• Usual Suspect

    By Who? :shrug:

    BIg Hawaiian Dude?

    Her Assistant?

    Chris Brown

  • http://Www.yallaintchit.com Man, I just don’t care™

    Hoechit.
    Slut.
    :coffee:

  • Bibi

    Wheres Chris today :rofl:

  • Bibi

    Why she gotta be all that :rofl:

  • Smonae80

    Finally Sandra a new post
    Man u mean

  • Bad Influence

    oh :coffee:

  • CD FENTY

    Just got laid she's in Hawaii fukkas :rolleyes:

    @Man
    You better watch yo muthafukkin font when speaking about my wife. I WILL FIND U DONT TEMPT ME PUNK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Bibi

    I think she meant they gave her the hawaiian flowers lei'd. :tea:

  • Gigi26

    Get em girl :biggrin:

    She probably flew someone out from Barbados for all we know, got laid proper :shrugs:

  • bigtyme

    she is glowing...ain't nothing like the first few minutes after a good screw!

  • Honycoatd

    I think she is talking about the Hawaiian Lei around her neck :rofl:

  • EB

    Rihanna is in Hawaii? Let me go find her

  • http://www.twitter.com/missbl0ndee SunnyK

    Melissa Ate that Twat!!! lol

  • CD FENTY

    Honycoatd says:
    I think she is talking about the Hawaiian Lei around her neck
    ***************************************
    THANK YOU :coffee:

  • http://www.youtube.com/watch?v=FeuqgD6GKjw&feature=related French KI$$E$

    i'll be saying that tonight at about 9PMISH

    :hump:

  • WUT-IZ-SWAGU

    DAAMN!!! broadcast it why dontcha...

  • Eazy

    Yuck

  • Bibi

    Everybodys mind is in the gutter :rofl:

  • Bad Influence

    SunnyK says:

    Melissa Ate that Twat!!! lol

    that made me lol :hahaha:

  • http://twitter.com/#!/Birdshu Bird

    I think she means a lei was just put on her neck. It's in the pic.

  • The Makeup Maven

    @ CD be going HARD! I :heart: it! :rofl:

  • WUT-IZ-SWAGU

    :blink: Is she naked with a lei on her neck?

  • !*LaKErCHiC@*!

    SHE DONT LOOK BAD WITHOUT MAKEUP..

  • http://www.youtube.com/watch?v=FeuqgD6GKjw&feature=related French KI$$E$

    i LOVE her gravi pic for twitter :yes:

  • The Makeup Maven

    SunnyK says:

    Melissa Ate that Twat!!! lol

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    :lol:
    :coffee:

  • http://m.youtube.com/watch?v=qkt7Dx_uK5Y MzDimplez1123

    Um..Who said she isn't pretty plain faced?! The devil is a Lie!

  • http://dawnsheen.blogspot.com/ Min Min Sheen (The artist formally kwn as Dawn Sheen)

    Bibi says:

    I think she meant they gave her the hawaiian flowers lei’d
    -----------
    Exactly. now had she said just gave away the gift that keeps on giving... that would def mean the herp... flowers or no flowers a bump is a bump is a bump sam I am I do not like green eggs and ham.

  • !*LaKErCHiC@*!

    IF U FIND THE POT OF GOLD U FIND MAN!! :rofl: JK MAN :hug:

  • http://www.youtube.com/watch?v=3jsZhYyyPuI FeFe Feminine

    she obviously meant the 'lei' on her neck...but she DOES have that afterglow! :hump: :lol:

  • Bibi

    !*LaKErCHiC@*! says:

    SHE DONT LOOK BAD WITHOUT MAKEUP..

    :cosign:

  • http://dawnsheen.blogspot.com/ Min Min Sheen (The artist formally kwn as Dawn Sheen)

    WUT-IZ-SWAGU says:

    Is she naked with a lei on her neck?

    ----------
    Waht's the prob I be naked with both my chins on my neck

  • http://www.youtube.com/watch?v=FeuqgD6GKjw&feature=related French KI$$E$

    skerrrrrrrrrrrrr :steer:

    @HIS i almost past your FONT with that new gravi

    :kiss: again

  • !*LaKErCHiC@*!

    @DIMPZ SHE LOOKS FRESH I LIKES

  • Daddy Warbucks

    She does have that freshly :hump: look oh her face tho :think:

  • http://www.youtube.com/watch?v=3jsZhYyyPuI FeFe Feminine

    MzDimplez1123 says:

    Um..Who said she isn’t pretty plain faced?! The devil is a Lie!

    ___________

    Something I been trying to figure out for a LONG TIME...I usually just IGNORE those comments when they are made... :)

  • WUT-IZ-SWAGU

    Honycoatd says:

    I think she is talking about the Hawaiian Lei around her neck

    --------------------
    I would almost believe that if she had clothes on... she looks naked with just a lei. I think she means both she got laid twice. Once with flowers and once with dick...

  • Bibi

    @minmin :rofl:

  • http://twitter.com/#!/Birdshu Bird

    MzDimplez1123 says:

    Um..Who said she isn’t pretty plain faced?! The devil is a Lie!

    **************************

    A lot of folk been sayin that. I didn't know what they was talkin bout.

  • WUT-IZ-SWAGU

    Min Min Sheen (The artist formally kwn as Dawn Sheen) says:

    WUT-IZ-SWAGU says:

    Is she naked with a lei on her neck?

    ———-
    Waht’s the prob I be naked with both my chins on my neck
    -------------------------
    :lol: DAAAAWWWNNNNN!

  • Honycoatd

    I am often naked just in some jewelry if I am home alone so maybe she hates clothes like I do.

  • http://dawnsheen.blogspot.com/ Min Min Sheen (The artist formally kwn as Dawn Sheen)

    Bird says:

    MzDimplez1123 says:

    Um..Who said she isn’t pretty plain faced?! The devil is a Lie!

    **************************

    A lot of folk been sayin that. I didn’t know what they was talkin bout.

    -------
    That be them girls built like James Earl Jones with Knees like Precious

  • Love aka QueenSJ

    This bish is crazy. LOL. And so what if she actually got laid???

  • Ni ni

    makeup sure does wonders for rih

  • Bibi

    @Hony

    What about the kids?

  • Bad Influence

    :kiss: @French.. thats just that beautiful beyonce girl!

    betta act like ju know!..

  • Honycoatd

    Nini you think she is not as good looking without makeup?

    Rhianna could get it especially when she is running free- makeup-less and naked.

  • http://Www.yallaintchit.com Man, I just don’t care™

    She prolly bust that twat open for some random dude that gave her a blunt.
    :coffee:

  • MZ_CARAM3L74

    she is glowing…ain’t nothing like the first few minutes after a good screw!
    ******************************************************************
    :yes:

  • CD FENTY

    Love aka QueenSJ says:

    This bish is crazy. LOL. And so what if she actually got laid???
    ******************************
    :ban:

  • http://www.youtube.com/watch?v=FeuqgD6GKjw&feature=related French KI$$E$

    FROM TWITTER WORLD:

    Jhené Chilombo ? @JheneAiko
    I wanna do a really nasty song with @rihanna . I'll write it .... Hmmm

    @Rihanna - @JheneAiko ME? I'm a role model

  • Hershey

    :offtopic: Precious was on Watch what happens live last night :no: she was giving that chair the what for, why, and how much longer...but she looked nice considering how she normally looks, hot and sweaty.

  • WUT-IZ-SWAGU

    She looks Little Mamaish when she's plain faced... I don't know how to take that....

  • Bad Influence

    Man, I just don't care™ says:

    She prolly bust that twat open for some random dude that gave her a blunt.

    *guffaws*

  • CD FENTY

    MAN says:

    She prolly bust that twat open for some random dude that gave her a blunt.
    ****************************
    Sandra :ban: this nigga

  • http://dawnsheen.blogspot.com/ Min Min Sheen (The artist formally kwn as Dawn Sheen)

    Man, I just don't care™ says:

    She prolly bust that twat open for some random dude that gave her a blunt.

    -----------
    she gave him the herp he gave her some loud...

  • MissHarlem

    Travel more, see the world and lil chit like this wouldnt have you go up in arms :yes:

  • Honycoatd

    @ Bibi

    That's when I telecommute and they are in school. Even when my children are home I am in some cheerleader low rider shorts and a tank top. I have learned to put on more clothes as my boys get older and they have friends over.

  • The Makeup Maven

    Man, I just don't care™ says:

    She prolly bust that twat open for some random dude that gave her a blunt.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    :wail:

  • http://Www.yallaintchit.com Man, I just don’t care™

    She just tryin to get Chris mad jealous after Coochie put that pic out of them all hugged up.
    #quitesad
    #pathetic

  • !*LaKErCHiC@*!

    @FRENCH :kiss: U DONT BE GIVING ME NO AMOR

  • http://www.youtube.com/watch?v=dEureObx87M JMO

    :whistle:

    \(._.\) "to the windowwwwwwwww"

    (/._.)/ "to the walllllll"

    :buttshake: "to the sweat drop down my ballz ... to all you bish crawl"

  • http://www.youtube.com/watch?v=3jsZhYyyPuI FeFe Feminine

    I'm not feeling all this Rih bashing... *hurmph!*

  • WUT-IZ-SWAGU

    @Hershey

    Hey Girl.... :hi: Come let me holla at you for a minute... :spank: Assaulting my eyes with that crap in your gravi!!! You just threw my lunch in reverse! :hurl:

  • I Go There

    Well I for one am not the least bit upset by this...

    :coffee:

  • Hershey

    <<< Kim K's azz without three pairs of spanx

    :buttshake:

  • BRENDEN The Gypsy Pu**Y Slayer

    Usual Suspect says:

    By Who?
    BIg Hawaiian Dude?
    Her Assistant?
    Chris Brown

    ^^A 2 headed dildo :shrugs: Or maybe it was just me :ashamed: Hey cutie,,,Gimme sum suga :kiss:

  • http://www.youtube.com/watch?v=3jsZhYyyPuI FeFe Feminine

    MissHarlem says:

    Travel more, see the world and lil chit like this wouldnt have you go up in arms :yes:

    ____________

    Pretty much! :coffee:

  • WUT-IZ-SWAGU

    Man, I just don't care™ says:

    She just tryin to get Chris mad jealous after Coochie put that pic out of them all hugged up.
    #quitesad
    #pathetic
    ----------------------
    Either that or tellin Cockroachie that she just got laid and guess who laid her... Somebody don't know where they man is right now! :rofl:

  • Honycoatd

    Man Man you are a :hater:

  • The Makeup Maven

    <--- JUST NOTICED THAT @ MAN'S PIC HAD "BRANDY'S" NAME UP UNDER IT! NIG, YOU WRONG AS HEYUL! :no: :rofl:

  • CD FENTY

    MissHarlem says:

    Travel more, see the world and lil chit like this wouldnt have you go up in arms
    ***************************************************
    YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :coffee:

  • http://chokolatemilk.blogspot.com Choco aka Hippie

    Awww Twitter for Suffering LOST AND LONELY #BLEH

  • Kei_lyme

    Lawd sweet baby Jesus please let Sunday hurry the fugg up!

    Rhi looks fine....

  • Honycoatd

    Its super sexual when a woman enjoys her own body. I don't know why Rhianna gets such a bad wrap for just loving who she is naked, when getting fugged, dreaming about being fuggin or in some clothes.

  • http://Www.yallaintchit.com Man, I just don’t care™

    @fe fe
    "I’m not feeling all this Rih bashing… *hurmph!*"
    _________

    You prolly the only person not feeling a Rih bashing too.
    #getinline
    #hawaiianweeddudesmashed
    #myticketnumberis545494846841549
    :coffee:

  • WUT-IZ-SWAGU

    Hershey says:

    <<< Kim K's azz without three pairs of spanx

    ---------------------
    Girl... Damn You! I was just pickin up my business phone when I scrolled past this and bust out laughin in a clients ear! cut that :cuss: OUT!!! :rofl:

  • yallcrazy

    :newpost:

  • Usual Suspect

    @Ebestie - You sharp is a smart lady! You don't miss a beat huh

  • http://Www.yallaintchit.com Man, I just don’t care™

    @HERSHEY

    :hurl:
    I beleive that Sandra requested no gravies of that nature be posted. Lemme see if she is aware of your blatant disregard for her rules.
    :pc:

  • Honycoatd

    Man you dirty dikk tap shoes wearing petite heels punk leave Rhianna alone.

  • CD FENTY

    Honycoatd says:
    Man you dirty dikk tap shoes wearing petite heels punk leave Rhianna alone
    ******************************
    :cosign:

  • WUT-IZ-SWAGU

    Honycoatd says:

    Man you dirty dikk tap shoes wearing petite heels punk leave Rhianna alone.
    ---------------------
    The visual... stop it!!!! :dead:

  • !*LaKErCHiC@*!

    @HONY I THINK ITS SESSY SHE IS CONFY BEING NAKI.. AND YOU FEEL LIKE FAWK THIS IS ME I LUV IT AND FAWK WHO DONT.. ITS SEXY... OH AND WALKING ROUND NAKID :yes:

  • http://m.youtube.com/watch?v=qkt7Dx_uK5Y MzDimplez1123

    I guess nobody saw the parenthesis around laid. Sheesh :rolleyes:

  • !*LaKErCHiC@*!

    Man you dirty dikk tap shoes wearing petite heels punk leave Rhianna alone.

    :rofl:

  • Hershey

    @ Man, yeah do that and let me know :coffee:

  • !*LaKErCHiC@*!

    HERSHEY :hurl: WHY DO U HATE US?? WHYYYYYYYYYYYYYYY!! :wail: <<eyes burning

  • jealousCNenvy

    She grown, everybody needs some, lol.

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    :eatme:

  • CD FENTY

    @Hershey

    Please change that gravi babes. I dont want u to leave me :no:

  • yallcrazy

    Cousin, it's all Auntie fault...
    It should have bean ( :wink: ) written as "lei'd" :shrug:

    Get it! :yes:

  • Ms.Fashion

    All YALL crazy in here!!! :rofl:

  • http://m.youtube.com/watch?v=qkt7Dx_uK5Y MzDimplez1123

    @ Cousin...I think Auntie just copied and pasted from Rih's Twitter page. :shrug:

  • yallcrazy

    I've never bean to HA, but I wanna get lei'd too :grill:

  • Ms. YaYa

    Uh-Oh...Slams Phro's piano myself and :kona:

  • yallcrazy

    WHATCHEWSAYBOUTMYMAMA?! :cuss:

    @MsFashion :rofl:

  • I Go There

    MzDimplez1123 says:

    I guess nobody saw the parenthesis around laid. Sheesh
    ___________________________________

    Yeah I know huh

  • http://Www.yallaintchit.com Man, I just don’t care™

    @HONY
    "Man you dirty dikk tap shoes wearing petite heels punk leave Rhianna alone."
    _____________
    I have "inserts" in my shoes now.
    I ain't got NOTHING bad to say about Rihanna. Not until after I my turn anyway.
    :coffee:

  • Hershey

    <<< Kim K before Laser hair removal

    Happy now Man?

    #olesnitchingazz

  • http://www.youtube.com/watch?v=dEureObx87M JMO

    Hershey :lol:

  • INTENSEMOCHA THE ANTAGONIST

    THIS BISH FRESH OF THE DACK POSTING ON TWITTER TRYING TO GET CHRIS BROWN JEALOUS OR TELL HIS GIRLFRIEND WHAT THEY JUST DID

    EITHER WAY, SLACK AS ALL GET OUT-SERIOUSLY FROM DAY ONE I'VE BEEN SAYING THIS CHICK WAS A SKANK, SOME FOLKS THING BECAUSE THEY CUTE AND XXXXX THEY CAN SAY AND DO ANYTHING AND THE PUBLIC WILL STILL RECEIVE POSITIVELY UNLESS YOU'RE ARE BEYONCE-NOT TOO MUCH POSITIVE ADMIRATION FROM THE PUBLIC, THEN YOU BECOME HATED

    JUST NASSSSSSTY-GROWN FOLKS DON'T HAVE TO AIR THEIR BUSINESS LIKE THIS, SHE JUST SHOWED HER AGE, LIKE SHE AINT NEVER HAD IT BEFORE -EEWWWW

  • !*LaKErCHiC@*!

    :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=3jsZhYyyPuI FeFe Feminine

    :dead: @Hershey....girl you's a fool! :hahaha:

  • !*LaKErCHiC@*!

    HOLD UP SHE IS IN HAWAII ITS NOT THAT SERIOUS.. :no: I WANNA GO TO HAWAII..

  • INTENSEMOCHA THE ANTAGONIST

    EVEN IF IT'S A PLAY OF WORDS, THEY BISH WANTS THE PUBLIC TO THINK OTHERWISE, HER POINT OF POSTING THE ISH HALF NAKED

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    Afternoon roll call!

    YALL
    MS FASH
    NOT FONTING HERSHEY TILL SHE CHANGE THAT GRAVI THO :no:
    DIMPZ (that ILL my fave gravi of u thus far :love: )
    WUT (ur daughter is SO purrty!)
    HONY

  • Bibi

    :dead: @hershey

  • Hershey

    Fefe, What I do? :shrugs:

    <<<this pictures explains it all to me, damn dry azz puzzay can't get moist cause she has camel puzzay, shyt been dry for generations

  • Dymond

    I kinda agree with Intense...just not as intensely :coffee:

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    :dead: @Hershey!!!!!

  • INTENSEMOCHA THE ANTAGONIST

    SUPAHEAD LIKES GETTING FUGGED AND IS COMFORTABLE BEING NAKED TOO, DO YOU BUT KEEP THAT SHIAT TO YOURSELF, BEING TOO PERSONAL ISN'T NECESSARILY A GOOD LOOK

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    Hershey says:

    Fefe, What I do? :shrugs:

    <<<this pictures explains it all to me, damn dry azz puzzay can't get moist cause she has camel puzzay, shyt been dry for generations

    :dead: :hahaha:
    ___________________
    DYMOND!!! :love: hey guhl!

  • !*LaKErCHiC@*!

    @DYMOND COME HERE :hug:

  • http://www.youtube.com/watch?v=JNDi1mpG5ps&feature=youtube_gdata_player Ace

    Man, I just don't care™ says:

    #myticketnumberis545494846841549
    -------------------------------------------------------------

    I'll trade ya... :coffee:

    *glances at ticket #5454948464841551*

  • Dymond

    Hershey!!! :lol: @ that gravi

    FeFeFelana hey love :2dance:

    Fayla!! :bow: :hug:

  • !*LaKErCHiC@*!

    ACE THAT FUKN GRAVI!! :dead:

  • http://www.youtube.com/watch?v=3jsZhYyyPuI FeFe Feminine

    :waves: @Dymond

    *dipping out of this thread...folks are taking it a BIT too seriously*

  • Dymond

    Lakes-hold me!!!! :hug:

  • http://www.youtube.com/watch?v=FeuqgD6GKjw&feature=related French KI$$E$

    @LAKES amiga perdoname! :hug:

    :kiss:

    :2dance: lets salsa!

    :koolaid: <~~~~~~~~~~~ margaritas!

  • http://m.youtube.com/watch?v=qkt7Dx_uK5Y MzDimplez1123

    FAYLA! :yahoo: :hug:

    It's called wordplay ppl damn! *sigh*

    Who said she was naked, she could have on a strapless dress.

  • laterthannever

    OMFG RIF

  • http://www.youtube.com/watch?v=JNDi1mpG5ps&feature=youtube_gdata_player Ace

    MzDimplez1123 says:

    FAYLA! :yahoo: :hug:

    It’s called wordplay ppl damn! *sigh*

    Who said she was naked, she could have on a strapless dress.
    -------------------------------------------------------------------------

    We are talkin about Rhi baby...not Michelle Obama...she aint got chit on...cept some valtrex vapor rub... :coffee:

  • !*LaKErCHiC@*!

    @DYMOND LETS HOLD EACHOTHER :hug: HOW U BEEN?
    @FRENCH SOLO DAME UN BESO MAS :kiss: THERE ALL IS FORGOTEN :grin:

  • OutsidetheBox

    "HawaiiLei" was a huge hint.. :coffee:

  • !*LaKErCHiC@*!

    OTB MIIIIIIIIIIIIIIIIIJAAA!! LE GO SPARK THIS SWISHER SWEEET UP :lol:

  • Dymond

    valtrex vapor rub

    :dead:

  • OutsidetheBox

    :smoke: It is that time!