By Sandra Rose  | 

Antonia "Toya" Carter celebrated the series premiere of her reality TV show 'Toya: A Family Affair' at a viewing party at Straits Restaurant in midtown on Tuesday night (April 12).

According to the Nielsen Company, the series premiere of "Toya: A Family Affair" on BET was viewed by 1.5 million viewers among 1.1 million households!

That's good enough to make Toya's first solo venture without her friend Tiny, BET's #1 series premiere to date for this season.

Speaking of Tiny, sources within her camp tell me that Tiny was not asked to return this season to BET's #1 hit series 'Tiny & Toya.' Rumor had it that Tiny's husband, rapper T.I., forbid her from returning to the show. "Not true," said my source. "They didn't ask her to come back... I don't know why they didn't ask her. Tiny & Toya was their number one show."

Don't forget to stop by Tiny's Nail Bar on Saturday and Sunday for discount specials on nail designs and pedicures! Tiny's Nail Bar is located at 3540 Walt Stephens Road in Stockbridge, Georgia, about 15 miles southeast of Atlanta.

Photos by Prince Williams/ATLPics.net

Source: TheFutonCritic.com

  • http://www.youtube.com/watch?v=EWW5NhVpi_U Man, I just don’t care™

    Look at my baby doing big thangs and chit!

    :mad: this big greasy azz nigga huggin my baby like that!

  • West Coast Chick

    I just love Weezy's lil seed, Reginea.. she is so cute, and seems like a good kid

  • renegadesince1985

    I needed subtitles or an interpreter...I couldn't understand shyt! :wail:

  • Eb

    I put my TV on closed caption and watched it. Closed Caption couldn't translate the show though, all it said was: ?....?....... :coffee:

  • West Coast Chick

    I woonder how her dude gets money? :think:

  • TruGemini

    @ RENEGADE

    :rofl: My bff said the same damn thing.

    I for one did not watch it simply cuz I'm not a fan of Toya or BET reality shows.

    and look and Toya b/f smiling like a chesire cat....CHA CHING!

  • VAALLDAY

    LMAO @ Renegade... I tried my damn self and just threw my hands up after about 10 mins.

  • http://www.youtube.com/watch?v=a8SdzwoIcwo LUSCIOUS LOLITA AKA WONDER WOMAN

    MAN
    that big gresy nigga could get it!

  • kingstonn

    my DVr was one of them. I taped it but haven't had time rofl watch it... I like toya though. :)

  • West Coast Chick

    I felt sorry for her mom.. she was clearly tweeking.. I cant understand why Toya allowed that to be filmed on TV..

    For whatever reason, BET likes to exploit Black people with thier reality shows.. sometimes its horrible just to watch

  • ValerieB1

    BIG BIG fan....I really enjoyed the show so I can only imagine it will get better. Lord, let me get in shape Toya is BAD!
    Her dude was some type rapper-not sure what he does now. Dont go trying to find a FLAW, he crazy about Toya and she is HAPPY! GO Toya....

  • candibfly

    i would rather watch two sloth mating

  • KrayZKat

    The ONLY thing I watch religiously on BET is "THE GAME!"

  • MIZZ.I_REP_ATL

    renegadesince1985 says:
    "I needed subtitles or an interpreter…I couldn’t understand shyt!"
    ----
    OMG, especially when her mother was speaking. (I hope she pulls through this time for her family sake).

    And that damn Walter...lol, he is SO extra 4 the cameras.

  • stevetheque

    So 1.5 million people woke up this morning 10% dumber than before they viewed this sh@t!

  • http://www.youtube.com/watch?v=a8SdzwoIcwo LUSCIOUS LOLITA AKA WONDER WOMAN

    that shole is a nice rock toya is rockin!

  • ValerieB1

    Nall Walter was always snappy, I dont think its the cameras. Thats those 10yrs coming out!

  • KDub

    I felt sorry for her mom.. she was clearly tweeking.. I cant understand why Toya allowed that to be filmed on TV..
    ----------------------------------------------------------
    Same reason Keyshia allowed us to see Frankie without her teef and in prison....Cause EBT cut them a chizzeck!

  • http://twitter.com/candyrayne215 spongebobfan

    i need receipts, who is toya what does she do and why do we care? the same can be said for the braxtons clan, mr and mrs shreik (khloe and lamar)
    smh

  • West Coast Chick

    KrayZKat says:

    The ONLY thing I watch religiously on BET is “THE GAME!”

    _________________________________

    Ahhhh, I just love love love love The Game!!! That is/ was the best thing that ever happend to BET!!!

  • FoxE

    West Coast Chick says:

    I felt sorry for her mom.. she was clearly tweeking.. I cant understand why Toya allowed that to be filmed on TV..

    For whatever reason, BET likes to exploit Black people with thier reality shows.. sometimes its horrible just to watch
    ____________________________________

    I thought they would have learned with the whole Keyshia, Neffe & Frankie shows.?

    But let whoever runs it over at BET tell it. They are giving blacks a chance to succeed in life. And they BELIEVE shows like this will EMPOWER our youth/blacks....

  • KDub

    “Not true,” said my source. “They didn’t ask her to come back… I don’t know why they didn’t ask her. Tiny & Toya was their number one show.”

    ----------------------------------------------------------
    They didn't ask her cause they got TIYAH'D of folks calling the network requesting translation services. They just said "awe fluck it...we gonna have to take an L"

  • FoxE

    The Game got renewed next year for 22 episodes. :yahoo:

  • http://www.youtube.com/watch?v=a8SdzwoIcwo LUSCIOUS LOLITA AKA WONDER WOMAN

    I'm out peeps so yall have a good one

  • FoxE

    @WCC

    Umm... can you put back up the pic w/ the sexy fella??

    That pic of Neyo is creating a desert over here. :no:

  • Princess Smarty-Pants

    @Man, Where did you get Toya those shoes from?

    @WonderWoman Why yes, yes he could.

    I didn't watch it becausee somebody sounded slow in the previews.

  • KDub

    who is toya what does she do and why do we care? the same can be said for the braxtons clan, mr and mrs shreik (khloe and lamar)
    ------------------------------------------------------------
    Toya-Full time professional baby momma and ex-wife. Who is TIYAHD of the BM stigma (saw the preview)

    Braxtons-Well...Toni had a Vegas show...(that's all I got).

    Slow-Mar and Khloe: He play mediocore basketball IMO (yes Laker fans..I SAID IT) and she lives off of her daddy's inheritance (until the rest of the world catches on to my theory that OJ is her REAL DADDY) and opens stores and what not with the profits of the inheritance.

  • Princess Smarty-Pants

    Reginae is cute and so are her Momma's shoes. Anybodyknow where they are from?

  • KrayZKat

    West Coast Chick says:

    KrayZKat says:

    The ONLY thing I watch religiously on BET is “THE GAME!”

    _________________________________

    Ahhhh, I just love love love love The Game!!! That is/ was the best thing that ever happend to BET!!!

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    West Coast, I could not agree more! Even with all the complaints S4 had, it's still the best. Can't wait for S5! :yahoo:

  • West Coast Chick

    FoxE says:

    @WCC

    Umm… can you put back up the pic w/ the sexy fella??

    That pic of Neyo is creating a desert over here.

    ___________________________________

    :rofl: you cant take all of that sexiness, can you?? :rofl:

  • CHA CHA

    I actually like the show. SO far Walter is by far my favorite. Just like Teeny that nicca deserve his own 1/2 hour. I can relate on so many levels to all that was going on in the show.

    Toya's feeeeoncay is fluckin chocolate goodness mmmmmhmmmm :yes:

    Anybody else notice Reginae's lil wet n wavy weave :rofl: she so cute!

  • FoxE

    West Coast Chick says:

    you cant take all of that sexiness, can you??
    ___________________________

    :lol: No especially with that damn stocking cap on his head...

  • KrayZKat

    FoxE says:

    The Game got renewed next year for 22 episodes.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Yup. I've been celebrating ever since I heard that!!! :cheer:

  • bnatural

    LUSCIOUS LOLITA AKA WONDER WOMAN says:

    MAN
    that big gresy nigga could get it!
    -----------------

    Yes...he could...Memphitz (sp?) is a handsome man. I like them together. I watched a little bit of the show but their accents were overpowering.

    Reginae is so cute! I'm glad Tiny isn't on the show...no one wants to see her whine about T.I.

  • CHA CHA

    FoxE says:

    West Coast Chick says:

    you cant take all of that sexiness, can you??
    ___________________________

    No especially with that damn stocking cap on his head…

    :nono: Neither can I, I never thought NeNo was sexay, he has always reminded me of a baboons azz by the face :shrug:

  • West Coast Chick

    KrayZKat & Fox E .. I can not wait either!!! :popcorn:

  • KDub

    No especially with that damn stocking cap on his head…
    -----------------------------------------------------
    I think THAT and the teeny piece of a vest really gets my azz EVERY time...but the fact that we all now know that nukka's head is TRAGICALLY shaped...makes that circulation cut-off stocking cap funny as shyt! Know good and dayum well he had an indention in his forehead when he took it off.

    :rofl:

  • http://chokolatemilk.blogspot.com Choco aka Hippie

    David Banner is FOINE - COT DAYUM!

    I like the show - Reginae is cute and grown when she Luqueesha I was laughing right with them - I like TOYA

  • Ms. LoveMe

    Ms. Sandra can you upload the whole show! I would love to watch it

  • http://chokolatemilk.blogspot.com Choco aka Hippie

    That's Memphitz he look like David Banner - also ummm Walter is cute :lol: that was for West

  • Goddesstbaby

    I guess those 1.1 million people that actually viewed this show and Tiny & Toya arent too bright.

  • http://chokolatemilk.blogspot.com Choco aka Hippie

    OMG I didn't realize that was her fiance - he is a CUTIE PIE - she better hold tight I might wanna :hump: him :rofl: SIKE

  • FoxE

    KDub says:

    I think THAT and the teeny piece of a vest really gets my azz EVERY time…but the fact that we all now know that nukka’s head is TRAGICALLY shaped…makes that circulation cut-off stocking cap funny as shyt! Know good and dayum well he had an indention in his forehead when he took it off.
    ________________

    Sh!t I thought that was a shirt that he decided to put behind his neck to show off his "sexiness"...
    And he probably had the indention on his head for like a week :rofl:

  • NaijaGal

    Hopefully the Game can stop making Melanie all extra and pathetic. The whole abortion thing at the end was def a WTF moment.

  • kingstonn

    if you guys can't understand their accents, then you damn sure couldn't understand me. :lol:

  • West Coast Chick

    Choco aka Hippie says:

    That’s Memphitz he look like David Banner – also ummm Walter is cute that was for West

    ____________________________________

    :lol: Choco likes to torture me :lol:

  • KrayZKat

    NaijaGal says:

    Hopefully the Game can stop making Melanie all extra and pathetic. The whole abortion thing at the end was def a WTF moment.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Melanie during S4 was an epic fail. They need to revisit S1-3 Melanie. I know she's supposedly "evolved," but into what? She didn't even look the same. Don't EEEven get me started on the abortion storyline. I think they were trying to leave us with a "Who Shot J.R. moment," but it fell flat! I thought they would come better than that.

  • KDub

    Hopefully the Game can stop making Melanie all extra and pathetic. The whole abortion thing at the end was def a WTF moment.
    ----------------------------------------------------------

    Med School/girl Melanie has been pathetic forever. That season after her and Derwin broke up I SWEAR I was like if I gotta watch ONE MO episode of her crying.. Not sure what season that was but that heffa cried every episode it seemed like.

    @Kingstonn I can understand Toya and her peeps. Not much diff. from my own family cause they from 'Bama and I understand them. My momma been gone from Alabama 40+ years and STILL sound like she left yesterday! But Tiny? She invented her own language. Swear she did. There is NO HOLIDAY on my calendar that says "VALEMMMM-TIMES DAY"

  • KrayZKat

    KDub says:

    Hopefully the Game can stop making Melanie all extra and pathetic. The whole abortion thing at the end was def a WTF moment.
    ———————————————————-

    Med School/girl Melanie has been pathetic forever. That season after her and Derwin broke up I SWEAR I was like if I gotta watch ONE MO episode of her crying.. Not sure what season that was but that heffa cried every episode it seemed like.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Yeah, girl Melanie was a hot mess during S2 and 3. Even Tia said that Melanie was a crying mess. After Derwin cheated on her with Drew Sidora at the end of S1, she was never the same.

  • pinksghetti

    Memphitz is hot (thought so when I first saw him on BET hosting a show real late at night) and Toya is pretty; they are a good looking couple. They have a pretty nice family (there was another brother I never saw before) despite all the issues they've gone through. Reginae is growing up cute and I love her curly hair she had in the first episode.

  • kingstonn

    @ kwall
    girlllllll tiny is a diff damn story. and her brother & sister are so articulate so I know its not how she was raised... :(

  • AprilRain

    I never heard Tiny "whine" about Tip, but anywhoo, I'm happy for Toya! I understood everything they were saying wit no problems.

  • SummerSweetie

    I watched it! :thumbsup: Do ya thang, Toya!

    She and Mickey look uber cute together! :yes: I hope they make it.

  • NaijaGal

    @KDub I totally agree with you. They had her whining and trying to hoe around after he cheated. Finally got her a good one and then dropped his arse soon as Derwin's confused a** gave her some hope. I know ish like this happens with couples but damn can the girl be great at least one season.

  • Myopinion

    Memphitz is soooo...fine :yes:

  • http://twitter.com/#!/Birdshu Bird

    Her and Memphitz (sp?) make a cute couple. Brotha kinda foine.

  • Naturally_Sexy

    Memp is clearly fine as hell..lol I do think they make a great couple too.

  • http://youtube.com/user/Ateyaaa Ateya

    Im so very proud of the show. TEAM TOYA!

  • Daisy

    I wasn't going to watch but Sinbads show sucked so I turned. I will be watching teen mom and Toya next Tues.

    BET ruined the Game I hope they listen to the feedback and make adjustments for the new season. They want to do a Girlfriends movie now and I say :nono: after BET jacked up the Game.