Chris Brown and Karrueche

Troubled singer Chris Brown can't get his ex-girlfriend Karrueche Tran out of his head.

The 26-year-old singer reached out to the failed clothing designer online after stalking her at a Hollywood nightclub last weekend.

On Sunday, he posted an Instagram photo of the two of them together during happier times.

In the photo caption he attempts to explain his clingy behavior: "@karrueche all I was doing was trying to fight for the woman I love. ThanxI learned a lot."

Some clueless women may think this is Brown's way of proving his love. In reality, he is obsessed with her.

Brown's obsession with Karrueche is not an expression of love; it's a symptom of depression.

A healthy man would move on from a breakup with the understand that he and his ex just weren't right for each other. Healthy men don't say they're moving on with their lives then continue to pursue their exes online.

Meanwhile, Karrueche vented her frustration at all the unwanted attention from Brown. "Man the f*ck up and change the bs in your life like I told you several times," she wrote in a blistering open letter to Brown on Instagram on Sunday.

Chris Brown and Karrueche

This would be a good time for Karreuche to file for a restraining order before Brown's creepy behavior escalates.

You in danger, grrrl.

More from Sandrarose.com:

  • T.I. does not want his daughter dating someone like Chris Brown (Video)
  • Rihanna Urged to Stay Away from Chris Brown
  • Chris Brown’s Mom is Tired of His Bullsh*t
  • Writer Offers $1,000 To Beat Chris Brown Up
    • Cheddup Already Damn

      Come on Golden State!

      On topic: No Comment :rofl:
      Gone head young people lol

    • Cheddup Already Damn

      Come on Golden State!

      On topic: No Comment :rofl:
      Gone head young people lol

    • Femme404

      What Chris is doing has nothing to do with Karrueche. He's your run of the mill controlling/crazy guy. The only pain he's experiencing is that of being denied. Once he gets her back the game will be over and he'll go back to doing whatever he wants.

    • Femme404

      What Chris is doing has nothing to do with Karrueche. He's your run of the mill controlling/crazy guy. The only pain he's experiencing is that of being denied. Once he gets her back the game will be over and he'll go back to doing whatever he wants.

    • Cheddup Already Damn

      :henny bottle: for Kdub when she shows up :tea:

    • Cheddup Already Damn

      :henny bottle: for Kdub when she shows up :tea:

    • 1/8

      I went through this many years ago.

      I was obsessed with a Muslim from Saudi Arabia. He was wealthy, handsome, and very intelligent.

      We were together for five years. Throughout the relationship, I constantly cheated on him - right in his face.

      When he finally walked away from me, I was devastated. It was a blow to my ego. I kept thinking to myself, "How can he leave me when I'm the best thing he's ever had?"

      Narcissists love the way you make them feel about THEMSELVES - they seldom love YOU.

    • 1/8

      I went through this many years ago.

      I was obsessed with a Muslim from Saudi Arabia. He was wealthy, handsome, and very intelligent.

      We were together for five years. Throughout the relationship, I constantly cheated on him - right in his face.

      When he finally walked away from me, I was devastated. It was a blow to my ego. I kept thinking to myself, "How can he leave me when I'm the best thing he's ever had?"

      Narcissists love the way you make them feel about THEMSELVES - they seldom love YOU.

    • ShadeMstr

      ROFL @ You in danger girl..... She is finished Chris But you can see her online, check her profile and in a SciFi Movie. She will always be employed. Scifi actor's old and young always get called for cheesy movies.

    • ShadeMstr

      ROFL @ You in danger girl..... She is finished Chris But you can see her online, check her profile and in a SciFi Movie. She will always be employed. Scifi actor's old and young always get called for cheesy movies.

    • whitty hutton

      She shouldn't have posted a response. The truly mature thing to do would be to DM him or send him a text.

    • whitty hutton

      She shouldn't have posted a response. The truly mature thing to do would be to DM him or send him a text.

    • whitty hutton

      A self-professed narcissist...

      Sandra, what 's your take on this?

    • whitty hutton

      A self-professed narcissist...

      Sandra, what 's your take on this?

    • Let Your Soul Glow

      Real question: Is CB a diagnosed bipolar? Because he swings from one extreme to the other...constantly. He needs a Xanax, a hug, and several seats in that order.

    • Let Your Soul Glow

      Real question: Is CB a diagnosed bipolar? Because he swings from one extreme to the other...constantly. He needs a Xanax, a hug, and several seats in that order.

    • JazzyBossyJen

      Silence is golden, that dude lives for any kind of response good or bad, it makes him feel like he's still in control?!

    • jeniefrumdabloc™

      These some fools

    • JazzyBossyJen

      Silence is golden, that dude lives for any kind of response good or bad, it makes him feel like he's still in control?!

    • jeniefrumdabloc™

      These some fools

    • Cheddup Already Damn

      100
      Sounds like you got what you deserved :shrug:

    • Cheddup Already Damn

      100
      Sounds like you got what you deserved :shrug:

    • Cheddup Already Damn

      He would bean a posting sucka, because I would've acted like didn't see this msg.

      The worst thing you can do to somebody is to ignore them. She's playing this game right along with him IMB

    • Cheddup Already Damn

      He would bean a posting sucka, because I would've acted like didn't see this msg.

      The worst thing you can do to somebody is to ignore them. She's playing this game right along with him IMB

    • 1/8

      It took many years, tears, and failed relationships to address my issues.

      For the longest time, I couldn't understand why I was never happy, no matter how terrific my partner was.

      Furthermore, I couldn't comprehend why most of my partners dumped me. ?

      On the surface, I was attractive, charming, intelligent, and gainfully employed.

      On the inside, however, I was self-absorbed, selfish, insecure, and always looking for attention... and I had very little regard for anyone else's feelings.

      Other people's happiness was inconsequential.

    • 1/8

      It took many years, tears, and failed relationships to address my issues.

      For the longest time, I couldn't understand why I was never happy, no matter how terrific my partner was.

      Furthermore, I couldn't comprehend why most of my partners dumped me. ?

      On the surface, I was attractive, charming, intelligent, and gainfully employed.

      On the inside, however, I was self-absorbed, selfish, insecure, and always looking for attention... and I had very little regard for anyone else's feelings.

      Other people's happiness was inconsequential.

    • Handle your issues

      This would be an excellent time for her to move......like tonight.

    • Handle your issues

      This would be an excellent time for her to move......like tonight.

    • jeniefrumdabloc™

      Attention starved

    • Femme404

      Then she would've risked a knock on the door.

    • jeniefrumdabloc™

      Attention starved

    • Femme404

      Then she would've risked a knock on the door.

    • 1/8

      Witness protection program

    • 1/8

      Witness protection program

    • jeniefrumdabloc™

      When she said my career! Bytch CB name started ya career FOH..... Chile

    • jeniefrumdabloc™

      Rofl ???

    • jeniefrumdabloc™

      When she said my career! Bytch CB name started ya career FOH..... Chile

    • jeniefrumdabloc™

      Rofl ???

    • jeniefrumdabloc™

      Or ignore it all together

    • jeniefrumdabloc™

      Or ignore it all together

    • 1/8

      You're right. I did. I hurt a lot of people in my younger days.

      I contacted the guy from Saudi Arabia via Facebook.

      He said, "It took me two years to get you out of my system." Then he blocked me! LMAO! I honestly don't blame him.

    • 1/8

      You're right. I did. I hurt a lot of people in my younger days.

      I contacted the guy from Saudi Arabia via Facebook.

      He said, "It took me two years to get you out of my system." Then he blocked me! LMAO! I honestly don't blame him.

    • Femme404

      Drake 1.0

    • Femme404

      Drake 1.0

    • WhoGon’CheckMeBoo?

      I was thinking theee samething, by him saying thanks I've learned alot, that translates to, YOUR LIFE IS OVER...She better move, get a restraining order and get security on her payroll a.s.a.p....

    • WhoGon’CheckMeBoo?

      I was thinking theee samething, by him saying thanks I've learned alot, that translates to, YOUR LIFE IS OVER...She better move, get a restraining order and get security on her payroll a.s.a.p....

    • WhoGon’CheckMeBoo?

      NAILED. IT.

    • WhoGon’CheckMeBoo?

      NAILED. IT.

    • iWasteTime

      Y'all see Andre.... So humble. Off the bench!

    • iWasteTime

      Y'all see Andre.... So humble. Off the bench!

    • Cheddup Already Damn

      Lol
      You'll be fine.

    • Cheddup Already Damn

      Lol
      You'll be fine.

    • Cheddup Already Damn

      Woohoo Golden State!!!
      ?Wasting Time

    • Cheddup Already Damn

      Woohoo Golden State!!!
      ?Wasting Time

    • Cheddup Already Damn

      EGGzactly. Settle down Killamanjaro

    • Cheddup Already Damn

      EGGzactly. Settle down Killamanjaro

    • Femme404

      Series over.

    • whitty hutton

      :handclap: thanks for sharing. Your insight and honesty are commendable and will hopefully help someone.

    • Femme404

      Series over.

    • whitty hutton

      :handclap: thanks for sharing. Your insight and honesty are commendable and will hopefully help someone.

    • jeniefrumdabloc™

      Like that rant said something mind you could have texted him that shyt if need be .... chile

    • jeniefrumdabloc™

      Like that rant said something mind you could have texted him that shyt if need be .... chile

    • Cheddup Already Damn

      She might as WHALE listed her grade school and high school name ???

      Yay Golden State! LaBrat shole is ugly ?

    • SummerBaby

      This game tho! Golden State!! ?

    • Cheddup Already Damn

      She might as WHALE listed her grade school and high school name ???

      Yay Golden State! LaBrat shole is ugly ?

    • SummerBaby

      This game tho! Golden State!! ?

    • KDub

      Come thru Steph!!!!!!!!!!!!!!!

    • KDub

      Come thru Steph!!!!!!!!!!!!!!!

    • KDub

      THANKS!!!

    • KDub

      THANKS!!!

    • KDub

      On topic: Get in his AYS Kantaloupe. He addressed you first. I know you get TIRED of taking the damn high road ALL THE TIME. I feel you. Fugg him. He showing up at YOUR damn house, your outings, and really I am like Sandra. Girl Chris got a tracking device on your car or something. You need a restraining order in your damn LIFE. Be safe out in these streets little girl.

    • KDub

      On topic: Get in his AYS Kantaloupe. He addressed you first. I know you get TIRED of taking the damn high road ALL THE TIME. I feel you. Fugg him. He showing up at YOUR damn house, your outings, and really I am like Sandra. Girl Chris got a tracking device on your car or something. You need a restraining order in your damn LIFE. Be safe out in these streets little girl.

    • KDub

      I just said that. He aint playing. He JEST said he trying to fight for you girl.

      That includes the mawfuggn POLICE. He will fight the police Kawabunga. Getcho shat and GEAUX honey.

    • Handle your issues

      Better to be alive.....than sorry. He broke her window.....move now.

    • KDub

      I just said that. He aint playing. He JEST said he trying to fight for you girl.

      That includes the mawfuggn POLICE. He will fight the police Kawabunga. Getcho shat and GEAUX honey.

    • Handle your issues

      Better to be alive.....than sorry. He broke her window.....move now.

    • Cheddup Already Damn

      A restraining order would mean she means business. ION believe her. She young...
      And replying back :facepalm:

    • Cheddup Already Damn

      A restraining order would mean she means business. ION believe her. She young...
      And replying back :facepalm:

    • KDub

      Yes on the it would mean biz. Her safety is truly in question. I hope she sees that

    • KDub

      Yes on the it would mean biz. Her safety is truly in question. I hope she sees that

    • Mrs. ??????????

      I couldn't agree more Sandra, that boy is out of control.

    • Mrs. ??????????

      I couldn't agree more Sandra, that boy is out of control.

    • Femme404

      Ain't nothing like a balanced box score to put Lebron away.

    • WhoGon’CheckMeBoo?

      Hahahaha, girl tell it!

    • Femme404

      Ain't nothing like a balanced box score to put Lebron away.

    • WhoGon’CheckMeBoo?

      Hahahaha, girl tell it!

    • Handle your issues

      When my auntie was trying to run from her landlord, we used to show up at the house around two in the morning...she'd be ghost by six am. She needs to contact starving students and make that move...for safely.

    • Handle your issues

      When my auntie was trying to run from her landlord, we used to show up at the house around two in the morning...she'd be ghost by six am. She needs to contact starving students and make that move...for safely.

    • jeniefrumdabloc™

      easy as hell to get a aint shyt ninja ..... hard as hell to get rid of em smh << this has been ya education for da night Bye!

    • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

      In other news, #dubnation

    • jeniefrumdabloc™

      easy as hell to get a aint shyt ninja ..... hard as hell to get rid of em smh << this has been ya education for da night Bye!

    • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

      In other news, #dubnation

    • Femme404

      So true. They will come and set up shop in your life and the next thing you know you're taking them to work....WHO are you and HOW did you get here?

      So glad I'm out of my twenties but I learned so much. I can spot a sorry nigga a mile away....ninja has cracked every code in the book but you have no car. 9/11 was an inside job but you can't get a job.

    • Femme404

      So true. They will come and set up shop in your life and the next thing you know you're taking them to work....WHO are you and HOW did you get here?

      So glad I'm out of my twenties but I learned so much. I can spot a sorry nigga a mile away....ninja has cracked every code in the book but you have no car. 9/11 was an inside job but you can't get a job.

    • AnonymousRose

      real talk

    • AnonymousRose

      real talk

    • Cheddup Already Damn

      Hey Zoe ?
      Can't wait for Purse Detectives to return ?

    • Cheddup Already Damn

      Hey Zoe ?
      Can't wait for Purse Detectives to return ?

    • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

      Me either. Too long. Too long.

    • Maya

      Chris needs to be on suicide watch. He's worrying me. Karreuche needs to move far away from him and just start over.

    • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

      Me either. Too long. Too long.

    • Maya

      Chris needs to be on suicide watch. He's worrying me. Karreuche needs to move far away from him and just start over.

    • AnonymousRose

      agreed, she can do soooo much fuggin better than this, we live and learn koko

    • AnonymousRose

      agreed, she can do soooo much fuggin better than this, we live and learn koko

    • WhoGon’CheckMeBoo?

      You know what's crazy, I had restraining order on my ex many moons ago, he violated that restraining order, so I called the cops and they didn't do sh@t, they felt sorry for him! I had to move police was no help at all!!! She better watch her back, he's at home thinking of a master plan, a hurt and depressed man who's off his meds with nothing to lose is no joke... Although he got alot to lose.

    • Lenina Just Lenina

      Lorrrrd I didn't eeem know we was being blessed w weekend updates by Miss Sandra...(I ain't lucky enough to call her auntie yet). My weekend was a monkey show. Koochiecutta u in danja gurrl and haayyy everybody I love yall I'm goin to bed I'll catch all the ?? on tomorrow

    • WhoGon’CheckMeBoo?

      You know what's crazy, I had restraining order on my ex many moons ago, he violated that restraining order, so I called the cops and they didn't do sh@t, they felt sorry for him! I had to move police was no help at all!!! She better watch her back, he's at home thinking of a master plan, a hurt and depressed man who's off his meds with nothing to lose is no joke... Although he got alot to lose.

    • Lenina Just Lenina

      Lorrrrd I didn't eeem know we was being blessed w weekend updates by Miss Sandra...(I ain't lucky enough to call her auntie yet). My weekend was a monkey show. Koochiecutta u in danja gurrl and haayyy everybody I love yall I'm goin to bed I'll catch all the ?? on tomorrow

    • WhoGon’CheckMeBoo?

      She probably ain't never dealt with crazy before nor her friends, so she probably thinks it's cute! Little do she know....

    • WhoGon’CheckMeBoo?

      She probably ain't never dealt with crazy before nor her friends, so she probably thinks it's cute! Little do she know....

    • WhoGon’CheckMeBoo?

      OK..... The only thing a sorry ninja is good for is the lessons they taught! So glad I'm outta my 20's and 30's just made it to 40's and looking ahead! Goodnight peeps...

    • Femme404

      Scared s**t I ever experienced...One night I broke up with a guy the next day when I woke up he was standing over me with a Bible in his hand tum bout lets go to church.

    • WhoGon’CheckMeBoo?

      OK..... The only thing a sorry ninja is good for is the lessons they taught! So glad I'm outta my 20's and 30's just made it to 40's and looking ahead! Goodnight peeps...

    • Femme404

      Scared s**t I ever experienced...One night I broke up with a guy the next day when I woke up he was standing over me with a Bible in his hand tum bout lets go to church.

    • Femme404

      Night all.

    • Femme404

      Night all.

    • iWasteTime

      New name?
      who you wit?

    • iWasteTime

      New name?
      who you wit?

    • <3 LoveDreamLive <3

      Actually, Chris tweeted/instagramed (then deleted) her first, he said, ""Honestly, it's so f--king pointless to keep doing interviews about me. Talk about your career," he wrote. "If there is no more relationship then u shouldn't be doing f--king interviews with people I won't let get the pleasure of prying into my personal life. S--t starting to get real weak now."

      Then she responded with what you see above.....then he responded back...

    • <3 LoveDreamLive <3

      Actually, Chris tweeted/instagramed (then deleted) her first, he said, ""Honestly, it's so f--king pointless to keep doing interviews about me. Talk about your career," he wrote. "If there is no more relationship then u shouldn't be doing f--king interviews with people I won't let get the pleasure of prying into my personal life. S--t starting to get real weak now."

      Then she responded with what you see above.....then he responded back...

    • Bonny

      He couldn't care less about this girl. His egos smashed, he wants her back so he can dump her.

    • Bonny

      He couldn't care less about this girl. His egos smashed, he wants her back so he can dump her.

    • Nana Mansa

      I couldn't have said it better. It's all about his ego. He don't really want her back. If he ever get her back he will go back to what he always does: cheating. He just wanna be in control. She need a restraining order ASAP. The dude is crazy.

    • Letmecommentbeforeicant

      So, she hasn't put a restraining order out on a man who has a history of violent encounters with not only men, but women too? GURL, woman the **** up and do what you have to do!!!

    • Nana Mansa

      I couldn't have said it better. It's all about his ego. He don't really want her back. If he ever get her back he will go back to what he always does: cheating. He just wanna be in control. She need a restraining order ASAP. The dude is crazy.

    • Letmecommentbeforeicant

      So, she hasn't put a restraining order out on a man who has a history of violent encounters with not only men, but women too? GURL, woman the **** up and do what you have to do!!!

    • SecretVoice

      You mean like he did Rihanna?

    • SecretVoice

      You mean like he did Rihanna?

    • SecretVoice

      I'm so proud of Karrueche,so very proud that she dumped that loser and seems adamant about not being with him.

      At one point I supported Chris Brown but that point as over as of 2010.I scratch my head at his fans that continue to enable his bad behavior.

    • SecretVoice

      I'm so proud of Karrueche,so very proud that she dumped that loser and seems adamant about not being with him.

      At one point I supported Chris Brown but that point as over as of 2010.I scratch my head at his fans that continue to enable his bad behavior.

    • TheRealLee

      CB is only upset because a nobody (at least in his eyes) dumped him for good. Fragile egos need to be with their mamas.

    • TheRealLee

      CB is only upset because a nobody (at least in his eyes) dumped him for good. Fragile egos need to be with their mamas.

    • eljjai

      wait until her gravy train dries up.

    • eljjai

      wait until her gravy train dries up.

    • Intellectual by Nature!

      Just testing my ability to do cool things here. Morning Roses. Share Gif: http://media0.giphy.com/media/34Du6omCm0X84/200w.gif

    • Intellectual by Nature!

      Just testing my ability to do cool things here. Morning Roses. Share Gif: http://media0.giphy.com/media/34Du6omCm0X84/200w.gif

    • dnyce86

      Failed clothing line?...she just got started...her first attempt right?

    • dnyce86

      Failed clothing line?...she just got started...her first attempt right?

    • Intellectual by Nature!

      Ahh Sandra, did you delete my good morning post??? I was trying to do the gif education: http://media3.giphy.com/media/1J2xsnVRL9IeA/200w.gif

    • Intellectual by Nature!

      Ahh Sandra, did you delete my good morning post??? I was trying to do the gif education: http://media3.giphy.com/media/1J2xsnVRL9IeA/200w.gif

    • prynsexxx

      Why can't I get into this love circus? I'm all for messy when the time warrants, but THIS sh!t (can we cuss on here?) right here? Not interested.

    • prynsexxx

      Why can't I get into this love circus? I'm all for messy when the time warrants, but THIS sh!t (can we cuss on here?) right here? Not interested.

    • Chitsngiggles

      WHOA! This is getting good!

    • Chitsngiggles

      WHOA! This is getting good!

    • Chitsngiggles

      He read her ass for filth!

    • Chitsngiggles

      He read her ass for filth!

    • Intellectual by Nature!

      So, I have learned that Sandra will delete your post if it includes gifs. Interesting and noted. No more gifs

    • Intellectual by Nature!

      So, I have learned that Sandra will delete your post if it includes gifs. Interesting and noted. No more gifs

    • Chitsngiggles

      I feel like Chris needs to take a sabbatical to Bali or some kind of healing place like Don Draper did on Mad Men. He needs to go somewhere and find himself. He so all over the place. One minute you scolding her cause she's answering a question SOMEBODY else asked her the next minute you fighting for the one you love. Its clear he doesn't have good people in his circle, especially a good publicist. A good one would disconnect all his social media sites and tell him to shut up, release good music and continue putting on good shows. If Chris doesn't get it together I see serious jail time or worse. I'm a fan, but it makes it real hard to root for him, when continues to say and do dumb stuff over and over again. /rant Good morning.

    • Chitsngiggles

      Or if you cuss too much. Lol

    • Chitsngiggles

      I feel like Chris needs to take a sabbatical to Bali or some kind of healing place like Don Draper did on Mad Men. He needs to go somewhere and find himself. He so all over the place. One minute you scolding her cause she's answering a question SOMEBODY else asked her the next minute you fighting for the one you love. Its clear he doesn't have good people in his circle, especially a good publicist. A good one would disconnect all his social media sites and tell him to shut up, release good music and continue putting on good shows. If Chris doesn't get it together I see serious jail time or worse. I'm a fan, but it makes it real hard to root for him, when continues to say and do dumb stuff over and over again. /rant Good morning.

    • Chitsngiggles

      Or if you cuss too much. Lol

    • MotherOfDragons, GetOffMyENuts

      No cursing, I tried...I got thrown in moderation. One particular swear got through moderation, I saw it in another person's comment. Fuckery...it applies here too ?

    • MotherOfDragons, GetOffMyENuts

      No cursing, I tried...I got thrown in moderation. One particular swear got through moderation, I saw it in another person's comment. Fuckery...it applies here too ?

    • Chitsngiggles

      And Kurrche the next time somebody asks you about Chris say: NO COMMENT. Its that easy home girl. Uber easy!

    • Chitsngiggles

      And Kurrche the next time somebody asks you about Chris say: NO COMMENT. Its that easy home girl. Uber easy!

    • Queen Negus

      Morning Sandra and Rosebuds!!

    • Queen Negus

      Morning Sandra and Rosebuds!!

    • Queen Negus

      Recap on new rules Plzzzz!!

    • Queen Negus

      Recap on new rules Plzzzz!!

    • King Playa

      Whitney, bobby 2k15!

    • King Playa

      Whitney, bobby 2k15!

    • Queen Negus

      I read no more gifts but can we still use our Emoji from the phone?

    • Queen Negus

      I read no more gifts but can we still use our Emoji from the phone?

    • Cheddup Already Damn

      Heyyyy Aroth :D

    • Cheddup Already Damn

      Heyyyy Aroth :D

    • Queen Negus

      On topic: good for her for bring strong and finally leaving him. Karate Chop might have added no babies and no diseases to his sleeping with other woman's list. No break in(lol) baby for her !!

    • Queen Negus

      On topic: good for her for bring strong and finally leaving him. Karate Chop might have added no babies and no diseases to his sleeping with other woman's list. No break in(lol) baby for her !!

    • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

      I wonder if her "people" are persuading her not to get a RO. Just on recent actions alone she could easily get one. by responding, he knows he still has control. A fool can't argue with themselves.

    • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

      I wonder if her "people" are persuading her not to get a RO. Just on recent actions alone she could easily get one. by responding, he knows he still has control. A fool can't argue with themselves.

    • AllmylifeIhadtofight

      Good morning. This might be a great Monday.. I just got an email from the boss that my properties review may have to be postponed until later. Up doing the Ally McBeal dance... I wasn't ready for the ish anyway.

    • AllmylifeIhadtofight

      Good morning. This might be a great Monday.. I just got an email from the boss that my properties review may have to be postponed until later. Up doing the Ally McBeal dance... I wasn't ready for the ish anyway.

    • Nina La Diosa

      this is phase 2 on the domestic violence cycle the im soo sorry let me buy you gifts ...ill never do it again ...I still think she is weak and will be back to him soon

    • Nina La Diosa

      this is phase 2 on the domestic violence cycle the im soo sorry let me buy you gifts ...ill never do it again ...I still think she is weak and will be back to him soon

    • KDub

      I ain't got put in moderation yet and I BET DAMN NOT. Shyt?

      I'm already being a team player and being accepting of this BS format.?

      FOH?

    • KDub

      I ain't got put in moderation yet and I BET DAMN NOT. Shyt?

      I'm already being a team player and being accepting of this BS format.?

      FOH?

    • Tee_Kayyy92

      Good Morning Roses! I have a day off and can finally post with y'all ?? and as for karrueche I could care less bout her and Chris I'm sooo over them can they both just go away ?

    • KDub

      ? Good morning honey. Glad your Monday is starting off splendid.

    • Tee_Kayyy92

      Good Morning Roses! I have a day off and can finally post with y'all ?? and as for karrueche I could care less bout her and Chris I'm sooo over them can they both just go away ?

    • KDub

      ? Good morning honey. Glad your Monday is starting off splendid.

    • KDub

      Who you is @Shaddup?

      I love you whoever you is. ?

    • KDub

      Who you is @Shaddup?

      I love you whoever you is. ?

    • Dystaney Kimble

      I swear this if what I try to explain over and over again to my current man . My baby's father do not want me back really ... He wants to get even ! He doesn't get it . Ladies this is not cute at all !

    • Dystaney Kimble

      I swear this if what I try to explain over and over again to my current man . My baby's father do not want me back really ... He wants to get even ! He doesn't get it . Ladies this is not cute at all !

    • whitty hutton

      Mernin... ?

    • whitty hutton

      Mernin... ?

    • whitty hutton

      Nah, I cuss like a sailor...jus don't cuss at individual posters

    • KDub

      I don't know the rules ?and my recaps probably gone the damn way of the dinosaur. Over. Finished. Finis.????

    • whitty hutton

      Nah, I cuss like a sailor...jus don't cuss at individual posters

    • KDub

      I don't know the rules ?and my recaps probably gone the damn way of the dinosaur. Over. Finished. Finis.????

    • prynsexxx

      WHO ain't got no hoes.....oops I mean, WHO been put in moderation? What's going on?

    • prynsexxx

      WHO ain't got no hoes.....oops I mean, WHO been put in moderation? What's going on?

    • AllmylifeIhadtofight

      GM boo. I'm too happy considering I wasn't fully ready but I'm quick on my feet. I spent TOOO many hours last week trying to figure this change out.. How was your weekend?

    • SummerBaby

      Good morning Roses!

    • Cheddup Already Damn

      Say that ish agane! In all CAPS!

      I'm about to eat my 1st breakfast... I bet MsTake is on her 3rd one by now :D

    • AllmylifeIhadtofight

      I haven't either and auntie even upvoted or commented on a few I cussed in.

    • AllmylifeIhadtofight

      GM boo. I'm too happy considering I wasn't fully ready but I'm quick on my feet. I spent TOOO many hours last week trying to figure this change out.. How was your weekend?

    • SummerBaby

      Good morning Roses!

    • Cheddup Already Damn

      Say that ish agane! In all CAPS!

      I'm about to eat my 1st breakfast... I bet MsTake is on her 3rd one by now :D

    • AllmylifeIhadtofight

      I haven't either and auntie even upvoted or commented on a few I cussed in.

    • AllmylifeIhadtofight

      GM. You don't have to rub it in.. Although I'm not to bitter they giving us Friday off paid for the company's anniversary. Enjoy!

    • AllmylifeIhadtofight

      GM. You don't have to rub it in.. Although I'm not to bitter they giving us Friday off paid for the company's anniversary. Enjoy!

    • Buttercup

      Dang, she really didn't have to mention the baby as we all know that's the main point of contention between them. Here's a novel idea: call each other, meet in a random parking lot, air out all feelings, and keep it moving. Social media is no place for mending or moving on from relationships.

    • AllmylifeIhadtofight

      He mentioned her first in his first post.

    • Keyshia Ray

      Yea he being extreme but to say domestic abuse youll go to far. To me they both fucked up and she will be back with him.

    • Buttercup

      Dang, she really didn't have to mention the baby as we all know that's the main point of contention between them. Here's a novel idea: call each other, meet in a random parking lot, air out all feelings, and keep it moving. Social media is no place for mending or moving on from relationships.

    • AllmylifeIhadtofight

      He mentioned her first in his first post.

    • Keyshia Ray

      Yea he being extreme but to say domestic abuse youll go to far. To me they both fucked up and she will be back with him.

    • SummerBaby

      **New post **

    • SummerBaby

      **New post **

    • prynsexxx

      HEY BOO! What set you claimin'?

    • iWasteTime

      I know who you is now!
      Hey boo hey!

    • prynsexxx

      HEY BOO! What set you claimin'?

    • iWasteTime

      I know who you is now!
      Hey boo hey!

    • whitty hutton

      DTTS...I thought that was u. :hi:

    • whitty hutton

      DTTS...I thought that was u. :hi:

    • whitty hutton

      Its still #dubnation in this bytch!! But do u have to make that face do?!? ?

    • whitty hutton

      Its still #dubnation in this bytch!! But do u have to make that face do?!? ?

    • MandaPanda

      I still like Chris brown as an artist. I'm not really sure who this woman is but based on the way she conducts herself it seems as if she knew what he was about and tried to change him. If parents cannot change their children I don't understand perfect strangers, people in relationships, etc trying to change someone else. People are going to be who they are going to be, either accept it or move on. Also why discuss a private problem in public, that makes no sense on both of their parts.

    • MandaPanda

      I still like Chris brown as an artist. I'm not really sure who this woman is but based on the way she conducts herself it seems as if she knew what he was about and tried to change him. If parents cannot change their children I don't understand perfect strangers, people in relationships, etc trying to change someone else. People are going to be who they are going to be, either accept it or move on. Also why discuss a private problem in public, that makes no sense on both of their parts.

    • Renee Bee

      Preach, Sista! "A Fool Can't Argue With Themselves". This should to be made into a cross-stitch sampler and put on a pillow. Yass!

    • Renee Bee

      Preach, Sista! "A Fool Can't Argue With Themselves". This should to be made into a cross-stitch sampler and put on a pillow. Yass!

    • Renee Bee

      Bloop!

    • Renee Bee

      Bloop!

    • Queen Negus

      Thank you Kdub and I am your Fan as well. (Insert pound emoji) lol
      I don't to get banned my first week here. It's like getting fired on your first day at work!!

    • Queen Negus

      Thank you Kdub and I am your Fan as well. (Insert pound emoji) lol
      I don't to get banned my first week here. It's like getting fired on your first day at work!!

    • Handle your issues

      Naw she probably thinks that his anger is temporary......big mistake. Better to be safe than sorry.

    • Handle your issues

      Naw she probably thinks that his anger is temporary......big mistake. Better to be safe than sorry.

    • Handle your issues

      And she read his azz back.........childish couple.

    • Handle your issues

      And she read his azz back.........childish couple.

    • lisa

      Everybody always misses the doormat!

    • lisa

      Everybody always misses the doormat!

    • Tiffany Miller

      We all want what we can't have. Nothing worse than being publicly embarrassed like that. If they did get back together, it would blow up and get violent really quickly. You can't have it all I guess.

    • Tiffany Miller

      We all want what we can't have. Nothing worse than being publicly embarrassed like that. If they did get back together, it would blow up and get violent really quickly. You can't have it all I guess.

    • Chief Troll So Hard

      If this boy don't stop stalking Karatechops

    • Chief Troll So Hard

      If this boy don't stop stalking Karatechops

    • Clapback central

      Exactly,mind you this the same fool that mollywhupped his ex in front of all of us,what did she expect?what do all these desperate children expect?

    • Clapback central

      Exactly,mind you this the same fool that mollywhupped his ex in front of all of us,what did she expect?what do all these desperate children expect?

    • Clapback central

      Ask em! Cause people act like this ninja is perfectly sane

    • Clapback central

      Ask em! Cause people act like this ninja is perfectly sane

    • Just Me

      This is the second part he told her to keep his name out of her mouth. She got angry and posted this long note. Then he apologized. OAN: I went to one of his concerts this weekend, awesome time, he still did his job didn't act like he still messed up about her. LOL

    • Just Me

      This is the second part he told her to keep his name out of her mouth. She got angry and posted this long note. Then he apologized. OAN: I went to one of his concerts this weekend, awesome time, he still did his job didn't act like he still messed up about her. LOL

    • T3

      Yep, this is getting scary! I agree, she needs to take action now. #bettersafethansorry

    • T3

      Yep, this is getting scary! I agree, she needs to take action now. #bettersafethansorry

    • WHITTYwithWORDS

      She replied on social media, she's goading. You know want drives it home that you don't care about them and you will never care again; playing them dust. Actively going out of your way to prove you don't care usually means the opposite.They feed off each other and they are BOTH manipulative.

    • WHITTYwithWORDS

      She replied on social media, she's goading. You know want drives it home that you don't care about them and you will never care again; playing them dust. Actively going out of your way to prove you don't care usually means the opposite.They feed off each other and they are BOTH manipulative.

    • FireStarter

      She needs to come down. Her property taxes are due next month.

    • FireStarter

      She needs to come down. Her property taxes are due next month.

    • Hugga Bunch

      K should've used silence to sweeten this tea. That or dust.

      Chris is long overdue for some solitude, smh.

    • Hugga Bunch

      K should've used silence to sweeten this tea. That or dust.

      Chris is long overdue for some solitude, smh.

    • ViolettaBliss

      These two just love the attention. You telling me they could not have texted each other all this nonsense?

    • ViolettaBliss

      These two just love the attention. You telling me they could not have texted each other all this nonsense?

    • Hugga Bunch

      Do ppl really keep frenemies/ex's as their friends on Social Media just to post subliminals about them?

      How pathetic.

    • Hugga Bunch

      Do ppl really keep frenemies/ex's as their friends on Social Media just to post subliminals about them?

      How pathetic.

    • shawny

      Karubiban got what she was ultimately looking for. A career. No matter how small or how big. She got it. I see girls like this all the time and they share the exact same characteristics. But he is the dummy because he feel for it. She cannot be with an unpopular guy and he can't control his emotions or her anymore

    • shawny

      Karubiban got what she was ultimately looking for. A career. No matter how small or how big. She got it. I see girls like this all the time and they share the exact same characteristics. But he is the dummy because he feel for it. She cannot be with an unpopular guy and he can't control his emotions or her anymore

    • OneBadBruja

      LOL @ Sandra Rose calling someone a failure. Absolutely absurd.

    • OneBadBruja

      LOL @ Sandra Rose calling someone a failure. Absolutely absurd.

    • Queen B

      Chris im riding with you!! However, as a woman im def with Kae about this

    • Yea

      So exaggerated...they had a codependent and toxic relationship. K is taking advantage of her position of power to slap him after she got what she wanted, the 15 min count down begins now...

    • Yea

      She likes the attention too and milks it so she can extend her 15 mins. As soon as she's out of Chris light she'll be forgotten