Roseanne Barr

The maker of Ambien defended the popular sleep drug in a tweet referencing Roseanne Barr's offensive tweets. The 65-year-old actress blamed Ambien for her bizarre tweet rant that prompted Disney to cancel her show on Tuesday.

"Guys I did something unforgiveable [sic] so do not defend me. It was 2 in the morning and I was ambien tweeting - it was memorial day too - i went 2 far & do not want it defended," Roseanne tweeted on Wednesday.
 
SEE ALSO: ABC CANCELS Roseanne Show After Racist Twitter Rant
 
Sanofi, the maker of Ambien, tweeted:

“People of all races, religions and nationalities work at Sanofi every day to improve the lives of people around the world. While all pharmaceutical treatments have side effects, racism is not a known side effect of any Sanofi medication.”

In one of her tweets, Roseanne said Disney president Bob Iger called her to tell her she crossed the line before he announced the show's cancellation on Tuesday.

Roseanne previously admitted she suffered from mental disorders including multiple personalities.

Photo by Dimitrios Kambouris/Getty Images, Frederick M. Brown/Getty Images

  • sunni_daze

    She just saying anything at this point. She needs to just stfu and crawl in a ball under a heavy rock.

  • Simone

    That's what's up! Told her ass.

  • goat

    Bloop, you racist POS!!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • EMILY POST

    lol even big pharma who's side effects are known to kill people coming for her..... lol Its all bad...

  • Knocked Kneed and Pigeon Toed

    And the award for best clap back goes to "Ambien". LMFAOOOOOO

  • Knocked Kneed and Pigeon Toed

    Speaking of clapbacks. Did Drake ever respond back to Pusha T allegations? Did he mention his pornstar baby moms? His hidden son? The fact he's a deadbeat? The fact he has 17 ghostwriters? His daddy issues? Lastly has he made a statement about that damn black face pic that's been circulating? Drake got some splaining to do!!!

  • FukkFolks2018

    Always respected Sanofi. They are the ones who called Bullshit on the pharmaceutical company Mylan over trying to hike up the prices over my life saving anaphylaxis drug...the EpiPen. Love y'all Sanofi.?

  • Mec-One

    "We killers, not racist!" - big pharma

  • xenaD

    Lol... that’s right! Get emmm

  • NYTimes#1Bestseller

    Fuq StankAnne, lying racist cvnt. Take this L and go back to your nut farm ya nut.

  • WutizstillHERE!
  • HoneyyGoodMoneyy_
  • Readytochokemothernatureout

    Lol she tried it with sleep meds.

  • WutizstillHERE!
  • FukkFolks2018

    They were like ummm no hell

  • Well$$Well$$?

    The makers of Ambien was like, oh hell no don't try to put that bullshat on us. Lol. Roseanne tweeted what she tweeted because that's how she felt. I'd almost respect her more if she just said that instead of doing all this back peddling and p popping she's doing now.

  • http://thedevereauxshow.com/ Ms.Devereaux

    That was ridiculous! I work with patients who say that one pen costs 600 in the brand so we send in the generic and we have to order sure the RX is written that way it’s sad what things have come to. You shouldn’t have to decide if you want a medication that can save your life in the event you may need it vs paying your rent or utilities!!! Shameful

  • Quitedeliteful

    LOLLOLLOL!!!!!!!

  • Quitedeliteful

    I love their response! That Ambien might make you go crazy and it might eventually kill you but it will NOT make you racist!!! LMBAOFFFFF!!!!

  • iWasteTime

    You in your bag with these gifs today!!

  • jeniefrumdabloc™

    Ambien ain't got time... Chile.. ?

  • Anunnaki

    No one should be still suprise about whitty and their racism, its everywhere..

  • FukkFolks2018

    I try to not hold Ambien against them. I used that drug too and had a lot of side effects. But I know drugs can impact people differently. But as far as them and those EpiPens and offering their version of the drug (I think its AuviQ) at a STEEP discount to assist the patients that ARE caught up in the Mylan pricing MESS/debacle...hats off to them. I am in clinical research. So I know its is rare for a pharma to offer the patients of another pharma a drug below cost to assist their competitors patients. But they did and continue to do so.

  • MookieFly

    Yea yea white woman was racist, lost her job, water is wet. Can we get a post on Drake? Auntie, I know you know about the strippa baby. Are you being paid under the table? Hit the enter key twice for yes

  • hi-liter

    Let's see how much hate Channing Dungey will receive behind this......this is what happens when your boss at abc network is black and she can fire yo arse.

  • Blue

    Roseanne got me laughing harder than any comedy she has ever done. Please. Renew her and Ambien for a new season. Please.

  • EMILY POST

    LMAOOOOOOOOO

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    LOL!!!!!!

  • Marlika

    This heffa done slide down a blade into a pool ? of alcohol. ?

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    they need to cancel her prescription, LOL!

  • AmericanDream

    That awkward moment when the ‘personal responsibility crowd ‘ is too cowardly to take ownership of their cowardice . *white tears*

  • FukkFolks2018

    I kinda wanna dive into how him and Sophie got up...made a baby but Maliah (another strippa) is her friend and his ex.

  • iWasteTime

    45 already tweeting about no one from ABC calling him but called Ms. Jarrett and apologize

  • MsPam

    Roseanne go have a seat, you pick the wrong person to attack. If she would said that about Omarosa people wouldn’t have said a word. Because black folks have a problem with her, but Valerie is like the second wife of Barack Obama!

  • SweetTEE

    Ambien politely said "Ma'am - Cur yo ass"??

  • SweetTEE

    Damn right lol.. they kill all racist ma'am.. fasho aint rasict bout nothing except green.

  • SweetTEE

    His ass busy with his ghostwriters as we type!

  • MookieFly

    Niggas ain't shit?

  • MSGREENMINUSTHEENVY

    LOL! Yes, that reply was a Serena style 'grand slam'!

  • Ryan

    LOL they weren't about to let her old crunchy racist azz mess with their coins!! Come on now!!

  • FukkFolks2018

    Period.

  • Pamela

    Lol

  • Pamela

    Is it just me? The worm seems to be turning for racists in this fucked up trumpilian world.

  • Mr.LeBrickJames

    He always has to make it about him. smh

  • Karen Brady

    What does it being Memorial Day have to do with anything Rosie?

  • Karen Brady

    LOL

  • Kemi

    Sanofi’s response was classic.. take accountability for your vitriol comment and its consequences Roseanne.

  • Mr.LeBrickJames

    The government (specifically the Republicans & this administration) isnt stepping up and showing leadership, so corporate America is starting to step up (ABC, Starbucks, etc) to do what they know is right.

  • Sid

    Lmao Welven the great makes me laugh every time. His meme never gets old

  • Mr.LeBrickJames

    To me, the ghostwriters thing is not that big a deal, as long as
    1/ Drake's not claiming to write all his lyrics himself and 2/ theyre getting paid properly for their work.
    No shame in having ghostwriters, in my opinion.

  • free

    lmmfao at sanofi. they said keep our name out of your MF racist-@ss mouth.

  • QueenTee

    Right?? I just died! Wonder what he doing now. He was funny a as hell! ??

  • Allihave2say

    I never really knew much about Welven. I do remember seeing him in a video with a woman who needs a size Z bra but didn't have one on talking about their sex life. I was disgusted he seemed to barely know what was going on.

  • http://thedevereauxshow.com/ Ms.Devereaux

    And that’s great!

  • BloodBlood

    ????????? the response!!!!

  • hottlanta

    Yep that was mighty white of her but her white privilege didn't work for her today. She should have never had a show because she called Susan Rice a monkey back in 2013 and she retweeted a fake photo about Whoopi. What is up with her and black women. She better get her that 1 black friend they always have in the closet so they can tell her she don't wanna go there with us. Jimmy Kimmell talking bout be kind to her because she is ill. He needs to have several seats because his rich son used Obamacare and her rich azz gonna use it as well.

  • ZZZ
  • Logan Roberts

    Roseanne didn't think the makers of Ambien was paying attention huh? #Gotem

  • Alextra Ballard

    My physician put me on Ambien,but before she did she cautioned me of some of its side effects. She ain't never lied. She gave me a thirty day supply. After just one week I could no longer handle it's effects. I took myself off. It might make you do strange shi.t,but spewing racist rants is an individuals choice.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    I blame the Black Man. Can you imagine being 1 of only the handful of portly, crusty, cruddy, unwashed, oily, illiterate, sweaty, mud-sucking, Marlboro-smoking, polyester wearing, sloppy, slovenly, obeast yt womens NOT able to snag at least One misguided negro and force him to give you the BBD???!!!

    I'd be pist at y'all too! Like, wtf? I know he want this tub of cottage cheese! TUH!

  • hottlanta

    I am channel surging watching everything and it kinna boggles the mind. Just saw the tweet that Roseanne said she didn't know Valarie Jarrett was black. The Young Turks is defending her Ambien claim by going back to the Kennedy's and said Tiger Woods had Ambien in his system when he wrecked his truck. I guess Bill should have said I was taking Ambien he would have gotten off.

  • hottlanta

    Yeah like ole gurl Sandy had on here several weeks ago talking calling the police on black men who are out late at night. I said to myself she just hating because she knows back in the day her whorish azz kept the window open for a black man to climb through and bone her while dad was in the other room. Now she has gotten ole can't get none and want all black men off the street at night. Ain't that a bytch. We all know BBQ Becky would have not called the cops if she could have found a brother the bbq to bone her.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    I don't see why Sandra allows the white racist trolls to post their venom here. I dont troll Ann Coulter's site, Lol!

  • Doink_Ahanahue

    "While all pharmaceutical treatments have side effects, racism is not a known side effect of any Sanofi medication.”

    The Clapback is REAL!!!