Kudos to rappers Waka Flocka and Gucci Mane and So Icey Entertainment for giving back to their community.


Did the volunteers come straight from the club to help out?

Hey Sandra,

Earlier today, Debra Antney and Mizay Entertainment with DTLR and Hot 107.9 held their annual Turkey Giveaway Dinner Event in Forest Park, GA. People of all ages lined up getting Turkeys from all of the artists signed to Mizay including Waka Flocka Flame, Frenchie, Cartier Kitten, Muff Mommy, Cartel, Kebo Gotti, as well as Gucci Mane stopping by and helping some of the senior citizens by carrying turkeys and vegetables to their vehicles. Here's a few photos, and there's more on my site.

Thanks...

Bernadette Truell
Be True Photography

  • http://www.twitter.com/dee1127 Dee1127

    "Did the volunteers come straight from the club to help out?"

    BWAHAHAHAHAHAHAHAHAAH!!!!!!!!!!! Spandex leggings and all.

  • http://twitter.com/eastpointvet eastpointvet

    they knew they were going to be taking pics so they was ready

  • His_Mommy623

    :rofl: @ the volunteers

  • Anna

    eastpointvet says:

    they knew they were going to be taking pics so they was ready

    ~~~~~~
    If you stay ready, you don't have to get ready. They are only ready to go back to the club, they knew ppl w/little ones and elders were going to want a free Turkey. Shame on them, the cause is nice but the disrespectful clothing attire will not make up for passing out a Turkey.

  • https://sandrarose.com Sandra Rose

    eastpointvet says:

    they knew they were going to be taking pics so they was ready
    ____________________

    No, they knew they were going to be seeing ballas, so they were ready. :lol:

  • CFREE

    :wtf:@THE VOLUNTEERS, hood chit

    :lol:the old lady holding hands wit Gucci Mane

  • Virtuous

    Sandra you know them groupies can smell sweaty balls from a mile away....They had to come and work for their Christmas outfit, hair do and nails...

  • SugarPieHoneybunn

    How is the clothing disrespectful?? :shrug:

    Exactly @ Ms Rose

  • CFREE

    @sugarpie, i know u aren't talking to me but IMO the clothes are just inappropriate for such an event. These ladies look too thirty for my liking, but who am i :shrug:

  • mirsmommy

    :rofl: @ these chicks. And what's good with ole girl and the Johnny Bravo hair style???? :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=UNu4oYyqYl0 Man, I just don’t care™

    What's wrong with what the volunteer's are wearing? :shrugs:

  • http://mobile.twitter.com/iamwonderchick2 LesBinLuv

    The "help" look like they can help to a lil more than just a turkey...damn chivalry...class is :dead:

  • CFREE

    MIRS! GTFOH WIT THAT JOHNNY BRAVO COMMENT :kona:

    :rofl:

  • http://mobile.twitter.com/iamwonderchick2 LesBinLuv

    And they look busted as hell...I can see if they were serving firece...but serving mess is just not gonna get it!

  • http://www.youtube.com/watch?v=UNu4oYyqYl0 Man, I just don’t care™

    @SANDRA

    Did you notice the chick in the back wearing yellow in the photograph of the "volunteers?"

    :thumbsup:
    Yeah, I know you caught that!

  • Krysi J

    well that picture of Gucci MAne and the old lady...is interesting.. :think:

    is it just me??

  • CFREE

    DECATURS FINEST SCALYWAGS

  • http://www.youtube.com/watch?v=tKKxPtP6XjQ renegadesince1985

    That caked up deodorant under the red head's arm is not the business :nono:

  • His_Mommy623

    :lol: @Man

  • Anna

    Man, I just don't care™ says:

    What’s wrong with what the volunteer’s are wearing?
    ~~~~~~
    LOL. I had much to say until I realized it was you. I expect that answer from you.

  • mirsmommy

    renegadesince1985 says:

    That caked up deodorant under the red head’s arm is not the business
    ____________________________

    :rofl:

    Neither is Johnny Bravo's edges. :lol: Them thangs playin hide and seek. :lol:

  • SugarPieHoneybunn

    all im say is, if these chicks were skinny with no asses, then no one would think it was inappropriate. folks stay trying to tell a thick chick how to dress but these things dont apply to flat chested and flat assed women?

    sure, i wouldnt have worn this to such an event, but with gucci and waka involved, as great as it is that they are doing this, you know they were pickin up women. why wouldnt they be ready for action? theses men arent in their sunday's best either. im just sayin...

  • Bri

    Ole girl w/the floppy socks looks "scrong" as hell.....she favors Ray Lewis.

  • http://www.youtube.com/watch?v=l14TjMOEIYE YSoSerious

    Sooo...Which one of these turkeys are we giving away? :coffee:

    I don't want Gucci dry azz though. Not enough gravy in the world. :nono:

  • Bri

    Matter of fact, is that really Ray Lewis in the witness protection program?

  • http://www.youtube.com/watch?v=UNu4oYyqYl0 Man, I just don’t care™

    Yall cant' even act like these ladies don't have some nice bodies. (granted they faces look broke and chit)

  • SugarPieHoneybunn

    johnny bravo!!!!! :lol: :kona:

  • http://www.youtube.com/watch?v=UNu4oYyqYl0 Man, I just don’t care™

    @ANNA
    "What’s wrong with what the volunteer’s are wearing?
    ~~~~~~
    LOL. I had much to say until I realized it was you. I expect that answer from you."
    ________________________________________________________________________

    Come on! What's that supposed to mean? You say that like I eat crayons on the regular or something.

  • Anna

    Man, I just don't care™ says:

    @ANNA
    “What’s wrong with what the volunteer’s are wearing?
    ~~~~~~
    LOL. I had much to say until I realized it was you. I expect that answer from you.”
    ________________________________________________________________________

    Come on! What’s that supposed to mean? You say that like I eat crayons on the regular or something.

    ~~~~~
    LOL. It's your gender.

  • mirsmommy

    Man, I just don't care™ says:

    Yall cant’ even act like these ladies don’t have some nice bodies. (granted they faces look broke and chit)
    ______________________________________

    They may have nice shapes, but them bishes is busted. But then again, you would prolly fluck a dog if it had hips and azz. :lol:

  • mirsmommy

    Man, I just don't care™ says:

    @ANNA
    “What’s wrong with what the volunteer’s are wearing?
    ~~~~~~
    LOL. I had much to say until I realized it was you. I expect that answer from you.”
    ________________________________________________________________________

    Come on! What’s that supposed to mean? You say that like I eat crayons on the regular or something.
    __________________

    :lol: You do. :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=UNu4oYyqYl0 Man, I just don’t care™

    @ANNA
    "Come on! What’s that supposed to mean? You say that like I eat crayons on the regular or something.

    ~~~~~
    LOL. It’s your gender."
    ___________________________________________________________________________

    **gasp**
    You "female chauvinist!" Or is that a "feminist?" :think:

    YOU MAN HATER!

  • http://www.youtube.com/watch?v=UNu4oYyqYl0 Man, I just don’t care™

    @MIRS
    "Yall cant’ even act like these ladies don’t have some nice bodies. (granted they faces look broke and chit)
    ______________________________________

    They may have nice shapes, but them bishes is busted. But then again, you would prolly fluck a dog if it had hips and azz."
    __________________________________________________________________________

    They dressed appropriately for a "Wacka Flacka/ Gucci Mane" event. :shrugs:

    And their bodies are NICE! That can't even be denied.
    I think their hair is more a problem then the faces... except for the Johnny Bravo one.. she just plain ugly in the face.

  • mirsmommy

    Man, I just don't care™ says:

    @MIRS
    “Yall cant’ even act like these ladies don’t have some nice bodies. (granted they faces look broke and chit)
    ______________________________________

    They may have nice shapes, but them bishes is busted. But then again, you would prolly fluck a dog if it had hips and azz.”
    __________________________________________________________________________

    They dressed appropriately for a “Wacka Flacka/ Gucci Mane” event.

    And their bodies are NICE! That can’t even be denied.
    I think their hair is more a problem then the faces… except for the Johnny Bravo one.. she just plain ugly in the face.
    ________________________________

    They all busted.

  • http://twitter.com/Jerrica_Lewis Jerrica

    We had a dinner for the homeless last Saturday at my church. Good for people giving back.

  • http://www.youtube.com/watch?v=UNu4oYyqYl0 Man, I just don’t care™

    @MIRS

    Jealously don't look good on you. :no:

  • http://www.youtube.com/watch?v=UNu4oYyqYl0 Man, I just don’t care™

    @JERRICA
    "We had a dinner for the homeless last Saturday at my church. Good for people giving back."
    __________________________________________________________________________

    I'm sure you had on the "azz spreading" spandexx and "loose tiddy" tank top with the red colored wig!
    :yes:

  • SuthernBelle4

    this is really nice, the pic of Gucci and the old lady- I have no words, but it makes me smile inside :hug:

  • Ms. Thickness

    THAT CHICK WANTED TO MAKE SURE THAT SHE WAS FRESH THAT DAY CAUSE SHE GOT 10LBS OF DEODORANT UNDER HER ARM.

  • mirsmommy

    Man, I just don't care™ says:

    @MIRS

    Jealously don’t look good on you.
    ________________________

    Now, Man, you know if a bish is on point, I'll say it. Never jealous, bew, never jealous. :no: But these chicks right here, ain't where it's at. :no:

    Just bein honest.

  • http://twitter.com/Jerrica_Lewis Jerrica

    MAN

    I didn't go that sh*t. Smelling homeless people around food. Bad combination.

  • http://www.youtube.com/watch?v=UNu4oYyqYl0 Man, I just don’t care™

    @SOUTHERN BELLE

    :rofl:
    I JUST changed my gravie from that earlier! Ol M.J. .... say what you want, he was still a nigga. :yes:

  • Anna

    Man, I just don't care™ says:

    @ANNA
    “Come on! What’s that supposed to mean? You say that like I eat crayons on the regular or something.

    ~~~~~
    LOL. It’s your gender.”
    ___________________________________________________________________________

    **gasp**
    You “female chauvinist!” Or is that a “feminist?”

    YOU MAN HATER!

    ~~~~~~~~~
    LOL. That reminded me. Hubby started a fight Sunday, only so he could go hang w/the fella's. We spent the afternoon together, why not say you'll be back and leave it at that? Men are funny.

  • mirsmommy

    Man, I just don't care™ says:

    @SOUTHERN BELLE

    I JUST changed my gravie from that earlier! Ol M.J. …. say what you want, he was still a nigga.
    __________________________

    I saw that pic earlier, and couldn't stop :rofl:

  • SuthernBelle4

    in honor of mirs, STR, and all of the other ratchett gravis- I give you Mike drinking Southern Comfort with two midget strippers :)

  • http://www.youtube.com/watch?v=UNu4oYyqYl0 Man, I just don’t care™

    @ANNA
    "why not say you’ll be back and leave it at that? Men are funny."
    __________________________________________________________________________

    ¿¿¿ :blink: ???

    You know DAYUM well no black man can just say "I'll be back" and walk up out no door without an explanation and chit. :no:
    Be honest and chit mayne.

  • qtipthecat

    mirsmommy says:

    @ these chicks. And what’s good with ole girl and the Johnny Bravo hair style????

    ************************
    Homegirl on the right stole her hairdo from Bob's Big Boy. Is that what they call a curlieque on top of her head. Shat the Flocka!

  • mirsmommy

    Anna says:

    Man, I just don’t care™ says:

    @ANNA
    “Come on! What’s that supposed to mean? You say that like I eat crayons on the regular or something.

    ~~~~~
    LOL. It’s your gender.”
    ___________________________________________________________________________

    **gasp**
    You “female chauvinist!” Or is that a “feminist?”

    YOU MAN HATER!

    ~~~~~~~~~
    LOL. That reminded me. Hubby started a fight Sunday, only so he could go hang w/the fella’s. We spent the afternoon together, why not say you’ll be back and leave it at that? Men are funny.
    ________________________

    Ain't they slow sometimes.

  • SuthernBelle4

    aww @Man you beat me to it, but I died and went to heaven when I saw Mike, and you right he still was a nigga :yahoo:

  • http://www.youtube.com/watch?v=UNu4oYyqYl0 Man, I just don’t care™

    @SOUTHERN
    "in honor of mirs, STR, and all of the other ratchett gravis- I give you Mike drinking Southern Comfort with two midget strippers "
    ________________________________________________________________________

    I bet he had a threesome with they azz too.
    **note to R. Kelly... children :no: MIDGETS :yes: **

  • SuthernBelle4

    Are the girls in the pics Decatur Flavas?

  • Anna

    mirsmommy says:

    Anna says:

    Man, I just don’t care™ says:

    @ANNA
    “Come on! What’s that supposed to mean? You say that like I eat crayons on the regular or something.

    ~~~~~
    LOL. It’s your gender.”
    ___________________________________________________________________________

    **gasp**
    You “female chauvinist!” Or is that a “feminist?”

    YOU MAN HATER!

    ~~~~~~~~~
    LOL. That reminded me. Hubby started a fight Sunday, only so he could go hang w/the fella’s. We spent the afternoon together, why not say you’ll be back and leave it at that? Men are funny.
    ________________________

    Ain’t they slow sometimes.

    ~~~~~~
    Sometimes?

  • mirsmommy

    Anna says:

    mirsmommy says:

    Anna says:

    Man, I just don’t care™ says:

    @ANNA
    “Come on! What’s that supposed to mean? You say that like I eat crayons on the regular or something.

    ~~~~~
    LOL. It’s your gender.”
    ___________________________________________________________________________

    **gasp**
    You “female chauvinist!” Or is that a “feminist?”

    YOU MAN HATER!

    ~~~~~~~~~
    LOL. That reminded me. Hubby started a fight Sunday, only so he could go hang w/the fella’s. We spent the afternoon together, why not say you’ll be back and leave it at that? Men are funny.
    ________________________

    Ain’t they slow sometimes.

    ~~~~~~
    Sometimes?
    _______________

    :lol: I'll rephrase that.
    Ain't they slow???? Like short yellow bus, eat crayons kinda slow? :lol:

  • Phrozen1der

    That chick looks like "Ace Ventura Pet Detective"..... :shrugs:

  • http://www.youtube.com/watch?v=UNu4oYyqYl0 Man, I just don’t care™

    @MIRS
    I resent that remark about eating crayons!!!!!
    :mad:

  • https://sandrarose.com Sandra Rose

    eastpointvet says:

    they knew they were going to be taking pics so they was ready
    ~~~~~~

    Anna says:
    If you stay ready, you don’t have to get ready. They are only ready to go back to the club, they knew ppl w/little ones and elders were going to want a free Turkey. Shame on them, the cause is nice but the disrespectful clothing attire will not make up for passing out a Turkey.
    -----------------

    I totally agree. :preach: They look disgraceful. I showed that pic to my elderly mom so she could see the type of trollops that's taken over our community. What happened to the clean, wholesome church going girls?

  • https://sandrarose.com Sandra Rose

    Virtuous says:

    Sandra you know them groupies can smell sweaty balls from a mile away….They had to come and work for their Christmas outfit, hair do and nails…
    __________________

    :rofl:

  • ALBoy

    I thought the voluteers looked good unlike the teyna taylor chick that was in the other post

  • ALBoy

    Ace Ventura Pet Detective
    _________________________
    thats who it was i was like she look familiar

  • https://sandrarose.com Sandra Rose

    SugarPieHoneybunn says:

    How is the clothing disrespectful??
    _______________________________

    Let me guess? You have similar apparel hanging in your closet?

  • kwall

    Did the volunteers come straight from the club to help out?
    ---------------------------------------------------
    idk..ask the first one on the left...the one with the deodorant showing under her arm...folks still using tussy cream...out of the jar?

  • kwall

    Did the volunteers come straight from the club to help out?
    -----------------------------------------------
    idk ask the one in the middle...who look a little like frankie (keyshia cole 'nem mama)...maybe it is another one of her long lost kids...maybe she in ATL looking for her mama....

  • http://twitter.com/Jerrica_Lewis Jerrica

    What happened to the clean, wholesome church going girls?
    ************************************************************
    @SR: I think I"m the only one left! :rofl:

  • https://sandrarose.com Sandra Rose

    Man, I just don’t care™ says:

    @SANDRA

    Did you notice the chick in the back wearing yellow in the photograph of the “volunteers?”
    Yeah, I know you caught that! :thumbsup:
    _______________

    Yea, I caught that. I'm sure they all work at the same strip club. :lol:

  • Cinderella

    :rofl: at the collard greens in DTLR bags.

  • kwall

    Did the volunteers come straight from the club to help out?
    ---------------------------------------------
    idk ask the one on the end...the one with the pony ball on top of her head...she look like she missing some fangas with her hand on her hip like that...she the cutest of the trio tho...so even with the pony ball she gets a pass...

  • https://sandrarose.com Sandra Rose

    SuthernBelle4 says:

    Are the girls in the pics Decatur Flavas?
    ______________________

    I'm sure the Real Decatur Flavas would not appreciate being compared to these scandalous trollops. :coffee:

  • http://www.youtube.com/watch?v=UNu4oYyqYl0 Man, I just don’t care™

    @SANDRA
    "Did you notice the chick in the back wearing yellow in the photograph of the “volunteers?”
    Yeah, I know you caught that!
    _______________

    Yea, I caught that. I’m sure they all work at the same strip club."
    _________________________________________________________________________

    At least we know they wearing deoderant at that club. Can't say that for all of them...
    :(

  • ALBoy

    Im out yall

  • http://www.youtube.com/watch?v=l14TjMOEIYE YSoSerious

    I think the *ahem* volunteers have nice bodies but that bish in all black with the Swiss Roll on her head needs to find a bra. Stat. :coffee:

  • Phrozen1der

    @ALBoy :rofl: she's a dead ringer!

  • http://www.youtube.com/watch?v=l14TjMOEIYE YSoSerious

    @ Sandra

    If you are going to take some time off tomorrow, can you take these damn Gain ads with you. They make everything load super slow on my computer. Please and thanks. :smile:

  • http://twitter.com/Proberson07 proberson07

    Nice! Good to see rappers giving back to their communities. Now if they could only act like this on the other 364 days of the year and promote some of that in their music i suppose the Black race or community would be in a greater predicament than it is now.

  • Secret

    Am I the only one who still dont know who Waka Flocka is?

  • http://twitter.com/Proberson07 proberson07

    @ Sandra. Who says those girls do not go to church? All three are attractive, and very voluptuous women. i see you hating again! did you have a personal conversation or bad experience with them or something?

    @secret
    nope! he won't be in the business for much longer so don't waste your time on trying to find out any more about him.

  • Anna

    Secret says:

    Am I the only one who still dont know who Waka Flocka is?
    ~~~~~
    I only know who he is from this site. It's just fun to say "Waka Flocka in place of :wtf: LOL.

  • http://twitter.com/Proberson07 proberson07

    @ anna. it's just fun to say waka flocka! lol.

  • Sunkissed404

    @Sandra:
    SuthernBelle4 says:

    Are the girls in the pics Decatur Flavas?
    ______________________

    I’m sure the Real Decatur Flavas would not appreciate being compared to these scandalous trollops.
    **************************************************************************************************************************************************

    That's right Sandra ;)
    We sure wouldn't :)

  • Ms.kaylamomma

    :claps: to Gucci and Waka. Noone should go hungry on Thanksgiving.

  • Ms.kaylamomma

    proberson07 says:

    Nice! Good to see rappers giving back to their communities. Now if they could only act like this on the other 364 days of the year and promote some of that in their music i suppose the Black race or community would be in a greater predicament than it is now.

    ------------------------------------------------------
    :pumpsblackfist: I agree!

  • Sweet-tea

    Um,kay...birds,giving away birds!

  • SugarPieHoneybunn

    Sandra Rose says:

    SugarPieHoneybunn says:

    How is the clothing disrespectful??
    _______________________________

    Let me guess? You have similar apparel hanging in your closet?
    _____________________________________________________
    That was cute. But Im sure Monica, Rihanna, and Tiny DO have these same outfits in their closets and if they matched it with an expensive bag you would be screaming, THAT"S HAWT!!

    And who are they disrespecting? They are in the company of a n!gga named Gucci and a n!gga named Waka Flocka. We should be glad they have pants on.

    Some women, cant wait to talk trash about another female, but will defend a 'man' til the death. Dont get mad cuz they got ass. My goodness. At least they drove their tails there and helped out with this event. They didnt have to do that, they could have stayed home.

    Everything doesnt have to be negative Ms Rose. Especially when charity is involved.

  • http://twitter.com/Proberson07 proberson07

    That was cute. But Im sure Monica, Rihanna, and Tiny DO have these same outfits in their closets and if they matched it with an expensive bag you would be screaming, THAT”S HAWT!!
    And who are they disrespecting? They are in the company of a n!gga named Gucci and a n!gga named Waka Flocka. We should be glad they have pants on.
    Some women, cant wait to talk trash about another female, but will defend a ‘man’ til the death. Dont get mad cuz they got ass. My goodness. At least they drove their tails there and helped out with this event. They didnt have to do that, they could have stayed home.
    Everything doesnt have to be negative Ms Rose. Especially when charity is involved.

    -------------------

    :bow:

    @SugarPieHoneybunn

    all right now! now run tell that homegirl!

  • Anna

    Sweet-tea says:

    Um,kay…birds,giving away birds!
    ~~~~
    LOL. that was funny.

  • lexdiamonz

    ummm somebody need to lock up the TURKEY BASTERS based on the looks of those chickens

  • candibfly

    well no matter their intentions, i'm glad they were there to help out.

    morning :coffee:

  • lakercrazy

    GOOD MORNTING :coffee: <<<<caramel frappe :grin:

  • mirsmommy

    Good morning :waves:

  • http://twitter.com/Southernicity81 LaTechGrad02

    Good Morning SR Fam! Happy Holidays!!

  • WUTWUZINDAT!?

    CHELLOOOO EVERYBODY!

    CANDI
    LAKER
    MIRS
    LA
    LEX
    :hug:

  • lakercrazy

    yall im bored and i just got here :wtf: so ready to go home and i still aint went grocery shoping for errthang i need to cooks tomorow :wail:

  • http://www.modelmayhem.com/kimip kimip84

    Good Morning SR fam!!! Ya'll ready for tomorrow??? I know I am. I pray i get off at 12 today

  • lakercrazy

    @candi hey sweetie how u doing this mornting???

  • lakercrazy

    @kim girl me too im redy to go home and to be off :yahoo:

  • lakercrazy

    @wut that gravi sh!t is just too dam much :hurl: she got dimples every dam were :rofl:

  • mirsmommy

    Heyyyy Ladies :waves:

    Can't wait til 3 :yahoo:
    4 day weekend :yahoo: again.

  • WUTWUZINDAT!?

    Hey Laker! I thought I stuffed her big behind back in my folder yesterday! :blink: You don't see a little kid in my gravi? Sorrry!

  • WUTWUZINDAT!?

    @Mirs:

    We get of at 3 here too today! :party:

  • kwall

    i am TOO ready to go :yahoo: i was ready when i backed out of my driveway this morning....our parking lot here today at work is bare for real.

    happy turkey day to all in case i don't stop back by...

  • http://www.youtube.com/watch?v=z_wjBDrUsKo BROWNSUGAPOET

    Heyyyyy Fam!
    Kimmy your gravi does somethin to me

  • lakercrazy

    @wut aww chit now i see the lil boy trying to pimp slap a b!tch :rofl:

  • ALBoy

    Good Morning Yall Happy Thanksgiving Eve

  • lakercrazy

    @alb hey sugah :kiss:

  • mirsmommy

    Heyyyy Brownie :waves:

    *side-eye @ AL* :lol:

    Happy Thanksgiving Kwall

  • candibfly

    *ice skates in eating a ham and cheese croissant wearing a red and green leotard that says "i ain't no ho ho ho" across the chest* morning y'all :cheer:

    hey wut!

    hey laker! i'm good how are u?!

  • lakercrazy

    @mirs hey chica that azz is huuuuuuuge :blink:

  • ALBoy

    Good morning Lakeshow
    @Mirs let by gones be by gones

  • ALBoy

    MS chocolate covered cherries How you?

  • CFREE

    MORNING FOLKS :waves:

  • lakercrazy

    @cand i like ur dam entrance u let motha flockas know u in the house :waves:

  • WUTWUZINDAT!?

    WUT UP ALBOY!
    :partyhat:

  • ALBoy

    Cfree whats up babe

  • WUTWUZINDAT!?

    CFREE! WHAT IT IS!
    :grin:

  • ALBoy

    @ wut nothing much ready to get this 5 day weekend started

  • WUTWUZINDAT!?

    @LAKER
    Wha cha cooking for tomorrow?

  • http://www.youtube.com/watch?v=z_wjBDrUsKo BROWNSUGAPOET

    I've decided I'm just gon leave when I feel good and gawt damn ready!

  • candibfly

    Al i'm splendid! wondering how early they gon let us out!

  • WUTWUZINDAT!?

    @ Alboy

    I know that 5 day gone feel real nice!!!

    Anybody cooking in your camp?

  • candibfly

    i'm going to try and cook a whole chicken. :pray: for me. if u see something on the news about a fire in MD then its me :-/

  • ALBoy

    @ wut my folks are cooking but i will have back up dinner at the house they experiment too much :no:

  • ALBoy

    @ wut i will be trying to hang lights on my house for the first time ever so i will be working a lil bit

  • lakercrazy

    @wut ok so the menu changed again :grin: turkey breast, smal ham, green bean casserole, mash tators, cabage, dressing, greens, mac &cheese, candi yams, pumpkin pie and a flan

  • mirsmommy

    ALBoy says:

    Good morning Lakeshow
    @Mirs let by gones be by gones
    __________________________________

    But I smiled after giving you the side-eye. :lol:

  • ALBoy

    Okay Mirs im just saying :no:

  • mirsmommy

    ALBoy says:

    Okay Mirs im just saying
    _________________________

    AL, you know we go way back like 4 flats on a Cadillac, or whatever the sayin is. :lol:

  • CFREE

    Alboy,Wutwuz,Mirs,Candi,Brown,Laker :yahoo: im sooo dang excited about this 4 day weekend!!!! bish need this major timeout *does the typewriter in sequin hammer pants*

  • WUTWUZINDAT!?

    @candi Blackened chicken huh :think:

    @Alboy :lol: they experiment too much. My mom is old school she cooks the same thing every year...

    @Laker Your meal sounds good! I'm cooking a turkey and cornbread dressing, greens, buttabeanz, baked macs n cheez, yams, potato salad, carmel cake.

  • lakercrazy

    @cfree girl me too and i might just sneek out of here early

  • lakercrazy

    @candi girl i need yall to :pray: for me too first thanksgiving cooking :( so yall pray if yall hear an apartment blew up and u smell nothing but fabuloso its me :wail:

  • WUTWUZINDAT!?

    CFREE SAYS: *does the typewriter in sequin hammer pants*

    UH OH, UH OH, STOP HAMMA TYME! :ROFL:

  • Keilyme

    Good morning all :waves:. I hope everyone has a lovely Thanksgiving and whatnot.

    11am needs to hurry so I can get my behind outta the USA for 2 whole weeks!!

  • lakercrazy

    @kei hey :waves: were you going??? #nosey

  • WUTWUZINDAT!?

    lakercrazy says:

    @candi girl i need yall to for me too first thanksgiving cooking so yall pray if yall hear an apartment blew up and u smell nothing but fabuloso its me
    __________________
    FABULOSO IS MY SH!T!!! :rofl:

  • ALBoy

    @ wut my mom grandma and aunts are lettin the "new" generation cook and they cant cook to save there life and dont want me to cook cause they get tired of hearing he cooks better than yall so i just stepped back on this one let them do there orange potatoe salad and dressing with mushrooms chill with my fam then go home and eat some Real food

  • mirsmommy

    CFREE says:

    Alboy,Wutwuz,Mirs,Candi,Brown,Laker im sooo dang excited about this 4 day weekend!!!! bish need this major timeout *does the typewriter in sequin hammer pants*
    ____________________________

    :rofl: Heyyyy CFree :waves:

  • ALBoy

    We good Mirs but you was in here killing people in real pilgrim fashion i guess you was feeling real thankiviny yesterday :shrug:

  • http://twitter.com/Southernicity81 LaTechGrad02

    Wow, it sounds like I'm the only one who's not cooking tomorrow

  • candibfly

    CFREEEEEEEE! :dance:

    *slides down the pole upside down using just my legs, lands on my hands and p pops on a handstand*

    happy holidays. the native american side won't let me say happy thanksgiving *flips pocahantas braid*

  • http://www.modelmayhem.com/kimip kimip84

    BROWNSUGAPOET says:

    Heyyyyy Fam!
    Kimmy your gravi does somethin to me

    ----------------------------
    @brown your gravis always does something to me :wink:

  • http://www.modelmayhem.com/kimip kimip84

    i know if i don't get the ok to leave at 12...I am going to go to "lunch" and never come back LOL

  • Keilyme

    Hey laker, we're going to Capri Italy to celebrate our 6th wedding anniversary.

  • Keilyme

    I hate Gucci's lips. He really should buy stock with carmex....

  • candibfly

    aww keily that's so sweet! i want to go to italy. tootsie roll in gondolas in venice :love:

  • lakercrazy

    @kei girl italy i would be like this>>>> :yahoo: that sounds sooo awsome :yes:

  • http://www.youtube.com/watch?v=UNu4oYyqYl0 Man, I just don’t care™

    "Kimmy your gravi does somethin to me"-Brown

    —————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

    "your gravis always does something to me"-Kimmi
    __________________________________________________________________________

    Could y'all elaborate on these feelings...
    :coffee:

  • ALBoy

    Happy Anniversary Keily Have a good time

  • lakercrazy

    @kei gucci needs a tub full of carmax and dip himself evey dam mornting i think his hole dam body needs hydration :lol:

  • WUTWUZINDAT!?

    ALBoy says:

    @ wut my mom grandma and aunts are lettin the “new” generation cook and they cant cook to save there life and dont want me to cook cause they get tired of hearing he cooks better than yall so i just stepped back on this one let them do there orange potatoe salad and dressing with mushrooms chill with my fam then go home and eat some
    ___________________
    Orange potato salad :blink: :rofl:

  • lakercrazy

    @man say whats that in ur gravi??? does it have chi chis :think:

  • CFREE

    @candi :claps: standing ovation :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=UNu4oYyqYl0 Man, I just don’t care™

    @LAKER
    "say whats that in ur gravi??? does it have chi chis "
    __________________________________________________________________________

    Expressionist art.
    :coffee:

  • ALBoy

    @ wut these lack o taste bud having chicks put ketchup and all kinds of other madness in that puke salad

  • Keilyme

    Thank you Candi, AlBoy and Laker...

    Gucci's lips look like 2 burnt sausage links :hurl:

  • lakercrazy

    @man ok :coffee: <<<u got enough of this or what???

  • http://www.youtube.com/watch?v=z_wjBDrUsKo BROWNSUGAPOET

    Man, I just don't care™ says:

    Could y’all elaborate on these feelings…
    _____________________________________

    I think not, as long as Kimi knows what she does to me that's all that matters!

  • CFREE

    My mom has to work this thanksgiving and im no susie homemaker so im screwed on this turkey day the rest of my fam is out of town crying:

  • lakercrazy

    @alboy that sounds soooo nasty :no: hey hey now not all young generation fuk up food im 23 and i be putn it down :grin: and ketchup fo real :hurl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=UNu4oYyqYl0 Man, I just don’t care™

    @BROWN
    "Could y’all elaborate on these feelings…
    _____________________________________

    I think not, as long as Kimi knows what she does to me that’s all that matters!"
    ___________________________________________________________________________

    I see...

  • http://www.youtube.com/watch?v=UNu4oYyqYl0 Man, I just don’t care™

    @LAKER
    "ok :coffee: <<<u got enough of this or what???"
    __________________________________________________________________________

    I need to it this morning to get going.
    (Coca Cola)

  • candibfly

    i set up for the holiday party in the other post. someone brought grey goose punch. i brought the typical nig contribution...paper plates and foil :)

  • ALBoy

    I didnt say that youngins cant cook I said These ones can't talking bout oh i like to put bacon in my mac n cheese just let it cook in the oven WHAT Im always full if they cooking

  • http://www.youtube.com/watch?v=UNu4oYyqYl0 Man, I just don’t care™

    @CANDI
    "i set up for the holiday party in the other post. someone brought grey goose punch. i brought the typical nig contribution…paper plates and foil "
    __________________________________________________________________________

    **wipes forehead**
    I get to bring the plastic forks/knives/cups!
    "Done my part!"

  • lexdiamonz

    MORNING FAM!!!!

    day b4 thanksgiving i know the FAM gonna be CUTTING UP IN HERE TODAY why my sister in law she YT bless her heart we told that bish to "wash" the greens b4 we cooked them and bish used dish soap the whole damn pot bubbled up LMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!! my auntie was fixing to WHOOP her azz after she spent all night cutting them bishes up LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • candibfly

    *glares at man, rolls eyes, flips hair, and walks off*

  • CFREE

    :crying:

  • candibfly

    :dead: @ using dish soap to wash the greens. i don't even eat greens or cook them and i know better.

    i mean but y'all wasn't specific tho :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=z_wjBDrUsKo BROWNSUGAPOET

    @ Lex
    Msybe she thought they were chitlin and she was tryna get the stank off!

  • Thetruth32

    “wash” the greens b4 we cooked them and bish used dish soap the whole damn pot bubbled up LMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!! my auntie was fixing to WHOOP her azz after she spent all night cutting them bishes up LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    --------------------

    :rofl: I bet yall want ask her to do anything else :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=UNu4oYyqYl0 Man, I just don’t care™

    @LEX
    "day b4 thanksgiving i know the FAM gonna be CUTTING UP IN HERE TODAY why my sister in law she YT bless her heart we told that bish to “wash” the greens b4 we cooked them and bish used dish soap the whole damn pot bubbled up LMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!! my auntie was fixing to WHOOP her azz after she spent all night cutting them bishes up LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
    __________________________________________________________________________

    :rofl:

    DON'T YOU KNOW YT WOMEN SHOULDN'T BE ALLOWED AROUND A SISTAS KITCHEN!

  • http://www.modelmayhem.com/kimip kimip84

    LMAO @ her using dish soap!! that is hilarious :rofl:

  • Keilyme

    Only cooking I eat is my mother's. I don't even mess with my brotheres and sisters cooking.

    True story: My friend invited me over for dinner. From what I seen she was a clean person (the eyes are deceiving) anyways, I get there blah blah I go to the kitchen to get the food and there’s a roach in her spaghetti. Long story short I didn’t eat and left right away without any explanation.

  • lakercrazy

    @lex :rofl: that is tooo dam funny

  • candibfly

    i mean i know she eats lettuce and she don't wash it with soap so why would she wash greens with soap? LOL

  • Thetruth32

    Good Morning FAM!!!!

    Nice job giving back Waka and Gucci.

    :offtopic: Did anyone hear about Waka doing a gay sex tape?

  • http://www.youtube.com/watch?v=UNu4oYyqYl0 Man, I just don’t care™

    She was thinking:

    "Ima get this chit EXTRA CLEAN. Won't be calling me poor yt thrash!"-Lex Sister In Law

  • lakercrazy

    @lex when i go over my boos people house they always hand me sum to stir talkn bout "dnt take it personal but this a REAL kitchen and umm just stir girl" :rofl:

  • candibfly

    i wouldn't be surprised. he got them DSL's :rofl:

  • ALBoy

    :rofl: Lex i bet she was like i bet they wont ask me to do nothin else

  • http://www.youtube.com/watch?v=UNu4oYyqYl0 Man, I just don’t care™

    @CANDI
    i wouldn’t be surprised. he got them DSL’s
    _____________________________________________________________________________

    :hurl:

  • candibfly

    *rolls eyes at man*

    @Al she prob did that on purpose so she wouldn't have to help in the kitchen. she's smart. she gets to watch sports all day instead of cooking!

  • http://www.modelmayhem.com/kimip kimip84

    ewwwwww i bet he did it with no hands too

  • Keilyme

    Lmao @ Lex

    My husband is YT but he’s a great cook now his big gummed sister is a mess. She makes the weirdest food and cry when no one eats it. No one wants to eat a turkey stuffed with berries and shyt.

  • ALBoy

    exactly ms super bubble

  • candibfly

    ALBoy says:

    exactly ms super bubble

    -------------------------------------

    i like that one :thumbsup:

  • candibfly

    @kiely does he have a fine single brother that looks like richard gere did in pretty woman?

  • ALBoy

    big gummed sister is a mess_
    --------------------------
    :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=UNu4oYyqYl0 Man, I just don’t care™

    @CANDI

    I see...

  • Keilyme

    @Candi No! not that fine he's a cute youngin.

  • http://www.youtube.com/watch?v=kTFZyl7hfBw Str8Cpt

    @Man...is that Choco in your gravi? :waiting:

  • http://www.youtube.com/watch?v=kTFZyl7hfBw Str8Cpt

    Umm..Rhianna 1.5 looking kinda good though :shrug:

  • candibfly

    how young? :think: i mean as long as he's outta high school #dontjudgemen :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=UNu4oYyqYl0 Man, I just don’t care™

    @STR8
    "is that Choco in your gravi?"
    _________________________________________________________________________

    It is not.
    :coffee:

    Funny you should ask, I just sent a copy of it to Choco and she thought it looked like her too.

  • Keilyme

    Lol he's 20 in college to become a chemical engineer.

  • http://www.youtube.com/watch?v=z_wjBDrUsKo BROWNSUGAPOET

    Str8 I swear I was thinkin the same thing about Man's gravi

  • lakercrazy

    ok yall so my son just got a fri stuck in his dam nose im soo fukn pissed :mad:

  • lexdiamonz

    LOL!!! girl why my auntie told my brother LOUD enough for the bish to hear hell you would have married a damn BLACK GURL this shyt would not have happened then shyt really hit the fan when the PIGGLY WIGGLY was out of damn greens and she had to go to the damn Kroger!!! girl she made the YT girl pay for the new greens and told the bish u go in there with the kids and the men that is all yall YT heifers good for anyway LOL!!!!!!!!!!!my aunt an OG i love that bish!!!!! Father forgive her she 74!!!!!

  • lexdiamonz

    BROWNSUGAPOET says:

    @ Lex
    Msybe she thought they were chitlin and she was tryna get the stank off!

    girl now if she would have messed up them chitlins auntie would have went straight MADEA on her azz

  • ALBoy

    Dang lex she handled her like that :no: :rofl that messed up what buh do nothin huh told her oh she old dont worry bout that

  • CFREE

    Uhh! I do not do workplace socializing!!! these people just insist on trying to fraternize with me, hail no I do not want to go eat mexican wit ya'll arses! *ends rant* sorry

  • http://chokolatemilk.blogspot.com Choco

    That's good of them to give back....

    @Laker
    Woooosah booo it will alright

  • lakercrazy

    @choco this lil boy had this frie stuk in his nose since last night did not say chit until this morning when he was gon take a bath talkn bout "so what im going to do with the fri in my nose" the boo said "should i take him to er" me "no dam it its a fri it will go down his throat or disolve and come ou of his nose put his azz in the tub and steam up the dam room" girl the chit that u go thru with kids :lol:

  • http://chokolatemilk.blogspot.com Choco

    @Laker
    :lol: girl you are crazy u gotta make sure it comes out you may have to take him to the drs if it didn't come out yet smh u keep me in stitches

  • lexdiamonz

    lakercrazy says:

    @choco this lil boy had this frie stuk in his nose since last night did not say chit until this morning when he was gon take a bath talkn bout “so what im going to do with the fri in my nose” the boo said “should i take him to er” me “no dam it its a fri it will go down his throat or disolve and come ou of his nose put his azz in the tub and steam up the dam room” girl the chit that u go thru with kids

    :dead:

    does aunt sandy need to do a medical minute on this ????

  • lakercrazy

    @choco girl and he talkn bout "it don't bother me its just in there" if by the time i get of work its stil in there he is going to the dam dr. and im gon be pissed :mad: u know im finna spend at least 2hrs in that dam office for lil mans fuk up :rofl: happy thanksgiving to me

  • lakercrazy

    @lex :yes: or at least let me know what to do

  • http://chokolatemilk.blogspot.com Choco

    @Laker
    I know bish :lol: I know y your azz avoiding the drs damn chile I'm sitting her laughing at him putting the frie up his nose and the visual

  • ALBoy

    it you look up his nose and can see it try to grab it or have him press down on one side of his nose and blow or inhale

  • lakercrazy

    @al he does not know how to blow :rolleyes: i aint going to worry about it he is tooo dam silly....when i get off it better be out his dam nose while he worried about playing "it no hurt mommi its ok i gots to play with keke"

  • http://www.youtube.com/watch?v=z_wjBDrUsKo BROWNSUGAPOET

    On the news last night they had a lil girl that looked like she wa about 7 oe 8 and had sinus problems for a few years and they just found out she has an open safety pin in her nose! They're doin surgery Dec 7

  • lakercrazy

    @brown :blink: dang a safety pin??

  • PAHairston

    Hello All. To my SandraRose family: Happy Turkey Day. And remember, Thanksgiving should not be the only time that we give thanks nor Christmas the only time we give. Let us thankfully give throughout the yr. And remember, enjoy your moment in the sun, for real, for real, cause life is short but sweet. Peace.

  • Danielle

    Coming from the club or not it was still nice for them to volunteer!
    I don't think they are as bad looking as some say. The one in the middle looks just fine,I like her look!

    Slow or not Waka looks good! I love his tats.

  • Daisy

    @sugarpie Honey you peev'd for that! You get two snaps and a POINT!

  • pinky2083

    idk..ask the first one on the left…the one with the deodorant showing under her arm…folks still using tussy cream…out of the jar?

    ^^^ :rofl:

  • Dr.GiGi

    Wow...no wonder all man wants to do with you is have fun! I wish they would start selling class on aisle eight at Publix!

  • Bosstown

    They were around the corner from my job. Some of my coworkers went up there and Gucci even carried my coworkers bags to her car. She said they were really nice and you would have never know they were celebrities. They also said Waka's mother was nice.

  • Bosstown

    Oh and Lovin that Waka Flocka:D

  • Bosstown

    :D