Keri Hilson is Back On the Market

Keri Hilson

Good news for you men who thought you missed your chance to get with gorge singer Keri Hilson. It looks like the Dopamine has faded for Keri and her NBA boyfriend Serge Ibaka.

From Power 105.1 FM:

Singer Keri Hilson and Nba Baller Serge Ibaka confirms that they are no longer togther. She’s been working on her new album and it looks like its going to be a heartbreaking and sorrowing.

A source close to the singer, says that Keri built her whole world around Serge, she was even putting her album on hold from time to time to travel with her baller around the globe. Also this isn’t the first time that they’ve split, but in recent months it grew even worst and now this is the final split!

From the looks of her Instagram, she have just been posting messages about moving on and no recent photo’s with Serge in weeks.

More from Sandrarose.com:

  • Derrick Rose is Back On the Market
  • Taye Diggs is Back On the Market
  • Nia Long Is Back On The Market
  • Marc Jacobs’ Boyfriend Dumps Him Via Instagram


  •  


    • rwilliams4782

      Call me keri

    • BigSisterGorgeousOne

      WOW she looks gorg w/o all that maybelline

    • PARIAH

      Oh well… on to the next one!

    • Beta

      A source close to the singer, says that Keri built her whole world around Serge, she was even putting her album on hold from time to time to travel with her baller around the globe.
      —————————————
      Eudoxie take note and I know she is a FOB Sandra :tea: don’t let a man be your world is all I’m saying

    • PARIAH

      @bigsister: yes she is a natural beauty…

    • http://sandrarose.com Sandra Rose

      Beta says:

      don’t let a man be your world is all I’m saying
      ________________

      Or a woman either. :coffee:

    • http://santanasantana.wix.com/artist San ah make ya dance

      She looks pretty :yes:

    • CaliYoruba

      Soooo I have a chance now?…Hey Serge :bye: :pizza: :hump:

    • http://santanasantana.wix.com/artist San ah make ya dance

      Might make a good album from this tho. Those sources know they talk too much :tea:

    • BigSisterGorgeousOne

      @bigsister: yes she is a natural beauty…

      ____

      Yes she got me so jelly……

    • Beta

      Sandra Rose says:

      Beta says:
      don’t let a man be your world is all I’m saying
      ________________
      Or a woman either.

      _________________

      :lol: :yes:

    • http://www.youtube.com/watch?v=KPgpRw9tiuM bnatural

      I really liked these two together

    • http://www.caboki.com/index.html Man, I just don’t care™

      Serge been playing a lot better too.
      :coffee:

    • http://www.caboki.com/index.html Man, I just don’t care™

      Also this isn’t the first time that they’ve split,
      ______________

      …so they had a break? Maybe Serge had a “On-Break-Baby?”

    • SOTHERNGRL

      I wonder what happened. Why do I keep thinking that she cant keep a man. Maybe its my imagination.

    • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Razz n Tazz n Such :kiss:

      Where Dubb at with her red e-pen? :rofl:

    • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Razz n Tazz n Such :kiss:

      SOTHERNGRL says:

      I wonder what happened. Why do I keep thinking that she cant keep a man. Maybe its my imagination.
      ———-
      The guy she was with before she was with for yeaaaaaaaaars and he cheated on her with some chick and got her preggers.

    • http://sandrarose.com Sandra Rose

      SOTHERNGRL says:

      Why do I keep thinking that she cant keep a man. Maybe its my imagination.
      _______________

      It’s not your imagination.

    • Caramel Rain

      There is a big age difference tho. Oh Keri. She’s so pretty

    • Caramel Rain

      The guy she was with before she was with for yeaaaaaaaaars and he cheated on her with some chick and got her preggers.
      ******************
      :popcorn: Oh no.

    • http://www.ashland86.com TheRealAshland

      Keri could get a the business :lick: :hunching: I’m just saying call me girl :tea:

    • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Razz n Tazz n Such :kiss:

      Y’all remember Serge’s morning wood that Sandra tried to down play? :rofl:

    • MisTaken :cell: The Black Mamba

      Pearl thanks for coming to get me :hugs:
      Awe I liked this couple together :cry:

    • deedeegirl

      Such a pretty woman! They made a good looking couple.

    • http://sandrarose.com Sandra Rose

      Razz n Tazz n Such says:

      The guy she was with before she was with for yeaaaaaaaaars and he cheated on her with some chick and got her preggers.
      ________________

      So she thought she would do better with a NBA player? :shrug:

    • SOTHERNGRL

      ———-
      The guy she was with before she was with for yeaaaaaaaaars and he cheated on her with some chick and got her preggers.
      *****************
      Aw damn man that fugged all the way up. But as pretty ads she is she wnat have a hard time replacing him.

    • kamadiva

      @Pearl – thanks!

      I like Kerri…maybe they can work it out!

    • The Pearl!

      MisTaken :cell: The Black Mamba says:

      Pearl thanks for coming to get me :hugs:
      **********
      :hug: Well, I know how sensitive you get when folks leave you behind

    • Caramel Rain

      Pearl :hug:

    • Caramel Rain

      Sandra, I am gainfully employed :biggrin:

    • The Pearl!

      You’re very welcome, @Kama!

    • The Pearl!

      @Caramel :hug:

    • kamadiva

      :waving: I’m out good people! I may try to see what is happening when I get home…

      Take care and be SAFE!

    • http://srchronicles.wordpress.com/ iAmChan

      Keri deserves a second chance at life. I love that skin.

      Anywho….who been telling tales of phantom pecker?

    • http://www.landofpure.net

      Keri’s got GREAT skin in this pic! :nun:

    • http://www.caboki.com/index.html Man, I just don’t care™

      @SANDRA
      “Why do I keep thinking that she cant keep a man. Maybe its my imagination.
      _______________

      It’s not your imagination.

      ___________________

      She seems so boring. When chicks drop everything and have no life outside of you. Ugh.
      :facepalm:

    • Caramel Rain

      :hi: Kamadiva

    • http://www.landofpure.net

      A source close to the singer, says that Keri built her whole world around Serge, she was even putting her album on hold from time to time to travel with her baller around the globe. Also this isn’t the first time that they’ve split, but in recent months it grew even worst and now this is the final split!

      a-shiddd :tea:

    • SOTHERNGRL

      A special someone needs to take a look at what dropping everything you got going to follow some nicca around will get you. IJS

    • The Pearl!

      :hi: By, Kama. Have a good evening.

    • http://srchronicles.wordpress.com/ iAmChan

      Looks like my job has been attacked by the Snow Miser

    • MsB2u

      some baller will snatch her up real soon

    • goat76

      Where do I sign-up at??

    • The Pearl!

      SOTHERNGRL says:

      A special someone needs to take a look at what dropping everything you got going to follow some nicca around will get you. IJS
      ******
      You mean the real-life Melanie Barnett a/k/a Girl Melanie from the Game? :wink:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      Getting with a pro ball player is EVERYTHING IT’S CRACKED UP TO BE sooooooooooooo just don’t try it <—–That would be what I would've BEAN told her :lol:
      =============
      Fay
      My hair and face is SEALED :nun: <—with spotlight :rofl:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      Man, I posted my opinion downstairs (if you wanna debate or something :lol: )

    • http://sandrarose.com Sandra Rose

      MsB2u says:

      some baller will snatch her up real soon
      _________________

      Or a popular blogger. How old is she? :coffee:

    • essenze

      Awww. Well she seems like a good person, pretty, and young so I am pretty sure she will find someone else. Rule of thumb, you never center your life around a man or woman. You can make compromises and whatnot but your whole life should not stop. If he/she leaves you are stuck trying to figure out what to do with yourself. I have seen people do this. Especially some of my friends. I won’t hear from those heffas in months then I get a call. I already know that them and their dude of the moment are broken up :coffee:

    • The Pearl!

      :bye: good people…may be back later on. Gotta prepare for this conference call with Seattle attorneys in an effort to protect my Mother’s assets (she fell very ill same day I had foot surgery and….) well…TTYL

    • Caramel Rain

      Sandra Rose says:

      MsB2u says:

      some baller will snatch her up real soon
      _________________

      Or a popular blogger. How old is she
      ***************
      32 :tea:

    • Caramel Rain

      See ya Pearl :hi:

    • Caramel Rain

      sorry 31. Keri’s 31

    • cteastcoast

      Caramel Rain says:

      sorry 31. Keri’s 31
      __________________________

      Don’t be trying to give Sandra your age :coffee:

    • OutsidetheBox

      More importantly, Serge is back on the market.. *checks lippie*

    • OutsidetheBox

      That write up tho :confused:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      Pearl, get both powers of atty. Medical and Financial.
      :hug: I hope she gets better :hug:

    • rwilliams4782

      I’ve always thought keri was beautiful. . A lot of ppl give her grief bc she didn’t ride the Beyoncé train but she writes good music

    • PumpkinsMama

      Lawd we at almost 4″ already! :crying1:

    • Caramel Rain

      cteastcoast says:

      sorry 31. Keri’s 31
      __________________________

      Don’t be trying to give Sandra your age
      ***************
      :stop: Dont be pushing me into my 30s yet!
      Sandra probably thinks that’s too young for her anyways. :tea:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      THINGS THAT NEED TO BE SAID:
      1. SETTLE DOWN SR SETTLE DOWN :mad: #firstthe NOCOMPLAINTcommentdownstairsandnowthis :dead:
      :hahaha:

    • http://srchronicles.wordpress.com/ iAmChan

      OTBoo being fast

    • PumpkinsMama

      Pearl sorry to hear that and good luck :kiss:

    • PARIAH

      Can someone please tell me where I can find the ninety minute pilot of Being Mary Jane online?

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      Kenya, I also read about your Ultimatum and Twat downstairs :yes:

      :rofl: :rofl:

    • cteastcoast

      PumpkinsMama says:

      Lawd we at almost 4? already! :crying1:
      ____________________________________________

      OMG and it’s only 4pm :crying:

    • MisTaken :cell: The Black Mamba

      Pearl moi *points to self* sensitive?? I mean me and Afiya had a lovely conservation earlier today. Southern and me had razors in our French rolls. I am sew hard in 2014 :lol:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      Pumpkin, you and little man can suit up and play in it yo! :woot:

    • LadieLeo

      iAmChan says:

      Looks like my job has been attacked by the Snow Miser

      ************************
      go get that white chick who wanna play in the snow with her VA Tech Sweatshirt and basketball shorts :kona:

    • cteastcoast

      :stop: Dont be pushing me into my 30s yet!
      Sandra probably thinks that’s too young for her anyways. :tea:
      ________________________________________________________________

      Ain’t nothing wrong being in your dirty thirty’s

    • PumpkinsMama

      Serge got some nice lips :yes:

      Least she ain’t try and trap him w/a baby he don’t want :tea:

      Keri’s a very pretty woman she’ll be ok

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      cteastcoast says:

      PumpkinsMama says:

      Lawd we at almost 4? already! :crying1:
      ____________________________________________

      OMG and it’s only 4pm :crying:
      I think she’s talmbout THE SNOW…. Ketchup :mad:

      :lol:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      :facepalm: NOW, yall see why she’s SEW Embarrasing :no: #shame

    • LadieLeo

      Ain’t nothing wrong being in your dirty thirty’s

      *************************************
      It is if you font like that one :tea:
      ikid ikid Kenya, I know you just be playing….you just be playing right :blink:

    • PumpkinsMama

      @ DTTS um hell to the no! Cuz it’s cold too :(

      @ Ctea where you be w/o giving exacts lol

    • cteastcoast

      OMG and it’s only 4pm :crying:
      I think she’s talmbout THE SNOW…. Ketchup :mad:

      :lol:
      _____________________________________

      So was I…if she at 4 then im about to be at 4

    • PumpkinsMama

      @ DtTS SHE is on the right page :rofl:

      YEW keep up :rofl:

    • PumpkinsMama

      On the upside my night class was cancelled :woot: :danban1:

    • Caramel Rain

      Ultimatimum!!? It was not. Simply had him to make a decision. It aint like it all happened in one day :rofl: this was over a period of months. I got years invested in this MAN :lol:

      My twot is fine :mad:

    • OutsidetheBox

      OTBoo being fast
      _______

      Copying your lead..

    • http://srchronicles.wordpress.com/ iAmChan

      The Cooch Monologs? Go on.

    • LadieLeo

      Caramel Rain says:

      Ultimatimum!!? It was not. Simply had him to make a decision. It aint like it all happened in one day this was over a period of months. I got years invested in this MAN

      My twot is fine

      *****************************
      So did I miss out on a wedding shower or some nuptials or some ish? I ain’t get an invite.

    • Caramel Rain

      cteastcoast says:

      Dont be pushing me into my 30s yet!
      Sandra probably thinks that’s too young for her anyways.
      ________________________________________________________________

      Ain’t nothing wrong being in your dirty thirty’s
      ********
      not at all. it’s a blessing. :heart:

    • OutsidetheBox

      It is if you font like that one
      _____

      #Things folks wouldve said I aint right for saying.. :tea:

    • Caramel Rain

      Of course Leo, just jokes.

    • http://srchronicles.wordpress.com/ iAmChan

      I’m on the slow stroll

    • OutsidetheBox

      Oh Lord @Pearl.. God be with you. :heart:

    • rwilliams4782

      I will be 32 in April and I must say I look better than some ppl in their 20s.. Some look like all my life I had to fight, eat noodles, and fuc

    • LadieLeo

      iAmChan says:

      The Cooch Monologs? Go on.

      *****************************
      recap: Clean toys in the dishwasher top shelf, keep juices in with a ziploc bag, make your hubby strap up and condoms are free at the gay club

    • Caramel Rain

      I’m finna go. I had enuff of this ish today..

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      PumpkinsMama says:

      @ DtTS SHE is on the right page :rofl:

      YEW keep up :rofl:

      It’s KETCHUP :mad:
      :rules: Get it right! This means ” inches…

      Now just for that, you and MsTake stay right here! And everybody else Let’s Go Upstairs :steer:

      :hug:

    • OutsidetheBox

      Slow stroll :lol: Isnt it snowing? Does one stroll in the snow? :thinking: They def did in the A..

    • MisTaken :cell: The Black Mamba

      I’mma go byke and read the comments today. I bet not hear DTTS said anything or else :spank: You think I am something to play with huh? :eek: I can show you better than I can tell you.

      Sherman voice: Don’t you ever have somebody fonting about me like they know me. I AM BETTER AT LIFE THAN HER.
      Luvie being nosey :cell: Who was talking about yew?
      Me: That n—- DTTS. She was :blink:

    • Caramel Rain

      rwilliams4782 :hahaha: you are very pretty :)

    • LadieLeo

      #Things folks wouldve said I aint right for saying..
      *********************
      OTB we here :cheers: I just fonted yo thought

    • http://srchronicles.wordpress.com/ iAmChan

      Who’s life is that @ Leo? Sounds like Kenyamel.

    • OutsidetheBox

      fuc
      ____

      This is a great work out tho. But them noodles dont mean you no good. :lol:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      I SAID SOMETHING IN ALL THE POSTS :yes: SURE DID….

      *sets (steak) trap* :tea:

      OH, I know how to get yew :eek:

      :rofl:

    • rwilliams4782

      Lol why u laugh @caramel

    • LadieLeo

      @Chan it’s hodgepodge but she specifically can’t bring home condoms cause she’ll get the :karate: and the :spank:

    • http://srchronicles.wordpress.com/ iAmChan

      Rwill is my nigga

    • cteastcoast

      smh :coffee:

    • rwilliams4782

      What’s up chan?

    • MisTaken :cell: The Black Mamba

      *takes the spark plug out of your Kia Rio*
      Let see you drive upstairs now …….
      Gott go get the kiddies. You jelly :eek: EYE KNOW

    • rwilliams4782

      Fight, eat noodles and chase Boones farm

    • PumpkinsMama

      :rofl:

    • Caramel Rain

      rwilliams4782, laughing at your description of ppl that have lived hard rough lives and it shows on their face that’s all ie noodles etc…

    • http://talkingwithtami.com/blog talkingwithtami

      And to think lots of people want their lifestyle and fame but boy does it take a toll on your relationship. It has to be some sort of happy medium where one is in the spotlight and one isn’t for balance! Geesh that didn’t last long at all! Smh! :tea:

    • http://srchronicles.wordpress.com/ iAmChan

      I’m 33 and look like I’m barely legal. Imma make a good sugar daddy baybeh.

    • PumpkinsMama

      @ CTea what’s in that cup?

    • cteastcoast

      talkingwithtami says:

      And to think lots of people want their lifestyle and fame but boy does it take a toll on your relationship. It has to be some sort of happy medium where one is in the spotlight and one isn’t for balance! Geesh that didn’t last long at all! Smh!
      ___________________________________________________

      You should let me take you on a date :coffee:

    • PumpkinsMama

      Chan you gots some ends? :huh:

    • http://srchronicles.wordpress.com/ iAmChan

      @ Caramel, I wasn’t calling you a real loser earlier, just referring to earlier in 2013 when you lost that e battle and had an e-breakdown. You a okay in my book.

    • http://srchronicles.wordpress.com/ iAmChan

      @ Pumpkin, buy of course, lol

    • LadieLeo

      iAmChan says:

      I’m 33 and look like I’m barely legal. Imma make a good sugar daddy baybeh.

      ***********************
      yep that’s what every girl wants, a grown man that looks like like their teenage son :tea:

    • Caramel Rain

      :blink: uuummmmm Ok Chan :hug: all good shug LOL

    • http://srchronicles.wordpress.com/ iAmChan

      *but

    • PumpkinsMama

      LTOSR :tea:

    • MsB2u

      Sandra Rose says:

      MsB2u says:

      some baller will snatch her up real soon
      _________________

      Or a popular blogger. How old is she? :coffee:
      ————————–
      IS THAT A HINT AUNTIE

    • http://srchronicles.wordpress.com/ iAmChan

      Oh word? @ Leo

    • MsB2u

      LadieLeo says:

      iAmChan says:

      I’m 33 and look like I’m barely legal. Imma make a good sugar daddy baybeh.

      ***********************
      yep that’s what every girl wants, a grown man that looks like like their teenage son :tea:
      —————————-
      :rofl:

    • http://srchronicles.wordpress.com/ iAmChan

      Lemme lay in this good ole amount of shade lmao

    • UpgradedLurker

      Sandra Rose says:
      MsB2u says:
      some baller will snatch her up real soon
      _________________
      Or a popular blogger. How old is she? :coffee:
      ————

      Did the dopamine fade with your alabaster chick? Welcome back!

    • MsB2u

      UpgradedLurker says:

      Sandra Rose says:
      MsB2u says:
      some baller will snatch her up real soon
      _________________
      Or a popular blogger. How old is she? :coffee:
      ————

      Did the dopamine fade with your alabaster chick? Welcome back!
      January 21, 2014 at 4:34 pm
      ————————
      :wink:

    • PumpkinsMama

      Chan you still at work?

    • The Pearl!

      <–Doesn't Talk To Strangers says:

      Pearl, get both powers of atty. Medical and Financial.
      :hug: I hope she gets better :hug:
      ______
      Hey, DTTS…exactly. My little brother will be present in the offices. I'll be on the phone. I will get both powers as her attorney-in-fact — financial and medical decisions. They found 3 aneurisms (only addressed the most urgent one) last month. She is a nursing facility trying to regain her strength to undergo a shunt procedure for the other 2 aneurisms and Medicare is trying to act funny about her coverage. I file one appeal successfully and will get the elder law attorneys to draw up a plan to protect her assets today, along with the PoA and any other documents they deem necessary. Thanks for the prayers. :hug:

    • The Pearl!

      PumpkinsMama says:

      Pearl sorry to hear that and good luck :kiss:
      **********
      Thanks, PumkinsMama. I’m ready for the meeting (5:30 EST), so came back to kill some time with ya’ll for a few. :whew: She was due to move down here with me, but God had other plans. It’s a good thing I’m off work, cuz I have the time to work on her behalf. :hug:

    • The Pearl!

      Thanks @OTB! She’s talking a certain type of way (sometimes) which has me on edge a little bit, but I’m going up there Jan. 30 (got emergency clearance from my podiatrist)…so I can lay hands on my Mama my damned self.
      ________
      MisTaken :cell: The Black Mamba says:

      Pearl moi *points to self* sensitive??
      ______
      Hells yes, you!! I’ve seent you curse on a numma of occasions at folks who lef’ yo ass downstairs! I be payin’ attenshun and shyt! :wink:

    • http://sandrarose.com Sandra Rose

      @ The Pearl: I’m :prayers: for you and your mom. :(

    • MrsL

      Y’all think she’ll ever recover from being blacklisted by Jay-Z and Beyonce? :tea

    • GottaBigOne

      Ms. Keri Hilson, Darling, Continue to HOLD YO’ Beautiful Head UP!

      Naturally Grieve; Catch the Breath; then go on ahead and Explore your options (not necessarily romantic).

      BTW, I have your PRETTY GIRL ROCK video in HD.
      (Love the way you pay tribute to your female peers . . . Now that’s being a REAL Sistah – – Later for the Haters!!!)

      Much Love,

      Tyrelle