Rap mogul T.I. has distanced himself from pseudo rapper Iggy Azalea, whom he co-manages. The 34-year-old rapper was a guest on Ebro's morning show on NY's Hot 97, where he explained why he and Azalea, 25, haven't spoken in months.

T.I. said he was simply tired of defending Azalea over allegations that she misappropriated hip hop culture for fame and fortune.

T.I. was Azalea's mentor. But the road to the top wasn't easy even though Azalea's hit song "Fancy" was last year's summer anthem.

"After the Q-Tip thing -- after I kind of smoothed it over… everything was cool. And they just kinda came back and undid what I did," he said, referring to Iggy's team, aka "the world of Iggy Azalea."

"I'm a loyal partner and if I rock with you I'm going to rock with you. If we right, wrong, we'll discuss that in the car," T.I. said. "We going to get out of here right now, though. That's just how I am. Right now I'm going to block the bullets, now go. Now when I say 'Go' [really] go. Don't stand around and talk while I'm blocking bullets. You slowing me down."

Azalea got into it with followers on social media over her use of racial slurs and urban slang. Her association with T.I. was supposed to authorize her to use such sensitive language, but things didn't work out.

  • http://www.landofpure.net Fayla

    Bout time. She's horrible anyway

  • Datsmdubya2u2

    Well TI .....

  • You Aint Shyt-LuhYou, B.Sweet

    Is TI still a FOB? That pic above is not flattering at all. I would expect something different for a FOB.

  • Chitsngiggles

    Clifford tried to make fetch happen and it back fired bad....he would have been better off getting Tomeka to rap....at least she got real talent.

  • Bootcampgirl

    I want to laugh at what the hell he laughing at...

  • L.T.L. Since 2007

    “After the Q-Tip thing — after I kind of smoothed it over… everything was cool. And they just kinda came back and undid what I did,” he said, referring to Iggy’s team, aka “the world of Iggy Azalea.”

    -------------------------
    Translation:

  • http://www.landofpure.net Fayla

    Can't stand icky

  • Low E. {CIRCA 1908}

    EXACTLY.

  • Low E. {CIRCA 1908}

    AND THE SKIN TO BOOT...TEE?

  • SummerBaby

    “I’m a loyal partner and if I rock with you I’m going to rock with you. If we right, wrong, we’ll discuss that in the car,”
    -----------
    I'm like this also. It's good & bad at the same time.

  • Low E. {CIRCA 1908}

    I'M STILL LISTENING FOR THE AUSSIE ACCENT...

  • Buttercup

    A step in the right direction for the trouble man.

  • Noelle

    Nah. He stepped away from her because he probably, finally, realized that she ain't neeeeever gonna give him any Aussie booty.

  • Bootcampgirl

    Off topic: Anybody else watch that documentary 25 to life about the black dude who was living with the package for 25 years due to a blood transfusion during his childhood. This dude was fckng everything moving..I would be pissed if you knew and still decided to spread the "love" anyway. I couldn't even finish watching it..

  • Buttercup

    I'm sure he could've had her every which way from Sunday if he wanted.

  • Datsmdubya2u2

    Oh puhleeze he hit that if he wanted to..not saying he did but....

  • Bootcampgirl

    Indeed because he can damn sure have me..:kona:

  • You Aint Shyt-LuhYou, B.Sweet

    Agreed. If I rock with you and you're wrong I'll back you and acknowledge your wrong. My issue is with people who back people when they're wrong and won't even acknowledge that person is wrong.

  • Milani

    I watched some of it and turned it off after a while. Disgusting.

  • Bootcampgirl

    Yeah, I might have to finish...

  • L.T.L. Since 2007

    “I’m a loyal partner and if I rock with you I’m going to rock with you. If we right, wrong, we’ll discuss that in the car,” T.I. said. “We going to get out of here right now, though. That’s just how I am. Right now I’m going to block the bullets, now go. Now when I say ‘Go’ [really] go. Don’t stand around and talk while I’m blocking bullets. You slowing me down.”

    ----------------------------
    I have to cosign this one. I also cosign, cutting a muhhfukka off because THEY the ones that keep getting us "shot" at.

  • You Aint Shyt-LuhYou, B.Sweet

    The condom police are going to come out. I will note however that many people still don't know how to put on a condom properly. Yes, it seems simple but people just don't understand it.

  • WHITTYwithWORDS

    In other news that only matter to me: MAH CREEPERS WERE SHIPPED....BISH.

  • MissHarlem

    First strike was rocking with that second and final strike was the slight chit talking bout your wife. Epic fail ?

  • SummerBaby

    This story caught my attention the first time I heard about it. I watched the documentary. I found it very interesting & scary.

  • Ruby shine

    Oh well show's over, TI & Iggy.

  • Datsmdubya2u2

    Yeah she was like that bish on the club standing behind somebody still talking ish cause she knows her friends is holding the one back who was fixin to beat her azz

  • You Aint Shyt-LuhYou, B.Sweet

    He prolly already hit that. It was rumored they had something going on at one point. That was however a rumor.

  • Bootcampgirl

    Fck them..lol

  • WHITTYwithWORDS

    On Topic: I have NO clue what he is saying, probably bc I don't care.

  • L.T.L. Since 2007

    “I’m a loyal partner and if I rock with you I’m going to rock with you. If we right, wrong, we’ll discuss that in the car,” T.I. said. “We going to get out of here right now, though. That’s just how I am. Right now I’m going to block the bullets, now go. Now when I say ‘Go’ [really] go. Don’t stand around and talk while I’m blocking bullets. You slowing me down.”

    _______________________
    I can understand this. And I too, will cut a muhhfukka off because THEY the one that keep getting us shot at.
    (Had to delete last comment. That gif was BIG as fukk. Distracting even.)

  • Bootcampgirl

    That's how rumors get started ala Timex Social Club

  • Smartypants

    Yes. Dude was fine though! Which makes it even more of a lesson to women. Everything that looks good ain't good for you

  • You Aint Shyt-LuhYou, B.Sweet

    I'm going to title you the GIF King.

  • Bootcampgirl

    I was about to say..didn't I just read this down below...

  • iWasteTime

    lmaoooo

  • Readytochokemothernatureonout

    She wasn't all he thought she was posed to be that's what had happened. He ejected himself from the bus before it crashed and burned.

  • L.T.L. Since 2007

    Just said the same thing. But I can't keep hanging with YOU if YOU keep getting us in fukked up situations.

  • MissyJ

    Thought it was just me... Chalked it up to being old

  • Ruby shine

    Prolly stretched that kangeroo puss out in exchange for the fame game. ?

  • Bootcampgirl

    I thought it was kind of odd of how he was so obsessed with finding the perfect outfit to "show them" he still got "it"..what the...package?? and then he left a few minutes later.

  • WHITTYwithWORDS

    Chalk it up to WE speak English not Jesse Jackson

  • L.T.L. Since 2007

    *-*-*-*

  • Bootcampgirl

    Right, when I first moved here I call myself trying to make some new friends. Well they was all BM's (no offense) but they were the type to bring drama in the club about some dude that don't want neither one of them..That is not my cup of tea, I go to the club to be cute and seen..that's it...#teamdolo

  • Smartypants

    The part where he and his homies were discussing his actions was so intense. I felt like a fly on a wall

  • Bootcampgirl

    I'll definitely have to finish it..Didn't they all want to be like him though....Lord forgive me but I will not knowingly marry someone with the package..

  • LabellaMior

    She sucks... Point blank period. Aint nobody checking for her or her boyfriend Nick!

  • Bootcampgirl

    lol..not a soul

  • Nik

    Iggy gon' learn today!

  • L.T.L. Since 2007

    That big a$$ spinning gif gave me a damn headache. I couldn't put yall thru that.

  • SummerBaby

    Yes, that was odd to me as well. I knew a couple of brothers that contracted the virus as kids. They were hemophiliacs & got it before they used to test the blood. Their family sued & they got a large pay out but if you didn't know them & their back story I could see them dating/ sexing & not telling their status.

  • Sassy24

    Hahahahahaha that's me hi fayla (((((waves)))))) need some more whip.

  • Nik

    HA!

  • MissyJ

    See they thought she was ready to head to the white world. That's why they had her do that song with Britney Spears that FLOPPED and Britney people (who brought her back fiercely from a full blown psychotic break) were like its this bish fault... And with their track record it made sensr

  • BKLYNS MAMA

    Whatever for that "excuse"....his A$$ jumping ship cuz its sinking! He cutting his lost...cuz aint nobody buying ish else she selling!

    sits and waits....for Kylie Jenner to turn into a singing/rap star she aint screwin that boi for nothing!

  • Jennifer Hudson’s Knees

    Azalea, 25..... twenty-five...... twinny fih.... AINT NO WAY THAT BIH 25!

  • Bootcampgirl

    And that's the scary thing...they were probably still in denial...or questioning how could this happen to me...RIP Ryan White that little boy went through hell..

  • Smartypants

    The ending is very beautiful in terms of his family. Bless them.

  • Milani

    sits and waits....for Kylie Jenner to turn into a singing/rap star!
    --------------------------------------------------
    Please don't send that out into the Universe!!!! Knowing that family, they might just try and make that happen.

  • LabellaMior

    Bingo!!!

  • SummerBaby

    The guys I know passed away in their early twenties. They stayed in the cleanest cars before they passed.

  • Let Your Soul Glow

    Is he any good? I follow football more than basketball so I don't know much about him.

  • Bootcampgirl

    wowzers

  • Bootcampgirl

    You will not talk about that self-proclaimed walking dictionary like that...:spank:

  • Nanny

    White people age like dogs.

  • Bootcampgirl

    Uggghhh, she's here..fml....this is going to be a long day of silence except for me pecking on the keys fckng with yall

  • LabellaMior

    I think he more so rides the bench than plays..?

  • Let Your Soul Glow

    Who? Your boss?

  • BKLYNS MAMA

    I think its already sent...I heard rumors about it already! and I was like DAMN her we go!

  • Let Your Soul Glow

    So they're both mediocre? Okay...

  • Smartypants

    I liked the video for that song. I was like yaass britney! I'm still secretly rooting for her and Justin.

    Goes to da kona.

  • Bootcampgirl

    LOS ANGELES (AP) — Marion "Suge" Knight is scheduled to return to court Thursday for a hearing in which prosecutors will detail some of their evidence to support a robbery case against the former rap music mogul.

    Knight is charged along with comedian Katt Williams with taking a celebrity photographer's camera in September 2014, just days after the Death Row Records co-founder was shot in a nightclub.

    Williams and Knight have pleaded not guilty. Prosecutors are scheduled to present evidence Thursday that could lead to a judge ordering the men to stand trial.

    __________________
    Not my nigga Katt....

  • WHITTYwithWORDS

    I will, Jesse and Thesaurusorex up top need to have a seat.

  • Bootcampgirl

    Nah, we cool, my office partner...

  • Francesca

    What she say about tiny

  • Sassy24

    I haven't heard her or any of Rita Ora's songs. Meh

  • http://citygirlzen.blogspot.com/ missarewa

    Forget Iggy, TI is a very intelligent and well spoken man! I hope Scrappy is somewhere taking notes, this is how you express yourself.

  • SummerBaby

    I agree all the way. I'm loyal to a fault & I make myself mad at times because it's not too many people built like that.

  • SugarFoot a.k.a Ty

    He should've jumped ship when she did that freestyle on Sway's show :coffee:

  • You Aint Shyt-LuhYou, B.Sweet

    and corny. I saw them on that lip singing show. My first thought was why?

  • Bootcampgirl

    @missarewa:disqus said yall don't know what yall talking about

  • WHITTYwithWORDS

    idk what that is.

  • SugarFoot a.k.a Ty

    T.I. said he was simply tired of defending Azalea over allegations that she misappropriated hip hop culture for fame and fortune.
    ______________
    Good now she can take her fancy azz back down under :coffee:

  • Bootcampgirl

    lol..where the dingo's roam

  • SugarFoot a.k.a Ty

    yes and you can tell he chooses his words carefully before speaking :applause: now he just needs to tend to his own home and stay outta folks business :coffee:

  • Let Your Soul Glow

    Ah, okay. Sharing office space with someone you don't like is the worst! I had a chick work for me and we just didn't click. We would IM each other to talk although we sat right next to each other. That was the best way to keep the peace.

  • jussaying

    man they were the cutest celebrity couple... tacky coordinating jean outfits and all.

  • SugarFoot a.k.a Ty

    why did I have visuals of Kim's music video and BOL *crying*

  • SugarFoot a.k.a Ty

    and Tyga will be featured on the first single :(

  • Theladiehuntress

    I didn't understand a word he said

  • WHITTYwithWORDS

    Thesaurusorex

  • Jusstlookn2

    He said bloogla blooga boo Iggy, aint' shit bloogla blooga boo

  • Smartypants

    Why does Being Mary Jane always get me in my feelings. Ugh.

  • Bootcampgirl

    We don't have beef just nothing really in common and she smells funny. We are straight hi and bye..she tries to have little convo's but I'm not interested....#petty

  • WHITTYwithWORDS

    ,,,,

  • LabellaMior

    Lort, I chuckled!!

  • jussaying

    lmfao i don't understand why females fight though. i'm like let's just talk it out or state we don't like one another & keep it moving.. i'm too pretty to get my face messed up. i leave the scrapping to ugly bishes with nothing to lose lmfao.

  • Showtime

    Iggy claims she was blindsided by his comments. TIP seems to toss his buddies under the bus to save his own ass quite often...remember them guns.

  • SummerBaby

    I listened to the first few mins & I understood every word. ??

  • SUZANNE SUGERBAKER

    What Crocodile Dundee said bout Tiny?

  • nucynu25

    Never heard of this story. What network was it on ?????

  • Blaque Mahogany

    Is it back!?

  • Bootcampgirl

    You will not besmirch his name like that, Crocodile Dundee was that dude...

  • Jusstlookn2

    ....

  • Bootcampgirl

    I saw it on either Hulu or Nextflix...

  • Smartypants

    No. I watch it on Netflix.

  • jussaying

    lmfao omg i love this vine.. did you see the around the world remix. that korean dude though.

  • Jusstlookn2

    No, I would love to watch this, to show and tell young lades and some old ass dumb birds about it. So folks just lusting for the package.

  • http://Copblock.org aDingoDrankMyBabies

    I disagree. I think this shows a true lack of loyalty on his behalf. He battled his brothas and sistas in her honor, now he's falling back? He never believed whatever he was trying to convince us of whilst uplifting her? It's like a rapper telling folks to rise to the top of the dope game, or to the top of the prison gang...No in between...Meanwhile said rappers son is on the honor role at his exclusively private school?? don't talk about if you ain't about it?

  • Bootcampgirl

    So now everybody wants to meet the little clock/bomb boy...

  • Blaque Mahogany

    Oh, ok.

  • Bootcampgirl

    I wonder how it feels to be the world's second richest person and about to be number one...#pipedreams

  • BRING THE PAYNE

    AND PHUCKERY!!!!:')))))

  • MissyJ

    Yeah I don't think the gun situation is the same.... Every rich nigga black or white got folks ready to take the fall.. Why? Cause that's how you, ya kids, ya momma, and your cousin get fed. You protect the cash cow... That's just good business sense

  • SUZANNE SUGERBAKER

    Some people may really think he is well spoken and all that jazz but I promise you when he speaks he reminds me of Damon Wayans prison character. Just using words wrong not even big words just words used wrong as hell. But thats just me.

  • Theladiehuntress

    ??????

  • Let Your Soul Glow

    LOL!!! I stopped at she smells funny! Ewww! ?

  • SummerBaby

    I'm not sure if that's good or not.

  • You Aint Shyt-LuhYou, B.Sweet

    Getting tested is so important. Even though that time from testing to results is stressful. I don't want that gift though, so I streamlining your thot activities is required. I think I'm going to buy a couple of those home tests to administer before I do the do.

  • WHITTYwithWORDS

    Honey....I mean really? Well spoken he is not...all of that up top all he had to say was..."She talks too much and I really am tired of putting out fires" It's like damn...Does everything HAVE to be an inspirational quote?

  • SummerBaby

    Smells funny! You better start talking to her to find out why she don't smell right. I would be asking so many dayum questions ?

  • WHITTYwithWORDS

    its those damn hood neck tattooed ninjas you love so much...they got you able to translation Jesse Jacksonism

  • Milani

    Yeah, I was reading about this on either CNN or the Bleacher Report. Said they tell rookies to have a "fall guy" on stand-by in case something happens so he (or she) can take the heat.

  • Bootcampgirl

    Or a youngin

  • Bootcampgirl

    Interestingly, Wiz Kalifa is very well spoken..IMO

  • http://Copblock.org aDingoDrankMyBabies

    Meh, but what about him? He was team snow Queen just the other day? Anyway, hi?? Your breast are sitting up nicely?? Either that or you got a mean arch game??

  • SummerBaby

    Nope! ??Not at all. I've dated one like that.

  • SummerBaby

    New post

  • WHITTYwithWORDS

    lol..I know Summer...

  • Chitsngiggles

    I totally agree!

  • OvertheMississippi

    LOL

  • SugarFoot a.k.a Ty

    I think she was a business investment that fell through :coffee: I wouldn't say he was battling his brothas and sistas :shrug: Like the beef with Snoop, Tip basically told him to chill and let him make his money and it was squashed. Yet Tip and Snoop are still cool.
    Give me some sugah :smooches:

  • CaliYoruba

    ...

  • http://Copblock.org aDingoDrankMyBabies

    *forehead kiss* Ain't brushed my teeth yet? Some business investments are very lucrative, but are they worth your soul??? Idk, let's ask Michael Jordan??

  • SugarFoot a.k.a Ty

    Chile I need some paper to list all of MJ's shyt :(

  • http://Copblock.org aDingoDrankMyBabies

    Starting with the prisons?? Idk, I just wish 1 million of us, just 1 million would all wake up together, we'd be unstoppable??

  • SUZANNE SUGERBAKER

    I agree with every thing you said.

  • SugarFoot a.k.a Ty

    that's all we need hun!! you're right

  • 1/8

    White "musicians" have always stolen from black artists. Pat Boone, Elvis Presley, The Beatles... were thieves. The most authentic white soul-singer to grace the radio airwaves was Teena Marie.

  • 1/8

    White "musicians" have always stolen from black artists. Pat Boone, Elvis Presley, The Beatles... were thieves. The most authentic white soul-singer to grace the radio airwaves was Teena Marie.

  • http://www.tiffanyinthecity.wordpress.com/ Tiffanyinthecity

    She should've just stayed off social media and got her money. She was doing too much, arguing with folk trying to defend her "MC" status. Should took it for what it was, a gimmick, entertainment and kept it pushing.

  • http://www.tiffanyinthecity.wordpress.com/ Tiffanyinthecity

    She should've just stayed off social media and got her money. She was doing too much, arguing with folk trying to defend her "MC" status. Should took it for what it was, a gimmick, entertainment and kept it pushing.

  • scentsychick30

    When keeping it real goes wrong?she should've been Ray Charles to the attack?and lol to the bank.Well at least she has nick young,which qualifies her to be on basketball wives ?(silver lining)

  • LibraGirl

    If the black community don't buy her shit her rap career will go no where just ask Uggy

  • HollywoodHotMouth

    I watched it. It was really sad, especially because he was abused by a babysitter who sat him in scalding hot water which caused the transfusion. He was taught to keep it a secret by his mother, so I don't fault him so much, at the same time I don't believe none of the women he was with contracted it. The one he went looking for was way too pissed.

  • SecretVoice

    I don't believe anything he says...I believe she dumped him.He caped for her against Black people.Now he's trying to save face.In other words,he's trying to come back home musically.

    He was full of coonery for her. He dogged out Azealia Banks when she called her out and it was at that time,I was done with him.I'd only bought one project by him anyway though.

  • Starsky Willows

    he talks too much

  • Poochie

    He disrespected black women so bad for her so I don't eff with him period.

  • Soon2BWife

    Sounds like he was riding for her cuz he thought she was going to make him big checks so he went against his people and the first chance she got she dropped his black arse. He can save all those wordy, philosophical answers cuz they are lies. He thought he was Usher and had discovered a Bieber..... it back fired though!

  • Raquelle Dellaghetto

    It's hard enough being a white rapper (Eminem being the exception) , but a white, female rapper? Iggy never had a chance..

  • ???

    Smfh @the things these yt girls believe!

  • ???

    Brittany gathered her nicely tho with that tweet about her shows tho??

  • ???

    Is it on youtube?

  • http://www.landofpure.net Fayla

    ? ? ? I see u tryna make up for yo indiscretion from the other day ? I'm still mad tho! ??

  • ???

    Very sad!?

  • ???

    When I do my morning walk I go past this incognito spot that everybody in the neighborhood knows is a clinic for hiv positive people and I see some of THEE FINEST dude's going and coming out of there. My goodness ..talk about a daily reminder!

  • ???

    And not a moment too soon. BYE!

  • ???

    I never believed TIP was believing all that crap he was talking. I always thought it was about them pockets..namely his..and that's what made it even WORSE!

  • ???

    Yada Yada yada..blah blah blah..if it don't makes dollas it don't make sense..you own yo own bish..I'm out!

  • http://www.landofpure.net Fayla

    Heyyy sweet pea! *hugs* how u durrin? ?

  • Sassy24

    I'm good being a fatty. Can't help it though food is sooooooooooo good.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    You keep me on my toes. Predictably unpredictable, yet predictable.

  • Sexy CJ

    Tip...........

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    One of the anchors (forget his name) got a lot of flack for telling this to the rookies a few weeks ago. Everyone knew he was and still is telling the truth. He apologized for not being politically correct on media.

    Hayle, they better reference Snoop.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    I'm trying to get over my petty with Gabster.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    ???

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    I thought he was doing it for his community service. I mean, he plays the game well. He's hoodt on one side and goodt on the other.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Somebody get Florida Evans gif for Katt for me. I think I'm going to faint. Don't talk about Katt!

    2) I hope they have nurses and EMT's with an amulam ready when Suge falls out...again...for the 50-11th time.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Damn! BOL

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    ....oh ?

    Speechless. I don't know else to say. ??? Kinda like when someone passes wind with you in the elevator and you know it isn't you.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Man. When ole dude called in and said started cussing yelling was wack...

    I thought to myself they knew this girl wasn't ready to ad lib the script. She ain't prepared for the big league. Who are her people!? ???

  • Rodmilla De Ghent

    rooooght!

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Dammit Fay!

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Dammit Fay!

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Dammit Fay!

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    You rang? Who's cooking?

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    You rang? Who's cooking?

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    You rang? Who's cooking?

  • Sassy24

    Not me not today. You cooking?

  • Sassy24

    Not me not today. You cooking?

  • Sassy24

    Not me not today. You cooking?

  • Sassy24

    I want some fried pickles craving them.

  • Sassy24

    I want some fried pickles craving them.

  • Sassy24

    I want some fried pickles craving them.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    See? There you go. Had my mouth all fixed.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    See? There you go. Had my mouth all fixed.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    See? There you go. Had my mouth all fixed.

  • Teachmeeatme

    I'm _______________________DE________________________AD

  • Teachmeeatme

    I'm _______________________DE________________________AD

  • Teachmeeatme

    I'm _______________________DE________________________AD

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    I sampled fried pickles for the first time this past Sunday. Just KNEW I wouldn't like them. Yep. They're good.

    Hi. My name is Lucy...and I'm a foodie.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    I sampled fried pickles for the first time this past Sunday. Just KNEW I wouldn't like them. Yep. They're good.

    Hi. My name is Lucy...and I'm a foodie.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    I sampled fried pickles for the first time this past Sunday. Just KNEW I wouldn't like them. Yep. They're good.

    Hi. My name is Lucy...and I'm a foodie.

  • 1/8

    LOL! You win the Comment of the Day Award! ?

  • 1/8

    LOL! You win the Comment of the Day Award! ?

  • 1/8

    LOL! You win the Comment of the Day Award! ?

  • mzwhang90210

    AWWW ..as a doggy owner/lover....I heart this GIF

  • mzwhang90210

    AWWW ..as a doggy owner/lover....I heart this GIF

  • mzwhang90210

    AWWW ..as a doggy owner/lover....I heart this GIF

  • mzwhang90210

    *forehead kiss* Ain't brushed my teeth tooth yet"

    Fixed that for ya.
    YW.

  • mzwhang90210

    *forehead kiss* Ain't brushed my teeth tooth yet"

    Fixed that for ya.
    YW.

  • mzwhang90210

    *forehead kiss* Ain't brushed my teeth tooth yet"

    Fixed that for ya.
    YW.

  • Sassy24

    Glad to meet you. I was reading this menu that my coworker brought me from where she went to lunch. Damn near slobbing reading the food choices. Hahahahahaha

  • Sassy24

    Glad to meet you. I was reading this menu that my coworker brought me from where she went to lunch. Damn near slobbing reading the food choices. Hahahahahaha

  • Sassy24

    Glad to meet you. I was reading this menu that my coworker brought me from where she went to lunch. Damn near slobbing reading the food choices. Hahahahahaha

  • mzwhang90210

    *Funky Dineva voice* Okayyyyy??!!!
    That's the only reason Kris is co-signing/encouraging this BS.
    That pinched faced wanch smells $$$

  • mzwhang90210

    *Funky Dineva voice* Okayyyyy??!!!
    That's the only reason Kris is co-signing/encouraging this BS.
    That pinched faced wanch smells $$$

  • mzwhang90210

    *Funky Dineva voice* Okayyyyy??!!!
    That's the only reason Kris is co-signing/encouraging this BS.
    That pinched faced wanch smells $$$

  • http://Copblock.org aDingoDrankMyBabies

    I died, for real just died? F-U for that??

  • jussaying

    Eh. I'd have to say nah and go with Hall & Oates and Bobby Caldwell. And the white drummer from Heatwave who ended up writing a lot of music for Motown artists in the eighties. I do love Teena though. And Jon B is pretty authentic as well.

  • lovelygamour

    Justin. I blame him for her problems. when he snitched that she wasn't a virgin anymore she just threw caution to the wind.