH YOU! I hate it! And I got a labeled grocery bag dispenser. They still put “IT” in my trash can. I get sick on my stomach ???

  • Rayne

    I did.

  • Rayne

    Younin for a disaterous treat then. Smh

  • ClaireHuxtable

    *throwing up my chicken fried rice*
    True. I don't have a lot of guests either because everybody wasn't raised the same. Plus they never know when to go home.

  • Fodderwing

    So awkward

  • Bashi22

    Dear Sandra where did you see intimate kiss. Look a Wizz face “ it’s say please don’t kiss me”. Sandra Rose you are the body language expert.

  • Bashi22

    Tyson is 47

  • Yui

    It’s her facial features for you?
    I'm sure certain people think you’re referring to her condition.

  • pure_rachet

    yuck... another gay morning twig. Don't tempt Sandra lol.

  • Prettybrowneyes

    Don't always agree with your views but this...smh. I don't understand the hype on this. Bringing awareness to the condition I can support but supermodel? It's distracting.

  • Ms..N

    Omfg!!!

  • dru and neil

    Quad looks ten years older than she actually is, and for a black woman that’s sad.

  • Ms..N

    Lol actually I think Walmarts is better! !

  • dru and neil

    I’m so glad you said that about the bras. I been wondering if it was just me, or are these bras not holding me down properly anymore.

  • the guest

    I think Ms. Sandra was being kind. It’s way too obvious Wiz is not present in that relationship. Winnie is doing that backward head back deep in love kiss, and Wiz looks overwhelmed.

  • the guest

    Dermablend was invented for skin disorders. I think this is her niche because I think most people with vitaligro use a foundation.

  • the guest

    Love it.

  • Alicia.Ashe

    Christian got that slow look to him.

  • MsVAllDay

    Tyson ole fine azz stay on the scene don't he!

  • the guest

    No, not too much at all. A park conservatory is an exquisite setting for a first birthday party. Babies love nature, outdoors, and you will have beautiful photography.

    For the first birthdays, we did museums.

  • the guest

    Tyson Beckford? Really?

  • Bashi22

    Lol she being nice for weekend. I think Wiz like his girl a little curvy I see his pass trend.

  • Melanated Goddess??

    Yes. He also has a kid (a son ) by a white woman.

  • Melanated Goddess??

    Winnie is a b.it.ch! Her spotted ass has such a nasty attitude. She only famous because she looks like a dalmatian. She isn't cute at all and she has a nasty attitude.

  • CookieMobster

    I see that fruchur has his granny's bed jacket on for this event. Did y'alls graany's used to wear them? It was like a robe over the gown but not really. Granny Lena called it a bed jacket.

  • Li-Wright

    OT: Hollywood fires. https://pagesix.com/2018/11/09/khloe-kardashian-and-baby-true-evacuate-home-as-fires-rage/?_ga=2.30068863.179125551.1540724238-623593586.1538614943
    I just don't get why Hollywoodites keep rebuilding in the same spot after devastating fires and mudslides.

  • Yup, I said it

    Add Johnny Gill to that list.

  • leapyearpisces

    LOL @ bed jacket. I never heard of that. LOL.

  • leapyearpisces

    She is a GRADE A bish. She ugly on the outside (yeah I said it) and on the inside. She only getting work because she probably panders to some sick fetish them Hollywood types have.

  • leapyearpisces

    Agree.

  • HeyGirlHey

    Lol! I was gonna say a cow,but Dalmatian works to!!

  • HeyGirlHey

    Want to be seen and Sh!t

  • Dun Dilly

    Winnie is only mean cuz she was teased and bullied as a kid. SHe's interesting to look at tho....but I like SYFY flicks so I'd smash an Alien.

  • disqus_FW7pCIigCY

    I must be blind...because I don't see what any woman find appealing about WIZ whatever his name is..smh!

  • Hater

    Tell it! Bam ?

  • jeniefrumdabloc™

    Chile and don't get the cheap ones that be on sale ... chile ..... quality is not the same .... nerp !!!

  • jeniefrumdabloc™

    You know what you may be right ...... I have been seeing that they are trying to step it up !!!!

  • the chosen one

    You got that right. Anything to be seen.

  • IAmLawlessBrooks

    He probably got that eggplant

  • IAmLawlessBrooks

    Not gonna lie...cant tell you when last I've seen someone rep Sean John brand but then again...I probably live under a rock so *shrugs* idk

  • T Willis

    Maybe she’s that way to protect herself. Look at how cruel yours, and other commenters, posts are about her skin disorder. Imagine living your first 18 years with nothing but cruel comments about her skin disorders. Some people are grade A bishes as a defense mechanism because they’ve endured a lot of torment and hostility.

  • CookieMobster

    #country

  • Well$$Well$$?

    Nah she really is a batch. I remember when she was making fun of Duckie Thot for wearing her natural hair like girl.... You could never, even on your best day touch Duckie. That's what makes her ugly to me..Her attitude.

  • Li-Wright

    Idiot woman on TV, "We're going to rebuild....???" Huh???

  • ShadesofEMPRESS

    Wtf I’m floored. Omg

  • Faithz

    Wiz, and Winnie, they say opposite attracts.
    LaLa is a Beauty.

  • Faithz

    All the fires and deaths in Callie, this is sad.

  • Faithz

    Lala is a cutie to me , though.

  • Faithz

    That chimp make up look
    better than most.

  • Faithz

    Me too, there's always love for people
    if they look for it.

  • Faithz

    It sure is.

  • Faithz

    I am still happy for Winnie
    because she's still working , and helping herself
    to stay above water. Often times we can't help how we look all we can do is try to enhance what he gave us.

  • Faithz

    True.

  • Faithz

    Amen!!!!

  • Faithz

    People are weak when they make fun
    of a person , and the way they look
    with are without a disease. People are so mean spirited.

  • Louisville Is4TheBirds

    F ha

  • Faithz

    ..Exactly...

  • Louisville Is4TheBirds

    Enabler.

  • Faithz

    Future really do think that he's a
    serial *ck slinger, and so does diddy, lil wayne need to zip it up.

  • TransMichelle

    They try to get any and everything for attention. They have obese women they call models now. They have people with all over tattoos including their face and rings in their nose. People with various physical afflictions are also being used like with down syndrome. She's being used as a gimmick.

  • Faithz

    I am not sure exactly what heaven will be like, but I know that when we die and it comes time for God to judge us, he will not ask, 'How many good things have you done in your life?' rather he will ask, 'How much love did you put into what you did.
    Mother Teresa

  • T Willis

    ?

  • T Willis

    Then focus your attacks on her attitude. When you write a comment that is primarily centered on her skin disorder, it just looks like a low blow and makes you look like a petty bully.

    As far as Winne commenting on Duckie, yeah, that was uncalled and unnecessary. And it does make her look petty and immature. However, to bring her disorder into it is just a truly bishy thing to do.

  • jeniefrumdabloc™

    Personally I think she looks gorgeous .... and her skin is what makes her even more appealing .... but hey I see beauty in people completely different .... the ones folks think are pretty ...... are ugly as fawk to me .... I see folks spirit first .....if I see a mask is being worn .... flat out ya ugly ... I don't give a damn about how popular you may be etc ..... unfortunately I see the whole package with folks ... smh it's a gift and curse at the same damn time ...

  • what?why

    Stars?

  • MRiGOThim

    Where are the starz Auntie O_o

  • Yardgirl

    I totally agree!! ?? I have defended people who everybody else says is ugly and I had only seen as beautiful!! Then did the blank stare at the ones being revered. Go figure!?

  • ShadesofEMPRESS

    Lmaooo

  • TrollingStoned

    Or maybe she’s just a b*tch, I’ve never heard a good thing about this woman I’ll never forget she said going on top model didn’t help her at all as if it didn’t give her the exposure she needed to start her career if nothing else. True I’m sure she has been bullied but that’s no excuse especially when the one thing she may have been bullied for her whole life is the ONLY reason she’s a successful model. She also has the money to get therapy and help for it lol

  • TrollingStoned

    Yeah they’re definitely f*cking or at least doing the Hollywood publicity thing, he’ll go on social media and Show her affection but the minute someone says they’re dating he goes on rants. He definitely looks like he didn’t want to kiss her

  • http://www.NeCola.Mayvenn.com Chile_Pleeze

    honey I damn near died reading this.. i was thinking.."hmm that looks like the housecoats my granny sewed for herself"

  • MadGyalGem

    I also do NOT forget the COLORIST comments Winne made. F her for EVAH!

  • Kayke

    In every photo Wiz just doesn’t seem that into her. Lala looks good.

  • http://thedevereauxshow.com/ Ms.Devereaux

    ????

  • http://thedevereauxshow.com/ Ms.Devereaux

    Thought the same thing and it’s almost as if he didn’t want to kiss her in this pic. Maybe they snapping the pics at the wrong time

  • Kayke

    ?? I feel you. I had a thing for Beast (X-men) when I was a girl. He was just so buff and brainy.
    .... but if she knows what’s it’s like to be on the receiving end of meanness, you’d think she’d not want others to feel the same way.

  • http://thedevereauxshow.com/ Ms.Devereaux

    ???? bedjacket im bringing that back immediately!!

  • Kayke

    My Grammy called them “Dusters”

  • Kayke

    I tried to give that “snapped at the wrong time” benefit too, but it’s every picture of them.... he seems checked out and she’s always overselling.

  • Rayne

    And I love museums.

  • Rayne

    Exactly.

  • Juliaquan C Spain

    Somebody please help me out why is Wiz fooling this chick.....it's written all over his face...poor chick......and what kind of fashion show is this all these outfits look like they came from City Trend.

  • Kimocha

    I don't think anything that Winnie wears looks that good on her and for Wiz to go from Amber Rose to Skinny Winnie... I don't get it!... And I used to love me some Tyson Bedford but now... Eh!

  • MRiGOThim

    lmao...he's not bad for 47 tho :P

  • MRiGOThim

    from that pic with that porn star...he got sumthin in dem drawz :P

  • Crazy tee

    City Trend...?????????

  • Crazy tee

    That’s cool if it’s not poisonous ?? ????

  • Crazy tee

    To be honest I think it’s that we see her now and then but when your around her often she’ll just blend in and you won’t really notice anymore....

  • Skylar1

    Future's look is what you call "grown man"? No like little hood boy. The combs kid looks great though. But the disrespect to say lil muscles as he looked great and appropriate

  • Skylar1

    Y'all just wish you were in her spot. Hating asses plotting

  • Skylar1

    My Grammy said dusters too or house coat

  • Skylar1

    In college there was this beautiful girl with the ugliest attitude. Turns out it was just a defense mechanism and she was actually super sweet.
    Most people who act like that there's a reason behind it

  • Skylar1

    That was maturity talking. This is a good comment most of us can learn from. Seriously

  • Malai

    from my experience, the very skinny guys are hung like a horse...like... terrifyingly hung.

  • KLo

    Future look stupid AF. Lowlife BAN

  • EasyBreezy

    F A C T S

  • kekeb

    I do hate his outfit, but Dang!! Why you call the man a BAN?!

  • kekeb

    Maybe he likes a lot of different types of women. His last gf was on the thinner side as well.

  • kekeb

    Lala is sooooo beautiful

  • kekeb

    Yeah I think they are good. If he didn't want to be there, he wouldn't!!!

  • kekeb

    Agreed!!!

  • gail jones

    Yes. That's where all there nutrients go.

  • gail jones

    I had a thing for 'true ogre' off of street fighter/tekken

  • gail jones

    Me too. I'm a loner

  • gail jones

    Errrbody

  • T Willis

    BAN= Bish A$$ Nucca

  • CookieMobster

    I had (still have) a thing for Hulk.

  • Well$$Well$$?

    And the internet never forgets!??

  • Well$$Well$$?

    I never said she was ugly. Just that she had a nasty personality which made her ugly to me..

  • monique

    That is not an intimate kiss. Inm y opinion, Winnie is no more beautiful than the average woman. She got picked due to the Vitilago. I've seen more beautiful looking females at the bus stop.
    Future and his housecoat.
    Lala looks good.
    Just when I got tired of seeing Diddy's face, here comes his twin to start showing up everywhere.

  • monique

    Or Winnie.......

  • JENNYJONES1

    NOT FEELING THE BEARD ON TYSON AT ALL, MAKES HIM LOOK LIKE AN OLD DRUNK............JENNY JONES!!!!

  • kekeb

    I know what it stands for. I asked why you called him that

  • Solstice
  • Sassie

    I love Wiz. Seems like a nice dude and he's well spoken....but I KNOW that dude smells like weed ALL THE TIME...INCLUDING his breath. Yuck.

  • Dee

    ????

  • ShelbyMoore

    Well! I guess you would have me if it only was my pic. Keep looking stupid, sir!

  • ShelbyMoore

    Dummies always use the term "hater" because their vocabularies are nonexistent. Aaaah, dummy! Bish, shut me up then?! TF! I'm pose to be scared of an internet thug....hahahaha...bish lay down cause you're obviously ill.

  • WutizstillHERE!

    LOL!!!! SORRY!

  • WutizstillHERE!

    I try to be good.. buuttt...

  • WutizstillHERE!

    LOL!! I try so hard to be good.. I eveen take breaks and try not to come on here but errrtime.. boom..then Banned again.. ROFL!!

  • Anunnaki, in A twilight Zone

    Lmaoo a mess