Karrueche Tweets from Paris where she partied with Chris Brown

Rihanna in Paris

Even though she was warned not to “antagonize” Rihanna — Karrueche Tran, Chris Brown’s other girlfriend, couldn’t help sticking the knife in Rihanna’s back and twisting it. Karrueche tweeted the above photo from Paris, where she posed with Brown’s personal stylist Ugo Mozie. Karrueche also reportedly partied with Brown after his concert this past weekend.

Karrueche in Paris

As if that wasn’t bad enough, Karrueche then tweeted a photo of herself wearing a Kenzo Paris t-shirt, similar to one worn by Rihanna in the past. Karrueche is a smart girl who knows how to push the right buttons. Hopefully she will keep some distance between herself and Rihanna while she’s in Paris. I would hate to see her get hurt.

Chris Brown and French groupies

After Karrueche’s arrival in Paris, Brown, 23, partied with her muse, Millajasmine (center) and 2 French breezies, who were modeling caps from Karrueche’s “The Kill” clothing line. Karrueche and Millajasmine are pictured below. (thanks for the tip @kimaries321!)

Karrueche and Millajasmine

Rihanna desperate

Meanwhile, the deeply troubled Rihanna, who obviously saw Karrueche’s photos online, tweeted an old photo of her and Chris in bed together with the caption: “Damn…. I miss my nigga…”

Rihanna desperate

Then late Sunday, Rihanna tweeted another photo that appeared to show the “Diamonds” singer on her knees in a darkened hotel room. The caption read: “Risky business #Paris,” which led her followers to assume that she was in Paris servicing Brown in his hotel room. Rihanna’s desperation has reached panic level.

Chris Brown and Bu Thiam

Chris Brown is pictured above left with his manager Bu Thiam, right, in Paris on Saturday.

More from Sandrarose.com:

  • Chris Brown’s girlfriend clowns Rihanna: ‘Why you no have boyfriend?’
  • Rihanna denies relationships with men
  • Rihanna + Chris Brown: we don’t believe you
  • Is Rihanna getting Botox’d up?
  • Photos: Twitter.com and Instagram.com



     


    160 Responses to “Karrueche Tweets from Paris where she partied with Chris Brown”

    1. 1
      luVn_liFe... says:

      :tea:
      This Fools Here

    2. 2

      Where the hell is she “servicing” him in that photo?

    3. 3
      NaijaGal says:

      :yawn: where exactly is Chris…damn let Karrauche be…appears folks are more pressed than she is

    4. 4
      luVn_liFe... says:

      Chris B is Playing a dangerous Game . . SMH

    5. 5
      NaijaGal says:

      who saw Jamie Foxx’s parodies on Saturday Night Live :rofl: the Madea & Pimps of Christmas trees though…I die :hahaha:

    6. 6
      Diva says:

      This is sooooooooooo getting old!!! Hey Naija
      Luvn
      Razzle :hug:

    7. 7
      Diva says:

      NaijaGal says:

      who saw Jamie Foxx’s parodies on Saturday Night Live the Madea & Pimps of Christmas trees though…I die
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      Girl that was Hil-fukin-larious!!!!!!

    8. 8
      Trendsetter says:

      Whatever! They are all young and having fun…so what if they sharing the same man…they both like it..

    9. 9
      Trendsetter says:

      NaijaGal says:

      who saw Jamie Foxx’s parodies on Saturday Night Live the Madea & Pimps of Christmas trees though…I die
      _________________________________

      too funny!!!!

    10. 10
      ninjarider_sb says:

      Good morning everyone :waves:

    11. 11
      capricorn83 says:

      Isn’t the girl with the butt tooted out in the “french breezies” pic Karrueche?? “The Kill” is her line, right?

    12. 12
      Bird says:

      Chris hasn’t partied with Coochie in Paris. He’s been knee deep in groupie love since Rih left him in Germany and Coochie being there hasn’t stopped the action. I know how easy it is to love a no good azz man, but damn. Rih isn’t as ballsy as she wants us to believe.

    13. 13
      luVn_liFe... says:

      DIVA hey chic! NinJarider,Trend :wave:
      @Naija . . Girl JamieFoxx was Funny on SNL,I seen it OMG.Call me DONG . .that alex cross\madea skit :ghost:

      I caught CAtFISH w/Mhissy too :rolleyes:

    14. 14
      NaijaGal says:

      DIVA :hug: hey ma what’s up

    15. 15
    16. 16
      KayCeiSoul says:

      Karrueche better stop playing. I believr Rhi WILL punch her highlights out if it came down to it. :yes: BOTH of them oughtta quit. Over HIM? Naaaaah. :coffee:

    17. 17
      NaijaGal says:

      Call me DONG
      ===========
      NO :lol:

    18. 18
      ninjarider_sb says:

      luVn_liFe… says:

      I caught CAtFISH w/Mhissy too
      ————————————————————————-

      So ummmm what did you think about the episode? What was your favorite part? :biggrin:

    19. 19
      NaijaGal says:

      The Christmas tree pimps made me miss Hookers on Point…if they updated that documentary I’d order HBO

    20. 20
      MsB says:

      Morning folks :wave:
      luvn
      Bird
      Naija
      Diva
      Ninja
      Capricorn
      Trendsetter
      Bedazzled

    21. 21
      FuturedocDonte says:

      :dead: at that pic of Rihanna on her knees….. I mean I couldn’t see shait. Then all I saw was legs… . :rofl:

    22. 22
      Diva says:

      luVn_liFe… says:

      DIVA hey chic! NinJarider,Trend
      @Naija . . Girl JamieFoxx was Funny on SNL,I seen it OMG.Call me DONG . .that alex cross\madea skit

      ~~~~~~~~~~~~~~~~
      That Madea skit was the shyt…he was so on point with his impersonation.

      @Naija, just a :cold: monday morning at work after a great weekend. How was your weekend lady?

    23. 23
      MsB says:

      At a quick glance I thought the first photo was Kim K and Kanye :lol:

    24. 24
      luVn_liFe... says:

      @NiNjaRider I cant take these People on CATFISH or CATFISH seriously. thats all i got on it :shrug:

      NaijaGal says:
      Call me DONG
      ===========
      NO
      :rofl:

    25. 25
      anw_rootbeer says:

      So all 3 r n Paris…ok, that’s good! I’m at my 9-5. Moving on

    26. 26
      Diva says:

      :wave: MsB
      Future
      Ninja

    27. 27

      Did Jamie perform? If so he must be coming out with a new album soon. Not too sure if I would purchase after that last POS he dropped. That chit hurt my feelings he only had a few good hits on there :(

    28. 28
      luVn_liFe... says:

      :wave: MsB . .

      Anyone see the Story on DallasCowboys Josh Brent who Killed his BFF,and Team mate Driving Intoxicated :no: SMH Sad

    29. 29
      NaijaGal says:

      Ms B :waves:

      anw_rootbeer says:

      So all 3 r n Paris…ok, that’s good! I’m at my 9-5. Moving on
      =================
      Right!?! :lol:

    30. 30
      ninjarider_sb says:

      The whole love triangle thing is pretty strange. I mean are we suppose to be so naive and dumb to be picking sides #teamKarrueche or #teamRihanna???? What’s the point? Is it for publicity or are they truly this desperate for his “love”. :thinking:

    31. 31
      luVn_liFe... says:

      @RAZZLE . . .
      I think jamies doing the nightshow scene to Promote DJango UNCHAINED

    32. 32
    33. 33
      Donna del Gatto says:

      Ummm, does anyone else think that chick in the pic up top looks like Tamar??? :huh:

    34. 34
      MsB says:

      @Luvn, I heard that they were charging him with involuntary manslaughter

    35. 35
      NaijaGal says:

      luVn_liFe… says:

      Anyone see the Story on DallasCowboys Josh Brent who Killed his BFF,and Team mate Driving Intoxicated SMH Sad
      ===================
      the story just confirms that folks who don’t wanna be chit ain’t gonna be chit…time and time again, folks are told don’t drink and drive and here we got a nigguh that afford a taxi ride and still didn’t go for it…same applies to his deceased passanger…smh indeed

    36. 36
      NaijaGal says:

      RAZZLE – Neyo was the performer…Jamie just hosted…he was promoting that slave movie coming out

    37. 37
      ninjarider_sb says:

      @Diva & @MsB :waves:

    38. 38
      MsB says:

      @Donna I thought Kim K but after looking again :yes:

    39. 39

      Luvn I forgot about that darn movie lol him and sessy Leo DeCap :heart:

    40. 40
      NaijaGal says:

      MsB says:

      @Luvn, I heard that they were charging him with involuntary manslaughter
      ====================
      intoxication manslaughter

    41. 41
      Diva says:

      NaijaGal says:

      luVn_liFe… says:

      Anyone see the Story on DallasCowboys Josh Brent who Killed his BFF,and Team mate Driving Intoxicated SMH Sad
      ===================
      the story just confirms that folks who don’t wanna be chit ain’t gonna be chit…time and time again, folks are told don’t drink and drive and here we got a nigguh that afford a taxi ride and still didn’t go for it…same applies to his deceased passanger…smh indeed

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      :cosign: for shame, for shame! 2 lives could have been saved had a taxicab been called and used!

    42. 42
      Aryanna says:

      What I don’t get is how these women who claimed they are sooooo “bad” allowed themselves to get dogged out like this. Yes this is about Rihanna. Look at the girl you’re competing with and look at the guy you’re competing for. I don’t believe you think that highly of yourself like you want people to believe.. U can’t.. If you did you would tuck ya pride and find someone who deserves you.

    43. 43
      luVn_liFe... says:

      DONNA!! :happy: WudddUP??
      @MsB\ Intoxication Manslaughter . . .Brent will be living this out the rest of his life Brown was his Friend and TeamMate since college :| I also read that Brown has a Babygirl on the way

    44. 44
      NaijaGal says:

      @DIVA – it’s :cold: in the D for real :lol: my weekend was cool, went bowling Saturday and had a blast…praised the Lord Sunday…and here we are :)

    45. 45
      Donna del Gatto says:

      @MsB

      Ok, just checking… :lol: I kept reading the caption underneath to make sure I didn’t miss her name…

    46. 46
      FuturedocDonte says:

      @NiNjaRider I cant take these People on CATFISH or CATFISH seriously. thats all i got on it

      @luvn I watched this joint for my first time with my wife this weekend. Yo!!!! :rofl: I can’t with this show

      :waves: Diva

    47. 47
      Miany says:

      Morning Luvn, Bedazzled, Naija, Ms. B, Trend, Andw, Diva, ninja, Bird…EVERYONE!! It’s Monday but, I’m not gonna let that get me down.

    48. 48
      NaijaGal says:

      the chick up top favors a lighter haired Kim K to me

    49. 49
      Diva says:

      NaijaGal says:

      @DIVA – it’s in the D for real my weekend was cool, went bowling Saturday and had a blast…praised the Lord Sunday…and here we are

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      What part of the D area are you in? I heard McKinney got a little snow.

    50. 50
      Keesh says:

      Surely yall know by now that they all go together.

    51. 51
      luVn_liFe... says:

      we got a nigguh that afford a taxi ride and still didn’t go for it…same applies to his deceased passanger…smh indeed
      ~ ~ ~ ~
      HERES THE SAD CONFUSSING PART..THEY DIDNT EVEN HAVE TO PAY FOR A CAB,THE TEAMS OFFER CAR SERVICES FOR THESE PLAYERS.THEY ARE TOLD TO CALL FOR A CAR IF THER OUT DRINKING!!

    52. 52
      NaijaGal says:

      MIANY – :waves:

    53. 53
      Donna del Gatto says:

      :kiss: @luVn

      I finally caught up on all the episodes of ‘Catfish’ :dead:

    54. 54

      Naija I fuggin missed my Boo singing??!! :wail:

    55. 55
      Diva says:

      FuturedocDonte says:

      @NiNjaRider I cant take these People on CATFISH or CATFISH seriously. thats all i got on it

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      I’m with you on this right here! I can’t with people being so dumb!

    56. 56
      VDot says:

      I need to see a sex tape of CB in action because I’m not understanding how these chicks are ready to go to war :shotsfired: over this nucca. Well KarateChop I understand, but Rih-Rih :no:

    57. 57
      ninjarider_sb says:

      :offtopic:

      So ummm since Phaedra refused to answer Kenya’s quaetion last night…. Which two ladies do you think Apollo would want to :hump:

    58. 58
      Diva says:

      :wave: Miany

    59. 59
      NaijaGal says:

      @DIVA – Irving…there was snow/ice on my car when I was leaving for work

    60. 60
      Keesh says:

      Its warm as hell in East TN. We had to turn our air on this weekend it got so damn warm

    61. 61
      luVn_liFe... says:

      :wave: Morning Mainy . .
      @donte . . iVe watched as few episodes,and it has veered way off of Entertainment to me.Just Imbiciles they are.

    62. 62
      Diva says:

      :hug: Donnaaaaaaa

    63. 63
    64. 64
      Miany says:

      Aryanna says:

      What I don’t get is how these women who claimed they are sooooo “bad” allowed themselves to get dogged out like this. Yes this is about Rihanna. Look at the girl you’re competing with and look at the guy you’re competing for. I don’t believe you think that highly of yourself like you want people to believe.. U can’t.. If you did you would tuck ya pride and find someone who deserves you.

      ^^^Good Morning and everything you’re saying is ON POINT. Then again…..everyone knows that people who “are or do” don’t talk about it. Men who are thugs don’t go around screaming ‘thug life” and women who are strong/ bad/ tuff/ independent usually don’t talk about it. Rihanna & Karruche are young so I expect that. I know I’ve been through the no good man phase.

    65. 65
      NaijaGal says:

      luVn_liFe… says:

      HERES THE SAD CONFUSSING PART..THEY DIDNT EVEN HAVE TO PAY FOR A CAB,THE TEAMS OFFER CAR SERVICES FOR THESE PLAYERS.THEY ARE TOLD TO CALL FOR A CAR IF THER OUT DRINKING!!
      =================
      and boom goes the dynamite…I’m sure they didn’t expect to die but it’s hard to give empathy when it’s a result of your own stupid choice

    66. 66
      ninjarider_sb says:

      FuturedocDonte says:

      @NiNjaRider I cant take these People on CATFISH or CATFISH seriously. thats all i got on it
      ———————————————————————–

      I think it’s all about becoming “famous” and folks will do anything to get their 15 miuntes of celebrity. Especially seeing “Scorpio” on divorce court last week.

    67. 67
      Diva says:

      NaijaGal says:

      @DIVA – Irving…there was snow/ice on my car when I was leaving for work

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      Send some down I35 my way……………

    68. 68
      Keesh says:

      I hope Auntie do a RHOA post cause just when I thought the show couldnt get any better. BBBBAAAAAAABBBBBYYYYYYYY. That damn Kenya is a certified nut, I see cray cray in her eyes….

    69. 69
      luVn_liFe... says:

      ninjarider_sb says:
      Phaedra refused to answer Kenya’s quaetion last night<– As she shoulda have . . Phae told her Get outta her with that BULLSHI!! she shouda been let that rocky mountain face bissh have it from the get go at the RaceTrac and she wouldnt have Felt she could keep trying PhaeDra sideways!

    70. 70
      Donna del Gatto says:

      :waves: @Diva

    71. 71
      MsB says:

      HERES THE SAD CONFUSSING PART..THEY DIDNT EVEN HAVE TO PAY FOR A CAB,THE TEAMS OFFER CAR SERVICES FOR THESE PLAYERS.THEY ARE TOLD TO CALL FOR A CAR IF THER OUT DRINKING!!
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      :no: Just ridiculous!

    72. 72
      NaijaGal says:

      ninjarider_sb says:

      So ummm since Phaedra refused to answer Kenya’s quaetion last night…. Which two ladies do you think Apollo would want to
      =================
      Cynthia for sure…and the way he rubbed Kenya’s ass I’d go with her too :lol:

    73. 73
      luVn_liFe... says:

      ninjarider_sb says:
      I think it’s all about becoming “famous” and folks will do anything to get their 15 miuntes of celebrity. Especially seeing “Scorpio” on divorce court last week.

      ~ ~ ~ ~
      YUP

    74. 74
      Miany says:

      I missed RHOA…..are one of yall gonna give an update or do I have to wait until after work?

    75. 75
      Keesh says:

      NaijaGal says:

      luVn_liFe… says:

      HERES THE SAD CONFUSSING PART..THEY DIDNT EVEN HAVE TO PAY FOR A CAB,THE TEAMS OFFER CAR SERVICES FOR THESE PLAYERS.THEY ARE TOLD TO CALL FOR A CAR IF THER OUT DRINKING!!
      =================
      and boom goes the dynamite…I’m sure they didn’t expect to die but it’s hard to give empathy when it’s a result of your own stupid choice

      I told yall I date a Pro Athlete (NFL) for about 2 yrs and they have a curfew at game time. If they are in the city were they live they have to be in by 10 or 11pm the night before the game and the night after the game. If they are in another city they are not allowed to have anyone (even wives) stay with them in their hotel rooms and they are allowed about 2 to 4 hrs to get out the night before the game and yes, they provide cab service for them. They are so strict on them during game time, the coaches actually do a room check

    76. 76

      So I’m home with lil razz and he has the sharts…I feel so bad for laughing but it was hilar when he ran to the potty with his hand over his booty all hunched over. :lol: he said it ain’t funny mommy! I felt so bad

    77. 77
      ninjarider_sb says:

      luVn_liFe… says:

      ninjarider_sb says:
      Phaedra refused to answer Kenya’s quaetion last night<– As she shoulda have . . Phae told her Get outta her with that BULLSHI!! she shouda been let that rocky mountain face bissh have it from the get go at the RaceTrac and she wouldnt have Felt she could keep trying PhaeDra sideways!
      ——————————————————————
      :yes:

    78. 78
      Keesh says:

      Miany says:

      I missed RHOA…..are one of yall gonna give an update or do I have to wait until after work?

      It was good Mainy

    79. 79
      luVn_liFe... says:

      Bedazzled His Razzle says:

      BBBBWAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAH :rofl: PriceLess
      So I’m home with lil razz and he has the sharts…I feel so bad for laughing but it was hilar when he ran to the potty with his hand over his booty all hunched over. he said it ain’t funny mommy! I felt so bad

    80. 80
      Keesh says:

      Right! I think Im starting to like Phaedra though. YOu see she got real hood when she felt threatened about her man…giggles

    81. 81
      Donna del Gatto says:

      Oh and speaking of Tamar did anyone else hear that she’s claiming to have vitiligo?

    82. 82
      luVn_liFe... says:

      Keesh says:
      Right! I think Im starting to like Phaedra though. YOu see she got real hood when she felt threatened about her man

      ~ ~ ~ ~ ~
      had she checked that Crap from the jump,she wouldnt of had to Lower her self to showing her a.s.s. on TV

    83. 83
      MsB says:

      I missed RHOA but I will say just by observation Apollo will go for Cynthia and Kenya

    84. 84
      NaijaGal says:

      Donna del Gatto says:

      Oh and speaking of Tamar did anyone else hear that she’s claiming to have vitiligo?
      =============
      * I did* if she don’t go somewhere with that bullchit…she on that Sammy Sosa special…own that ish

    85. 85

      @donna GTFOH her and her brother are yellow?! She’s a certified nut!!

    86. 86
      luVn_liFe... says:

      FE . .
      I seen Tamar/vince say that :rolleyes: whatever makes it easier for her :shrug:
      Hows her sis toni any word?

    87. 87
      tld007 says:

      I thought that was Kanye and Kim at first oops

    88. 88

      Glad I’m not the only one who finds it funny. I was so grateful this morning that I didn’t throw out his pull ups! Lol

    89. 89
      Gigi26 says:

      I told yall I date a Pro Athlete (NFL) for about 2 yrs and they have a curfew at game time. If they are in the city were they live they have to be in by 10 or 11pm the night before the game and the night after the game. If they are in another city they are not allowed to have anyone (even wives) stay with them in their hotel rooms and they are allowed about 2 to 4 hrs to get out the night before the game and yes, they provide cab service for them. They are so strict on them during game time, the coaches actually do a room check
      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

      Varies by team. Not everyone is your babysitter. These are grown men. If you wanna eff your money up on some stupid mess, then go on right ahead. Shame cuz he killed his friend and he’s gonna have to live with that for the rest of his life.

    90. 90
      ninjarider_sb says:

      Keesh says:

      Right! I think Im starting to like Phaedra though. YOu see she got real hood when she felt threatened about her man…giggles
      ———————————————————————-
      :yes:

      I just don’t understand how Kenya thought her behavior was ok. I guess that’s part of the reason why she is manless and never been wifed up!!! Poor Walter…he is so obviously not into Kenya or the role RHOA paid him to play. Kenya absolutely disrespected Walter…. My BF even had some ish to say about how Kenya was treating Walter. Trying to make a man jealous by putting your azz on another man and being all in another man face will definelety backfire!!!

    91. 91
      MsB says:

      Oh and speaking of Tamar did anyone else hear that she’s claiming to have vitiligo?
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      First they were born without cartlidge in their nose, now she has vitiligo :rolleyes: Me–> :chase: <– Tamar

    92. 92
      Donna del Gatto says:

      @Naija and Razzle

      :lol: she trying to say that she’s not bleaching her skin, but then she turns around and says that as if it’s an around the way excuse for why she MAY be bleaching it… :lol:

    93. 93
      Gigi26 says:

      Right! I think Im starting to like Phaedra though. YOu see she got real hood when she felt threatened about her man…giggles
      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

      I’d said it, Kenya gonna only do what she gets away with. Had Phaedra nip that in the bud from the first time she wouldn’t have had room to get pissed. Her soulful ass

    94. 94

      I seemed to can’t even mustard up enough fks togive about this situation.

      If they happy….

    95. 95
      luVn_liFe... says:

      Bedazzled His Razzle says:
      Glad I’m not the only one who finds it funny. I was so grateful this morning that I didn’t throw out his pull ups! Lol
      ~ ~ ~ ~
      :rofl:
      You are Killing ME,How old is DJ Gabba gabba?

    96. 96
      Donna del Gatto says:

      @luVn

      IKR! :rofl:

      And I know someone with vitiligo, that is such a gradual disease. My ex-boyfriend’s mom had it and she spent SO much money on makeup it was ridiculous. And you could see along her hairline and everything where the skin was changing…

    97. 97
      Ace says:

      *Looking at these Rhianna Pic’s with No Panties :pc: *

      Rhianna need little more meat on her…just a little more…

    98. 98
      FuturedocDonte says:

      @msb :hahaha:

    99. 99

      Riddle me this though: HOW THE FUGG IS KENYA MAD SHE GOT A JUNIOR SUITE WHEN SHE INVITED HERSELF ON THE TRIP LAST FUGGIN MIN??! Walter got her azz “Kenya you take your medicine?” :rofl:

    100. 100
      NaijaGal says:

      but with Phaedra litterally showing her ass, was she any better than Kenya???

    101. 101
      luVn_liFe... says:

      I wonder what kinda creme ther using to bleach,I need some for about a month to bleach out some of this discolored pigment I have :(

    102. 102
      Gigi26 says:

      I seemed to can’t even mustard up enough fks togive about this situation.

      :cosign:

    103. 103
      luVn_liFe... says:

      NaijaGal says:
      Phaedra litterally showing her ass, was she any better than Kenya???
      ~ ~ ~ ~ ~
      :clap: RIGHT!,I hope shes investing wisely,Because seeing her antics on TV,someone cant really feel she’s a Serious lawyer’

    104. 104
      Miany says:

      Donna del Gatto says:

      Oh and speaking of Tamar did anyone else hear that she’s claiming to have vitiligo?

      ^^^^^ Her and M.J (lord rest his sould <~~~ my way of showing respect so the stans won't come for me) are the only 2 I've ever heard of with vitalago. I've never heard of a real human being with vitalago. Why can't they just own their self hating demons and just admit to melanin scrubbing!!

    105. 105
      Gigi26 says:

      but with Phaedra litterally showing her ass, was she any better than Kenya???
      ———————————
      She shole wasn’t cuz that was classless.

      And you know whos starting to irk my nerve? Kandi. I hate when people act “brand new” cuz they have a man. Bish you are a certified slore. Stop the act.

    106. 106
      Donna del Gatto says:

      NaijaGal says:

      but with Phaedra litterally showing her ass, was she any better than Kenya???

      __________

      Did you see what Kid Fury said on Twitter about this??? :rofl:

    107. 107
      luVn_liFe... says:

      Donna del Gatto says:

      NaijaGal says:

      but with Phaedra litterally showing her ass, was she any better than Kenya???

      __________

      Did you see what Kid Fury said on Twitter about this???
      ~ ~ ~
      What did he say?

    108. 108

      Luvn he’s three… When I went to help him clean up I thought out loud by mistake “oh forgot to clean your testicles..” him: “Mommy you clean my tessiculz??”
      :facepalm: lol if rather him say that then balls nuts or giblets :lol: I just told him not to say that though.

    109. 109
      Donna del Gatto says:

      @Miany

      It is a real disease, I’ve seen two people growing up who had it. When I was a kid this lady who worked at the corner store had it and she didn’t wear any makeup, just let that shyt be…and then like I said up further, my ex-boyfriend’s mom had it…

    110. 110
      ninjarider_sb says:

      Gigi26 says:

      but with Phaedra litterally showing her ass, was she any better than Kenya???
      ———————————
      She shole wasn’t cuz that was classless.

      And you know whos starting to irk my nerve? Kandi. I hate when people act “brand new” cuz they have a man. Bish you are a certified slore. Stop the act
      ———————————————————————–

      Kandi will become the new Kim….

    111. 111

      Let’s face it, we are in the last days and ANYTHING goes now! It’s clear that Chris Breezy can afford two women perhaps more, so they are condoning his behavior, can’t blame him, blame them for putting up with the foolery! If they like it, we should love it! :tea:

    112. 112
      luVn_liFe... says:

      Bedazzled His Razzle says:
      he’s three… When I went to help him clean up I thought out loud by mistake “oh forgot to clean your testicles..” him: “Mommy you clean my tessiculz??”
      :lol:

    113. 113
      Donna del Gatto says:

      luVn_liFe… says:

      Donna del Gatto says:

      NaijaGal says:

      but with Phaedra litterally showing her ass, was she any better than Kenya???

      __________

      Did you see what Kid Fury said on Twitter about this???
      ~ ~ ~
      What did he say?

      ____________

      Dude stoopid!!! He said that Phaedra’s ass looks like it’s loaded with shyt in that thong…and that he is CERTAIN that thong stinks! :rofl:

    114. 114
      NaijaGal says:

      @DONNA – no I didn’t…LAWD what that nut say?

      @MIANY – ‘Nessa from the Cosby show has it

    115. 115
      luVn_liFe... says:

      :hahaha:
      He said that Phaedra’s ass looks like it’s loaded with shyt in that thong…and that he is CERTAIN that thong stinks!
      ~ ~ ~ ~
      He’s right FE,those wer My Sentiments ExactlY!

    116. 116

      Lol kid fury and I were thinking the same thing lol. She had that thing on from sub up to sun down in the HEAT! Is there anything worse than the smell of wolf badussy??

    117. 117
      luVn_liFe... says:

      She had that thing on from sub up to sun down in the HEAT! Is there anything worse than the smell of wolf badussy??
      ~ ~ ~ ~ :kona:

    118. 118
      Trendsetter says:

      RHOA was good last night…

    119. 119
      luVn_liFe... says:

      And why wouldNt Apollo convince her iTs NOT That serious to go to that extreme and that it wasnt southernBelle like?

    120. 120
      Sandra Rose says:

      capricorn83 says:

      Isn’t the girl with the butt tooted out in the “french breezies” pic Karrueche?? “The Kill” is her line, right?
      __________________

      Good eye! :thumbsup: That is her waist length weave. And one of the groupies is wearing her yellow hat!

    121. 121
      NaijaGal says:

      Gigi26 says:

      She shole wasn’t cuz that was classless.

      And you know whos starting to irk my nerve? Kandi. I hate when people act “brand new” cuz they have a man. Bish you are a certified slore. Stop the act.
      =====================
      Kandi just now getting on your nerves…shoot I haven’t liked her since her 1st season there…that nasally voice and the need to let folks know she HELPED write Bills, Bills, Bills & No Scrubs like the ish is classic hits

    122. 122
      Donna del Gatto says:

      @luVn

      :rofl: I missed it, but I’m gonna catch it tonight online…

    123. 123
      Caramel Cutie says:

      :D

    124. 124
      MsB says:

      Kid Fury tweeted that Kenya pu$$y lips stretched from Atlanta to Sacramento but wants a husband :rofl:

    125. 125
      luVn_liFe... says:

      Donna del Gatto says:
      I missed it, but I’m gonna catch it tonight online…
      ~ ~ ~ ~
      Guurl When you see Phaedra come down,ur gonna have theBEY Stank face,trusssMe.
      Like I said in #82 she shoulda checked it all from the jump and she wouldnt have to be Degrading herself on national TV :rolleyes:

    126. 126
      Tainted_Love says:

      I wanted to slap tf out of Kenya last night

    127. 127
      luVn_liFe... says:

      MsB says:
      Kid Fury tweeted that Kenya pu$$y lips stretched from Atlanta to Sacramento but wants a husband
      ~ ~ ~ ~
      OH
      :blink:

    128. 128
      NaijaGal says:

      so folks are saying Kim Z called the ladies ni*gers… :thinking:

    129. 129
      luVn_liFe... says:

      @Naija . . WHEN?? On tv<When she was Leaving?? I was dozing in and out i cant say yea or nay :blink:

      :popcorn:

    130. 130
      Sandra Rose says:

      Hey Honycoatd, if you’re in here, someone from your past reached out to me on Twitter.com this morning. He asked me to give you his email address: dtony6680@yahoo :hi:

    131. 131
      Miany says:

      I have seen people with blotches but I had no idea it was due to the same skin condition MJ had Ok, well I apologize for the ignorance. I know I’ve seen folks with the discoloration but, most of the times they don’t resort to completely bleaching their skin.

    132. 132
    133. 133
      luVn_liFe... says:

      Sandra Rose says:
      :eek:
      Hey Honycoatd, if you’re in here, someone from your past reached out to me on Twitter.com this morning. He asked me to give you his email address: dtony6680@yahoo

    134. 134
      iWhip says:

      this is “doing too much defined” :no:

      _____________________
      :dead: Auntie you reuniting folks nah?? :huh:

    135. 135
      Tainted_Love says:

      @naija it Sounds like she did at the beginning but it was the b-word

    136. 136
      Donna del Gatto says:

      MsB says:

      Kid Fury tweeted that Kenya pu$$y lips stretched from Atlanta to Sacramento but wants a husband :rofl:

      ____________
      YES!!! I saw this too… :ghost:

    137. 137
      MsB says:

      so folks are saying Kim Z called the ladies ni*gers…
      ~~~~~~~~~~~~~~~~
      :blink: It most definitely isn’t shocking, Kroy and her are some backwoods mufuggas, I’m surprised it hadn’t been said sooner :tea:

    138. 138
      Gigi26 says:

      so folks are saying Kim Z called the ladies ni*gers…
      ——————

      No lie I could’ve sworn that when her and Kroy left, they both said that! She’s white trash anyways and just mad cuz she’ll stay on the Bravo channel and no where else.

    139. 139
      luVn_liFe... says:

      FAY :happy: Wut it Do lady?? you Making it?

    140. 140
    141. 141
      iWhip says:

      NaijaGal says:

      so folks are saying Kim Z called the ladies ni*gers

      :blink: do WHAT nah?? where? when? i need receipts dammit! :rules: aint neva liked her!

    142. 142
      iyonah says:

      I wanted Chrianna so bad, prob more than they did. But Lord knows if he ends up back with Kapoopooup Princess Rhi going to lose it … she going to go :mad: :wail:

    143. 143
      NaijaGal says:

      @TAINTED – nah it wasn’t bitch cause Bravo doesn’t bleep that out

    144. 144
      KyCakes says:

      NaijaGal says:

      so folks are saying Kim Z called the ladies ni*gers…
      ———————————————————————–
      :blink: Uh…what?

      Gud Moanin’ Lady! Been meaning to tell you that you look rather delectable in your gravy!! *licks fingers ala KFC style*

    145. 145
      NaijaGal says:

      :whistle:
      reunited and it feels so good
      reunited and it’s understood

    146. 146
      iWhip says:

      Luvn :crying: i’m ok but these damn cramps tho?? lawd y?? :crying:

      how u?

    147. 147
    148. 148

      Can someone clarify how Kandi is acting “brand new” because she has a man? I didn’t see that…

    149. 149
      Diva says:

      I need to catch on RHOA!!! I’m slipping on so many of my tv shows….I be watching Big Bang Theory and Family Guy!

    150. 150
      Sandra Rose says:

      iyonah says:

      I wanted Chrianna so bad, prob more than they did. :wail:
      ________________

      There, there, hun. It will be okay. Next time listen to your auntie when I tell you something.

    151. 151
      iyonah says:

      @MsB no suprise to em either, she low budget low grade yt trash anyway, I don’t take anyone serious with big hair and makeup anyway. She D list.

      Think I saw this pic on Instagram and still couldn’t see her in it, where are her legs/knees?

    152. 152
      Carrington says:

      Ima need women folk to know that tiddys are a mans comfort food… But ain’t $HIT sexy about a set you can fit your fist between… WTF?!?

    153. 153
      MsB says:

      iyonah says:
      @MsB no suprise to em either, she low budget low grade yt trash anyway, I don’t take anyone serious with big hair and makeup anyway. She D list.

      :lol:

    154. 154

      I thought I was the only one who noticed that carrington :lol:

    155. 155
      iyonah says:

      @Sandra… I really think you were right now, Rhi Rhi out here looking desperate and like a fool for him, its sad. **Cues Stupid In Love Song..

      :violin: :whistle:

      So
      My new nickname
      Is you idiot
      (Such an idiot)
      Thats what my friends
      Are calling me when
      They see me yelling
      Into my
      Phone

      They tell me let go
      He is not the one
      I thought I saw your potential
      Guess thats what made me dumb
      He don’t want it
      Not like you want it
      Scheming and cheating
      Oh girl, why do you
      Waste your time
      You know he aint right

      Telling me this
      I don’t wanna listen
      But you insist
      On repeatedly trying
      To tell me lies
      And I just don’t know why

      This is stupid
      I’m not stupid
      Dont talk to me
      Like I’m stupid
      I still love you
      But I just cant do this
      I may be dumb but
      I’m not stupid

      Trying to make this work
      But you act like a jerk
      Silly of me to keep
      Holding on
      But the dunce cap is off
      You don’t know what you lost
      And you wont realize
      Till I’m gone, gone, gone
      That I was the one
      Which one of us
      Is really dumb

    156. 156
      Sandra Rose says:

      Iyonah says:

      @Sandra… I really think you were right now, Rhi Rhi out here looking desperate and like a fool for him, its sad. **Cues Stupid In Love Song..
      ________________
      :rofl:

    157. 157
      Sandra Rose says:

      I updated my post to reflect the fact that the girl in the center with her butt in Chris Brown’s face is not Karrueche.

    158. 158
      brownelovely says:

      WOW….how much messier can this situation get lmao. Sad thing is he winning in all this SMDH!!!!

    159. 159
      Divine says:

      Is it just me or are these two racing to see who can get knocked up first?

    160. 160
      martell203 says:

      How do you say her name?! I know it can’t be the way I’m saying it (car-oooo-chie). No one would name their baby that. Help…?

    Comments are closed for this post