I Take Back Everything I Ever Said About Gabrielle Union

All those things I said about Gabrielle Union being the neighborhood bicycle or the industry trampoline — I take them all back.

Gabby has redeemed herself with this photo shoot in Dec/Jan issue of Maxim magazine on newsstands now! Very tastefully done!

Images source



 


195 Responses to “I Take Back Everything I Ever Said About Gabrielle Union”

  1. 1
    TruGemini says:

    Yeah, these are some nice pics…but I’m still not a fan

  2. 2
    JDWhitedst says:

    She has NO ASS AT ALL…I still think her and DWade are trifling. Sorry. People that don’t admit they are in relationships with one another have something to hide and they obviously feel guilty about something.

  3. 3
    j.c. says:

    :rofl: at sandra! you are too much! Gabby: you better work it!

  4. 4
    EricaDenese says:

    The shoes in the last pic are HAWT!

  5. 5
    missmiami says:

    :yawn: I still think she is an undercover :chickenhead:

  6. 6
    coaretained says:

    WTF AUNTIE?????

    Are you getting :hump: ed or :lick: ed on a regular or something???

  7. 7
    j.c. says:

    :cosign: coaretained

  8. 8
  9. 9
    pinkythevampireslayer says:

    Now Auntie S..stop it. :lick:

  10. 10
    Reese says:

    She gives sqaure shaped girls like me hope. lol

  11. 11
    dorcely says:

    I’m not a fan of hers :( she should have just posed for black tail magazine

  12. 12
    LADYTEE says:

    I have to admit those are nice pics not hating on her , but why must everyone have to sell a$$ to stay relevant, let the talent speak for itself.

  13. 13
    Sweetkiwi99 says:

    *pause* …*pause*….:rofl:

  14. 14
    Daisy says:

    Gabby n Dwade been out n about for months now! He is going through a divorce it is what it is right wrong or indifferent at this point. They don’t have to speak on it

    Not a big Gabby fan but I do think she is cute/pretty never been a fan of her acting skills per say

  15. 15
    mswarrior1 says:

    :thumbsup:
    She looks good…Which just makes me wonder what all was photoshopped.
    Doesn’t change her man-hopping ways though.

  16. 16
    Sweetkiwi99 says:

    Hmm…why isn’t this smiley working…testing :rotfl: ?

    Anyway, it’s funny how all it takes to make everything alright is some half naked pictures (except it didn’t work for Necole :( )

  17. 17
    Sandra Rose says:

    ADYTEE Says:

    …but why must everyone have to sell a$$ to stay relevant, let the talent speak for itself.

    *******************************************************

    What talent? :shrug:

  18. 18
    tori-v says:

    go gabby! i like the pics!!:yes:

  19. 19
    KnowledgePains1979 says:

    Yes, these pictures are off the chain seriously!!!!!!!DWade get your woman her stock just went up again…………….

  20. 20
    Leesa says:

    Ummmm

    She aiight.. :yawn:

    Still not a fan. I’m sure she is nice in person. :yawn: :shrug:

  21. 21
    MsG says:

    I am with you Auntie. She is not that talented. She plays the same character in every movie.

    She did take some nice pictures.

  22. 22
    Kat says:

    :lolol: @ coaretained!!

  23. 23
    LADYTEE says:

    O yea neva mind , You are so right what talent, I haven’t been impressed with her movies so far

  24. 24
    Sandra Rose says:

    Sweetkiwi99 Says:
    Hmm…why isn’t this smiley working…testing :rotfl: ?

    *********************************************************

    There has to be a space in front of and behind the colon before you type anything else. So in your example, there should be a space between the second (:) and the question mark.

  25. 25
    Divinebrown says:

    I like Gabby’s movies.

    Dang…when did she turn into public enemy?

  26. 26
    Daisy says:

    Good I’m not the only one who doesn’t think she can act that well BUT she was good n Cad Records :clap:

  27. 27
    CivilEngineer says:

    :claps: me likey :D

  28. 28
    Sweetkiwi99 says:

    Sandra Rose Says:

    There has to be a space in front of and behind the colon before you type anything else. So in your example, there should be a space between the second (:) and the question mark.

    ***********************************************************

    Thanks for the tip! :smile:

  29. 29
    Sweetkiwi99 says:

    I like Gabrielle Union but her demeanor has always come off as smug to me. Maybe it’s just me though.

  30. 30
    trynabeme says:

    I liked her best in Deliver Us From Eva :shrugs:
    @Sweetkiwi99 Says:

    Hmm…why isn’t this smiley working…testing :rotfl: ?

    You have to put spaces between the the smiley icon & puncuation but also its rofl not rotfl ;)

  31. 31
    Leesa says:

    The same role she plays in everything….is probably the same role she plays in Dewayne Wade’s bed… :hump:

  32. 32
    evanessag says:

    :confused: Sandra you have been very nice lately.

  33. 33
    MizzLeelee says:

    yeah she’s an ok actress nice pics though…

  34. 34
    Leesa says:

    *Dwyane*

  35. 35
    CivilEngineer says:

    Daisy, she was good in Cadillac Records…I kinda forgot she was in it. I think there were enough stories in that movie to have made one for each character.

  36. 36
    LADYWOODS says:

    Sandra,

    You make me laugh with all that you say. I love you even though sometimes you are crazier than a soup sandwich..

  37. 37
    EJLOVE says:

    OK…now if Bey did these, some of yall would be calling her a whore…

  38. 38
    attorneymom says:

    Is posing semi-nude part of therapy for Rape victims. Blank stare.

  39. 39
    missy says:

    Ummmm…. okay Gabby does play the same role most of the time and it is really sad like someone said that she has to sell arse to stay relevant……

    And she is a Okay actress she isn’t great and she isn’t horrible.

  40. 40
    PuffLady says:

    I like the first pic…with the nipp showing : lol :

  41. 41
    qtipthecat says:

    :cosign: with EJLOVE

  42. 42
    missy says:

    attorneymom Says:

    Is posing semi-nude part of therapy for Rape victims. Blank stare.
    ————————-

    :confused: who is the rape victim???

    or is it just a general statement.

  43. 43
    Myth Candor says:

    Wasnt aware she was the neighborhood bicycle and Im unsure of how these pictures make you want to retract your comment. :shrugs: If anything, I think they would solidify. Not that I know who or what she does to be pleased. Either way, the pics are nice.

    Regarding her being arape victim, I guess whe’s past that :clap:

  44. 44
    missy says:

    All those things I said about Gabrielle Union being the neighborhood bicycle or the industry trampoline —

    _________

    :rofl:

    Sidenote:Why is Beyonce even being brought up in this post.

  45. 45
    EJLOVE says:

    missy Says:

    attorneymom Says:

    Is posing semi-nude part of therapy for Rape victims. Blank stare.
    ————————-

    who is the rape victim???

    or is it just a general statement.

    ____________________

    She is a rape victim…so I guess attorneymom is saying this is somehow wrong? for her to pose semi-nude? :shrug:

  46. 46
    EJLOVE says:

    44missy Says:

    All those things I said about Gabrielle Union being the neighborhood bicycle or the industry trampoline —

    _________

    Sidenote:Why is Beyonce even being brought up in this post.

    __________

    :rofl: I just HAD TOO!!!! but ya know..KNOW i ain’t lying!!!

  47. 47
    missy says:

    Oh so Gabby is a rape victim…….who knew (I didn’t)

  48. 48
    wiggy2272003 says:

    Sandra aint taking nothing back, and the reason these pictures make her retract her comments is they made somebodys monkey tingle…..

  49. 49
    chase says:

    Yeah she was raped at 19 while working at payless or something like that. Se looks good but for some reason she rubs me the wrong way.

  50. 50
    missy says:

    wiggy2272003 Says:

    Sandra aint taking nothing back, and the reason these pictures make her retract her comments is they made somebodys monkey tingle…..

    ————————–

    :rofl:

  51. 51
    EricaDenese says:

    coaretained Says:

    WTF AUNTIE?????

    Are you getting :hump: ed or :lick: ed on a regular or something???
    _____
    :rofl: I was thinking the same thing!!

  52. 52
    Daisy says:

    Gabby was raped when she was 19

    @Missy it always comes back to Bey you aint know u betta asked sumbody :coffee:

  53. 53
    EJLOVE says:

    wiggy2272003 Says:

    Sandra aint taking nothing back, and the reason these pictures make her retract her comments is they made somebodys monkey tingle…..
    ——————————–*****
    OH GAWD its called a “MONKEY” now? GTFOH lol…I wants no parts of a “MONKEY” :rofl:

  54. 54

    :offtopic:

    Is anyone here from Charlotte, NC? My daughter’s Cheersport Competition is there Sunday and I’m looking for kid friendly places to take her while I’m there?

  55. 55
    trynabeme says:

    EJLOVE Says:

    wiggy2272003 Says:

    Sandra aint taking nothing back, and the reason these pictures make her retract her comments is they made somebodys monkey tingle…..
    ——————————–*****
    OH GAWD its called a “MONKEY” now? GTFOH lol…I wants no parts of a “MONKEY”
    ************************************
    Not that you’re a fan…but what did you think Too Short/Lil Jon was talkin’ about when they said, “Shake that Monkey”?????

  56. 56
    Sweetkiwi99 says:

    Is she a little knock-kneed in the last picture or is it just her pose..? :???:

  57. 57
    tbrown says:

    She’s spoken about the rape before…

    These pics are all right. Nothing special. She’s still purdy :)

  58. 58
    mirsmommy says:

    @ Mskaylamomma

    My sister lives in Charlotte. I know they go to Carowinds (an amusement park), they have a skating rink, movies. I’ll find out the locations for you. :-)

  59. 59
    missy says:

    Daisy said:

    @Missy it always comes back to Bey you aint know u betta asked sumbody :coffee:
    —————————-

    Oh yea I forgot……. :rules: Bey name has to come up almost every post my bad…..

  60. 60
    Choco says:

    I agree with the post from #2 nice pics not a fan tho…
    Also folks just simply copy and past from the emoticon website- for me I know I have it correct…:danban1:

  61. 61
    VIBABY says:

    That rape victim comment was low.

    Whats tasteful about showing your azz in a magazine?. Is it because she didnt bend over? The fine line between tasteful and raunchy confuse me sometimes. I think she should said :nono: to azz cheeks pic. I think the last pic is nice.

  62. 62
    bklynchick says:

    She looks nice…I have always thought of her a a pretty young lady…her acting is ahhhh she just hasn’t gotten that right role yet

  63. 63
    CivilEngineer says:

    ummmm where did all the others dudes go? I see East up there, but we are REALLY few and far between!! :-o

  64. 64
    Choco says:

    Okay why didn’t that work I will try again :surprised:

  65. 65
    SunnyPA says:

    UH-OH, I’m getting a little turned on by these pics…

    I liked her in “Deliver us from Eva”

  66. 66
    Daisy says:

    @Mrs Kay Bird is from charlotte and I grew up n that area as well! How old is your daughter?

  67. 67
    VIBABY says:

    I meant “she should have said :nono: to the azz cheeks pic”

  68. 68

    @ mirsmommy

    Thanks! I know about Carowinds but they have closed until next year when it warms up, I guess. I read about The Discovery Place. Is that place any good?? Thanks again and for anyone else that has any information.

  69. 69
    mirsmommy says:

    @ Ms.kaylamomma

    They also have a museum in Charlotte, if your daughter’s into that. I’m not too sure about The Discovery Place, but I’ll find out.

  70. 70
    CWhatsHerFace says:

    Very pretty girl!

  71. 71

    @ Daisy

    I haven’t seen Bird comment yet so maybe she’s not in here yet.

    My daughter is 7.

  72. 72
    EJLOVE says:

    63CivilEngineer Says:

    ummmm where did all the others dudes go? I see East up there, but we are REALLY few and far between!!
    ——————–
    I’m here…. :dance:

  73. 73
    Sweet Mango says:

    wiggy2272003 Says:

    Sandra aint taking nothing back, and the reason these pictures make her retract her comments is they made somebodys monkey tingle
    ********************************************************

    :rofl:

  74. 74
    Charles says:

    Oh yeah these pics say “virgin”, “classy” “god fearing” clearlyyyy

  75. 75
    CivilEngineer says:

    LOL @ EJLOVE…good to know! Wassup homie! :danban1:

  76. 76
    mirsmommy says:

    @ Ms.Kaylamomma

    She’s never been to The Discovery Place, but she’s heard about it. She also mentioned that there is an indoor water park down there, too.

  77. 77
    mirsmommy says:

    :rofl: @ Charles

  78. 78
    free says:

    wade needs to turn this h** into a housewife stat because she is too old for this.

  79. 79
    philwill says:

    love the pics not the gabby hate

  80. 80
    Daisy says:

    Discovery place is nice and educational!

    @Civil Shannon posted earlier 2day but we have never had a bunch of men in the SR fam that I can recall. My elove is MIA :sad:

  81. 81
    EJLOVE says:

    CivilEngineer Says:

    LOL @ EJLOVE…good to know! Wassup homie!

    ————–

    WAAAAASSSSSSUUUUUUP!!!!!!!! :blunt:
    I been lurking for YEARS!!! now i’m here!!! I got to go back to some post that I couldn’t post on!!! i got some ish to say LMAO!

  82. 82
    wiggy2272003 says:

    Daisy, thats who I was asking you bout in the other post. Thats why I (JK) called you slutbucket for not knowing who I was talking about.

  83. 83
    j.c. says:

    LOL @ EJLove, i know right. i feel the same way! so many times i wanted to say something but couldn’t

  84. 84
    Baby says:

    I’m not a hater the pics are cute. We as women need to support one another and be happy for the women who has made a name for themselves in this world.

  85. 85
    CivilEngineer says:

    @Daisy…I was wondering where he’s been hiding? :shrugs:

    EJLOVE…I know the feeling, I’m just happy to finally have my face on the site :yea: I’ve been lurking for way too long!

  86. 86
    EricaDenese says:

    Charles Says:

    Oh yeah these pics say “virgin”, “classy” “god fearing” clearlyyyy
    _____
    :shocked: :rofl:

  87. 87
    brucebaner1 says:

    hmmmm……at least she has the body parts she was born with……thats confidence for your a@@!

  88. 88
    brucebaner1 says:

    Hey all – how do I add a pic?

  89. 89
    ryand91 says:

    I never stopped like Gabby, you can’t take something that doesn’t want to be taken. She’s a pretty girl I just wish she would diversify her mother roles.

  90. 90
    ryand91 says:

    movie roles*** ugh me and my typos

  91. 91
    EJLOVE says:

    82j.c. Says:

    LOL @ EJLove, i know right. i feel the same way! so many times i wanted to say something but couldn’t
    ———————
    I would be at work made as HELL!!!! cause i could not say 2 cents!!! BUT!!!! we here nowah!

  92. 92
    EJLOVE says:

    *MAD* damn can we get edit button for people like me!

  93. 93
    j.c. says:

    @ EJLOVE :rofl: i almost emailed sandra so many times to ask her to open that damn registration but i couldn’t bare that rejection LOL!

  94. 94
    missy says:

    “We should be happy for women who have made a name for themselves” ………….

    okay so I guess Super head should get a :claps: to because she made a name for herself…she is a international persona…..I mean whenever you don’t like what someone isn’t doing your not being supportive or being a hater(sorry) or jealous…..We might as well don’t have opinions.. :rolleyes:

  95. 95
    j.c. says:

    no EJLOVE, this is what got me. when you reading a post in archives and it says must be logged in to read the rest of this post :mad: i would be HOTT

  96. 96
    Daisy says:

    @wiggy my hubby left me and didn’t say bye :sad: I am all cried out and moving on taking new applications unlike other folks I don’t blame the other woman :coffee:

    :rofl:

  97. 97
    missy says:

    isn’t=is

  98. 98
    j.c. says:

    daisy, i was almost about to say awwww but then i saw your laughing smiley so i guess your ok.

  99. 99
    trynabeme says:

    j.c. Says:

    no EJLOVE, this is what got me. when you reading a post in archives and it says must be logged in to read the rest of this post i would be HOTT

    :rofl: I usta wonder how mad the lurkers were @ those posts!

  100. 100
    brownelovely says:

    She’s pretty! I mean she’s got a little booty ;) so she gives hope

  101. 101
    Sweetkiwi99 says:

    trynabeme Says:

    j.c. Says:

    no EJLOVE, this is what got me. when you reading a post in archives and it says must be logged in to read the rest of this post i would be HOTT

    :rofl: I usta wonder how mad the lurkers were @ those posts!

    That is the first thing I do when I got a password- straight to all the (previously) locked posts and read to my heart’s content!

  102. 102
    Sweetkiwi99 says:

    *the first thing I did*

  103. 103
    j.c. says:

    :rofl: i thought i was the only one

  104. 104
    EJLOVE says:

    Sweetkiwi99 Says:

    trynabeme Says:

    j.c. Says:

    no EJLOVE, this is what got me. when you reading a post in archives and it says must be logged in to read the rest of this post i would be HOTT

    I usta wonder how mad the lurkers were @ those posts!

    That is the first thing I do when I got a password- straight to all the (previously) locked posts and read to my heart’s content!

    OOOH those!!!! which ones did you go to!!!!! cause I wants to read em!

  105. 105
    EJLOVE says:

    j.c. Says:

    @ EJLOVE i almost emailed sandra so many times to ask her to open that damn registration but i couldn’t bare that rejection LOL!
    ——————-
    I wanted to do the same!!! esp when the President Obama rants were goin on!!! I was PISSED!!!!

  106. 106
    j.c. says:

    those infamous ciara diaries. i was so hott i couldn’t get that juice! damn.

  107. 107
    LovelyLady says:

    I am all cried out and moving on taking new applications unlike other folks I don’t blame the other woman
    ——–
    Daisy you stupid :rofl: . I miss E Love though, i been looking for him, where is he. :shrug:

  108. 108
    VIBABY says:

    @EJLOVE Ya’ll crazy..I think the only one I wanted to read was the one about Sandras old photographer buddy. I was heated. I almost broke up with Sandra that day.

  109. 109
    Sweetkiwi99 says:

    @j.c
    I did email Sandra last year and my rejection was a complete non-reply :rofl:

    @EJLOVE
    I looked for the most recent one from a few weeks ago and of course the Ciara diaries. I couldn’t think of anything else that was locked.

  110. 110
    Daisy says:

    @Lovely per the grapevine he has left SR but he may hop on twitter and I have already sent word that he can NOT follow me either :coffee:

    Trifling no good *runs out screaming NOT GON CRY*

  111. 111
    Cinnamon Kisses says:

    Yall’s boi Elove in on rhymeswithsnitch.

  112. 112
    trynabeme says:

    :rofl: :rofl: rolf: @ the locked posts! HILARIOUS!

  113. 113
    EJLOVE says:

    OH YEA!!!! the C-ERROR diaries!!! I’m gonna have to read those soon as i get home *plays Faith Evans* I forgot all about them! yes!!!

  114. 114
    Daisy says:

    @Cinamon he always posted over there from time to time several of us do

  115. 115
    waterlily_76 says:

    The last pic is cute.

  116. 116
    Cinnamon Kisses says:

    @ Daisy……I knew some of yall did(not sure who)…….but most under anon I assumed.

  117. 117
    j.c. says:

    @sweetkiwi, see that’s why i didn’t do it. i knew she wasn’t gonna be moved. she’s set in her ways. i knew i’d be better off waiting on my turn. and by the way sandra, i totally :cosign: with you on brit being cici.

  118. 118
    LovelyLady says:

    :rofl: @ Daisy,

    He be on Charles site to.

  119. 119
    Chgoprime says:

    Sandra you killin me gurl!!!! lol

  120. 120
    BlackDiamond says:

    Gabby’s photo shot is Great,and those shoes in the last photo are The Buziness!

  121. 121
    Daisy says:

    Lovely I shld have known that’s how folks was keeping up with him via charles blog

    Cinamon I am only under another name cause Daisy was already being used on the other site otherwise I wld have the same name on both sites. Elove n I are the only ones who used different names

  122. 122
    sandie says:

    Testing :wink:

  123. 123

    Thanks mirsmommy and daisy

  124. 124
    onlinefan says:

    nice pictures. i always hear about her being all over town with different men but i never knew who all these men were. i only remember her with her husband. who all is she rumored to be humping around with?

  125. 125
    kdillon says:

    Gabby is played! I just need for her to explain how her and Beyonce were friends as teens if she is 36 years old.

  126. 126
  127. 127
  128. 128
    missy says:

    @trynabeme

    I love your new gravatar of pac (unless you had that for a while then my comp. is way behind)

  129. 129
    j.c. says:

    i wonder if sandra has banned any of us newbies yet?

  130. 130
    Anna says:

    onlinefan Says:

    nice pictures. i always hear about her being all over town with different men but i never knew who all these men were. i only remember her with her husband. who all is she rumored to be humping around with?
    ~~~~~~~~~
    Dwayne Wade. She plays on Flasforward that airs on Thursdays @ 8 on NBC, I love the show.

  131. 131
    Anna says:

    EJLOVE Says:

    j.c. Says:

    @ EJLOVE i almost emailed sandra so many times to ask her to open that damn registration but i couldn’t bare that rejection LOL!
    ——————-
    I wanted to do the same!!! esp when the President Obama rants were goin on!!! I was PISSED!!!!
    ~~~~~~~~~
    Both of you did good to resist. You know how Sandra loves to share her emails with us and we disect them, now the two of you get to be apart of it. LOL.

  132. 132

    Cute pics she is nice met her a couple of times,very pretty in person, very nice shape!

  133. 133
    M_promp2 says:

    @attorneymom, you are so right on point with that question. She has recently talked about her rape on several occasions, but has dat azz all out. Ur right Sandra, the pics were tasteful; but it seems a bit contradictory. Just a bit.

  134. 134
    missmiami says:

    :rofl: @ CHARLES

  135. 135
    M_promp2 says:

    Charles you know Bey ain’t 38. Sandra is :shotsfired1: . :lol:

  136. 136
    kdillon says:

    @Anna

    FlashFoward is the bomb!!! I need to know how everyone in the world passed out if it was manmade.

  137. 137
    mirsmommy says:

    :rofl: @ charles…. I agree.

  138. 138
    Afrikka says:

    The black community is very spiteful, jealous and bitter. Gabrielle was everyone’s favorite black girl next door. Overnight, after the Dwayne incident, everyone labeled as a “man-hopping homewrecker”. Do we know the details of what happened? no! are we rushing to pass judgment? yes!

    And what is this talk about her being a hypocrite for posing semi-nude after talking about her rape incident? So rape victims should always remain swathed in cumbersome fabrics huh? they should never recover and feel sexy again huh? smh I leave you black folks to your self-hating and jealous ways. Some of you need HELP.

  139. 139
    VIBABY says:

    @kdillon DONT GET ME STARTED! That is my show… and everybody did not pass out….or did you forget?!

  140. 140
    trynabeme says:

    Thank you Missy. After seeing that TVOne special of him this past weekend I been-a-jones’n! :hump:

    I changed it days ago & it just showed up today. I need to find another one to resemble my attitude….Juelz is gonna be hard to top tho!

  141. 141
    Daisy says:

    I don’t judge anybody cause I don’t have a heaven or hell to put anybody in BUT I have never been a fan of Gabbys per say but she is a cute girl indeed. I cld care less who she is or isn’t sleeping with! Folks need to stop painting with such broad brushes :coffee:

  142. 142
    kdillon says:

    @Afrikka

    The black community is very spiteful, jealous and bitter. Gabrielle was everyone’s favorite black girl next door. Overnight, after the Dwayne incident, everyone labeled as a “man-hopping homewrecker”. Do we know the details of what happened? no! are we rushing to pass judgment? yes!
    ____________________________________________________________

    Black people are not the only race that are spiteful, jealous, or bitter… it runs through all veins because we are all human.
    The details are: Wade is still married, not divorced and he is publically dating another woman. I doubt she was okay with her husband dating other woman while married.

    Its funny that you used the word (dare I say it) Hate, that seems like what your are doing to black people. You came here pointing your finger at black people and trying to read us but it came off as hate. When we get help, I hope to see you in the same meeting. :nono:

  143. 143
    kdillon says:

    @ViBaby

    There were a few still awake, but the people who caused it passed out themselves. What does the crows have to do with it? Oh and that lady is so leaving her FBI husband.

  144. 144
    starr says:

    I don’t like this chick. that is all

  145. 145
    missy says:

    @trynabe

    Baby Daniel is gonna be hard to top…..

    @Kdillion

    I agree with your comment 142

    but let me re-post something I wrote

    I summed up one of the comments that someone wrote-“We should be happy for women who have made a name for themselves” …………
    ————-

    okay so I guess Super head should get a :claps: to because she made a name for herself…she is a international persona…..I mean whenever you don’t like what someone is doing your not being supportive or being a hater(sorry) or jealous…..We might as well don’t have opinions.. :rolleyes:

    People we need to stop generalizing black people as having issues or a hateful race because we don’t agree with how people are doing things…..when in reality every human doesn’t agree on the things that others do(no matter what race)……..

  146. 146
    iscream says:

    @ Sandra

    I thought you was an ass woman? Damn Gabby you have noasatal pronounced NO*ASS*AT*ALL

  147. 147
    missy says:

    @Starr i see you changed……Who is that a pic of?

  148. 148
    starr says:

    pam grier

  149. 149
    missy says:

    Oh i would have never guessed

  150. 150
    Anna says:

    kdillon Says:

    @Anna

    FlashFoward is the bomb!!! I need to know how everyone in the world passed out if it was manmade.
    ~~~~~~~~~~
    I love the show and me and my daughter have a date every Thursday and watch it. This show has cliffhangers durning the commercials. This is the only show that I have ever watched that the hour goes by so fast, they need two hours. This show has been action packed since it’s first second. Just when I think I have figured something out I get another surprise. I was mad when the man committed suicide. I told my daughter why they have to kill the black man off, one less black actor with a J O B. My daughter said don’t worry mom he is good and ppl like him, hel’ll get another JOB. LOL.

  151. 151
    Anna says:

    iscream Says:

    @ Sandra

    I thought you was an ass woman? Damn Gabby you have noasatal pronounced NO*ASS*AT*ALL
    ~~~~~~~~~~
    You can’t help but to notice that she doesn’t have one, does she wear butt pads while not in a bathing suit? LOL.

  152. 152
    trynabeme says:

    missy Says:

    Oh i would have never guessed
    ***********************************
    That CB pic looks like just about EVERYTHING YOU SAY! I LOVE that pic! :rofl:

  153. 153
    starr says:

    @missy

    I barely know who she is…i just need a new look lol

  154. 154
    kdillon says:

    @Anna
    I almost cried though because he changed the future for the lady and her kids. Now does that mean Gabby’s man will survive in the end? The Doctor is so leaving her husband for that terrorist, but do you think FBI agent will get the other FBI agent pregnant? So much to talk about.

  155. 155
    VIBABY says:

    @kdillon I hope she doesnt leave her husband and I was pissed that guy killed himself. I really think the Chinese guy will live.

    @ Anna I havent felt this way about a show since LOST. I hope this show stays on because LOST was my show and it only has one season left. I need another show that makes you think every damn episode.

  156. 156
    Anna says:

    VIBABY Says:

    @kdillon I hope she doesnt leave her husband and I was pissed that guy killed himself. I really think the Chinese guy will live.

    @ Anna I havent felt this way about a show since LOST. I hope this show stays on because LOST was my show and it only has one season left. I need another show that makes you think every damn episode.
    ~~~~~~~~~~
    I loved lost but only watched the first season. It’s always one cable so I could watch if I wanted. Fastforward does remind me of Lost. You do really have to watch if you don’t want to “miss a thing”. I like that when the show comes on they don’t just show last weeks recap but enough for new viewers to still fowllow it.

  157. 157
    Ms_Psych says:

    I’ve always liked her but I agree with Ladytee. Why does everyone have to sell/show ass to stay relevant. Ladies stay half naked to get a cover

  158. 158
    kwall says:

    u just looking at her chocolatey good-ness sandra. :grin:

  159. 159
    missy says:

    trynabeme Says:

    missy Says:

    Oh i would have never guessed
    ***********************************
    That CB pic looks like just about EVERYTHING YOU SAY! I LOVE that pic!
    _______________

    That was what i was going for :yes:

    @Starr i barely know who she is either and change is good.(but now i have to look harder for your comments because im so use to you having that mary j pic)

  160. 160
    GottaBigOne says:

    Were my comments withdrawn from this post?

  161. 161
    GottaBigOne says:

    OOPS! My Bad!

    I made comments under Ciara’s recent post reflecting the view of afrikka.

  162. 162
    Kaitlyn says:

    She’s pretty! Nice pics…

  163. 163
    pointhimout says:

    still not a fan. she and beyonce need acting lessons really bad to graduate from tyler perry productions. nobody ever said GU wasn’t photogenical. she takes a good pic, just can’t act.

  164. 164
    Sandra Rose says:

    kwall Says:
    u just looking at her chocolatey good-ness sandra.

    *********************************************************

    There’s nothing wrong with that. :D

  165. 165
    MzTrina says:

    Something about the whole no top lip….just doesn’t do it for me

  166. 166

    Isn’t Gabriel considered a homewrecker like Alicia Keys? She was messing with Dwayne “The Beaver” Wade before he split with is wife.

    :offtopic: Why is NB only posting 2 times a day? Is she going to school also or is she working at Magic City again or did Sandra scare the poor girl into hiding?

    I’m just asking…

  167. 167
    starr says:

    changed gravi pic again…so gravi check?

  168. 168
    starr says:

    @missy

    I was gonna put up another mary pic…but it looked very similar to isc

  169. 169

    @ Starr

    I still see MJ with the sunglasses.

  170. 170
    starr says:

    still see pam

  171. 171
    starr says:

    oh gosh lol

  172. 172

    What the hail is wrong with my computer? Why can’t I see when people are changing their gravatar?

    @ Missy I finally see the CB everyone was talking about yesterday. I’m late, huh.

  173. 173
    Afrikka says:

    kdillion says
    Its funny that you used the word (dare I say it) Hate, that seems like what your are doing to black people. You came here pointing your finger at black people and trying to read us but it came off as hate. When we get help, I hope to see you in the same meeting.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    I am simply speaking the truth; you know it, I know it. Let’s not deceive ourselves ok? I won’t be attending any meetings because I don’t define people based on flimsy media reports, half-truths, shabby evidence and patched-up interviews. Yes! Dwade is still married but do we know what happened between him and his wife? do we know if they were already in the process of separation before Gabby came along? do we know if Gabby we mislead into believing that he had already separated with his wife before they got involved? we don’t know a lot of things but yet we pass judgment. I guess bashing celebrities is how we try to feel good about our pathetic lives. SMH

  174. 174
    Anna says:

    pointhimout Says:

    still not a fan. she and beyonce need acting lessons really bad to graduate from tyler perry productions. nobody ever said GU wasn’t photogenical. she takes a good pic, just can’t act.
    ~~~~~~~~~~~
    I ain’t mad at her for having a job. Robin Givens can’t act due to her need to announciate every word PC. Mike probably beat her azz because she could not cuss him out “ghetto fashion style”. He could not relate because everything he said sounded uneducated with a little bit of crazy and a lisp, he thought she was trying to correct him when they argued and her words came out sounding to educated(that’s what caused the divorce)he couldn’t compete having a simple argument with her so he got fustrated and started using his fist. Sorry I do take DV seriously but this blog is for entertainment and some actress’s get roles(but have to audition) and get the part because of who they are. don’t get me wrong I like Robin but yep she, Gabby and Sasha need to take acting classes. Did Bey take singing lessons because her voice sounds different to me, may my ears just be failing me and if I can hear it I am happy. Never mind that is not true, Rih hurts my ears. LOL. Is it a full moon?

  175. 175
    kdillon says:

    @Afrikka

    Im starting to think you’re Gabby because you little :heart: is hurting to much . Once again, no matter if D Wade was/is seperated Gabby is still fornicating with a married man. Until divorce papers are signed Wade is still married, no matter how you spin it. Afrikka this is a blog not church or your local chapter meeting, we are here to speculate and convo about celebs… if thats not what you’re looking for then you should visit Joel Olsten’s website.

  176. 176
    missy says:

    @Ms.kaylamomma

    So you now can enjoy the facial expression that CB gives my comments…. :yes:

    @starr

    I still see Pam Grier also……

  177. 177
    pyt305 says:

    She looks nice….

  178. 178
    texarican mamacita says:

    She is very pretty but if she is hoping to be taken seriously for parts other than the “hot girl” in movies, this is not going to help her case. She is not a youngun anymore so as an actress she should be thinking about longevity. For example, does Angela Bassett have any booty shots as part of her resume?

  179. 179
    Afrikka says:

    kdillion says

    “Afrikka this is a blog not church or your local chapter meeting”

    … “Gabby is still fornicating with a married man”

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    LMAO, the irony is glaring. :whistle:

  180. 180
    vetta says:

    She’s a pretty girl and the pics look alright except the third one–she should’ve covered that behind, lol.

  181. 181
    Intrigue216 says:

    : rofl :

    at #158 & 164

  182. 182
    Intrigue216 says:

    :rofl:

    I can’t get the link to work, oh well

  183. 183
    yanna402 says:

    Hmmm. Im a stan for Gabby. Those pictures are nice.

  184. 184
    MOUTH says:

    just checking my gravatar from home

  185. 185
  186. 186
    Anna says:

    Mizzdallas,
    Off Topic:. Do you like Wendy with the darker hair? I love it and the first time I saw it I thought it was just for Halloween, but I see she is still sporting it. LOL.

  187. 187
    attorneymom says:

    @Anna, I am a little disappointed with the format of the Wendy Williams Show. The interviews are too short and rushed but her rantings are long. WT__?? She should cut some of her segments so that her interviews with celebs could be much longer. I have to continue to support Wendy because she is a Jersey girl and her mama & sister are Sorors.

    On the other hand, Monique is doing the darn thing. I LOVE HER SHOW. I love her hairy legs and screaming. She replaced the void that was in my heart when the Jews pulled The Arsenio Hall Show at its prime. Do your thing, Monique!!!!

  188. 188
    5starchic says:

    i must agree Gabby is looking hella nice in these pictures

  189. 189
    free says:

    @afrikka :violin:

  190. 190
    Mz.Williams says:

    @Attorneymom: I love monique show also. I like wendy williams hot topics. But the guest she has on the show are so boring

  191. 191
    Stunna says:

    :rolleyes:

    afikka…who voted her the girl next door? The girl next door who sleeps with your man when you turn your back? Why is it that people always try to justify wrong? Is she with a married man..Yes? What is right about that?

  192. 192
    prettypink says:

    testing gravi

  193. 193
    Honeychild says:

    Hi Everybody,

    :newbie: I too benefitted for Sandra’s EOR (equal opportunity registration) and am happy to be here. :cheer:

  194. 194
    misslee21 says:

    The pics are cute. So gabby is trife huh? Shame

  195. 195
    dmgeorge says:

    @attorneymom: I was just thinking that about Wendys show here recently. I forgot who she was interviewing and like 2 mins, the interview was over. I do think she needs to take out something and make room for a longer interview. The one thing I LOVE about the Monique show is that she keeps everyone on the couch throughout the show-its nice to have people from different areas of entertainment talk about a subject. :cosign:

Comments are closed for this post