Sandra Bullock Raps

Actress Sandra Bullock surprised talk show host Jonathan Ross by rapping the lyrics to the Sugar Hill Gang's classic hit song "Rapper's Delight".

Bullock, 49, was a guest on the Jonathan Ross Show, where she promoted her #1 movie in the country, Gravity.

Bullock said she learned the words to the song because she liked a guy in high school. "I was like, next time I go to the dance, I'm gonna know every word," she recalls. "I'm gonna make sure he sees me lip syncing it, and I'm gonna catch his eye. And I'm gonna, like, say the words. And he's gonna like me -- and sadly it worked," she said, as the audience roared with laughter.

"I need some beats. Give me some beats, yo!" she said before launching into her rap.

Bullock is raising her adopted son, 4-year-old Louis Bardo, as a single mother after divorcing Monster Garage host Jesse James in 2010.

Earlier this month, Bullock stirred controversy when she said she just got around to potty training Louis.

  • https://www.facebook.com/ChanAndACamera ChanAintShyt

    I don't even know all the words...She should have did RubbaBand Man or something.

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    :rolleyes:

  • luVn_liFe…

    She's a cutie, and surprisingly very good lOOking for her age and being a sprite
    :tea:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Man, I just don't care™ says:

    @JENIE
    “@Man your thoughts on the walking dead Did you notice the lil boy Patrick shook Darryl’s hand and how he was bleeding from the mouth and eyes like the walker Rick was looking at ?”
    ____________
    Man, pretty good episode! I’m so glad it’s back. I miss “Breaking Bad” already but I’m glad my main show is back.
    They said this season will completely break free from the comics and not follow the comics at all. Which makes sense because the comic is over 10 years old, but in the comic only like 2 years has passed. You can’t do that with a live action show.
    BUT, I could still see elements from the comic. Like Carl with the other kids. (This ISN’T A SPOILER) In the comic his crazy azz kills one of the other kids in a dispute. LOL. Oh, yeah, Carl got big as phuck huh?
    I did notice the zombie bleeding from the eyes and mouth too. Everyone is phuckin now so I know it won’t be long before babies start to show up. I know they can’t wait to kill off the black people…
    ________________

    I agree :yes: Did you notice the flirting between Michon and Rick :tea: also I wonder why Darryl licked his hand and then shook that boy hands :thinking: unless the writers are trying to cause suspicion :thinking: they better not kill Darryl off..... Oh Carl done grew some extra nut sack :yes: he is not trying to hear that kid shyt anymore ... I believe one of those kids is feeding those walkers too :yes: Walking dead still trending on the twittah..... they should have mad the premier 2hours

  • http://www.caboki.com/index.html Man, I just don’t care™

    She’s a cutie, and surprisingly very good lOOking for her age and being a sprite
    _________________________
    That's what I was thinkning...

  • Bootcampgirl

    Controversy :blink:
    Afternoon all :waves:
    I know all the words too :kona: ,that song is long as hell...

  • OutsidetheBox

    :lol: Oh it worked, did it. :tea: Funny. When White girls do it.. :thumbsup:

  • http://www.youtube.com/watch?v=pOOtHsYeEqg datsmdubya2u

    luVn_liFe... says:

    She’s a cutie, and surprisingly very good lOOking for her age and being a sprite
    :tea:
    __________________________

    how good she looks for a 50yr sprite is a miracle

  • OutsidetheBox

    And Congrats to the Linx. :eyeroll: Black Girls Rock tho! :woot:

  • Bootcampgirl

    Tell me why that Ja Rule movie is going to the theaters but, Chucky went straight to DVD? Who is checking for Ja Rule acting skills :shrug:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Bootcampgirl says:

    Tell me why that Ja Rule movie is going to the theaters but, Chucky went straight to DVD? Who is checking for Ja Rule acting skills
    ______________________

    Chile Chucky looks different :blink:

  • Who Dat

    Sandra Bullock would NOT have to go get the cheesecake for Puffy! GO GIRL. :yahoo:

  • OutsidetheBox

    LuVie this floyd fifty Ray J thing had me weak all wknd. :hahaha: *deep sigh*

  • luVn_liFe…

    :popcorn:
    Say what nah B?? I aint seen it/ my heads been in the SAND :)

    and I was just reading MZ.rose post on APs lack of emotion

    DO TEll B, Did the babyGirl get her box tops? :wait:

  • Who Dat

    LuVie this floyd fifty Ray J thing had me weak all wknd. *deep sigh*

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    That is the best love Triangle since Mimi, Jonathan, and Steebie chile.

  • https://www.facebook.com/ChanAndACamera ChanAintShyt

    Chucky got a new movie? I have been so out of the loop. What is it called?

  • OutsidetheBox

    Firstly, :yes: and :thankyou: She was very excited to have mail.. <3

    That one girl Princess Love..? The one who jacked Floyd? She was fukking Ray J tew..or first? :thinking: IDK but Fifty laying in to Floyd on IG.

    Damn Fifty. Who hurt your petty ass. :hahaha:

  • Ty

    What do yall think about Game signing to Young Money :shrug:

    Lets see that's Busta, Game, Mystikal, Khalid, Ace Hood, Christina Millian, Paris Hilton, maybe Souja Boy, plus the normal roster Drake, Nikki, Bow Wow :rolleyes:

    Everybody is not going to be able to release an album :nono:

  • luVn_liFe…

    Yes, I did read Rayj\ Princess Love are together Nahhh, aint she suppose to be on one of those RealityTV shows?

    Fugg 50 sweating MoneyMayweather's BIZ for :smack:

  • OutsidetheBox

    That is the best love Triangle since Mimi, Jonathan, and Steebie chile.
    ______________

    Jonathan :dead:

  • lovezoe

    I can't believe that movie going to theaters. It looks like straight to netflix.

  • OutsidetheBox

    Fugg 50 sweating MoneyMayweather’s BIZ for :smack:
    ________

    !!!! I think 50 fukked that girl or something! Or warned Floyd about her?!?! IDK but he is soooooo hurt and petty. :eek:

  • Who Dat

    She was fukking Ray J tew..or first?
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    You know he is penning that song RIGHT now on HE hit it FIRST.

    Or how he fugged her with the missing flip flop.

    Curtis is so UPSET about Floyd tho. Lord. :crying1: I feel SO sorry for him. Like he one of my homegirls who done seen her man coming out the Red Lobster with the next hoe. I wanna call Curtis and ask like a REAL homegirl... bish do we need to go drank?

  • luVn_liFe…

    :hi: TY
    I dont understand what theGAME is suppose to be contracted for?
    an album?
    :blink:

    B that's Y I wanted to put her name on it :cheer:

  • OutsidetheBox

    What do yall think about Game signing to Young Money :shrug:
    Lets see that’s Busta, Game, Mystikal, Khalid, Ace Hood, Christina Millian, Paris Hilton, maybe Souja Boy, plus the normal roster Drake, Nikki, Bow Wow :rolleyes:
    Everybody is not going to be able to release an album
    ________

    Really...Hadn't heard that. *stank face*

    Poor Gates. :no: Shoulda went somewhere else!

  • http://youtu.be/mak76-CMvus kingstonn

    I can't with this post. :lol:

  • luVn_liFe…

    he is soooooo hurt and petty
    ~
    ~
    JUST GOT the WHOHURTU Nakeyah Gravie in my head :hahaha:

    Maybe 50s like sEE bruuh I told U, Im ur man,In YO corner. EYE GOT U.
    can we make up Now?

    :kona:
    #4Shame

  • Ty

    @ Luv I think Baby is signing folks for tax write offs :coffee: Not sure why they are still holding on to Bow Wow either :shrug: I know Busta probably still has some heat and where da hell is Rah Digga :headphones:

  • OutsidetheBox

    Curtis is so UPSET about Floyd tho. Lord. :crying1: I feel SO sorry for him. Like he one of my homegirls who done seen her man coming out the Red Lobster with the next hoe. I wanna call Curtis and ask like a REAL homegirl… bish do we need to go drank?
    __________________

    :nun:

    Get outta my head Dubb! :love:

    That nigga fifty done straight lost it! Floyd is like, "you know what its some snake ass peepah out'chere"! And moving on!! Taking up with one of his otha womens but 50 on IG all :crying1: behind him?!?!

    :nono: Wearing your feelings on your sleeve fifty.

  • luVn_liFe…

    @TY
    signing for a Percentage of earnings :tea:

    EVilENA Lozado is signed to them tew :tea: <-pinKay UP

  • Ty

    @ LuvBug :cosign: I was trying to explain to someone a few months ago. Labels are getting a cut of everything now since album sales have tanked :yes: Nikki had to pay CM some of her AI money :nono:

    @ OTB yeah he should've went somewhere else. They phucked over Mannie's money so u can imagine what they're doing to their artist :chase:

  • Who Dat

    where da hell is Rah Digga

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Dirty Harriet gravely arse voice WAS MAH BISH you hear ME??????????????

    AND you know my fave song is the one with ALL of Flipmode...AND MIMI

    :nun:

    We started out broke Constantly on a roll Cuttin' up in the streets like we would never get old Went from Lucy's and buses to fifty cent sodas
    And Novas to Hondas to Lexus to Rovers <<Rah's part :headphones:

  • luVn_liFe…

    Labels are getting a cut of everything
    ~
    ~
    Yup TY EVERYTHING, Money,royalties,signing bonuses, a.s.s Tew.
    Artisit feel certain labels are True Power houses and guarantees them gigs,ads,etc
    :nono:

  • Who Dat

    That nigga fifty done straight lost it! Floyd is like, “you know what its some snake ass peepah out’chere”! And moving on!! Taking up with one of his otha womens but 50 on IG all behind him?!?!
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    My HG really DID catch her dude at the Red Lobster with another bish. She text me to tell me. I got the text like AN HOUR after the fact. So I hit this heffa back with “OMG! Are you okay? Where are you now???” All sad :sad:

    THIS chick hits me with: Parked in the Goodwill parking lot (its behind the Red Lobster) in my car…balled up in the driver side CRINE.

    So that is what I imagine Curtis is doing. Curled up someplace crine his eyes out. Them messages he sending says he is. :rofl:

  • luVn_liFe…

    BBL

    :pigsfly:

  • OutsidetheBox

    And Novas to Hondas to Lexus to Rovers
    _______________

    Started from the bottom now we :danban:

  • Ty

    Yesssss love me some Digga chile :nun:

    :cosign: Luv. I wonder if Mystikal is still going to hook up with Pinky and will they get a cut of that too :thinking:

  • OutsidetheBox

    a.s.s Tew.
    __________

    :dead: BYE LuVie

  • OutsidetheBox

    My HG really DID catch her dude at the Red Lobster with another bish. She text me to tell me. I got the text like AN HOUR after the fact. So I hit this heffa back with “OMG! Are you okay? Where are you now???” All sad :sad:
    THIS chick hits me with: Parked in the Goodwill parking lot (its behind the Red Lobster) in my car…balled up in the driver side CRINE.
    So that is what I imagine Curtis is doing. Curled up someplace crine his eyes out. Them messages he sending says he is
    _______________

    Omg this is :rofl: not funny :rofl: Dubb!!!!! :crying1:

    :crine: :curledup: :brokenheart:

  • Who Dat

    The REAL kicker that day @OTB was she lives like 6 minutes TOPS from the Red Lobster! In traffic MAYBE 8 or 9. Not a full 10 minutes tho. So WHY go 2 parking lots OVER to cry? Bish you couldn’t MAKE IT HOME? :dead: I called this heffa SISTER like :facepalm: your sister is FUGGED UP over at the Goodwill. Done caught that dude with a chick at the Red Lobster. Her sister was like WHAT THE GOODWILL got to dew with it though?? OH. OH. OH. :rofl:

  • anw_rootbeer

    Who Dat just gave me the laugh I needed to get through the rest of the day im so DEAD

  • OutsidetheBox

    Who Dat just gave me the laugh I needed to get through the rest of the day im so DEA
    ______________

    :thankyou: :rofl: She is CRAZY!

  • DoNotDeleteMe

    It was so beautiful how she became Lil Lou's mommy. His biological mother, a friend of hers, died of leukemia. She took over from there and the rest is history. So unlike Madonna and her purses, Sandra and Lil Lou are legit! :cheer:

  • coco creamy

    :offtopic: I had to laugh at this

    "Sandra Rose says:

    @ superbinkey: I don’t expect you to understand the psychology behind why you are the way you are. You probably think being a stud lesbian is normal."

    October 14, 2013 at 11:25 am

    now on topic :waves: hello roses, don't feel like roll call, y'all know who u be

  • Caramel Rain

    What happened after she finished crying? Did she confront him?

  • MsB2u

    Ms bullock please have several seats Thanks

  • http://www.youtube.com/watch?v=MKucUlbrwSU Buttercup

    From the way she was "twearking" to Get Low, and rapping It Takes Two in her movie, The Proposal, me thinks Sandra isn't trying to be someone that she's not.

  • http://gravatar.com/sincerity7 Sincerity7

    :listen:

    Sandra practicing

  • Milky

    :yawn: that was a good nap!

  • http://www.caboki.com/index.html Man, I just don’t care™

    Where everyone at??

  • Brownskin Cutie (Carrington’s E-boo)

    Gimme some beats,yo!!! :hahaha:
    If I speak one more time and yall don't speak back!!! Hmph!!

  • https://www.facebook.com/ChanAndACamera ChanAintShyt

    Whats the deal folks

  • PumpkinsMama

    Milky can I take a nap on ya Boobs :yawn:

  • PumpkinsMama

    Ex Baby Daddy! How r u? :waves:

  • GottaBigOne

    Ms. Bullock is a Sprite?
    WTH is that, White?

    . . . Anyway, Ignorises . . . she is a Beautiful LATINA . . . Thanks very Much!!!

    GBO with MORE NEWS LATER

  • Pingback: Sandra Bullock Shows She Has Soul…Raps The Classic “Rapper’s Delight” By The Sugar Hill Gang (video) : Old School Hip Hop Radio Station, Online Radio Station, News And Gossip()