Alecia Johnson

The lawyer for a former Fort Valley State employee is disputing allegations that she is a madam who pimped out members of a sorority on the campus.

Adrian Patrick, the attorney representing Alecia Johnson, says his client is innocent and the allegations are false.

Johnson is at the center of a federal investigation into a sex ring operating within the Alpha Kappa Alpha Sorority at Fort Valley State.

“I have no evidence of her having done anything improper or criminal,” said Patrick in a telephone interview with The Atlanta Journal-Constitution on Monday.

“You don’t want to go to work every day with people saying you are a madam,” Patrick said.

The Georgia Bureau of Investigation and the University System of Georgia conducted an investigation into allegations of sexual misconduct and hazing in the university’s AKA chapter.

Johnson, who sat on the AKA chapter council, resigned her job as the university’s special events director the day after the scandal broke in the news.

The GBI brought in more agents to investigate the allegations of sexual misconduct and hazing at the urban college, about 100 miles south of Atlanta.

Johnson is accused of introducing sorority members to local businessmen and politicians who were willing to pay the students for escort services.

The young ladies used the extra cash to pay for school tuition and books.

Johnson's lawyer said GBI officials searched her home and computer for evidence.

  • ShelbyMoore
  • Pitty Patty

    “You don’t want to go to work every day with people saying you are a madam,” Patrick said.
    __________________________________
    I swear I wouldn't care if my coworkers knew I was a madam. Who gon check me....

  • Libra80sBaby

    A whole damn fool.

  • jeniefrumdabloc™

    heard about this... Fuggin selling puss to be in damn group .... SMH

  • thrift.store.jungle

    i am HOLLERING ??

    u my kinda folk. come sit next to me ::pats seat::

  • ShelbyMoore

    Navient/Sallie Mae rapes women daily, but it's illegal for them to sell their cootchies to rich men in order to pay for college! It's not illegal for Navient/Sallie Mae to over charge people for these worthless as$ degrees that most people aren't even able to use because they are being told that they have to have experience in order to get the job. FOH.

  • Pitty Patty

    I'm not seeing what the problem is. They was legal and nobody put a gun to their heads. You know all the shyt I did in college for FREE.

  • ShelbyMoore

    Hahahahaha

  • therealashland

    I thought AKAs were the pretty girls ?????

  • Pitty Patty

    Navient/Salle Mae rapes women daily, but it's illegal for them to sell their cootchies to rich men in order to pay for college! It's not illegal for Navient/Salle Mae to over charge people for these worthless as$ degrees that most people aren't even able to use because they are being told that they have to have experience in order to get the job. FOH.
    _____________________________________
    Say it louder for the people in the back. Sallie Mae been raping e since 1999. And aint shyt I can do about it.

  • jeniefrumdabloc™

    This gives a whole new meaning to groupies ... Btyches want to feel like they belong to a group .... So they sell their box all so they can say they are an aka ... Groups logic has to go... Bytches selling their souls (box) left and damn right ....

  • ShelbyMoore

    They've had me since 2006 and I'm damn tired of that mess. The schools are over charging, Sallie Mae/Navient are over charging. The shat needs to stop.

    ATTENTION ALL HACKERS IT'S TIME FOR NAVIENT/SALLIE MAE TO GO DOWN. THIS SHAT IS BOGUS AF! There's no reason that ppl can't get a decent education and don't end up in the poor house trying to do so.

  • Pitty Patty

    . So they sell their box all so they can say they are an aka ... Groups logic has to go... Bytches selling their souls (box) left and damn right ....
    _______________________________
    Those connections go a long way. My mother in law pledge when she was 19, she's 72 now. She still has a lot of pull and plenty of connections being an AKA. I'm not saying its worth selling ass for, but if being an AKA is your priority, who are we to judge...

    If girls go through getting paddled and beat to get in, what's giving up a little puss...

  • king shun

    say that about the hundreds of mn who doing 40+ years for doing the same thing

  • MissHarlem

    ? and this is news because what now?! You know what people do for lunch or dinner money on campus? Like this will go on until after my death. Next!!

  • Ni Ni

    I wanna cry everytime i hear that name, Sally Mae?!

    Speaking of college- parents, if your child does not want to go, don't make them, especially if they dont have any scholarships lined up. They can get two part time jobs just so they can stay out of trouble. These damn student loans ain't worth it, unless you majoring in a medical program or a few other majors. No sense being in debt the rest of your life, which is what TPTB wants.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    Johnson is accused of introducing sorority members to local businessmen and politicians who were willing to pay the students for escort services.
    ___________________________________________

    she better start dialing the numbers in her 'little black book' ...and those pillars of society better answer and try to prevent her getting jail time.

    handle your scandal.
    https://uploads.disquscdn.com/images/68bc52b2a4f54f3dc0d4dea29ec0c12c203c19b65d4d18beb2fbbd13d0be6a55.gif

  • Ni Ni

    Evidently, those hackers are no match for them got darn student loans.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    i ain't resigning nothing. y'all gone have to fire me! LOL!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    HOLLERING!!!!

  • YaYa

    School is expensive...

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    LMAO!!!!!!!!!!!!!!!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    Lol!

    FACTS.

  • ShelbyMoore

    I tell ppl that every day, B. I'm all for being ambitious and wanting to further your education, but if you can do it without that loan/baggage, then do it. One of the seniors here, has been practicing over 25 years and he's still trying to repay Sallie Mae. There's no reason for this. I'm so angry you can no longer put this shat into bankruptcy. I would have definitely gone bankrupt in 2006 and had them kiss my as$ cause they shouldn't be charging ppl the amount that they do. Then wanna complain cause you have to sell cootchie to afford that mess. FOH.

  • ShelbyMoore

    Right....they're forever hacking the wrong damn thing. Make me sick. *Rolls eyes*

  • ShelbyMoore

    Right like it's not her poosay that's getting the mileage, so I wouldn't care either. LOL

  • KISSmyENTIREass

    That's odd.. with no evidence I believe she is.... No wonder I never get pick for jury duty.. I digress so i judge my friends.

  • Mr.LeBrickJames

    By the time the GBI makes an arrest for something like this, they usually have some pretty solid evidence... either a cooperating witness (or a few) willing to testify, or solid electronic evidence like emails and texts that support their case.

    She better have a really good lawyer, because I think she's done.

  • ShelbyMoore

    Right! This country wants you to go into major debt just for an education. It's not right. Most people's credit wouldn't be so fawked it it wasn't for Sallie Mae/Navient, so if this is the only way for these girls to make it, let them sell their poosays. It's not their business.

  • Pitty Patty

    Selling ass is the oldest profession in the book. Aint nothing to see here....

  • Pitty Patty

    If I could see some ass to get my student loans paid off I would...I slept with men for a lot less.

  • Ni Ni

    Yep, it's better just working and if you just got to have it, take a class or two a semester or year ONLY if you paying out of pocket( if no scholarships/grants). I look at one of my friends who's able to enjoy life (traveling, going out to eat) and I'm stuck paying loans. He was smart and only did two years.

  • Pitty Patty

    Meanwhile white madams are celebrated and write books on the shyt. I was reading a book last year about a white madam that had a business in Vegas. She was even pimping an Olympian.

    Why she aint in jail?

  • MissHarlem

    Hello somebody. Not my puss so yea ?

  • WutizstillHERE!

    Kinda put you in the mind of an old Zane Book about a sorority whose mission was to smang! https://uploads.disquscdn.com/images/4728242750c462b1e5b31e09273f6a4415891a5adb4fdd9cdb4543271fde8204.gif

  • FukkFolks2018

    So....these girls were over 18 (most college aged girls are and its my understanding you cant pledge til you are a semester or two in) and can make the decision to be in the damn sorority to start with but cant make the decision to NOT give their own legal aged pussy away?

    Are there minors involved?

    How is this lady at fault again? Let me go read.

  • Pitty Patty

    Basically

  • WutizstillHERE!

    I think in some parts of vegas puss for profit is legal..

  • FukkFolks2018

    Not Vegas I dont think but Nevada overall yes... wherever it was that Lamar almost manged to die at.

  • Pitty Patty

    It aint no different if your home girl hook u up with one of her guy friends with money. It called a business referral. Most people pay for business referrals.

  • Pitty Patty

    Prostitution is legal in Nevada EXCEPT Vegas. So like I said why she aint in jail.

  • http://batman-news.com Roderick2011

    I read in the WaPo that one AKA chapter made the pledges eat rotten food.
    I know a few years ago that a couple of AKA pledges drowned in the Pacific.
    It wasn't that serious to me when I was in college.

  • ShelbyMoore

    I say that every day. And now, I don't even like the field anymore. I'm just so over it. I just want to do something that I actually like now. But the pay is good and it's my way of paying of this damn student loan. Life just cannot be this complicated.

  • justlooking

    I read they were sexing to be able to cross over.

    New meaning Pledge for dollars https://uploads.disquscdn.com/images/d1305b745e98d428f5607da59aaca092db0cd660fc3a4d6f5c7aa514817a7417.jpg

  • Vonn

    She's not a pimp, she's the director of ussy management.

  • ShelbyMoore

    Yea she's managing not to get miles added to her pussay. Hahaha

  • Pitty Patty

    Some them have to sleep with Kappas and Omegas etc for FREE just to get in...So I'm not mad at these girls for getting some coins in the process. They smart if you ask me.

  • ShelbyMoore

    Sheeeeet may even be willing to slang some as$ to get the rest of my student loan paid off....any takers? j/k

  • FukkFolks2018

    This is not new. I've heard of girls having to eat their fellow potential older soror out at NC A & T and this was 23 years ago.

  • justlooking

    Let me go do my independent research. So this was one man, not several men a night?

    QTNA

  • ShelbyMoore

    Oh hell naw!!! I draw the line at eating another woman's cootchie. I would have had to drop out of the the running to become an AKA. Ain't no day I'm eating cootchie.

  • justlooking

    You have tickled me...Spring 99?

  • Vonn

    Working smarter, not harder.

  • FukkFolks2018

    I see no damn wrong here. Im sorry. I dont. They are grown. If you get sent to college by your parents and you dont know what YOU did was not on the correct side of the law... then no need to point a finger at this lady. And you dont deserve a college education. You need to go back home and work at your local Family Dollar or fast food establishment til you grow tf up.

  • http://batman-news.com Roderick2011

    Yeah, the feds are involved so they will pile on the charges and force her into a plea deal.

    Good luck to her living the rest of her life with a federal felony on her record.

  • WutizstillHERE!

    You probably haven't been in this type of situation where you are the "pride" of the family and you have a certain path laid out to you..girls experience this family pressure to be the best and to succeed at all cost. The level of respectand "honor" placed on being a soror is almost mindblowing.. You get accepted as a pledge and you can't fulfill your side of the deal to be in this prestigious elite group?! We could have chose any one and we chose you and now we have wasted our time when some one "Worthy" could have had this spot?!! Yeah see this is what these girls may have experienced during the initiation period..anything to get to wear that pink and green...my niece was made to walk in the middle of the night for a sandwich as a pledge..this was back before hazing was illegal.. the soror made her stand at the door for almost an hour with the sandwich she opened the door took a nibble and said mmm that hit the spot and dismissed her..

  • Mr.LeBrickJames

    I hear you. White privilege plays a big part of it of course, but besides that...
    When you're a madam to the stars & millionaires, you might be able to get a book deal out of it. When you're just pimping out college girls in a small town, all that's gonna get you jail time.

  • http://batman-news.com Roderick2011

    She's not in jail because the white madam's johns had more to lose and influence than the customers of this black chick.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    well for her sake, i hope some of those emails and texts are to/from some lawyers and judges, Lol!

    and, not supporting or condemning her alleged actions, but why is she the only one in trouble? successful solicitation takes two... https://uploads.disquscdn.com/images/68bc52b2a4f54f3dc0d4dea29ec0c12c203c19b65d4d18beb2fbbd13d0be6a55.gif

  • WutizstillHERE!

    Oh.. okay. I knew it was legal in Nevada..I didn't know the exclusion of vegas..

  • FukkFolks2018

    I on purpose didnt say WHICH sorority but this happened 21-22 years ago and I know the girl. She did it, she got in, she living her happily ass life. And she wasnt the onliest pledge munching. And again that was FOR FREE NINETY NINE.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • justlooking

    THIS

  • FukkFolks2018

    I get it. My sister is an AKA and my aunt is a Delta. I understand all of that. But sometimes common sense aint all that common. I dont think this lady should be held soley responsible. Sometimes you have to take SELF responsibility. Raise your own hand and report to your own nearest mirror.

  • http://batman-news.com Roderick2011

    Yeah, I have heard the sex thing too. That's one reason I would never ever join anything that required hazing.

  • justlooking

    Unfortunately with ME too movement and Sex Slaves being a real issue, they cracking down on sex for dollars. Back page now this, what a creep to do.

  • MissHarlem

    Thank. You.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • FukkFolks2018

    Lamar almost went to meet Jesus over that legal Nevada pussy. I mean and some coke and some drank were involved too...but you know what I mean

  • WutizstillHERE!

    Truth... basically what is it worth to you..

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    exactly. and if you're uncertain, call yo mama.
    "hey ma, remember you told me to be a good wholesome girl whilst away, focus on my studies, pledge aka, and remain celibate? ...well the aka's are telling me to sell-a-bit... what you want me to do?" LOL!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    Some them have to sleep with Kappas and Omegas etc for FREE just to get in.
    _____________________

    so do some of the pledging kappas and omegas, LOL! https://uploads.disquscdn.com/images/5a16feb7886870b58e876a7ffc6b264e7419e743bb55ec579123b82d4a427799.gif

  • ShadesofEMPRESS

    Please tell me this isn't true??? Omg that is so sad about your niece.

  • ShadesofEMPRESS

    Me too.

  • YaYa

    this part...I'm trying to invest in my future

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    ^^^^THIS is what some of them girls should have been negotiating in return! Sir, i hope you enjoy the ride 'cause you finna hire me straight outta school and pay Fannie dem ALL their money. https://uploads.disquscdn.com/images/68bc52b2a4f54f3dc0d4dea29ec0c12c203c19b65d4d18beb2fbbd13d0be6a55.gif

  • ShadesofEMPRESS

    Lls girl I feel you.

  • ShadesofEMPRESS

    PREACH!!!!!!!!!!! I just set up payment plan yesterday. Im like wtf

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    chile, what you say! to each, but i'm 'allergic' to fish....

  • whodatthere

    She will never see the light of day if these allegations are true.

  • FukkFolks2018

    dkfslknfsknsklnsnslknsnfsknsknsknskns olive juice

  • Logan Roberts

    Nancy ?

  • ShadesofEMPRESS

    If this is true I do not see how it is this womans fault. They girls are young but they are also GROWN. It is not this womans fault at all. Im not judging but Im just saying.......

  • Logan Roberts

    Now watch these fass heffas play victims

  • Miss Thang

    oh lawd.. this sounds like it would be a good Lifetime movie. She up there looking like a madam, too.

  • Miss Thang

    pimping and whoring is still illegal.

  • Miss Thang

    lol the Bunny Ranch. years ago, they had a reality show on HBO about that whore house.

  • Miss Thang

    When I was in college, I gave the p away in the name of love. Now what do I have to show for it? I'm still indebted to Sallie Mae.

  • Look@m3

    ALL of it with a chuckle on the side!!!! Lol

  • Mama Dee’s Wig Maker

    Chiiiilllllleeeee....welp she isn't the first and wont be he last, she just got caught.

  • Coy little wink

    some young adults can be manipulated very easily...she still can be at fault...its called coercion and undue influence

  • Look@m3

    Ha ha ha you sound like my friend!!!!!! Lmao

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    LMAO!!!!!!!!!!!

  • Logan Roberts

    Too soon. Lol.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • YaYa

    Sallie Mae lasting longer than any other relationship I've had...

  • SweetTEE

    So we gon act like the pretty girls dont thot across every campus? EVERY campus. Tell the truth and shame the devil. Ask a Que or Kappa...They knew what they were doing. And its just like some damn akas to do dirt then snitch on each other.

    Anyhoo, this is college life for plenty of girls regardless of what people think. Out of state tuition plus about $600 a semester for books is expensive even when u have scholarships, side hustles and a job. And thats not including other bills and personal maintenance. No different than regular girls dealing with dope boys. You know what it is.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • FukkFolks2018

    Sally done been around for me through a kid. She is 13. What you said in re to a relationship...my divorce. My dad has passed. I done been through 2-3 CARS.

    That hoe just will not get lost. She like a side bitch and then when I die she gonna wanna speak at my fune and shit. Fukk her.

  • HoneyyGoodMoneyy_
  • Nikkiknows

    Right. The whole "they're grown" concept shouldn't play here. I really wish people would stop with that concept of 18 equals being an adult. The law has nothing to do with personal development, and college age kids are very impressionable with a host of responsibilities they didn't have before.

  • Vonn

    Plus, her official title at the University was Special Events Director...these were just special events.

  • Blue

    laughing loud.

  • Blue

    Oh my.

  • Hmmm~?

    Lord not the AKAs ??? this how y'all get down?

  • sunni_daze

    Do yall have any idea how high tuition is? And white girls been doing it for years, they call them sugar daddies but they still tricks.

  • Yoni7

    What was her cut?

  • ShadesofEMPRESS

    Lol be good. I have friends that are AKAs and Deltas and they are good people. They have helped me out alot with things.

  • Mec-One

    Auntie looks more like a madam than she does ...... duhfuq does a madam look like

  • ShadesofEMPRESS

    Agree to the fullest.

  • Mama Dee’s Wig Maker

    I'm sure it was over 50%

  • Mama Dee’s Wig Maker

    Chile a lot of college girls had sugar daddies when I was in school. I had a few dudes ask to be my sugar daddy. I politely declined because I was not gonna give out any cookies. I had a homie marry his suga momma.

  • Quitedeliteful

    what a creep to do.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Snicker....

  • Quitedeliteful

    LOLLOLLOL!!!!!!!!!

  • DETROITTOATL

    But I am wondering why she resigned if she is NOT guilty.

  • DETROITTOATL

    bwahahahahah

  • DETROITTOATL

    LOL. SHE GONE SMACK YO FACE IF YOU ASK HER THAT..LOL

  • Quitedeliteful

    Whelp... Pimpin ain't easy -- although I wouldn't call her a pimp because college girls are in their prime, young, beautiful and make more money 'escorting' horny dogs than they would working at Cracker Barrel... They weren't forced into bondage. They wanted to pay for school, get their hair and nails done and buy a new LV bag. She was just a conduit to the Men With Money...

  • DETROITTOATL

    She only served 20 months in jail. But the lady at Fort Valley gone get 20 years..SMH

  • DETROITTOATL

    One thing is for sure I would not be tricking to pay for no damn pledges.

  • http://welfareinfo.org angrysolo

    HELLO. you talking right, ain’t too much coercing needed when you’re broke, want a certain lifestyle and the things attached with it — she was more of a wrangler, an agent if you will

  • http://welfareinfo.org angrysolo

    there’s some truth in every lie

  • http://welfareinfo.org angrysolo

    Ms. Johnson was a facilitator NOT a pimp, now buss me in the head when you find out miss ting had sorors up on a curb or something. okay.

  • DETROITTOATL

    IKR.. HELL NAW.

  • Quitedeliteful

    LOLLOLLOLLOL

  • Quitedeliteful

    Me neither...

  • pecancandy

    I remember in college this older dude was trying to pursue me, and when I say older I mean like 28. He said “ if you be my woman anything you want, if I can’t get it to you by the end of the day, you will have it by the end of the week.” Now I can’t even get a nig to........voice trails off.

  • i troll it like i see it

    Sounds more like networking than anything else. There are no underage girls involved, there's certainly quid pro quo if you are linking up with highly successful, prominent men, (not tricks on a corner or back alley) they get what they want, the sorors get what they need, and may even be making powerful connections, what's the problem.

  • i troll it like i see it

    I have to agree, if the women are of age, lucid, coherent, sound mind and body, aware of the possible consequences, who gives a crap.

  • i troll it like i see it

    Oh yes. Hell yes.

  • Bea Mack, Pro-BLACK

    Eh....I’ve worked on two college campuses in leadership positions... at one, I was called in to help clean up and address a situation in which several young women were running their own priostitution ring out of their dorm on a non co-ed campus.... not one of them cared about the danger they put other students in....
    point is these young adults know enough right from wrong and made the decision to secure the bag through they azz.....

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • Bea Mack, Pro-BLACK

    It’s really not.... she as a pledge could have said, dare I say it... NO

  • Lorenzo Chaps

    I always thought either folks on line getting pimped out or slutted out, girls and guys. You want to wear these letters, here's how. We have to go into this knowing that greek chapters are independent of the next chapter even a town over. No, not all chapters, not all lines. But I knew stuff like this had to go down.

    I get so pissed when I ask greeks I know or met along the way 'so how many of ya pledges did you screw' and all be like none. Yeah, ok.

  • Bea Mack, Pro-BLACK

    THIS!!!

  • Vonn

    Don't do me like that. ???

  • ShadesofEMPRESS

    Yeah but they don't get in if they constantly say no.

  • Lady_Elle

    APPLE has an app (not cheap)... Sugar Daddy. Same concept!
    Consenting adults... just sayin

  • Mrs. S. Kidd

    It's one thing to be doing your thing with fraternity members because y'all just being young, wild and free. It's a whole nother thing to get paid for sex. You don't have to take out student loans to be a prostitute....you could have stayed home for that lol

  • Hummingbird_225

    Yes!!! I used to watch that show all the time!

  • NaeNae2015

    LMBO!!!!!!

  • NaeNae2015

    Biggest laugh of the day!! LOL

  • Mrs. S. Kidd

    Let's be real, what "highly successful" men were they meeting in the backwoods of Macon or Decatur, GA? lol

  • Quitedeliteful

    Wow!!! A Sugar Daddy App??? Pimpin just got easier...

  • OvertheMississippi

    Me DST Spr. 92 Delta Epsilon did NOT sleep with anyone nor got hit or hazed!

  • SweetTEE

    I can see your point but thats not how it happens. Screwing frat boys will earn you a reputation real quick but wont help otherwise. You know a wet coochie and dry pocketbook dont match.

  • MRiGOThim

    I have relatives & friends with some stories that will blow ya mind...especially the guys for them to be straight fraternities they always did a lot of gay shit:P

  • i troll it like i see it

    Hey I do not live around there, just going off the discriptions!

  • Maxima

    Another reason many remain inactive for decades.
    Further, sloppy reporting here -- the ivys were pimped out as a requirement for going over.
    Disgusting.

  • Daryl Campbell

    Well.....It’s sad on many levels those Southern provinces line fees are over inflated upwards of $2500/ undergrad / 3k for grad Chapters for intake that money is due on a certain date, if you don’t have it you’re dropped from the process.

  • OvertheMississippi

    I can imagine pledging in this day and age that all sorts of sex, drugs, alcohol, and violence take place. All I wanted from pledgees was a ride off campus to my now-husband’s apartment. ??????????

  • Yoni7

    As it should. LOL

  • Kimberly King

    Ew her wig! Anyway, I was praying (before I clicked on this post) that is wasn't my sorority.... and it WAS.. smh.... but was she collecting money or just putting them on game? Because if it was the latter, I don't see the big deal. Let people do what they want with their bodies.

  • Kimberly King

    Usually they're lying. Pledges get f*cked. Now not all chapters do this! My chapter didn't engage in that. But I know some Kappas and D's who got f*cked by their DP & ADP lol

  • Kimberly King

    No! be respectful lol

  • Nikkiknows

    Eh...I've worked at a prestigious university in NYC, and held leadership roles working alongside administration as a college student, helping to hire Deans and other Faculty. Just hearing about the NYU Med student who killed herself yesterday reminds me of the overarching pressures of being a young adult still trying to hone their moral compass(es). It's not about what they "know" it's about pressure, and what people do when succumbing to it. If there are ADULTS on staff thinking students are as knowledgeable as they are, that would be inaccurate and a poor assessment of young adults today. They need guidance and mentors, not potential pimps. Have a nice day.

  • Lorenzo Chaps

    Oh I believe it. I get certain things members won't speak on, but my common sense know better.

  • Mrs. S. Kidd

    No tea, no shade but "earning a reputation" in college is not a big deal especially in 2018 lol Everybody has nudes, everybody has a sex tape....most of them did all that stuff in high school. And if you're on a huge state university campus, you hardly see the people who talk about you the most....

    Any who, if a young woman wants to do sex work, she doesn't need to take out student loans.

  • Lorenzo Chaps

    That's good to know. I'm glad you weren't traumatized by anything while on line.

  • SweetTEE

    Have you attended a HBCU? Do you know anyone greek? Bc in real life..

    Your rep does matter in this circle. I'll explain. When you are a part of a sorority or frat, you do become popular on campus. Thats why some people join in the first place..networking. When you do ho shit with frat boys, they literally share all info via a group chat. Even if they meet you on the street, they share this info to get your HO FAX. It is a big deal, bc this can and will affect who will date, marry or even hire you after college.

    I'm sure if these women want to do "sex work", they wouldn't be in college to begin with. Just like strippers in college, they do what they need to in order to make it. Furthermore, I've seen it all with my own eyes so I don't judge. If your going to do ho ish - you need to be compensated and not be a dumb broke ho. That's real life.

  • Bea Mack, Pro-BLACK

    Some need guidance, others don’t... you cannot be salty because of the notion that some young people should be accountable for the choices they make. Keep in mind these young women were pledging and quite as the kept, the money they were earning went toward their membership into the sorority, not tuition. Please mix me with your self serving response....

    Enjoy your day!

  • Zeta Phi Beta 1920

    a sex ring operating within the Alpha Kappa Alpha Sorority

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

  • Zeta Phi Beta 1920

    AT LEAST THE USED THE MONEY FOR COLLEGE.

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA!

  • Zeta Phi Beta 1920

    Ahhhhhh, poor thing. I'm sorry.

  • Zeta Phi Beta 1920

    Because it is none. On my campus, this sexual deviance did not take place. I heard about aka & delta in other cities & that was only 2 times.

  • Nikkiknows

    I kinda felt that was you, being self serving. I was having empathy and thinking more like when I was that age, rather than the approach most adults take, which creates a gap...

    To your point, yes, some young women know better. My point was, that shouldn't always be assumed.

    So, by starting off with Eh, followed by YOUR response...who's really being "self served" here? You could have left out your experience, but you brought that up...makes sense, because it's relative to the conversation...necessary? Maybe to you, but not really. Just like I didn't have to bring up my past experiences. I was looking at the root of the issue, which is, these are young women, and some are impressionable.

    I think it's safe to assume you wouldn't have been one of those girls...cool. Doesn't mean everyone has strong minds to do better. Example: yeah, they were using the money to pay dues to the sorority, but the part where they think about 5 years from now...that's the part where not every young woman sees the error, in terms of how that may affect their lives.

    Peace. Like really.

  • Louisville Is4TheBirds

    Every so often, you find a Zeta chapter or two with some decent looking members.

  • Louisville Is4TheBirds

    Paper.

  • Zeta Phi Beta 1920

    Honey, most ZetaZ are Fine Women. Ig: ONLY FLYY ZETAZ 1920

  • OvertheMississippi

    Idiot!

  • MRiGOThim

    Awe...