Mike Coppola/WireImage

It's no secret that rap mogul Shawn "Jay Z" Carter's mother, Gloria Carter, is a butch lesbian. But until now it wasn't clear who Jay Z's other mother was.

According to the blogs, Jay Z's mother is booed up with a sexy Latina named Dania Diaz. And just to make sure her kitty cat never strays, Ms. Carter, who runs Jay Z's Shawn Carter Foundation, gave the former NY school teacher a lofty position as Executor of the foundation's scholarship fund.

Jay Z angrily countered allegations that he looked the other way when Barneys NY was accused of racially profiling young black shoppers. He claims 25% of sales of his collaboration with Barneys goes straight to his foundation or straight into his mother's coffers.

Another gossip blogs is making disturbing allegations that Gloria Carter and her lover may be diverting funds into pro-gay/LGBT causes in the NY area.

"We've learned the numbers haven't been adding up for sometime now, over at Jay's Miami-based Shawn Carter Scholarship Foundation," writes HSK blog, who cited another source who claims only a fraction of the monies donated to Jay Z's foundation actually goes to scholarships for inner city youths.

"Tax returns from 2011 show the foundation had revenues of about $802,000, assets of nearly $630,000 … yet had given out roughly $100,750 in scholarships."

  • http://www.sandigrows.com kahmmillion

    :shocked: Jay and his mom both have faces only a parent can love.

  • https://www.facebook.com/ChanAndACamera Jason Waterfalls

    Hey y'all.....I made it to DC safe.....it's cold.

  • Just Looking

    What takes you to Capital Chocolate City?

  • LadieLeo

    It’s no secret that rap mogul Shawn “Jay Z” Carter’s mother, Gloria Carter, is a butch lesbian.
    *****************************
    It was a secret to me. I'm so out of the loop.

  • Salliemae’s Boosh

    ummmmm @topic :blink:

    :hi: Afternoon all!

  • Just Looking

    above looks like she may be wearing one of his suits. :shrug:

  • Salliemae’s Boosh

    So yet another foundation supporting lifestyles instead of helping...is wyclef apart of this?

  • https://www.facebook.com/ChanAndACamera Jason Waterfalls

    Just Looking says:

    What takes you to Capital Chocolate City?

    ---

    New job.

  • LadieLeo

    From downstairs

    This is the only song that I can ever remember cutting the whole damn radio off when the chit came on I HATED IT. and this is coming from someone who loves Millie Jackson who was vulgar as all get out but that chick I just could not deal with and to let a child her that crap. Um NO.
    *********************************
    I love me some Millie Jackson, I like Khia too I just wished she stop thinking she was greater than she was.....know your place, she a hood rapper.

  • Bad Influence

    lawd him mama has no alibi :ghost:

  • luVn_liFe…

    Jay Z’s mother is booed up with a sexy Latina named Dania Diaz
    ~
    are you being messy or hating?

  • http://thegameonbetblog.tumblr.com/ Bird

    Well dang Sandy. Can you be a little more generous with the shade? I just don't think you did enough here. :cloud:

  • OutsidetheBox

    Hey y’all…..I made it to DC safe…..it’s cold.
    _____________

    :hi: :hug:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    OutsidetheBox says:

    Malcolm: Hanna has sent you a friend request
    James Earl: You and Hanna are now friends
    Malcolm: Greg has sent you a friend request
    James Earl Jones: :tea:
    :rofl: rofl:
    I :love: that commercial, too
    _____________

    :rofl: Ma ki da da :heart:

    :love:
    :hug: Be careful Chan!

  • Caramel Rain

    :rofl: SAAANNNDDDDYY!!! :wail: This whole post is sooo funny to me. gotta go run. Midday cardio on this one..

  • Caramel Rain

    Answer me from downstairs @ DTTS :warning: or else...

  • OutsidetheBox

    or hating?
    ______

    :tea:

  • Jdore

    kahmmillion says:

    Jay and his mom both have faces only a parent can love.
    ~~~~~~~~~~
    :rofl:

  • Milky

    Buttercup says:

    Hey Milky

    Do you work in marketing for a Fortune 100 company? The sub you’re sending with that gravi definitely has me wanting to buy what you’re selling.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    no but now that you mention it, I do need to find other streams of income :thinking:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Somebody POINT out "thee issue" here :tea:

  • Diva

    OMG JZ mama is hard on my eyeballs..whew lawd hide Mama J :rofl:

  • Milky

    @jdore log off ret now with that gravi.... Dont you ever never ever never ever touch ur computer again :spank:

  • KyCakes

    Well dayum :blink:

    Gloria CANNOT deny that nigguh :lol:

  • LadieLeo

    Jason Waterfalls says:

    Hey y’all…..I made it to DC safe…..it’s cold.

    ************************************
    Glad you made it safely. Has that baby come yet?

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Or else what? :hahaha: I did answer you, didn't I? :rofl:

    Milky, what state are you in? It really doesn't matter, but I can show you something :yes:

  • Bootcampgirl

    Glad you made it @Chan, DC ain't that far from DE and it feels great here...

  • GellySammich

    uummm what?
    :blink: :hahaha: :huh:

  • Ty

    We’ve learned the numbers haven’t been adding up for sometime now, over at Jay’s Miami-based Shawn Carter Scholarship Foundation,”
    __________
    would

  • Milky

    @chan I'm glad to see you had a safe trip.. :kiss:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    No disrespect for Mama Z from me yall :lol:

  • OutsidetheBox

    :fingertolips:

  • Diva

    Jason Waterfalls says:

    Hey y’all…..I made it to DC safe…..it’s cold.
    --------------------
    Hey Chan...glad you made is safe and sound!!!!

  • Brownskin Cutie (Carrington’s E-boo)

    I don't understand the need to point out everyone's sexual preference.

  • Milky

    @dtts im in michigan. I liked to be shown thangs.. #naughtygiggle

  • Ty

    We’ve learned the numbers haven’t been adding up for sometime now, over at Jay’s Miami-based Shawn Carter Scholarship Foundation,”
    _______
    would be Miami where there are no income taxes :coffee:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    <--Doesn't Talk To Strangers says:

    Kenya, it’s white :nun:
    Yeen got my taste yo! :mad:
    #ikidikid :hug:
    November 6, 2013 at 12:32 pm

  • OutsidetheBox

    Sammmich...what up luva? :love:

  • Ty

    Jason Waterfalls says:

    Hey y’all…..I made it to DC safe…..it’s cold.
    ________________
    :cheers:

    Hey Hissy Poo :hug:

  • Diva

    Brownskin Cutie (Carrington's E-boo) says:

    I don’t understand the need to point out everyone’s sexual preference.
    ---------------------
    Lesbians are insecure!

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Not that kinda thang :lol:

    Who has your :pc:

  • http://www.youtube.com/watch?v=MKucUlbrwSU Buttercup

    no but now that you mention it, I do need to find other streams of income
    ===========
    Let Him use them you.

  • OutsidetheBox

    I don’t understand the need to point out everyone’s sexual preference.
    _____________

    Especially if youre not interested in them. :eek: I swear that chit blows my mind!!! Stop it! /rant. :lol: Hey :hi:

  • luVn_liFe…

    Bird says:Well dang Sandy. Can you be a little more generous with the shade? I just don’t think you did enough here.
    :lol: right!

    Glad u made it CHAN!

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    That was for Milky

  • GellySammich

    BABE! Bring them fingaz ova this way :hug:
    You taking me to lunch today? I'm stawvin

  • https://www.facebook.com/ChanAndACamera Jason Waterfalls

    What's good everybody? Is it okay for me to speak on the beauty, or lack thereof of Jay's mother or nahh?

  • Ty

    Diva says:

    OMG JZ mama is hard on my eyeballs..whew lawd hide Mama J
    ____________
    U know his genes had to come from somewhere :shrug:

    :crying:

  • OutsidetheBox

    Lesbians are insecure!
    ______________

    :thinking: Well damn Divurr. Thats something right there.

    And :hug: for downstairs :rofl:

  • LadieLeo

    Diva says:

    Brownskin Cutie (Carrington’s E-boo) says:

    I don’t understand the need to point out everyone’s sexual preference.
    ———————
    Lesbians are insecure!

    *******************************
    :dead: :ghost: :lol:

  • Diva

    <--Doesn't Talk To Strangers says:

    <–Doesn't Talk To Strangers says:

    Kenya, it’s white :nun:
    Yeen got my taste yo! :mad:
    #ikidikid :hug:
    ----------------
    IOW...hush gal... :rofl:

  • Such A F’n Lady

    Damn he looks just like his mama. Thank God for Beyonce's genes that came out in Purple Tulip... :coffee:

  • LadieLeo

    Jason Waterfalls says:

    What’s good everybody? Is it okay for me to speak on the beauty, or lack thereof of Jay’s mother or nahh?

    ******************
    The Roses done already beat you to it.

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Well the lady with ie is showing them gams :shocked:

    :rofl:

  • GellySammich

    Lesbians are insecure!
    ________________
    :lol: all of em Diva? :hug:

  • OutsidetheBox

    BABE! Bring them fingaz ova this way :hug:
    You taking me to lunch today? I’m stawvin
    __________________

    :lol: What chu want Queen to Be? :eggs: :pizza: :greypouponandpickles: ???? :lol:

  • Diva

    Ty says:

    Diva says:

    OMG JZ mama is hard on my eyeballs..whew lawd hide Mama J
    ____________
    U know his genes had to come from somewhere :shrug:

    :crying:
    -------------------
    I thought maybe the milk man had them big soup coolers and looked like a Camel. :rofl:

  • Brownskin Cutie (Carrington’s E-boo)

    Lesbians are insecure!
    ______________________

    Oh behave!!! :whip:

  • Milky

    @dtts do you have my email?

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Diva says:

    <–Doesn't Talk To Strangers says:

    <–Doesn't Talk To Strangers says:

    Kenya, it’s white :nun:
    Yeen got my taste yo! :mad:
    #ikidikid :hug:
    —————-
    IOW…hush gal… :rofl:
    ==========
    See now, I wasn't gonna repeat it in from of company, but she started threatening me :sarcasm:

    :rofl:

  • GellySammich

    :thinking: he has the same smile as his other mom

  • OutsidetheBox

    What’s good everybody? Is it okay for me to speak on the beauty, or lack thereof of Jay’s mother or nahh?
    _____________

    Go ahead. Every woman everywhere is here for your viewing pleasure.

  • Diva

    @Gelly I will jump out there and say yes..ALL of em!!!!

  • Luvmybabygirl Samarra

    Awww thank you OTB appreciate it. :hunching:

  • OutsidetheBox

    Well the lady with ie is showing them gams :shocked:
    _________

    :rofl:

  • Brownskin Cutie (Carrington’s E-boo)

    Jdore is that a girl or guy in your gravi?!!!! It sorta looks like Mannie Fresh and on IG they said all studs look like Mannie Fresh. :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    GellySammich says:

    Lesbians are insecure!
    ________________
    :lol: all of em Diva? :hug:

    PLUS CRAZY AND JEALOUS :yes: according to what I have read on here :eek:
    ===============
    :no: Milky

  • GellySammich

    Ion like pickles. I think I'm gonna treat myself to pizza and fruit from Whole Foods. Pizza ain't as fat if you get it there :eek:

  • OutsidetheBox

    *closes Mrs. Tee's houserobe* Do we know each other like that? :eek:

  • Ty

    GellySammich says:

    :thinking: he has the same smile as his other mom
    __________
    so is she the pappy :shrug:

    :crying:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    OutsidetheBox says:

    What’s good everybody? Is it okay for me to speak on the beauty, or lack thereof of Jay’s mother or nahh?
    _____________

    Go ahead. Every woman everywhere is here for your viewing pleasure.

    :cloud:

  • OutsidetheBox

    :rofl:

  • Diva

    <--Doesn't Talk To Strangers says:

    GellySammich says:

    Lesbians are insecure!
    ________________
    :lol: all of em Diva? :hug:

    PLUS CRAZY AND JEALOUS
    ---------------------
    yep.....and possessive!!!! all of those equal INSECURE! run from the bulldaggers :dead:

  • Milky

    @dtts ltolbert1976 @ :yahoo:

  • Brownskin Cutie (Carrington’s E-boo)

    I bet Jay will send you into oblivion with those lips :pacifier:

  • Ty

    Brownskin Cutie (Carrington's E-boo) says:

    Jdore is that a girl or guy in your gravi?!!!! It sorta looks like Mannie Fresh and on IG they said all studs look like Mannie Fresh
    ____________
    :rofl: :chase:

    *throws some skittles* :crying:

  • OutsidetheBox

    Ion like pickles. I think I’m gonna treat myself to pizza and fruit from Whole Foods. Pizza ain’t as fat if you get it there :eek:
    ____________

    Thats right. I seen it on the internet. :lol: Fr fr pizza can be low fat often :yes: Please get what you want tho. Dont be marking that baby. :eek:

  • Anna

    kahmmillion says:

    Jay and his mom both have faces only a parent can love.

    ~~~~~~~~~
    I wonder what Jay's father looks like, sometimes it's ok to look like your father vs your mother.

  • Diva

    Ty says:

    GellySammich says:

    :thinking: he has the same smile as his other mom
    __________
    so is she the pappy :shrug:
    --------------------
    The pappy and the mammy...what nucca gone lay down wit dat?

  • OutsidetheBox

    :cloud:
    ___________

    :rofl: Actually no.

  • Milky

    :dead: @diva

  • GellySammich

    uumm Samarra... :karate:

  • Ty

    @ Anna he looks like his other mother see the :grill:

    :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=MKucUlbrwSU Buttercup

    bulldaggers
    ============
    I learned this word when I was about 16. I haven't stopped using it since :hahaha:

  • GellySammich

    :lol: Diva I KNOW you don't think a woman has to be pretty to be bedded. She has a vagina. PERIOD. Don't even matter if it gets wet... (huh Man?)

  • OutsidetheBox

    The pappy and the mammy…what nucca gone lay down wit dat?
    ___________

    Adnes. :lol: He actually looks like him too.

  • Brownskin Cutie (Carrington’s E-boo)

    Who voted yesterday? I"m glad democrats won in VA. The republican candidate was trying to make oral sex illegal.... you know how amny people would be arrested?!!!! Not me, cause that ain't lady like, and I's a lady. Hmph

  • OutsidetheBox

    I learned this word when I was about 16. I haven’t stopped using it since
    __________

    Absolutely one of my faves. :lol: :heart:

  • GellySammich

    speaking of Man... this bout as nekkid as I get and it's finna change in just a minute. :shrug: tried to play nice.

  • Who Dat

    Yall so mean.

    Talk about Mama Jones
    Mama Combs
    AND NOW MAMA Carter

    Fugg yall.

  • OutsidetheBox

    Diva I KNOW you don’t think a woman has to be pretty to be bedded. She has a vagina. PERIOD. Don’t even matter if it gets wet… (huh Man?)
    ________________

    :rofl: :rofl: Too $short told us tussy aint got no face.

  • Ty

    @ Brown :ghost:

  • Diva

    GellySammich says:

    :lol: Diva I KNOW you don’t think a woman has to be pretty to be bedded. She has a vagina. PERIOD. Don’t even matter if it gets wet… (huh Man?)
    ---------------------
    No I don't think that...but if I was a man, I would only bone pretty bishes :kona: them ugly bishes could only suck my big da.ck.

  • Anna

    Ty says:

    @ Anna he looks like his other mother see the :grill:

    ~~~~~~~~
    Thanks for splainin' that.

  • Who Dat

    and on IG they said all studs look like Mannie Fresh
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    I die every time I see that.

    :dead:

  • OutsidetheBox

    Who voted yesterday? I”m glad democrats won in VA. The republican candidate was trying to make oral sex illegal…. you know how amny people would be arrested?!!!! Not me, cause that ain’t lady like, and I’s a lady. Hmph
    _____________

    Umm my mind was blown on that chit. :eek: I spent like half an hour on my phone tryna find the origins of that bullchit. I dont even stay in VA. :smack: :lol:

  • Ty

    Don't forget Mama and that cock eyed/lop sided Pimp Deville Cadillac :coffee:

  • GellySammich

    trying to make oral sex illegal
    ______________
    I wanted to say something clever but... no words. :no:

  • Brownskin Cutie (Carrington’s E-boo)

    @Ty, I'm sorry :lol:

  • Diva

    And look like his Mammy got on a Man's suit to boot :ghost:

  • OutsidetheBox

    Yall so mean.
    Talk about Mama Jones
    Mama Combs
    AND NOW MAMA Carter
    Fugg yall.
    ____________

    Ion be tryna talk about no mamas. :no: Unless its a terrible one. :lol:

  • KyCakes

    :offtopic:

    So, I frequently troll craigslist for focus groups, extra money opportunities, cause I'm a hustler....Lo and behold, look what I spy with my lil eye....

    Independent Surrogate Wanted
    This isn't your normal ad, and if the idea of having a child and giving that child to a loving couple is something you've decided you can't do in your life, you don't need to read on.

    I love my wife, I have no desire or intention of leaving her, and vice versa, but I do want to give her a baby, and unfortunately that's not possible for her at this time, so a frank discussion took place recently after a health scare on her part, and we have decided to seek out a woman who can help us start our family sooner, rather than later.

    We are a loving, stable, "average" couple, but we have no desire to bring a myriad of intrusive scrutinies that would be required for an official surrogacy or adoption, we would much rather you gain all the same monetary and medical benefits from us, without the need for the unnecessarily insulating layers of agency interviews and artificial insemination procedures. We will of course pay for any medical expenses, from prenatal care to delivery, assist with living expenses as needed, and provide a lump sum compensation once appropriate tests and papers (paternity and custody) all pass muster.

    Naturally, we're not looking to impregnate some random woman, we'd prefer to find someone with general good health, and a passing resemblance to my wife (though this is not a sticking point). You can expect to undergo a formal interview as well as a standard physical with lab portions, but these are minor inconveniences when weighed against the final result, extremely generous financial compensation for you, and a chance to help a loving couple start their family much sooner than they had previously hoped.

    How you choose to relate to us after we have our baby is entirely up to you, we are not polygamists but we would not be opposed to a friendly relationship with our "surrogate" as long as both parties are comfortable with the idea. We would also have no problem with you giving birth, signing a few papers, collecting your fees, and going off with no intention of communicating with us or the child, ever. Again, this is entirely up to you, because your choice to help us is a huge act of generosity, so we want to make sure that you're able to do it in a way that is not only financially beneficial, but emotionally comfortable.

    If you're still reading, I can only assume you're interested, and if so, please reply telling us a little about yourself, what makes you interested in helping us (pure financial need, altruism, etc), and what, if anything, you feel sets you apart from other candidates (proven fertility, experience with surrogacy or other similar arrangements).

    We don't just want a baby, that could be arranged in much less formal ways, we genuinely want to help someone who is willing to help us, we see a financial gain this large as potentially life changing, almost as life changing as our desired child, and we hope you agree.

    To make a few things absolutely clear before you respond to this ad:

    1. No Surrogate Agency or Artificial Insemination procedures would be utilized.
    2. Legally binding agreements will be in place to protect all parties involved, and final payments would not be made until paternity and custody are a certainty.
    3. We are two people in a committed relationship and have no intention of changing that.

    So here's my question....#1. Does that mean the surrogate is actually going to go half on baby making the old fashioned way? Is that why the male stresses he will not be leaving his partner? :think:

    What say y'all

    #KeepinTheRosesOccupiedWhileSandyIsOnUrbanBushWomanHiatus

  • Mrs.Man I Just Don’t Care

    Why we care bout who Jay Z mama fuggin again?

  • Ty

    *Mama Dee* :curse:

  • Who Dat

    And just to make sure her kitty cat never strays, Ms. Carter, who runs Jay Z’s Shawn Carter Foundation, gave the former NY school teacher a lofty position as Executor of the foundation’s scholarship fund.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    You gonna let your beige boo start putting up posts Sandra?

    That's whats up.

  • Luvmybabygirl Samarra

    lol sorry GELLY thats my way of being friendly . too much ?? ok off to the corner i go then lol . DID yall see the halloween costume of JAYZ , beyonce and Blue ivy. The Jayz look alike was wearing a fitted cap with a camel mask and blue ivy was alittle baby with a camel mask.. it cracked me up.

  • OutsidetheBox

    No I don’t think that…but if I was a man, I would only bone pretty bishes :kona: them ugly bishes could only suck my big da.ck.
    _____________

    BOL!!! Diva sorry this is a lie. :hahaha:

  • Brownskin Cutie (Carrington’s E-boo)

    I spent like half an hour on my phone tryna find the origins of that bullchit.
    _________________________

    I think he had a bad experience

  • essenze

    Wouldn't be the first time that corruption occurs in non-profit organizations, if this is true. You would be shocked if you knew how many non-profits pilfer money :(

  • http://www.youtube.com/watch?v=MKucUlbrwSU Buttercup

    I learned this word when I was about 16. I haven’t stopped using it since
    __________
    Absolutely one of my faves. :lol: :heart:
    ===========
    I think it's in my repertoire because I heard it from my MAMA. She is the most proper laaaaaaady I know.

  • OutsidetheBox

    You gonna let your beige boo start putting up posts Sandra?
    That’s whats up.
    ________________

    ERMAHGAWD :rofl: rofl: You so damn sharB. :rofl:

  • Brownskin Cutie (Carrington’s E-boo)

    @Dubb, you on IG?

  • Diva

    Mrs.Man I Just Don't Care says:

    Why we care bout who Jay Z mama fuggin again?
    ------------------
    Harpo who dis woman is? :waiting:

  • Ty

    @ Ky :yes: they are trying the old fashioned way :hurl:

    1. No Surrogate Agency or Artificial Insemination procedures would be utilized.

  • OutsidetheBox

    Mama Dee. :crying1: My poor kids cant even call me that no more cause of her. :rofl:

  • Mrs.Man I Just Don’t Care

    Seem like Adam and Eve thing to me :hump: @ky

  • Diva

    OutsidetheBox says:

    No I don’t think that…but if I was a man, I would only bone pretty bishes :kona: them ugly bishes could only suck my big da.ck.
    _____________

    BOL!!! Diva sorry this is a lie. :hahaha:
    -----------------------
    It is no lie... hush gal I know what I am talmbout

  • GellySammich

    blue ivy was alittle baby with a camel mask.. it cracked me up
    _______________
    Really? I thought it was rude as shyt. I might be baby sensitive or something but... naw damn that. It was rude.

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Who Dat says:

    Yall so mean.

    Talk about Mama Jones
    Mama Combs
    AND NOW MAMA Carter

    Fugg yall.
    ===============
    LET THEE RECORD SHOW :eek:
    <--Doesn't Talk To Strangers says:

    No disrespect for Mama Z from me yall :lol:
    November 6, 2013 at 12:37 pm

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    :wink: Milky, we can chitchat later :yes:

  • Who Dat

    @Dubb, you on IG?

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    No.

    I am still on BlackPlanet.

  • KyCakes

    Ty says:

    @ Ky :yes: they are trying the old fashioned way :hurl:

    1. No Surrogate Agency or Artificial Insemination procedures would be utilized.
    ------------------------------------------------------------------
    Well, I do need to get laid.... :think:

  • OutsidetheBox

    OH YEAH fukking @PhatCakes :yes: :hahaha:

    I watched a story the other night on how these egg farming places arent even kept track of. :huh: One woman has helped make like 4 sets of twins... Its lovely but..its kind of scary.

    Like the new Vince Vaughn movie. :lol:

  • Ty

    essenze says:

    Wouldn’t be the first time that corruption occurs in non-profit organizations, if this is true. You would be shocked if you knew how many non-profits pilfer money
    ____________
    :welcome: but don't come in here talking about Mary the Queen of Hip Hop/Soul :rofl:

    :crying: @ Dubb

  • http://www.youtube.com/watch?v=MKucUlbrwSU Buttercup

    1. No Surrogate Agency or Artificial Insemination procedures would be utilized.
    3. We are two people in a committed relationship and have no intention of changing that.
    ==========
    Forgive me if my comprehension is lacking, but these seem to be conflicting unless they plan to use a turkey baster...

  • Brownskin Cutie (Carrington’s E-boo)

    :newpost:

  • GellySammich

    I've thought that before too Diva!!! Like dang if I was a man I couldn't be slanging it around cuz people just don't be pretty :no:
    But if it feels as good as they say, she can always turn her ugly ass around :shrug:

  • Brownskin Cutie (Carrington’s E-boo)

    No.

    I am still on BlackPlanet.

    __________________________

    Oh. my. gosh. :hahaha:

  • KyCakes

    Buttercup says:

    1. No Surrogate Agency or Artificial Insemination procedures would be utilized.
    3. We are two people in a committed relationship and have no intention of changing that.
    ==========
    Forgive me if my comprehension is lacking, but these seem to be conflicting unless they plan to use a turkey baster…
    ---------------------------------------------------------------------
    Exactly! That was my conundrum...

    #ThingsThatMakeYouGoHmmmm

  • OutsidetheBox

    It is no lie… hush gal I know what I am talmbout
    ________________

    I'm hushing. :hahaha: After I say you a woman with NO attraction to other women and NOT a man. :lol:

    I know you know ugly bishes get laid. :hahaha: Look at these real gravi Fridays. :eek:

  • Who Dat

    So here’s my question….#1. Does that mean the surrogate is actually going to go half on baby making the old fashioned way? Is that why the male stresses he will not be leaving his partner?
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Yes. He wanna fugg and impregnante...wants her to leave the fruit of his loins behind; and in exchange they gonna pay her...Really want her to GTF on someplace. BUT she can stick around if SHE WANT TO--but bish KNOW THIS IS OUR KID.

    NOT CHURN.

    My take

    :coffee:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Awww Gelly :love:

  • I Cant Believe It

    Thank you for the warm welcome Roses! :thankyou:

  • essenze

    Dfl @ Ty and thank you :)

  • Luvmybabygirl Samarra

    aww ok i understand Gelly.

  • Just Looking

    Jason Waterfalls says:

    Just Looking says:
    What takes you to Capital Chocolate City?

    New job.
    ___
    Well congrats! That is awesome, well WELCOME TO the DMV. Thier is loads to do and even more to do. I must get your information from OTB.

    What area do you live in?
    You actually working downtown?
    Are you married/living with significant other?

    Soo much to ask.....

  • Just Looking

    I know you know ugly bishes get laid. :hahaha: Look at these real gravi Fridays. :eek:
    _________
    This why they don't like you

    :rofl:

    I :love: the truth and you!!!!

  • Pingback: Kimberly Gossip! Jay Z's 2 Moms and Missing Moola - Kevin Terry - New ATL's Vawn | EURweb()

  • Pingback: Kimberly Gossip! Jay Z’s 2 Moms and Missing Moola – Kevin Terry – New ATL’s Vawn()

  • Pingback: Kimberly Gossip! Jay Z’s 2 Moms and Missing Moola – Kevin Terry – New ATL’s Vawn | I Am Mo Better()

  • Pingback: Kimberly Gossip! Jay Z’s 2 Moms and Missing Moola – Kevin Terry – New ATL’s Vawn | CelebofTea()

  • Lady_L

    Diva says:

    Brownskin Cutie (Carrington’s E-boo) says:

    I don’t understand the need to point out everyone’s sexual preference.
    ———————
    Lesbians are insecure!

  • etaboo

    Why are you referring to his mom's girlfriend as his other mother? It's disrespectful and sounds like u r trying to be funny. If his mom was with a man that was just her boyfriend you wouldn't refer to him as jay 's dad would you? Show the same respect. Until or if they r married she is nothing more than his mom's girlfriend. After that step mother. U so called journalists kill me, the days of having integrity are gone.